پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته یازدهم سری آ - یوونتوس 1-3 اینتر (یادبود گائتانو شیره آ)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
245 پاسخ برای این موضوع

#21
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
-"هندانویچ: -این یک بازی مهم است اما نه مهم تر از سایر مسابقات!!ما با روحیه ایی معمولی به این دیدار پا میگذاریم! -بردن یوونتوس همان سه امتیاز را به ما می دهد؛ چیز بیشتری می دهد؟ -هواداران یوونتوس در ورزشگاهشان هر فصل پنج یا شش امتیاز به یووه می دهند!" +"کامبیاسو: -یوونتوس به خوبی توانسته رکورد خود را حفظ کند! -این یک بازی مهم است. ما برای این بازی در شرایط ایده آل خود هستیم! -من بعید بدانم که بازی فردا بتواند سرنوشت اسکودتو را مشخص بکند!هنوز خیلی از دیدارها باقی مانده است.

#22
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
استراماچیونی مربی اینتر خیلی دوست داره تا سبک و سیاق اینتر مورینو رو در تیمش پیاده کنه ، حتی رفتارهایی که کنار زمین داره به مورینیو شباهت زیادی داره ، کار خودش رو هم با همون سیستم مورینیو در اینتر شروع کرد و موراتی هم مدام داره اون رو با مورینیو مقایسه میکنه ! اینا رو گفتم که اگر یه وقتی دید اسنایدری که هفته قبل گفته بود به بازی با یووه نمیرسه دعوت شد تعجب نکنید ! این چندسال اخیر مایکون بازیکنی بود که بهترین بازی های خودش رو جلوی یووه انجام میداد خودم به شخصه یادم نمیاد حتی یه بازی متوسط جلوی یووه داشته باشه ، بازی پارسال هم رسما نابود کرد دچیله و ووچینچ رو با هم هم حمله میکرد هم دفاع :1: امسال دیگه خبری از مایکون هم نیست امیدوارم ووچینیچ حال بازیکردن داشته باشه و روز روزش باشه چون این چندوقت اخیر خیلی شل و بی حال بازی میکرد ! جووینکو هم باید بدونه تا ابد فرصت نخواهد داشت :1:

#23
VA}{ID

VA}{ID

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 656 ارسال
می ترسم مثل آرسنال که در حسرت به 50 بازی بدون باخت رسیدن موند و تو 49 امین بازی به منچستر یونایتد باخت، ما هم خدای ناکرده به ا ی ن ت ر ببازیم و تو حسرت بمونیم. ولی این ترس خرافاتیه منه. از لحاظ منطقی برد خوبی رو برای تیم متصورم. از همه لحاظ تیم ما نسبت به اونا برتری داره و 3-5-2 بازی کردن اونا به نوعی برای ما خوبه چون فکر کنم کونته این سیستم رو خیلی خوب می شناسه و نقاط ضعفش رو می دونه.

#24
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
ميليتو درباره بازي شنبه صحبت كرده ‏"‏ به نظرم بازي كردن در استاديوم يووه از لحاظ بار رواني و ذهني متفاوت نيست .. مقابل يكي از بهترين يوونتوس هاي تاريخ به ميدان خواهيم رفت ولي ما هم شرايطمون خوبه و قطعا يووه رو به زحمت خواهيم انداخت " ‏"‏ وضعيت جدول به خوبي نشون دهنده حساسيت بازي هست و مشخص ميكنه كه ما اصلي ترين رقيب يووه هستيم " ‏"‏ ما اكنون در مسير درستي قدم برميداريم اما بايد براي رسيدن به يوونتوس بيشتر تلاش كنيم و همچنان بهتر بشيم " ‏"‏ بازي روز شنبه قطعا بازي مهمي خواهد بود ولي فكر نميكنم تعيين كننده قهرمان باشه ... اما درصورت باخت به يوونتوس اين تيم از ساير تيمها فاصله زيادي ميگيره و مشخصه رسيدن بهش دشوار خواهد بود "

#25
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
خوب کنفرانس مطبوعاتی اینتر برگذار شد من صحبت های استراماچیونی رو به صورت خلاصه مینویسم "من هنوز در مورد تصمیم نگرفتم که چطور با یوونتوس روبرو بشیم حتی اگر هم گرفته باشم اون رو مقابل شما اعلام نمیکنم ، من تردید های زیادی دارم و 45 دقیقه قبل از بازی تصمیم خودم رو میگیرم ، ما میتونیم با یک مهاجم بازی کنیم و همه میدونید که اون نفر میلیتو خواهد بود ، بازی کردن با مهاجمان زیاد باعث نمیشه شما خطرناک تر باشید ، فیورنتینا بدون مهاجم مناسبی اونها رو در مشکل قرار داد ، فیوره و شاختار برای یووه مشکلاتی درست کردن ولی ما مشخصات اونها رو نداریم ، ما به تورین نمیریم برای کسب تساوی چون ما اینتر هستیم ، من بازی سطح بالایی رو از دو تیم انتظار دارم ما به اونها احترام میذاریم ولی ازشون نمیترسیم پیرلو بازیکن سطح بالایی هست و بازیگردان این تیمه که میتونه برای ما مشکلاتی رو به وجود بیاره ، با این حال ما کسی رو مامور مهار اون نمیکنیم " اگه راست گفته باشه ! :1: میشه اینطور حدس زد که یا 4-3-2-1 بازی میکنن مثل بازی قبلی که به نظرم بعیدِ چون بازیشون با دوریا خسوس یکی از بهترین مدافعانشون حضور نداشت و اونها مجبور شدن ، یا این حال فکر میکنم 3-4-2-1 بازی میکنن ، و میشه کاملا حدس زد که مثلث میلیتو - پالاسیو - کاسانو خط حمله انیتر رو شکل میدن با این حساب برخلاف گفته های قبلیم اینتر با 2 هافبک دفاعی بازی خواهد کرد ، یکیش که قطعا کامبیاسو خواهد بود نفر دوم هم یک نفر از بین گارگانو و گوارین که خودم شخصا ترجیح میدم گوارین بازی کنه بخاطر میل هجومی بیشترش ! با این حساب میشه حساب کرد که پشت سر زانتی و ناگاموتو بتونیم صاحب توپ بشیم و راحت موقعیت خلق کنیم برای همین به احتمال زیاد اگر کار گره بخوره نیمه دوم کونته تیم رو سه مهاجمه خواهد کرد خصوصا اینکه زانتی هم دیگه بازیکن سابق نیست و هم در سرعت هم استقامت کم میاره ! استراماچیونی توی مصاحبه اش اشاره کرده که شاختار و فیوره برای یووه مشکلات زیادی درست کردن ، باید امیدوار باشیم که بخواد کار مشابه های انجام بده ، تیم کونته یه خصوصیتی که داره اینه که معمولا جلوی تیم هایی که میخوان ضد تاکتیک بزنن خوب بازی میکنه و کونته هم خوب دست مربی های حریف رو میخونه نمونه هاش زیاد هستن اینتر رانیری دو بار خواست با جلو اوردن گارد دفاعی تیمش و سرعت دادن به بازی چیزی که بر خلاف ثابت ها و تفکراتش بود امتیاز بگیره یا الگری ولی بازی هایی مثل بازی با شاختار یا فیوره به نظرم تقابل دو سبک بود که تیم ها داشتن بازی خودشون رو انجام میدادن و تونستن از یووه امتیاز بگیرن ، به نظرم اگر اینتر بخواد برخلاف بازی همیشگی خودش مالکیت توپ رو از ما بگیره و از گوشه ها حمله کنه ضرر زیادی خواهد کرد ! درضمن خیلی مشتاقم لیست اینتر رو ببینم ! نکته اخر هم اینکه مربی انیتر گفته که ما پیرلو رو مارک نمیکنیم و بازیکنی مامور مهارش نیست ! تنها یک نفر این حرف رو زد و تونست پیرلو رو مهار کنه و اون هم دل بوسکه بود با اون تیم رویاییش ، به یاد ندارم کسی پیرلو رو تونسته باشه از بازی خارج کنه ، امیدوارم این رمی سابق انسان راستگویی باشه !!:D

#26
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

پائولو تالیاونتو 40 ساله از ترنی
قد :192
از 2007 داور بین المللی
این فصل 4 بازی قضاوت کرده 113 بار سوت زده 3 پنالتی گرفته 23 کارت زرد و یک کارت قرمز مبانگین : 5.79


تالیاونتو داور بازی جنجالی فصل قبل میلان یووه بود.


-این فصل برای یووه بازی با فیورنتینا رو سوت زد.
در مجموع 17 بار برای یووه سوت زده! شش برد-پنج مساوی-شش باخت.

+"پرتی" و "مارزالونی" کمک داوران این بازی هستن و "باربیراتی" هم داور چهارمه.

#27
B@NoYePiR

B@NoYePiR

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1414 ارسال
موراتی مصاحبه کرده راجب بازی فردا و خرید پوگبا " پوگبا بازیکن بسیار خوبیه ، ما هم بدنبال جذبش بودیم اما با منچستر توافق کردیم که تا پایان قراردادش مذاکره نداشته باشیم " " این خواست فرگوسن بود و ما هم کنار کشیدیم اما دچار اشتباه شدیم :laughing: و نمیشه همه بازیکنان رو خرید " راجب دعوت انیلی برای دیدن بازی تو تورین هم گفته : "من به رفتن فکر می کردم. با آندره آ صحبت کردم، اما نمی خواهم تنش یا فشاری ایجاد کنم. می دانم این موضوع ناراحت کنندست اما الان وقت رفتن نیست ، من دیر یا زود .... :nish: "
Spoiler


#28
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال

لیست بازیکنان اینتر برای بازی با یووه
Goalkeepers
: Handanovic, Castellazzi, Belec

Defenders: Zanetti, Silvestre, Ranocchia, Samuel, Pereira, Mbaye, Jesus, Nagatomo

Midfielders: Alvarez, Guarin, Mudingayi, Cambiasso, Gargano, Duncan

Strikers: Palacio, Milito, Livaja, Cassano

تو سری آ یوونتوس 79 بار تاحالا میزبان اینتر بوده که 55 برد ، 14 تساوی و فقط 10 شکست رو تجربه کرده!
آخرین باری که اینتر برابر یووه در تورین بازی کرده نخستین تقابلشون تو یوونتوس آرنا بوده که یووه 2-0 برده.
پیروزی 2-0 یوونتوس در این 79 بازی در سری آ در تورین تا حالا 13 بار اتفاق افتاده
بیشترین نتیجه ای که در بازی های خانگی یووه در سری آ برابر اینتر رقم خورده برد 1-0 بوده که 22 بار اتفاق افتاده

نتایجی که بیشترین دفعات تکرار در این 79 بازی رو داشتند :
برد 2-1 یووه : 7 بار
برد 3-2 یووه : 5 بار
برد 3-0 ، 3-1 ، 4-1 یووه : 3 بار
برد 4-2 یووه : 2 بار
پر گل ترین بازی های دو تیم هم در زمین یووه با بردهای 4-0، 5-1، 6-2 و 7-2 و 9-1 یووه به دست آمده.



#29
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

ترکیب پیش بینی شده توسط کوریره دلو اسپرت:

[img width=480 height=327]http://www.8pic.ir/images/qmrq8cq1k0uxsif0oa62.jpg[/img]



#30
B@NoYePiR

B@NoYePiR

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1414 ارسال

یه مطلب راجب پست قبلیم جا موند که اینجا میزارم :1: :fp:

Spoiler



#31
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
موردی که توی مصاحبه های بازیکن های اینتر می بینم ، این هست که جمله ی " این بازی سرنوشت ِ اسکودتو رو تعیین نمی کند " رو همشون به زبون میارن . این چیزی هست که یوونتوس ِ دو فصل ِ قبل نداشت و حتی یوونتوس فصل ِ قبل هم در اون حد نداشت . منطورم رو نمیدونم متوجه شدید یا نه ولی منظور ِ من دقیقا این هست که بازیکنای حریف با ترس مقابل ِ یووه میان و با لرز ازش حرف می زنن . همین دیدگاهی که این ها دارن ، یعنی دارن خودشون رو برای باخت ِ احتمالی آماده می کنن تا در صورت ِ باخت ، باز اسکودتو رو از دست رفته نبینن . یوونتوس ترس رو به تن ِ هر تیمی انداخته ، حتی اینتری که 2 سال ِ قبل قهرمان ِ اروپا بود و قهرمانی های متوالی ِ ایتالیاییش رو پشت سر ِ هم جشن می گرفت . حتی این اینتر هم اینطور راجع به یوونتوس حرف می زنه . این رو باید قبول کنیم که ما خیلی بزرگ شدیم . اینتری که اکثرا ( حتی خود ِ من ) فکر نمی کردن که هفته ی دهم رو حتی توی رتبه ی ششم یا هفتم بگذرونه ، الآن سایه ی یوونتوس هست . اینتر با تیم ِ جدیدش خوب نتیجه گرفت و من این عامل رو در این می بینم که اینتر بازی های اول ِ فصلش رو با تیم های تازه به سری آ صعود کرده بازی کرد و این برد ها باعث شد که اعتماد به نفسی که میخواست رو به دست بیاره و استراماچونی کار ِ راحت تری داشته باشه . در واقع اگر این قرعه ی راحت نبود ، مطمئن باشید که اینتری هم در این رتبه وجود نداشت . استراماچونی با بمب ِ روحیه اینتر رو جلو می بره و حمایت های موراتی ( لعنت الله علیه ) رو پشت ِ خودش می بینه . بهترین فرصت رو در اختیار داره و داره سر حد ِ توانش رو برای این فرصت پیاده می کنه . استراماچونی جوان هست و با روحیه ، اما این روحیه و انگیزه می تونه عاملی واسه برنده شدنش در این بازی ِ بزرگ باشه ؟ من که اینطور فکر نمی کنم ! با برد بیرون اومدن از دلامادونینا دلیلی نمیشه که اون رو مربی ِ بزرگی بدونیم . رم از میلان قوی تر بود ! اتفاقی که در بازی ِ اینتر سمپدوریا افتاد و شباهتی که با اشتباه ِ داور ِ بازی ِ یوونتوس کاتانیا داشت و برخورد ِ متفاوتی که با این دو بود ، حمایت ِ رسانه ها از اینتر رو ثابت می کنه و باز این اشتباه ِ بازی ِ اینتر خیلی به ضررشون تموم شد چون دیگه نتونستن روی جریان ِ یوونتوس - داور مانور بدن . نه اشتباه ِ بازی ِ اینتر رو سرکوب می کنیم و نه به سود ِ یوونتوس رو تایید ، بلکه میگم اشتباه در هر بازی ممکنه رخ بده . حالا تفاوتی در رنگ ِ لباس ِ تیم وجود نداره . برد ِ بی حرف و حدیث ِ یوونتوس هم باز مشت ِ محکمی بود به سمت ِ اون هایی که توی این چند روز همه جوره جو ِ ما رو برای این بازی متشنج می کردن . اشتباهات 1-1 مساوی ، عدالت یعنی همین . بازی ِ یوونتوس و ناپولی تقریبا شرایط ِ‌ یکسانی با این بازی داشت . توی اون بازی ناپولی خودش رو دشمن ِ یوونتوس می دونست و برای انتقام جویی به مصاف ِ یووه اومد ، اما حالا یووه با شرایطی که فکر می کردن اینتری ها براشون توی تابستون رقم زدن ، نگاه ِ انتقامی ای به بازی دارن و با حرص ِ اون شرایط هر طور شده میخوان این بازی رو به نفع ِ خودشون تموم کنن . یوونتوس ، دست ِ فدراسیون و اینتر رو برای اتفاقات ِ تابستون توی یه کاسه می دونه و هوادارا هم حتما این مورد رو برای بروز ِ حس ِ نفرتشون به این تیم ، اضافه می کنن . ما هم کمی از فن های تورین نداریم ! اینتر تمام ِ قوای خودش رو برای بازی با سمپدوریا و گرفتن ِ 3 امتیاز از چیرو و تیمش در جوزپه مه آتزا به کار گرفت ، در حالی که یوونتوس با نیمکتش تونست 3 امتیاز بدست بیاره . هر دو تیم بزرگ هستن و توی مسابقات ِ اروپایی هستن و بازیکناشون برای بازی های ملی به کشورهاشون می رن ، پس یوونتوس تونست با این استراحت دادن ، یه امتیاز ِ مثبت برای خودش داشته باشه . یوونتوس ووچینیچ ، کیه لینی ، ویدال ، مارکیزیو ، لیختشتینر و آسامواه ِ تازه نفس رو داره این یعنی ستون های اصلی ِ تیم در حالی که توان ِ اینتر در بازی ِ چهارشنبه ، به شدت تحلیل رفت . امتیاز ِ دوم و ویژه ی یوونتوس برای این بازی ، حضور تماشاگرا هستن که هر اینتری ازش صحبت می کنه و اون رو یه امتیاز ِ ویژه برای یوونتوس می دونه . اینتر اگه نیمه ی اول رو بتونه دووم بیاره یا اگه حتی یک گل بزنه ، نهایت ِ کاری هست که میتونه بکنه چون نیمه ی دوم توان ِ یوونتوس به اینتر می چربه . یوونتوس کار ِ اینتر رو نیمه ی دوم خیلی راحت تموم می کنه . اینتر باز پیر تر هم هست و یوونتوس جوون . این هم امتیاز سوم . اینتر فصل رو با ۴ دفاع شروع کرد و در حالی که دید نمیتونه با این سیستم نتیجه بگیره ، به ۳ دفاع رو آورد . یه جورایی همون سیستم که گاسپرینی برای اینتر توی ذهنش داشت و موفق به پیاده کردنش نشد . همونطور که فرهاد گفت من هم حدس می زنم که اینتر ۳-۴-۲-۱ بازی کنه تا بتونه به هر طریقی با ۵ هافبک ِ‌ یوونتوس مقابله کنه ، هر چند که که اینتر اگر اشتباه نکرده باشم جلوی سمپدوریا ۴-۳-۳ بازی کرد . اگر اینتر با ۳-۴-۲-۱ به میدان بره ، بهترین ترکیب میتونه ۴-۳-۳ باشه برای یوونتوس در حالی که ایده آل ترین مهره ها رو هم برای این سیستم داره ، اگر کیه لینی دفاع چپ بازی کنه ! با این حال فکر می کنم که تغییری حداقل برای شروع بازی در سیستم به وجود نمیاد و شاید در حین ِ بازی ، آنجلو آلسیو تغییری در سیستم تیمش بده . مشکلی برای این بازی فکر نمی کنم به وجود بیاد و یوونتوس میتونه همچنان به راه ِ‌خودش ادامه بده . ۲-۰ میتونه محتمل ترین پیش بینی باشه .

#32
emran

emran

    ؟

  • اعضا
  • 1559 ارسال
دوس ندارم اینو بگم ولی احتمال زیاد این اولین باخت یووه شاید باشه همین جنگای روانی که تو مصاحبه بازیکنای اینتر هست ممکنه رو نتیجه تاثیر بزاره

#33
R.BAGGIO.10

R.BAGGIO.10

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 422 ارسال
خب دلشوره پشت دلشوره. با بردمون ایشالا این دلشوره ها تموم و اون انتر اسکودتو دزد :2: سر جاش بترمگه :lol:

#34
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
بازی راحتی داریم.راحت تر از اونکه فکرش میکنید.اگه با غرور بازی کنیم یک صفر میبریم
جو ورزشگاه وحشتناکه.حتی رمی که ۳ بار تو این ورزشگاه بازی کرده به این جو عادت نکرده.چه برسه به اینتری که چندتا بازیکن جدید گرفته ! یادآور میشم شیب سکوهای ورزشگاه بیشترین شیب بین ورزشگاههای فوتبالی اروپا داره.به همین دلیل ورزشگاه در برابر ورزشگاه های ۵۰ هزار نفری هم کوچیک بنظر میرسه.
خداکنه ناگا بازی کنه ,در اینصورت کمتر از ۳-۰ منتفیه (واقعا بازیکنیه سطح پایینه. یک دهم این پایینی هم بازی نمیکنه.کی میشناستش؟)

تصویر


اصلا بازی های اینتر دیدن من دوتا بازی لیگ اروپا(غازان-هایدوک),دربی میلان و بازیشون با ویولا و کاتانیا هر کدوم بین 20 تا 45 دقیقشو دیدم.اینتر پر از بازیکن های سطح پایین و به شدت متکی به بازیکنه.حداقل 9 امتیاز امسال مدیون کاسانو هستند.بازیکنان سطح پایینی مثل ناگا!مودینگایی! پریرا! گوارین! جوناتان؛موردی که خوشبختانه بعد از سال ها تو یوونتوس دیده نمیشه.فقط تا حدودی میشه ده چیلیه و پادوین بی کیفیت ترین بازیکنامون در نظر بگیریم
صد در صد برنده ایم :thankyou:

#35
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
حاضرم 90 دقیقه بونوچی و بوفون پاسکاری کنن فقط این بازی رو به اینتر نبازیم :1: خدا رو شکر من مربی یووه نیستم :Facepalm:

#36
VA}{ID

VA}{ID

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 656 ارسال
گفته میشه ساموئل شاید به این بازی نرسه، دلیل نرسیدنش هم مصدومیت کهنه اعلام شده. همچنین از اردوی اینتر خبر میرسه رانوکیا 100 درصد آماده بازی نیست و اگر هر دو مدافع اینتر به بازی نرسن استراماکیونی از کامبیاسو به عنوان دفاع وسط در دفاع 3 نفره استفاده خواهد کرد.

#37
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

[img width=480 height=167]http://www.8pic.ir/images/cdqviy6qcgxb5ykbuvo.jpg[/img]

با گذشت 10 هفته از سری آ و در حالی که داریم وارد یازدهمین هفته سری آ میشیم،خیلی راحت میتونیم در مورد تیم ها و سبک بازیشون قضاوت بکنیم...اینتر استراماچیونی در این 10 هفته نشون داده تیمی نیست که مایل باشه توپ رو به طور کامل در اختیار داشته باشه و در کل به نظر میرسه این تیم تیمی نیست که توانایی بازی تو 1/3 دفاعی حریف رو داشته باشه...اینتر کاملا فشرده دفاع میکنه...کامبیاسو،گوارین و گارگانو،کاملا به عقب میان و در کارهای دفاعی به ژوان ژسوس،ساموئل و رانوکیا در امور دفاعی کمک میکنن...اما این تیم کاملا مشخصه روی زمانی که جمع میشه و توپ رو از حریفش پس میگیره کار کرده....ناگاتومو،میلیتو و کاسانو(پالاسیو) به خوبی شرح وظایف خودشون رو میدونن...این بازیکنان زمانی که اینتر گارد دفاعی گرفته در کناره های زمین قرار میگیرن و به محض اینکه توپ رو از هافبک های دفاعیشون میگیرن،سریعا با سرعت بالا دست به ضد حمله میزنن...با توجه به اینکه یوونتوس کونته همواره مایل به داشتن توپه و این کار رو خوب انجام میده،باید مواظب ضد حملات این تیم باشه...هر چند یووه به خوبی در دیدار برابر ناپولی نشون داد که اگه بخواد میتونه بی محابا حمله نکنه و اجازه اجرای ضدحمله رو به تیم هایی که این چنین بازی میکنن نده....تیم هایی مانند اینتر زمانی میتونن ماکزیمم کارایی خودشون رو نشون بدن که از حریفشون جلو بیفتن..ما اگر بتونیم زودتر از اینتر به گل برسیم خیلی راحت تر میتونیم بازی رو اداره کنیم و حتی گل های بعدی رو وارد دروازه اونا کنیم...

نقاط ضعف اینتر:

- اینتر تیمیه که تو کناره ها ضعف داره...نفوذ از کناره های این تیم و ارسال های تند و سریع روی دروازه شون با ارتفاع توپ پایین میتونه اینتر رو با مشکل مواجه کنه...

- مدافعین اینتر مدافعینی کند هستند...بازیکنان با تکنیک و سریع ما نظیر سبا میتونن در این دیدار گره گشا باشند....

- مدافعین اینتر مدافعینی نسبتا خشن هستند..بازیکنان با تکنیک یووه به راحتی میتونند از این تیم چه در پشت محوطه و چه در داخل محوطه جریمه ضربات آزاد بگیرند....

نقاط قوت اینتر :

- اینتر استاد ضد حمله است...سرعت انتقال بازیش از دفاع به حمله فوق العاده س...این تیم بازی مستقیم رو هم به خوبی اجرا میکنه...پرس روی مدافعین و هافبک هاشون و

همچنین خطا کردن روی بازیکناشون برای جلوگیری از ارسال های بلند پشت مدافعینمون میتونه راهکاری باشه برای زمانی که توپ رو از دست میدیم...

- این تیم از معدود فرصت های گلزنیش به خوبی استفاده میکنه و مدافعینمون علی الخصوص بونوچی باید مراقب اشتباهات فردیشون باشن....



#38
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

گفته میشه ساموئل شاید به این بازی نرسه، دلیل نرسیدنش هم مصدومیت کهنه اعلام شده. همچنین از اردوی اینتر خبر میرسه رانوکیا 100 درصد آماده بازی نیست و اگر هر دو مدافع اینتر به بازی نرسن استراماکیونی از کامبیاسو به عنوان دفاع وسط در دفاع 3 نفره استفاده خواهد کرد.

دروع محض است همشون بازی می کنند
چند دقیقه دیگه خبر می رسه میلیتو اسهال گرفته نیستش
گارگانو هم گفته حس بازی کردن کردن نیست
کامبیاسو هم کلش رو از دست داده احتمال زیاد نیستش..............
واقعا خیلی کار قدیمی رو دارن انجام می دن یادمه این کار ها رو 10 سال پیش تو ایران موقع دربی ها انجام می دادند :))

#39
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
این بازی خب دربی د ایتالیا هست و حساسیت های خاص خودش رو داره.

این بازی بر عکس "زِر" های مفتی که بازیکنان انتر میزنن که در سرنوشت اسکودتو تاثیر نداره،فوق العاده هم موثره.البته فقط برای یووه.یووه اگر این بازی رو ببره و حتی اگر ناپولی بتونه پیروز بشه برابر تورینو باز هم فاصله اش با یووه به 6 امتیاز میرسه در هفته ی یازدهم! و این یه فرار بزرگ میتونه باشه برای یوونتوس.یوونتوسی که دو تا بازی دیگه تا نیم فصل داره که شاید بشه اسمش رو سخت گذاشت.یکی با لاتزیو و یکی هم با میلان.


یوونتوس از تمامی نفراتش میتونه استفاده کنه و این ویژگی خیلی خوبی برای یوونتوس هست که بازیکنان اصلیش استراحت کافی داشتن.الان هم دیگه ما به اعتماد خوبی از نیمکتمون هم رسیدیم و برای تعویض هم مهره های خوبی هستن.پوگبا و ایسلا که به احتمال بسیار زیاد بازی خواهند کرد و کاسرسی که خوب بلده به میلانی ها گل بزنه این بازی بی شک جولانگاه مارکیزیو خواهد بود.مصدومیت جزئیش که برطرف شده و استراحت کافی کرده.در کارنامه اش هم بازی های زیبایی مقابل انتر داشته.امشب هم منتظر هنرنمایی پسر تورین مقابل جام دزدها هستم.اما یه بازیکن دیگه که امیدوارم امشب خودی نشون بده،جووینکو هست.سبا دیگه به اندازه ی کافی فکر میکنم میدون دیده باشه.نمیدونم کی میخواد به خودش بیاد اما امشب اگر یه کم به خودش اعتماد کنه،میتونه کابوس مدافعین انتر بشه.به خصوص اگر خبر بازی نکردن ساموئل صحت داشته باشه که محشره چون کامبیاسو به شدت استعداد خطا کردن روی بازیکنانی مثل جووینکو رو داره.ووچینیچ هم خدا کنه هم بکشه و خوب بازی کنه.فصل قبل که در یوونتوس آرنا گند زد رو هیچ وقت یادم نمیره اون تک به تکی رو که خراب کرد.هر چند که برگشت همون توپ منجر شد که انتر برای آخرین بار افتخار پیدا کنه تا از آقام دلپیرو گل بخوره.ووچینیچ باید بدونه که امشب در ترکیب یوونتوس بازیکنی که حتی نزدیک به دلپیرو باشه سطح بازیش،در یوونتوس وجود نداره که بهش پاس تک به تک بده یا با گلزنیش بتونه ماله بکشه روی عملکردش! جای آقام ســبـــز :cry2:

[img width=480 height=328]http://s1.picofile.com/file/7545745050/a6bmef2992ry8y05t9ll.jpg[/img]

انتر رو هم تیمی نمیبینم که بخواد موی دماغ یوونتوس بشه!اصلا دوست ندارم این تیم دست کم گرفته بشه.ولی دوست دارم دزدها امشب "له" بشن.8 پیروزی متوالی،یه خرده اعتماد به نفس کاذب به انتری ها داده و یه باخت درست و حسابی قشنگ میتونه باعث نابودیشون بشه.دوست دارم استرا هم سرنوشتی مثل چیرو فرارا داشته باشه (هرچند از سبک مربیگریش خوشم میاد ولی خب زیر پرچم دزدها وایسادن،خیلی بده!)

#40
aligh2012

aligh2012

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 16 ارسال
یعنی حاضرم شرط ببندم این بازی 3-0 یووه میزنه ..
پاره میکنیم .. :laughing:






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی