پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

فدریکو برناردسکی - Brunelleschi

* * * * - 2 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
545 پاسخ برای این موضوع

#481
saeed-nedved

saeed-nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3450 ارسال
برناردسکی متقاعد نشده است که دستمزد کمتری را بپذیرد. او احساس می کند که می تواند بیشتر دریافت کند و شایستگی این موضوع را دارد. با این حال، طرفین چند ماه دیگر قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد آینده، فکر می کنند.

شهر که بی کلانتر باشه قورباغه هفت تیر کش میشه!!!

آخر و عاقبت مدیریت غلط همین میشه که بازیکنان بی کیفیتی مثل ایشون بجای اینکه سرشون رو بندازن پایین بیشتر هاااار میشن!!
  • eⁿzº, Pinturicchio, Signora Omicidi و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#482
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

بازیکن خوبیه انصافاً اگر مصدوم نباشه، این فصل هر موقع بوده خوب کار کرده

 

ولی خوبیه تیم جدید مدیریت اینه که دیگه به همین راحتی دستمزد رو بالا نمیبره


  • Signora Omicidi و Escanor از این پست تشکر کرده است
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#483
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

چقدر برناردسكي در اين سالها به خودش جفا كرده است. آنقدر از برناردسكي بد گفته‌ايم و چنان به سخره‌اش گرفتيم كه

ديگر حتي معدود بازي‌هاي خوب او و اميدها و خيال‌هاي‌مان در ابتداي پيوستنش به يووه را نيز از ياد برده‌ايم.

 

طرفداران در قبال او دو شقه شده‌اند: يا مطلقاً نمي‌خواهندش و منتظر خروجش از باشگاه هستند يا

به خاطر كاشت درختچه‌هاي اميد در باغچه اين بازيكن ايتالياييِ يووه همچنان به شكوفايي‌اش دلخوش‌ كرده‌اند؛‌ همان‌ها كه اميدوار هستند قطار فدريكو بار ديگر به ريل بازگردد.

 

اما آيا آنچه ديشب (مقابل جنوا) از او در زمين ديديم نشاني از نزديك شدن او به موقعيت اشاره شده داشت؟

حركات برنا در زمين نسبتاً در خدمت تاكتيك‌هاي الگري بود؛ او بازي‌سازي‌كرد، نفوذ كرد، موقعيت‌سازي ‌كرد و دايناميك در زمين گام برداشت؛

با اين حال بيگانگي او در تصميم‌گيري بهينه در مواجهه با دروازه حريف و ناتواني‌اش در ايفا كردن نقش تمام‌كننده دو روي متفاوت او در اين ديدار را به تصوير كشيد.

او مثل هميشه عالي نبود اما بي‎‌ترديد يك «خوب» كم‌ترين پاداشي بود كه پس از تماشاي بازي‌اش مي‌توانيم تقديمش كنيم.

 

اگر نخواهيم هيجان‌زده و احساسي عملكرد او در مقابل جنوا را مطلوب توصيف كنيم اما نمي‌توانيم از پويايي و تأثير انكارناپذيرش در تركيب تيم نيز به آساني چشم‌پوشي كنيم.

اگر يكي از معدود دستاوردهاي يوونتوس در پايان اين فصل احياي فدريكو برناردسكي باشد، باز مي‌توان گندي آينده را تحمل كرد.


  • saeed-nedved, eⁿzº, Signora Omicidi و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 


#484
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6058 ارسال
  • LocationKhorram Abad
در صورت کاهش حقوق تمدید باهاش کار درستیه! امسال خوب پاس گل میده حالا کیفیتشون ب کنار ب هر حال بقیه از پس همینم بر نمیان! فکر کنم چهارتا پاس گل داده تا اینجا !
  • حامد, eⁿzº, Signora Omicidi و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#485
mee present

mee present

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1518 ارسال

^^^^^

یعنی فرضا کاهش حقوق نده! به نظرتون با وضعیت فعلی و حکمی که احتمالا برامون ببرن، بر فرض برنادسکی بره، اینا حتی این آدم رو می تونن جایگزینش کنن؟ واقع بین باید باشیم. رمزی رابیوت ساندرو ازش دارن بیشتر می گیرن.دو تاشون نیمکت نشینن. دلیل برای کم کردن حقوقش وجود نداره. در صورتی که اگر بازی چلسی برناردسکی جای رابیوت بود حداقل شاید کمتر فشار می اومد سمت چپ تیم. 

 

بحث تصمیم عاقلانست. یووه الان یه نوک گرون می خواد. احتمالا 40 تای مویز کین تو پاچمونه ! برای فروختن، دو تا بازیکن خوش قیمت داریم و یه دلیخت. کیلینی هم معلوم نیست بتونه ادامه بده!! کولو و مک کنی فرضا فروشی هم بگیریم عمرا ازشون 70 تا دربیاد. با این وضع بازی کولو هم آدم نمی دونه چی بگه ! یعنی کولو بمونه نصف این آدم کارایی نداره از بس تو سیستم ما تنبله (واقعا جای دیگه شاید خیلی ستاره بشه)

 

حضورش به بازی دیبالا کیزا هم خیلی کمک می کنه. این فصل کلا خوب بوده واقعا و هر بازی آمارش بهتر شده. به شدت حماقته تمدید نکنیم حتی با افزایش نیم میلیونی دستمزد 

 

با توجه به اینکه آتالانتا و ناپولی و میلانم بهترین شروع تاریخشون داشتن. ممکنه سهمیه نگیریم چون هنوز ثباتی هم نداریم. فرضا هم سهمیه بگیرم. پارسال که گرفتیم چه گلی به سرمون زدیم؟؟

در کل عدم تمدیدش با توجه به ضعفایی که وجود داره یه اشتباه دیگست که بدجورم گریبانمون می گیره

 

البته مدیریت اشتباه ما رو به اینجا رسونده که عدم تمدید برنا شبیه خودکشی شده.

 

البته اینم بگم خبر اومده مدیر برنامه هاش به این خاطر عوض شده که مدیر جدیدش گفته من همین حقوق برات می گیرم خیالت تخت. به نظر منم یووه با همین حقوق می خواد تمدید کنه.

امیدوارم فقط از پنجره نقل و انتقالات محروم نشیم.

 

یه موردم بگم دیشب واقعا خیلی خوب پاس فرستاد. دو تا رو دلیخت مورتا نزدن. والی گل بود واقعا.


  • حامد, Signora Omicidi, Escanor و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#486
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6058 ارسال
  • LocationKhorram Abad
^
مشکل اینجاست ک ثبات نداره! تو این پنج سال حتی یک سالش رو اندازه پولی ک میگیره خوب کار نکرده! الانم واقعا مشخص نیست تا پایان فصل بتونه ب این فرم نیمه خوبش ادامه بده یا ن! ب نظرم خودش از خداشه بمونه حتی با دستمزد کمتر چون جای دیگه هم این پولو بهش نمیدن! ضمن اینکه با برگشتن آلگری دوباره یکم خوب شده احتمالا نخواد ریسک کنه! تو پول مفت گرفتن رمزی و امثالهم اصلا شکی نیست اما تمدید با همین حقوق با برنا هم مثل شمشیر دو لبه هست اگه دوباره فرمشو از دست بده خودش تبدیل ب ی رمزی جدید میشه!
  • حامد, GioVanni Agnelli, eⁿzº و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#487
Jack Sparrow

Jack Sparrow

    بی وفا

  • اعضا
  • 2640 ارسال
برناردسکی بازیکن ذخیره هست. مشکل ما اینه که ترکیب اصلیمون ضعیفه و اولویت اصلی باید تقویت ترکیب اصلی باشه؛ پس فقط در صورتی باید برناردسکی رو رد کرد که پیشنهاد خوبی داشته باشه و قیمت فروشش به درد تقویت ترکیب اصلیمون بخوره، وگرنه دلیل خاصی نداره فروختنش و میتونه نیمکتمون رو ضعیف تر هم بکنه.
یووه الان در شرایطی نیست که بگیم یه بازیکن ذخیره ای که دیگه امیدی بهش نیست رو رد کنه یه جوان جویای نام به جاش بگیره که بلکه یه امیدی به درخشش اش باشه. الان فقط باید به همون خریدای ماروتا وار رو بیاریم و بازیکنای باتجربه و امتحان پس داده رو به ترکیب تیم اضافه کنیم.
  • حامد, Escanor, D E L P I E R O و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#488
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

برنا در 5 ماه اخير، در 6 بازي از 9 بازي آخر آتزوري حضور داشته؛ هيچ كدام از اين نقش‌آفريني‌ها  هم 90 دقيقه‌اي نبوده، بطوريكه

غالباً به عنوان بازيكن تعويضي وارد زمين شده و جمعاً 178 دقيقه در زمين حضور داشته است. (از 540 دقيقه ممكن)

در اين حضورها او طبق سنت حسنه‌اش رغبت و موفقيتي در امر گلزني نداشته و تنها در بازي مقابل ليتواني بوده (17 شهريورِ گذشته) كه پايه‌ريزي و زمينه‌سازي 2 گل از 5 گل ايتاليا در آن بازي را عهده‌دار بوده.

 

در يوونتوس نيز الگري تا اينجاي فصل 12 بار از او در تركيب تيم استفاده كرده كه البته تنها 8 مرتبه آن از ابتداي بازي بوده.

ناگفته پيداست كه فدريكو در 667 دقيقه‌اي كه براي بيانكونري بازي كرده پايش به گلزني باز نشده اما در عين‌حال 3 بار پاسِ گل داده؛ اولي مربوط به بازي رفت مقابل چلسي است و

دو مورد بعدي نيز به دو بازي اخير يوونتوس در مقابل سالرنيتانا و جنوا برمي‌گردد. طبعاً روند رو به رشدي كه از اين حيث داشته اميدواركننده است اما استمرارش در هاله‌اي از خوف و رجا.

 

نكته قابل تأمل در مورد برناردسكي اعتماد نسبي‌اي است كه مانچو و الگري نسبت به او مبذول داشته‌اند؛ اتكايي كه

از يك سو مي‌تواند نشأت گرفته از سرناچاري و ناگزيري آنها باشد و از سوي ديگر ديدن پيچش مويي كه علي‌الظاهر ما بدون چشم مسلح قادر به ديدنش نيستيم!


  • eⁿzº, L'Avvocato, Escanor و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 


#489
mee present

mee present

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1518 ارسال

آقا مشکل رمزی که کیفیتش نیست. مشکل رمزی بازی نکردنشه. برنا بدنی خوبه. یه نکته مثبته برای تیم ماست (البته خیلی احمقانست این ولی یووه این شکلی شده)

نکته بعدی اینکه شما می گید باشه بره. الان رفت کی رو می خواین بذارین جاش وقتی سه تا سوراخی وجود داره که عمرا پر بشه کرد. در یه حالت می شه ردش کرد که ما مطئنیم پوگبا می یاد و ما قراره 433 بازی کنیم. اون موقع منم فکر می کنم دیگه خودش نمونه (البته 433 شدن ما یعنی خداحافظ دیبالای با کیفیت) 

الانم بازیکن ذخیره نیست واقعا. آمار دقیقه ایش متناسب با رابیوته. چون این دو تا چرخشی بازی کردن و مشخصه کدوم بهتر بوده. بحث من اینه 4 میلیون خالص برنا با 8 میلیون خالص رمزی زمین تا آسمون فرق داره. و مسخرست به خاطر 30 درصد خودت بندازی تو گند و گرفتاری. بعیدم می دونم مدیرا یه همچین فکری داشته باشن. ما شاید سهمیه هم نگیریم راستش.

 

در مورد این فصل جدا از ایتالیا. تو یووه شرایطش واقعا خوب بود. تقریبا هم دور از دروازه بازی کرده غیر دو بازی اخیر که دو تا پاس گل داده (تعداد پاس گلاش چهارتاست (دو سه تا سایت پاس گل بازی قبلش قبول نکردن ولی سری آ گفته پاس گل بوده) و ثباتی هم داشته.

 

یه مورد مشخص هم بگم که یووه بازیکنا رو به اینجا رسونده. الان دیبالا آمارش به نسبت به قبلش خوبه؟ دیبالا اوضاعش حسابی خرابه.  یه زمانی تا اینجا فصل کلی گل و پاس گل داشت.

 

نکته ای که وجود داره اینه آیا برنا رایگان جدا بشه می شه جاش رو پر کرد با توجه به مشکلات تیم  یا نه ؟؟؟ اگر جواب خیره باید نگهش داشت.

ما یه نوک قطعا می خوایم که هزینش در بهترین حالت 40 تاست. مویز کین رو می گن قطعی خردیم. 38 تا هم مویزه. دفاع وسط شاید بخوایم و تو بک هم مشکل داریم. هافبکم ندیده گرفتم.

حالا با این تفاسیر و بودجه 40 میلیونی کار عاقلانه چیه؟

 

وقت فروش برنادسکی پارسال بود. مشتری هم داشت. همین اینتر و میلان می خریدنش. فقط پیرلو و پارتیچی واقعا بی تجربگی کردن و تمام فرصت های ما رو سوزوندن.


  • حامد, Orphée, Escanor و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#490
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6058 ارسال
  • LocationKhorram Abad
پنجمین پاس گلشم داد! این یکی هنرمندانه بود واقعا...

پیشرفتش رو نمیشه انکار کرد فقط الان مساله ثباتشه! و البته باید شروع کنه ب گلزنی! آخرین گلش برای یووه رو دو سال پیش ب سمپدوریا زده! :fp:
  • GioVanni Agnelli, Orphée, eⁿzº و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#491
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6428 ارسال
  • LocationRasht

فقط برونو فرناندز (5) ، لروی سانه (4) ، آنتونی (4) و امباپه (4) پاس گلهای بیشتری از برنا در لیگ قهرمانان 2021-22 دادن!

 

اگه تو این 4 سال تمرکزش رو میذاشت روی فوتبال بجای گیتار و مُدلینگ ، قطعاً سرنوشتنش تغییر میکرد...


  • حامد, Pinturicchio, Aminvo و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Ned : It's Done Your Grace , The Targaryens Are Gone ... i

 

Robert : Not All Of Them ! i

 

standing-jon-snow-game-of-thrones-m44shr


#492
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6058 ارسال
  • LocationKhorram Abad
خب یک پاس گل دیگه داد! شخصا عنوان بهترین بازیکن نیم فصل اول رو ب برنا میدم ب خاطر تحولی ک در خودش ایجاد کرده! البته ب کمک سرمربی تیم... امیدوارم روند خوبشو تداوم ببخشه...
  • حامد, El rey leon, Signora Omicidi و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#493
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

خب یک پاس گل دیگه داد! شخصا عنوان بهترین بازیکن نیم فصل اول رو ب برنا میدم ب خاطر تحولی ک در خودش ایجاد کرده! البته ب کمک سرمربی تیم... امیدوارم روند خوبشو تداوم ببخشه...

و اگه مصدوم نشه


  • AliReZaZa, Escanor, D E L P I E R O و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#494
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6058 ارسال
  • LocationKhorram Abad
بهترین پایان برای یک نیم فصل درخشان! یک پاس گل و یک گل مقابل کالیاری! مجموعا هفت پاس گل و یک کل!

باید رنسانس برناردسکی رو جدی بگیریم؟! نیم فصل بعدی مشخص میشه! اما در کل تمدید باهاش کار درستی هست...
  • حامد, GioVanni Agnelli, eⁿzº و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#495
Escanor

Escanor

    Goodbye Baby

  • اعضا
  • 1312 ارسال
گولشو نخورید. این تمدید کنه برمیگرده به تنظیمات کارخانه. از من گفتن :دی
  • saeed-nedved, Orphée, eⁿzº و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#496
Buffon2003

Buffon2003

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 516 ارسال

40 تا دادیم براش آزاد بره بارسا ... این بده  :1:


  • Orphée, eⁿzº, Pinturicchio و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#497
L'Avvocato

L'Avvocato

    هوادارِ یوونتوسِ سابق

  • اعضا
  • 1488 ارسال

در سری آ هفت فصل و نصفی بازی کرده، 22 گل زده و 24 پاس‌گل داشته یعنی به‌طور متوسط هر فصل سه گل و 3 پاس‌گل که به هیچ‌وجه آمار قابل‌قبولی نیست. اگه به چهار فصل اخیر نگاه کنیم اوضاع فاجعه‌بارتره: 4 گل و 8 پاس‌گل. با این روند حدوداً 30 سال دیگه صدمین گلش در سری A رو جشن می‌گیره :1: :fp:

 

خدا رو چه دیدی! شاید همین فصل کل این آمار رو کن فیکون کرد :hang:


  • حامد, Orphée, eⁿzº و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

.

.

.

.

.

.


هجوم( حجوم :frusty:) -راجع به(راجب) - علی‌رغم - حواس - انضباط - زمینه(ضمینه :fp: ) حضور(حظور:frusty:) - مزخرف(مضخرف) - دردِ دل(درد و دل)- توجیه( توجیح ) - دست مریزاد - نصیب - حاضر(حاظر :frusty: ) - کج دار و مریز - لهجه


وگرنه = در غیر این‌صورت

مگه نه = مگه اینطور نیست؟


#498
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6428 ارسال
  • LocationRasht

برناردسکی وقتی قراردادش رو به پایانه ... :nish:


  • حامد, Pinturicchio, alireza.de710 و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Ned : It's Done Your Grace , The Targaryens Are Gone ... i

 

Robert : Not All Of Them ! i

 

standing-jon-snow-game-of-thrones-m44shr


#499
mee present

mee present

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1518 ارسال

گولشو نخورید. این تمدید کنه برمیگرده به تنظیمات کارخانه. از من گفتن :دی

یه نکته عجیب این جملست اتفاقا. من تو فرومای خارجی و توییترم دیدم همین حرف رو و یکی اصن نوشته بود نمونه هاش هم هست که آخر تمدید یه بازیکن خوب شد و من (با سختی) پرسیدم مثال می زنید؟! و جوابی نگرفتم. 

واقعا مثالی هست تو یووه یا حتی خارج از یووه. من از 2005 به این ور اصن یادم نمی یاد این فکت درست باشه تو یووه. آیا کسی هست؟ (کسی در پایان قرداداش یهو بازیش ارتقا پیدا کنه؟)

 

نکته خیلی مهم تو همه جای دنیا اینه که آدمای زیادی نمی گن یووه مقصر عدم رشد بازیکناش بوده. یا از روش می پرن تو بحثا که اینم عجیبه.

 

با توجه به هزینه ی 35 میلیونی اون مهاجم تابلو نقاشی ساسلو ( :nish: ) احساس می کنم حرفم ثابت شد اگر تمدید نشه، نمی تونیم مثلش رو زیر این اعداد بخریم بیاریم. بزرگ ترین حماقت یووه تمدید نکردناشه ! همشون. چه دیبالا چه کواد چه برنا. دلیلشم این نیست که اینا خیلی خفنن. دلیلش رو افشین می دونه ازش بپرسین بهتون می گه :nish:


  • Orphée, El rey leon, tecra و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#500
AliReZaZa

AliReZaZa

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2181 ارسال
  • LocationTehran,Iran
می پرزنت جان فکر کن کارمند یه شرکت مهمی و گفتن تا سر ماه قراره یه سریا رو اخراج کنن، تلاشتو بیشتر نمی کنی؟
بنظرم قطعا مسئله تمدیدش روی کیفیت فعلیش تاثیرگذاره وگرنه همه میدونیم که برنا بازیکن متوسط رو به خوبیه که حواشی زندگیش زیاده و به قصد تمدید بالاخره یه کم چسبیده به بازیش به جای حواشی
  • Orphée, eⁿzº, El rey leon و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی