پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ماسیمیلیانو آلگری - Mad Max

* * * - - 6 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
5458 پاسخ برای این موضوع

#3081
farzad-t

farzad-t

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 301 ارسال

@black&white

حالا همین پپ هم که ما میگیم، دور از دسترسه واقعا. بعید میدونم سیتی با اون همه سرمایه‌گذاری تا یکی دو فصل آینده این مربی رو از دست بده.

 

موافقم که نکات ضعف تاکتیکی‌‌ای داره. منتهی محاسنی هم داره. یکیش اینکه به واسطه حضور روی نیمکت تیم‌های پرستاره، شخصیت کاریزماتیکی پیدا کرده و حضورش روی نیمکت ما که ستاره و فوق ستاره کم نداره و بازیکنها ازش حساب میبرن، مفیده و احتمال یاغی‌گری بازیکنها خیلی کم میشه. از طرفی سابقه جذابی که داره (حالا هایپ شده یا واقعا ناشی از توانایی‌های فنیشه رو کار ندارم) باعث میشه مثلا اگه دیبالا قصد جدایی داره، به‌خاطر تمرین زیردست پپ هم که شده بمونه توی تیم. یه حسن دیگه‌ اینکه فوتبال تماشاگرپسند ارائه میده (هرچند طرفداران یووه یا کالچو ذاتا و ناخودآگاه و در بعضی موارد هم خودآگاه، از تاکتیک‌های دفاعی لذت میبرن). احتمالا پپ بهترین فردیه که میتونه اون فوتبال تهاجمی که تماشاگرِ امروزی میپسنده رو در DNAی مبتنی بر دفاع یووه تزریق کنه.

 

منتهی اون ضعف‌هایی که اشاره کردید کاملا پابرجاست. مثلا اگه امسال هم با سیتی توی اروپا به دستاورد درخشانی نرسه، میشه متهمش کرد که نتایجش با اون بارسای تکرارنشدنی، صرفا ناشی از خوش‌شانسی بوده که در بهترین زمان ممکن در بهترین جای ممکن قرار گرفته و اگر مربی دیگه‌ای هم بود با اون بارسا به همون افتخارات می‌رسید. به اندازه‌ای که آلگری تحت فشاره و این فصل انتظارات ازش بالاس، پپ هم تحت فشاره و باید خودشو ثابت کنه.


  • GioVanni Agnelli, mory, tecra و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

20i_48132_1_480x300.jpg


#3082
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

جوواني گالِئونه در گفتگوي تلفني با راديو Kiss Kiss Napoli

يشكسوت 78 ساله باشگاه اودينه‌زه

 

ديگر از شنيدن حملات سريالي و احمقانه آريگو ساكي به ماسيميليانو الگري خسته شده‌ام.

ساكي از يك سو بر اهميت بازي هماهنگ تيمي پافشاري مي‌كند و از سوي ديگر پيروزي در ديدارها ولو با يك گل را ارجح بر ارائه فوتبال زيبا و باب طبع تماشاگر مي‌داند؛ عجب تناقضي!

من معتقدم  نمايش‌هاي زيبا و جذاب در فوتبال تفاوت‌ها را براي هواداران رقم مي‌زنند. فوتبال زيبا تنها با بازيكناني كه توانمندي ايفاي نقش موثر در تاكتيك‌ها و استراتژي‌هاي شناور را دارند ميسر است.

طبيعي است وقتي بازيكنان مدنظر يك مربي به هر دليلي در دسترس او نباشند، او هرگز قادر به نمايش تفكراتش توسط بازيكنانِ موجود در زمين نيز نخواهد بود.

(خطاب به ساكي) اينكه دائماً به مربي بزرگي همچون الگري با دستاوردهاي فراواني كه در اين سالها براي يوونتوس كسب كرده انتقاد كنيد هرچند در هفته‌هاي آسان‌ترين كار شده اما منصفانه نيست.

الگري دير يا زود تورين را ترك خواهد كرد اما تاريخ قضاوت خواهد كرد كه او براي يوونتوس چه كارهايي انجام داد. ليگ برتر انگلستان مقصد آينده او خواهد بود.

 

پي‌نوشت: گالئونه يكي از علاقه‌مندان سرسخت فوتبال تهاجمي در فوتبال ايتاليا و از مدافعان سيستم 3-3-4 است!

 

9gdm_ft3-13951002.jpg


  • mory, Aminvo, tecra و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 


#3083
اون که من دوسش دارم

اون که من دوسش دارم

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2581 ارسال

نکته :

درسته که از بازیهای خاص و تاکتیکی لذت میبردیم

اما اون وقتا پلاتینی، باجو، اله ، زیدان، (یا امثال  ترزگل راوانلی ویالی ) داشتیم و تیممون هوادار پسند هم بود (در بدترین شرایط  دیوایو و میکولی و سالاس)

چند تا پاسکاری خوب و چند تا حرکت زیبای تاکتیکی هم داشتیم

الان نه بازیکن فانتزی داریم نه گلزن خوب داریم نه خلاقیت و پاسکاری و تاکتیک فوق العاده 

 

ما هیچی نداریم جز فداکاری کیلینی و مثلا رشادتش که دیگه توی فوتبال کمتر به کار می یاد و جام بخش نیست (با این سرعتی که فوتبال الان داره این زم بسته :fp:  کاری به تنهایی ازش بر نمیاد  )

ما هیچی نداریم واقعا 

دلم میخواست چند تا بازیکن فاز هجومی خوب داشتیم که تلاش کیلینی هم به فتح اروپا ختم میشد و اخر بازیگری یه جام اروپا میگرفت 

..............................................................

حال و هوای بازی برگشت با لیورپول رو دارم 

رفت 2.1 باخیتم 

برگشت با کاپلو نتونستیم توی تورین 1 گل بزنیم و صعود کنیم

اون لیورپول هم یه تیم تخریبی بود شبیه اتلتیکو

73yr_6a01630241df75970d016763e77067970b_

c6m7_soccer-uefa-champions-league-quarte


  • حامد, GioVanni Agnelli, eⁿzº و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#3084
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

مثل اینکه آلگری عکس سیمئونه موقع شادی گلشون  رو چسبونده به دیوار رختکن که جلوی چشم بازیکنا باشه.

بالاخره صدای ما بهش رسید.  :21:


  • حامد, mory, Pinturicchio و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#3085
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6055 ارسال
  • LocationKhorram Abad

مثل اینکه آلگری عکس سیمئونه موقع شادی گلشون رو چسبونده به دیوار رختکن که جلوی چشم بازیکنا باشه.
بالاخره صدای ما بهش رسید. :21:


حرکتی درست از شخصی اشتباهی!

اول از همه این عکسو خود آلگری باید پس زمینه گوشیش میکرد ک هر روز چشمش بهش بخوره. اونی ک بازی رفت برای تساوی صفر.صفر رفته بود خودش بود! اونی ک با تعویضاش مایه خنده شد خودش بود! اونی ک جرات نداره خودشه!

در کل از این حرکتش استقبال میکنم اما تو کتم نمیره کسی مثل آلگری ک خودش متهم ردیف اوله بخواد بقیه رو سرزنش کنه!
  • GioVanni Agnelli, Orphée, mory و 19 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#3086
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

توی این چند روز که فرصت داشتم به بازنگری عملکرد آلگری توی پنج سال گذشته یک نگاه گذرا انداختم با دیدن چند خلاصه بازی از هر سال.  به نظرم آلگری سال اول و دوم با داشتن خط هافبکی خوب تیمش خوب بازی میکرد و توانایی کنترل نبض بازی را داشت. هر زمان لازم بود حمله می کرد و هر زمان لازم بود دفاغ. در کارهای ترکیبی همیشه ضعف احساس میشده ولی هیچ وقت کنترل بازی مثل این دو سال گذشته از دستش خارج نبوده.  مثلا در بازی با تورینو در سال اولش!!  نیاز به گل داشتیم که تیم تورینو را به راحتی در محوطه خودش پرس کرده بودیم و سعی در خلق موقعیت داشتیم که با شوت پیرلو بازی را می بریم. یا بازی های دیگه. حتی به نظرم مقابل ناپولی می شد از دفاع مطلق تیم تا حدودی چشم پوشی کرد ولی در این دو سال با رفتن بازیکنان خط هافبک و تقویت نشدن این تیم ضعف الگری در کنترل کردن میدان به دلیل فقدان کارهای ترکیبی بیشتر مشخص شد. در نتیجه فقدان یک سری خصوصیات واجب در خط هافبک به همراه با نبود کارهای ترکیبی کار تیم را به جایی رسیده که اصلا توانایی کنترل و در درست کردن نبض بازی را نداره. 

 

در کنار این ها مدیریت هم اشتباه های زنجیره ای انجام داده که با فضاحت خرید موراتا با اون بند و در ادامه  خرید هیگوایین به عنوان جانشین آغاز شد. خرید 90 میلیونی هیگوایین تنها و تنها باعث شد که احتمال قهرمانی را بالا ببریم وگرنه هیگوایین اون قهرمانی نبود، نیست و نخواهد بود که تیمی دنبالش باشه.  عدم توانایی مدیریت در فروش بازیکن ها با قیمت مناسب هم مکمل این اتفاقات شد تا مشکلات بیشتر و بیشتر بشه. در ادامه هم بازگشت بونوچی چندین گام به روی عقب بود به دلیل اینکه نه تنها یکی از بهترین استعداد ها را قربانی کردیم، هیگوایین هم با این وضعیت فروختیم و نتونستیم سود لازمه را داشته باشیم تا خط هافبک تیم را به مقدار لازم تقویت کنیم. 

 

به نظرم تیم داره در یک لبه پرتگاه حرکت می کنه که اگر دقت لازم را نکنه ضررهای زیادی متحمل خواهد شد. مدیریت خیلی باید هوشمندانه تر عمل کنه!!


  • GioVanni Agnelli, mory, eⁿzº و 21 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#3087
DMC

DMC

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 370 ارسال
  • Locationتهران
@Aminvo

با احترام به نظر شما ولی هافبک هایی که به یووه لینک میشن ، در واقع نسخه کاملتری نسبت به اکثر بازیکنان خط میانی فعلی تیم هستند که من این و از چشم مربی میبینم که هافبک خلاق و فانتزی بازی به یووه لینک نمیشه . بازیکنی مثل متوئیدی باید جلوی مدافعین بازی کنه ، بزنه بازیکنان حریف قلع و قمع کنه ، تکل کنه و برای دفاع کردن و برای بدست اوردن توپ بحنگه . بعد با یک پاس کوتاه توپ رو به بازیکنای تهاجمی و خلاق بسپاره . فرستادن متوئیدی به جلو و صاحب توپ شدنش در یک سوم دفاعی حریف مثل " رقص مارمولک روی یخ " میمونه . وجود اینهمه بازیکن فیزیکی و درگیر باعث کاهش چشمگیر خلاقیت و بازیسازی تیم شده است که من دلیل این اتفاق و فلسفه مربی میدونم . گواردیولا از طرفی میخواد حتی دروازه بانشم بازی با توپشم خوب باشه ، الگری دوست داره یازده تا متوئیدی یا مانژو داشته باشه و من از دیدن درخشش مانژو در پرس و دفاع ذوق زده نمیشم . چون مهاجم باید در پست خودش بدرخشه . متوجه منظورم هستید ؟ حتی اینقد این مقوله دفاع و پرس برای الگری اولویت هست که مهاجم تیم در دفاع کردن بازیش به چشم میاد ! من نه از الگری و فلسفه اش خوشم میاد نه پپ ! مربی هم باید خوب دفاع کنه هم خوب حمله کنه ، تیم های پپ ضعف خط ذفاعی رو توی مالکیت توپ پنهان میکنند . تیم الگری هم دفاع ، هافبک و خط حمله رو فدای گل نخوردن و تخریب بازی حریف میکند . من مشکلی با بازیکنان تخریبی ندارم ولی فوتبال فقط ذفاع و فقط حمله نیست . یووه مدت هاست توازن در بازیش دیده نمیشه و آمار این و هرگز نشون نمیده . منم مثل شما از مدیریت ناراحتم نه به خاطر خرید و فروش مهره ها ، بلکه به خاطر فدای همه چیز ، همه چیزی که یووه سالها داشت و خیلی ها براش زحمت کشیده بودند . همه اینها فدای برند سازی و تجارت شده است وگرنه مسئولان بهتر از من و شما بازی تیم و میبینند و درک میکنند ولی تا زمانیکه نتیجه هست ، ادامه دادند . یووه در مسیر درستی نیست ولی نتیجه میگیره مثل بیماری که دیگه اونقد گسترش پیدا کرده که دیگه با مسکن هم قابل تسکین نیست.. مسیر درست نتیجه درست هم میاره ممکنه کمی زمان ببره ولی نتیجه میده . این تیم که به زودی نیاز به جوانسازی داره و یک تیم تخریبی هست . نتیجه ی تفکر و نگرش "پیروزی به هر شکلی" هست !
  • حامد, GioVanni Agnelli, mory و 20 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Know that Allah is between the person and his heart

 

Quran 8:24


#3088
Jack Sparrow

Jack Sparrow

    بی وفا

  • اعضا
  • 2640 ارسال
دوستان از زیدان و کلوپ و گواردیولا و کونته حرف میزنن؛ گندش در اومد جانشین الگری مونتلاست ...

1ir_dampshimmeringflickertailsquirrel-si
  • mory, Aminvo, tecra و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#3089
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

@Aminvo

با احترام به نظر شما ولی هافبک هایی که به یووه لینک میشن ، در واقع نسخه کاملتری نسبت به اکثر بازیکنان خط میانی فعلی تیم هستند که من این و از چشم مربی میبینم که هافبک خلاق و فانتزی بازی به یووه لینک نمیشه . بازیکنی مثل متوئیدی باید جلوی مدافعین بازی کنه ، بزنه بازیکنان حریف قلع و قمع کنه ، تکل کنه و برای دفاع کردن و برای بدست اوردن توپ بحنگه . بعد با یک پاس کوتاه توپ رو به بازیکنای تهاجمی و خلاق بسپاره . فرستادن متوئیدی به جلو و صاحب توپ شدنش در یک سوم دفاعی حریف مثل " رقص مارمولک روی یخ " میمونه . وجود اینهمه بازیکن فیزیکی و درگیر باعث کاهش چشمگیر خلاقیت و بازیسازی تیم شده است که من دلیل این اتفاق و فلسفه مربی میدونم . گواردیولا از طرفی میخواد حتی دروازه بانشم بازی با توپشم خوب باشه ، الگری دوست داره یازده تا متوئیدی یا مانژو داشته باشه و من از دیدن درخشش مانژو در پرس و دفاع ذوق زده نمیشم . چون مهاجم باید در پست خودش بدرخشه . متوجه منظورم هستید ؟ حتی اینقد این مقوله دفاع و پرس برای الگری اولویت هست که مهاجم تیم در دفاع کردن بازیش به چشم میاد ! من نه از الگری و فلسفه اش خوشم میاد نه پپ ! مربی هم باید خوب دفاع کنه هم خوب حمله کنه ، تیم های پپ ضعف خط ذفاعی رو توی مالکیت توپ پنهان میکنند . تیم الگری هم دفاع ، هافبک و خط حمله رو فدای گل نخوردن و تخریب بازی حریف میکند . من مشکلی با بازیکنان تخریبی ندارم ولی فوتبال فقط ذفاع و فقط حمله نیست . یووه مدت هاست توازن در بازیش دیده نمیشه و آمار این و هرگز نشون نمیده . منم مثل شما از مدیریت ناراحتم نه به خاطر خرید و فروش مهره ها ، بلکه به خاطر فدای همه چیز ، همه چیزی که یووه سالها داشت و خیلی ها براش زحمت کشیده بودند . همه اینها فدای برند سازی و تجارت شده است وگرنه مسئولان بهتر از من و شما بازی تیم و میبینند و درک میکنند ولی تا زمانیکه نتیجه هست ، ادامه دادند . یووه در مسیر درستی نیست ولی نتیجه میگیره مثل بیماری که دیگه اونقد گسترش پیدا کرده که دیگه با مسکن هم قابل تسکین نیست.. مسیر درست نتیجه درست هم میاره ممکنه کمی زمان ببره ولی نتیجه میده . این تیم که به زودی نیاز به جوانسازی داره و یک تیم تخریبی هست . نتیجه ی تفکر و نگرش "پیروزی به هر شکلی" هست !

 

حقیقتا من تضادی بین نظر خودم و شما ندیدم. بیشتر برای من مثل عنب و انگور هست که البته من به عدم توانایی خودم در انتقال مفهوم در قالب نوشتار کاملا واقف هستم  :fp: .

 

تفکر تخریبی و دفاعی مطلق آلگری در 2 یا حتی سه سال اخرش در یووه موضوع کاملا آشکاری هست و از نقد و ... گذشته. با ترسو بودن و منتظر اشتباه حریف نشستن هیچ وقت قهرمانی به دست نمیاد، باید جسور بود و ریسک کرد. 

 

ولی من انگشت انتقادم را به سمت یک نفر برای این شرایط نمی گیرم، و فکر می کنم با نظر شما و خیلی از دوستان فروم هم راستا هست. آلگری  سه سال هست که در خواست یک هافبک با توانایی های فیزیکی همچون قد بلند، قدرت کنترل توپ  و تخریب نسبتا خوب میده که مدیریت در خرید این بازیکن ناتوان بوده و تمام تلاش ها برای به خدمت گرفتن گزینه هایی با ویژگی های مشابه مثل انزوزی، اکسل ویستل و ... به شکست منجر شده.  تمام هافبک هایی که به تیم اضافه شدند بازیکنان آزاد تیم های دیگه یا بازیکنان نیمکت نشین اون تیم ها بود:.  خدیرا، امره جان، متیئودی، در آینده نه چندان دور آرون رمزی و ... .

 

دلیل عقب اومدن دیبالا در یووه دقیقا همون دلیل عقب اومدن رونالدو در تیم ملی پرتقال هست، بازیکنی وجود نداره که توانایی مدیریت میانه میدان و ارسال پاس های قطری بلند و دقیق داشته باشه، کاری که مودریچ و کروس در رئال به راحتی انجام میدن، کوین دی بروین در سیتی ( نبودش باعث کاهش بازدهی سیتی شد) و پوگبا در منچستر یونایتد. بازیکنی وجود نداره که توانایی حمل توپ برای مسافت های طولانی را داشته باشه، کاری که هافبک های نام برده به راحتی انجام میدن. 

 

ما پیرلو، ویدال و پوگبا را از دست دادیم و به خدیرا، بنتانکور، جان و پیانیچ و متیئودی  رسیدیم. هیچ کدوم از این بازیکنان با اون خط هافبک قابل قیاس نیست.

 

اگر متئودی به عنوان یک هافبک جلو زن بازی می کنه دلیش تمایل آلگری به یک هافبک هجومی با توانایی بازی خوانی در دو سمت هافبک وسط تیم هست ولی به دلیل ضعف دفاعی پیانیچ به جای استفاده از بازیکنی مثل برناردسکی در اون پست ( چند بار امتحان کرد) متییودی را مجبور هست بازی بده. تنها دلیل اصرار آلگری به جایگزینی پیانیچ با امره جان دراون پست هم همین هست، توانایی های دفاعی بیشتر امره جان و جلو زدن بیشتر یکی از هافبک های کناری با توجه به جریان بازی.

 

بحث در این خصوص خیلی طولانی هست و هیچ شکی در ترسو بودن آلگری و تصمیمات بسیار محتاطانه اون نیست. ولی چکیده و نتیجه به نظر من این میشه که مدیریت در سه سال گذشته موفق نبوده حتی ابزار مناسب برای پیاده سازی این تفکرات هر چند اشتباه را فراهم کنه. بهترین مربی ها هم بدون ابزار مناسب برای پیاده سازی تفکراتشون به مشکل می خورند.

 

پ.ن: این پست اصلا در حمایت از آلگری نیست چون آلگری اشتباهات دیگه ای هم داره و در امر پرورش استعداد هم خیلی ضعیف عملکرده، بیشتر اشاره به عوامل های تاثیر گذار در کیفیت پایین بازی یووه هست.


  • GioVanni Agnelli, mory, eⁿzº و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#3090
-OMID-

-OMID-

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 508 ارسال
  • LocationTehran

تمام صفحات مجازی خودش رو غیرفعال کرده :39:


  • GioVanni Agnelli, mory, Aminvo و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

AICY-Personal-Branding-Marcello-Lippi-1.

 

Don Marcello Lippi

===============

Il Guerierro سابق


#3091
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال

تمام صفحات مجازی خودش رو غیرفعال کرده :39:


مثل بچه های پشت کنکوری که گوشیشونو خاموش میکنند :fp:
یا اونایی که بچه بودیم تو دبستان موقع امتحان باباشون دوچرخشون رو تو انباری قایم میکردن
  • حامد, mory, Aminvo و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#3092
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2517 ارسال

مثل بچه های پشت کنکوری که گوشیشونو خاموش میکنند :fp:
یا اونایی که بچه بودیم تو دبستان موقع امتحان باباشون دوچرخشون رو تو انباری قایم میکردن

:1:

 

شایدم میخواد ازدواج کنه اکانتاشو دیلیت کرده (و متعاقبن خطشو عوض کرده)   :39:

---

 

انقد مد مکسو اذیت نکنید.. یوقت قاتی میکنه میزنه اتلتیکو رو له میکنه اونوقت شرمنده میشید  :65yytgts6rouhope1x2s:


  • mory, Pinturicchio, Aminvo و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#3093
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

حقیقتا من تضادی بین نظر خودم و شما ندیدم. بیشتر برای من مثل عنب و انگور هست که البته من به عدم توانایی خودم در انتقال مفهوم در قالب نوشتار کاملا واقف هستم  :fp: .

 

تفکر تخریبی و دفاعی مطلق آلگری در 2 یا حتی سه سال اخرش در یووه موضوع کاملا آشکاری هست و از نقد و ... گذشته. با ترسو بودن و منتظر اشتباه حریف نشستن هیچ وقت قهرمانی به دست نمیاد، باید جسور بود و ریسک کرد. 

 

ولی من انگشت انتقادم را به سمت یک نفر برای این شرایط نمی گیرم، و فکر می کنم با نظر شما و خیلی از دوستان فروم هم راستا هست. آلگری  سه سال هست که در خواست یک هافبک با توانایی های فیزیکی همچون قد بلند، قدرت کنترل توپ  و تخریب نسبتا خوب میده که مدیریت در خرید این بازیکن ناتوان بوده و تمام تلاش ها برای به خدمت گرفتن گزینه هایی با ویژگی های مشابه مثل انزوزی، اکسل ویستل و ... به شکست منجر شده.  تمام هافبک هایی که به تیم اضافه شدند بازیکنان آزاد تیم های دیگه یا بازیکنان نیمکت نشین اون تیم ها بود:.  خدیرا، امره جان، متیئودی، در آینده نه چندان دور آرون رمزی و ... .

 

دلیل عقب اومدن دیبالا در یووه دقیقا همون دلیل عقب اومدن رونالدو در تیم ملی پرتقال هست، بازیکنی وجود نداره که توانایی مدیریت میانه میدان و ارسال پاس های قطری بلند و دقیق داشته باشه، کاری که مودریچ و کروس در رئال به راحتی انجام میدن، کوین دی بروین در سیتی ( نبودش باعث کاهش بازدهی سیتی شد) و پوگبا در منچستر یونایتد. بازیکنی وجود نداره که توانایی حمل توپ برای مسافت های طولانی را داشته باشه، کاری که هافبک های نام برده به راحتی انجام میدن. 

 

ما پیرلو، ویدال و پوگبا را از دست دادیم و به خدیرا، بنتانکور، جان و پیانیچ و متیئودی  رسیدیم. هیچ کدوم از این بازیکنان با اون خط هافبک قابل قیاس نیست.

 

اگر متئودی به عنوان یک هافبک جلو زن بازی می کنه دلیش تمایل آلگری به یک هافبک هجومی با توانایی بازی خوانی در دو سمت هافبک وسط تیم هست ولی به دلیل ضعف دفاعی پیانیچ به جای استفاده از بازیکنی مثل برناردسکی در اون پست ( چند بار امتحان کرد) متییودی را مجبور هست بازی بده. تنها دلیل اصرار آلگری به جایگزینی پیانیچ با امره جان دراون پست هم همین هست، توانایی های دفاعی بیشتر امره جان و جلو زدن بیشتر یکی از هافبک های کناری با توجه به جریان بازی.

 

بحث در این خصوص خیلی طولانی هست و هیچ شکی در ترسو بودن آلگری و تصمیمات بسیار محتاطانه اون نیست. ولی چکیده و نتیجه به نظر من این میشه که مدیریت در سه سال گذشته موفق نبوده حتی ابزار مناسب برای پیاده سازی این تفکرات هر چند اشتباه را فراهم کنه. بهترین مربی ها هم بدون ابزار مناسب برای پیاده سازی تفکراتشون به مشکل می خورند.

 

پ.ن: این پست اصلا در حمایت از آلگری نیست چون آلگری اشتباهات دیگه ای هم داره و در امر پرورش استعداد هم خیلی ضعیف عملکرده، بیشتر اشاره به عوامل های تاثیر گذار در کیفیت پایین بازی یووه هست.

 

وقتی تیم اینقدر مشکل هافبک داره چه نیازیه حتما با سه هافبک بازی کنه ؟ چرا هر سال یک ترکیبی میچینه که نقطه ضعف یووه به چشم بیاد ؟ تیم مشکل هافبک داره خب ازشون کم کن . هافبک هات خوبن مهاجما داغونن تعداد هافبک ها رو زیاد کن 

 

آیه ای که نازل نشده که تو این وضعیت هافبک ها 4-3-3 بازی کنیم وقتی که ابزار 4-2-3-1 و حتی 4-4-2 رو داربم 


  • Aminvo, tecra, amirali2001 و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#3094
اون که من دوسش دارم

اون که من دوسش دارم

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2581 ارسال

مثل اینکه آلگری عکس سیمئونه موقع شادی گلشون  رو چسبونده به دیوار رختکن که جلوی چشم بازیکنا باشه.

بالاخره صدای ما بهش رسید.  :21:

اگر مثل بچه ادم بازی کرده بودیم ومثلا دفاع راست اصلی رو بازی داده بودی 

دیگه مجبور نبودی از این کارا بکنی

حالا اگه ببریم که تمام و از جوب پریدیم

ولی اگه ببازیم دیگه خاکبرسریه  :1: 


  • mory, Aminvo, tecra و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#3095
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6055 ارسال
  • LocationKhorram Abad
اینتر ، آلگری رو برای فصل بعد جزو گزینه های سرمربیگری خودش قرار داده!

آساموا ، ماروتا و آلگری... اسم این مثلث رو چی میذارین؟! :1: واسه من ک هیچ اهمیتی نداشت آساموا و ماروتا رفتن اینتر این در مورد آلگری هم صدق میکنه!
  • GioVanni Agnelli, mory, eⁿzº و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#3096
اون که من دوسش دارم

اون که من دوسش دارم

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2581 ارسال

لیپی با اون لیپی گریش نتونست برای اینتر کاری بکنه چه برسه به الگری



#3097
اون که من دوسش دارم

اون که من دوسش دارم

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2581 ارسال

leonardo-bonucci-max-allegri-juventus_15

با اطلاعات و حوادث الان 

تصمیم درستی گرفته شد درباره فروش بونوچی ؟

حق با کی بود ؟

حالا که به قضیه نگاه میکنم ، کاش اون روز باشگاه طرفداره بونوچی شده بود  :1: یه بارم ما چلسی بازی در میاوردیم :nish:

 


  • GioVanni Agnelli, Aminvo, tecra و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#3098
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6422 ارسال
  • LocationRasht

- چیزی که ناراحتم میکنه این بی انگیزگی بازیکنا برای مهترین بازی فصله (متروپولیتانو). درسته که فینال تو زمین اوناست ولی آیا باشگاهی که 7 بار تا لب چشمه رفته و تشنه برگشته نباید دو زار عطش داشته باشه برای جبران؟

 

- خودم عصبانیم از آلگری ولی این حرف ماسیمو کاررا بنظرم منطقی اومد، گفتم شاید کمکتون کنه :hang: : از بیرون نظر دادن آسونه، [...] ولی فقط آلگری و تیمش هر روز تیمو میبینن!

 

- شرایط باشگاه خیلی شبیه 99 و دورۀ اول لیپی هست؛ تیم از 3 فینال پیاپی میومد ولی خیلی از حریفا دستشو خونده بودن و تیم داد میزد که نیاز به تغییر اتمسفر داره...

 

- تو نظرسنجی Juworld ففط ~44 % معتقدن یووه صعود میکنه! خودمم 'نه' زدم... سایتای شرطبندی هم 25 % بهمون شانس دادن که بنظر خیلی زیاد میاد! مغز میگه نه ولی قلب میگه آره... :hang:


  • حامد, Aminvo, Prince Claudio و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Ned : It's Done Your Grace , The Targaryens Are Gone ... i

 

Robert : Not All Of Them ! i

 

standing-jon-snow-game-of-thrones-m44shr


#3099
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

داشتم بازی های 2008 ب اینور یووه رو میدیدم انصافا تنوع  تاکتیکی خوبی داشتیم انصافا درسته نتیجه لازم نمیگرفتیم اما زیبایی خاصی ب خاطر الکس و بقیه تو بازی ها بود 

سال 2012 ب ثبات رسیدیم ثبات و سازماندهی تا سال 2016 ب ضد سیستتم تیم های قوی تر رجوع کردیم و تا فینال اروپا رفتم تمام والسلام . 

 

اما الان خودمون قوی ترینیم باید صاحب سبک باشیم در نتیجه الگری نمیتونه مارو اونجور ک باید قدرتمند نشون بده درسته واقعا هافبک خوبی نداریم اما مربی باید از همین ها هم بتونه بازی بگیره و قطعا گزینه های تاکتیکی میتوننن ب یووه کمک بیشتری کنند . 


  • Aminvo, tecra, Georgia و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#3100
Mohamadjuve100

Mohamadjuve100

    هوادار یوونتوس

  • بن شده
  • 440 ارسال
اولتراهای یوونتوس گفتن در بازی یوونتوس-اتلتیکو تیم رو تشویق نمیکنن و علیه آلگری شعار‌ میدن.

گیرم که برای فرار از انتقادها اکانت های فضای مجازیت رو میبندی. با طرفداران حاضر در ورزشگاه چه کار میکنی؟
  • GioVanni Agnelli, Aminvo, tecra و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
پس تحمل کن، تحمل ستون بودن را:<br><br />ستونی از نور که فقط پرندگان کور <br><br />بَرو تکیه می‌زنند.





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی