پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیست و پنجم سری آ- رم 1-0 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
171 پاسخ برای این موضوع

#161
mohammad-11

mohammad-11

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 662 ارسال
یعنی کنته نمیتونست به جای لیختشنایدر از ایسلا، به جای پیرلو از مارونه،به جای ویدال از پادوین، به جای ماتری و ووچینیچ از کوا و آنلکا یا جووینکو توی ترکیب اصلی استفاده کنه تالااقل بازیکنان تازه نفس به میدان رفته باشن و حداقل یک امتیاز کسب کنیم!! :sigh:

#162
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
+ من به هیچ وجه مشکلی با باخت ندارم ، همینطور با بد بودن تیم ! بالاخره یه تیم ممکنه در بعضی مقاطع افت داشته باشه ولی همه ما از جمله سپهر و مهدی هم میدونن که این تیم یه تیم قدرتمنده که میتونه با این باخت های مشابه هم گلیم خودش رو از اب بیرون بکشه ! + توتی حال ادم رو بهم میزنه ! درضمن این جمله ای که دیدم اکثرا تکرار شده با مضمون "توتی دوست الکس" رو من به هیچ وجه قبول ندارم براش دلایل مشخصی هم دارم ، خواهشا اینقدر این جمله تهوع اور رو تکرار نکنید ! + به نظرم دلیل اصلی این شکست و سه شکست قبلی برمیگرده به نداشتن یه رقیب درست و قدرتمند ، هم من هم شما و هم خود تیم میدونن که با فاصله زیاد شانس اول قهرمانی هستن گرچه فاصله امتیازی کمی داریم با ناپولی ولی فاصله کیفی خیلی زیادی داریم تقریبا مطمئنم اگر یه حریف قدرتمند مثل میلان سال قبل داشتیم امتیازات خیلی بیشتری جمع کرده بودیم ! + درضمن این پاراگراف اخر صحبتم با مهدی هستش ! :1: مهدی فکر کنم تفکرات فوتبال ایرانی خیلی در ذهنیاتت رسوخ کرده ! به جان خودم و خودت هیچ نوچه و اربابی وجود نداره در این سطح از فوتبال ، تمام این انتخاب ها رو تفکرات مربی حالا درست یا غلط تشکیل میدن ، واقعا به هیچوجه نمیتونم ازت بپذیرم همچین موضوعی رو ! :1:

#163
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
ناپولي هم مساوي كرده نميدونم چندمين باره اينطوري شانس مياريم و اول ميمونيم....اي ول سمپدوريا..خوب بازي كرد مخصوصا نيمه اول...سانسون و ايكاردي خوبن واقعا

#164
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
چرا نبايد به تيمي كه بهتر از ما بازي كرده ببازيم ؟ وقتي به تيمي كه خيلي بهتر ازش بازي ميكنيم و ميبازيم ، زورمون نمياد ؟ چرا فكر ميكنيد بايد تك تك 3 امتيازها رو كسب كنيم ، حتي اكه از خستگي بازيكنامون نتونن بيشتر از 40-50 دقيقه حركت كنن ؟ اگه كونته با تعويضي هاش بازي ميكرد همين خود شما نبودين كه خشتك شو پرچم ميكردين ؟ واسه چي 3 بازي تو 7 روز از نظر شما غير نرمال نيست ؟ و سوال اصلي ، چطور ممكنه همه بازيها رو خوب بازي كنيم و ببريم كه اگه لغزش كنيم و نتيجه نگيريم ، نيايم اينجوري به تيم مون بتوپيم از سر تا تهش ؟ كنته اصن برام شخصيت محبوبي نيس ، حمايت نميكنم ، ولی خيلي جاها بي منطق كوبيده ميشه با انتقاد هاي نابجا.

#165
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
واقعا یکی از بازی های که از باختش من مثل باخت های قبلی ناراحت نشدم همین دیدار مقابل رم بود و خودم پیش بینی بازی رو مساوی می دونستم ولی واقعا سه تا بازی سنگین داشتیم ! فیورنتیا - سلتیک و رم ! نکته ی مهم هم این بوده که دو تا از این بازی ها بیرون خونه بوده و یکیش هم خارج از ایتالیا ! ریکاوری و اینا هم خودش وقت می خواد ! جدا از این ها ! بازی های لیگ قهرمانان نفس زیادی می کشه ! ولی من توی چند تا بازیکن خیلی موندم ! یکی بارتزالی بود که واقعا بر خلاف دیدارهای قبلیش بسیار پر اشتباه بود یکی اساموا بود که اصلا 5 متر هم نمی تونست بدوه و سریع جا می زد و یکی هم پیرلو بود که من اکثر دقایق توی زمین خودمون دیدمش و یار مستقیمش توتی بود ! نباید هم فراموش کنیم که ما الان توی این شرایط بازیکنی ندارم که توی چنین مسابقاتی بتونه شرایط رو یه دفعه عوض کنه ! در عوضش بازیکنانی مثل ووچینیچ وجووینکو داریم که موقعیت های مسلم رو خراب می کنند :fp: :1:

#166
mohammad74

mohammad74

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 253 ارسال
بد بودیم باختیم همین :Facepalm: بی شرف توتی چه گلی زد :Facepalm: کارش درسته خدایی

#167
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1132 ارسال

نباید هم فراموش کنیم که ما الان توی این شرایط بازیکنی ندارم که توی چنین مسابقاتی بتونه شرایط رو یه دفعه عوض کنه ! در عوضش بازیکنانی مثل ووچینیچ وجووینکو داریم که موقعیت های مسلم رو خراب می کنند :fp: :1:

عمو حسین حالا کی قراره این نقیصه رو رفع کنیم؟؟؟امروز ماروتا زده از کونته تعریف کرده می ترسم یه وقت این :derp: سر کارش ابقا بشه :confused2: :nugget:

#168
amir chamanfar

amir chamanfar

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 30 ارسال
با اینکه یووه بعد یه بازی پرفشار به رم اومده بود اما واقعا بعضی بازیکناش خیلی فاجعه بودن مثل پوگبا با جاگیریاش و ویدال با پاس هاش و و لیخ اشتاینر با سانترهای که از وسط زمین ارسال میکرد :evilgrin:

#169
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
من یه دوست میلانی دارم که هروقت یووه نتیجه نمیگیره سر و کله اش پیدا میشه.امروز هم طبق معمول دیدمش ولی فقط و فقط یک جمله در مورد این بازی و باختمون گفت. "یوونتوس خسته بود"
این جمله ی یه طرفدار دو آتیشه ی میلان بود.حالا هی بیاید همه چی رو سر کونته خراب کنید.

اما بازی توی نیم ساعت اول نیمه ی اول مثل همه ی بازیهای یووه بود.مالکیت توپ با یووه بود و پرسینگ هم کاملا اجرا میشد ولی نبود مارکیزیو و سرحال نبودن آساموا باعث شد که حملاتمون فقط از سمت راست و توسط نفوذهای لیخت انجام بشه و بی دقتی لیخت توی سانترهاش باعث شد نتونیم زیاد موقعیت خلق کنیم.اینکه بگیم مربی از آساموا و سمت چپ تیم درست استفاده نکرد اصلا درست نیست.کونته اگه نمیخواست از سمت چپ تیمش استفاده کنه هیچوقت آساموا رو از ابتدا به بازی نمیگرفت و از ابتدا پادووین رو توی اون پست به کار می برد.از طرفی هم توپ هامونتوی خط دفاع معمولا به بارتزالی ختم میشد و بارتزالی هم همیشه با نزدیکترین و مطمئن ترین یار مقابل خودش بازی رو ادامه میداد.یعنی لیخت.سمت چپ هم آساموا سرحال نبود و پوگبا هم عملکرد خوبی نداشت و به همین خاطر اکثر حملاتمون از سمت راست بود.

مثال نقض واسه این ادعا که تیم فقط از سمت راست برنامه داره و مقصرش هم کونته هست 3 گلیه که به سلتیک زدیم.مدافع سلتیک آمبروز، که جلوی سمت چپ ما بود افتضاح بود ولی این سمت چپ تیم بود که از اون افتضاح استفاده کرد.پس این ادعا که سمت چپ تیممون کاملا میلنگه نمیتونه قابل قبول باشه.

اون بازی خوب و مالکیت توپ و فشاری که به رم وارد کردیم رفته رفته با خسته شدن بازیکنایه اصلیمون تبدیل شد به بازی خیلی ضعیف نیمه ی دوم.لیختشتاینری که توی نیمه ی اول تمام حملات تیم رو به تنهایی رهبری میکرد و توی دفاع موی دماغ لاملا بود تبدیل شد به اون بازیکن بی اثر نیمه ی دوم.واقعا چیزی غیر از خستگی میتونست عامل این تغییر یکباره بشه؟ ویدال نیمه ی اول مثل همیشه بازیکنای حریف رو پرس میکرد ولی نیمه ی دوم نه خبری از اون دوندگی بود و نه از پرس نیمه ی اول.

از طرفی تعدادی از بازیکنامون اصلا در حد و اندازه های خودشون نبودن.ووچینیچ بدترین بازیکن تیم بود.حتی یک توپ رو هم درست استفاده نکرد.من به شخصه ندیدم که ووچینیچ هیچکدوم از توپ هایی که بهش رسید رو از دست نداده باشه.انگار مربی رم ازش خواسته بود که بازی یووه رو تخریب کنه و میرکو این کارو به نحو احسن انجام داد.سه هفته پیش در مورد میرکو گفتم که از موقعیت و نیاز تیم بهش داره سوء استفاده میکنه.فکر میکنم دیشب همه به حرف من رسیدید.

در مورد 2-5-3 همین بازی با سلتیک دیدیم که تیم کونته چندان هم در قید و بند این عددها نیست.اون بازی نشون داد که توی همین 2-5-3 هم میشه تاکتیک های مختلف رو اجرا کرد.گفته میشه تیم فقط روی خلاقیت بازیکنا گل میزنه.یعنی ما انقدر بازیکن خلاق داشتیم و خبر نداشتیم؟بازیکن خلاق یعنی کاوانی که درصد بالایی از گلهای تیمش رو زده.تیمی که همه ی بازیکناش گلزنی میکنن یعنی کار تیمی داره توش انجام میشه.

یک نکته ی مهم دیگه هم وجود داره که کسی به فکرش نرسید.قبل از شروع این فصل ماروتا گفت سیاست تیم توی نقل و انتقالات بزرگ کردن تیمه.یعنی بالا بردن کمیت یا به عبارت بهتر بالا بردن تعداد بازیکنا و البته با توجه به کیفیتشون.هدف ایجاد کمیت محقق شد ولی بدون توجه به کیفیت مورد نیاز تیم برای رقابت توی 3 جام.

بارها گفتم این تیم نیاز به بازیکن تکنیکی نزدیک محوطه ی جریمه ی حریف و توی خط حمله یا کناره هاش داره.جایی که اگه کار تیمی به بن بست خورد و تیم نتونست هماهنگ باشه یا حریف بازی تخریبی انجام داد بشه با تکنیک اون ستاره گره از کار باز کرد.

اینکه انقدر نظرات و دیدگاه ها بعد از برد یا باخت با هم تفاوت داره زیاد تعجب آور نیست.اینجا ایرانه و ما هم احساساتی :fp:

#170
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
جالبه برای من کنته مصاحبه میکنه میگه اگر بازیکنهای ذخیره رو بازی میدادم واین نتیجه بدست میومد باز هم میگفتن چرا اینکار رو کردی؟ یکی نیست بهش بگه آقا تو همونی هستی که تو بازی نیمه نهایی جام حذفی میای طوری ترکیب میچینی انگار با تیمای سری سی بازی داری حالا چی شده انلکا و کوالیارلا نمی تونستن تو این مسابقه بازی کنن .مارونه و جاکرینی و ایسلا نمیتونستن.اگر هم اینکارو می کردی کسی قرار نبود بگه چون گفتن دیگران اهمیتی نداره.ماشالا یک مدیر داریم که دوساله همه خودشون رو خفه کردن که مهاجم مهاجم آقا خودش واسه خودش هر کار میخواد میکنه.تو هم که بازیهای حذفی حتی تو فینال هم سرسری میگیری و تو توهمات خودت سیر میکنی که حتما با تیم دوم میتونی جام بگیری درسته تیم خسته بوده ولی یکبار هم خودت رو مقصر بدونی بد نیست.با این تعویضها و اون ترکیب چیدن تو نیمه نهایی جام حذفی و فینال حذفی پارسال هر چقدر هم خوب کار کرده کنته انتقاداتی بهش وارده.به عنوان مثال نمیدونم تا یک بازیکن میاد رو فرم اونو از دور خارج میکنه.تا بنتنر بود ماتری رو دوخت به نیمکت .بعد کوالیارلا داشت می رفت خوب بشه او رو هم فرستاد رو نیمکت.تو بازی با میلان تو جام حذفی نمیدونم چی شده بود جووینکو بازیکن شده بود تو اون بازی اومد تعویضش کرد و ماتری داغون تو اون مقطع رو آورد تو.و اینگونه کارها رو زیاد میکنه.کاسرس که تو تیم بازی کرده بود رو نمیذاشت تو ترکیب و پلوسو هنوز از راه نرسیده میره تو ترکیب. من یه چیز رو میدونم تیم باید ترکیب ایده ال وثابتی داشته باشه و بازیکنهای تعویضی بنا به شرایط ازشون استفاده بشه.اینکه بیایم و ترکیب تیم رو کلا بهم بریزیم از پایه اشتباهه و اینکه رس بازیکنهای اصلی رو هم بکشیم اشتباهه. علت حذف ما تو جام حذفی و از دست جام پارسال قطعا ترکیب بد مربیه . استفاده از ترکیب اصلی تیم تو بازی با رم مشکلی نداره ولی میشد تغییرات کمی رو تو ترکیب اولیه انجام داد. بفرض بوفون و خط دفاعی رو تغییر نمی دادیم ولی میشد جاکرینی وحتی مارونه رو تو خط هافبک بکار بگیریم یا انلکا وکوالیارلا رو تو خط حمله.اون وقت اگر تیم به مشکلی بر میخورد نیمه ی دوم تعویض می کردیم و بازیکنهای اصلیمون رو بازی میدادیم. رم اینو میدونست و نیمه ی اول سعی داشت تیم خسته ی ما رو خسته تر هم بکنه وموفق شد بعد تو یه صحنه ضربش رو زد و ما دیگه توان هیچی نداشتیم که بخوایم جبران کنیم

#171
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
من که دیگه هیچ گلایه ای از باخت و تعویض و بد بازی کردن ندارم . فقط این سوهان روح من رو بندازن بیرون دیگه اصلا کاری با کسی ندارم ببینین تا حالا هر چی گفتم درست در اومده . گفتم انقدر از بونوچی بد نگین بهش اعتماد کنین . الان بهترین مدافع شده گفتم ماتری خوبه بهش اعتماد کنین الان گلزن تیم شده الان هم اینو بندازن بیرون قول میدم جام جهانی رو هم بتونیم ببریم :1: :1:

#172
bianco vino71

bianco vino71

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7849 ارسال
گلزنی و تاثیر گذاری توتی پا به سن گذاشته اما ارزشمند واسه رمی ها و اینکه توتی در میان مهاجمان چپر چلاق رم که انصافا ً می تونستن سه چهار گل بهمون بزنن اگه جلوی دروازه ما یه قل دو قل بازی نمی کردن یک تنه تیمش رو پیروز میدان کرد می تونه بزرگ ترین درسی باشه که رم و مدیرانش به یوونتوس دادن





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی