پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا- بایرن مونیخ 2-0 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
441 پاسخ برای این موضوع

#41
reza italia

reza italia

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 720 ارسال
مثل اينكه قراره كونته تو اين بازي از تركيب سه پنج يك يك استفاده كنه و با يك مهاجم نوك(ووچينيچ)و از ماركيزيو به عنوان مهاجم كاذب پشت سر ووچينيچ استفاده كنه: بوفون جورجو بونوچي بارتزا پلوزپوگباپيرويداليخ ماركيزيو ووچينيچ

#42
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

رضا مارتینز محرومه توی بازی رفت


:mad:

(مثال مارتینز برای مجموع 180 دقیقه است، گیر ندید ! ) کلا ازین چیزا بیشتر می ترسم تا اون چیزهایی که تابلو تر هستند.



#43
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال
یک نقدی در مورد بایرن مونیخ در یکی از سایت ها خوندم که گفتم بد هم نیست اینجا بزارم تا از لحاظ فنی بیشتر با این تیم آشنا بشیم. البته این نقد متعلق به قبل از بازی با آرسنال هست. برای همین آمار ها برای چند هفته پیش هست.




بایرن چگونه دفاع می کند؟؟ 1-5-4


تصویر

بايرن يكي از كامل ترين تيم هاي جهان است.مونيخي تقريبا در هر پست دو بازيكن با كلاس بالا دارند.يوپ هنكس از عاشقان سيستم 1-3-2-4 است.او مي تواند مارتينز و اشتايگر را همزمان در اين سيستم به بازي بگيرد.اين دو هافبك هاي دفاعي هستند كه در برابر چهار مدافع بايرن قرار مي گيرند.

يكي از نكات جالب توجه سيستم بايرن تمايل مولر و ريبري براي بازگشت در ضد حملات است.كاري كه كمتر بازيكن هجومي انجام مي دهد.اين دو بازيكن ونگرهاي حريف را تا پايان تعقيب مي كنند.

مارتينز يك پله عقب تر از اشتايگر مي نشيند.با اين تفاسير پيدا كرد فضا بين مدافعان بايرن بسيار دشوار است.ميانگين پيروزي مارتينز و مدافعان بايرن در دوئل هاي تصاحب توپ منطقي دو برابر بازيكنان ديگر بوده بنابراين حریفان كار بسيار سختي را پيش روي دارند.




بایرن چگونه حمله می کند؟؟


تصویر


مربع هجومي توماس مولر،كروز،فرانك ريبري و ماندزوکیچ از خطرناك ترين خطوط هجومي حال و حاضر اروپا محسوب مي شود.لام و آلبا در سيستم 1-3-2-4 بايرن مدام در حال اورلپ كردن از پشت مدافعاني هستند كه فشار ريبري و مولر را تحمل مي كنند.طبق آمار 74 درصد حملات بايرن از همين ناحيه است.[/
مارتينز و اشتايگر هر دو سواي وظيفه دفاعي استاد حمله به عنوان موج سوم هستند.قدرت شوت زني،سرعت انتقال و پاس هاي با دقت زياد.
توني كروس وظيف اصلي تغذيه ماندوزكيچ را بر عهده دارد.آن ها به يك-دو هاي زهرآگين خود معروف هستند.
و يك واقعيت ساده اما پر معنا.بايرن تا به اينجاي بوندس ليگا 57 گل زده و فقط 7 گل دريافت كرده است.





نقاط ضعف:


هيچ تيمي بدون نقطه ضعف وجود ندارد.بايرني ها برابر ضدحملات سريع بسيار سرآسيمه نشان مي دهند. بازیکنان سرعتی در خط حمله مي توانند كابوس آلمان ها باشند.از طرف ديگر ماندزوکیچ و مولر با تله آفسايد مشكل دارند.براي هر كدام از اين دو در هر بازي ميانگين 1.5 آفسايد ثبت شده است.



بازیکن کلیدی:

تصویر




[font=Tahoma][size=small]مرد شماره يك بايرن باستين شوان اشتايگر خواهد بود.او است كه دفاع آهنين را به خط حمله آتشين انتقال مي دهد.5 گل،دو پاس گل و دقت پاس 87.7 درصد براي شوايني ثبت شده است.او در حمله و دفاع براي بايرن حياتي است.


#44
D E L P I E R O

D E L P I E R O

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 1384 ارسال
  • Locationقزوین
امیدوارم که روبن و مانژوکیچ فیکس باشن :1:

#45
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال

شاید این مثال رو زده باشم قبلا. یه اصطلاحی توی تنیس داریم که به یه سری بازیکن های خاص می گند ، بازیکن هایی که در هیچ بخشی از بازیشون بهترین نیستند، ولی در همه چیز خوب اند. مثلا ما متخصص رس داریم (Clay courter) یا متخصص هارد و چمن. ولی یه سری بازیکن ها All-Around اند. بازیکنی مثل فدرر نه در فورهند ش ستاره است، نه بکهند، نه سرویس، نه پشت تور اومدن، نه بازی دفاعی و نه بازی تهاجمی. ولی یه بازیکن که به دلیل اینکه در همه ی اینا در سطح خوبیه قدرت مانور خیلی بالایی داره و این رنج وسیع توانایی ها بهش کمک می کنه که یکی از برترین تنیسورهای تاریخ باشه.

در فوتبال هم همچین چیزی هست، تیمی هایی تخصص حمله اند (زمن؟) تیم هایی متخصص مالکیت توپ (بارسا؟) تیم های متخصص دفاع کردن یا ضد حمله (ایتالیا، ناپولی؟) تیم های روی سانتر قدرت خودشون رو نشون میدند (فوتبال سنتی بریتانیا)، تیم های روی حمله از کناره ها، تیم های روی ارسال پست دفاع از عمق و ... . من بایرن و کلا فوتبال آلمان رو معادل تیمی شبیه All-around تنیس توی فوتبال می بینم. تیمی که در هیچ قسمتی بهترین نیست، ولی در همه ی قسمت ها خیلی خوبه.


این مثال رو اگه در مورد مارکیزیو بکار ببریم جنبه بهتری داره، کلودیو در هیچ یک از قابلیتهاش فوق العاده نیست اما در مجموع بازیکن فوق العاده ای هست و دلیلش دقیقا همین خوب بودن در تمام فازهاست .

اما برسیم به بایرن که بیش از حد داره در موردش بزرگنمایی میشه ، بایرن چند سالی هست که اسکلت اصلی تیمش رو حفظ کرده و با اضافه کردن بازیکنهای جدید ساختار تیمش رو تقویت کرده پس نمیتونه تیم ضعیفی باشه ، تیم های با ثبات همیشه چند پله جلوتر از رقباشون هستن . اما همین بایرن فوق العاده، در فصل گذشته فینالیست معتبرترین جام اروپایی بود و در همون فصل در بازی مقابل دورتموند 5-2 تن به شکست داد که اتفاقا لواندفسکی هت تریک کرد و اگه اشتباه نکنم 3 گل دورتموند از روی ضدحمله وارد دروازه تیم بایرن شد .

در فوتبال فاکتوری به اسم روحیه از مهمترین عناصر برای پیروزی به حساب میاد ، اگه روحیه تیم بالا باشه و بازیکنان به قدرت خودشون ایمان داشته باشن هر غیر ممکنی ، ممکن میشه ، حالا که این بایرن ـ و شکست دادنش چندان خارج از دسترس نیست.

+ در مورد بازی بعدا بیشتر حرف میزنم @};-

#46
@ Buffon @

@ Buffon @

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 9 ارسال
سلام
. . . سال نو همه مبارک :flower:
بازی بایرن از یک نظر می تونه برای یووه مشکل ساز باشه که بازیکنان بایرن تکنیکی تر از یووه هستند ولی دربیشتر بازی های که در خانه بایرن بوده بایرن نتیجه خیلی خوبی نگرفته . . . ولی بازم اگه مهاجم های ما خوب کارکنند و میانه و دفاع خود مونو تقویت کنیم
می تونیم در این بازی پیروز بشیم .
یووه یک چیز دیگس ... .. همیشه باید امید وار بود

:Juveflag: :clapx: :Juveflag:

#47
Mohammad-SS

Mohammad-SS

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 857 ارسال
یوونتوس ؛ بدترین کابوس باواریایی ها !
GIANNI VERSCHUEREN درباره ی بازی یوونتوس مقابل بایرن مینویسد .

[img width=480 height=223]http://www.shiaupload.ir/images/44782046582572009383.jpg[/img]

بگذارید اینطور شروع کنیم ؛ به نظر نمی آید بایرنی ها در رقابت با بیانکونری مشکلی داشته باشند . چرا که در لیگ با اختلاف بسیار زیادی پیش تازند و از نظر شهرت بازیکنان ، نسبت به یوونتوس کاملا سر تر هستند . کیفیت بازیکنان موجود در فهرست بایرن باورنکردنی است و هر بازی ، باواریایی ها حداکثر این کیفیت را نشان میدهند .

اما اگر تنها یک تیم باشد که بایرن از رویا رویی با آن هراس داشته باشد ، آن تیم بانوی پیر ایتالیاست .

در هفته ی آینده حرف های زیادی درباره ی کیفیت بازیکنان بایرن ، نوار پیروزی های آن ها ، تسلط آن ها به زمین بازی که بعد از چندسال در آن به تکامل رسیدند و ... خواهیم شنید . اما این حرف ها قبل از بازی ایتالیا – آلمان در یورو 2012 نیز وجود داشت .

در همان بازی ، آلمان کاملا تملک توپ را تحت اختیار داشت اما شانس ها و موقعیت های انگشت شماری در مقابل حریفی که سطحش پیش از بازی بسیار پایین تر از آلمان به نظر میرسید ، نصیبش شد .

ایتالیایی ها تنها کاری را کردند که در انجام آن بسیار ماهر اند : همگی تکالیف خود را کامل و بی نقص انجام دادند ، با چنگ و دندان دفاع کردند و بیشترین بهره ی ممکن را از حملات حتی ناچیز خود بردند .

در این بازی ایتالیا مرکز زمین را کاملا بست و به آلمان ها اجازه نداد حتی تا مرز محوطه ی جریمه ی آن ها پیشروی کنند ، سپس با کمک خط دفاع و دروازه بان خود ده ها سانتر انجام شده و شوت های راه دور را از حریف گرفت و با یک بازی هوشمندانه کاملا حریف را نا امید کرد .

با همین روش ، ایتالیا بار ها و بار ها آلمان را زمین گیر کرده ، تا حدی که ژرمن ها تا کنون نتوانسته اند در یک مسابقه ی رسمی ایتالیا را شکست دهند .
در سطح باشگاهی ، همین الگو و روش ادامه می یابد . به نظر می آید تیم های آلمانی ذاتا با این روش بازی ایتالیایی ها مشکل دارند و با این روش نمی توانند حریف ایتالیایی ها در زمین مسابقه باشند .

در بازی های یورو ، یوونتوس شاکله ی اصلی تیم ملی ایتالیا بود و بیشترین سهم بازیکن را در تیم ملی ایتالیا داشت . به طوری که فاز دفاعی آن ها کاملا از طرف بانوی پیر تامین میشد ؛ بوفون در دروازه ، بارزالی ، کیه لینی و بونوچی نیز در خط دفاع .

همانطور که گفته شد ، اگر یوونتوس شاکله ی اصلی تیم ملی ایتالیاست ، تیم مونیخی نیز بیشترین سهم را از تیم ملی آلمان دارد . بازیکنانی مانند شوانشتایگر و فلیپ لام حذف شدن از یورو 2012 و بر هم خوردن تمام فرضیه هایشان به دست آتزوری را به راحتی فراموش نخواهند کرد .

ممکن است یوونتوس مهاجمی به کار آمدی بالتولی نداشته باشد ، اما باز هم آن ها در گلزنی مشکلی ندارند . در مرحله ی قبل ، یوونتوسی ها تنها تیمی بودند که هیچ گلی از حریف دریافت نکردند و آخرین گل خورده ی آن ها به بازی برابر نورشلند باز میگردد . همچنین اکنون که یوونتوس به این مرحله رسیده ،پیش از این تیم هایی مانند چلسی ، شاختار و سلتیک را حذف کرده .

با بودن پیرلو برای کنترل خط هافبک و اثر ویدال و مارکیزیو روی خط هافبک حریف ، یوونتوس در مرکز زمین از پس هر تیمی بر خواهد آمد . اما چیزی که آن ها را ترسناک تر میکند، این است که این خط هافبک اصلا کاری برای تصاحب توپ و میدان انجام نمیدهد ! یوونتوس با میل خود تملک توپ را به حریف میدهد و با کمک همین خط هافبک از گل خوردن جلو گیری میکند ، حال ، ممکن است حریف روی ضد حمله حتی گل نیز دریافت کند .

کونته از یوونتوس ماشین جنگی ساخته که هر چرخ دنده به خوبی میداند چه وظیفه ای بر عهده دارد . ترکیب 3-5-2 مقابل 4-3-2-1 به زیبایی کار میکند و به لیشتشتاینر و آزاموا فضای خالی میدهد تا از توانایی های خود در بال ها استفاده کنند و روی حریف تاثیر بگذارند .

و برای کامل کردن توانایی های یووه ، می توان تنها به بوفون در دروازه اشاره کرد .

اما با همه ی این ها آیا بایرن محکوم به شکست است ؟ البته که نه . بایرن یک دروازه بان با کلاس بین المللی در دروازه دارد ، یکی از بهترین خطوط دفاعی را در اختیار دارد ، خط هافبکی که به خوبیِ خط هافبک یووه است و همچنین یکی از مهلک ترین خط حمله ها را داراست .

باواریایی ها میتوانند هر تیمی را شکست دهند و بدون ترس به این بازی پا خواهند گذاشت ، دقیقا مانند آلمان یورو 2012 .

به هر حال این مسابقه میتواند " فوق تمایشایی " باشد . به امید این که همین طور هم باشد !

#48
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

نمی دونم شایعه است یا حقیقت داره اما ضاهرا کونته می خواد بازی با بایرن در الیانز ارنا
1-1-5-3 بازی کنه
و می خواد از مهاجمین بی مصرف بکاه و هافبک اضافه کنه

البته من خودم به شخصه بعید می دونم
تصویر

کیا موافقا کیا مخالف؟



#49
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
^^^



یه بحثی دارم روی همین 1-1-5-3 که بعد از بازی با ناتزیوناله،اگر مجالی داشتم،به تفصیل بهش میپردازم.
این ترکیبی که در عکس هست رو شخصاً میپرستم ! حالا پرستش کامل نه،به خاطر پلوزو [که هنوز به علاقه مندی هام اضافه نشده]!

اما یه چیزی که این سیستم و ترکیب میسازه،فلج کردن خط هافبک بایرن به صورت مطلق هست.الان چون میخوام به زور ( :1:) خودم رو تو حال و هوای دربی ایتالیا نگه دارم،به چیزی که تو ذهنم میگذره کامل اشاره نمیکنم؛ میخوام بگم اگر کونته به این چیدمان اعتماد کنه در بازی سه شنبه آینده، به درجه ی بالایی از بلوغ رسیده و بایرن دو راه خواهد داشت.یا تماشای 90 دقیقه بازی دیکته شده ی یووه و یا تعویض سیستم که با شناختی که از هاینکس پیدا کردم،بعیده مورد دوم اتفاق بیفته.
با تغییر چیدمان خط هافبک و جلو رفتن مارکیزیو،اتفاقی که میفته اینه که به طور محسوسی ارتباط بین شواینشتایگر و مارتینز کاهش پیدا میکنه (با توجه به خصوصیات ذاتی بازی کلودیو) و اگر این دو بازیکن ارتباطشون کم بشه،به این معنی هست که شروع حملات بایرن با مشکل شدید روبرو میشه. این گوشه ای از محسنات بازی با این ترکیب مقابل بایرن هست.بقیه اش برای بعد :1:

صفحه ی قبل هم گفتم،این بازی برای کونته خیلی مهم هست،چه ببازه و چه ببره! یه شطرنج نفس گیر تاکتیکی.

ویرایش: مربوط به قسمت بولد شده؛ مارتینز بازی رفت رو محرومه. یادم نبود :1: احتمالاً تیموشوک بازی میکنه که قطعاً خیلی از مارتینز کارایی کمتری داره.

#50
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21179 ارسال
- اگه كونته اين سيستم رو براي بازي با بايرن مونيخ انتخاب كنه رسما گريه مونيخي ها رو در مياره. اين سيستم از نظر دفاعي واقعا غير قابل نفوذ هست، وجود 3 مدافع مركزي كه به جاي خودش، حضور ليخشتاينر و پلوزو در دو گوش تيم و البته حضور ويدال و پوگبا در مقابل مدافعين، قدرت تدافعي تيم رو به شكل محسوسي بالا مي بره. بازيكناني كه قادر به ايجاد مزاحمت براي بازيكنان حريف هستند، ويدال با جنگندگي و دوندگي ـه بالاي خودش و پوگبا هم با تكل هاي بلندش ميتونند كابوس وهم انگيزي رو براي مردان باواريا به وجود بيارند. اما قدرت اين سيستم صرفا به اين مهره ها خلاصه نميشه و ماركيزيو با بازي خوب هميشگي خودش ميتونه فضاي خوبي رو براي پيرلو ايجاد كنه (كه در اين سيستم به خط حمله نزديك تر هست) و ميشه به پاس هاي طلايي ـه پيرلو دل خوش كرد. اگه كونته چنين سيستمي رو انتخاب كنه من در اولين فرصت يه بوس خوشگل روي گونه هاش خواهم نواخت ! :nish:

#51
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
^^^ تقریبا بازی با این سیستم میشه مشابه سیستمی که فرارا نیمه دوم بازی یووه - بایرن دور رفت سه سال قبل باهاش بازی کرد و تونست یه 0-0 از اون بازی در بیاره ، فرارا نیمه دوم اون بازی هر چهار مدافع خودش رو عقب نگه داشت و هر چی هافبک دفاعی داشت رو به بازی اورد و با چهار مدافع مرکزی ، چهار هافبک دفاعی و و دو مهاجم هدف بازی رو تموم کرد ، این سیستم تقریبا مشابه همون سیستم هست ولی کمی هوشمندانه تر اولا که ما با این سیستم زمانی که حالت تدافعی میگیریم با 5 مدافع مرکزی و 4 هافبک دفاعی و یه مهاجم چاله که همون ووچینیچ باشه بازی خواهیم کرد در این صورت هم بازی رو قفل خواهیم کرد و هم یکی از بزرگترین نقطه ضعف های تیم که دادن فضای شوت زنی به بازیکنان حریف هست رو خواهیم گرفت و همچنین هیچوقت ارتباط خطوط سه گانه تیم از هم قطع نمیشه چون مطمئنن ووچینیچ خیلی عقب بازی خواهد کرد ! و در مواقع ضد حمله خیلی راحت میشه همون 3-5-2 و کاملا میشه از فضای پشت سر مدافعان کناری و بال های بایرن به دروازشون رسید ! با این حال بازی با این سیستم یه جور ریسک هم هست چون احتمال اینکه بازی بدون گل تموم بشه زیاد هست و اون وقته که همه چیز به بازی برگشت بر میگرده که خودش داستان جداگانه ای داره و یا در صورت گل خوردن کل برنامه های تیم به هم میریزه !

#52
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
اتفاقا من خودم هم تو رویا هام نظرم این بود که یکی از مهاجم های یووه کم بشه و به هافبک ها اضافه بشه چون تجربه نشون داده تو یووه هافبک ها به نسبت مهاجم ها خیلی کارایی بهتری دارن و تو این بازی با توجه به ورود پوگبای قد بلند رو کارهای هوایی خیلی قوتری میشیم .تیم بایر مونیخ اتفاقا تو کار هوایی مخصوصا کرنر ها بشدت مشکل دارن و ازین قضیه کرنر ها هم خیلی ترس دارن .دورازبان اونا یه چیزی تو مایه های رحمتیه توپ هوایی که میاد (کرنر ها ) کلا دست پاچه میشه همه چیو گم میکنه .بازی قبلیم همین جوری گل هم خوردن.یه نکته جالب دیگه این که نویر خیلی دوزابان خوبیه ولی یه وقت ها یه کارایی میکنه که آدم نمیدونه چی بگه منظورم اینه که بعضی بازی ها بازیش بگیر نگیر داره. و در آخر اینکه خدایا شکرت که این جووینکو تو بازی نیست با این ترکیب .فقط بلده با سر بره تو سینه مدافع حریف و تخصص داره تو اینکه تک به تک هارو خراب کنه و از داور پنالتی التماس کنه.برای خط حمله نمیدونم کی باشه بهتره ولی فکر میکنم ماتری اگه باشه خیلی بهتره چون احتمالا یووه با این تریکب به سر زنی و شوت از راه دور رو بیاره که برای سر زنی ماتری خیلی بهتره و برای شوت زنی وچنیچ که شوت هاشم البته بگیر نگیر داره و از هر 10 تا یکی میره تو گل. در کل امیدوارم همون بلایی که سر چلسی اومد سر بایرن هم بیاد مدتهاست که برای بسته شدن دهن اینا دارم ثانیه شماری میکنم :2qcmh45:

#53
imijoon

imijoon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 605 ارسال
فکر نمیکنم تا حالا کسی به این نکته اشاره کرده باشه. از تیم بایرن مونیخ غیر از مارتینز که محرومه، شواین اشتایگر و دانته هم دو کارته هستند و شانس خوبی برای اخطار گرفتن توی این دیدار و از دست دادن بازی برگشت دارند. نکته مثبتش هم اینه که هر دو از بازیکن های اصلی تیم هستند و از دست دادنشون کار رو برای مونیخی ها توی بازی برگشت سخت خواهد کرد. و با توجه به سوابقی که از تیممون داریم فکر میکنم که حتما کونته نیم نگاهی هم به بازی روانی مخصوصا در مقابل شواین اشتایگر داره تا این بازیکن رو عصبی کنه و مجبورش کنه که کارت بگیره. البته توی تیم خودمون هم ویدال و لیخشتاینر دو کارته هستند و با توجه به سبک بازی این دو خطر از دست دادنشون رو به شدت داریم. ولی به هر حال حضور این دو توی بازی اول توی آلیانس آره نا با اون جو وحشتناکش و در حالی که توی خونه حریف بیشتر به هافبک هامون نیاز داریم بسیار بسیار حیاتی تر از بازی برگشت هستش. و اینکه بالاخره در بازی برگشت پوگبا و کاسرسی هستند که جای خالی این دو رو (خدایی نکرده!) پر کنند. واقعا نبود این دو توی بازی رفت بیشتر واسمون دردسر درست میکنه تا بازی برگشت.

#54
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
به شخصه قبل از مشخص شدن حریفمون توی این گروه و بخاطر درخشش فوق العاده ی پوگبا و همینطور فقدان یه مهاجم شش دانگ انتظار این رو داشتم که در ادامه ی رقابت چمپیونز لیگ با همین ترکیبی که گفته میشه بازی کنیم.

البته توی چند پست هم قبلا در باره ی این ترکیب صحبت کردم

در مورد خط هافبک بایرن هم قبلا توی تاپیک لیگ قهرمانان توضیح دادم.میشه با کم کردن از تعداد مهاجما و اضافه کردن پوگبا به مرکز زمین یعنی جایی که مارکیزیو بازی میکنه و استفاده از مارکیزیو پشت مهاجممون فشار رو روی هافبک های بایرن بیشتر کنیم.قبلا گفتم که به نظرم مارکیزیو بهترین بازیکن توی تیم ما برای انجام ضدحملست.همینطور با حضور پوگبا روی توپهای هوایی وسط زمین هم برتری مطلقی رو بدست میاریم.
با این روش وینگرهامون هم با خیال آسوده تری میتونن به عقب برگردن و وظایف دفاعیشون رو انجام بدن.


اینم واسه قبل از قرعه کشیه و البته بحث در مورد بارسا بود



اما واسه به هم زدن بازی بارسا یه راهکار خیلی خوب دیگه هم وجود داره.یه نگاه به این ترکیب بندازید
پوگبا
ویدال مارکیزیو

لیخت پیرلو آساموا

بارتزالی کیلینی
بونوچی
میشه از پوگبا پشت مهاجممون و دقیقا وسط هافبک های بارسا بازی گرفت و با شلوغ کردن وسط زمین حفظ توپ رو براشون سخت کنیم و البته روی اشتباهاتشون بتونیم ضد حمله ایجاد کنیم.این ترکیب نه فقط جلوی بارسا بلکه جلوی تیمهایی مثل بایرن و رئال هم میتونه استفاده بشه و همراه با ایجاد یه برتری عددی قابل ملاحظه توی خط هافبک از سرعت و قدرت و توان شوتزنی پوگبا هم نهایت استفاده رو برد.ضمن اینکه میشه جای مارکیزیو و پوگبا رو هم تو این پوزیشن تغییر داد.مطمئنا هر دوی اینها توی ضدحملات خیلی بهتر از مهاجمامون هستن.امیدوارم کونته روی این پوزیشن هم فکر کنه.






توی بازی با بلونیا بعد از گل دوم حدود یک ربع با این پوزیشن بازی کردیم.البته همونطوری که گفتم جای پوگبا و مارکیزیو عوض شده بود و مهاجم هم ابتدا ووچینیچ بود و بعدش هم با ماتری عوض شد.دیدیم توی اون یک ربع چند تا موقعیت ضد حمله بوجود اومد که متاسفانه خوب استفاده نشد.

میخوام بگم با توجه به اینکه قراره توی زمین بایرن بازی کنیم و به احتمال زیاد بایرن هم دست به یه بازی هجومی میزنه میشه توی بازی اول از این ترکیب به صورت 1-6-3 یا 1-1-5-3 استفاده کرد و هم با شلوغ کردن وسط زمین خط هافبک بایرن رو تحت فشار قرار داد و هم از سرعت حمل توپ مارکیزیو برای به نتیجه رسوندن ضد حملات استفاده کرد.حتما قبول دارید که بهترین بازیکن تیم ما واسه ضدحمله مارکیزیو هست.

اما یک حسن دیگه که این پوزیشن داره اینه که بخاطر حضور هافبک چهارم توی زمین دو تا وینگرمون با خیال راحت تری میتونن به خط عقب تر برگردن و موقع دفاع با 5 نفر دفاع کنن تا علاوه بر کم کردن فضا بین مدافعا جلوی پیشروی وینگرهای بایرن رو هم بگیرن.علاوه براین حضور پوگبا وسط زمین میتونه از بابت توپهای هوایی وسط زمین خیالمون رو راحت کنه و قدرت جنگندگیمون وسط زمین رو بالا ببره.

البته یه ضعفی هم وجود داره که اونهم کم شدن تعداد مهاجما هست ولی به نظرم ما که قرار نیست توی زمین بایرن حمله کنیم پس کم کردن از تعداد مهاجما نمیتونه مشکلی بوجود بیاره.

اینجایی که بولد کردم نشون میده کونته به این ترکیب فکر کرده و آزمایشش هم کرده


Spoiler


#55
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
در مورد سیستم 3-5-1-1 واقعا موافقم . تو این سیستم ماتری میتونه خیلی فوق العاده کار کنه و با توجه به قدرت تمام کنندگی بیشتری که نسبت به بقیه مهاجمین یووه داره روی تک موقعیت ها خیلی بیشتر به درد میخوره . ولی واقعا هر طور فکر می کنم نمیتونم از این ووچینیچ بگذرم که اگه روز خوبش باشه سطحش از مهاجمین بایرن بالاتر نباشه پایین تر هم نیست . ولی در صورت تعویض میشه به فکر ماتری هم بود . فقط تصور اینکه برای یکی از ویدال مارکیزیو پیرلو پوگبا مشکلی پیش بیاد تو این سیستم واقعا سخته جایگزین پیدا کردن براشون . و هم اینکه پوگبا هنوز به نظرم اونقدر آماده رقابت تو این سطح و همچین میدانی نیست و واقعا میترسم جو ورزشگاه روش تاثیر بزاره خیلی دوست دارم بازی امشب فرانسه اسپانیا پوگبا فیکس بازی کنه . اگه پوگبا شرایط خوبی داشته باشه تو سیستم 3-5-1-1 حتی اگه پشت مهاجم به بازی گرفته بشه هم کارایی فوق العاده ای میتونه داشته باشه .

#56
You Sef

You Sef

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 639 ارسال
بازی بازی ای که الان از ریبری دیدم! کار لیخت و آساموا تو بازی با بایرن مقابل ریبری و روبن خیلی سخته! اگه این دوتا مهار بشن تیم بایرن کلا میخوابه!

#57
Atomic Ant

Atomic Ant

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 258 ارسال
ترکیب بالا قطعاً ایده آل ترین ترکیب برای شب آلیانز هست ولی "بی نقص" نیست. با رفتن مارکیزیو به خط جلوتر مسلماً کار برای توپ پخش کن بایرن به طرز واضحی سخت میشه ولی به همون مقدار، میزان دوندگی خط هافبک ما در خطوط جلوی دفاع خودمون پایین میاد و این ممکنه باعث مانور راحت تر روبن و تونی کروس بشه. پیرلو Work Rate بالایی تو فاز دفاعی نداره و حُسن MVP خطی اینه که دوندگی ویدال و مارکیزیو این ضعف پیرلو رو تا حد زیادی پوشش میده ولی از اون جایی که پوگبا ذاتاً استیل کندی داره و به اندازه ی مارکیزیو و ویدال فرز نیست ممکنه فضای مانور راحت تری به بازیکن با سرعتی مثل روبن بده چون تو این خط هافبک سه نفره ی بالا یه جورایی فقط ویدال تو انجام واکنش های دفاعی و درگیری های سریع و انفجاری سرعت خیلی بالایی داره. حس می کنم پپه برای چنین بازی ای خیلی به کار می یومد چون واقعاً در امر دوندگی چهار نعل پیش می رفت! :1: پارسال سن پائولو هافبک وسط بازی کرد و روی همین دوندگی ای که تو اون بازی خاص در حمله و دفاع بهش نیاز داشتیم یه بازی فوق العاده و یه گل فوق العاده تر هم زد. ضعف دیگه ای که این ترکیب داره بیش از حد دفاعی بودن پیستون های تیمه که در فاز حمله باعث ضعف میشه ولی از اونجایی که دفاع رو تضمین می کنه و بیرون از خونه گل نخوردن اهمیت بالایی داره، اشکال خاصی وارد نیست. چیزی که با دیدن این ترکیب خیلی منو اُمیدوار می کنه یه خط دفاع 5 نفره ی نفوذ ناپذیر (به خصوص از جانب کیه لینی) و البته توان ضد حمله های سریع با استفاده از کارای ترکیبی مارکیزیو و ووچینیچ هست که اتفاقاً خیلی خوب داخل زمین همدیگه رو پیدا می کنند.

#58
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

اتفاقا من خودم هم تو رویا هام نظرم این بود که یکی از مهاجم های یووه کم بشه و به هافبک ها اضافه بشه چون تجربه نشون داده تو یووه هافبک ها به نسبت مهاجم ها خیلی کارایی بهتری دارن و تو این بازی با توجه به ورود پوگبای قد بلند رو کارهای هوایی خیلی قوتری میشیم .تیم بایر مونیخ اتفاقا تو کار هوایی مخصوصا کرنر ها بشدت مشکل دارن و ازین قضیه کرنر ها هم خیلی ترس دارن .دورازبان اونا یه چیزی تو مایه های رحمتیه توپ هوایی که میاد (کرنر ها ) کلا دست پاچه میشه همه چیو گم میکنه .بازی قبلیم همین جوری گل هم خوردن.یه نکته جالب دیگه این که نویر خیلی دوزابان خوبیه ولی یه وقت ها یه کارایی میکنه که آدم نمیدونه چی بگه منظورم اینه که بعضی بازی ها بازیش بگیر نگیر داره.
و در آخر اینکه خدایا شکرت که این جووینکو تو بازی نیست با این ترکیب .فقط بلده با سر بره تو سینه مدافع حریف و تخصص داره تو اینکه تک به تک هارو خراب کنه و از داور پنالتی التماس کنه.برای خط حمله نمیدونم کی باشه بهتره ولی فکر میکنم ماتری اگه باشه خیلی بهتره چون احتمالا یووه با این تریکب به سر زنی و شوت از راه دور رو بیاره که برای سر زنی ماتری خیلی بهتره و برای شوت زنی وچنیچ که شوت هاشم البته بگیر نگیر داره و از هر 10 تا یکی میره تو گل.
در کل امیدوارم همون بلایی که سر چلسی اومد سر بایرن هم بیاد مدتهاست که برای بسته شدن دهن اینا دارم ثانیه شماری میکنم :2qcmh45:




نگفتم این دروازه بان سوتی میده .
دیشب تو بازی آلمان و قزاقستان این نویر یه گل ماستی خورد چقدر خندیدیم .بعد اینکه گل خورد تمام ورزشگاه نویر رو هوو کردن .این دو جنبه داره یک اینکه روحیه نویر رو با خاک یکسان کرد با این سوتی که داد :1: و دوم اینکه شما نتیجه عکس بده یک شبه نویر برای جبران از نویر تبدیل به لویاشین بشه :Facepalm:


اینم فیلم بازی و گلی که خورد . حجمش 10 مگه.
http://video.varzesh...مان4-1قزاقستان/

#59
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال
تمام بلیط های بازی برگشت یوونتوس و بایرن در تورین به فروش رفت :1: از الان !!!

#60
R.BAGGIO.10

R.BAGGIO.10

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 422 ارسال
کار سخت یوونتوس در آزمونی سخت به نام بایرن . پیش بازی بایرن مونیخ یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا. مسلما بایرن با قدرت و سرعت و استفاده از نیروی زیاد گام به مرحله یک چهارم نهایی نهاد و این در حالی است که یوونتوس به آرامی و با وحدتی بی مثال گام به این مرحله نهاده است. بایرن مونیخ یکی از فینالیستهای سال قبل علی رغم صدر نشینی در گروه خود و همچنین گذاشتن انرزی زیاد برای صدرنشینی هنوز در حسرت از دست دادن جام فینال فصل قبل است. با این حال با یک برگشت به عقب میفهمیم آنها در اروپا خوب بوده اند.بایرن مونیخ در زمان روند صعودی به سختی متوقف میشودالبته آنها بازیها را با شوک باخت 3 بر 1 در مقابل باته بوریسف در مینسک آغاز کردند سپس آنها در مرحله یک شانزدهم بازی سخت دوم خود را برابر آرسنال انجام دادند.اما این عملکرد باشکوه انها در بازی اول در خاک لندن بود که آنها را به مرحله بعد فرستاد.آنها در بازی برگشت در مونیخ 2 بر 0 به آرسنال باختند و فقط به خاطر گل زده به این مرحله گام نهادند.آنها با طرز فکری درست به مصاف یووه در مرحله یک چهارم نهایی میروند. یوونتوس آنتونیو کونته در حال حاضر در 5 رقابت این فصل لیگ قهرمانان خود بازی ای را به حریف واگذار نکرده اند و ما از تیم بزرگی صحبت میکنیم که هیچ ستاره بزرگ زرق و برق داری را در ترکیب خود نمیبیند اما این تیم با این بازیکنان موفقیت بزرگی را رقم زد.فصلی بی شکست در لیگ ایتالیا.تمام بازیکنان یووه در خدمت کار گروهی تیم هستند.از مدافعان که هر کس رابط خط دفاع به حمله است تا تمام بازیکنان که هر کس به جلو کمک میکند.و برای مثال میشود به نابود شدن چلسی در تورین در مرحله گروهی با همین سیستم اشاره کرد و از آنها قدردانی کرد. یوونتوس میتواند به بهترین نحو وسط زمین را به اشغال در بیاورد و این به کم شدن نظم و قدرت حمله بایرن می انجامد..تیم ایتالیایی مسلما بهترین خط دفاعی را در بین 8 تیم را یافته به این مرحله را دارا میباشد و این الهام گرفته از بوفون است و خط دفاع آجرین یووه.آنها یکی از پنج تیم راه یافته به این مرحله هستند که برای دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ خود نیز میجنگند. بازی اول دو تیم در آلیانز آره نا در تاریخ دوم آوریل است بازی دوم 10 آوریل در ورزشگاه یوونتوس تورین است. ______________ ترجمه اختصاصی R.BAGGIO.10 لینک خبرنامه





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی