پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

بولونیا 1-1 یوونتوس ( هفته ی بیست و سوم سری آ )

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
230 پاسخ برای این موضوع

#201
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
یوونتوسی که ما فکرمی کنیم کبیره با این تیم کونته ضغیر هم نیست. کونته میخواد چی به سر یوونتوس بیاره ، یک تیم با یک مشت بازیکن بی غیرت.

#202
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال



ما از لحاظ داشتن موقعیت گل سومین تیم اروپا هستیم.
یووه ضعف های زیادی داره، مشکلاتی داره، فرم خوبی نداره و هرچیز دیگه. ولی دیگه بی انصافی مقایسه یووه با اون تیمی که 2 فصل گذشته از یووه دیدیم.

خدایی از لحاظ موقعیته گل سومیم؟
من بازیهای پارسال رو بیشتر دوست داشتم.نمیدونم چرا.شاید به خاطره اینه که بازیکنایی که دوست داشتم بیتر بازی میکردن و همین بازی رو برام لذت بخش تر میکرد.

#203
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
من از بازی با کیوو این ناامیدی اومد سراغم ولی باز هم میگم علت این نتایج لجبازی شخص کنته هست استفاده از یک مشت بازیکن بنجل تو خط حمله از اول بازی دیگه همینه کنته باید همون ترکیب همیشگی رو بازی بگیره و استفاده کنه از بازیکنهایی که داریم نمیدونم چرا اینکار میکنه الان استیگاریبیا مفقود الاثر شده اما منتظر باشید هفته بعد احتمالا ظهور میکنه از این طرف بوریلو مفقود خواهد شد شک نکنید که امیدواریم برای همیشه مفقود بشه الیا هم که کلا غیبت کبرا هست واقعا متاسفم حس میکنم کنته اگه از دلپیرو لا اقل برای دقایقی استفاده کنه میتونه مفید باشه اما میاد از بوریلو استفاده میکنه. کنته باید اینو بفهمه استفاده از کوالیارلا و بوریلو اشتباه محضه .بابا با همون ماتری بازی کن و دلپیرو این جابجاییهای مداوم حال تیم رو خراب کرده بذار تیم بانفرات نیم فصل اول بازی کنن اینهمه تغییر نده و بیا بگو ما نسبت به تیم حریف از بازیکنها استفاده میکنیم بابا نخواستیم بذار تیم اصلی بازی کنن بیچاره پیرلو جونش داره در میاد.تیم اصلی فقط پیرلو که نیست آقای کنته دیگه روح تیمی تو تیم دیده نمیشه .دیگه پرس دیده نمیشه جنگندگی نیست.نمیدونم چه بر سر تیم اومده تیم خیلی سنگین حرکت میکنه کند.چرا رس بعضیها رو اینقدر کشیدی دیگه نای حرکت ندارن و بعضیها رو کلا از دور خارجشون کردی.بابا ما نمیخوایم بوریلو تو یوونتوس به روزهای اوج برگرده ما نمیخوایم کوالیارلا دوباره مهاجم بشه.ما کیو ببینیم ما اصلا مهاجمی که برچسب ایتالیایی داشته باشه نمیخوایم اگه اون جووینکو حالا بود وضعمون این بود اگه هیچی هم نبود ازبوریلو که بدتر نبود.سه تا در پیت ایتالیایی رو فروختن به جاش سه تا در پیت جایگزینش کردن خاک حیف خاک نباشه آقای ماروتا

#204
AliReZaZa

AliReZaZa

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2181 ارسال
  • LocationTehran,Iran
آقا یا کونته دست از لجبازی بر میداره و دست به ترکیب می زنه یا بازی بعدیم 1-1 میشیم!:| دیگه واقعا خسته شدم.دیگه بوریلو و په په و ووچینیچ چیکار باید بکنن که حداقل واسه یه نیمه بیرون باشن؟؟

#205
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
کونته: تیم در حال افت و سقوط نیست. در بازی علاقه زیادی به بردن وجود داشت در مورد اخراج هم گفته اعتراض عمومی از سوی نیمکت یووه بوده و من هم حیرت زده شدم از نگرفتن پنارت من امیدوارم که ووچینیچ با گلی که زد احساس راحتی بکنه از بازی اعجوبه بوریلو هم راضی بوده

#206
Pinturicchio10

Pinturicchio10

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2491 ارسال

یوونتوسی که ما فکرمی کنیم کبیره با این تیم کونته ضغیر هم نیست. کونته میخواد چی به سر یوونتوس بیاره ، یک تیم با یک مشت بازیکن بی غیرت.


خدایی حالت خوبه ؟ :1:
لطفا تا فردا پستای مجتبی رو پاک نکنید تا خودش فردا یه بازبینی کنه :1:

==================================================
تیم به یکی 2 تا باخت شانسی احتیاج داره که با کمترین زحمت بدست بیاد ! این تیم خسته با این وضعیت و مساوی ها بیشتر ضعیف مشه ! این ماه بگذره و فاصله زیاد نشه میشه امیدوار موند !

#207
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
کونته : - نمی تونم درخواست بیشتری از بازیکن هام داشته باشم چون مقابل یه تیم خوب سازماندهی شده تمام تلاششون رو کردن. - افسوس می خورم که با وجود تلاش نتونستیم پیروز بشیم. این بازیکن ها از باختن تنفر دارند و می تونستید نیمه دوم این رو تو چهرشون ببینید. - بابت گلی که میرکو زد خوشحالم، چون فشار روش کمتر میشه. - قبلا گفتم این نبود بازیکن ها باید باعث رشد و انسجام بیشتر ما بشه. بازی با جنوا هم احتمالا ویدال بتونه مرکز دفاع بازی کنه. - ما ممونتوم رو از دست ندادیم، روی مسیر درست قرار داریم. - بوریلو بازیکنی که قدرت بدنی بالایی داره و می تونه توپ رو نگه داره و به بقیه بازیکن ها فرصت بده فضاسازی کنند. - اخیرا ما بازی های زیادی کردیم و به طور مداوم در زمین بودیم، چرخش بین بازیکن ها اجتناب ناپذیره. - قبول ندارم که یووه کند شده و یا سرعتش کم شده. ما امروز هم با تمام وجود تلاش کردیم و نشون دادیم مردان بزرگی هستیم. - اگر کند شدن و کاهش سرعتی باشه، صرفا در نتایج بازی هاست ( نه عملکرد). - (ازش می پرسند در مورد اسکودتو) اگر ما بتونیم در این فصل اسکودتو ببریم، معجزه ای خواهد بود که باعث شادی همه ما خواهد بود.

#208
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

خدایی از لحاظ موقعیته گل سومیم؟
من بازیهای پارسال رو بیشتر دوست داشتم.نمیدونم چرا.شاید به خاطره اینه که بازیکنایی که دوست داشتم بیتر بازی میکردن و همین بازی رو برام لذت بخش تر میکرد.


رئال مادرید تا الان 475 ضربه به دروازه داشته در 25 بازی، منچستر سیتی 507 در 27 بازیو یوونتوس 472 در 26 بازی. میشه :

رئال مادرید 19 به ازای هر بازی،
سیتی 18.8 به ازای هر بازی،
یووه 18.2 به ازای هر بازی.

#209
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
یاد مصاحبه چند وقت پیش زلاتان افتادم که گفته بود: اونا الان صدر جدول هستن ولی منتظر میمونیم ببینم در ادامه فصل چکار میکنن. کم کم داریم بازیکن هامون رو از دست میدیم از خط دفاع هم شروع شده هفته بعد اگه لیختشتاینر کارت زرد بگیره واسه بازی بعدی محروم میشه اونوقت کی باید جاش بازی کنه؟

#210
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
:e: :e: :e: :e: :e: :e: :e: :e: :e: :e: :e: :e: :e: :e:[quote author=327 link=topic=6512.msg320678#msg320678 date=1331152713]
کونته :



- بوریلو بازیکنی که قدرت بدنی بالایی داره و می تونه توپ رو نگه داره و به بقیه بازیکن ها فرصت بده فضاسازی کنند.

#211
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
امیدوارم از خر شیطون بیاد پایین به نظرم حضور کراسیچ و الیا خیلی به تیم کمک میکنه باتشکر

#212
moh3n72

moh3n72

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 163 ارسال
:kick:بابا ديگه بسه اينقد ازين بيشتر نااميدم نکنيد الان خودکشي ميکنم خونم ميفته گردنتون بچه ها

#213
hadi.pooti

hadi.pooti

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1576 ارسال
ووچینیچ با گلی که زد خودش رو از دست منتقدان نجات داد.ولی اوضاع برای بوریلو بد تر شد.البته حتما سرمربی از مواردی مطلع هستند که من و شما نمی دونیم . فقط لطفا نا امید نشوید.هیچ چیز معلوم نیست. یک نکته جالب: صدای عکس گرفتن دوربین هم شنیده می شد. :smile: نیمه اول چه اصراری داشتیم که با په په و از جناح راست حمله کنیم. نیمه اول هم که هر چی پاس برای په په فرستاده شد یا تو آفساید بود یا توپ سریع بود. :65: انگار آقای کونته هشدار داده بودند که از پشت محوطه شوت نزنند و حتما از طرفین بازی سازی کنند. روشی که توی نیمه دوم جواب داد.ولی بوریلو نتونست خوب کار کنه. اگه ماتری بود . . . مرسی

#214
sina1897

sina1897

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 563 ارسال
نا امیدی کاری بس اشتباه است،در بدترین شرایط هم باید خوشبین بود. ما بخاطر نتایج این چند سال هر موقع که یووه چند نتیجه ضعیف میگیره کلا نا امید میشیم. در حالی که این میتونه یک دوران افت باشه که برای هر تیمی در یک فصل پیش میاد.باید صبور بود و دید که کونته میتونه تیم رو از افت خارج کنه یا نه.من تا هفته های پایانی امیدوارم،حتی پارسال هم امیدوار بودم،چون یک هوادارم و تحت هر شرایطی حامی تیمم هستم. یادتون باشه شما تو این سال ها خیلی بدتر از این هارو دیدین،یوونتوس رو در سری B هم نگاه کردین.توی این چند سال باز هم تک تک بازی هارو دنبال کردین و نا امید نشدین.

#215
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال
من متاسفانه این بازی را به خاطر این که فکر کردم 23 به وقت ایران هست از دست دادم، ولی با توجه به نتیجه و آمار به دست اومده می تونم بگم که به دلایل زیر یوونتوس بازنده مطلق این بازی بوده. 1- نتیجه رضایت بخشی به دست نیامده و کاملا آشکار است که این تساوی معادل باخت برای این تیم تورینی بوده و این در حالی است که کونته باز هم از بازیکنان اصلی بازی گرفته و تیم اصلی استراحت نکرد. 2-تیم و به خصوص هافبک ها خیلی خسته به نظر میان و اگه قرار باشه که بازی بعدی هم از این بازیکن ها استفاده کنیم، تیم باز هم نتیجه نخواهد گرفت و فقط بازیکن ها خسته تر خواهند شد که این یعنی برای بازی های سخت پیش رو احتمال مصدومیت بالا خواهد رفت و برای مدتی این بازیکنان را نخواهیم داشت و در حالت دوم اگر قرار باشد که از بازیکنان ذخیره ای همچون کراسیچ، الیا، و دیگر بازیکنانی که در هفته های اخیر سکو نشین بودند استفاده شود که مطمئن به دلیل قرار نداشتن در شرایط بازی حتی به صورت ذخیره ، نمی توان گفت که تمام هنر خود را به نمایش خواهند گذاشت چون آمادگی این کار را ندارند. پس در نتیجه بازی بعدی به احتمال بالا تساوی خواهد شد و این یعنی اینکه کونته جوان در این بازی تنها دو امتیاز از دست نداده، بلکه 4 امتیاز از دست داده. ولی اگر باز هم این مربی جوان و کم تجربه از بازیکنان ذخیره خود استفاده و نتیجه تساوی کسب کند گامی به جلو برداشته زیرا تیم اصلی او برای رو در رویی در 4 بازی دشوار مقابل تیم های، فیورنتینا، میلان ، اینتر و ناپلی از آمادگی بیشتری بر خوردار خواهد بود ضمن اینکه انگیزه مبارزه برای بودن در ترکیب اصلی در بازیکنان افزایش خواهد یافت. 3-کونته در عمل نشان داده که مربی لجباز و کم تجربه ای هست و در کنار نداشتن بازیکن شاخص توانایی گرفتن بهترین بازی از بازیکنان متوسطش را نخواهد داشت. زیرا همه می دانند که کراسیچ سرعت خوب دارد و این میتواند یک امتیاز برای تیمی خسته مثل یوونتوس باشد. 4- با توجه به تعریف های بچه ها از بازی و با توجه به بازی های قیلی ماروتا اثبات کرد که تصمیماتش در خرید بازیکنان اشتباه بوده و بایکنان خریداری یا قرض شده هیچ کدام راندمان کاری قابل توجی ندارند. بع عنوان مثال اگر به جای دادن 15 میلیون پول بی زبون برای ووچینیچ 5 میلون روی مبلغ گذاشته بود و آگرو را گرفته بود وضعیت تیم الان خیلی بهتر از این بود.

#216
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
منو خوابم برد بعد از بازی الان بیدار شدم :1: فقط یک نکته که من این 2 صفحه آخر رو نخوندم پستها رو ، بعد از پستم میخونم اما بازی خب نیمه اول که بد نبودیم ، انصافا بازی به کل دست ما بود و سر یه غافلگیری و اشتباه فردی لیکشتینر بود که آفساید رو پر کرده بود و دی وایو تک به تک شد و گل خوردیم در ادامه حملات زیادی کردیم رو درواه اما بی هدف ، اونم به خاطر اینکه مهاجم درست و درمورد نداریم نیمه دوم هم به همین منوال پیش رفت ، حملات دامنه دار بیانکونری و و البته چشم دوختن بولونیا به ضد حملات بازم شرف بازیکنای بولونیا رو شکر که مثل سیه نایی ها نریختن تو دروازه خودشون 11 تایی ، اونها تیمی بازی میکردن و حمله های داشتن یه جورایی وسط زمین رو قفل کرده بودن . تا اینکه این جاهاست که یه قهرمان ، یه سوپر استار خودشو نشون میده پاس استثنائی و کم نظیر پیرلو که شاید تو دنیا فقط یدونه همین پیرلو باشه اینطوری بتونه ببینه و پاس بده ، به ووچینیچ و ضربه فنی و زیبای ووچینیچ که به قول گزارشگر الجزیره "فقط یه ووچینیچ میخواست تا این توپ رو اینطوری گل کنه" باعث شد از شکست فرار کنیم در ادامه بازم بازی با حملات و ضدحملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه بونوچی اخراج شد ، مقصر نمیدونم ، هر دو کارتی هم گرفت به خاطر تیم بود ، حطای فنی کرد و اخراج شد ، اینجا بود که خدایی ترسیدم ، 10 دقیقه بدون حتی 1 مدافع درست و حسابی ، بونوچی هم نعمتی میشه تو این بیایون بی دفاعی یووه :1: در هر صورت با کشمکش زیاد ، بازی تمام شد یه جورایی هر دوتیم میتونستن این بازی رو ببرن و ، یعنی نا حقش نبود اگه بولونیا پیروز این بازی میشد و یا اینکه یووه 3 امتیاز رو میگرفت یه صحنه هم پنالتی فوق واضحی روی ده چلیه انجام شد که داور فقط چشمهاشو بست رو صحنه ، کونته هم به خاطر اعتراض اخراج شد بعد از پنالتی هفته پیش روی آله ، این دومین باره که به صورت تابلویی برای یووه پنالتی نمیگیرن ! اما در کل بد نیودیم ، درد ما نداشتن مهاجم هست ولی جالب اینه من الان ، شانس قهرمانی یووه رو زیاد میدونم امید دارم به این تیم ، بیشتر تر از اون ، به خراب کردن میا ، میلان بعید میدونم بتونه تا اخر فصل همه رو 4 تای کنه ، مخصوصا آخر فصل و بازی های حساس تر قهرمانی دست خود ماست

#217
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
جالبه واقعا . همه تیما تو زمستون بازیکن میخرن که قوی تر بشن اونوقت ما بازیکن خریدیم که ضعیفتر بشیم

#218
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
نمیدونم در مورد بازی چی بگم . فقط بازم از این خوشحالم که تو این شرایط و با اینکه تیم بدون دفاعه هنوز هم نمی بازه . بازی بعدی موندم با وجود ویدال تو مرکز خط دفاع قراره چیکار کنیم . واقعا متعجبم از دوستان که کارت قرمز بونوچی رو تبریک میگن تو این شرایط . تو شرایط عادی واقعا خوشحالی داره بونوچی نباشه ولی بونوچی هر چه باشه تو دفاع از کاسرس و ویدال و ... (گزینه دیگه هم نداریم آخه) بهتره . فقط موندم چرا بصیر با این پست طولانی چرا در مورد بوریلو هیچی ننوشته . جای کونته باشم 11 بازیکن رو بازی بعدی ذخیره میزارم . از استوراری گرفته تا مارونه و پادویین و الیا و کراسیچ و ... . فوقش 4 یا 5 تا میخوریم و بعد از عمری نباختن درست درمون می بازیم . که البته اگه بخوایم بازم با تیم اصلی بازی کنه موقع بازی با میلان که فکر کنم بارتزالی هم نمیرسه و رسیدن کیه لینی هم فکر کنم بعیده امکان همچین باختی وجود داره . میلان رو هم نبازیم ناپولی و اینتر و ... هستن .

#219
pelatini

pelatini

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 179 ارسال

جالبه واقعا . همه تیما تو زمستون بازیکن میخرن که قوی تر بشن اونوقت ما بازیکن خریدیم که ضعیفتر بشیم


همه مشکلات یونتوس بر میگرده به ماروتا بخدا
نمیدونم دوستانی که همیشه از مارتا حمایت می کنن حالا چرا نمیان ازش تعریف کنن و بگن ماروتا برای یک دلار هم پافشاری می کنه و اگه بخاد مسی رو هم قرضی میاره یوو و ...
باور کنین این ماروتا از عمد گزینه های مورد نظر یونتوس رو فراری میده و به جاش یه مشت اشغال فسیل دوزاری جاش میگیره
بخدا خسته شدیم از بس منتظر یه خرید خوب موندیم هرچی بازیکن خوب هم داشتیم با ارزون ترین قیمت فروخته شد
یکی بیاد اینجا به من بگه ماروتا چه کار مثبتی انجام داده
فقط که فقط اومده این وسط داره یه مشت بازیکن متوسط و زیاد خریداری می کنه که بگن بله فعال هست

تا کی گول خودمونو بزنیم بگیم قهرمان میشیم بگیم ما هم ستاره داریم
بخدا نصف اینتر رده هفتمی هم ستاره نداریم
این همش لطف کونته بوده که تا اینجا خوش درخشیدیمه اما از این به بعد اگه تیم نتیجه نگیره هم نباید به کونته گیر داد چون ما هیچ بازیکن فوق ستاره ای نداریم که به تنهای بتونن نتیجه بازی رو عوض کنن
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
فقط اینجا باید شکر گزار خدا و کونته بود که تا بحال نباختیمه
امیدوارم دوستان نگران نباشن اما خدایی همه مشکلات ما برای اینه که سالیانه بیش از 100 میلیون یورو خرج می کنیم اما اونا رو با دست های ماروتا میندازیم تو سطل زباله و متاسفم که مدیرای ارشد یوو هنوز متوجه نشدنه
زنده باد موجی کبیر

مدیر : به بازیکن ها و مسئولین یووه توهین نکنید.

#220
amirabas1369

amirabas1369

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 609 ارسال
من نا امید نیستم ولی... آقای مربی با لج بازی هاش داره همه رو کلافه می کنه.بوریلو در حد و اندازه های یووه نیست. به خدا جنازه دل پیرو توی بازی باشه مفید تره.. دعا کنید کونته کمی از خر شیطون پایین بیاد.داره ذخیره های یووه رو با بازی ندادن و سکو نشین کردنشون نابود می کنه در حالی که اونا هم سرمایه تیم هستن و یووه بابتشون خرج کرده...





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی