پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ایتالیا - انگلیس ( یک چهارم نهایی یورو 2012 )

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
174 پاسخ برای این موضوع

#61
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

[img width=480 height=360]http://www.8pic.ir/images/q0mh57ulwjmggxspcezm.jpg[/img]

شهر محل برگزاری دیدار:کیف

نام استادیوم:NSK OLIMPIJS'KYJ

سال تاسیس:2011

ظرفیت:70050 نفر

نوع چمن: طبیعی

دیگر اطلاعات مرتبط با این رقابت(ایتالیا-انگلستان):

[img width=480 height=269]http://www.8pic.ir/images/akly1rpldweot30askni.jpg[/img]

[img width=480 height=144]http://www.8pic.ir/images/qq0ou7sj2hko6e55c2uv.jpg[/img]

[img width=480 height=347]http://www.8pic.ir/images/cuguqonz04q8lu99s8jn.jpg[/img]

[img width=460 height=600]http://www.8pic.ir/images/rjjj8irvxdrvwz8g9qz5.jpg[/img]

[img width=480 height=129]http://www.8pic.ir/images/bgipdnlum7lb6uwwwfz7.jpg[/img]

[img width=480 height=544]http://www.8pic.ir/images/uoxs7vzgb982d87089.jpg[/img]

[img width=480 height=217]http://www.8pic.ir/images/bqerk08aoh985lgmmw1j.jpg[/img]

[img width=480 height=83]http://www.8pic.ir/images/679kchmvhe3ms4f8gkp.jpg[/img]



#62
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
ظاهرا پراندلی میخاد منتولیوو را به جای موتا تو ترکیب بگذاره

منتولیوو برخی اوقات خوب بازی کرده برای تیم ملی و حالا هم میخاد بازی کنه در حالی که سبک بازی اش مانند پیرلو است.

از سوی دیگه موتا هم گفته من اماده ام. شاید بهتر باشه موتای فیزیکی را به جنگ با انگلیسی ها یفرستیم ... منتولیوو فقط شوت هاش خیلی خطرناکند هم زمینی هستند هم تو چارچوب

Italy (4-3-1-2): Buffon; Abate, Bonucci, Barzagli, Balzaretti, Marchisio, Pirlo, De Rossi, Montolivo; Cassano, Balotelli
. A disposizione: Maggio, Giaccherini, Di Natale, De Sanctis, Sirigu, Ogbonna, Thiago Motta, Diamanti, Nocerino, Borini, Giovinco. Available: May, Giaccherini, Christmas, De Sanctis, Sirigu, Ogbonna, Thiago Motta, Diamonds, Nocerino, Borini, Giovinco. All. Prandelli. Coach Prandelli.

Inghilterra (4-4-2): Hart; Johnson, Terry, Lescott A. England (4-4-2): Hart, Johnson, Terry, Lescott A. Cole; Milner, Gerrard, Parker, Young; Rooney, Welbeck. Cole, Milner, Gerrard, Parker, Young, Rooney, Welbeck. A disposizione: Green, Butland, Jones, Baines, Jagielka, Kelly, Downing, Henderson, Oxlade Chamberlain, Walcott, Carroll, Defoe. Subs not used: Green, Butland, Jones, Baines, Jagielka, Kelly, Downing, Henderson, Oxlade Chamberlain, Walcott, Carroll, Defoe. All.: Hodgson. Coach: Hodgson.

Arbitro: Pedro Proenca (Portogallo) Referee: Pedro Proenca (Portugal)

#63
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال

[img width=480 height=255]http://forzaitalianfootball.com/wp-content/uploads/2012/06/England-v-Italy.jpg[/img]


انتظار میره که امشب، رویارویی ایتالیا و انگلستان یک بازی کاملاً کلاسیک رو رقم بزنه. انگلستان از 9 بازی گذشته اش مقابل ایتالیا تنها یک بار موفق بوده.
در نخستین مرحله ایتالیا در یک گروه بسیار سخت قرار گرفت؛ در کنار تیم هایی چون اسپانیا که مدافع عنوان قهرمانی بود و تیم خطرناک کرواسی و البته تیم ایرلند که نه به خاطر خود تیم بلکه به جهت سرمربی اش؛ جوانی تراپاتونی کار رو برای ایتالیا سخت می کرد. درسته که در ابتدا فشار زیادی روی بازیکن های ایتالیا نبود اما حداقل این انتظار ازشون می رفت که تا مرحله ی یک چهارم نهایی صعود کنن.

اون ها در نخستین دیدار، مقابل اسپانیا، نمایش بسیار خوبی رو ارائه کردن و شاید اگر مقداری خوش شانس تر بودن چه بسا می تونستن برنده ی بازی هم باشن. در بازی دوم هم ابتدا با ضربه ی آزاد پیرلو پیش افتادن اما در نهایت بازی به تساوی کشیده شد تا صعود ایتالیا به مرحله ی بعد در هاله ای از ابهام قرار بگیره. اون ها در دیدار آخرشون هم مقابل تیم از پیش حذف شده ی ایرلند قرار گرفتن که کسب حداقل امتیاز از این دیدار می تونست به منزله ی اعاده ی حیثیت برای اون ها باشه اما هر نتیجه ای جز برد برای ایتالیا اون ها رو حذف می کرد. گل های بالوتلی و کاسانو در این دیدار اون ها رو به سادگی پیروز کرد گرچه نمایش تیمی ایتالیا بی نقص نبود!

تنها مصدوم ایتالیا در این دیدار مدافع یوونتوس، جورجو کیه لینی هست و به جای اون لئوناردو بونوچی از ابتدا به بازی میره. ابهام دیگه ای که در لاین آپ این بازی وجود داشت انتخاب بین ماریو بالوتلی و آنتونیو دی ناتاله بود که در نهایت پراندلی بالوتلی رو انتخاب کرد. بالوتلی بازی قبل مقابل ایرلند رو روی نیمکت نشست اما بعد از این که به عنوان یار تعویضی به بازی اومد گل زیبایی رو به ثمر رسوند تا پراندلی رو متقاعد کنه که یک بار دیگه بهش اعتماد کنه و او رو از ابتدا به میدان بفرسته.
ایتالیا احتمالاً بازی رو با تاکتیک 4-3-2-1 شروع می کنه. در حالی که از ده روسی، پیرلو و مارکیزیو در خط هافبک استفاده می کنه و تیاگو موتا رو پشت سر کاسانو و بالوتلی قرار می ده. ( علی رغم کمبود خلاقیت در سبک بازی موتا!) ایتالیا در این بازی روی زوج میانی خط دفاعش، بارتزالی و بونوچی حساب کرده در حالی که جلوی اون ها پیرلو ای قرار گرفته که انتظار میره بتونه قفل خط دفاع انگلستان رو باز کنه.


انگلستان به لطف باخت فرانسه مقابل سوئد در روز آخر رقابت های گروهی، به عنوان سرگروه از گروهش صعود کرد. بعد از تساوی 1-1 شون مقابل فرانسه در روز اول، اون ها در روز دوم مقابل سوئد تغییر تاکتیک دادن و از 4-1-4-1 به 4-4-2 رفتن در حالی که ولبک و کارول مهاجم های این تیم بودن ودر یک بازی روون تونستن 3-2 سوئد رو شکست بدن. در بازی آخر هم اون ها باید پیروز می شدن تا صعود می کردن و از طرف دیگه فرانسه باید می باخت تا انگلیس صدرنشین بشه. این اتفاق ها افتاد و حالا اون ها به عنوان صدرنشین گروه چهارم به مصاف ایتالیا میرن.
امشب انگلستان هیچ مصدومی نداره و با همون سیستم 4-4-2 به میدان میره. وین رونی و دنی ولبک در جلو بازی می کنن، پشت سر اون ها زوج قدرتمند جرارد و پارکر قرار دارن که در این تورنمنت ازشون خواسته شده محتاط تر بازی کنن و در نتیجه مهارت های تهاجمی شون کاهش پیدا کرده. اشلی یانگ و میلنر هم در کناره ها بازی خواهند کرد.

در هر حال به نظر میاد که بازی بسیار تاکتیکی رو مشاهده خواهیم کرد. هر دو تیم تا به این جا تمایل زیادی به حمله نشون ندادن اما ایتالیایی ها در پیاده کردن این طرز تفکر موفق تر بودن. بازی بسیار سختی خواهد بود که 1 گل می تونه تیم برنده رو مشخص کنه و احتمال این که بازی به وقت اضافه یا پنالتی بکشه هم اصلاً بعید نیست!

#64
Mr.Anderson

Mr.Anderson

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 104 ارسال
یه نکته مثبت برای ادامه راه آتزوری اینه که تیم های انگلیس،آلمان و اسپانیا(احتمالا فینالیست) شکست خورده های تاریخی مقابل ایتالیا هستند و این خیلی میتونه توی حس پیروزی روی ایتالیایی ها تاثیر بزاره و کار رو برای اونا سخت کنه و از طرفی این سابقه تاریخی این حس رو در ما طرفداران هم ایجاد میکنه.. اما نکته منفی اینه هر وقت از ایتالیا نکته مثبت دیدیم و توقع شده، نکته منفی اش شده :1: پس بیاین یکم بد بین باشیم به بازی با انگلیس :D

#65
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
گفته میشه احتملا مونتولیو در ترکیب امشب به جای موتا قرار بگیره.

#66
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
2 1 3 4 یا همون 2 4 4 با حضور مونتولیوو به جای موتا هجومی تر و معقولانه تر هستش به شرطی که انگلستان بخواد جلوی ایتالیا دفاعی بازی کنه و ایتالیا هم بخواد هجومی تر باشه که احتمالا همین طور باشه به هر حال موتا هم کمی مصدوم بود و مونتولیوو هم با تکنیک بهتری که نسبت به موتا داره و قدرت شوت زنی بالاش میتونه پشت مهاجمین بازی کنه وعملکرد بهتری نسبت به موتا داشته باشه اصلا دوست ندارم بازی به وقت اضافه بکشه چون در این صورت هر دو تیم ضرر می کنن و علاوه بر خستگی زیاد فرصت کمی برای ریکاوری خواهند داشت هر چند شیوه بازی دو تیم و شواهد نشون میده ممکنه بازی به وقت اضافه بکشه هر تیمی که گل اول رو بزنه به شدت به پیروزی نزدیک تر میشه و ضربات ایستگاهی و شوت های از راه دور خیلی میتونه تاثیر گذار باشه

#67
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
گفتنی ها در مورد این بازی توسط دوستان گفته شد ولی ای کاش کیه لینی هم در این بازی حضور داشت تا با خیالی آسوده تر بازی رو نگاه می کردیم. خوشحالم که بارزالی به موقع برگشت امیدوارم امشب بازم همون بازیکن همیشگی باشه و ثابت کنه فقط به یوونتوس تعلق نداره و پراندلی هم میتونه روش حساب ویژه ای داشته باشه. انگلیس به نظرم در مرحله ی گروهی تیم چندان قدری نشون نداد و آمار نشون میده ایتالیا بهتر از این تیم بوده. امیدوارم امشب از موقعیت هامون به درستی استفاده کنیم و مثل بازی با اسپانیا نشه که فرصت ها رو یکی پس از دیگری از دست دادیم. ایتالیا و انگلیس در بازی رده بندی جام جهانی 90 مقابل هم قرار گرفتند که ایتالیا برنده بازی شد. + دلم می خواد اولین شکست* روی هاجسون* توسط آتزوری باشه.

#68
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال
امشب شاهد رقابتی کلاسیک بین ایتالیا و انگلستان خواهیم بود، دیداری که در ده سال اخیر اتفاق نیفتاده :1:
در حالی که اکثر سایت ها و رسانه های انگلیسی دارن روی پیروزی های بزرگ انگلستان مقابل ایتالیا مانور میدن، در مقابل ما هم به یادآوری لحظات خوب آتزوری مقابل رقیب انگلیسی می پردازیم.


فوریه 1997 – انگلستان 0-1 ایتالیا
مرحله ی انتخابی جام جهانی 1998 – ورزشگاه ومبلی


[img width=480 height=298]http://u.goal.com/193400/193431hp2.jpg[/img]


این بازی به این دلیل در خاطره ها مونده که ایتالیا موفق شد اولین تیمی باشه که انگلستان رو در ورزشگاه ومبلی شکست می ده. همچنین این نخستین باخت گلن هادل به عنوان سرمربی تیم انگلیس بود. رسانه های انگلیسی کلی کری خونی می کردن که آلن شیرر و مت لـِتیسیه، مهاجم های آماده ی اون روزهای انگلیس، ایتالیا رو قورت میدن، اما اوضاع باب میل اون ها پیش نرفت!

نمایشی خیره کننده از بازیکنی جوان به نام فابیو کاناوارو که با مهار دو مهاجم قدرتمند انگلستان، در اون بازی توجه جهان فوتبال رو به سمت خودش جلب کرد. اشتباه لتیسیه بود که تنها گل این بازی رو در دقیقه ی 9 ـُم برای ایتالیا به ارمغان آورد. او در محوطه ی جریمه ی ایتالیا موقعیتی که استوارت پییِرس براش فراهم کرده بود رو خراب کرد و توپ به الساندرو کاستاکورتا رسید. کاستاکورتا هم با یک پاس فوق العاده ی 37 متری جان فرانکو زولا رو صاحب توپ کرد. این مهاجم ریزنقش هم پییرس و بعد از اون سول کمپل رو جا گذاشت و با یک ضربه ی محکم، دروازه ی یان واکر رو باز کرد.

در ادامه ی بازی انگلستان تلاش می کرد که بازی رو برگردونه، اون ها چشم به فرارهای استیو مک منمن دوخته بودن اما این کاناوارو و چیرو فرارا بودن که مانند سد راه اون رو می بستن و خیال بقیه ی تیم رو راحت می کردن. ایتالیا حتی شانس این رو داشت که گل دوم رو به ثمر برسونه، وقتی که زولا از سد گرَم لـِساُو گذشت. اما این بار خوش شانس نبود و توپش توسط واکر مهار شد. در سوی دیگر میدان هم دیوید بکهام یه ضربه آزاد خطرناک زد که آنجلو پروتزی تونست دروازه اش رو نجات بده.

در نیمه ی دوم لتیسیه دروازه ی خالی رو نتونست گل کنه و با لزلی فردیناند ( مهاجم نیوکاسل و پارتنر آلن شیرر) تعویض شد. قوای تهاجمی انگلستان با این تعویض تقویت شد اما باز هم نتونستن شوت های خطرناکی راهی دروازه آتزوری بکنن. دیوید بَتی، هافبک نیوکاسلی انگلستان، تمام تلاشش رو می کرد که خط دفاع ایتالیا رو به هم بریزه اما دمیتریو آلبرتینی، روبرتو دی متئو و دینو باجو راه اون رو سد می کردن و حتی نمیذاشتن پاش به محوطه ی جریمه ی ایتالیا برسه :1: مربی، چزاره مالدینی در ادامه فابریتزیو راوانلی رو به بازی آورد تا به انگلیسی ها یاد بده فوتبال یعنی چی :1: ایتالیا فشارهای نهایی انگلستان رو محدود می کرد و اجازه نداد جز یه حرکت لِساُو و یه ضربه آزاد پییرس چیزی نصیبشون بشه.

بازی برگشت دو تیم، در تاریخ اکتبر 1997 در رم برگزار شد که به تساوی بدون گل انجامید. در نهایت اما، انگلستان به عنوان سرگروه مستقیماً به جام جهانی رفت و ایتالیا در دور پلی آف جواز صعود به جام جهانی رو گرفت.

این دو بازی آخرین دیدارهایی بودن که دو تیم مقابل هم قرار گرفتند. حالا باید دید بعد از گذشت 15 سال نتیجه ی این رویارویی چگونه رقم خواهد خورد.



پ.ن. فقط عکس رو از سایت گل.کام گرفتم اگه نه من غلط بکنم مطلبی از اون سایت رو حتی بخونم :65: :1:

#69
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
والله من یادمه تو یک بازی دوستانه ایتالیا با گل پشت هیجده گاتوسو یک هیچ برنده شد چرا کسی اشاره نداره به این بازی

#70
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال
خب دوستانه ها که حساب نیست :1: اون دو تا بازی آخرین بازی های رسمی بین دو تیم بوده. حالا اگه تو این 15 سال مسابقه ی دوستانه ای بوده من یکی که یادم نمیاد :fp:


این هم لوگوی ایتالیووه واسه خالی نبودن عریضه :1:

[img width=480 height=360]http://www.shiaupload.ir/images/22893509737200666502.jpg[/img]



#71
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
ترکیبِ رسمی دو تیم :


England: Hart; Johnson, Terry, Lescott, Cole; Milner, Gerrard, Parker, Young; Rooney, Welbeck

Italy: Buffon; Abate, Barzagli, Bonucci, Balzaretti; Pirlo; Marchisio, Montolivo, De Rossi; Balotelli, Cassano



#72
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال
پس ایتالیا 4-1-3-2 شد انگلیس هم 4-4-1-1 ؟ :1: ویرایش: به تفاوت ; و : دقت نکرده بودم بین اسم ها :1:

#73
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال

تصویر



در بازی امشب ایتالیا و انگلستان ماریو بالوتلی باید با چند تا از هم تیمی هاش از جمله جو هارت، لسکات و میلنر در منچستر سیتی رو به رو بشه. اون در این مورد گفته:

« امیدوارم بازی خوبی بشه و به نظرم جالب ئه که مقابل هم تیمی هام بازی کنم چون هم من اونا رو می شناسم و هم اون ها منو. فقط امیدوارم بازی خوب و fun (!!!) ای بشه.
من هیچ انتظاری [از بازی] ندارم فقط امیدوارم ما برنده بشیم چون میخوام که خودم برنده باشم و با این حال که اون ها هم تیمی هام هستن، امیدوارم ببازن :1:

من نیازی نمی بینم که بخوام خودم رو به کسی نشون بدم؛ نه به انگلیسی ها، نه ایتالیایی ها و نه هیچ کس دیگه!

من نه سوپر ماریو هستم و نه ماریوِ احمق! من فقط ماریو هستم و اون هایی که منو میشناسن میدونن من کی ام!

برای من خیلی مهم بود که گل بزنم چون در دو بازی پیش از اون هم تلاش می کردم اما موفق نبودم. من یه گل زدم و این اتفاق میتونه مجددا بیفته! »

#74
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
اصلا از بالوتلی خوشم نیومد تو این بازی . ولی بونوچی تا اینجا عجب بازی راه انداخته . ابروی یووه رو خریده تا اینجا

#75
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
ای خدا ..............بالوتلی :Facepalm: :cry2: :sick: :king_Aragorn: 4تا موقعیت گل خراب کرد فردوسی پور میگه بازی برابر! :hmm: تاکتیک انگلیس فقط بکش زیرش هست.1 موقعیت شانسی هم داشتن که بوفون اونجا بود :love:

#76
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال
قربون این ماریو بالوتلی برم که کمر بسته تیم رو حذف کنه :1: بنیامین خان بیا جواب بده ! :1: نه تو نبرد های تک به تک موفق بود ( لسکات خورده بودتش ) نه موقعیت ها رو گل می کرد !! حالا به نظر دی ناتاله بهتر نبود ؟ :1: :1: بوریلو بود الان 1-0 بودیم :fp:

#77
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
انصافا عجب پيشرفتي كرده اين بونوچي، واقعا خوب شده اين بازيكن كاسانو اصلا خوب نيستش، داره خيلي بد بازي ميكنه ، چندتا موقعيت خوب رو از دست داد توپ هم زياد لو داد ماركيزيو اصلا تو بازي نبود، ولي بجاش پيرلو فوق العاده بود عجب پاسي داد به بالوتلي بي عرضه قدر ندونست انصافا ايتاليا حقش برد تو نيمه اول بود شوت ده روسي،موقعيتهاي 100% بالوتلي و كاسانو....

#78
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
ایتالیا خیلی خوب بازی میکرد . خوب شد اوایل بازی گل نخوردیم . به بعد کامل انگلیس رو بستن و دیگه انگلیس حرفی برای گفتن نداشت . انگلیس احتمال زیاد نیمه دوم رو هم خوب شروع می کنه و اگه تو همون 10 دقیقه ابتدای نیمه دوم گل نخوریم دیگه بعید میدونم انگلیس بتونه تو 90 دقیقه گل بزنه . مگه اشتباهاتی مثل اشتباه پیرلو تیم رو نابود کنه هر مهاجم دیگه ای بود از این 3 تا موقعیت حتما یکیش رو گل می کرد . اوایل بازی چند تا توپ رو هم از دست داد که یکیش بدجور داشت خطرناک میشد. کاسانو هم اونطور که باید بازی نمی کنه . اشتباهات زیادی داره و نمیدونم فکر می کنه از هر جا شوت کنه گله ؟ چند تا شوت زد فقط یکیش خوب بود اونم فقط خوب بود نه فوق العاده . همه بازی یک طرف واکنش بوفون یک طرف واقعا فوق العاده توپ رو گرفت . اوایل بازی نمیدونم چرا اصلا این مارکیزیو رو نمیدیدم . دوباره به لیست ترکیب نگاه کردم ببینم اصلا هست یا نه . یکی دو مورد پاس اشتباه هم داد که باعث شد توپ تو حمله لو بره . خیلی بیشتر از قبل امیدوار شدم به برد . خدا کنه تو 90 دقیقه بازی رو تموم کنیم که خستگی بدجور تو بازی آلمان بهمون ضربه میزنه . بعدش هم از اون طرف 3 روز بیشتر فرصت نیست برای فینال و قهرمانی :1:

#79
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
اگر دی ناتاله تو بازی بود یکی ازین 3 موقعیت 100 درصد رو دیگه گل کرده بود. نمی دونم چرا اینقدر گشاده این بالوتلی :np: وقتی بازی شروع شد، گفتم پیرلو، ده روسی، مونتولیو ! تازه کاسانو و بالوتلی هست، میشه تاکتیک این تیم رو کلا بر اساس شوت از راه دور قرار داد ! بعد دیدم همچین بی راه هم نگفتم. اگر دقت کرده باشید توی نیمه اول ده روسی، پیرلو، مونتلیو، کاسانو و بالوتلی بارها از پشت 18 اقدام به شوت زنی کردند و کلا وقتی به اون محوطه می رسه تیم تمایل به شوت داره تا نفوذ به داخل محوطه و این یعنی مربی این رو ازشون خواسته. به غیر از پاس های بلندی پشت دفاعی که فرستاده میشه، تمایل اصلی تیم برای رسیدن به گل از روی شوت های راه دوره. بازیکن بد نداشتیم توی نیمه اول ایتالیا، فقط سمت راست ایتالیا خیلی فعالیت محدود تری داره نسبت به چپ. بارزالتی مرتب جلو میاد، کاسانو همش به سمت چپ میاد ولی ازون طرف نفوذ به بالا خیلی کم داریم و آباته هم نیمه اول آرومی رو سپری کرد. شاید یه دلیلش باز برگرده به اینکه حرکت از چپ می تونه خیلی راحت cut بشه به سمت وسط زمین و به موقعیت شوت زنی تبدیل بشه اتفاقی که چندین بار توسط کاسانو و مونتلیوو افتاد. دفاع ایتالیا شروع بازی واقعا خوب نبود، اون توپ رو بوفون خیلی خوب گرفت از فاصله ی به اون کمی. ولی بعد ایتالیا صاحب توپ شد و آن چنان خطری رو روی دروازه اش ندید. ایتالیا اگر بتونه صاحب توپ باقی بمونه و انگلیس رو مثل نیم ساعت گذشته بی توپ نگه داره، خیلی راحت تر پیش خواهد رفت تا بخواد مثل بازی با اسپانیا یا کرواسی بازی کنه. انگلیس حداقل توی نیمه اول نشون داد توی عوض کردن فاز تیم از تدافعی به تهاجمی آن چنان سریع نیست و برای همین میشه این تیم رو پین کرد به محوطه ی خودش که بهترین کاره. چون ازون طرف توی 15-20 دقیقه اول دیدیم اگر توپ داشته باشند، خیلی خطرناک ان

#80
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
مارکیزیو عالی بود به نظرم :1: حرکات بدون توپش خداست واقعا ! قطعا این تسلط ایتالیا به بازی 50 درصدش بخاطر مارکیزیو بود بوفون هم خداست واقعا ، تکرار نشدنیه ...





1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی