پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

نیکلاس بنتنر - Big Nick

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
231 پاسخ برای این موضوع

#1
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

تصویر

Name : Nicklas Bendtner

Date of birth : 16 January 1988

Place of birth : Copenhagen, Denmark

Height : 1.95 m

Position : Striker - Centre Forward

Foot : Right

نیکلاس بنتنر ، متولد 16 ژانویه 1988 در شهر کپنهاگن کشور دانمارک است. این فوتبالیست دانمارکی ، فوتبال حرفه ای خود را از تیم جوانان ترنبی بولد کلاب دانمارک آغاز نمود. بنتنر موفق به انجام 52 بازی برای تیم ملی دانمارک نیز شده است. او در تابستان سال 2012 در روز های پایانی نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا ، پس از به توافق رسیدن 2 باشگاه آرسنال و یوونتوس بر سر جابجایی او به تورین ، راهی شهر شمالی کشور ایتالیا گردید.

[img width=480 height=235]http://www.arsenal.com/assets/_files/scaled/498x244/apr_10/gun__1271317836_bendtner.jpg?ic=78162dT[/img]

نیکلاس بنتنر فوتبال خود را از کودکی قبل از پیوستن به تیم اف.سی. کپنهاگن دانمارک در تیم جوانان ترنبی بولد کلاب آغاز کرد. بنتنر دانمارکی در مسابقات ملی جوانان این کشور در 6 بازی موفق به ثمر رساندن 4 گل شد و پس از این مورد توجه تیم انگلیسی آرسنال قرار گرفت و برای حضور در تیم جوانان آرسنال راهی انگلستان شد. تابستان سال 2004 بنتنر بلند قامت برای پیگیری آرزو های خود در دنیای فوتبال به لندن رفت.

بنتنر پس از پیوستن به آرسنال ابتدا یک فصل در تیم جوانان مشغول به کار بود و پس از محیا شدن شرایط وی برای حضور در لیگ برتر آرسنال او را برای کسب تجربه راهی تیم بیرمنگام سیتی انگلیس کرد. هر چند او پیش از پیوستن به بیرمنگام یک بار موفق شده بود لباس آرسنال را در 25 اکتبر 2005 در مسابقات لیگ کاپ در دقایق پایانی مقابل ساندرلند بر تن کند. قرارداد بنتنر با بیرمنگام به صورت قرضی و تا پایان ژاونیه 2007 به امضا رسید. بنتنر اولین بار در تاریخ 5 آگوست به عنوان جانشین استفان کلمنس در 30 دقیقه پایانی برای بیرمنگام به میدان رفت و موفق شد گل پیروزی بخش این تیم رو در مقابل کلچستر به ثمر برساند. پس از این قرارداد قرضی او تا پایان فصل 2007-2006 با بیرمنگام تمدید شد. بینتنر در فصل 2007-2006 ، 42 بار برای بیرمنگام در دسته ی 2 لیگ برتر اگلستان به میدان رفت و 11 گل و 7 پاس گل را به ثمر رسانید.

[img width=480 height=235]http://www.arsenal.com/assets/_files/scaled/498x244/apr_10/gun__1270627405_bendtner_barcelona.jpg?ic=04d6afT[/img]

عملکرد راضی کننده ی او در بیرمنگام مسئولان آرسنال رو متقاعد کرد تا با وی قراردادی بلند مدت به امضا برسانند ، نیکلاس بنتنر در می 2007 قرارداد خود را تا 5 سال دیگر با توپچی های لندن تمدید کرد.

آرسن ونگر همانند همیشه توجه خاصی به جوانان داشت و در فصل 2008-2007 بنتنر پس از بازگشتن از بیرمنگام فرصت خود نمایی یافت و در این فصل 27 بار برای آرسنال در لیگ برتر به میدان رفت و موفق به ثمر رساندن 5 گل و 3 پاس گل شد. او حتی موفق شد 6 بار در لیگ قهرمانان اروپا پیراهن آرسنال را بر تنن کند و 2 گل و 1 پاس گل را به ثمر برساند. بزرگترین لحظه ی بنتنر در این فصل در هفته ی 33 ـُم رقم خورد ، جایی که موفق شد دروازه ی لیورپول ، رقیب دیرینه ی آرسنال را در دقیقه ی 53 روی سانتر سسک فابرگاس و با ضربه ی سر فرو بریزد.

در فصل 2009-2008 ، ونگر 31 بار به او در لیگ برتر انگلستان بازی داد و بنتر موفق شد که 9 گل و پاس گل به ثمر برساند. مهاجم بلند قامت آرسنال در این فصل موفق شد دروازه ی چلسی را باز کند ، هر چند باخت 4 بر 1 آرسنال در این بازی باعث شد تا بنتنر لذت کافی را از نمایش خود نبرد.

فصل بعد ، 2010-2009 ، بینتنر 23 بار برای آرسنال بازی کرد و آمار 6 گل و 5 پاس گل رو از خود بر جای گذاشت. مهاجم 195 سانتیمتری و دانمارکی آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا در بازی که آرسنال با نتیجه ی 4 بر 1 اسیر نمایش دیدنی بارسلونا شد ، تک گل توپچی ها را وارد دروازه ی ویکتور والدز کرد.

[img width=480 height=235]http://www.arsenal.com/assets/_files/scaled/498x244/apr_10/gun__1270543016_bendtner_wolvesh.jpg?ic=a5b5f6T[/img]

سال آینده قرار نبود سرنوشت درخشانی برای نیکلاس بنتنر رقم بخورد. او پس از مصدومیت شدید در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی ، به مدت 4 ماه از میادین دور شد و پس از رفع مصدومیت نتوانست فرم قبلی خود را به دست بیاورد و جایگاه خود را در تفکرات آرسنال از دست داد و در تنها 17 باری که برای قرمز پوشان شهر لندن به میدان رفت ، موفق به ثمر رساندن تنها 2 گل و 1 پاس گل شد.

پس از این که بنتنر جایگاه اصلی خود را در تفکرات ونگر از دست رفته دید ، خود را برای جدایی از آرسنال آماده کرد و طی قراردادی قرضی راهی ساندرلند انگلیس شد. او در این فصل (2012-2011) 28 بار برای ساندرلند به میدان رفت و موفق شد برای تیم رده ی 13 ـُمی لیگ برتر انگلستان 8 گل به ثمر برساند ، اون همچنین موفق به فراهم کردن 5 پاس گل نیز برای هم تیمی های خود شد. زدن 8 گل برای ساندرلندی ها باعث شد تا او عنوان برترین گلزن این تیم را در آن فصل به دست بیاورد. او در این فصل موفق به فرو ریختن دروازه های لیورپول و منچستر سیتی شد.

در تابستان سال 2012 ، پس از آن که بنتنر با حضور پارک چو یانگ ، ماروانه شاماخ و اولیور جیرود رسیدن به ترکیب اصلی را سخت دید ، در واپسین روز های نقل و انتقالات تابستانی ، به یوونتوسی که در جذب مهره های اصلی خود برای خط حمله ناکام مانده بود پیوست. قرارداد او به صورت قرضی 1.7 میلیون یورویی با حق خرید 5 میلیون یورویی به ثبت رسیده است.

[img width=480 height=235]http://www.arsenal.com/assets/_files/scaled/498x244/mar_10/gun__1268640108_bendtner_hull.jpg?ic=387f07T[/img]

نیکلاس بنتنر دانمارکی همچنین سابقه ی بازی برای تمامی تیم های ملی کشور خود را در کارنامه ی خویش دارد ، او با تنها 24 سال سن ، 52 بار برای تیم ملی بزرگسالان دانمارک به میدان رفته است و 20 بار نیز موفق به گلزنی شده است.

ترجمه شده از ویکیپدیا.

#2
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
اینم اقای گل این فصل سری آ :fp:

#3
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال
بعد از باز کردن تاپیک دقیقا اینطوری شدم :

Spoiler


:fp: :fp: :fp:

#4
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
خوب حالا دیگه بازیکن یوونتوس شده و توهین بهش بر خلاف مقررات فروم پس رعایت کنید :1: میشه نکات مثبتش رو هم دید . اول اینکه سنش کمه و جوونه . دوم اینکه آمار پاس گل هاش نسبت به گل هایی که زده هم متعادله و نسبت به تعداد گل ها قابل قبوله . سوم اینکه قد بلندش باعث میشه رو توپ های هوایی هم بشه روش حساب کرد در مواقع خاص . و چهارم با قرارداد قرضی به تیم اومده که اگه آخر فصل نخواستیمش دیگه نگران نیستیم چطوری بفروشیمش

#5
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال
به این خرید بی خود و بی جهت خوشبین هستم. حس میکنم بوی هانری میده. احتمال زدن 20 گل در فصل رو داره. مطمطنا از ماتری و کوا بهتره (نظر شخصی منه) یورنته ارزش 22 م رو نداشت ما هم پولش رو نداشتیم.

#6
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
http://football-ital...edical-tomorrow

ماروتا هم رسما تایید کرد ، به انجمن بازیکنان منتقلش کنید، امیدوارم بترکونه

وقتی لواندوفسکی به دورتموند رفت کسی نمیشناختش ، شاید بنتنر هم تو یووه شکوفا بشه

#7
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان
واقعا نمیفهمم این حبهه گرفتن در برابر این بدبختو
تنها مشکلش اینه که بد موقع اومد . یعنی تو جوی اومد که همگی منتظر یه فوق ستاره بودیم :fp:
ولی واقعا 1.75 میلیون یورو پولی نیست . نسبت به دستمزد بوریه لو هم اگه اشتباه نکنم کمتره . یادم نیست دقیق چقدر بود ، ولی یه جا خوندم که به نسبت کیفیتش دستمزدش زیادی بالاست** :fp:

بچه هایی هم که با ماتری احتمالا مقایسه ش میکنن ، ما برای ماتری بیشتر از 3 برابر این 5 میلیونی که شاید سر بنتنر بدیم پول دادیم ! انصاف نیست این مقایسه

به هر حال منم نمیفهمم فلسفه ی خریدشو . ولی ریسک بزرگی هم سر خریدش با توجه به مبلغ پایین حقوقش نکردیم . همونطور که برای بوریه لو آرزوی موفقیت کردم وقتی اومد یووه (در حالی که هیچ ازش خوشم نمیومد) برای نیکلاس هم آرزوی موفقیت دارم

تو یه سایت طرفداری میلان خوندم که دستمزد بوریه لو حوالی 4 (!!!!!!) میلیون یوروئه :13: :Facepalm:


**:
دیگر بازیکن مورد نظر میلانی هامارکو بوریلو است بازیکنی که رمی ها حاضر شده اند که وی را بدون دریافت پول به تیم دیگری قرض بدهند اما 4 میلیون یورو دستمزد سالیانه ی او می تواند کار را مشکل کند.


#8
Juventus Lovely

Juventus Lovely

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 361 ارسال
خرید خوبی هستش ، تو ارسنال بود خیلی جوون بود و با توجه به سنش تو اون دوره به نظرم خوب کار میکرد ، با توجه به این که کاملا هم تو ترکیب نبود ، تو اون دوره تو ارسنال یه فابرگاس بود ، نصری هم تازه داشت خودی نشون میداد ، و بنتنر خوب تغذیه نمیشد اما به همون اندازه که تغذیه می شد از توپ ها خیلی خوب استفاده میکرد بعد از این که از ارسنال هم رفت تو تیم های خیلی خوبی نبود که بتونه پیشرفت کنه اما میبینیم تو دانمارک به عنوان بازیکن اصلی بازی میکنه و باتوجه به این که تیم دانمارک که خط هافبکش معمولی هست ولی بنتنر نسبت به این موضوع عالی بوده بازی و امارش تو یورو هم که دیدیم جلوی پرتغال دو گل زد و از تک موقعیت هاش عالی استفاده کرد و زهردار و کشنده نشون داد به نظر من تو یوونتوس به یه ستاره ی بزرگ تبدیل میشه :smile: :1:

#9
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
نیگیلاس بنتنر ؟

#10
imijoon

imijoon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 605 ارسال
خب... میبینم که از آقای گل جزیره اومدیم و رسیدیم به آقای گل ساندرلند :fp:
Spoiler


#11
Alessandro1989

Alessandro1989

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 355 ارسال
خرید همین بازیکن ها باعث میشه تیم بجای صعود ، سقوط کنه :fp: این دانمارکیه دیلاق تو هر باشگاهی که بوده افتضاح بوده :fp:

#12
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
3-4 سال پیش خیلی به بنتنر امیدوار بودم و فکر میکردم حتما یه مهاجم بزرگ میشه، اون موقع ها دوست داشتم بیاد یووه! ولی بنتنر تو این چند سال چیزی نشون نداد تا این که تو یورو دوباره احساس کردم که یه امیدی بهش هست ولی این بار دیگه به زوج بنتنر-یووه فکر نمیکردم! چند روزی بود که دوبار حجم زیاد کار از همه جا بی خبرم گذاشته بود میدونستم که دوباره برگردم هزار تا خبر شده و هزار بار ماروتا جون بچه ها رو به لب رسونده ولی به هیچ طریقی باورم نمیشد بنتنر خریده بشه!! :13: به هر طریق با توجه به فیزیک و سن و جاه طلبی که ازش میشناسم (ولی احساس میکردم تو این چند سال نابود شد!! ) امید دارم که بتونه یکی از اون محدود بازکنایی باشه که ناگهانی متحول شدن!

#13
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
من عمه ی بزرگ کیمنتی رو به عنوان مهاجم به بنتنر ترجیح می دم :np: بعضی ها می دونند من به خاطر علاقه ای که به ونگر دارم، یه نیمچه طرفدار آرسنالی هم هستم، علاوه بر اون برادرم یه آرسنالی خیلی شدیده و همیشه در جریان تحولات و بازی ها و اخبار آرسنال بودم. بنتنر رو نه از لحاظ فنی نه از لحاظ شخصیتی مناسب نمی دونم. همیشه هم آرسنالی ها مسخره اش می کنند. بنتنر دوبرابر زلاتان و مورینیو غرور و تکبر داره و بسیار خودشیفته است. بازیکنی هم که ونگر نتونه ازش بازیکن بسازه خیلی وضعش خرابه ! :Facepalm: کلا خوشم نمیاد ازین بشر :confused2: الان اون بازی های فاجعه اش برای آرسنال یادم میاد کاملا :sigh: میشم.

#14
Senmorta

Senmorta

    پویا

  • اعضا
  • 1236 ارسال
ایکاش از همون اول ژیرود رو می خریدن تموم بنتنر اصلا جالب نیست

#15
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
2006-2007 - بیرمنگام (قرضی) - 42 بازی 13 گل. 2007-2008 - آرسنال - 27 بازی 5 گل. 2008-2009 - آرسنال - 30 بازی 9 گل. 2009-2010 - آرسنال - 23 بازی 6 گل. 2010-2011 - آرسنال - 17 بازی 2 گل. 2011-2012 - ساندرلند - 29 بازی 8 گل خود ماروتا هم با اون چشاش مهاجم وایسه سالی 7-8 تا گل نمی زنه یعنی ؟ :confused2:

#16
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
انقدر بازیکن ِ بی اهمیتی هست که هنوز صفحه ی ویکی ش رو کسی ادیت نکرده . با این حال که بازیکن ِ به درد نخوریه ولی فعلا از این مهاجمای خودمون یه چیزی بیشتر داره که اون هم یه انگیزه ی جدید و یه تجربه ی جدیده . حسرت ِ پاتزو گل که موند به دل و 38 هفته میخواد بشه آینه ی دق تو لباس ِ قرمز و مشکی ولی خدا کنه لا اقل این بشر دردی دوا کنه . در کل امیدوارم که فقط شماره 17 نپوشه ! :fp:

#17
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
مدیر ورزشی سیه نا (!) گفته ما داشتیم با بنتنر به توافق میرسیدیم حتی رئیس هم رفته بود لندن با مدیرش مذاکره کنه ولی وقتی خبر علاقه یووه رو شنیده به ما تلفن کرده که میرم یووه :)) :)) :))

#18
sinazzz

sinazzz

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 503 ارسال
هرجور فکر میکنم منطق این حرکت رو بفهمم نمیشه...یعنی هیچ جوره نمیشه!!!

من بوریلو رو ترجیح میدم!! درسته جفتشون بازی بلد نیستن ولی حداقل بوریلو مثله بنتنر بداخلاق نیست...جالبه قبلا میگفتیم فلانی هرچقدر هم که خوب باشه تا اخلاقه درست حسابی نداشته باشه بدرده یووه

نمیخوره تازه اونم یووه کونته!!جایی که همیشه ممکنه از فیکس بودن به سکو برسی!! حالا رفته یکیو اوورده که فوتبال بلد نیست هیچ , دیوانه!! هم هست :1: :1:

حالا که به اون مهاجمی که تجربه CL داره و قراره مشکله گلزنیمونو حل کنه نرسیدیم ,به نظرتون بهتر نیست به بواچی بازی بده کونته؟؟

اینم جالبه: : :Facepalm:

[img width=480 height=240]http://imgiran.com/images/v8rjhavzki6ohxidog.jpg[/img]

نیگیلاس بنتنر ؟

بصیر جان شایدم Nicklas Bendover ؟؟ :1: :1:

#19
tiesto

tiesto

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 144 ارسال
من به معجزه اعتقاد ندارم...باید وجودشو بپذیریم...همینه که هست

#20
Escanor

Escanor

    Goodbye Baby

  • اعضا
  • 1312 ارسال
:poker:
ماروتا می خواسته بگه لبوی روی کیک!زبونش نچرخید گفت گیلاس!
این بود آرمان های موجی راحل؟ :cryer:
جدا از شوخی من دلم روشنه.همه می دونن یووه خیلی زیاد حمله می کنه و زیاد موقعیت از دست می ده.به نظرم حداقل می تونه موقعیت های از دست رفته رو کمتر کنه و بیشتر از 10 تا گل فقط تو سری آ بزنه. yes1





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی