پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

نیکلاس بنتنر - Big Nick

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
231 پاسخ برای این موضوع

#61
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال

نقل و انتقالات تموم شد؟

نه هنوز چند ساعت مونده :1:

#62
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21184 ارسال
- نیومده پسرخاله هم شد ! :1:


[img width=480 height=314]http://www.shiaupload.ir/images/79239732093012216715.jpg[/img]



#63
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21184 ارسال
- هنوز شماره ش مشخص نشده، گفته از اینکه به یووه اومده خوشحاله، یووه باشگاه بزرگی هست و میخواد شایستگی هاش رو ثابت کنه.


[img width=480 height=285]http://www.shiaupload.ir/images/14935376346909534265.jpg[/img]



#64
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
جالب هنوز شماره نداره بعد اسکای نوشته یکشنبه فیکسه :1: امیدوارم کونته سر بنتنر بوریلو بازی در نیاره بخواد زوری بازیش بده اگه بد بود بفرستش پیش میلوس :fp:

#65
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
این کلیپ رو ببینید!


خداییش گل قشنگ هم زده ! :1: و یه نکته ی دیگه این که سرزن خوبی هست واقعا!


Spoiler


#66
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

برباتوف خرید افتضاحی نبود ولی بدم نبود ! دیشب فکر کردم همه چیز تموم شده ! الآن هم اومدم ظاهرا همه چیز تموم شده منتها با فولهام ! در اینجا به نظر من ماروتا کم کاری نکرده این برباتوف بوده که به دلیل شرایط خونوادگیش لندن برای زندگی و فولهام برای توپ زدن انتخاب کرده ! بازیکن جاه طلبی هم نیست و زیاد براش مهم نیست کجا بازی کنه ! لیگ برتر و جام باشگاه های جهان هم برده تا فینال UCL هم رفته ! دیگه چی از افتخارات باشگاهی میخواد.

به هر حال از اینکه برباتوف به تورین نیمد زیاد ناراحت نشدم ولی دوستم ندارم نیکلاس بنتنر هم به یوونتوس بیاد ! اگر بنتنر بیاد به نظرم بدترین فصل ترانسفریه که گذروندیم !




ّ بله ! بعد از یک روز و نیم که نت قطعه ! میایم نت و مببینم جناب بنتنر قرار داد و بست و یک جلسه تمرینی و هم گذروند ! مردونه این بنتنر هیچ وقت مهاجم نبوده هیچ وقت ! اکر بود که آرسنال درد نداشت هی قرضش بده به این و اون ! مرض نداشت که پودولکسی و چاماخ بگیره ! کسی که توی اون آرسنال به جایی نرسه مطمئنا توی یوونتوس به هیچ جا نخواهد رسید ! نمیدونم توی کتم نمیره ! اگر قرار بود بنتنر بیاد ! بهتر بود اصلا مهاجم نمیخریدیم ! من به همین 4 تا بازیکن راضیم ! اصلا میرفتن سمت دیامانتی !

#67
smmzh

smmzh

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1427 ارسال
بچه ها جدی جدی این بچه داره شماره ی 10 رو صاجب می شه!!! :13: :13:


چند جا دیدم که شماره های بازیکنان رو به ترتیب نوشته اند و به این تازه وارد که خیلی هم از اومدنش مسرور نیستیم 10 رو اختصاص داده اند... :fp: :fp:


این یک توهین آشکار به الکسه و یک اسطوره سوزی به تمام معناست... :cry2:
من که فکر می کنم اصلا ماروتا عرضه ی آوردن همین بنتنر رو هم نداشته و احتمال می دم که با استفاده از ترفند کثیف دادن شماره ی الکس به این جوجه تونسته نظر همین یکی رو هم جلب کنه که به یووه بیاید... :diablo:
واقعا اگه این کار رو کرده باشه دیگه حالم از ماروتا به هم می خوره!!! :sick:
خودم می رم تورین چک و لگدیش می کنم... :Larisa:

#68
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
واقعا خسته نباشه آقاي ماروتا !! بنتنر كسي نيست كه بخواد مشكل گلزني يووه رو حل كنه خريد بنتنر دقيقا مثه خريد بوريلو هستش ! بوريلو رو هم رم نميخواستش و ازش فراري بود ، الانم آرسنال با وجود از دست دادن فن پرسي باز هم بنتنر رو نخواست !!! يعني ببينيد اين بازيكن چه وصله ناجوريه ! فقط شايد انگيزش واسه اثبات كردن خودش باعث بشه خوب بازي كنه !

#69
in the name of juve

in the name of juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 162 ارسال
با اینکه فعلا با کسایی مثل کاوانی و فن پرسی قابل مقایسه نیست اما بازم من از بازیش خوشم میاد و میتونه مثل خیلی دیگه از بازیکن ها زیر نظر کنته بدرخشه

#70
Atomic Ant

Atomic Ant

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 258 ارسال

تصویر



بخاطر سطح بالای انتظارات، اکثریت ما از این انتقال ناراضی هستیم ولی طبق معمول عادت همیشگیم حالا که دیگه همه چیز تموم شده سعی می کنم روی نقاط مثبت انتقال انجام شده فکر کنم. تا دیروز شخصاً ترجیح می دادم بنتنر به یووه نیاد ولی خب به هر حال این اتفاق افتاد. با وجود اینکه این اواخر مطمئن شده بودم بازیکن بزرگی نمی خریم ولی حتی تو همین شایعات اخیر هم برباتوف و اون سبک خاص و دوست داشتنی ای که داره رو نسبت به بقیه ی گزینه ها خیلی بیشتر می پسندیدم. واقعاً نیاز هست که حداقل یه نیمه داخل ترکیب یووه ببینمش تا بتونم در مورد خوب یا بد بودن این خرید نظر بدم ولی به نسبت شناختی که از دوره ی بازیش داخل آرسنال دارم و کلاً یه سری مسائل دیگه سعی می کنم روی مثبت قضیه رو هر چند که زیاد امیدوار کننده نیست، نگاه کنم.

1. کاری به هدف اولیه ی یووه در زمینه ی خرید مهاجم بزرگ ندارم چون شکی نیست که در این زمینه مثل همین چند سال اخیر بازم عملکرد آماتوری دیده شد ولی بعنوان کسی که اخبار ترنسفر رو روز به روز و ساعت به ساعت دنبال کرد فکر می کنم همین که این روند نزولی اخیر به بنتنر رسید و ختم شد خودش خوشحال کننده بود چون ممکن بود به بدتر از این هم ختم بشه! o_O اخباری که می رسید نشون می داد در صورت شکست در مورد بنتنر، یووه سراغ امثال فلوکاری و بوریلو میره که به هر حال به طرز واضحی کسی که جذب شد در سطح بالاتری از اون دو نفر قرار داره. ( درک می کنم به اندازه ی کافی حقیرانه هست که از ترس اومدن بوریلو و فلوکاری باید بنتنر رو قبول کرد ولی این واقعیتیه که داشت داخل این روزها و ساعت های آخر اتفاق می افتاد و نمیشه کتمان کرد. حالت دیگه ای اگه هست اون حالت ایده آل ذهن ما بوده نه چیزی که در واقعیت در حال رخ دادن بود ... ). ترنسفر مفید وقتی اتفاق می افته که بازیکن جدید بتونه چیزی به تیم جدیدش اضافه کنه حتی اگر مقدار این تأثیر مثبت کم باشه. بدیهیه که چشم بسته میشه گفت مهاجمای کنونی ما از فلوکاری و بوریلو قطعاً بهترند و این دو نفر چیزی به این تیم اضافه نمی کردند. ضمناً سن بنتنر هیچ ربطی به اون دو نفر نداره تقریباً و خودش امیدوار کننده است. همین که من یه اختلاف نظر بین طرفدارای یوونتوس می بینم که بعضی اعتقاد دارند بنتنر از مهاجمین کنونی بهتره و بعضی مخالف هستند یعنی اینکه شک و تردید وجود داره و احتمال اینکه بنتنر تأثیر مثبتی برای تیم داشته باشه رو از روی همین "شک" میشه تشخیص داد. البته نظر خود من اینه که متری به مراتب بهتر از بنتنر هست ...

2. بنتنر به لحاظ آکادمیک مسیر فوق العاده سالم و خوبی رو در فوتبال طی کرده. در تمامی رده های سنی برای تیم ملی دانمارک بازی کرده و دوران رشد فوتبال خودش رو در باشگاهی گذرونده که از نظر بسیاری بازیکن سازترین باشگاه اروپاست. از حدود 20 سالگی خودش رو در لیگ معتبری مثل انگلستان و داخل تیمی مثل آرسنال نشون داده که به هر حال مشخص می کنه که استعدادش در این زمینه بی تأثیر نبوده. از دو سال قبل از جام جهانی تا جام جهانی روند بنتنر نشون میده که روز به روز به ترکیب اصلی آرسنال نزدیک تر شده و تعداد بازی بالا برای تیمی مثل آرسنال اونم با این سن کم به هر حال قابل تأمل هست هر چند که آرسنال تیم بازیکنای کم سن و سال باشه ...

3. در مورد خصوصیات شخصی و فنی این بازیکن هم نکات جالبی وجود داره. اعتماد به نفس بالایی داره که تا وقتی که به روند کارش ضربه نزنه به نظر من مسئله ی مثبتی هست. البته فقط تا وقتی که تبدیل به یه محرک منفی نشه. در مورد خصوصیت فنی بنتنر هم چند تا مسئله بارزه. اول اینکه به نسبت اکثریت بازیکن های با فیزیک و سبک همسان، خیلی بازی با پای بهتری داره. اصطلاحاً Team Work نسبتاً خوب و قابل قبولی هم داره و حتی باز هم "به نسبت فیزیکش" تکنیکش هم خوبه و همین باعث شد تا یه دوره داخل آرسنال فیکس باشه چون مهاجم ایستا و خشک و کلاسیک زیاد به درد ونگر نمی خوره. روی هوا بازیکن واقعاً خوبیه ولی فکر نمی کنم داخل یووه زیاد سانتری براش انداخته بشه چون این یووه تمایل به حفظ توپ داره و سانتر در فوتبال یعنی "قبول ریسک از دست رفتن توپ به قیمت احتمال کم ِ رسیدن به گل از این طریق".
مسئله ی بعدی اینکه بنتنر هیچوقت داخل سبک و سیاق کنونی یووه قرار نگرفته و روی کاغذ هم به نظر نمیاد در این سبک موفق باشه ولی همین که اولین بار در این ساختار قرار می گیره خودش به نوعی امید موفقیت در مسیر جدید رو تقویت می کنه. شاید بازی ترکیبی یووه با قابلیت نسبتاً خوب بنتنر در پاسکاری و همچنین ترکیب این مسئله با فیزیک مناسبش به کار بیاد. خیلی خوشبینانه اس ولی به هر حال این هم یه نوع احتماله ...

4. انگلستان که کلاً خیلی وقت میشه در زمینه ی مربی خلاق زیر خط فقره. ولی بقیه ی کشورهای بریتانیا از جمله اسکاتلند در این زمینه همیشه آبروی منطقه رو حفظ کردند تقریباً. شاید کمتر کسی پیدا بشه که تیم های مارتین اونیل رو دیده باشه و توانایی های این مربی رو کتمان کنه. روز های خوب داخل سلتیک، ورژن جدید و نسبتاً با ثبات استون ویلا در نیمه ی دوم دهه ی قبل و برگشت خوب ساندرلند از اواسط فصل گذشته. تا جایی که یادمه اونیل در آخرین مصاحبه هاش تمایل داشت بنتنر رو نگه داره و خود بنتنر میلی به موندن نداشت که همین تمایل یه مربی باهوش بهش یعنی یه امید ناچیز. ضمن اینکه اگر اشتباه نکنم بعد از حضور اونیل این بازیکن تو 8 بازی متوالی 4 گل به ثمر رسوند که نسبت به آمار گل قبلیش و همچنین سطح تیم ساندرلند یه کمی امیدوار کننده اس. یادمون نره بازیکن 24 ساله هنوز به لحاظ تجربه تکمیل نشده و احتمال بهتر شدنش تا حدود 27-26 سالگی وجود داره.

حرفای بالا کاملاً روی مثبت قضیه بود و گر نه خودم با توجه به شناخت قبلی احتمال کمی برای موفقیتش در یووه می تونم متصور بشم. ولی به هر حال میشه امیدوار بود به خصوص اگر نمایش مثبتی در بازی های اول ارائه بده ...

#71
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

تصویر


Nicklas Bendtner In Juventus


تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر


In Clinica Fornaca Di Sessant


تصویر تصویر تصویر تصویر http://www.shiauploa...81855_thumb.jpg http://www.shiauploa...11464_thumb.jpg http://www.shiauploa...98316_thumb.jpg


In Vinovo


http://www.shiauploa...37402_thumb.jpg http://www.shiauploa...30884_thumb.jpg http://www.shiauploa...93416_thumb.jpg http://www.shiauploa...46163_thumb.jpg http://www.shiauploa...92416_thumb.jpg http://www.shiauploa...01606_thumb.jpg


HQ Pictures


All In 1 Zip File : 1.43 MB



#72
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
آلیسیو تاکیناردی

" بنتنر بازیکن بدی نیست اما او نمی تواند تاثیر زیادی دریوونتوس داشته باشد ، به عنوان یک هوادار ترجیح می دادم مهاجم دیگری پیراهن سیاه و سفید را می پوشید شاید یکی مانند * یووتیچ * "


نیکولاس بنتنر


- اولین احساسم این است که در بهترین تیم ایتالیا هستم .

- این انتقال در بهترین زمان مناسب در زندگی من اتفاق اقتاد ، در برابر خیلی از تیم های سری آ بازی کرده ام آنها همیشه تاکتیک های خوبی برای بازی کردن دارند .

- اشتیاق زیادی برای بازی کردن دارم و می خواهم آنرا در میدان مسابقه نشان دهم .

- به بودن در اینجا و پوشیدن پیراهن سیاه و سفید افتخار می کنم ، می خواهم گل های زیادی برای برای این تیم بزنم .

#73
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
در هر صورت اون دیگه بازیکن یوونتوس و رسما دیگه باید ازش حمایت بشه :3: به نظر من از این مهاجمین فعلی ما میتونه تاثیرش بیشتر باشه ، حداقل قدش که بلندتره و میتونه روی هوا کمکمون بکنه. امیدوارم موفق باشه تو یوونتوس :rose:

#74
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
چقدر این پسره قیافش بزرگ دیده میشه . راحت به 30 سال میخوره ولی این همسن منه :1: با حضور بنتر به ترکیب تیم اگه کونته دوباره لجبازی نکنه دوباره شاهد حضور ماتری :smile: تو ترکیب هستیم . هر چند فوق العاده نیست ولی از فعلی ها بهتره .

#75
hamid.juve

hamid.juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 16 ارسال
بنظر من دیامانتی و یا حتی پاتزینی بهتره حداقل ایتالیایی هستن - ( بازیکن خارجی که یووه میاره باید از نمونه ایتالیایی موجود سطح بالاتری داشته باشه وگرنه من شخصا ایتالیایی ترجیح میدم ) :102:

#76
rezai7

rezai7

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 115 ارسال
من نمیدونم آخه قحطی مهاجم بود که اینو خریدن این بازیکن برای لیگ دو انگلیس خوبه نه ایتالیا که مدافعان قدرتمندی حضور دارن واقعا که نا امید شدم با این مهاجمی که یووه خرید :fp:

#77
I love juve

I love juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 322 ارسال
بنظر من دیامانتی و یا حتی پاتزینی بهتره این دراز بی عقل بودن حداقل ایتالیایی هستن -

بخدا دادا من موندم تو چي از اين اتاليا ديدي كه سنگش را به سينه ميزني

بابا برن كمشن تمومشون كه هر چي ميكشيم از زير سر همين فدراسيون و ... است

بنتنر بازيكن خوبيه به نظر من و مطمن هم هستم كه از ماتري بهتره

من مطمنم اون بيستا گلي كه بچه ها ميگفتن بايد در يه فصل بزنه را ميتونه بزنه و ميزنه ((اخر فصل مشخص ميشه ديگه ))

((اين فصل من نميدونم چرا به دلم افتاده كوا دوباره مثل قبل مصدوميتش ميشه ))

#78
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

بچه ها جدی جدی این بچه داره شماره ی 10 رو صاجب می شه!!! :13: :13:


چند جا دیدم که شماره های بازیکنان رو به ترتیب نوشته اند و به این تازه وارد که خیلی هم از اومدنش مسرور نیستیم 10 رو اختصاص داده اند... :fp: :fp:


این یک توهین آشکار به الکسه و یک اسطوره سوزی به تمام معناست... :cry2:
من که فکر می کنم اصلا ماروتا عرضه ی آوردن همین بنتنر رو هم نداشته و احتمال می دم که با استفاده از ترفند کثیف دادن شماره ی الکس به این جوجه تونسته نظر همین یکی رو هم جلب کنه که به یووه بیاید... :diablo:
واقعا اگه این کار رو کرده باشه دیگه حالم از ماروتا به هم می خوره!!! :sick:
خودم می رم تورین چک و لگدیش می کنم... :Larisa:



سایت گل که نوشته 52 میپوشه ! توی آرسنالم فکر کنم شمارش همین بود !

#79
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال


سایت گل که نوشته 52 میپوشه ! توی آرسنالم فکر کنم شمارش همین بود !

تو یوونتوس از این بازیها نداریم ، اگر کریستین زنونی رو یادتون بیاد ، تو همه ی تیم هاش 77 میپوشید ولی هیچوقت تو یووه نتونست از این عدد استفاده کنه ، کلا یوونتوس جای این اعداد مسخره نیست

احتمال 99 درصد شماره 17 رو به تن میکنه

بچه ها از اخلاق بد بنتنر هی میگن و میگن که یوونتوس جای اینجور اخلاق ها نیست ولی فکر کنم یادتون رفته استوراری قبل از اینکه به یوونتوس بیاد چطوری رفتار میکرد و حالا چطوری رفتار میکنه ، جو یوونتوس طوریه که امثال ندود رو هم تحت تاثیر قرار داده ، چه برسه به یکی مثل بنتنر

مگه همین الیا قبل از اینکه بیاد کلی حرف مفت نزده بود؟ ولی بعد از یک فصل نیمکت نشینی تو یوونتوس ، وقتی رفت چقدر خوب صحبت کرد

یوونتوس باشگاه بزرگ و حرفه ای هست ، همونطور که رو مسائل فنی بازیکن کار میکنه ، رو اخلاقش هم کار میکنه ، حتی نحوه مصاحبه کردن رو هم بهشون یاد میده yes1

#80
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
کمال درست میگه یووه همیشه تو زمینه اخلاق بهترین بوده و خواهد بود ونگر رو زیاد گنده کردین دیگه 50 تا جوون میخره اینقد بازیشپن میده تا بالاخره پیشرفت میکنن تازه تاوانش رو هم میده و جام نمیاره کونته میاد به چند تا جوون اعتماد میکنه جام هم میاره بهترین نتایج رو هم میگیره جیاکرینی رو که یادتون نرفته که تو سری ا هنوز بازی نکرده بود!!!! بنتلر جای خود داره قول میدم طوری از بنتلر بازی بگیره که انگشت به دهن بمونین به دلم افتاده کوا و بنتلر نمایشی به مراتب بهتر از گذشتشون خواهند داشت





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی