پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا- بایرن مونیخ 2-0 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
441 پاسخ برای این موضوع

#441
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
هرچند صحبت در مورد بازی رفت کمی دیره اما شکست یووه اونقدر دردناک بود که چند روز به فروم نیام! انتظار این بازی ضعیف از تیم یووه و بازیکنایی مثل بوفون بارزالی و پیرلو رو نداشتم قبول دارم که کونته تو نبرد تاکتیکی شکست خورد و نتونست مثل همیشه نیمه دوم بازی هارو برنده باشه ولی بازی در زمین حریف ,,,تجربه بازیکنان و مربی بایرن در ل ق ,,, گل زود هنگام بایرن ,,, و از همه مهمتر عادت یووه به سیستم سه دفاعه در این فصل و استفاده بسیار کمتر از پلن دوم و سیستم چهار دفاعه نسبت به فصل قبل و بازی بد ستاره هایی مثل بوفون و پیرلو از مهمترین دلایل شکست کونته بود اگه کونته زودتر تغییر سیستم میداد و با چهار مدافع بازی میکرد دقیقا همون موقع که تونی کروس مصدوم شد و روبن به بازی اومد شاید در بدترین حالت با همون یک گل شکست میخوردیم به نظر من مصدومیت کروز به نفع هاینکس شد وگرنه کونته با همون سیستم اولیه بازی به تدریج سوار بر بازی میشد رفتن مارکیزیو به سمت چپ نه تنها به یووه کمک نکرد بلکه بازی پیرلو رو هم خراب کرد و اون رو تنها تر از قبل کرد و باعث شد هم پیرلو و هم مارکیزیو که مکمل های خوبی برای هم بودن عملا بی اثر باشن و حتی این تغییر نتونه از کناره ها مانع نفوذ بازیکنان بایرن بشه کونته سعی کرد با متمایل کردن هافبک های وسط خودش به کناره ها مانع نفوذ ریبری و روبن بشه ولی عملا هم پیرلو تنها شد و هم وسط زمین دست بایرن افتاد شاید اگه پوگبا فیکس بازی میکرد و آساموا جای پلوزو وارد زمین میشد و با یه مهاجم بازی میکردیم ورق بر می گشت! به نظر من بازی ندادن به ووچینیچ از ابتدا علاوه بر نا آماده بودن میرکو بیشتر به خاطر این بود که اسیر ضد حملات بایرن نشیم چون میرکو با حفظ توپ خوبی که داشت باعث میشد تیم بیشتر جلو بکشه و گل های بیشتری بخوره

#442
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

مطمئن نیستم ولی فکر میکنم قوانین لیگ اروپا با لیگ قهرمانان تفاوت دارن ، باز هم اگر اشتباه نکنم همین امسال این قانون رو برای لیگ اروپا وضع کردن !

متاسفانه حافظه تاریخیم هم کمکم نمیکنه در این مورد :1: ، در این چند سال اخیر من موردی رو به یاد نمیارم که همیچین اتفاقی افتاده باشه !


فرهاد جان اين قانون جز مقرراته مسابقات رفت و برگشته و ارتباطي به چمپيونز ليگ يا يورو ليگ نداره...





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی