Jump to content

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

Photo

هفته بیست و پنجم سری آ- رم 1-0 یوونتوس

- - - - -

  • Please log in to reply
171 replies to this topic

#121
Fateme

Fateme

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 66 posts
مطمئنا کونته مقصر شکست نبود این بازیکنا بودن که بیش از حد معمول خسته بودن اما یکی مثه جووینکو که خسته نبود انقدر توپ هدر داد متاسفانه مهاجمامون استعدادشون زیرصفره در ضمن اینجا کانون هوادارای یوونتوسه هرکسی حق داره هرجوری که دوس داره انتقاد کنه یا تعریف کنه چون هممون به یه اندازه از یووه سهم داریم اونم سهم هواداریه خلاصه باخت امشب واقعا ناراحت کننده بود

#122
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2,840 posts
داریم چوب نداشتن بازیکنی مثل دلپیرو رو می خوریم که واسه تیم خطا بگیره دریبل بزنه.این از یکسو و دیدن جووینکوی نفرت انگیز و تحملش از طرف دیگه واقعا عذاب اوره حالا مهاجم تموم کننده ی شش دانگ بماند با گوشهای کناری خلاق و دریبل زن و البته اصرار روی سیستم 3-5-2 مدتیه بازیهای قشنگی انجام نمی دیم.تیم کند حمله میکنه حرکتهای تیمی تکراری و قابل پیش بینی شدن مخصوصا حرکتهای کناری تیم از دو سمت.سانترهای چشم بسته و زمینی که توپ به مقصد نمی رسه و اکثرش همون ابتدا به دفاع میخوره. شاید بهونه کنیم این بازی تیم خسته بوده ولی این توجیه این نوع بازی نیست. تعویضهای کنته هم بدجور داغون بودن.ووچینیچ هر چقدر بد باشه از جووینکو بهتره .اگر ووچینیچ تعویض میشد بهتر بود جووینکو وارد نشه یکی مثل جاکرینی هنوز مفیدتر از این بچه سوسول مغروره خروج ویدال هم اشتباه بود اونهم تعویضش با انلکا.اگر تیم خسته هست خب بازیکنی مثل مارونه بود که میتونست نقش ویدال رو بازی کنه و حتی میشد جاکرینی رو جای ویدال اورد . پادوین هم که بود و نبودش قرار نیست تغییری تو کیفیت تیم بده. واقعا بد بودیم

#123
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10,637 posts
اصلا کسی حق نداره هر جوری دوست داره انتقاد کنه!

انتقاد چارچوب و شرایط خاصی داره...والا آقا نادر و امیر خان هم انتقاد میکنن! عباس هم داره انتقاد میکنه،محمد مرحبا هم داره انتقاد میکنه؛ ولی منصفانه!
این رو کلی گفتم.

سرعت توپ کاپیتان رمی ها 103 کیلومتر بر ساعت بود! :np: واقعاً جیجی کوچکترین تقصیری نداشت.

یه نکته ی دیگه این که حتی امشب بارتزالی هم بد بود! :65: واقعاً جای خوشحالیه :1: چون امشب معلوم شد آدمه :1:

#124
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1,132 posts
یه سوال.انصافا وقتی با بقیه میشینید بازی یووه رو می بینید با شنیدن اسامی جووینکو،جاکرینی،پادوئین و چند نفر دیگه از این قبیل عرق شرم روی پیشونیتون نمیاد؟؟؟؟ :fp:

#125
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1,604 posts

این دوستانی که از کونته عیب می گیرن حق دارن

چون تو ایران اینوری یاد داده شده که مقصر باخت همیشه مربی هست و بقیه عوامل مسخره است

بهترین برنامه ها رو برای یک بازی داشته باشی وقتی تیمت از نظر ذهنی خسته باشه عملا هیچی هیچ

+پادین 3 روز پیش بهترین خرید و............... بود
امروز شد نوچه :lol:


محمد تا جایی این حرف درست هست ولی من بازی با سلتیک هم گفتم اگه آمبروز نبود اون نتیجه هرگز رقم نمی خورد. اگه آمبروز او سر دقیقه 60 را توی دست بوفون( وسط دروازه ) نزده بود و گل شده بود!!!!
هر دو مربی هر دو نیمه با یک تاکتیک بازی کردن. منچستر بدون ویدیچ، نانی، اسکولز خیلی بهتر از ما جلوی تیم رغیبش بازی کرد.

مربی رم هم متوجه خستگی بازیکنای یوونتوس شد و فاصله خط حمله و هافبک را زیاد کرد ولی عکس العمل کونته چی بود؟؟ هیچ، فقط بازیکن عوض کرد و تازه به جای ویدال، آنلکا را وارد می کنه و ازش میخواد یک خط عقب تر بازی کنه، توی پست قبلی گفتم کونته کمبود مهره داره ولی تجربه خیلی پایینی داره. این را باید پذیرفت. ولی توی این شرایط بخاطر نتایجی که گرفته باز هم باید ازش تقدیر بشه.

#126
behdad

behdad

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1,769 posts
@ مهدی RABEN FAN PERSI جناب مهدی خان عزیز! دو تا نکته: همین شما نبودی که تا یکی دو هفته پیش دادت به آسمون بود که چرا کونته تیم دوم رو داره بازی می ده و آاااای مردم به دادم برسید؟ حالا چی شد یه دفعه "بازیکنت خسته ست چرا ذخیره را بازی نمی دی؟" بعد هم اگر فکر می کنید که خیلی دانش مربی گری دارید، بلدید در عرض 7 روز 3 تا بازی سخت رو انجام بدید، همه رو هم ببرید، به شدت توصیه می کنم رزومه ی خودتون رو به دفتر باشگاه یوونتوس، به آدرس تورین، خیابان گالیلئو فراریس، پلاک فلان بفرستید، شاید اصلا کونته رو اخراج کردن شما رو کردن مربی یوونتوس، که یووه رو با 38 برد قهرمان ایتالیا کنید. یه جوری حرف می زنید انگار 165468232389 سال تو سطح اول فوتبال دنیا مربی گری کردید، حالا به نظرتون ضعف کار کونته خیلی به نظرتون بزرگ میاد. باختیم دیگه. منم اعصابم خورده، ولی تیم از اسکاتلند برگشته، فدراسیونِ عاشقِ یوونتوس هم که زرتی بازیشو گذاشته شنبه. خوب این تیم هم از نظر روحی/روانی و هم از نظر جسمی توانش تحلیل رفته. مطمئنم اگه کونته می اومد با تیم دوم هم بازی می کرد و با همین نتیجه می باختیم صحبت هایی نظیر "آاااااااای آقای کونته تو فکر کردی یوونتوس جای لات بازیه؟ یه مشت نوچه مثل پادویین و پلوزو جمع کردی فکر کردی فلان؟" می شنیدیم. انصافا اگر غیر از اینه بگو دیگه. در کل اینکه کونته یووه رو قهرمان جام ملت های آفریقا و لیبرتادورس هم بکنه، شما بازم پست های "آااااااااااای مردم! آاااااای ایها الناس! این کونته با یووه چه کار کرده" به راهه. زیاد خودتون رو زحمت ندید. ارزش کار کونته تو یووه با این "هوار کشیدن" ها کم نمی شه.

#127
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4,912 posts

+پادین 3 روز پیش بهترین خرید و............... بود
امروز شد نوچه :lol:


پست ها رو خوندم و کسی جز من از کلمه ی " نوچه " استفاده نکرده بود . ممکنه دقیقا اون پستی که من توش از پادویین به عنوان ِ بهترین خرید یاد کردم رو نقل ِ قول کنی ؟

#128
Donnie Darko

Donnie Darko

    عضو تیم ترجمه

  • اعضا
  • 98 posts
دلیل اصلی باختمون تنها و تنها ناشی از خستگیمون بود و برنامه ریزی مزخرف سری آ که عمدیه :sad1: :sad1: :sad1: :fp: :fp:

کنته قبل بازی گفته بود که خستگی بازیکنان نگرانی منه..چرا بازی ما نباید روز یکشنبه باشه
:sad1: :sad1: :sad1: :sad1:


جووینکو که خسته نبود چرا این قدر افتضاح بازی کرد...پاس زیبای آنلکا رو به بدترین شکل ممکن هدر داد :sad1: :sad1:
واقعا جووینکو بازیکن بی استعدادیه به نظرم....همون جووینکوییه که چند سال پیش دیدم و هیچ تغییری نکرده...به جز موقعی که تو پارما بازی هاش یه کم بهتر شده بود :sad1: :sad1: :sad1:


آنلکا با اومدنش یه کم به تیم سرعت داد و خوب پاس کاری می کرد....
داور هم 15 ثانیه مونده بود پایان بازی که سوت رو زد :13: :13: :13:
بوفون هم جلو اومده بود که در کمال ناباوری سوت رو زد :20: :20: :20: :20:


من موندم این رمی که از تیم های انتهای جدول سه تا سه تا می خورد چطور جلومون شاخ شده بود...دروازه بانشون چطور شوت پیرلو رو گرفت :13: :13: :13: :13:


زنده باد یووه که همه ی تیم ها آرزوی بردنشو دارن و نتیجه گرفتن در مقابلش به معنای دادن دنیا بهشونه
این است یووه...
ایشالا فردا ناپولی هم امتیاز از دست میده
ولی بازی با سیه نا می ترکونیم @};- @};- @};- @};- @};- @};-


کنته هم باید یه فکری به حال چند تن از بازیکنای تیم بکنه که آخر فصل بندازدشون بیرون و بازیکن باکیفیت جاشون بیاره......

#129
Seyyed Masoud

Seyyed Masoud

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 839 posts
چاره ی حل مشکل عدم خلق موقعیت یوونتوس سه تا چیزه :

گرت بیل ، سوارز ، یووتیچ :evilgrin:

ناراحت نشید فقط خواستم جو رو عوض کنم :1:

حرص نخورید این باخت فدای سر یک تار موی ماروتا که با مدیریت بحران فوق العادش فان پرسی رو نخرید :))

#130
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7,863 posts
  • Locationساری
آقا مهدي بهداد.....بي خيال هر دو حق دارين 5 تا از بازيكنامون بايد فروخته شن ولي دليل نميشه كه ازشون استفاده نكرد...خستگي بهانه نيست مهدي جان بازي با سلتيك سنگينه به خدا سنگينه تازه از فرداش تمريناتم شروع ميشه ولي كنته نبايد همش 3-5-2 كنه يه بارم عوض كنه بد نيست...اگه 3 مهاجمه ميومديم اينجوري تو دفاع نميمونديم اين يه نظره حالا منو نكشين...

#131
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4,912 posts

@ مهدی RABEN FAN PERSI
جناب مهدی خان عزیز!
دو تا نکته:
همین شما نبودی که تا یکی دو هفته پیش دادت به آسمون بود که چرا کونته تیم دوم رو داره بازی می ده و آاااای مردم به دادم برسید؟ حالا چی شد یه دفعه "بازیکنت خسته ست چرا ذخیره را بازی نمی دی؟"
بعد هم اگر فکر می کنید که خیلی دانش مربی گری دارید، بلدید در عرض 7 روز 3 تا بازی سخت رو انجام بدید، همه رو هم ببرید، به شدت توصیه می کنم رزومه ی خودتون رو به دفتر باشگاه یوونتوس، به آدرس تورین، خیابان گالیلئو فراریس، پلاک فلان بفرستید، شاید اصلا کونته رو اخراج کردن شما رو کردن مربی یوونتوس، که یووه رو با 38 برد قهرمان ایتالیا کنید.
یه جوری حرف می زنید انگار 165468232389 سال تو سطح اول فوتبال دنیا مربی گری کردید، حالا به نظرتون ضعف کار کونته خیلی به نظرتون بزرگ میاد.

باختیم دیگه. منم اعصابم خورده، ولی تیم از اسکاتلند برگشته، فدراسیونِ عاشقِ یوونتوس هم که زرتی بازیشو گذاشته شنبه.
خوب این تیم هم از نظر روحی/روانی و هم از نظر جسمی توانش تحلیل رفته. مطمئنم اگه کونته می اومد با تیم دوم هم بازی می کرد و با همین نتیجه می باختیم صحبت هایی نظیر "آاااااااای آقای کونته تو فکر کردی یوونتوس جای لات بازیه؟ یه مشت نوچه مثل پادویین و پلوزو جمع کردی فکر کردی فلان؟" می شنیدیم. انصافا اگر غیر از اینه بگو دیگه.

در کل اینکه کونته یووه رو قهرمان جام ملت های آفریقا و لیبرتادورس هم بکنه، شما بازم پست های "آااااااااااای مردم! آاااااای ایها الناس! این کونته با یووه چه کار کرده" به راهه. زیاد خودتون رو زحمت ندید. ارزش کار کونته تو یووه با این "هوار کشیدن" ها کم نمی شه.


- من چیزی از فوتبال در حد ِ یه مربی دسته چندمی حالیم نمیشه ، اما اگه تیمی حتی در حد ِ پلی اکریل ِ اصفهان رو به من بدن ، قول میدم که بتونم با اون تیم جلوی یوونتوس مساوی رو بگیرم . خیلی سخت نیست که بخوام 2 تا بازیکن ِ قلدر بذارم سمت ِ راست ِ زمین و نذارم یووه سانتر کنه . چون میدونم که انقدری تاکتیک ِ این تیم محدود هست که جز این نمیتونه گل بزنه . مرحوم علی اصغر هم اگه الآن زنده بود حالش بهم می خورد از اینکه انقدر دارن از سیستمش استفاده می کنن !

- تیمت خسته ست ؟ شک ندارم تو کنفرانس ِ مطبوعاتی بعد از بازی هم میگی که ما از بازی سلتیک برگشتیم ، اما بدون که واسه هر بازیکن ِ خسته ای یه جانشین داشتی . حان ِ اون مادر ِ لچه ایت بیخیال ِ 3-5-2 شو . :np: انقدر خستگی رو هم بهونه نکن . آبرومون رو نگه دار !


این 2 جمله ی من شاید به نوعی انتقاد از مربی تیم به حساب بیاد . که فقط برای این بازی نیست و تقریبا انتقاد ِ همیشگی ئه !

1 : تاکتیک های یوونتوس برای رسیدن به گل توی این بازی لطف کنید برای من شرح بدید .

2 : با این بدن سازی های پیشرفته ای که توی تیم های بزرگ ِ اروپایی میشه ، خسته بودن ِ تیم یه جور جوک به حساب میاد ! این دقیقا وظیفه ی مربی هست که بخواد تیم روز از لحاظ ِ روانی پیش ببره ! در ضمن ، من هنوز میگم این مربی حق نداشت با بازی دادن ِ بازیکنایی مثل ِ جووینکو و استوراری و پلوزو ، یوونتوس رو از کوپا ایتالیا اوت کنه ! در حالی که بازی امروز یوونتوس میتونست با یه سیستم ِ 4-3-3 و با ترکیب : بوفون - کاسرس - بونوچی - بارتزالی - آزامواه - مارونه - جاکرینی - پوگبا - کوا - آنلکا - میرکو به زمین بیاد و نتیجه بگیره ! حتی تست کردن ِ این هم برای یه آدمی که ترس ِ یک روز خارج شدن از 3-5-2 رو داره ، عذابه !

به جای شلوغ کردن ، جواب ِ این 2 صحبت ِ من رو ممنون میشم بدی ! :wink2:

#132
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5,433 posts
عزىزم کسى گفت شما گفتى پادوىن بهترىن خرىده؟ منظور من اىن بود که تو پست هاى فروم پادوىن ىک روز ستاره است ىک روز نوچ

#133
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6,960 posts
كونته - من نگران خستگي بازيكنانم بودم و دربارش هشدار داده بودم -من قبل بازي با فيورنتينا گفتم كه نميخوايم در 7 روز 3 بازي كنيم - ما بعد از هر بازي نياز به يك روز استراحت داريم تا آماده تمرين بشيم .. البته اين ها همه اكنون بهانه هاي من براي يوونتوسه - ما امروز مانند يك تيم نبوديم و بسيار اشتباه كرديم و زماني كه اينگونه باشيم هر تيمي قادر به شكست دادن ما هست - اين يك برد خوب براي رم بود - من متاسفم كه يك روز بيشتر به ما فرصت داده نشد تا استراحت كنيم .. من اميدوارم در آينده در برنامه ريزي مسابقات دقت و مديريت بيشتري بشه و احترام بيشتر به يوونتوس گذاشته بشه كه به عنوان يك تيم ايتاليايي در اروپا در حال پيشرويه - ما در مقابل حريفامون در 2 بازي قبل عملكرد خوبي داشتيم ولي امروز متاسفانه موفق نبوديم - من از تيمم خواستم كه با من صحبت كنن و هر كسي كه خسته هست به من بگه .. همه بازيكنان گفتن كه در وضعيت خوبي هستند و به نظرم بازيكنان من بيشترين تلاششون رو انجام دادن - اگه من بازيكناي ديگه اي رو انتخاب ميكردن و ما شكست ميخورديم باز هم اين من بودم كه مورد سرزنش قرار ميگرفتم .. هميشه مربي هستش كه مورد انتقاد هست و بيشترين فشار رو تحمل ميكنه - اين ناراحت كنندست كه ما باختيم و در نهايت مسئوليت اين شكست با من هستش و من سعي ميكنم از اين باخت درس بگيرم - خستگي هميشه وجود داره ولي من اصلا از بازيكنانم امشب راضي نبودم .. م امشب تيم هميشگي نبوديم - آساموا 1 ماه از ما دور بود و بنابراين او به زمان بيشتري براي برگشت نياز داره.. مهم اين هستش كه ببينيم چه بازيكن هايي در طول هفته بهتر تمرين كردن و همكاري بيشتري داشتند در باره فاصله با ناپولي - شما ميتونيد با استفاده از محاسبات امتياز ما و تيم هاي ديگه رو بدست بياريد .. ما در 7 روز 3 بازي دشوار انجام داديم كه به نظرم با توجه به فرصتي كه براي استراحت داشتيم نتيجه خوبي رو كسب كرديم

#134
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6,360 posts
  • LocationEsfahan
اگر با 100 بازی بدون باخت قهرمان سری آ بشی ! اگر سلتیک و 100 هیچ تو سلتیک پارک ببری ! بعد بیای از رم 1-0 ببازی ! اون قهرمانی و اون برد مفت نمی ارزه ! اینکه تیم خسته بود همش بهونس ! گرفتن یک تساوی از این رمی که با N تا ضد حمله هم نتونست یک گل بزنه زیاد سخت نبود ولی کونته از پیش باخته اومد به این بازی !

#135
ღSamiraღ

ღSamiraღ

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 584 posts
اصلا خواب این که رم ببره رو هم نمیدیدم توتی معرکه بود دیشب دمش گرم توپ بازی کرد :hug: ولی رم شانس آورد که بازیش با یووه بعد از این بود که لیگ قهرمانان بود و بازیکنان یووه خسته بودن وگرنه این نتیجه رقم نمیخورد

#136
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7,863 posts
  • Locationساری
آقاي juventus fc عذر ميخوام اينو ميگ ولي شما دارين يكم تند ميريد كونته هيچ وقت تو هيچ بازي 100% دفاع نكرده كه مساوي بگيره.....رم فقط يه روز خوب داشت اونم جلو ما بود ..بازي رفت 4 تا خوردن همه فكر ميكنين رم تيم نيست.....قبول دارم كه كنته زيادي داره تك سيستمي بازي ميكنه ولي دستشم بستست با اين بازيكنا

#137
Bianconeri 1897

Bianconeri 1897

    مدیر انجمن

  • اعضا
  • 5,234 posts
کلا رقابت یوونتوس میلان اینتر رم ؛ ورای نتایجی هست که توی لیگ دارن میگیرن ؛ بازی های این تیم ها همیشه غیرقابل پیش بینی بوده ؛ به هر حال تو زمین رم بود بازی و این نتیجه هم بدست اومد ؛ خب بالاخره تیمی که میبازه یعنی بازی سطج پایین تری رو انجام داده ؛ زیاد خودتون رو درگیر بحث نکنید که رم چون نتیجه نمیگیره پس ما باید میبردیمش :3:

#138
mohammad zamani

mohammad zamani

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 38 posts
آخه من نمی دونم این چه بازی بود حالم به هم خورد از این بازی :fp: :fp: اگه قرار باشه ما هم بگیم خسته بودیم و تیمهای لیگ ایرانم بگن خسته بودیم من نمیدونم دیگه فرق یووه با این تیما چیه مثلا ما سطح اول اروپاییم.هر سال برنامه همینه. :li: نکته بعدی در مورد این گزارشگر حروم .... وقتی رم گل زد انگار بهش تیتاب داده بودن .بعد گل دیگه نتونست خودشو کنترل کنه و زد زیر خنده :mad: :111: این داور .....که 4دقیقه وقت اضافه گرفت که 2 دقیقه ش رمی ها دم کرنر رو زمین بودن آخرشم 15 ثانیه مونده بود از قصد سوتو زد :102: :102: باور کنید امشب ناپولی با کمک و زور داور این بازیو میبره باز هم اعصابمون بهم میریزه... دیگه نمی دونم کسی هست از این ووچیچیچ دفاع کنه .خدا کنه بفروشنش دیگه حالم از بازیش داره بهم می خوره.این جووینکو هم که دیگه هیچی نگم بهتره.به نظرم بوفون خیلی خوب بود دیشب.اگه نبود 2.3تا خورده بودیم. در کل این فصل هر جا که نباید میباختیم باختیم.امیدوارم تیم دوباره تیم یه دست بشه و در بدترین حاات هم همچنین باخت هایی نده.

#139
juventus_farzad

juventus_farzad

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 693 posts
توی ایران واقعا اینطوریه که با یه باخت همه ی گذشته رو زیره سوال میبرن..همینا بودن که به مساوی با سلتیک راضی بودنو الان با این لحن همه رو زیره سوال میبرن اونم با بی شخصیتی، بعد از برد حتی یک کلمه هم نمیگن و بعد از باخت تا جده مدیر و مربی و بازیکنی که دوسش ندارن رو به فحش میکشن.جواب دادن به این حرفا وقت تلف کردنه...3 بازی سنگین توی 7 روز که دوتاش خارج از خونه ست. سفر با هواپیما واقعا خستگی میاره حالا فکر کنید بعد از بازی های سنکین باید سواره هواپیما شد و از این شهر به اون شهر رفت. بازی با فیوره سنگین بود، امسال تیمه خوبین بازی رفت هم میتونستن یووه رو شکست بدن، سلتیک هم که سابقه و بازیهای لیگ قهرمانانش رو جلوی بارسا یادمونه، پتانسیل بالایی دارن... و رم، رمی ها از یووه ای ها متنفرن درسته؟ پس با همه ی انرژی و وجودشون بازی میکنن، شما نگاه کن ده روسی دفاع بود، چند بار تونست به خاطره انرژی ای که داره استارت بزنه از خطه دفاع تــــــــــا جلوی دروازه ی یووه؟ اینا بهانه نیست اینا واقعیت های فوتباله، توی جام ملتهای اروپا، ایتالیا به اسپانیا نباخت، به خستگی 2تا بازی 120 دقیقه ای باخت در ضمن اگه باخت به رم تا این حد تحقیر کننده ست رئال مادرید که قهرمان سال گذشته ی لا لیگاست با شکست مقابل "گرانادا" باید از زمین محو بشه. این آخرین باختمون نخواهد بود، و اینها هم آخرین توهین ها نخواهد بود، هیچ کس با توهین کسی کوچیک نمیشه، این موفقیت هاست که ثابت میکنه که اون مربی یا مدیر واقعا کی هستن.

#140
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1,132 posts
در درجه اول لطفا خودتون رو با بهونه هایی مثل خستگی گول نزنید.... :confused2: تیم 3شنبه بازی داشته حالا هم شنبه.اختلاف زمانی از دید من نرماله. :np: ما می خوایم بی تاکتیک بودن خودمون رو تقصیر یه سری عوامل بندازیم.خستگی یا چرا داور توتی رو اخراج نکرد و ... نمی تونن بهونه مناسبی واسه این باخت باشن. :fp: وقتی تیم ما اینقدر زود خسته میشه چطوری میخوایم بریم با غولهای اروپایی سر شاخ بشیم؟؟؟ :hmm: اینجوری میخوایم بریم ucl رو فتح کنیم؟؟؟ :1: در بی مهره و بی بازیکن بودن تیم هیچ شکی نیست ولی کونته هم 100 درصد مقصره. :waiting: چرا همین بازیکنان ضعیف ما هم با جون و دل بازی نمی کنن؟؟؟ :waiting: :hmm: ووچینیچ چرا اینقدر گند می زنه به بازی تیم؟؟؟ جووینکو که من شرمم میاد اسمش رو به زبون بیارم. این پادوئین هم کی گفته بهترین خریده؟؟؟ حالا شاید نوچه کونته نباشه :1: ولی بازیکنیه که به قرآن خود درگیری داره :fp: دیشب یه صحنه سر دروازه خودمون نتونست توپ رو استپ کنه الکی الکی به حریف کرنر داد.این جور بازیکنان روی سکوی یووه هم جاشون نیست. :fp: در کل با این وضعیت 1/4 ucl به طور قطع پایان کار ما خواهد بود فقط امیدوارم تحقیر نشیم. yes1





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users