پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته یازدهم سری آ - یوونتوس 1-3 اینتر (یادبود گائتانو شیره آ)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
245 پاسخ برای این موضوع

#41
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran

[img width=480 height=360]http://www.shiaupload.ir/images/04217333857550932675.jpg[/img]

Inter,i hate you



#42
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
نمی دونم چرا، ولی چند وقت فکر این خط حمله برام جالب بوده : --جووینکو-------------------------------ووچینیچ-- ----------------------بنتنر-------------------------

#43
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
جالب که اشنایدر تو لیست بازی نیست اما سایت ها معتقد هستند که فیکس بازی می کنه :lol:

#44
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
بازیکنان یوونتوس برای بازی با اینتر:

GOALKEEPERS: Buffon, Storari, Rubinho

DEFENDERS: Lucio, Chiellini, Caceres, De Ceglie, Barzagli, Bonucci, Lichtsteiner

MIDFIELDERS: Pogba, Marchisio, Padoin, Pirlo, Asamoah, Vidal, Giaccherini, Isla
Marrone

FORWARDS: Vucinic, Giovinco, Bendtner, Quagliarella, Matri

#45
imijoon

imijoon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 605 ارسال
و دوباره په په دعوت نشده. یعنی کونته حتی به تغییر سیستم هم فکر نمیکنه؟ اینکه حتی پادوین هم دعوت شده ولی په په دعوت نشده خیلی نکته عجیبیه. به نظرم ممکنه ارتباط مستقیمی با بازی قابل قبول ایسلا در بازی گذشته داشته باشه.

#46
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

و دوباره په په دعوت نشده. یعنی کونته حتی به تغییر سیستم هم فکر نمیکنه؟

اینکه حتی پادوین هم دعوت شده ولی په په دعوت نشده خیلی نکته عجیبیه. به نظرم ممکنه ارتباط مستقیمی با بازی قابل قبول ایسلا در بازی گذشته داشته باشه.


دیروز تو تمرینات په په باز مشکل ماهیچه پیدا کرده. سایت یووه نوشته تست های امروز صبح په په نشون داده که نمی دونم کجای ( :1: ) پاش ورم کرده. باید به تمرینات انفرادی بپردازه باز هم. یکی تو یوونتوز هم اعتقاد داشت په په اضافه وزن داره، می گفت هروقت عکس هاش رو می بینم چاق تر از قبل شده. یکی هم نوشته بود نکنه په په مرده و اینطوری دارند قضیه رو پوشش می دن ؟ :1:

امروز محل تمرین یووه خیلی شلوغ بوده، و تعداد زیادی هوادار بیرون از محل تمرین منتظر خروج کونته بودن تا تشویقش کنند.

#47
sos

sos

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1030 ارسال


این بازی بر عکس "زِر" های مفتی که بازیکنان انتر میزنن که در سرنوشت اسکودتو تاثیر نداره،فوق العاده هم موثره.
جای آقام ســبـــز :cry2:


این دو تا خیلی لایک داره :worship:

Spoiler


من هم میتونم بگم امشب تیم میخواد طوفان کنه جلو اینتر یعنی اینتر تیمی نیست که بخواد جلومون عرض اندام کنه البته ااگه بونوچی بذاره :waiting: :65: و هم چنین مهاجمانمون :waiting: من پیش بینیم 2-0 هستش به شدت به این بازی امیدوارم و خوبیش اینه که بازی از طریق شبکه 3 پخش زنده میشه :np:

+اینو یادم رفت بگم کی گزینه 3 رو زده اصلا شما که این گزینه رو گذاشتی چجوری فکر کردی امکان داره که تو این بازی بازنده باشیم :1:

#48
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

دیروز تو تمرینات په په باز مشکل ماهیچه پیدا کرده. سایت یووه نوشته تست های امروز صبح په په نشون داده که نمی دونم کجای ( :1: ) پاش ورم کرده. باید به تمرینات انفرادی بپردازه باز هم.


خبرش کجای سایت یووه است؟ اون تیکه ای که من خوندم فقط نوشته مشکل ساق پا :1:
بیشتر استرسی که دارم بابت اینه که این بازی تو یوونتوس آرناست ، اگه تو جوزپه مئاتزا بود ، آدم اینقدر نگران نبود ، فکر کن 50 سال دیگه بگن یووه اولین شکستش تو ورزشگاه خونگی جدیدش جلوی اینتر بود :tired:

#49
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
حالا چرا شما به شکست فکر میکنید !؟ من رو به رو ناپولی بیشتر استرس شکست داشتم تا این بازی. اینتر که هیچ کاری نمیتونه توی تورین بکنه تو جوزپه مه آتزاشم کاری نمیتونه بکنه ، نه تیم ما روی نوار بحران قرار داره ، نه مشکل مصدومیت و کمبود بازیکن داریم نه نمیدونم بازیکن هامون تازه از بازی های ملی میان نه چیز دیگه ! دلیلی برای باخت وجود نداره. من فکر میکنم این بازی 2-0 ببریم ، این استراماچونی فقط چند هفتس شاخ شده مگر نه در حد همون چیرو فرارایی که مربی یوونتوس بود. اگر کونته با ترکیب ووچینیچ و کوالیارلا بره به نظرم خیلی بهتره البته جووینکو هم پارسال بدجور دهن اینتر و صاف کرد و میشد روش حساب کرد ولی این دو مهاجم بیشتر میپسندم ، ترکیب خط میانی هم که مثل سابقه تغییر خاصی نداریم مدافعان و دروازه بان هم تغییر نداریم. این بازی و باید ببریم و منتظر دیدار چهارشنبه مقابل نورشلند باشیم اون بازیه که خیلی سخته.

#50
Bianconeri 1897

Bianconeri 1897

    مدیر انجمن

  • اعضا
  • 5234 ارسال
پخش زنده : http://bianconeri.ir...77915#msg377915

#51
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
تحلیل و پیش بینی گازتا درباره بازی امشب


[img width=480 height=325]http://myup.ir/images/97151879078281798675.png[/img]

#52
in the name of juve

in the name of juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 162 ارسال
مطمئنم كه نه تنها مي بريم بلكه خوب هم ميبريم چون ويدال ماركيزيو آساموا ليش و ميركو حسابي استراحت كردن و كاملا آمادن

#53
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
-بیشترین نتیجه شرط*بندی شده 2-0 به سود یووه بوده :1: !البته توی سایت های مختلف متفاوته. اون سایتی که من چک کردم رتبه دوم 2-1 به سود اینتر و رتبه سوم 2-1 به سود یووه بوده!

#54
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
آیا استراما رکورد شکست ناپذیری کونته رو می تونه بشکنه ؟ یا کونته می تونه مانع از زدن رکورد پیروزی های متوالی بین تمام جام های استراما بشه ؟ :1:

#55
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
^^^ رضا فکر کنم داری "استرس کُش" میشی :1: اصلا معلوم نیستا! من فقط حدس زدم :1: من که اصلا استرس ندارم فقط نمیدونم چرا تــُـک ِ دستام یخ کرده و روی پام هم ســِــر شده :np:

#56
juventus_farzad

juventus_farzad

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 693 ارسال
یووه در زمان چیرو و با شرایط بد اینتر رو برد...چه اینتری رو؟ اینتره مورینیو رو که 3 جام رو برد آخره فصل.
امسال یووه زمین تا آسمون با اون یووه فرق داره و خیلی خیلی قوی تر و منسجم تره و اینتر هم از اون اینتر خیلی فاصله داره...یووه توی تورین مخصوصا جلوی اینتر بعد از کالچو پولی همیشه انگیزه داشته و برده، این انگیزه رو میشه توی بلیط فروشی هم دید که هوادارا چطور میان و میخوان حقارت اینتر رو ببین پس به نظرم اینه که بیایم از ترسه باخت یووه حرف بزنیم بیخودی انرژی هدر دادیم :1:
مربیه اینتر خیلی بی تجربه تر از کونته است و همینطور کونته بازیکنه بزرگی واسه یووه بوده و از ما خیلی بیشتر از حساسیت این بازی و اهمیت برد با خبره.
اونی که باید بترسه اینتر و هوادارا و مدیرشه نه منه یووه ای :1:
یووه میبره خیلی هم راحت میبره.

#57
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

5 فاکتور مهم در تعیین سرنوشت دربی ایتالیا
[img width=480 height=298]http://pinturicchio.persiangig.com/224220hp2.jpg[/img]

در بازی امشب دو تیم اول ایتالیا یک رکورد فوق العاده متوقف خواهد شد. شاید اینتر 8 بازی پشت سر هم را برده باشد اما یوونتوس در 49 بازی گذشته نباخته است و این به معنی آن است که ممکن است بیانکونری پیروز این بازی باشد.

هرچند باتوجه به اینکه دو تیم در رده های اول و دوم سری آ قرار دارند، سرنوشت این بازی در دست فاکتورهای کوچکی است و Goal.com پنج عامل مهم در رقم خوردن سرنوشت 3 امتیاز این بازی را بررسی میکند:

آغاز سریع یوونتوس

Spoiler

در مجموع این چیزی نیست که با آنتونیو کونته زیاد اتفاق افتاده باشد. اما وقتی یوونتوس با حملات برق آسا بازی را آغاز میکند، موفق به در هم کوبیدن حریفانش میشود. 3 پیروزیشان مقابل رم در ورزشگاه یوونتوس مدرکی برای اثبات این ادعاست که شروع برق آسای بازی در زمین خودشان میتواند مرگبار باشد. آخرین مسابقه شان با جالوروسی میتواند بهترین مثال باشد.

مطمئنا اینتر با ثبات ترین خط دفاعی را در اختیار ندارد؛ با وجود رکورد خوب اخیر، دقایق پر استرس اولیه ممکن است تاثیرات روانی خود را بگذارد. اگر یووه بتواند چند بار دفاع نراتزوری را در دقایق اولیه باز کند، ممکن است مهمان را در موقعیتی قرار دهد که بازگشت از آن برای آنها مشکل شود.

در آخرین رویارویی دو تیم یووه به لطف دو تعویض و تغییر سیستم موفق به کسب پیروزی شد. اما این بار به احتمال زیاد این مسئولیت به عهده 11 نفر اولیه است تا بیانکونری را به سمت برد هدایت کنند.

تاثیر جووینکو

Spoiler

او فصل پر نوسانی تا به اینجا داشته است اما جووینکو همچنان عنصری در خط حمله یوونتوس است که میتواند بازی را برگرداند. میرکو ووچینیچ، فابیو کوالیارلا، الساندرو متری و نیکلاس بنتنر در قسمتهای دیگر زمین چیزهای بیشتری برای ارائه دارند اما جووینکو قابلیتی دارد که بقیه ندارند. مخصوصا مقابل یک خط دفاعی نامطمئن این خصیصه بیشتر به چشم می آید.

اگرچه آندره ا رانوکیا در این فصل فراتر از انتظارات عمل کرده - بخصوص از وقتی استراماچونی به خط دفاع 3 نفره روی آورده است - او همچنین ثابت کرده که می تواند با یک اشتباه نظرات را در مورد خودش تغییر دهد، گل اول سمپدوریا مثال خوبی در این باره است.

و با توجه به اینکه احتمالا جووینکو در تقابل رو در رو با هم تیمی اش در تیم ملی قرار میگیرد، ترکیب توانایی مورچه اتمی در جا گذاشتن مدافعان و عملکرد مدافع در رویارویی با مهاجمان فانتزی، می تواند در یک سوم دفاعی اینتر باعث ایجاد لحظات جالبی شود.


نمایش خط هافبک اینتر

Spoiler

بدون شک وضعیت یوونتوس در خط میانی بهتر است. با کلودیو مارکیزیو، آرتورو ویدال و آندرا پیرلو آنها سه تایی MVP را در اختیار دارند که در 15 ماه گذشته در عمل غیر قابل دسترس بوده اند. و با فرم اخیر پوگبا واضح است که ابزارهای اینتر در خط هافبک باید برای متوقف کردن آنها تلاش زیادی انجام دهد.

خط هافبک بیانکونری در زمان آنتونیو کونته به سبک پاسکاریشان متکی بوده است. قابلیت آنها در حفظ توپ و برتری منطقه ای، پایه بسیاری از بردهای یووه در رکورد شکست ناپذیری اش است. سبک بازی Beneamata [ لقب اینتر ] چندان بر محوریت خط میانی اش نیست و مالکیت توپ در مقابل قابلیتهای حمله شان در اولویت پایین تری قرار دارد.

ترکیب سه نفره محتمل استبان کامبیاسو، والتر گارگانو و فردی گوارین باید در بهترین فرمشان باشند تا از اوج گیری موتور حرکتی یووه جلوگیری کنند و البته باید از وظیفه بازیسازی خود در تغذیه مهاحمان از کناره ها غافل نشوند. تاکتیکی که در اغلب اوقات این فصل از آن استفاده شده است.


تاثیر کاسانو

Spoiler

به صورت ساده، آنتونیو کاسانو به سرعت به مهمترین مهاجم اینتر بدل شده است. با غیبت وسلی اسنایدر در شش هفته اخیر، نراتزوری به راحتی می توانست از این مسئله متضرر شود. در عوض فروارد سابق سمپدوریا و میلان پایه های خط حمله آنها را بنا کرده است.

وقتی او در فرم خوب خود بوده ، برتری در حمله معمولا با اینتر بوده است. تاثیر او مقابل فیورنتینا، کاتانیا و سمپدوریا در رکورد پیروزی اخیر تیمش مشاهده شد. و اگر نراتزوری شانسی برای مختل کردن رکورد 18 ماه شکست ناپذیری یوونتوس داشته باشند، مهاجم ایتالیایی باید در بهترین فرم خود قرار داشته باشد.

کاسانو در گذشته نوعی چیستان بوده است و امشب باید مطمئن باشد که فرصت ها را از دست نخواهد داد. در غیر این صورت اینتر درست در زمانی که نیاز به برش در خط حمله اش دارد، درصد زیادی از آن را از دست خواهد داد.

تغییرات در حین بازی

Spoiler

دو تعویض لئوناردو بونوچی و الساندرو دل پیرو با سیمونه په په و الساندرو متری و به تبع آن تغییر به سیستم سه دفاعه، لحظه کلیدی در پیروزی 2-0 یووه مقابل اینتر در ماه مارس بود. و یکی از تصمیمات موثر آنتونیو کونته بود که باعث شد یووه با کسب 31 امتیاز از 33 امیتاز ممکن در آن مقطع، اسکودتو را فتح کند.

از آن پس، کونته از وظایف روز مسابقه اش محروم بوده است و این وظیفه بر عهده ماسیمو کاررا و اکنون آنجلو السیو قرار دارد که در زمان مناسب تصمیم مناسب اتخاذ کنند.با اینکه السیو کسی بود که با آوردن مارتین کاسرس و پائول پوگبا به بازی پیروزی 2-0 مقابل ناپولی را رقم زد، اما با عدم موفقیت در تغییر روند بازی مقابل نورجلند در لیگ قهرمانان، مورد انتقاد قرار گرفت. اما همچنان دست راست کونته در راس تصمیمات قرار دارد.

در آنسوی میدان و در کادر فنی اینتر شخصی حضور دارد که برای تصمیمات درون بازیش برای خود شهرتی دست و پا کرده است. توانایی آندره ا استراماچونی در اعمال سریع تغییرات بازی چه در تغییر سیستم بازی چه در تعویض ها باعث تحسینات زیادی از سوی طرفداران نراتزوری شده است. و در صورتی که اینتر بتواند دقایق ابتدایی بازی را در استادیوم یوونتوس با موفقیت پشت سر بگذارد، اینتری های زیادی در حمایت از مربیشان برای شکست حریفش در آنسوی میدان بر خواهند آمد.

Goal.com | Kris Voakes | Translated


پ.ن: دو ساعت و 5 دقیقه مونده :1:



#58
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

آیا استراما رکورد شکست ناپذیری کونته رو می تونه بشکنه ؟ یا کونته می تونه مانع از زدن رکورد پیروزی های متوالی بین تمام جام های استراما بشه ؟ :1:


تو امروز چت شده ! از صبح تا حالا هر چی پست ازت میخونم هی توش دم از باخت یوونتوس و شکسته شدن رکورد کونته و اینا میزنی !؟ :np: نکنه چیزی شده ؟ گفتم من بازی با ناپولی بیشتر استرس داشتم تا این بازی ! این بازی هم هیچ اتفاقی نمی افته و میبریم.

#59
bonuci

bonuci

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 151 ارسال
من نمیدونم چرا بعضی از دوستان انقدر بازی رو جدی گرفتن واقعا ناپولی خیلی از اینتر بهتر بوده نتونستن تو یونتوس آرنا نفس بکشه حالا که اینتر که تو اوجش همیشه مایه خنده ما بوده انتظار دارید بیاد رکورد رو بشکنه اینتر در یه صورت میتونه یک مساوی بگیره اونم اینه که تیم ما دقیقه 1 یه اخراجی بدیم تازه در اون شرایط هم شانس ما بیشتره خیالتون راحت امشب یه درس به استرا بدیم تا دیگه حرف از مدعی بودن نزنه با این تیم بی تاکتیک مسخرش تا الان هم 90 درصد باری هاشو رو توانایی کاسانو و هندانویچ و شانس گرفته فورزا یووه امشب شب جوونی بانوی پیره تازه دوباره متولد شده پیش به سوی تحقیر موراتی هوراااااااااااااا

#60
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
استرس نداشته باشین . دقیقه 20 نشده 3 تا جلوییم





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی