پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

بولونیا 1-1 یوونتوس ( هفته ی بیست و سوم سری آ )

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
230 پاسخ برای این موضوع

#181
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال
هفتم میشدیم دوسال اما تیممون قشنگتر بازی میکرد!!! همون بهتر که پخشه زنده نیس بازیا یووه.

#182
juventus_farzad

juventus_farzad

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 693 ارسال
اونقدرا هم بد بازی نکردیما...توی این فصل از این بدتر هم بودیم فکر کنم...من معمولا زیاد عصبی نمیشم اما الان واقعا ناراحت و عصبی هستم چون می تونستیم ببریم.... نمیدونم کونته در بوریلو چی میبینه که ما نمیتونیم ببینیم...امروز وچینیچ زیاد خوب نبود اما باز از بوریلو تاثیر گذار تر بود...توپایی که پیرلو بهش پاس میداد رو تقدیم دفاع حریف می کرد،اصلا نمی تونست دور بزنه...من ترجیح میدم اگه قراره بوریلو توی ترکیب تیم باشه یه بازیکن از پریماورا به جاش بازی کنه...اصلا جایی برای دفاع برای خودش نذاشت...و تصمیم کونته برای دیر تعویض کردن هم درک نمی کنم...بازیکنایی که 10 دقیقه ی آخر میان توی زمین همین اندازه زمان لازم دارن تا برن توی جـَو ِ بازی،می تونست کوا رو 60 بیاره به بازی، مطمئنا تاثیری که میذاشت از 60 دقیقه ای که بوریلو توی بازی بود بیشتر می شد. به هر حال،می تونستیم ببریم اگه توپ مارکیزیو گل میشد،اگه بوریلو توی بازی نمی بود،اگه کونته برای تعویض زودتر دست به کار می شد و...این امتیازهایی که مفت از دست میرن به خاطر کارها ی اشتباهی که بعضی وقتها کونته انجام میده و از این بازیکن های بدون کیفیت بازی میگیره....هفته ی دیگه بازی با جنوا با زوج پادویین و کاسرس روز سختی خواهیم داشت...

#183
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
بازی که کوا کرد نشون داد چرا کونته بوریلو رو بازی داده

بازی بعد الکس و کراسیچ فیکس نبودن به شرفم دیگه بازی ها رو نگاه نمی کنم

#184
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
اقا این بوریلو دیگه چه موجودیه.... توپ عرضی رو کمی پاش کج کرده بود یک گل بود. بعدش چرا پشت به دفاع می کنه و ده پانزده متری میاد عقب... خیلی کند است و مثل تریلی طول میکشه دور خودش بچرخه نمیدونم چرا این قدر فرصت به این اعجوبه میده کونته. در کل از هم چنین بازی هایی برد می تونه ایجاد بشه به شرط اونکه مهاجم زهردار داشته باشی.

#185
amir1373

amir1373

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 294 ارسال

آقاي جورجو كيليني اين جملت كه كفتي مساوي كردن كونته ننداز خيلي خز شده.يك جيز ديكه بكو بابا.تا آخر فصل با تركيب امروز كه بوريلو و ووجينيج بازي كنند هر كسي بخواد و هر مبلغي شرط ميبندم كه نتونيم حتي 1 بازي ببريم.هركي حاضره بياد مبلغ تعيين كنه.الان الكس و اليا بمب انكيزه هستند و تنها راه فرارمون از بحران خلاقيت اينها هست.ضمن اينكه برا كونته متاسفم كه بوريلو به ماتري ترجيح داد


ما بازیکن خوب نداریم مشکل اینه

کوا - ووچینیچ - ماتری - بوریلو - پپه - الیا - کراسیچ

همه در یک سطح هستن

تا وقتی بازیکن نداشته باشیم وضع همینه مطمن باشید
فقط الکس میتونست بیاره تو که نیاورد

من خودم از مخالفان سرسخت بوریلو هستم ولی واقعیت اینه تقریبا با بقیه در یک سطح هست حالا کمی ضعیف تر

#186
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
چی رو گردن کنته نندازیم .من کنته رو قبول دارم اما یک انتقاد تند ازش میکنم اینم استفاده از بازیکنهاییه که اصلا بنجل هستن مثل بوریلو.یه کسی باید بهش بفهمونه اگه میخوای مهاجم استفاده کنی از همون ماتری استفاده کن و خواهشا از دلپیرو بازی بگیر به خدا به پیر پیغمبر لااقل میتونه دو تا توپ استپ کنه .این استفاده چرخشی از بازیکنها تو حمله چیه.مگه ندیدی این بوریلو تو بازیهای قبل چه شاهکاری بوده قرار نیست که تو یک بازی ستاره بشه وقتی این بوریلو رو تو زمین میبینم میخوام این ماروتا دم دستم بود گوشش رو میگرفتم میگفتم نگاه کن این خرید ارزندت هست در کل من که اصلا از این بازیهای اخیر و نحوه استفاده کنته از بازیکنها ناراضیم. من حتی میگم استفاده از مارکیزیو تو این شرایط اشتباهه.میتونه از همون اول از جاکرینی استفاده کنه به هر حال بونوچی باز هم خودی نشون داد حالا تو بازی بعد چه غلطی باید بکنیم تو دفاع زمین و زمان داره دست به دست هم میده و مقصر اصلی این قضایا مدیریت ضعیف و شخص ماروتا هست که اگه فقط دو تا خرید درست درمون کرده بود حالا حال و روزمون این نبود من اگه بفهمم ماروتا از یوونتوس رفته حتما یک جشن میگیرم از بس از این مردک بدم اومده. ماروتا یک شعار تو خالیه و بیشترین لطمه هایی که تیم خورده به علت ضعف این مدیر بی کفایت هست.او باید بره همون تیم سمپدوریا.پول رو هدر داده مردک .الیا رو خریده که خاک بخوره.واقعا متاسفم به حال این مدیریت بیکفایت و بی لیاقت حالا واسمون لیست ردیف میکنید که کدوم بازیکن بیاد بهتره.لطفا نظر سنجی بذارید با رفتن ماروتا موافق هستید یا نه

#187
mostafa-juve

mostafa-juve

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1772 ارسال
افتضاحیم
اصلا این تیم منو یاد اون بازی های نیم فصل اول نمیندازه و خیلی افت کردیم.نیمه دوم مقداری بهتر شدیم ولی بازم 1/4 اون تیم هم نیستیم.بازیکنا خیلی سنگین و کند حرکت میکنن.واقعا ناامید کننده بود.جوری بازی کردیم که وقتی داور سوتو کشید من به شخصه راضی بودم چون بیشتر از این کاری نمیتونستیم بکنیم.بوریلو که ترکوند.با اون گل خالی که نزد کلکسیون خرابکاریاشو کامل کرد.دیگه از این بدتر نمیتونست باشه
بوفون:رو گل مقصر نبود و یه تک به تک محض رو خورد.با زیرکی تمام دی وایو
لیخت:بجز صحه گل خوب بود
کاسرس:بیشتر از این تو این پست ازش توقع نداشتم
بونوچی: :snoringf:
دچلیه: خوب بود
پیرلو: خوب و خسته.ولی پاس گل خارق العادش یووه رو از باخت نجات داد
ویدال: عالی بود و عالی جنگید
مارکیزیو:‌نسبت به یکی دو بازی قبل بهتر شده ولی یه گل خالی رو نزد
په په: خوب بود
ووچنیچ: گل سختی زد ولی در جریان بازی صفر
بوریلو: واقعا تحسینش میکنم.موهای قشنگی داره :1:

#188
sina1897

sina1897

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 563 ارسال
-تیم به شدت خسته هست،فقط همین.خیلی خیلی خسته... -بازی به بازی خسته تر.پیرلو نیاز به استراحت داره.مارکیزیو نیاز به استراحت داره.لیختشتاینر نیاز به استراحت داره.په په و ویدال نیاز به استراحت دارن. -این همون تیمه،با همون نفراتی که اول فصل زیبا بازی میکرد.واقعا زیبا بازی میکرد.ولی اتفاقی که ازش میترسیدم افتاد،خستگی.تیمی که از بازیکن های کلیدیش مثل اسب کار میکشه و به ذخیره هاش فرصت نمیده این بلا سرش میاد. -خب،هنوز همه چیز تمام نشده،ولی اگر این روند تغییر نکنه و هفته دیگه هم شاهد همین بازیکنای از نفس افتاده باشیم،باید منتظر نتایج ضعیف دیگه هم باشیم. یووه روی نیمکت الکس رو داره،الیا رو داره،کراسیچ رو داره،مارونه رو داره،اگر اینها برای یک یا دو بازی به میدون برن،و جای این تیم خسته رو بگیرن،جلوی تیم های ضعیف نمیتونن هیچ کاری بکنن!؟ -بدترین حالت اینه که دو هفته با ذخیره ها میبازیم یا مساوی میکنیم و بعد دوباره تیم اصلی نفس تازه ای میگیره.خیلی بهتر از اینه که تمام بازی ها رو مساوی به رختکن بریم. -یووه اگر دوم هم بشه و کوپا رو بتونه مال خود کنه کار بزرگی انجام داده،ولی لاتزو در 4 امتیازی یووست،زنگ خطر کم کم داره به صدا در میاد. -نکته آخر،ما همچنان شکست ناپذیریم :np:

#189
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

هفتم میشدیم دوسال اما تیممون قشنگتر بازی میکرد!!!
همون بهتر که پخشه زنده نیس بازیا یووه.


جدی که نمیگی این رو ؟؟!

پارسال قشنگ بازی می کردیم ؟ پارسال چند بازی می گشت و یووه 1 شوت به دروازه هم نداشت. پارسال همین تیم های کوچیک سری آ می مومدن جلوی یووه 60 درصد مالکیت توپ داشتند. همینطور قدم می زدن بازیکن ها و بازی نمی کردیم که بخواد قشنگ باشه یا زشت، پارسال ما خیلی بازی ها رو با 200 و خورده ای پاس تمام می کردیم، 3 تا پاس متوالی نمی تونستیم بدیم. کاری که ما پارسال می کردیم توهین به فوتبال بود اصلا.

#190
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
از نظر قشنگ بازی کردن که یوو بهترین فونبال رو ارائه می ده اما بازیکنان هایی که در ترکیب اصلی هستن در حد نووارا هستن

#191
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

-این همون تیمه،با همون نفراتی که اول فصل زیبا بازی میکرد.واقعا زیبا بازی میکرد.ولی اتفاقی که ازش میترسیدم افتاد،خستگی.تیمی که از بازیکن های کلیدیش مثل اسب کار میکشه و به ذخیره هاش فرصت نمیده این بلا سرش میاد.


منم برداشتم از وضعیت فعلی یووه اینه. همیشه یکی از مشکلات تیم هایی که با پرسینگ بازی می کنند خستگی زیاده. به قول سینا این همون تیمه. تیمی که په په و استفان و مارکیزیو و ویدال 90 دقیقه توش می دویدند و بازیکن ها دوبرابر خودشون بازی می کردند. همون تیمه ولی اون قدرت و جنگندگی رو تو بازیکن ها نمیشه دید. ویدال دیگه همه جای زمین نیست، مارکیزیو دیگه مدام جلو و عقب نمیره، استفان کند شده، خبری از فرار های په په نیست.

یه بار قبلا هم اینو گفتم، این تیم نیاز به کمی تغییر داره خصوصا الان که هفته ای 2 بازی داریم می کنیم. بازیکن های اصلی باید کمی استراحت کنند.

#192
rashman

rashman

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 29 ارسال
ديگه اين مساويها داره اعصابم رو داغون ميكنه ها.به چي دلخوش كرديم كه هنوز نباختيم؟

#193
R.BAGGIO.10

R.BAGGIO.10

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 422 ارسال
خلاصه ری+ به معنای واقعی کلمه.بوریلو کاش میمردی و دیگه تورو فیکس نمیدیدیمت. بچه ها درسته بونوچی سوتیهای مرگباریو میده ولی امشب یه گلو با اخراجش خرید. البته تبریک ویژه بابت اخراج بونوچی به جای خود. :guntootsmiley:

#194
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال

جدی که نمیگی این رو ؟؟!

پارسال قشنگ بازی می کردیم ؟ پارسال چند بازی می گشت و یووه 1 شوت به دروازه هم نداشت. پارسال همین تیم های کوچیک سری آ می مومدن جلوی یووه 60 درصد مالکیت توپ داشتند. همینطور قدم می زدن بازیکن ها و بازی نمی کردیم که بخواد قشنگ باشه یا زشت، پارسال ما خیلی بازی ها رو با 200 و خورده ای پاس تمام می کردیم، 3 تا پاس متوالی نمی تونستیم بدیم. کاری که ما پارسال می کردیم توهین به فوتبال بود اصلا.

خدایی پارسال تیم هیجانش بیشتر بود!درسته بد بازی میکردیم اما سبکه بازیمون به نظرم قشنگ تر بود :sad1:

#195
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
دارم از همه چی ناامید میشم بازیکنا دیگه برای هم بازی نمیکنن ما مشکل تازمون اینه که دیگه تیم نیستیم اگر تا الان خوب ودیم به خاطر این نیست که بازیکنای خوبی داشتیم به خاطر این بوده که همه برای هم بازی میکردن همه برای هم خسته میشدن و میجنگیدن تا آخرین نفس! ما بازیکنایی مثل الیا کراسیچ و الکس داریم که از بس بازی نکردن دیگه میدونن تلاششون تو تمرینا فایده نداره و یه سری بازیکن داریم که میدوننهر جقدر هم بد باشن تو ترکیب خواهند بود! هر تیمی دچار این وضعیت بشه تمومه!

#196
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

خدایی پارسال تیم هیجانش بیشتر بود!درسته بد بازی میکردیم اما سبکه بازیمون به نظرم قشنگ تر بود :sad1:


قبول ندارم. پارسال یووه سبک بازیش سبک بازی یه "بازنده" بود. دل نری تاکتیک بازیش ضد حمله است. خودش بارها توی مصاحبه هاش گفت من اصلا به مالکیت توپ اعتقاد ندارم. ما واقعا 3 تا پاس سالم متوالی نمی تونستیم بدیم. امسال ما خیلی فوتبال با کیفیت تر و جذاب تری ارائه میدیم.

ما از لحاظ داشتن موقعیت گل سومین تیم اروپا هستیم. از لحاظ مالکیت توپ چهارمین تیم. این تیم از لحاظ "فوتبال بازی کردن" چیزی کم نداره. خیلی از مساوی ها رو هم واقعا شایسته پیروزی بودیم. ازین 13 تا مساوی اگر توی یکیش مثل این بازی مارکیزیو از 2 متری توپ رو گل می کرد، یا اگر جاکرینی (یا استیگاریبیا) تک به تک رو پاس می دادن، یا تیرک های دروازه کوالیارلا گل می شد و یکی از شوت های از راه دور پیرلو توی گل می رفت، یا اصلا یکی ازین 8 پنالتی که تا به حال برامون نگرفتند گرفته میشد، فقط اگر یکی ازینا رخ می داد یووه الان صدر جدول بود.

یووه ضعف های زیادی داره، مشکلاتی داره، فرم خوبی نداره و هرچیز دیگه. ولی دیگه بی انصافی مقایسه یووه با اون تیمی که 2 فصل گذشته از یووه دیدیم.

#197
juventus_farzad

juventus_farzad

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 693 ارسال
توی یوونتوز یکی نوشته وقتی بازی بونوچی رو دیدم،دلم برای بومسونگ تنگ شد :lol:

#198
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
امیدوارم کونته دیگه به بوریلو تا اخر فصل بازی نده به نظر منم خستگی و بازی اخیر ملی پوشای یووه و استفاده نکردن کونته از بازیکن های ذخیره تیم به شدت روی کیفیت تیمی یووه تاثیر گذاشته و مهمترین عامل تساوی های اخیر یووه همینه اینکه کونته تعویض هاش رو میزاره واسه 10 دقیقه اخر بازی خیلی واسم عجیبه عملا تعویض هاش رو حتی اگه خوب هم باشه و تشخیصش هم درست باشه هدر میده مسی رو هم 10 دقیقه اخر بازی بیاری تو زمین نمیتونه اونقدر که باید مفید باشه موثر بازی کنه تا کی باید الیا و کراسیچ همراه با الکس روی نیمکت بشینن در حالی که اینقدر تیم خسته است و نتیجه هم نمیگیره واقعا اگه کونته باز هم دست به ترکیبش نزنه من یکی دیگه از قهرمانی کامل نا امید میشم

#199
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
مصاحبه کونته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟می خوام ببینم چرا این اعجوبه رو فیکس بازی داده

#200
AliReZaZa

AliReZaZa

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2181 ارسال
  • LocationTehran,Iran

دارم از همه چی ناامید میشم بازیکنا دیگه برای هم بازی نمیکنن ما مشکل تازمون اینه که دیگه تیم نیستیم
اگر تا الان خوب ودیم به خاطر این نیست که بازیکنای خوبی داشتیم به خاطر این بوده که همه برای هم بازی میکردن همه برای هم خسته میشدن و میجنگیدن تا آخرین نفس!
ما بازیکنایی مثل الیا کراسیچ و الکس داریم که از بس بازی نکردن دیگه میدونن تلاششون تو تمرینا فایده نداره و یه سری بازیکن داریم که میدوننهر جقدر هم بد باشن تو ترکیب خواهند بود!
هر تیمی دچار این وضعیت بشه تمومه!

احسنت! یکی از منطقی ترین حرفایی که شنیدم همین بوده. متاسفانه اون حس رقابت تو تیم از بین رفته. واقعا الکس وقتی میدونه 90 دیقه به نیمکت پیچه برا چی تمرین کنه؟ یا برعکسش ووچینیچ که میدونه هرچقدم بد باشه فیکسه!!!!!!!!!!!





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی