پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ماسیمیلیانو آلگری - Mad Max

* * * - - 6 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
5434 پاسخ برای این موضوع

#1181
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
فعلا صدر جدولیم.. تو اروپا هم صدر جدولیم....... انتظار از یووه خیلی بالا رفته... تیم الگری بهتر از این میشه... شک نکنید همونطور ک 3_5_2 الگری مزخرفه بقیه سیستم های هجومي الگری برای یووه حیلی خوب عمل کرده..... یووه عادت ب برد داره بیستا بازی پشت هم میبردیم اما قبول کنین تیم های ديگه هم دارن تلاش میکنن... میلان کل بازیو تو قوطی بود. ازین باختا برای همه پیش میاد اگه کسی بگه چرا باختیم باید ب عقلش شک کرد باید دید واکنش الگری بعد از این باخت چیه!!!




الگری مربی استثنایی نیس اما مربی هست ک بشه تیمو بهتر کنه
  • Delle Alpi, MaMpIeRo, tecra و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#1182
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال
باز یه بازی باختیم اسم کونته رو اوردید وسط :)
فینال چمپیونز لیگ چرا اسمی ازش نیاوردید ... (گفتم یه پست به سبک قدیم بدم :24: )
ادامه بدید ...
  • Delle Alpi, MaMpIeRo, Pinturicchio و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#1183
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

صدرنشینی لیگ و اروپا و قهرمانی در هر جام ممکنه ! 

 

واقعاً اگه آلگری مربی نیست حتماً کنته مربیه بزرگیه؟ 

 

الان فکر می کنید گواردیولا بیاد دقیقاً همون کاری میکنه که باب طبع شماست؟ 

 

نه داداش هر مربی یه سری مشکلات داره تا مادامی که سرمربی تیمت نشه متوجه نمیشی (کافیه یه سری به کامنتای تیم هایی بزنید که این مربیان مد نظر شما توش مربیگری کردن

 

علت باخت از لحاظ انگیزشیه بیشتر 

 

میلان و اینتر دو تیمی بودن که میخواستن خودشونو ثابت کنن و یووه همچین انگیزه ای نداشت به همین راحتی 

 

حتی واسه من طرفدار یووه هم چندان انگیزه ایی نبود که این بازی رو ببینم  چون میلان خیلی وقته از محدوه پرته

 

اصلا نیازی نبود یووه خودشو به آب و آتیش بزنه

 

این درحالی بود که ریتزولی هم هر کاری از دستش بر میومد واسه میلان انجام داد


  • Delle Alpi, pezhman, MaMpIeRo و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#1184
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

این حرفا رو و مقایسه ها واقعا وقت تلف کردنه، بیایید یه بحث بهتر بکنیم. چیزی که من دوست دارم راجبش نظر بقیه رو بدونم اینه "اگه جای الگری بودید چه تغییر تو تیم میدادید و چه سیستمی رو پیاده میکردید؟"  فقط سو تفاهم نشه اینو من باب حمایت از الگری نمیگم. میخوام بحث کلی کنیم. چون تیم از اول فصل مشکل شدید خط میانی داره.


  • mory, Delle Alpi, MaMpIeRo و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#1185
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
ول کنید کونته رو، تا اینجا کلمه ای حرف میزنیم این مقایسه ی به قایت مزخرف رو شروع میکنید، بعد میگید چرا مدیرا پست نمیدن

من دارم از مشکلات آلگری میگم طرف میاد میگه کونته فلانه و بیسار، برید تو تاپیک خودش حرف کونته رو بزنید و اشکالاتش تو چلسی رو بگید، اینجا تاپیک آلگریه و منم ضعف هاش رو گفتم، یک کلمه هم در مورد متن صحبت هام ندیدم کسی جواب بده.

یه سری هم سر لجبازی و نفرت از مربی قبلی این آقا رو کردن اسطوره ی خودشون
  • Prince Claudio, Huceyn, Georgia و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#1186
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21159 ارسال

- بعد میگن چرا فروم خلوت ـه.

نکنید آقا، نکنید ! حال خیلی ها رو بهم زدید واقعا.


  • Delle Alpi, Aminvo, Prince Claudio و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#1187
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
مقایسه های پس و پیش باعث میشه ذهن ادم ناخوداگاه اشتباهاتی رو انجام بده .. هرکس فقط و فقط با خودش مقایسه میشه شرایط زیدان تو رئال منحصر به فرده و قرار نیست با بنیتز مقایسه بشه .. شرایط ونگر تو ارسنال کاملا متمایز از هر مربی در تاریخ فوتبال هست ! شرایطی که کلوپ تو لیورپول تجربه میکنه فقط با خودش قابل مقایسه هست نه راجرز نه توخل تو دوتموند نه هیچکس دیگه .. الگری دریک شرایط خاص با تیم خاص در یک برهه زمانی خاص که دیگه هیچوقت تکرار نمیشه با مشکلات خودش با داشته ها و نداشته هاش فقط با خودش قابل مقایسه هست ..
اینکه ما تو اتوبوس الگری بخواهیم سر هر پیچ ازین جاده بلند و طولانی بزنیم تو خاکی و با خاطرات کونته ساعت 10ای بخوریم گزینه هیجان انگیز اما غلط اندازی بنظر میرسه چون تمامی نتیجه هایی که گرفته میشه بنظرم دچار اشتباه هستن
شرایط الگری مال الگری هست و با گذشته فرق داره و با اینده هم شباهتی نداره ..
الگری مث هر مربی ای دارای پکیجی از اشتباهات هست ، مشکل اینجاست که نه تنها رفع نمیشه بلکه هرسال این پکیج پربار تر میشه و تکمیل تر میشه حالا اینکه چیا باعث میشن مشکلات بیشتری گریبان مربی تیم و بگیره خودش یک شاهنامه جداست از خرید و فروش بازیکن تا عملکرد انگیزشی بازیکن ها و سایر رقبا شرایط هربازی و .. خیلی چیز ها موثر هست ، اینجوری نیست که یک شورا تشکیل بدیم تو فروم و رای گیری کنیم بگیم گل خوردن از میلان تقصیر پیانیچ هست ! این ظاهر قضیه است باطن قضیه اینه که زنجیره ای از اتفاقات و کنش ها و واکنش ها باعث میشن تا یک تیم پیروز بشه یا شکست بخوره .. این اتفاقا میتونن تو بلند مدت اتفاق بیفتن یا طی چند ثانیه توی شرایط خاص بازی یهو ورق برگردوننده بشه
اینکه باختیم اصلا مهم نیست [ مهم هست ] مهم رویکرد تیم هست بیشتر از برد و باخت این هویت و این شاخص بیانکونری هست که برام عزت داره ! شاخص بیانکونری الان با شیبی چیزی شبیه شیب پیست اسکی شمشک رو به سقوطه ..


برداشت ازاد ::
قطار رد شد و رفت ، مسافرا موندن ؛ مسافرا که برن قطار میمونه :1:
Mohsen Chavoshi - Ghatar
  • mory, eⁿzº, Aminvo و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#1188
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

شرایط آلگری به نظر من کاملا واضح و آشکار هست، اصلا حسش نیست پست روز های اولی که آلگری اومده بود را پیدا کنم و بزارم اینجا ولی تا حدی که به یاد میارم همون موقع هم گفتم آلگری مربی هست که نیاز به ستاره ها توی تیمش داره. بعضی از مربی ها این مدلی هستند و اگر هم داشته باشند هر سال نتایج خوب و قابل قبولی کسب می کنند ولی اگر هم نداشته باشند تیم را می تونند به فنا بدند.  

در تیم های دیگه می بینیم برحسب نیاز مربی بازیکن خریداری میشه یا اینقدر تنوع بازیکنی وجود داره که دست مربی همه جوره باز هست( بایرن و رئال) و مربی میتونه چند سیستم را به بهترین نحو اجرا کنه. در تیمی مثل زنیت زمانی که مربی میگه ویستل را نمی فروشیم و سنگ اندازی می کنه باشگاه مقاومت می کنه و ویتسل فروش نمیره، در تیم ما مربی تیم ( هر کسی می خواد باشه منظور بعد از مدیریت آنیلی و ماروتا هست) اصلا مربی در جریان امور خرید و فروش بازیکنان نیست و برای لیستش هم پشیزی ارزش قائل نیستند. همه می دونند بعضی از کارهایی که کونته انجام داد مثل بازی ندادن به الیرولیا و ... بخاطر این بود که با مدیریت سر این قضیه به مشکل برخورده بود و الان هم آلگری این مشکل را داره.  (هدف کادر مدیریتی نه مربی). آلگری روز قبل از اعلام رسمی انتقال پوگبا مصاحبه می کنه و میگه من درجریان نیستم و انتظار دارم این آقا را در تمرینات ببینم. چطور زنیت می تونه ویستل را نفروشه حتی به قیمت واگذاری به قیمت آزاد، سویا می تونه بانگا  را نفروشه تا آزاد فروش بره، یورنته و ... در تیم های درجه دو و سه که حاضر به تمدید نیستند فروش نمیرند ولی در تیم ما مدیریت نمی تونه بازیکنان که نیاز هست را نگه داری کنه!!!  ویدال و پوگبا ( جریان توز تا حدی متفاوت بود و برای پول نمی رفت)ی. 

این واقعا زشت هست که مربی حتی ندونه کدوم بازیکنان قرار هست برای فصل بعد توی تیم موندگار بشن در صورتی که در تیم های دیگه حتی بایرن مونیخ مربی می تونه نظرش را حداقل برای یک یا دو بایکن اعمال کنه با این همه ستاره. مثل پپ که اومد و تیاگو و جند تای دیگه را همراه خودش آورد. نمی خوام بگم اتفاق خوبی بود رفتن کروس و اشتایگر از بایرن برای این تیم ولی تیم باید تا حدی با مربی همکاری کنه. 

مدیریت مقصر اصلی وضع فعلی این فصل هست و هیج مدلی هم تبرئه نمیشند چون از همه بازی خوردن، از رایولا( ناصر الخلافی) و از زنیت. 

 

آلگری تکلیفش معلوم هست همونطور که گفتم نیاز به ستاره داره و از اون دست مربیانی نیست که بتونه بدون ستاره کار خاصی صورت بده. به نظرم باید تیم شیفت کنه روی 4-3-3 یا 4-2-3-1 با این تصور که پیتسا و دیبالا باید پشت مهاچم بازی کنند. من نمی دونم دقیقا چرا آلگری این کار را در حال حاضر نمی کنه ولی قبلا دیدم مختص یک بازی تغییر سیستم بده و خوب هم بازی کنه تیم. حتما مشکلات اساسی بیشتری هست که این اتفاقات نمیفته.       

به هر حال تیم های بزرگ دیگه هم  در بازی هایی گیر می کنند و افت مقطعی دارند که در بعضی مواقع بازیکنان بزرگ بازی را براشون در میارن، مثل بوفون که بازی مقابل لیون را برای ما درآورد. ولی تیم در بقیه خطوط این بازیکنان را نداره که بتونن تغییرات ایجاد کنند با خلاقیتشون و با دید فوتبالیشون. تیم از دو سال پیش از نظر نفرات تیمی افت کرده و هنوز هم این اتفاق داره میفافته. هنوز هم داره بدون توجه به نیاز تیمی خرید میشه. در خط حمله مشکل خیلی بزرگی نداشتیم و مانژو و دیبالا خوب بودن و با اضافه شدن پیتسا می تونستیم بهتر بشیم(جایگزین موراتا)  ولی 90 میلیون برای بازیکن 29 ساله دادیم و در خط هافبکی که همه منتظر خرید فوق العاده ای بودند کاری نکردیم و ستاره مون هم از دست دادیم و پیانیچی را گرفتیم که اصلا با این سیستم تطبیق پیدا نمی کنه. در خط دفاع نسبتا خوب بودیم بازم مهدی بن عطیه را می گیریم که بازی به روگانی کمتر برسه!!!

اصلا برام قابل باور نیست خرید و فروش های مدیریت تیم. هر چقدر سال های قبل تیم با حداقل توازن می بستم امسال هیچ توازنی در تیم نیست و تنوع در بازیکن بی لیاقت زیاد داریم. 


  • mory, Delle Alpi, eⁿzº و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#1189
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

از تعداد تشکرهایی که زیر ارسال ها خورده مشخصه کدوم ارسال ها حال بهم زن بوده 


  • Delle Alpi, pezhman, MaMpIeRo و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#1190
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3750 ارسال

دوستان ؛ برادران ؛ عزیزان ؛

لطفا دست از این بگومگوهای بی حاصل بردارید هیچ کدام از شما نمی تونید گروه مقابل رو به پذیرش عقاید خودتون مجبور کنید .

ببخشید


  • GioVanni Agnelli, alexdelpiero, tecra و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#1191
Escanor

Escanor

    Goodbye Baby

  • اعضا
  • 1312 ارسال

دوستان ؛ برادران ؛ عزیزان ؛

لطفا دست از این بگومگوهای بی حاصل بردارید هیچ کدام از شما نمی تونید گروه مقابل رو به پذیرش عقاید خودتون مجبور کنید .

ببخشید

اصلا پذیرش مهم نیست. مهم مالیدن چانه ی حریف به خاکه :1:


  • mory, alexdelpiero, tecra و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#1192
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

اینقدر بی برنامه بودن رو تو تیم این آقا دیدم که حتی حاضر نیستم بازیهای تیمش رو ببینم. اصلا نیازی به مقایسه نیست نوع بازی تیم مشخصه . با پر ستاره ترین تیم 10 سال اخیر این مدلی بازی کردن شاهکاره 


  • mory, Georgia , ace of glass و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#1193
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

اصلا پذیرش مهم نیست. مهم مالیدن چانه ی حریف به خاکه :1:


و جالب اینکه همیشه بعد از باخت این حرفا در میاد
  • MaMpIeRo از این پست تشکر کرده است

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#1194
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
اینجا بعد باخت هم نمیشه انتقاد کرد، اونوقت انتظار دارید بعد برد بیایم انتقاد کنیم؟

اصلا بعد برد ضعفی هم نمایان میشه که من بیام بگم؟بعد برد همه چیز پشت نتیجه پنهان میشه، بیام چی بگم؟

بحث رو به بیراهه کشوندید اصلا، من گیر به اشکالات فنی اش دادم، دوستان عاشق ایشون فقط اومدن با شخص من برخورد میکنن، بجای پاسخ دادن به متن انتقاد، از بیخ اصل انتقاد رو زیر سوال میبرن
  • mory, tecra, amirabas1369 و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#1195
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

الگری ایشالا ده سال تو یووه بمونی  :1:

 

کلوپ بیاریم؟؟ انجلوتی ؟ هنکس و لیپی ک خداحافظی کردن 

 

الان بهترین گزینه ها  دشام  هست یووه همیشه با مربی ایتالیایی موفق بوده و همیشه هم امار مشخص میکنه یک مربی ضعیفه یا نه  الگری از میلان باخت کنته هم باخت  

الگری ضعف داره اونم نداشتن درک کافی از سیستم 3-5-2 و اجبار برای استفاده از اون 

الگری باید بازیکن های خوب داشته باشه تا نتیجه بگیره خوب یوونتوس همیشه بازیکن خوب در تاریخ داشته چه اجباریه ک نداشته باشه پس باید حق بدیم ک باید در اختارش بذارن ...امسال یه  کیک میارن سر سفره یوونتوس بعد سبد میوه هاشو از توش ب غارت میبرن چ فایده!!!

یووه ب ثبات نیاز داره و الگری هرچند اوایل فصل سینوسی نتیجه میگیره اما همیشه اخر فصل خودشو اثبات میکنه

 

 

 الگری هم تاریخ انقضایی داره بعدش هر کی بیاد حمایت میشه بعدش نفر بعدیو با الگری مقایسه کنیم بگیم الگری خوب بود حیف !!! از دیدن بازی یووه لذت ببرین حتی با باختنش هم ناراحت میشیم اما وقتی تو صدر جدولیم هم تو اروپا هم تو ایتالیا اونم برای اولین بار در 10 سال گذشته چرا انتقاد,  کمی صبر 


  • mory, MaMpIeRo, tecra و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#1196
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
ونگر بعد از وارد شدن به 67 سالگی: در آن دنیا به خدا می گویم پیروزی در فوتبال آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست

 

این حرفش خیلی سنگینه .......باید افتخار کنیم تیمی داریم ک 90 درصد بازیهاش رو پیروز میشه


  • MaMpIeRo, tecra, Senmorta و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#1197
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

کوچکترین جسارت و شجاعتی تو مصاحبه ها نمی بینم . این دست مصاحبه ها برای میلان و اینتر باید باشه نه یووه ! 

+ بازی با ناپولی تعیین کننده نیست ... 
+ هدف ما این است که تا فلان ماه در تمام رقابت ها شانس داشته باشیم ... 
+ تا جای ممکن در لیگ قهرمانان پیش روی می کنیم ... 

نههههههههههه :14:  تیمی که مهاجم 90 میلیونی خریده - بهترین دروازه بان ایتالیا رو داره بهترین دفاع رو داره دیبالا - کوادرادو پیاتسا رو داره باید به راحتی قهرمان لیگ باشه و هدف اصلیش قهرمانی تو لیگ قهرمانان باشه ! این که میگند نمیخواد فشار بیاد رو تیم یعنی چی ؟؟؟ اصلا وقتی فشار نباشه مگه میشه به موفقیت رسید ؟؟
وقتی هوادار ازت انتظار قهرمانی تو اروپا نداشته باشه خوب نتیجه اش میشه 20 سال دوری از جام .......  



#1198
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

گفته این یه بازی awsome 

اتفاقا تو این زمان نمیخواد با باخت تیم خودش و تیم رو ب حاشیه بکشونه میدونه زمان میخواد تیمش واز طرفی یووه تیمیه ک شخصیت بزرگی داره نمیخواد با حرفاش رقیب رو اتیشی کنه ک اونا بیشتر بجنگن بیشتر میخواد تو زمین حرفشو بزنه


  • alexdelpiero, Escanor, Arturo Vidal و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#1199
Gin

Gin

    گین / محمد

  • اعضا
  • 719 ارسال

مربی تیمت خیلی بد،  بی برنامه ، ترسو و رقت انگیز بازی میکنه. دلیل اصلیش هم خودتی جسارتا!


  • mory, alexdelpiero, Aminvo و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

کافی‌ است چشمانم را بازکنم تا دوباره آغاز شود دودِ بشریت...


#1200
Senmorta

Senmorta

    پویا

  • اعضا
  • 1236 ارسال

تا نیم فصل صبر کنید!...


  • mory, eⁿzº, alexdelpiero و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

2_hn6s.jpg






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی