پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ایتالیا - انگلیس ( یک چهارم نهایی یورو 2012 )

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
174 پاسخ برای این موضوع

#41
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
[img alt=http://www.tuttosport.com/images/59/C_3_Media_1506459_immagine_ts673_400.jpg]http://www.tuttosport.com/images/59/C_3_Media_1506459_immagine_ts673_400.jpg[/img]

#42
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

اوسوالدو هم بد نیست
اگه کلینی به بازی برسه خوبه اخه انکلیس همش سانت میکنه
میکم کسی میدونه کلینی به این بازی میرسه یا نه؟ :fp:

ویرایش مدیر : ارسال چند پست پشت سر هم با فاصله ی زمانی کوتاه.

کیلینی یه جا خوندم کل جام رو از دست داد. :fp:

#43
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
روبرتو مانچینی ، سرمربی منچستر سیتی در مورد وضعیتِ 2 تیمِ ایتالیا و انگلستان صحبت کرده : - [مانچینی از شاگردش بالوتلی تعریف کرده :] بالوتلی باید همیشه بازی کنه. تیم ملی ، با بالوتلی خیلی قوی تر میشه. نگاهی به اون شب [شبِ بازی ایتالیا-ایرلند] بندازید ، اون اومد ، تیم رو تکون داد و یه گلِ عالی به ثمر رسوند. - من نمیخوام کارِ پرندلی رو انجام بدم ، چون اون داره به خوبی کار میکنه ، اما به نظر من ماریو بهترین مهاجمِ ایتالیا ست. - کاسانو مهاجمِ دوم به حساب میاد. در حالی که دی ناتاله هم خوبه اما اون ویژگی های متفاوتی نسبت به ماریو داره. - ماریو یه قهرمانه ، و قهرمان ها به شما کمک میکنن تا برنده بشید. - [در مورد حریف ایتالیا ، انگلیس صحبت میکنه :] انگلستان باید از فابیو کاپلو تشکر کنه. من نمیخوام وکیل مدافعِ یک همکارِ ایتالیایی باشم ، اما این یه حقیقتِ ساده ست. شما میتونید کارِ خوب یک مربی متخصص ، مثل کاپلو رو تو این تیم ببینید. - انگلیس تیمی سازماندهی شده ست که میدونه چی میخواد. روی هاجسون یه ایتالیایی-انگلیسی ـه. اون باهوش و ماهره ، یه [گزینه] خوب برای ادامه دادنِ کار کاپلو. - [انگلیس به خاطرِ سبکِ بازیش مورد انتقاد قرار گرفته ، مانچینی در این مورد توضیح میده :] اونا منتظرِ حریفاشون میمونن ، و بعد تو ضد حمله به اونها ضربه میزنن. این نوعِ فوتبالیه که ما ایتالیایی ها برای زمانِ زیادی استادش [کارشناسش] بودیم. - اونها [انگلیسی ها] متوجه شدن چیزی که اهمیت داره ، برنده شدنه و هاجسون هم همیشه یه مربی واقع بین بوده. - ایتالیا ، باید مراقب باشه ، اما اونا باید از تمام توانایی های خودشون هم استفاده کنن ، تکنیک ، سرعت و بازی [با] پا. فقط 1 اشتباه لازمه تا انگلیس با یه توپِ هوایی جلو بیفته.

#44
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
دُن فابیو : "احساساتِ متضادی برای بازی یکشنبه دارم. من چهار سال با انگلیس کار کردم و نمی تونم راحت فراموشش کنم ، هرچند آلمان اسپانیا دو فینالیست یورو 2012 خواهند بود. آلمان یک روحِ وصف ناپذیر داره و واقعا قدرتمنده ، در حالیکه اسپانیا در حالیکه چیزی تو خط حمله کم داره [باز هم] بهترین فوتبال رو ارائه می ده ؛ اونا به بازیکنی مثِ مسی نیاز دارن. بخوام کلی صحبت کنم ، فکر می کنم این دو تیم از بقیه ی تیم های حاضر در رقابت ها برتر هستند."

#45
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
سایتِ فوتبال-ایتالیا ، تغییراتِ احتمالی پرندلی در ترکیبِ آتزوری ، برای بازی با انگلیس رو بررسی کرده و پیش کرده که بالوتلی بارِ دیگه به ترکیبِ اصلی برگرده و جایِ آنتونیو دی ناتاله رو بگیره. تیاگو موتا هم که دچار مصدومیت شده ، احتمالاً به بازی با "سه شیرها" نمیرسه و پرندلی تصمیم داره یکی از بین مونتولیوو ، الساندرو دیامانتی و یا آنتونیو نوچرینو رو جانشینش کنه. مصدوم شدنِ موتا ، بازیکنِ فیکس تیم ملی تو 3 بازی گذشته ، میتونه خیلی ضربه بزنه به ایتالیا. توانایی که موتا در راه رفتن رو مخ بازیکنای حریف داره ، هیچ بازیکنِ دیگه ی ایتالیا نداره ... از طرفی جانشینِ مناسبی هم براش نمیشه تصور کرد ، دیامانتی بدون کوچیکترین تجربه ای برای آتزوری یا مونتولیوو که تو زمین فقط سایه ای از خودش رو نشون میده ؟ بهترین گزینه نوچرینو ئه به نظرم ...

#46
Soul Survivor

Soul Survivor

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 334 ارسال
ایتالیا – انگلستان! مصافی که بعد از 10 سال دوباره تکرار می شود اما این بار نه در یک بازی دوستانه، بلکه در 4/1 نهایی یورو 2012! آخرین بازی دو تیم در مارچ 2002 و در شهر لیدز برگزار شد که ایتالیا 2-1 و با گل های مونتلا حریف خودش رو شکست داد. در مجموع این دو تیم 22 بار به مصاف هم رفتند که سهم ایتالیا 9 برد، 6 تساوی و 7 شکست بوده. اما حالا باید دید که در این بازی آتزوری موفق خواهد بود یا انگلیسی ها که در بازی های باشگاهی مقابل تیم های ایتالیایی دردسر ساز هستند؟

انگلستان هم مثل ایتالیا با مشکلات زیادی وارد مسابقات شد. توهین نژادپرستانه جان تری به آنتون فردیناند، برادر ریو فردیناند، که بعد از کش و قوس های فراوان منجر به استعفای کاپلو و همچنین دعوت نشدن ریو فردیناند شد، سپس محرومیت وین رونی و همچنین مصدومیت بازیکنان کلیدی مثل لمپارد و کیهیل باعث ایجاد حواشی زیادی در تیم انگلستان شد اما با این حال اون ها در گروه چهارم و با کمی بخت و اقبال تونستند سرگروه بشند. در این تورنمنت، هاجسون مخلوطی از تاکتیک های تدافعی ایتالیایی و تاکتیک های تهاجمی سنتی انگلیسی رو به کار بست یعنی در دفاع متراکم بودند و با بستن فضاها اجازه کار به مهاجمین نمی دادند و سعی در بازکردن دروازه حریف در ضد حمله ها داشتند. در کارهای هجومی هم بیشتر به سانتر از جناحین که همیشه جزء حربه های اصلی اون ها محسوب میشه رو آوردند و 4 گل از 5 گلی رو که در مرحله گروهی به ثمر رسوندند از این طریق بود. هاجسون در مرحله گروهی بازیکنانش رو در دو سیستم 1-3-2-4 و 2-4-4 قرار داد. بازی اول مقابل فرانسه اون ها با یک مهاجم که ولبک بود بازی رو شروع کردند و پشت سر او هم چمبرلین، یانگ و میلنر قرار داشتند. جرارد و اسکات پارکر هم هافبک های مرکزی انگلستان بودند. اما در بازی برابر سوئد هاجسون رو به سیستم 2-4-4 آورد به این ترتیب که چمبرلین از ترکیب بیرون گذاشته شد، میلنر به هافبک راست و اشلی یانگ هم به پست هافبک چپ منتقل شد و اندی کارول زوج ولبک در خط حمله بود. بازی با اوکراین هم با همین شیوه گذشت و تنها تفاوت بیرون رفتن کارول و آمدن رونی بود.

به عقیده من، سرمربی انگلستان برابر فرانسه از کپی تاکتیک دی متئو برابر بارسلونا استفاده کرد و از این راه سعی داشت که بازی شناور و روی زمین فرانسوی ها رو خنثی کنه و با کمی چاشنی شانس موفق هم عمل کرد. در واقع هدف اصلی اون ها گل نخوردن بود و بعد نگاهی هم به دروازه حریف داشتند و در مجموع به تساوی هم راضی بودند. اما در مقابل سوئد و اوکراین چون احتیاج به نتیجه داشتند با تغییر روش کمی هجومی تر و البته موفق تر بودند. هر چند در مقابل اوکراین اون ها فشار زیادی رو متحمل شدند و اشتباهات فاحشی رو هم مرتکب شدند و اگر اوکراینی ها مهاجم فرصت طلبی رو در اختیار داشتند می تونستند نتیجه بازی رو عوض کنند.

اما برای غلبه بر انگلستان به عقیده من پراندلی می تونه هم از 2-1-3-4 و هم 2-5-3 استفاده کنه اما نظر شخصی من استفاده از 2-1-3-4 هست با این ترکیب که آباته و بالزارتی مدافعین کناری باشند. این دو نفر نقش بسیار تعیین کننده ای در بازی ایتالیا خواهند داشت. چرا که آباته باید در مقابل نفوذهای اشلی کول و بعضا اشلی یانگ مقاومت کنه. با توجه به این که کول نفوذهای خطرناکی داره باید بسیار مراقب باشه. بالزارتی هم چنین وظایفی داره اما اون باید سمت راست انگلستان رو خیلی تحت فشار بذاره چون اون سمت گلن جانسون حضور داره و بازیکنی در حد و اندازه های اشلی کول نیست و میشه خیلی راحت مغلوبش کرد. بونوچی و بارتزالی مدافعین وسط ایتالیا خواهند بود و اون ها هم باید مراقب حرکات ولبک و مخصوصا رونی باشند. اگر به بازی انگلستان دقت کرده باشید در هنگام ارسال ها رونی از پشت مدافعین حرکت می کنه و به سمت تیر دورتر میره و باعث غافلگیری مدافعین میشه. این دو نفر باید خیلی مراقب این جور حرکات رونی باشند. ده روسی، مارکیزیو و پیرلو هم سه هافبک خواهند بود که در ضد حملات انگلستان باید بسیار هوشیار عمل کنند. در خط حمله من اعتقاد دارم باید از جووینکو، پشت سر کاسانو و بالوتلی استفاده کرد. به نظر من، بالوتلی می تونه برگ برنده ایتالیا در این بازی باشه. دو دلیل برای این حرفم دارم. اول شناخت خوب بالوتلی از مدافعین انگلیسی، مخصوصا لسکاته که در منچسترسیتی با اون همبازی هست. دوم این که بالوتلی به دلیل اینکه مهاجم سرعتی و پا به توپی هست میتونه تری و لسکات رو به سمت جناحین زمین بکشه و باعث ایجاد فضای نسبتا خوبی بین این دو مدفع وسط بشه و با سرعت جووینکو و یا کاسانو میشه به انگلیسی ها ضربه زد. کاری که زلاتان در بازی سوئد-انگلستان میشه گفت خوب انجام داد و اگر سوئدی ها بهتر عمل می کردند میتونستند نتیجه رو حفظ کنند.


[img width=480 height=339]http://www.shiaupload.ir/images/93355877106334356571.jpg[/img]

ایتالیا همچنین باید مراقب فضاهای ایجاد شده در کناره ها وقتی در فاز هجومی هست باشه. جایی که اوکراین خیلی از اون نواحی اذیت شد هر چند که انگلیسی ها از این طریق به گل نرسیدند اما انرژی خیلی زیادی از اوکراینی ها گرفتند. شکل زیر آرایش اوکراین در حمله و وضعیت تدافعی انگلیس رو نشون میده. می بینید که فضاهای موجود در کناره ها بسیار خطرناک هستند و در ضدحملات کار هر تیمی رو دشوار می کنه. این جاست که وظایف مدافعین کناری آتزوری بسیار حساس هست.


[img width=480 height=339]http://www.shiaupload.ir/images/90247764053223900582.jpg[/img]

در مجموع به احتمال خیلی بالا انگلستان از روش 2-4-4 استفاده کنه و حریفی است که حالت تدافعی داره و بسیار سر سخت هست. اما مدافعین انگلستان رو میشه مغلوب کرد چرا که در این چند بازی نشون دادند که در کارهای سرعتی واقعا آسیب پذیرند. اما از اون طرف باید مراقب کسی مثل رونی و جرارد بود. جرارد در این بازی ها و مخصوصا مقابل اوکراین بسیار خوب بازی کرد و با دوندگی بالا در تمامی نقاط زمین چه در حالت دفاعی و چه در حالت تهاجمی حضور داشت. رونی هم که مهاجم بسیار فرصت طلبی هست و از کوچکترین موقعیت ها گل می سازه. همچنین اون ها در ضربات ایستگاهی هم بسیار خطرناک هستند. در ایتالیا ده روسی، پیرلو و بالوتلی می تونند بازی رو به نفع ایتالیا بچرخونند. آندره آ با سرعت دادن به بازی و ارسال پاس های همیشگی میتونه انگلستان رو فلج کنه. بالوتلی هم باید خودش رو در مقابل انگلستان نشون بده و با شناختی که از اون ها داره از نقاط ضعفشون استفاده کنه. ده روسی هم باید خیلی هوشیار عمل کنه و با توجه به اینکه مارکیزیو و پیرلو در کارهای تهاجمی شرکت می کنند باید به مدافعین در کارهای تدافعی کمک کنه. امیدواریم ایتالیا بتونه با ارائه یک بازی خوب موفق باشه.

#47
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
نمودار میزان دوندگی


http://im29.gulfup.c...40361263442.png

#48
Juventus Lovely

Juventus Lovely

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 361 ارسال

پاتریک ویرا :

تاييد مي کنم که فکر مي کردم ايتاليا در مرحله اول حذف شود. در مقابل من تيمي با شخصيت ديدم که بازيکنانش از نظر ذهني آماده بازي کردن کنار هم هستند. اين چيزي است که يک تيم براي قهرماني در يک تورنمنت به آن نياز دارد.



در اين تيم ستاره هاي باکيفيتي مانند بوفون، پيرلو و ده روسي بازي مي کنند. من حتي پيش از آغاز رقابت هاي در مورد بالوتلي هم دچار ترديد بودم.


ديدار ايتاليا- انگليس بسيار نزديک خواهد بود. و شايد هم به وقت هاي اضافه کشيده شود. من احتمال ضربات پنالتي را هم رد نمي کنم.

مقابل فرانسه، آنها (انگلیس)کمي نگران شکست بودند. بدون لمپارد و گرت بري و همين طور وين روني، آنها کمي با نگراني بازي مي کردند


نقطه عطف براي آنها، ديدار با سوئد بود که باعث افزايش اعتماد به نفس آنها شد. آنها از نظر فيزيکي تيم قدرتمندي هستند. آنها از کاپلو چيزهاي زيادي از نظر تاکتيکي ياد گرفتند.


آنها اکنون روني را دارند و همين طور استفن جرارد. هر کس مي خواهد انگليس را شکست دهد، بايد جرارد را مهار کند زيرا او در فرم فوق العاده اي است.




#49
Juventus Lovely

Juventus Lovely

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 361 ارسال

روی هاجسون :

فکر نمي کنم براي اين ديدار از کسي توصيه بگيرم. ما همه چيزهايي که لازم بود را مورد مطالعه قرار داديم؛ فيلم بازي آنها را ديديم و در مورد اينکه چطور بايد بازي کنيم، فکر کرديم.


يک چيز قطعي است. اگر بتوانيم آنطور که مي خواهيم بازي کنيم، اين کار را انجام خواهيم داد و چه کسي مي داند در پايان چه رخ خواهد داد.



اين يک ديدار برابر خواهد بود؛ ديداري که هر دو تيم مي توانند در آن پيروز شوند. مسئله مهم اين است که ما در اين مرحله حضور داريم و مي توانيم در اين رقابت ها به ميدان برويم



مطمئنم که مردم من را با کاپلو مقايسه مي کنند زيرا او بود که تيم را از مرحله مقدماتي عبور داد.


مطمئنم که او هنوز از اينکه نتوانست خودش تيم را در يورو هدايت کند، ناراحت است.



#50
Pinturicchio10

Pinturicchio10

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2491 ارسال
خیلی این روزا گرفتارم نمیرسم بیام فروم ... یه مساله ای برام عجیبه مخصوصا تو فروم خودمون اونم اینکه همه نگران دفاع هستند و مصدومیت کیلینی خیلی ترسناک می دونن ! کیلینی قطعا تاثیر گذار هست ولی حضور بارتزالی خیلی خیلی با ارزشتر هست ! یووتوس نیم فصل اول با بارتزالی دروازش بسته موند نه کیلینی ! کیلینی نیم فصل اول از ضعیف ترین بازیکنای یووه بود ! به شخصه بازیای خوبش تو نیم فصل دوم رو مدیون اوج گیری یووه و بارتزالی میدونم . حتی بارتزالی انقدر خوب بود که همراه تیاگو سیلوا کاندید بهترین مداقع سال ایتایا شد پس اگه ایتالیا تو دفاع یه هیرو داشته باشه اون در درجه اول بارتزالیه خونسرد هست بعد کیلینی جنگنده ! در نتیجه با وجود اعتماد به نفسی که بونوچی به دست اورده و توانایی ذاتی که داره مطمئنم تو دفاع مشکلی نخواهیم داشت . در مورد بازی هم به نظرم انگلیس خیلی باز بازی می کنه تو مرکز زمین فضای خوبی به هافبکای ایتالیا میده و تنها خطر انگلیس سانتر از سمت راستش هست که اگه تو تمرینات پراندلی رو نوع بازی میلنر در نیمه اول و بازی احتمالی والکات تو نیمه دوم کار کنه ، قطعا خیلی به مشکل نمی خوره .

#51
bianconneri28

bianconneri28

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 837 ارسال
  • Locationtehran
خدا رو شکر موتا 1 بازی مصدوم شد پراندلی به نوچرینو بازی بده! . پاشنه ی آشیل تیم بود تو بازیه قبلی!! :1:

جدا کیلینی جام رو از دست داد؟! :fp:

من احساس میکنم تو این بازی با توجه به سوتی های "هارت" و ضعفش اگر روی شوت از راه دور تمرکز کنیم و گل اول رو بزنیم نیمی از راه رو رفتیم


نمودار میزان دوندگی


http://im29.gulfup.c...40361263442.png


آقا میزان دوندگیه بوفون رو نداره چرا؟ :1:

#52
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
[img alt=http://cdn.whoscored.com/img/blog/2012%2f6%2fENG-ITA(A).jpg]http://cdn.whoscored.com/img/blog/2012%2f6%2fENG-ITA%28A%29.jpg[/img]

#53
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

[img alt=http://cdn.whoscored.com/img/blog/2012%2f6%2fENG-ITA(A).jpg]http://cdn.whoscored.com/img/blog/2012%2f6%2fENG-ITA%28A%29.jpg[/img]

انگلیس کلا چیز خاصی از خودش نشون نداده تو یورو . هم بازی با سوئد مسخره برد ، هم از فرانسه مسخره امتیاز گرفت . بازی با اوکراین هم که اصلا جای بحثی نیست که حقش برد نبود .

اما اگه بخوایم با سیستمای بازی های قبلی کار کنیم با توجه به اینکه تمرکز انگلیس رو حمله از طرف راستشه ، ما به هر حال دچار مشکل میشیم ، چه بالزارتی باشه که میل هجومیش بالائه . چه با 3-5-2 بازی کنیم که جیاکرینی سمت چپ تو کارای دفاعی موفق نیست .

ولی چیزی که باعث میشه امیدوار باشم به برد ایتالیا تو 90 دیقه ، یکی خط دفاعی نه چندان مقتدر انگلیسه . یکی هم اینکه کلا بازی های امسال اصلا خوب نبوده .

فقط خدا کنه ماجو تو بازی نباشه که اگه باشه اشلی کول غیبش میکنه :beg:

#54
quagliarella

quagliarella

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2863 ارسال

هوادار در مقابل هوادار - اختصاصی یورو 2012 - ایتالیا-انگلیس (1/4 نهایی)
تصویر

http://bianconeri.ir...hp?topic=7087.0



#55
mohamadng

mohamadng

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 1 ارسال
:blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile: :blissysmile:

#56
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
اگر والکات بیاد فکر کنم 60 درصد حملات انگلیس از راست باشه...................



مقایسه پرلو و استیون جرارد


http://cdn.whoscored...rrard-Pirlo.jpg

#57
pentoriko

pentoriko

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4695 ارسال

خیلی این روزا گرفتارم نمیرسم بیام فروم ...


یه مساله ای برام عجیبه مخصوصا تو فروم خودمون اونم اینکه همه نگران دفاع هستند و مصدومیت کیلینی خیلی ترسناک می دونن ! کیلینی قطعا تاثیر گذار هست ولی حضور بارتزالی خیلی خیلی با ارزشتر هست !


یووتوس نیم فصل اول با بارتزالی دروازش بسته موند نه کیلینی ! کیلینی نیم فصل اول از ضعیف ترین بازیکنای یووه بود ! به شخصه بازیای خوبش تو نیم فصل دوم رو مدیون اوج گیری یووه و بارتزالی میدونم .



-من اصلا باور نمی شد بارتزالی بعد از مصدومیت (هر چند کوتاه مدت ) اینقدر سرحال و مفید بازی بکنه! نبود کیه لینی ناراحت کننده هستش ، اما وجود بارتزالی امتیاز مثبتی هستش.بازی با ایرلند نحوه ی توپ گرفتن و خطاهای ریز یه مدافع باهوش حتی یه کرنر هم نمی داد به بازیکن های ایرلند ، به نظرم خیلی فُرم ایده آلی داره بارتزالی.
اما انصافا زوج بارتزالی - کیه لینی به مراتب بهتر از زوج بارتزالی - بونوچی هستش ، صحنه ی اشتباه پیرلو ابتدای بازی ایرلند و جمع شدن بارتزالی و کیه لینی خیلی خوب و به موقع بود به نظرم کیه لینی و بارتزالی به مراتب هماهنگ تر و منسجم تر می تونن باشن.

-نکته ی بعدی راجع به خط دفاعی جناحین دفاع هست، حضور آباته ، با این که در مواقع حساس توی میلان ضربه های بزرگی به این زد ، اما ظاهرا داره تبدیل به دفاع کناری خوبی میشه، به نظرم از نظر عملکرد دفاعی خیلی میتونه مفید تر از ماجو باشه.از اون طرف هم بالزارتی می تونه انتخاب اول پراندلی باشه، بازی قبلی خیلی خوب نفوذ کرد از سمت چپ . و خیلی آزار داد بازیکن های ایرلندو.


-الان اکثرا نگران اون 20 دقیقه ی آخر بازی هستن که ایتالیا فعالیتش میاد پایین! پراندلی نباید تعویض های تیم رو بسوزونه! حضور دیامانتی( تفلظش دیگه من بلدم نیستم :1: ) خیلی مفید هست برای اون بازه ی زمانی ، دوندگی دیامانتی خیلی می تونه به ایتالیا کمک بکنه حتی یه هنر خوب دیامانتی توی گرفتن خطا هستش و این یه امتیاز هست برای وقتی که ایتالیا میخواد بازی رو کنترل کنه.بالوتلی هم ترجیح میدم وقتی وارد زمین بشه که ایتالیا نیاز به حفظ توپ داشته باشه.


-خط حمله که هنوز مشخص نیست کی واقعا قرار هستش فیکس باشه ،ترجیح میدم دی ناتاله جای بالوتلی باشه ، حداقل این که با توپ خیلی راحت بگم وَر نمی ره ! :1: ضربه اش رو به توپ می زنه، سریع برمی گرده به قصد دروازه ضربه اش رو میزنه ، من ترجیح میدم ضربه ای زده بشه تا این که اینقدر با توپ کار بشه تا لو بره! کاسانو هم که قاعدتا توی ترکیب هستش . واقعا یکی سری از صحنه ها پاس هاش فوق العاده هستش


-خط هافبک هم فعلا حرفی توش نیست، وجود پیرلو - ده روسی - مارکیزیو کنار هم دیگه خیلی به تیم کمک می کنه (اینم یکی دیگه از مُحسنات وجود بارتزالی هستش :1: )

#58
BAHAR.JUVE

BAHAR.JUVE

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 941 ارسال

خیلی این روزا گرفتارم نمیرسم بیام فروم ...


یه مساله ای برام عجیبه مخصوصا تو فروم خودمون اونم اینکه همه نگران دفاع هستند و مصدومیت کیلینی خیلی ترسناک می دونن ! کیلینی قطعا تاثیر گذار هست ولی حضور بارتزالی خیلی خیلی با ارزشتر هست !


یووتوس نیم فصل اول با بارتزالی دروازش بسته موند نه کیلینی ! کیلینی نیم فصل اول از ضعیف ترین بازیکنای یووه بود ! به شخصه بازیای خوبش تو نیم فصل دوم رو مدیون اوج گیری یووه و بارتزالی میدونم .


حتی بارتزالی انقدر خوب بود که همراه تیاگو سیلوا کاندید بهترین مداقع سال ایتایا شد پس اگه ایتالیا تو دفاع یه هیرو داشته باشه اون در درجه اول بارتزالیه خونسرد هست بعد کیلینی جنگنده ! در نتیجه با وجود اعتماد به نفسی که بونوچی به دست اورده و توانایی ذاتی که داره مطمئنم تو دفاع مشکلی نخواهیم داشت .



سلام احسان :1:
تا الان نظری درباره این بازی ندادم ولی چون من هم جز افرادیم که کمی نگران عدم حضور کلینی اند علت ناراحتیم را مینویسم .
در این بازی ها روشن بوده تاکتیک اول و دوم و سوم انگلستان برای رسیدن به گل سانتر از جناحین و سر زدن - و دیگر حرکات - بازیکنان داخل محوطه هست و باید انتظار یک بازی گره خورده و کاملا فیزیکی در یک سوم ایتالیا موقع حملات انگلیس را داشت . کنار هم قرار دادن یک مدافع تکنیکی و یک مدافع تکنیکی ظریف برای این دیدار به نظر من چندان مطلوب نیست . این دقیقا همان بازی هست که ایتالیا به پایداری کلینی نیاز داره .

روی کاغذ وضعیت ایتالیا با 2 مدافع میانی قد بلند - بارتزالی و بونوچی - خوب به نظر میاد ولی تنها ملاک برای برنده بودن در جنگ های هوایی داشتن قد بلند نیست . ایتالیا برای چنین بازی هایی به مدافع بلند بالا ودرعین حال زمخت و سمج و کرگدن صفتی که در تحت فشار ترین حالت هم بلند ترین پرش را داشته باشه و همیشه بتوان برای زدن ضربه سر اول رویش حساب جدی باز کرد نیاز داره . کسی مثل جورجو ... نه بونوچی ذاتا ظریفی که نشان داده در درگیری های نفر به نفر مغلوب بازیکنان ضعیف تر از رونی هم میشه .

با این حال من هم فکر میکنم نفر اول خط دفاع ایتالیا در این دیدار بارتزالی خواهد بود . تنها مدافع ایتالیاست که تجربه و بازی خوانی و تکنیک کافی برای ایستادگی بدون "خطا " مقابل بازیکنان انگلیس که بنا بر سالها بازی در تفکر حاکم بر لیگ برتر در فرار بین لایه های دفاعی در محوطه جریمه خیلی ماهر شدند را به طور توام داره .

#59
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
عدم حضور کیلینی برای همه نگران کنندست ولی اگه بونوچی روز خوبش باشه شک نکنید خط دفاع ایتالیا بی نظیر ظاهر میشه بارزالی توی نبرد های هوایی فوق العادست و وقتی اون تو ترکیب باشه من نگران هیچی نیستم بونوچی هم خیلی خوب سر میزنه و هرچی بیشتر به بازی هاش دقت می کنم بیشتر مطمئن میشم که در نبرد های تن به تن هم خیلی خوب پیشرفت کرده و کمتر جا میمونه به هر حال ایتالیا چاره ای جز اعتماد به بونوچی که تو این جام انصافا در مجموع بد هم نبوده نداره امیدوارم بونوچی روز خوبی رو سپری کنه درسته ایتالیا 2 5 3 بازی می کرد ولی به نظر من عملا در دفاع با 5 مدافع بازی می کردن و این برای تیمی مثل انگلیس که از کناره ها نفوذ میکنه میتونه سیستم خوب و جالبی باشه هم سه مدافع در وسط داریم و هم مثل سیستم 4 دفاعه مدافع کناری داریم البته با مصدومیت کیلینی خیلی بعیده با کمبود نفرات در اون قسمت پرندلی 2 5 3 بازی کنه و با توجه به خط هافبک قدرتمند انگلیس و مصدومیت موتا بیاد و ده روسی رو به قلب خط دفاع ببره من پیشبینیم اینه ایتالیا به احتمال فراوان با سیستم 2 4 4 پا به زمین میزاره دوباره هم می گم بالوتلی باید باتوجه به فیزیک خوبی که داره همراه با کاسانو باهوش فیکس باشن

#60
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال

England Vs Italy.... 2002


تصویر


10 سال از اخرین بازی که این 2 تیم مقابل هم قرار گرفته اند میگزره و هر دو تیم دچار تغییرات خیلی زیادی شدند . از اون تیم انگلیس هیچ کدوم دیگر در تیم ملی بازی نمیکنند . نه دیوید بکهامی , نه مایکل اوونی , نه سول کمپلی و نه ..... از تیم ایتالیا نیز فقط کاپیتان امروز آن ها یعنی جی جی بوفون در تیم مانده . دیگر در ایتالیا بازیکنانی مثل کاناوارو , نستا , توتی , زامبروتا , ایلیانو و ... نیستند .
تا اون بازی انگلیس, زیر نظر اریکسون فقط یک باز شکست خورده بود و توانسته بود تیمی خوب را شکل بدهد . در بازی هم اول رابی فاولر بود که در دقیقه 63 دروازه بوفون را باز کرد و انگلیس را 1-0 پیش انداخت . اما این برتری تنها 4 دقیقه ثبات داشت و در دقیقه 67 این مونتلا مهاجم تعویضی تیم ایتالیا که جانشین فرانچسکو توتی شده بود که نتیجه را 1 -1 کرد . بازی با نتیجه 1-1 ادامه داشت تا در دقیقه 90 دیوید جیمز گلر انگلیس با خطایی روی مونتلا یک پنالتی را به تیم ایتالیا هدیه کرد و خود مونتلا با ضربه ای از روی نقطه پنالتی ایتالیا را برنده آن بازی کرد . از آن روز به بعد دیگر انگلستان و ایتالیا هرگز مقابل هم قرار نگرفتند .....


[font=comic sans ms]Now England Vs Italy ... In Euro 2012


تصویر


نگلستان و ایتالیا بعد از 10 سال دوباره مقابل هم قرار میگیرند . اما همونطور که سعید گفت نه در یک بازی دوستانه بلکه در یک بازی مهم و حیاتی برای دو تیم . دو تیمی که قبل از شروع یورو همه ان ها را بدون شانس می دانستند و این 2 تیم رو حذف شده بزرگ می نامیدند . اما این 2 تیم با نمایش بازی های زیبا و مخصوص خود توانستد جواب منتقدان را بدهند و هر دو از گروه خود صعود کنند تا در مرحله حذفی مقابل هم قرار بگیرند . تیم ایتالیا با تکیه بر بازیکنانی مثل بوفون , ده روسی و از همه مهم تر اندره پیرلو توانست از گروهی سخت صعود کند تا خاطره تلخ جام جهانی 2010 را از ذهن خود پاک کند . انگلستان هم با تکیه بر کاپیتان مقتدر خود یعنی استیون جرارد و بازی درخشان کسانی مثل پارکر , کارول , ولبک و ... به عنوان تیم صدر نشین صعود کنند .


در مورد تیم انگلستان نمی تونم زیاد صحبت کنم . برای همین بیشتر حرف های خودم رو تو چارچوب ایتالیا بیان می کنم .


دروازبان


تصویر



خب در چارچوب دروازه ایتالیا بدون شک جی جی بوفون بازی خواهد کرد . گلری که چند روز پیش شایعه مصدوم شدنش به گوش رسید اما این شایعه خیلی سریع و با حظور جدی بوفون در تمرینات از بین رفت و بوفون با قدرت تمام مقابل انگلیس بازی خواهد کرد . بوفون تو این بازی و با توجه به شیوه بازی تیم انگلیس می تونه خیلی موثر باشه . انگلیس تا اینجا در یورو سعی کرده از 2 راه به گل برسه . شوت های از راه دور و ضربات سر !! در رابطه با شوت ها که می تونم بگم بعد از ون در سار بوفون رو بهترین شوت گیر چند سال اخیر می دونم . فرقی هم نداره شوت محکم و سنگین باشه یا فنی و گیج کننده . اوج شوت گیری بوفون هم در بازی نیمه نهایی سال 2006 بود که 2-3 بار شوت بازیکنان آلمان رو به صورت فوق العاده دفع کرد . یا سال 2008 که اون شوت بی نظیر بنزما رو به صورت فوق العاده دفع کرد . پس تو این بازی وقتی بازیکنانی مثل جرارد , رونی , پارکر و والکات تصمیم به زدن شوت می کنن من 3 ستون بدنی نمی لرزه چون می دونم توی گل بوفون وایساده که به راحتی گل نمیخوره . مگر رونی و جرارد 2 تا از اون شوت های مخصوص و فوق العاده خودشون رو بزنن و کار رو برای بوفون سخت کنن !! چون اگر بخوان عادی شوت بزنن بوفون بدون دردسر توپ ها رو دفع می کنه .

مورد بعدی ضربات سر هست . ضرباتی که برای هر گلری مرگ بار هست اما برای بوفون چندان مشکلی نیست . بوفون گلری هست که با هوش ایتالیایی خودش توی دروازه وایمیسه و قبل از اینکه بازیکن ضربش رو بزنه جاگیری خودش رو کرده . برای همین هست که بوفون در دوره خود بهترین هست چون برای گرفتن توپ همیشه از هوش خودش استفاده می کنه و به قول خودش خیلی به جزئیات اهمیت می ده !! این بازی هم بدون شک انگلیس با وجود استیوی جی و سانتر های ویران کنندش و حظور آسمان خراشی به نام کارول که ضربه های سرش هر دروازه ای رو می لرزونه در خط حمله خیلی روی این تاکتیک حساب می کنه . اما بوفون هم همیشه نشون داده که روی گرفتن ضربات سر یک اسطوره هست !! مهار ضربه سر اینزاگی در فینال UCL در سال 2003 کاری بود که کمتر کسی توانایی انجماش رو داره . ضربه ای که از 2 قدمی دروازه زده شد ولی بوفون به صورت فوق العاده دفعش کرد . اگر هم کارول بخواد به شیوه خودش یعنی ضربات سر سنگین وارد عمل بشه باز مشکلی نیست . بوفون تو مهار این چنین ضربه هایی هم تبحر داره برای مثال ضربه سر بی نظیر زیدان تو فینال جام جهانی سال 2006 که بوفون تو صدم ثانیه با یک عکس العمل زیبا توپ رو دفع کرد .

در کل با حظور جی جی توی گل هم خیال من و هم خیال بقیه ایتالیایی ها از لحاظ دروازه راحت هست .



دفاع


تصویر



بونوچی و بارزالی !! در نبود جورجو کیلینیِ مقتدر وظیفه این 2 هست که دفاع ایتالیا را در بازی مقابل انگلیس جمع و جور کنن . 2 بازیکنی که 1 فصل را کنار هم بازی کردند و هماهنگی بسیار بالایی دارند . در یوونتوس حتی زمانی که کیلینی مصدوم نبود نیز این بونوچی بود که در کنار بارزالی مرکز دفاع را پوشش می داد و کیلینی در دفاع چپ به بازی می پرداخت . پس نمی شه گفت که دفاع ما دچار تغییر و ظعف شده , بلکه باید گفت دفاع ما سازماندهی شده !! من حتی اعتقاد دارم اگر کیلینی مصدوم نمی شد هم باز این 2 باید در دفاع بازی میکردند و جروجو به سمت چپ نقل مکان می کرد . اما مصدومیت بی جا و فوق العاده مضخرف جورجو همه چیز رو خراب کرد . وظیفه این 2 هم از همین الان روشن هست . به رونی اجازه شوت زدن و به کارول اجازه سر زدن ندهید !!
در مورد لئوناردو بونوچی باید بگم جورجو کیلینی بهترین مدافع Man To Man ایتالیا در حال حاظر هست , درست بعد از کیلینی, این بونوچی هست که بهترین مدافع ایتالیا از لحاظ Man To Man هست . بازیکنی که هر وقت ازش خواسته شده مهاجم حریف را به صورت Man To Man یا به اصطلاح من به صورت زیگیلی ( :1: ) مهار کند 100 درصد موفق بوده . مهار زلاتان ابراهیموویچ در بازی های یوونتوس و میلان در فصل گذشته نشان دهنده این هستند که بونوچی کار خودش رو خوب بلدِ و اگر بهش وظیفه مهار رونی را بدهند می تواند به خوبی این کارو رو انجام دهد . در امر نفوذ و بازیسازی هم این بازیکن یَدِ طولانی ای داره و میشه روش حساب زیادی باز کرد . بازیکنی که از لحاظ قدرت سرزنی , حتی از جورجو کیلینی نیز بهتر هست و در ضربات شروع مجدد می تواند با ضربات سر خودش دروازه حریف را فرو بریزد . در بازی های یورو هم تا اینجا فوق العاده عمل کرده و اشتباهی در بازی خود نداشته . کاملا نشون داده که می تونه تبدیل به یک فابیو کاناوارو یا حتی بازیکنی بهتر از او تبدیل بشه ...
در مورد آندرآ بارزالی هم هیچی نمیگم . فقط از همه دعوت می کنم در بازی انگلیس دفاع کردن او رو ببینن و لذت ببرن .


هافبک


تصویر


شاهزاده کوچک , موتزارت , کاپیتان آینده



قطه قوت و برتر ما نسبت به انگلستان همین خط هافبک ما هست . خط هافبکی که می تونه مارو حتی تا قهرمانی هم پیش ببره . فقط و فقط کافی هست به آمار بازی این 3 بازیکن یعنی کلودیو مارکیزیو , آندره پیرلو و دنیل ده روسی در یورو نگاه کنید تا حساب کار بیاد دستتون . کلودیو مارکیزیو که با 35 کیلومتر دوندگی دونده ترین بازیکن مرحله گروهی شناخته شد . پیرلو هم که در کنار جرارد به عنوان یکی از تاثیر گزار ترین هافبک های دور گروهی بود . ده روسی هم که بدون شک پدیده جام ( از لحاظ فنی نه از لحاظ سنی !! ) بوده و نشون داده که پایتخت بعد از رفتن فرانچسکو توتی , هنوز هم در تیم ملی یک گلادیاتور اماده داره . شاید اگر فرانک لمپارد مصدوم نمی شد و در خط هافبک انگلیس حظور داشت , کفه ترازو به سمت ان ها سنگینی می کرد اما الان با نبودن او برتری در خط هافبک کالا دست ایتالیایی ها هست .
کلودیو مارکیزیو دقیقا نقشی رو داره که پارکر در انگلیس داره . هر دو میشه گفت در جریان بازی کم پیدا هستند اما بودنشون برای تیم خیلی خیلی ضروری هست . البته کلودیو 2-3 Level از اسکات بالاتر هست و در واقع لازم خودش خط هافبک رو در دست می گیره و هدایت می کنه . قدرت هجومی کلودیو هم خیلی بیشتر از پارکر هست . تو همین 3 بازی اخیر کلودیو بارها صاجب موقعیت شده !! البته نسبت به بازیش به یوونتوس خیلی کمتر جلو می زنه اما باز در مواقع نیاز به کمک خط حمله تیم می ره . قدرت شوت زنی بالایی هم داره و اگر موقعیت برای مهیا بشه می تونه کار رو از پشت محوطه تموم کنه !
اندره پیرلو ..... هیچی ! خودتون همه چیز رو می دونید ! فقط بگم پیرلو رهبری هست که با داد و فریاد تیم رو هدایت نمی کنه , بلکه با پاهاش تیم رو هدایت میکنه !
دنیل ده روسی هم در این بازی دوباره در خط هافبک بازی میکنه . اگر بازی ایتالیا در مقابل ایرلند رو دیده باشید این رو فهمدید که ایرلند با وجود حمله کردن اصلا و ابدا نتونست خطری روی در وازه ایتالیا ایجاد کنه !! در حالی که بازی با کروواسی و اسپانیا دروازه ایتالیا با خطرات جدی رو به رو شد . حظور دنیل ده روسی در خط هافبک این امکان رو ایجاد می کنه که حمله های تیم حریف تو همون 2/3 دفاعی زمین خودمون خنثی بشه و دفاع زیاد درگیر این قضیه نشه . حظور ده روسی در دفاع خیلی هم به پیرلو کمک می کنه . پیرلو در 2 بازی اول خیلی خیلی درگیر می شد اما تو بازی با ایرلند و طعبا با انگلیس نیازی نداره درگیر بشه چون درگیری های خط هافبک دیگه بر دوش ده روسی هست و پیرلو وظیفه نداره تکل بزنه و کاری کنه . و همین باعث میشه شاهد پاس های بیشتری از پیرلو به سمت دروازه حریف باشیم .


[size=3]مهاجم !!


تصویر


مورد عجیب تیم ملی ایتالیا !! واقعا نمی دونم الان باید چی بگم ؟ :1: 4 تا بازیکن داریم که هر 4 تاشون هم دلیلی برای بازی کردنشون هست هم بازی نکردنشون !! البته کاسانو باید فیکس باشه پس می مونه 3 تا :1: پس نفر اول آنتونیو کاسانو هست که باید به نظر من فیکس باشه . به صورت کلی به نظر من 3 نفر از این 4 نفر باید فیکس باشن !! چون به احتمال زیاد تیم با همون ترکیب بازی با ایرلند بازی می کنه و این ترکیب نیاز به یک Trequartista ( بازیکنی که پشت 2 مهاجم بازی میکنه ) خوب و موثر داره !! و به نظر من بهترین بازیکن برای بازی در این پست سباستین جووینکو هست . سباستین با قامت کوتاه خودش می تونه بلای خط دفاعی مثل خط دفاع انگلیس بشه !! فقط بلایی که والکات سر تری و خط دفاع چلسی تو اون بازی 5-3 اوورد رو یادتون بیاد تا بفهمید سباستین تا چه حد می تونه موفق و موثر باشه . نفر دوم هم پس شد مورچه اتمی یعنی سباستین جووینکو .
نفر سوم باید از بین بالوتلی و دی ناتاله باشه !! خیلی رو این مسئله فکر کردم ولی با صحبت هایی که بعضی از دوستان کردن من هم عقیدم اینه که ماریو بالوتلی این بازی فیکس باشه خیلی خوب می تونه باشه . توضیح فنی نمی دم فقط بگم که این آخرین فرصت بالولتی هست که خودش رو به من و بقیه عاشقان ایتالیا از هر نظری ثابت کنه . درخشش او در بازی ( که با وجود حذف ایتالیا ) میتونه نظر خیلی ها رو عوض کنه !! ماریو از لحاظ فنی به خیلی ها ثابت شده , حالا باید از قیه لحاظ هم خودش رو ثابت کنه و به برخی از حرف ها پایان بده . من هم امیدوارم یعنی خیلی خیلی دوست دارم تا بتونه خودش رو به همه ثابت کنه و بشه مهاجم تیم ملی ایتالیا !!


[b]در آخر ما باید صعود کنیم , چون آلمان هم صعود کرده و بالاخره یکی باید باشه تا این تیم رو تو نیمه نهایی حذف کنه دیگه :1:

×××

همین دیگه .. بقیش دست خداست :1: :1:





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی