پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا- بایرن مونیخ 2-0 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
441 پاسخ برای این موضوع

#1
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال

مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا

تصویر

بایرن مونیخ آلمان - یوونتوس ایتالیا

زمان : سه شنبه 13 فرودین ماه 1392 ، ساعت 23:15

مکان : ورزشگاه آلیانز آرنا

آنونس بازی

[img width=480 height=167]http://www.fcbayern.telekom.de/media/images/der_fcb/stadion/allianz_arena_ima_310505.jpg[/img]



#2
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
قبل از هرچیز عجب ورزشگاهی دارن اینا . امیدوارم خیلی بازی خوبی از آب در بیاد . اصلا از بازی با سلتیک خوشم نیومد اصلا بازی خوبی نبود امیدوارم مثل بازی یورو بازی کنیم.

#3
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
[img width=480 height=285]http://cdn.tuttosport.com//images/36/C_3_Media_1560136_immagine_ts673_400.jpg[/img]
مهاجم سابق یوونتوس که سابقه بازی در بایرن را نیز دارد به یوونتوس هشدار داد که مراقب بایرن باشند و آنها توانایی ادامه راه را خواهند داشت.
مهاجم سابق یوونتوس در مورد چالش قهرمانان صحبت می کند: “دو مسابقه بسیار سختی خواهد بود .از وی درمورد اینکه دوست دارد کدام تیم راهی مرحله بعد شوند می پرسند؟ دوستان من در هر دو تیم حضور دارند … »
این منظره زیبا خواهد بود. یوونتوس ها باید بسیار مراقب باشند چون که باورایی ها توان ادامه راه را دارند. “لوکا تونی به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بین بایرن و یوونتوس بازگشت به گذشته است. مهاجم فیورنتینا، در واقع، قلب من در این مسابقه به دو نیم تقسیم شده است.

لوکا که پارسال به اصفهان آمده بود ودر بازی النصر-سپاهان در باخت سنگین تیمش شریک بود در ادامه گفت”دوبازی سخت وجود خواهد داشت چرا که ما در حال صحبت در مورد دو باشگاه بزرگ هستیم. یوونتوس می تواند از اختلاف ایجاد شده در لیگ بهره ببرد و توانایش را در چمپیون بگذارد.بیانکونری ها و باورایی ها دو تیم بسیار متفاوت هستند. بایرن مونیخ تعداد زیادی ازبازیکنان با کیفیت،را دارا است اما گاهی اوقات بازی ضعیفی را انجام می دهند. خواهیم دید که چگونه به چالش کشیده می شوند.

من دوستان زیادی از هر دو طرف دارم، بنابراین من فقط به رفتن به ورزشگاه و دیدن اینکه کدام تیم بهترین است فکر می کنم. به نظر من، بایرن واقعا یک تیم است که می تواند تا مراحل پایانی پیش برود.

منبع: اف سی یوونتوس دات آی آر ترجمه شده توتو اسپرت http://cdn.tuttosport.com/

#4
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

[img width=480 height=348]http://upload.tehran98.com/img1/oirlolavvlno6xk88oq7.jpg[/img]

- آمار و نتایج دو تیم در مقابل هم :

Bayern Munich 0 - 1 Juventus
Bayern Munich 0 - 1 Juventus
Bayern Munich 2 - 1 Juventus
Bayern Munich 1 - 2 Juventus
Bayern Munich 0 - 0 Juventus
Bayern Munich 4 - 1 Juventus


- بایرنی ها تا به اینجای کار در لیگ قهرمانان امسال 18 گل زده اند ، در مجموع 22 کارت زرد گرفته اند به طور متوسط در هر بازی 593 پاس داده اند ، 17 شوت زده اند ، 9 کرنر زده اند ، 13 بار مرتکب حطا شده اند ، 2 بار در آفساید قرار گرفته اند ، 20 بار تکل زده اند و 87 درصد از پاس هایشان سالم به مقصد رسیده است ! در مقابل یوونتوسی ها تا به اینجای کار 17 گل زده اند ، در مجموع 16 کارت زرد گرفته اند ، به طور میانگین در هر مسابقه 485 پاس داده اند ، 18 شوت زده اند ، 7 کرنر گرفته اند ، 14 بار خطا مرتکب شده اند ، 4 بار در آفساید قرار گرفته اند ، 21 بار تکل زده اندو 82 درصد از پاس هایشان سالم به مقصد رسیده است !

- بایرن در 8 بازی خود در لیگ قهرمانان امسال 5 برد ( 2 بار لیل ، یکبار والنسیا ، یکبار باته و یکبار آرسنال ) ، 2 باخت ( باته و آرسنال ) و یک مساوی به دست آورده اند ! در مقابل یوونتوسی ها از 8 بازی خود 3 مساوی و 5 برد ( دوبار سلتیک ، یکبار چلسی ، نورتخلند و شاختار ) به دست آورده اند !


Spoiler


#5
mohammad zamani

mohammad zamani

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 38 ارسال
سلام...سال نو همه مبارک :thankyou: بچه ها شک نکنید....یعنی شک نکنید ....ما راحت بایرنو حذف میکنیم... .اینجور که معلومه اونا خیلی از قرعه شون ناراضی هستند...خیلی ترسیدن :nish: از صحبتهای بازیکناشون معلومه.... :2: :2:

#6
L'Avvocato

L'Avvocato

    هوادارِ یوونتوسِ سابق

  • اعضا
  • 1484 ارسال


- آمار و نتایج دو تیم در مقابل هم :

Bayern Munich 0 - 1 Juventus
Bayern Munich 1 - 2 Juventus
Bayern Munich 1 - 0 Juventus
Bayern Munich 2 - 1 Juventus
Bayern Munich 0 - 0 Juventus
Bayern Munich 4 - 1 Juventus



لطفاً تصحیح کنید: هر دو نتیجه ی 1-0 باید به نفع یووه نوشته بشه.(بازیهای رفت و برگشت 2004/5).

#7
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
همون طور که انتظار داشتم بزرگان و مدیران بایرن از اشتباهات گذشته درس گرفتن(شکست آلمان در نیمه نهایی یورو) و حتی بازیکنان بایرن هم تو مصاحبه هایی که جداگانه داشتن بصورت کاملا دیکته شده و حرفه ای و برنامه ریزی شده یوونتوس رو دست کم نگرفتن!!! به هر حال بعضی از اسطوره های بایرن که زیاد از نظر مدیریتی به این باشگاه نزدیک نیستن هنوز هم دارن اشتباهات گذشته رو تکرار می کنن که این جای امیدواری داره آلمانی ها ذاتا خودشون رو توی تمام مسایل برتر از بقیه میدونن و میشه از همینجا بهشون ضربه زد یوونتوس همراه با آنتونیو کونته مثل گذشته همون سیاست ایتالیایی ها رو در پیش گرفتن نمیگم مکر و حیله بلکه با زرنگی خاصی از موضع آرزو رویا و... مسایل دیگه وارد شدن و سعی میکنن فشار و توقعات رو از طرفداران و رسانه ها پایین بیارن هرچند نتایج خوب یووه و مصاحبه های مکرر مورینیو در یک ماهه گذشته کمی توجه رسانه ها رو معطوف این تیم ایتالیایی کرده که من شخصا امیدوارم این اتفاق نیافته و کسی روی یووه حساب باز نکنه!!!

#8
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
دقیقا ریبری هم داره با مشکلی که کیلینی براش پیش اومده دست و پنجه نرم میکنه و مچ پای راستش تورم داره ، کادر پزشکی بایرن از مسئولان فرانسه خواسته که اون رو دعوت نکنن ولی دشام زیر بار نرفته و اون رو دعوت کرده و علارقم توصیه اکید پزشکان بایرن برای بازی نکردنش دشام اعلام کرده که از اون در هر دو دیدار ملی استفاده خواهد کرد :1: بیلد المان هم در یکی از ستون های خودش رو به این خبر اختصاص داده و گفته که این یک بازی از پیش برنامه ریزی شده بین هم تیمی های سابقه ! :1: اشاره به یوونتوسی بودن دشام و رابطه اش با کونته

#9
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
تورو خدا اینقدر بازیش بده با عصا بره خونه

#10
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
سایت هوادارای بایرن نوشته: آیا توطئه ای در راه است؟ FCBayern.ir - فرانک ریبری که از ناحیه قوزک پا مصدوم شده بود و به همین خاطر دو بازی بایرن مقابل آرسنال و بایرلورکوزن را نیز از دست داه بود. در حالیکه که هنوز آثار مصدومیت در وی دیده می شود به اردوی فرانسه برای انجام دو مسابقه با گرجستان و اسپانیا در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی برزیل فرا خوانده شد. به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ دیدیه دشام با وجود تذکر کادر پزشکی باشگاه بایرن مونیخ مبنی براینکه هنوز مصدومیت ریبری به طور کامل بهبود نیافته و این توصیه که حداقل از وجود وی در یک بازی آنهم مقابل اسپانیا استفاده نماید این توصیه را نادیده گرفته و قصد دارد از وجود ریبری در هر دو بازی نیز استفاده نماید. وی همچنین عقیده دارد مصدومیت اندک ریبری تا روز انجام مسابقات هم کاملا برطرف خواهد شد. دشام سر مربی تیم ملی فرانسه در این باره به تله فوت فرانسه می گوید : "فرانک به تمرینات بازگشته. ما او را با خودمان خواهیم برد. او از ناحیه قوزک مشکل دارد ولی نگرانی خاصی دراین باره وجود ندارد." به گفته مطبوعات های محلی شهر مونیخ و برخی از رسانه های آلمانی ممکن است توطئه ای در کار باشد. بدین ترتیب که دشام قصد دارد ریبری را مصدوم به بایرن مونیخ تحویل دهد تا بدین ترتیب با غیبت ستاره اصلی باشگاه مونیخی در مقابل یوونتوس کمک بزرگی به باشگاه سابق خود یعنی یوونتوس تورین نموده باشد. به گفته شاهدان عینی در اردوی تیم ملی فرانسه هنوز رییری از ناحیه قوزک پا احساس ناراحتی اندکی می نماید و ممکن است این دو بازی و به خصوص بازی سخت و پر فشار مقابل تیم ملی اسپانیا منجر به تشدید مصدومیت این بازیکن مسلمان بایرن مونیخ گردد. مدیران و کادر تیم ملی فرانسه این گزارشها را شایعه خوانده و آنها را رد می کنند و اعتقاد دارد ریبری در روز بازیهای ملی کاملا آماده و سالم خواهد بود. هنوز مقامات باشگاه بایرن مونیخ نیز نسبت به انتشار این گونه گزارش ها یا شایعات عکس العملی را از خود نشان نداده اند.

#11
B@NoYePiR

B@NoYePiR

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1414 ارسال

فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال جهان فهرستی شامل 22 تیم برتر و صاحب رکورد در زمینه شکست ناپذیری در خانه رو منتشر کرده که بایرن مونیخ با 73 بازی بدون شکست در خانه در رده دهم جدول قرار داره و یووه با 71 بازی در رده سیزدهم قرار داره


Spoiler



#12
Pintoricio

Pintoricio

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1362 ارسال
سه سال قبل وقتی با بایرن بازی داشتیم اول اون هفته با اینتر بازی داشتیم اگه یادتون باشه . دو بازی سخت توی تورین که بازی اول رو روی درخشش خط میانی و دفاعی تونستیم ببریم (اون بازی دوندگی و از خود گذشتگی مارتین کاسرس واقعا به یاد موندنی بود) . روز بعد از بازی خبر اومد که کیلینی و سیسوکو دو عنصر اصلی دفاعی و میانی تیم مصدوم شدن و همین عامل باعث شد اون افتضاح جلوی بایرنی که حتی زوج ریبری و روبن رو نداشت به بار بیاد . اما حالا رسیدیم به این مقطع فصل که بازم مقابل این دو تیم توی یک هفته بازی داریم با این تفاوت که این بار هر دو بازی خارج خونه انجام میشه و کار به مراتب سخت تری داریم . به نظر من یووه فقط باید روی تیم خودش تمرکز کنه چون بایرن حتی اگه یکی دو بازیکنش نباشن به هر حال بایرنه چیزی که سه سال پیش هم ثابت کرد . ما بدون شک کاسرس رو نداریم اگه کیلینی هم روز بازی فرم خوبی نداشته باشه واقعا به مشکل میخوریم . مساله دیگه نزدیکی دو بازی به هم و مشکل خستگی تیم بعد از بازی سنگین با اینتره ، چیزی که سه سال قبل کاملا مشهود بود و امیدوارم کونته واقعا یه فکری برای این مساله بکنه .

#13
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
نمیدونم کسی به این نکته اشاره کرد یا نه ، همونطور که همه میدونیم یوونتوس در دهه 90 سال 96 ، 97 و 98 هر 3 سال یه پای فینال لیگ قهرمانان بوده ، و تنها سال 96 تونسته با شکست آژاکس قهرمان اروپا بشه ، حالا سال 98 دو تیم یوونتوس و رئال مادرید میرسن فینال و تیم مادریدی موفق میشه با یک تک گل یوونتوس و شکست بده و فاتح اروپا بشه ، مربی اونوقت رئال "Jupp Heynckes" مربی حال حاظر بایرن بوده ! از اونوقت به بعد نمیدونم یووه تونسته از Heynckes انتقام بگیره یا خیر ! ولی این بازی هم باید از بایرن انتقام گرفت هم مربیش !

#14
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
+ ظاهرا ماریو گومز به دلیل مصدومیت دیدار آلمان برابر قزاقستان رو از دست داده و پزشکان به زودی شدت مصدومیت و زمان دوری او از میادین رو اعلام می کنند. رسانه های آلمانی نگرانند مبادا گومز دیدار برابر یووه را هم از دست بده..

#15
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

تصویرتصویر

یوونتوس بایرمونیخ

[img width=480 height=402]http://www.niloblog.com/files/images/xq3v9wc5k4ajoa9ev362.png[/img]

[img width=480 height=377]http://www.niloblog.com/files/images/4iyt2vg85ltw549msp2e.png[/img]

برای بزرگتر دیدن تصویر روی ان کلیک کنید



#16
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

رومنیگه: بایرن مونیخ - یوونتوس می‌توانست فینال لیگ قهرمانان باشد

تصویر

مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ معتقد است جدال باواریایی‌ها با یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دیداری در حد و اندازه‌های یک فینال است.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ با اعتراف به سخت بودن کار تیمش برای گذر از سد یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تاکید کرد، این بازی با توجه به جایگاه و سابقه دو تیم یکی از مهیج‌ترین بازی‌های این مرحله خواهد بود.

رومنیگه به اسکای اسپورت 24 گفت: این بازی برای هر دو تیم یک بازی سخت خواهد بود. هم یوونتوس، هم بایرن مونیخ می‌توانستند در این مرحله با تیم‌های ضعیف‌تری روبرو شوند. این بازی می‌توانست فینال رقابت‌ها باشد. در مونیخ کسی انتظار ندارد و فکر می‌کنم که در تورین هم همین وضعیت باشد. به هرحال این بازی که جدال دو تیم از بهترین تیم‌های این مرحله هستند خیلی جذاب و مهیج خواهد بود.

آخرین باری که بایرن مونیخ و یوونتوس در لیگ قهرمانان با یکدیگر روبرو شدند در مرحله گروهی این رقابت‌ها در سال 2009 بود که بایرن موفق شد یوونتوس را در تورین با نتیجه 4 بر یک شکست داده و به مرحله بعد راه پیدا کند.اما در مجموع تعداد برد های یووه از حریف خود بیشتر است.

منبع : تسنیم



#17
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

لوتار ماتیوس:
یوونتوس، بایرن مونیخ را شکست دهد قهرمان می‌شود

اسطوره فوتبال آلمان معتقد است حریف باواریایی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در صورتی که بتواند نماینده آلمان را شکست دهد، تا انتهای راه رسیدن به قهرمانی خواهد رفت.

تصویر

وتار ماتیوس در خصوص رویارویی بایرن مونیخ، صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال کشورش با یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ایتااسپورت‌پرس گفت: اگر یوونتوس بایرن مونیخ را شکست دهد، قهرمان لیگ قهرمانان خواهد شد.

ماتیوس افزود: جدال این دو تیم که در یک سطح رقابت‌شان را شروع می‌کنند، بازی بسیار مهیجی خواهد شد. من بایرن مونیخ را بخت اول پیروزی در این جدال نمی‌دانم چون یوونتوسی که در مرحله قبلی لیگ قهرمانان برابر سلتیک دیدم، تیم بسیار قدرتمندی بود.

ستاره سابق بایرن مونیخ که به واسطه دوران بازیگری‌اش در اینتر شناخت خوبی از یوونتوس دارد در ادامه به تمجید از سرمربی بیانکونری پرداخت و اظهار داشت: کار آنتونیو کنته برای به وجود آوردن ذهنیت پیروزی‌طلبی در میان بازیکنانش عالی بوده است. اگر آنها در مونیخ متحمل شکست سنگینی نشوند در خانه جدیدشان که انگیزه مضاعفی به آنها می‌دهد، می‌توانند صعود کنند.

ماتیوس در خاتمه خاطرنشان کرد: بایرن تجربه بیشتری دارد اما در مجموع 180 دقیقه بازی تجربه فقط یک امتیاز کوچک است. اگر یوونتوس در آلمان خوب بازی کند و در نهایت صعود کند، تا پایان راه قهرمانی در این رقابت‌ها خواهد رفت، چون شور و شوق و خودباوری بازیکنانش سر به فلک خواهد گذاشت.

منبع: خبر گذاری تسنیم نیوز :smile:



#18
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

یادداشت ویژه: تحلیل جامع و رده بندی 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

ااین مطلب رو طرفداری نوشته من براتون فقط یوونتوس و بایرن رو میزارم بقیه رو تو صفحه لیگ قهرمانان میزارم برای سایر 6 تیم دیگه اگه دوست داشتین برین ببینین.یوونتوس شانس شماره 2 قهرمانیه :1:

هشت تیم در هیجان انگیزترین و جذاب ترین رقابت های باشگاهی در اروپا باقی مانده اند. هر کدام از این تیم ها می توانند تا فتح لیگ قهرمانان این فصل پیش روند، اما در این بین بعضی از آنها از شانس بالاتری برای تصاحب این رقابت ها برخوردارند.

با بسته شدن پرونده مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها، Bleacher Report اقدام به تحلیل و رتبه بندی تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی بازی ها کرده است. در این یادداشت، تیم های حاضر براساس نتایج گذشته، قدرت تیمی، پتانسیل شان برای موفقیت و البته تا حدی نظرات شخصی نویسنده، مایکل کامینگز، رده بندی شده اند.

بایرن مونیخ

[img width=480 height=300]http://aksup.ir/images/9altiopu32o0plwj2i7c.jpg[/img]

نحوه صعود:

صدرنشینی گروه ششم؛ غلبه بر آرسنال در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله یک هشتم با نتیجه تساوی 3-3 و قانون گل زده بیشتر در خانه حریف



چرا آنها بالاتر نخواهند رفت؟

علی رغم نتایج فوق العاده آنها در این فصل، عملکرد بایرن در لیگ قهرمانان سال جاری، آن چنان هم راضی کننده نبوده است. باوارایی ها در دور گروهی در یکی از بازی ها با نتیجه 3 بر یک مغلوب تیم گمنام باته بوریسوف شدند و در نهایت هم تنها به لطف تفاضل گل بیشتر نسبت به والنسیا در صدر گروه قرار گرفتند.

در مرحله یک هشتم هم ممکن بود آنها در خانه توسط آرسنال حذف شوند. آنها بعد از بازی رفت در ورزشگاه امارات به عنوان اولین بخت قهرمانی شناخته می شدند، اما پس از بازی چهارشنبه شب، این شانس را از دست دادند.



چرا آنها شایسته حضور در نیمه نهایی اند؟

آیا بازی های آنها در طول فصل را دیده اید؟ اگر جوابتان منفی است، نگاهی به آمارشان بیندازید. بایرن مونیخ در 25 بازی خود در بوندس لیگا، تنها یک باخت داشته است، 67 گل به ثمررسانده و تنها 10 گل دریافت کرده است.

یوپ هاپکینز، سرمربی بایرن مونیخ، بازی های بسیار جذاب و تماشاگرپسندی ارائه داده است. بایرن در فاکتورهای مالکیت توپ و به مقصد رساندن پاس های ارسالی هم در بین تیم های 5 لیگ مطرح اروپا، در جایگاه دوم قرار دارد.

در این تیم، ماریو مانژوگیچ (15 گل در لیگ)، ماریو گومز، توماس موللر (12 گل در لیگ) و فرانک ریبری، مهمترین عناصر تهاجمی بایرن به شمار می روند. تونی کروس، باستین شواین اشتایگر و خاوی مارتینز خط هافبک این تیم را تشکیل می دهند. مانوئل نویر هم که به عنوان یکی از برترین دروازه بانان فعلی اروپا و جهان به شمار می رود، آخرین خط آنها را بیمه کرده است.



پیش بینی:

بایرن با توجه به خط دفاع و حمله قابل اتکایش، در میان شانس های مسلم قهرمانی قرار داشت و دارد. امسال سالی است که آنها می توانند ناکامی های دو فینال سال های 2012 و 2010 را به فراموشی بسپارند، البته اگر اتفاقات بازی با آرسنال در دور برگشت در مراحل آینده هم تکرار نشود!

یوونتوس

[img width=480 height=319]http://aksup.ir/images/7dnxobamgtt28tzfrgc.jpg[/img]

نحوه صعود:

صدرنشینی در گروه پنجم؛ غلبه بر سلتیک در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله یک هشتم با نتیجه 5 بر صفر



چرا آنها شایسته حضور در نیمه نهایی اند؟

یوونتوس در حال حاضر برترین خط دفاعی اروپا و بلکه جهان را در اختیار دارد. این نکته باعث می شود شکست آنها مشکل نماید. آنها همچنین یکی از دو تیمی هستند که هنوز در رقابت های لیگ قهرمانان این فصل، متحمل شکست نشده است. دورتموند تیم دیگر از این حیث است.

آنها در مرحله گروهی رقابت های تنها 4 گل دریافت کردند و در دور یک هشتم هم سلتیک را با پنج گل درهم کوبیدند و قاطعانه ترین برد آن مرحله را کسب کردند. در بین آنها آندره آ پیرلو پا به سن گذاشته و بوفون آماده هنوز هم از تاثیرگذارترین بازیکنان یووه به حساب می آیند.



چرا کسی از حدف آنها شوکه نخواهد شد؟

آنها در مرحله یک هشتم با سلتیک روبرو شدند که حریف چندان قدرتمندی نبود. علاوه بر این، خط حمله یوونتوس به خوبی خط دفاع آنها نیست. آنها از وجود مهاجمی شش دانگ محرومند. فابیو کوالیارللا و سباستین جووینکو هر کدام 6 گل در لیگ به ثمر رسانده اند. هر چند ممکن است این نکته از نظر بسیاری یک ضعف به حساب بیاید، نشان از تعادل در خط حمله این تیم دارد. تورینی ها در سری آ موفق شده اند 55 گل در 28 بازی به ثمر برسانند و با 9 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارند.

پیش بینی:

بیانکونری ها در اولین حضورشان در رقابت های لیگ قهرمانان پس از افت محسوس شان در سال های اخیر، می توانند به عنوان تیمی معرفی شوند که با چراغ خاموش حرکت کرده یا به قول انگلیسی ها، اسب سیاه رقابت ها بوده اند. اما اکنون دیگر این عنوان برازنده آنها نیست، چون بانوی پیر ایتالیا، اکنون یکی از شانس های مسلم قهرمانی است.



#19
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال

Jupp Heynckes

تصویر

ژوزف هاینکس در تاریخ 9 می 1945 در مونشن گلادباخ آلمان متولد شد.
هاینکس فوتبال خود را از تیم محل زادگاهش یعنی بوروسیامونشن گلادباخ آغاز کرد و عضوی از تیم طلایی دهه های 1960 و 1970 این باشگاه بود.وی با گلادباخ افتخارات زیادی کسب کرد و قهرمانی جام یوفا و قهرمانی های متعدد داخلی را نیز جشن گرفت.
هاینکس 369 بار در بوندس لیگا به میدان رفت و 220 گل به ثمر رساند.از این حیث،هاینکس پس از مولر با 365 گل و کلاوس فیشر با 268 گل،نفر سوم مجموع گلزنان برتر بوندس لیگاست.

تصویر

آغاز دوران حرفه ای

هاینکس در سال 1964 فوتبال خود را از تیم گلادباخ آغاز کرد و تنها یک سال بعد با رهبری هنس ویسویلر قهرمانی بوندس لیگا را تجربه کرد.وی دو سال دیگر نیز با گلادباخ ادامه داد و سپس به هانوفر نقل مکان کرد.
وی سه سال را بدون کسب هیچ عنوان خاصی در هانوفر سپری کرد و سپس به خانه ی اول خود نقل مکان کرد.
این بازگشت برای یوپ بسیار خوشایند بود؛چرا که در سال های 1971,1975,1976 و 1977 قهرمانی بوندس لیگا را جشن گرفت.کسب جام ملی آلمان (جام حذفی) در سال 1973 و جام یوفا در سال 1975 از جمله افتخارات تیمی هاینکس با گلادباخ محسوب میشود.
زدن 30 گل در رقابت های بوندس لیگا در فصل 1973-1974 باعث شد وی به همراه گرد مولر،گلزن افسانه ای بایرن آقای گل بوندس لیگا شود.فصل بعد بوندس لیگا،باز هم میدان گلزنی هاینکس بود و او با زدن 27 گل،این بار به تنهایی آقای گل آلمان شد.هاینکس در سال 1978 کفش های خود را برای همیشه آویخت.

تصویر

دوگانه گلادباخ در سال 1975

هاینکس 39 بازی ملی با پیراهن تیم ملی آلمان غربی انجام داد که ماحصل آن زدن 14 گل ملی و قهرمانی جام ملت های اروپا در سال 1972 بود.البته وی همراه تیم ملی آلمان غربی قهرمان جام جهانی 1974 نیز شد ولی در کل جام تنها یک نیمه برای تیم کشورش بازی کرد.

تصویر

آغاز مربیگری

هاینکس مربیگری را هم از تیم زادگاهش آغاز کرد؛ اما برخلاف دوران بازیگری،به تیم های زیادی ملحق شد و بعضاً موفقیت های خوبی نیز کسب کرد.
از سال 1979 که وی رسماً وارد عرصه ی مربیگری شد،تا کنون هدایت 9 تیم را تجربه کرده است.این تیم ها عبارتند از: بوروسیامونشن گلادباخ (2 مقطع)،بایرن مونیخ (3 مقطع)،اتلتیک بیلبائو (2 مقطع)،آینتراخت فرانکفورت،تنه ریف،رئال مادرید،بنفیکا،شالکه 04 و بایرلورکوزن.
به عنوان مربی،هاینکس 9 عنوان قهرمانی را در کارنامه ی خود میبیند.
دو عنوان قهرمانی بوندس لیگا در سال های 1989 و 1990،سه قهرمانی سوپرکاپ آلمان در سال 1987،1990 و 2012 به همراه بایرن مونیخ
یک عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 1997-1998 و قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا در سال 1997 به همراه رئال مادرید
دو قهرمانی جام اینترتوتو در سال های 2003 و 2004 به همراه شالکه04

[img width=480 height=289]http://s2.picofile.com/file/7700495585/Untitled.jpg[/img]

آمار هاینکس به عنوان مربی

تصویر

!Osram

تا به حال حتماً نام «اُسرام» به گوشتان خورده است! «اُسرام» یک شرکت تولیدی آلمانی است که در زمینه ی تولید لامپ های روشنایی فعالیت میکند؛ اما این چه ربطی به هاینکس دارد؟
رودی گورس،همبازی هاینکس در گلادباخ اولین شخصی بود که این لقب را برای یوپ در نظر گرفت؛ به این دلیل که هاینکس در دوران مربیگری خود و زمانی که تحت فشار و تنش زیاد قرار میگیرد،صورتش برافروخته و سرخ میشود و مثل لامپ های اُسرام عمل میکند!

تصویر

تقابل با یوونتوس به عنوان بازیکن

هاینکس دو بار به عنوان بازیکن در مقابل یوونتوس بازی کرد.در فصل 1976-1975 جام قهرمانان اروپا،در مرحله ی دوم حذفی،یوونتوس با بوروسیامونشن گلادباخ روبرو شد که در بازی رفت در گلادباخ 2-0 مغلوب این تیم شد که یکی از دو گل را هاینکس وارد دروازه ی یووه کرد و در بازی برگشت در استادیوم کوموناله تورین،دو تیم به تساوی 2-2 دست پیدا کردند تا یوونتوس از صعود باز بماند.

#20
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

Jupp Heynckes

تا به حال حتماً نام «اُسرام» به گوشتان خورده است! «اُسرام» یک شرکت تولیدی آلمانی است که در زمینه ی تولید لامپ های روشنایی فعالیت میکند؛ اما این چه ربطی به هاینکس دارد؟
رودی گورس،همبازی هاینکس در گلادباخ اولین شخصی بود که این لقب را برای یوپ در نظر گرفت؛ به این دلیل که هاینکس در دوران مربیگری خود و زمانی که تحت فشار و تنش زیاد قرار میگیرد،صورتش برافروخته و سرخ میشود و مثل لامپ های اُسرام عمل میکند!

:)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :))





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی