پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا- بایرن مونیخ 2-0 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
441 پاسخ برای این موضوع

#21
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
هر موقع اسم این مربی میاد محمد اصفهانی به این نکته اشاره میکنه که این مربی مارو تو فینال 97 (یوو--رئال) به عنوان مربی شکست داد .

#22
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
در واقع یووه در اون بازی [سهواً یا عمداً] شکست داده شد.اون بازی شاید اگر 10 ساعت دیگه هم ادامه پیدا میکرد،تیمی به گل نمیرسید؛ اما به هر حال اون قهرمانی رو به پای رئال نوشتن! حالا این بازی برای یووه از دو جهت خیلی حساس هست! یکی انتقام از بایرن و دیگری هم انتقام از هاینکس.واقعاً پیروزی در مجموع دو بازی و رفتن به نیمه نهایی،شاید به اندازه ی قهرمانی هم لذت بخش باشه. به قول همون محمد (:1:) کونته دریده تر از این حرفاس که بخواد به راحتی به بایرن باج بده...به نظرم قهرمان امسال از این بازی بیرون میاد.

#23
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال

در واقع یووه در اون بازی [سهواً یا عمداً] شکست داده شد.اون بازی شاید اگر 10 ساعت دیگه هم ادامه پیدا میکرد،تیمی به گل نمیرسید؛ اما به هر حال اون قهرمانی رو به پای رئال نوشتن!



امیر خیلی برام گنگ بود این جمله ات بیشتر توضیح بده .

#24
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

به نظرم قهرمان امسال از این بازی بیرون میاد.

گفتیم دیگه ولی دیگه جو نگیرتت :1:

#25
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
بوفون : - ما باید راه خود را در لیگ قهرمانان به خوبی ادامه بدهیم ، تا به اینجا عملکرد خوبی داشته ـیم و باید همین را ادامه بدهیم . - مشخص است که در مرحله یک چهارم نهایی به تیمی با کلاس جهانی بالا برخورد می کنیم ! من فکر نمی کنم که آن ها از این قرعه خوشحال باشند . ما به تیمی ترسناک تبدیل شده ایم و قدرت خود را باز یافته ایم . - قهرمانی در این رقابت ها بسیار دشوار است . بایرن مونیخ یکی از سه یا چهار تیمی ـست که مدعی اصلی قهرمانی به شمار می آیند . - بایرن در سال های اخیر عملکرد بهتری نسبت به ما داشته است اما حضور دوباره ما در این مرحله نشان می دهد که یوونتوس سال های افت را پشت سر گذاشته است . - برای بازی کردن در چنین سطحی باید بسیار محتاط بود . اختلاف برد و باخت در این بازی بسیار اندک است !

#26
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
اینم عکس دست جمعی ولی یه نکته ببینید بازیکن های جلویی بایرن مونیخ چجوری ایستاد و بازیکن های یوونتوس جلو هستن چجوری ایستادن :1:

[img width=480 height=240]http://www.niloblog.com/files/images/llei2rpy4gvf82euc980.jpg[/img]



#27
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
شاید این مثال رو زده باشم قبلا. یه اصطلاحی توی تنیس داریم که به یه سری بازیکن های خاص می گند ، بازیکن هایی که در هیچ بخشی از بازیشون بهترین نیستند، ولی در همه چیز خوب اند. مثلا ما متخصص رس داریم (Clay courter) یا متخصص هارد و چمن. ولی یه سری بازیکن ها All-Around اند. بازیکنی مثل فدرر نه در فورهند ش ستاره است، نه بکهند، نه سرویس، نه پشت تور اومدن، نه بازی دفاعی و نه بازی تهاجمی. ولی یه بازیکن که به دلیل اینکه در همه ی اینا در سطح خوبیه قدرت مانور خیلی بالایی داره و این رنج وسیع توانایی ها بهش کمک می کنه که یکی از برترین تنیسورهای تاریخ باشه.

در فوتبال هم همچین چیزی هست، تیمی هایی تخصص حمله اند (زمن؟) تیم هایی متخصص مالکیت توپ (بارسا؟) تیم های متخصص دفاع کردن یا ضد حمله (ایتالیا، ناپولی؟) تیم های روی سانتر قدرت خودشون رو نشون میدند (فوتبال سنتی بریتانیا)، تیم های روی حمله از کناره ها، تیم های روی ارسال پست دفاع از عمق و ... . من بایرن و کلا فوتبال آلمان رو معادل تیمی شبیه All-around تنیس توی فوتبال می بینم. تیمی که در هیچ قسمتی بهترین نیست، ولی در همه ی قسمت ها خیلی خوبه.

بایرن خط حمله ی خوبی داره، کناره های خوبی داره، هافبک وسط های خوبی داره و خط دفاع خوبی داره. (از نظر من) در هیچکدوم یه ابرقدرت حساب نمیشه، وینگر های بایرن قابل کنترل اند و مهاجم های این تیم مهارناپذیر نیستند. خط هافبک این تیم اونقدر سریع نیست قابل دیکته شدن نباشه و خط دفاع این تیم هم نفوذ ناپذیر نیست. ولی قدرت واقعی بایرن در "تعادل" این تیمه. درواقع شما اگر بخواید انرژی تیم رو برای هر قسمت بزارید یه قسمت دیگه رو آزاد می کنید. ولی اگر بخواید تمام قد و All around جلوی بایرن بازی کنید احتمال کم آوردنتون زیاده چون هیچ تیمی شاید به این کاملی و یکدستی بایرن نباشه (نه در مهره، در سبک بازی). بایرن یه 4-2-3-1 هم بازی می کنه که سیستمی خیلی متعادل و تقسیم شده در زمینه که براحتی از تمام عرض و طول زمین بهترین استفاده رو می کنه. شما اگر کناره ها رو ببینید، مرکز زمین این تیم قوی، اگر داخل محوطه رو شلوغ کنید، بازی پشت محوطه این تیم قویه، اگر خط هافبک این تیم رو مهار کنید، نفوذ های کنار های این تیم خطرناکه. اگر زمین رو ازش بگیرید روی هوا خطرناکه، اگر هوا رو ازش بگیرید روی زمین روونه. روی ضربات ایستگاهه و کرنر و ضد حمله و ... . بایرن و اصولا فوتبال آلمان واقعا فوتبال یکدست و متعادلی بازی می کنند و این قدرت واقعی اوناست به نظر من.


یووه فعلی 2 رویکرد می تونه داشته باشه مقابل بایرن. بازی با مالکیت توپ اصلی یووه گزینه ی اوله. یه چیزی که معمولا من توی فوتبال آلمان دیدم اینه که اون ها خیلی کمتر دفاع منطقی ای و یارگیری انفرادی دارند و بیشتر نوعی از پرسینگ رو دارند (خصوصا بایرن) که بازیکن های این تیم بین 3 خط دفاع-هافبک-حمله حریف قرار می گیرند. معمولا در فوتبال آلمان سد دفاعی نیست، بلکه محاصره هست ! یه بازیکن هم کسی رو جلوی خودش داره، هم پشت خودش. این یعنی محدود بودن قدرت فکر و تصمیم گیری، یعنی ضرب بازی بالا و درصد اشتباه بیشتر. یعنی مالکیت توپ کمتر ! بی خودی نیست که بایرن توی این فصل اینقدر کم گل خورده چون در اروپا فقط بایرن و بارسا هستند که مالکیت توپ های تخیلی دارند. قدرت بایرن در کم گل خوردن بخش کمتریش به قدرت دفاعی یا دروازه بان این تیم برمیگرده، بخش بیشتریش مربوط به اینه که وقتی حریف شما توپ نداشته باشه، خوب گل هم نمی زنه !

این عکس رو ببینید، بازی بایرن-شالکه، نوئر از بیکاری داره با مولر پشت دروازه گرم می کنه :

تصویر

من فکر می کنم یووه با تمام عیار بازی کردن مقابل بایرن احتمال کم آوردنش زیاده. چون هرچی ضرب بازی بالاتر بره و بازی در جریان بیشتری باشه بازی به فلسفه ی فوتبال آلمانی ها خیلی نزدیک تر میشه و یووه خیلی آسیب پذیر تر میشه. یووه به اندازه ی بایرن تعادل نداره در تیمش و اگر در حفظ مالکیت توپ شکست بخوره با این سبک بازی یعنی توی همه چیز شکست خورده.

روش دوم، بازی ضدحمله است. مسئله ی بازی ضدحمله اینه که در عین پاسخگو بودن ما آن چنان ابزارش رو نداریم. ولی دفاع منطقه ای تمام قد و ضدحمله کاربردی ترین راه شکست دادن تیم های آلمانی و بایرنه. چون همونطور که گفتم بایرن در هیچ قسمتی ابرقدرت نیست و مهار شدنی، ولی برای مهار کردن هر قسمت شما باید یه قسمت دیگه رو رها کنید. اگر اون قسمت رو حمله کردن انتخاب کنیم و تمام قد دفاع کنیم بایرن مهار شدنی خواهد بود ولی به قیمت محدود شدن شانس گل زنی خود یووه و نادر شدن موقعیت های گل زنی. ولی این همون روشی که توی سال های اخیر تیم هایی مثل فیورنتینا و اینتر باهاش جلوی بایرن موفق بودند و تیم ملی ایتالیا باهاش آلمان رو شکست داده.

ایراد بازی ضدحمله اینه که یووه فعلی که با مالکیت توپ بازی می کنه بهش عادت نداره و حتی جلوی سلتیک هم ما شکننده ظاهر شدیم. و در مرحله بعد ما بازیکن هایی که از نادر موقعیت ها حتما گل بسازند هم نداریم. برای همین اونقدری که این سبک بازی روی کاغد امیدوار کننده است در عمل برای یووه ریسک زیادی داره.

در مجموع نتیجه گیری من اینه که با انتخاب هرکدوم از الگو های بازی بالا، چیزی که سرنوشت بازی رو مشخص می کنه میزان "تمرکز" بازیکن های یووه خواهد بود. چه در بازی با مالکیت توپ داشتن تمرکز در برابر دفاع محاصره ای بایرن شرطه، چه در دفاع فشرده منطقه ای یک لحظه اشتباه می تونه همه بازی یووه رو بهم بریزه.

#28
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
^^^ در مورد صحبت های کاملا کامل رضا ، تقریبا میشه گفت تمامش هم درسته ، باید بگم مربی ها کلا به دو دسته تقسیم میشن کسایی که به فلسه بازی تیم خودشون پایبند هستن و به اون دست نمیزنن ، و مربی هایی که اصول بازی تیمشون رو بر اساس بازی تیم مقابل قرار میدن و از ضد تاکیتک استفاده میکنن ، مثل امثال مورینیو یا پراندلی و حتی بنیتز ! همونطور که رضا گفت بایرن تیم بی نقصی نیست ولی کاملا یک دست هستش و تمام ابزار های موجود برای بازی با هر نوع سبکی رو داره و خیلی خیلی سخت میشه جلوی این تیم از ضد تاکتیک استفاده کرد! به همین دلیل من ترجیح میدم که ما خودمون باشیم و بازی همیشگی خودمون رو انجام بدیم ، اگر بتونیم مالکیت توپ رو از بایرن بگیریم این تیم خیلی شکننده خواهد شد ولی باید ریسک بازی با ضرب اهنگ بالا رو به جون بخریم ، در واقع معتقدم اگر بتونیم بازی خودمون رو تحمیل کنیم شاید بتونیم کاری رو که با میلان سال قبل انجام دادیم در تورین رو اینبار با بایرن انجام بدیم ولی اگر موفق نشدیم به احتمال زیاد شاهد نیمه اول بازی یووه بایرن بازی رفت در مونیخ یا نیمه دوم همون بازی در دور برگشت رو خواهیم دید ! ولی خوب در کل فکر نمیکنم کونته همچین کاری رو بکنه ، در مجموع کونته در این 8 بازی که در لیگ قهرمانان بازی کردیم فقط یک بار دست به بازی تهاجمی همراه با پرس و مالکیت توپ زد که همون بازی با چلسی در تورین بود که حتما باید پیروز میشدیم غیر از اون در بازی های حساس مثل بازی رفتمون با چلسی یا بازی برگشت با شاختار و هر دو بازیمون با سلتیک ما یه بازی تقریبا میشه گفت دفاعی همراه با تمرکز بالا روی خط دفاعی در هنگام حمله کردن بوده !

#29
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21179 ارسال
- البته یووه توی اروپا اصلا علاقه ای به مالکیت توپ نداشته (کلا در این فصل یووه نسبت به فصل پیش کمتر روی مالکیت توپ مانور داده)، برای همین فکر نمیکنم کونته برای این بازی چنین تصمیمی رو بگیره، بخصوص اینکه توان چنین کاری رو هم توی تیم نمیبینم. یک بازی سخت در ابتدای هفته و سپس سفر به مونیخ و یک فینال سخت تر از سخت ! شخصا پیش بینی میکنم که در دقایق ابتدایی خیلی مورد حمله قرار میگیریم و دروازه مون هم باز میشه ! ولی اگه بتونیم از فشار حملات ابتدایی ـه بایرنی ها جون سالم به در ببریم میتونیم رفته رفته خودمون رو پیدا کنیم و بازی رو کنترل کنیم. احتمال زیادی میدم که کونته رویکردش برای کنترل بازی باشه که به طبعش یک تفکری دفاعی هم در تیم شکل میگیره، حالا اینجا خیلی بازی تیم حساس میشه و البته اتفاقات بازی هم میتونند تاثیرگذار باشند. وقتی که ما با چنین تفکری به میدان بریم یک گل بد خوردن میتونه ذهن بازیکنها رو خراب کنه و باعث گلهای بعدی هم بشه، اما از اون سمت اگه بتونیم یک گل بزنیم توان تیم چه برای حفظ نتیجه و چه حتی برای گل بعدی 2 برابر میشه. فکر میکنم بازی با اینتر، ترکیب و تاکتیک تیم میتونه تا حدی مشخص کنه که کونته برای این بازی چه تفکری داره، بایرن حقیقتا کامل ترین تیم اروپا نیست ولی بد قلق ترین تیمی هست که میتونست حریفمون بشه (و البته نه فقط ما). یک نکته حالا شاید امیدوار کننده این هست که بازیکنهای کمی از اون تیم قبلی (شکست 4-1) در تیم کنونی حاضر هستند و مسئله ترس هم تا حدودی برطرف شده ست. اینکه یووه در اروپا فقط 4 گل خورده هم میشه از 2 جهت نگاه کرد : 1- اعتماد به نفس بالای خط دفاعی، که باعث بهتر و بدون اشتباه بازی کردنشون میشه. 2- با توجه به اینکه یووه فقط 4 گل خورده، یک گل در این بازی "شاید" تمرکز و اعتماد به نفس تیم رو بیاره پایین و این مسئله خیلی خطرناکه، البته بازیکنهای با تجربه ای داریم ولی نمیشه پیش بینی درستی کرد ! مسئله بعدی آمادگی ـه خط هافبک هست، یک روز خوب برای پیرلو، ویدال و مارکیزیو میتونه به تنهایی حکم مرگ بایرن رو امضا کنه، چون در این صورت این یووه هست که قدرت مانور در زمین رو داره و میتونه فوتبال خودش رو دیکته کنه، حتی زمانی که مورد تهاجم قرار میگیره باز یووه حرف اول رو میزنه. اما توی این بازی وظیفه این 3 هافبک واقعا حساس و حیاتی ـه، ویدال باید با دوندگی خودش جلوی شوتزنی های شوان اشتایگر و تا حدودی فرارهای ریبری (یا روبن) رو بگیره، مارکیزیو هم باید سعی کنه به پیرلو فضا بده تا پیرلو هم بتونه بازیسازی خودش رو انجام بده. اما قطعا مهم ترین بازیکن خط هافبک رو ویدال میدونم که تقریبا باید همه کار کنه و از جون مایه بزاره ! خط حمله، خب ووچینیچ - جووینکو ـه دیگه ! :np: کلا صحبت نمیکنم درباره شون، یه خورده اعصاب خورد کن هستند :np: و اما در نهایت فقط آنتونیو کونته میمونه، مربی جوونی که هنوزم اعتقاد دارم تجربه آنچنانی نداره و کمی برای بازی های اروپایی کوچیک هست، اما دشان و مورینیو از جمله مربیانی بودند که توی همین مسابقات برای خودشون شخصیتی به وجود اوردند و حالا کونته هم با اتکا به تفکر پیروزی طلبی و جاه طلبی زیادی که داره مرد نخست این میدان باشه.

#30
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال
و منم بگم که :1: : با توجه به آنالیزهایه من یووه نباید 3 دفاعش اینقد توو این بازی عقب بازی کنه چون در این صورت مثه بازی با چلسی توو لندن از پشته محوطه خیلی به بایرن شانس میدیم . چیزی که بایرن تووش استاده یعنی بازیه پشته محوطه .به نظره خودم 4 دفاعه بازی کنیم بهتره چون در این صورت راحت تر میتونیم روبن یا ریبری رو کنترل کنیم. حتی 5.3.2 هم جواب میده توو مونیخ . امیدوارم توو این بازی پادووین بازی کنه چون هرچیش بد باشه بازیخراب کنیش عالیه.یه چیزه دیگه هم امیدوارم پلوسو بازی کنه. با تشکر :nish:

#31
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
یه نکته ی حاشیه ای بگم! بایرن مونیخ با وجود بازیکنان بلند قدی مثل مولر،کروس،دانته،مارتینز،مانژوکیچ و گومز تا ماه نوامبر 2012 صاحب 140 (!!) ضربه ی کرنر شده بود که هیچ کدوم رو گل نکرده بود. کلاً هم آمار خوبی ندارن در زمینه ی سرزنی و یه مقدار خیال من از بابت آسمان محوطه جریمه ی یووه راحت هست! با توجه به این که مدافعین یووه (علی الخصوص بارتزالی) خیلی متبحر نیستن در زدن ضربات سر اول و اگر هم ضربه ی اول رو بزنن،مطمئن ترین ضربه رو نمیزنن که این میتونه خیلی کارساز باشه... روی کرنرهای بایرن،نقش مهاجمین و پیستون های تیم خیلی مهم هست.در واقع این 4 بازیکن (2 مهاجم و 2 پیستون) خیلی نقش پررنگی دارن چون بار ِ یارگیری کمتری روی دوششون هست و باید بتونن پشت محوطه رو به خوبی پوشش بدن که ضربه ی سوم رو بایرنی ها نزنن. ویرایش: این رو بد ندیدم اضافه کنم! قدرت بایرن در آلیانز آرنا 10 برابر حالت معمولی هست! یعنی کلا سیستم بایرن این هست که بازی در مونیخ براشون خیلی بهتر هست. بایرن 4 بار به قهرمانی لیگ قهرمانان رسیده! تو راه این 4 قهرمانی،در دورهای حذفی فکر کنم فقط «2» بار تونستن خارج از خونه هم پیروز بشن و صعود کنن.حتی همین فصل هم رفتن تو مینسک و 3-1 به باته باختن! یا حتی لیل رو در فرانسه با پنالتی بردن ولی در بازی برگشت 6 گل بهش زدن! حالا یووه این فصل برعکس بایرن بوده در لیگ قهرمانان! دونبس آرنا رو که فتح کردیم،سلتیک پارک رو به خاک و خون کشیدیم،در استمفورد بریج یه شاهکار رقم زدیم و فقط در ورزشگاه نورشلند خوب نتیجه نگرفتیم... من یه مقدار دچار سردرگمی شدم از این حیث :1: ولی شانس بیشتری رو برای بایرن قائل هستم هرچند که یووه در این دو سال همیشه من رو سورپرایز کرده!

#32
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال
نقد رضا خیلی خوب بود فقط من یک مشکلی دراین نقد می بینم و اون هم این هست که رضا معتقد هست در تیم بایرن مونیخ نقطه قوت وجود نداره که بنده مخالف هستم، به نظرم نقطه اتکا بایرنی ها خط هافبکشون هست که شامل دو هافبک دفاعی و سه هافبک جلوی اونها هست. چون در این خط دو ستاره دارند، فرانک ریبری و باستین شواین اشتایگر، این دو بازیکن از اون بازیکن هایی هستند که به تنهایی قادرند تاثیر در نتیجه داشته باشند. اگر از باستین هم بگذریم از فرانک ریبری که به نظر بنده دو تا شش اضافه داره هم نمیشه گذشت. یعنی اگه تیمی موفق بشه خط هافبک بایرن را از کار بندازه بایرن دیگه حرفی برای گفتن نداره، دقیقا اتفاقی که در بازی با آرسنال افتاد. همه بایرنی ها و طرفدارنشون می گفتند که این بایرن بازی های قبلی نبود در صورتی که این ونگر و شاگردانش بودند که نذاشتند بایرن بازی خودش را انجام بده و این کار را با دوندگی زیاد، و استفاده از تمام مساحت زمین انجام دادند و عالی هم انجام داند. البته بایرن هم در ضد حملات خطرناک نشون داد و موقعیت های خوبی را ایجاد کردند. یک نکته بسیار مهم در تیم بایرن این هست که بایرنی ها هر گاه در نیمه اول به گل نرسیدند از لحاظ روحی مقداری ضعیف شدند و اگر هم گل دریافت کنند و نتونند مالکیت توپ را در اختیار بگیرند که دیگه از لحاظ روحی پنچر شدند. یک مسئله که دوستان خیلی روش تاکید دارند بازی ویدال و مارکزیو هست که به نظر من نباید به هر دو در این مسابقه، بازی بده چون هر دو دو کارته هستند و با گرفتن کارت بعدی محروم میشند و برای یوونتوس خیلی گران تمام خواهد شد اگه هر دو را در تورین نداشته باشه، پوگبا در تیم ملی هم خوب بازی کرده و به نظر در هر دو بازی باید جایگزین یکی از اونها بشه چون بدون شک ویدال در هر کدام از دو بازی رفت و برگشت باشه کارت زرد میگیره و ماکزیو هم که بعضی موقع ها کارت های زرد بچه گانه ای می گیره. از اونجا که لیخ هم بعید نیست چون سمت ریبری هست کارت زرد بگیره باید خیلی مراقب باشه و در این چند هفته تا بازی برگشت باید مارتین و یا ایسلا در اون سمت برای بازی برگشت آماده کنه. و یا کلا چون ایسلا در دفاع خوب هست در بازی اول به ایسلا بازی بده و در بازی برگشت به لیخ. در اون سمت هم دانته و لام دو کارته هستند که امیدوارم هر دو کارت زرد بگیرند در بازی اول.

#33
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

نقد رضا خیلی خوب بود فقط من یک مشکلی دراین نقد می بینم و اون هم این هست که رضا معتقد هست در تیم بایرن مونیخ نقطه قوت وجود نداره که بنده مخالف هستم، به نظرم نقطه اتکا بایرنی ها خط هافبکشون هست که شامل دو هافبک دفاعی و سه هافبک جلوی اونها هست. چون در این خط دو ستاره دارند، فرانک ریبری و باستین شواین اشتایگر، این دو بازیکن از اون بازیکن هایی هستند که به تنهایی قادرند تاثیر در نتیجه داشته باشند. اگر از باستین هم بگذریم از فرانک ریبری که به نظر بنده دو تا شش اضافه داره هم نمیشه گذشت. یعنی اگه تیمی موفق بشه خط هافبک بایرن را از کار بندازه بایرن دیگه حرفی برای گفتن نداره، دقیقا اتفاقی که در بازی با آرسنال افتاد.
همه بایرنی ها و طرفدارنشون می گفتند که این بایرن بازی های قبلی نبود در صورتی که این ونگر و شاگردانش بودند که نذاشتند بایرن بازی خودش را انجام بده و این کار را با دوندگی زیاد، و استفاده از تمام مساحت زمین انجام دادند و عالی هم انجام داند. البته بایرن هم در ضد حملات خطرناک نشون داد و موقعیت های خوبی را ایجاد کردند.


یک نکته بسیار مهم در تیم بایرن این هست که بایرنی ها هر گاه در نیمه اول به گل نرسیدند از لحاظ روحی مقداری ضعیف شدند و اگر هم گل دریافت کنند و نتونند مالکیت توپ را در اختیار بگیرند که دیگه از لحاظ روحی پنچر شدند.




یک مسئله که دوستان خیلی روش تاکید دارند بازی ویدال و مارکزیو هست که به نظر من نباید به هر دو در این مسابقه، بازی بده چون هر دو دو کارته هستند و با گرفتن کارت بعدی محروم میشند و برای یوونتوس خیلی گران تمام خواهد شد اگه هر دو را در تورین نداشته باشه، پوگبا در تیم ملی هم خوب بازی کرده و به نظر در هر دو بازی باید جایگزین یکی از اونها بشه چون بدون شک ویدال در هر کدام از دو بازی رفت و برگشت باشه کارت زرد میگیره و ماکزیو هم که بعضی موقع ها کارت های زرد بچه گانه ای می گیره. از اونجا که لیخ هم بعید نیست چون سمت ریبری هست کارت زرد بگیره باید خیلی مراقب باشه و در این چند هفته تا بازی برگشت باید مارتین و یا ایسلا در اون سمت برای بازی برگشت آماده کنه. و یا کلا چون ایسلا در دفاع خوب هست در بازی اول به ایسلا بازی بده و در بازی برگشت به لیخ.


در اون سمت هم دانته و لام دو کارته هستند که امیدوارم هر دو کارت زرد بگیرند در بازی اول.


به هیچ وجح امکانش نیست که ویدال بازی نکنه و همچنین مارکیزیو بازی نکنن اصلا نمیشه در حال حاضر به پوگبا به عنوان یار ذخیره نگاه میشه نه یه بازیکن اصلی .اون هنوز جوونه باید بیشتر کار کنه .
در ضمن از ترس مرگ که نباید دست به خود کشی زد!!! که چه کاریه ویدال تو بازی رفت نباشه اتفاقا هرچی داریم باید به آب و آتیش هم حتی بزنیم که اینجا به گل برسیم چون یوونتوس اگه گل بخوره کارش خیلی سخته چون یووه تیمی نیست که بشه رو خط حمله اش حساب کنیم اتفاقا من ویدال رو یه مهاجم میدونم برای یوونتوس چون تو خیلی از بازی های مهم گل مهمی زده که بازی رفت و برگشت با چلسی و... چندتا بازی دیگه یووه رو نجات داد و چون یووه مهاجم قابل اتکا نداره باید حتما اینا تو زمین باشن .ولی برای بازی با بایر بزرگ ترین مشکل یووه مصدومیت جورجو کیلینی هست که اگه حل بشه اونا گل بزن نیستن.



تو بازی دیشب فرانسه دشام ریبری رو بازی داده مثل اسب ازش کار کشیده بنده خدا مجبور کرده گلم بزنه :laughing:

#34
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
چیزی که محتمله یا شاید حداقل از نظر من اینگونه س...بایرن قطع به یقین تو این بازی به گل میرسه و احتمال رخ دادن این اتفاق تو نیمه اول هم زیاده.. به نظر من کونته و بازیکنان باید برای این شرایط از نظر روحی آماده شده باشند و برای لحظات پس از خوردن گل احتمالی طرح و برنامه داشته باشن... درهم ریخته بازی کردن پس از گل خورده احتمالی تو آلیانز آره نا همون چیزیه که اونا میخوان و قطع به یقین اونا سعی خواهند کرد کار رو تو مونیخ تموم کنن... به نظر من تیم برای زمانی که توپ رو در اختیار داره هم باید طرح و برنامه داشته باشه...از تِمپ انداختن بازی میتونه یکی از ابزار ها و راهکارهای موفقیت تو مونیخ باشه... اجرای راهکارهای دیگه ای مانند اجرای ضد حملات سریع برابر تیم با تجربه ای مانند بایرن و بازیکنانی که ما در ترکیبمون داریم واقعا سخته..اما چیزی که تیم ما میتونه ازش استفاده کنه اشتباهات فردی بازیکنان بایرنه که بعضا از دروازه بان و خط دفاعی اونها(به خصوص بواتنگ)سر میزنه و باید از اون ها به خوبی استفاده کنیم... ضربات شروع مجدد هم میتونه برای لحظات سخت ما کارگشا باشه...در کل بازی فوق العاده سختی رو در پیش داریم...

#35
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
فکر میکنم تجربه ی بازی تو سلتیک پارک برای این بازی خیلی میتونه مفید باشه. توی بازی با سلتیک ما کاری کردیم که سلتیک تمام توانش رو بزاره روی نقطه ضعفش یعنی خط حملش.در مقابل شانس گلزنی ما در مقابل اون خط دفاع قدرتمند خیلی زیاد نبود.پس بهترین تاکتیک ممکن یعنی دفاع و ضد حمله رو اجرا کردیم و توی همون بازی اول کار تمام شد. حالا اینجا شرایط متفاوته و بایرن هم خط حمله ی قدرتمندی داره و هم خط دفاع و دروازه بان خیلی خوبی.میشه گفت دو راه واسه ما توی این بازی وجود داره.یکی اینه که تمام توانمون رو بزاریم برای حفظ توپ و حمله و دومین راه استفاده از همون تاکتیک دفاع و ضدحمله. در مورد تاکتیک اول میشه گفت که اصلا ما توان انجام این کار رو توی آلیانز آره نا نداریم.یعنی بایرن اجازه ی حفظ توپ به تیم ما نمیده و حتی اگه موفق به انجام یه بازی هجومی توی زمین بایرن بشیم با این کار تمام توانمون رو گذاشتیم روی نقطه ضعفمون یعنی خط حمله و همینطور تنها راه رسیدن به دروازمون یعنی ضدحمله رو برای بایرن باز گذاشتیم. از طرفی ما ابتدای هفته با اینتر بازی داریم و مطمئنا از لحاظ شرایط بدنی بیشتر از بایرن تحت فشار هستیم.عاقلانه نیست که بیایم توی زمین بایرن رو به تاکتیکی بیاریم که یکی از شرایط محقق شدنش پرسینگ شدید از زمین حریف هست.تصورش رو بکنید در صورت خسته شدن هافبک هامون چه شرایط سختی میتونه توی زمان های پایانی بازی واسمون پیش بیاد. اما در مورد تاکتیک دوم یعنی همون دفاع و ضد حمله باید بگم درسته که ما توی به سرانجام رسوندن ضدحملاتمون آنچنان قدرتمند نیستیم اما اتخاذ این تاکتیک یعنی اینکه ما تمام توانمون رو میذاریم روی نقطه ی قوتمون و از طرفی متحمل فشار بدنی کمتری میشیم.کافیه دقایق ابتدایی بازی رو به سلامت بگذرونیم.بعدش دیگه بایرن از لحاظ روحی و همینطور بدنی تا حدودی افت میکنه و میشه خیلی راحت تر بازی رو اداره کرد. در مورد خط هافبک بایرن هم قبلا توی تاپیک لیگ قهرمانان توضیح دادم.میشه با کم کردن از تعداد مهاجما و اضافه کردن پوگبا به مرکز زمین یعنی جایی که مارکیزیو بازی میکنه و استفاده از مارکیزیو پشت مهاجممون فشار رو روی هافبک های بایرن بیشتر کنیم.قبلا گفتم که به نظرم مارکیزیو بهترین بازیکن توی تیم ما برای انجام ضدحملست.همینطور با حضور پوگبا روی توپهای هوایی وسط زمین هم برتری مطلقی رو بدست میاریم. با این روش وینگرهامون هم با خیال آسوده تری میتونن به عقب برگردن و وظایف دفاعیشون رو انجام بدن. به هر صورت کاری که کونته باید توی زمین بایرن انجام بده اینه که نزراه بایرن به گل برسه.مطمئنا توی بازی برگشت بایرن بیرون از زمین خودش نمیتونه تمام قدرتش رو به نمایش بزاره.

#36
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
چشمم به این تاپیک که میفته،مضطرب میشم! نه از ترس بایرن،ابداً ؛ به خاطر این که برد در این بازی،یعنی بازیابی شخصیت اروپایی یوونتوس...اصلاً نمیتونم مطالبم رو جمع و جور و منظم ردیف کنم. یک هفته اس دارم سعی میکنم 4 خط مطلب شسته رفته در مورد بایرن آماده کنم،پدرم در اومده. :np: این بازی،بی شک سخت ترین،حساس ترین و مهم ترین بازی دوران مربیگری کونته هست؛ خوشبختانه کونته به واسطه ی حضور در یکی از بهترین دوران یوونتوس و تجربه ی جو چنین بازی های سختی به عنوان بازیکن،با این شرایط نا آشنا نیست و این میتونه برگ برنده ی کونته باشه برای بنای بهترین روحیه بین بازیکن ها. الان در تیم یوونتوس، بازیکنی که همچین شرایطی رو درک کرده باشه،تعدادشون به تعداد انگشت یک دست هم نمیرسه! :np: اینجاس که کونته باید خودی نشون بده. در آلیانز آرنا،بیش از هرچیزی [همونطور که بچه ها اشاره کردن] مهمترین چیز حفظ تمرکز هست.اگر یووه تمرکز داشته باشه،پیروزی هم دور از دسترس نیست. حالا بازیکن ها به کنار،از نظر بار فنی و تجربه،این بازی برای خود کونته میتونه حکم کوره ی آجر پزی رو داشته باشه؛ خوشمون بیاد یا نه کونته هنوز مربی بزرگی نیست.راه داره تا مثلاً به یکی مثل همین هاینکس برسه.امیدوارم خود ِ کونته تو جو آلیانز آرنا حل نشه؛ که در این صورت فاتحه ی تیم خونده اس...باز هم تکرار میکنم،قدرت بایرن در مونیخ بیش از حد عادی هست و تساوی یا شکست با اختلاف یک گل هم میتونه خوب باشه.

#37
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
چقدر این جاکرینی تو تیم ملی ایتالیا خوب ضد حمله میکنه :1: اتفاقا یووه با حضور آساموا جاکرینی و لیختشتاینر میتونه به ضد حمله هم فکر کنه

#38
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال


به هر صورت کاری که کونته باید توی زمین بایرن انجام بده اینه که نزراه بایرن به گل برسه.مطمئنا توی بازی برگشت بایرن بیرون از زمین خودش نمیتونه تمام قدرتش رو به نمایش بزاره.


البته به نظر من گل خوردن از بایرن تو آلیانز فاجعه نیست به شرطی که ما هم به گل برسیم حتی اگر هم ازشون کمتر گل زده باشیم..در صورتی که اونا گل بزنن
و ما نتونیم به گل برسیم واقعا کار واسه مون تو تورین فوق العاده سخت میشه..اونوقت باید تو تورین به آب و آتیش بزنیم و منتظر ضد حملات بایرن باشیم...

#39
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

نقد رضا خیلی خوب بود فقط من یک مشکلی دراین نقد می بینم و اون هم این هست که رضا معتقد هست در تیم بایرن مونیخ نقطه قوت وجود نداره که بنده مخالف هستم، به نظرم نقطه اتکا بایرنی ها خط هافبکشون هست که شامل دو هافبک دفاعی و سه هافبک جلوی اونها هست. چون در این خط دو ستاره دارند، فرانک ریبری و باستین شواین اشتایگر، این دو بازیکن از اون بازیکن هایی هستند که به تنهایی قادرند تاثیر در نتیجه داشته باشند. اگر از باستین هم بگذریم از فرانک ریبری که به نظر بنده دو تا شش اضافه داره هم نمیشه گذشت. یعنی اگه تیمی موفق بشه خط هافبک بایرن را از کار بندازه بایرن دیگه حرفی برای گفتن نداره، دقیقا اتفاقی که در بازی با آرسنال افتاد.



Spoiler


اون ستاره هایی که تابلو هستند بیشترین تمرکز روشون قرار داره و تیم حواسش رو بهشون میده. مثل اون سالی که روبن توی رئال اینقدر زر زر کرد که ایتالیایی ها بلد نیستند من رو مهار کنند ولی 180 دقیقه جلوی مولینارو نتونست یه حرکت مثبت انجام بده. یا مثلا ویژگی بارز سلتیک قدرت سر زنی این تیم بود، و یووه براش آماده بود. ویژگی تابلو بایرن وینگر هاشه، که مطمئنا یووه در رویکرد بازی این رو لحاظ خواهد کرد. من از ویژگی های پنهان بایرن بیشتر می ترسم. مثلا یکی مثل مارتینز حدود 20 درصد از قطع پاس های کل بایرن رو انجام میده، آماری که هیچ هافبک دیگه ای در اروپا حتی نزدیکش نیست. کافیه یکی از هافبک های یووه وسط زمین یه لحظه با عدم تمرکز (ویدال یا پیرلو کم ازین توپ لو دادن ها انجام نمی دن !) درحالی که تیم جلو کشیده یه پاسی بده که اینطور قطع بشه و تبدیل به یه غافلگیری بشه. (مثال مارتینز برای مجموع 180 دقیقه است، گیر ندید ! ) کلا ازین چیزا بیشتر می ترسم تا اون چیزهایی که تابلو تر هستند.

در بازی برگشت با آرسنال هم میشه گفت آرسنال ضدحمله بازی کرد.

#40
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
رضا مارتینز محرومه توی بازی رفت





1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی