پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا - شاختار 0-1 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
180 پاسخ برای این موضوع

#41
Juventus Lovely

Juventus Lovely

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 361 ارسال
تمرینات اماده سازی تیم یوونتوس که دیروز سه شنبه بوده در استادیوم دونباس دونتسک ورزشگاه اختصاصی تیم شاختار


حجم 15mb


http://shakhtar.com/...198425645008683

#42
erfan

erfan

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6030 ارسال
خوبه فرهاد نمی خواست ناامیدمون کنه ، با خوندن پستش دیگه هیچ علاقه ای به دیدن بازی ندارم یه شمشیر بدید ، .... بکنم تو شکمم :beg: :beg: :beg: :beg: :beg: :beg: :beg: :beg: :beg:

#43
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
لیست بازیکن های دعوت شده :

Spoiler


تمرینات آماده سازی تیــم :

تصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویر تصویرتصویرhttp://www.shiauploa...25513_thumb.jpghttp://www.shiauploa...07883_thumb.jpghttp://www.shiauploa...75921_thumb.jpghttp://www.shiauploa...79268_thumb.jpghttp://www.shiauploa...00138_thumb.jpg

بونوچی هم توش مصاحبه ش درباره موضوع تبانی و اینکه هر دو تیم برای یه مساوی به میدان بروند گفته : "این چیزها برای من خنده دار ــه ! یوونتـوس همیشه یه تیمی ـه که خوب بازی می کنه و برای پیروزی به میدان میره ! من هواداران چلسی را درک می کنم اما بهتر است آن ها حواسشان به تیم خودشان باشد !"

پ.ن : به حرفهای فرهاد هم توجهی نکنید ! :1: 2-1 می بریم ! :1:

#44
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
حالا یکم جنبه های خوب رو نگاه کنیم تیم کونته در شصت و خورده ای بازی فقط 3 بار باخته ، یعنی ما شده فاجعه باشیم ولی نبازیم ، این یوونتوس خیلی سخت میبازه ، همیشه هم جلوی تیم های تهاجمی فوق العاده بودیم ، چون به راحتی میتونستیم بهشون ضربه بزنیم ما امشب جووینکو رو داریم کسی که همه میدونید در مقابل تیم هایی که دفاع بازی دارن بهتر عمل میکنه ، حس میکنم امشب یه گل دیگه از سمت راست به زاویه مخالف میزنه دروازبان و دفاع شاختار بازی با چلسی نشون دادن اصلا خوب نیستن ، فقط کافیه یکم بهشون فشار بیاد شاختار تیمیه که پرس شدید میکنه ولی از دقیقه 70 به بعد بخاطر اینکه جوون هستن و کنترلی رو انرژیشون ندارن کاملا خسته میشن و افت میکنن ، به راحتی میشه اسیرشون کرد این بازی آخرین بازی بدون کونته است ، من به شخصه حس میکنم اگر بازیکن بودم ، دوست داشتم هر چیزی دارم بزارم تا بازگشت کونته با شکوه تر بشه ، همه ی بازیکنانمون میدونن که تنها انگیزه رو به جلوی تیم لیگ قهرمانانه وگرنه سری آ برای این یوونتوس چندان جذابیتی نداره شاختار تا قبل از اینکه با ما مساوی کنه ، در 26 بازی اخیرش پیروز شده بود ، یعنی اولین جایی که امتیاز از دست داد بازی با ما بود ، حالا هم بعد از 33 بازی بدون شکستشون ، میخوایم این رکوردشون رو هم بشکنیم ما اگر قبول داریم یوونتوسیم و بارسا و رئال رو هم میتونیم ببریم ، نباید از شاختار ترسی داشته باشیم ، باید با تمام وجود برای نابودیشون تلاش کنیم

#45
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
خدایی این چه وضعیتی راه انداختید؟ بابا چقد روحیتون ضعیفه من دارم به فکر صعود به عنوان تیم اول فکر می کنم بد شما می گید صعود نمی کنیم :mad: 100% اول می شیم شک نکنید بابا ما یوونتوس ایم زشته به خدا :fp:

#46
quagliarella

quagliarella

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2863 ارسال
راستش منم اصلا حس خوبی ندارم نسبت به این بازی :Facepalm: :1:
بازیهایی که اینطور میشه رو تو تاپیک پیشبینی مساوی میزنم همیشه .
بازی تو اون ورزشگاه با اون جوش که 33 بازی هست هیچ تیمی نتونسته با امتیاز ازش بره بیرون ، بازیکنای آماده که تو بازیهای قبلی خوب نشون دادن که تا اینجا هر چقدر امتیاز گرفتن کاملا لایقش بودن و همچنین مربی خیلی خوبی که دارن ... :confused2:

ولی به هر حال این یوونتوسـه که مقابل این تیم قرار میگیره و این توانایی رو داره که حتی شاختار رو شکست بده ، یعنی سرنوشتش دست خودشه ! اگه یوونتوس یوونتوس باشه و بازیکنا خودشون باشن میتونن به اون چیزی که میخوان برسن ...

#47
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال

در مورد شاختار باید بگم از لحاظ امار خطرناکترین تیم این فصل لیگ قهرمانان بودن ،


فرهاد تا جایی که من یادمه تو بازی رفت آمار به طرف ما سنگینی می کرد تا شاختار :1: تنها چیزی که شاختار تو بازی رفت آمارش از ما بهتر بود درصد مالکیت توپ بود همین !! بقیه چیزا همه و همه واس ما بود . ما 11 شوت زدیم اونا 9 تا شوت ! ما 5 تا شوت در چارچوب داشتیم اونا 2 تا . بوفون تو کل بازی فقط 1 بار عکس العمل نشون داد ولی پیاتوو 3 بار !! کرنر هم که ما 7 تا زدیم اونا فقط 1 دونه !

شاختار تو بازی رفت قشنگ توسط تیم ما کنترل شده بود . یعنی راهی به محوطه پیدا نمی کرد و فقط داشت شوت می زد . هر چی هم می زدن دفاع های ما به خوبی جمعش می کردن . ما حتی اگه ماتری دقت می کرد یا بونوچی خوش شانس بود 2 بار می تونستیم از شاختار جلو بیفتیم . در ضمن یادمون نره تو اون بازی هوادار ها هم با تیم لج کرده بودن و تیم از لحاظ روحی یه نموره داغون بود . اون بازی جوونیکو و ویدال هم رو فرم نبودن اما الان تو بهترین شرایط بازی هستن این 2 نفر .

شاختار آمارش خیلی خوبه اما یادمون نره شاختار 2 تا از بازی هاش مقال نورژلندی بوده که ضعیف ترین تیم مسابقات حساب میشه . ما هم تو بازی با نورژلند 17 تا شوت تو چارچوب داشتیم !! چلسی این فصل هم دیگه نیازی به گفتن نداره :65: جلو ما هم که طبق آمار غیر از مالکیت هیچ برتری دیگه ای نداشتن .

مطمئن باش تو این بازی هم شاختار دلش رو به ضربات از راه دور خوش می کنه . چون خیلی سخته که بخوان به محوطه ما برسن . مگر تو ضد حمله ها که خب اونم بوفون رو داریم پس غم نداریم :222:

#48
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
http://www.weather.c.../today/UPXX0011

دمای اوکراین الان صفر درجه سانتیگراده که موقع بازی به -1 درجه سانتیگراد میرسه ، امیدوارم تو همچین هوای سردی بتونیم نتیجه بگیریم

#49
GEDOY

GEDOY

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 503 ارسال
خيلي واسه اين بازي استرس دارم.وقتي ما هوادارا اينقدر واسه بازي استرس داريم،پس بازيكنا بايد زير استرس بازي بميرن :1: شاختار خيلي قوي و ترسناكه!اما من الان ياد فلسفه ي فوتبال كونته افتادم:به حريفتون احترام بزاريد،از هيچ تيمي نترسيد و آگاه باشيد كه ميتونيد هر تيمي رو شكست بديد!من مطمئنم يووه با اين ذهنيت بازي ميكنه و به دور بعد صعود ميكنه. اين بازي چند تا نكته ي مثبت داره واسه ما.يكي نبود آدريانوه،واقعا خيلي خوبه كه نيست!تو بازي رفت واقعا بيشتر از بقيه ما رو اذيت كرد!مخصوصا تو ضد حمله ها كه خيلي خوب پا به توپ ميشد و توپو مياورد تو زمين ما و تيمشو تو شرايط حمله قرار ميداد.فكر كنم تو بازي رفت خودش پاس گل داد. يه نكته ي مثبت ديگه اينه كه شاختار صعود كرده و نتيجه ي ايده آلش بدون شك مساويه.اما مربي تيم ما هيچ وقت به حداقل راضي نميشه!مطمئنم يووه ٩٠ دقيقه واسه بردن تو اين جهنم ميدوه و ميجنگه!

#50
Juventus Lovely

Juventus Lovely

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 361 ارسال
به نظر من اگه یووه لیاقت صعود داره ، باید از این بازی نتیجه بگیره اگه قرار باشه این جا نتیجه نگیره همون بهتر که نیاد بالا

#51
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
نمیدونم چرا فکر میکنم اگه 1 % هم به فکر مساوی باشیم بازی رو واگزار میکنیم برا همین با اینکه نتیجه مساوی رو محتمل تر میدونستم برا پیشبینی برد یووه رو زدم چون فکر میکنم همه باید به فکر و پیروزی باشیم و اصلا بالاتر از اون تو فضای برد باشیم برا این دیدار امیدوارم یه بازی اروم و کم حاشیه باشه مثل بازی والنسیا بایرن که راحت بازی کردن و اب از اب تکون نخورد

#52
Juventus Lovely

Juventus Lovely

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 361 ارسال
به بهانه ی بازی امشب :


یه والپیپر بی نظیر و با سایز بزرگ از پیرلو

http://vet.hostpo.ne...7e03db1d99e.jpg



البته تو تایپک پیرلو هم گذاشته بودم :1:

#53
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

خوبه فرهاد نمی خواست ناامیدمون کنه ، با خوندن پستش دیگه هیچ علاقه ای به دیدن بازی ندارم

یه شمشیر بدید ، .... بکنم تو شکمم :beg: :beg: :beg: :beg: :beg: :beg: :beg: :beg: :beg:


من خودم همه ی حرف های فرهاد رو قبول دارم به پیروزی زیاد هم خوشبین نیستم ولی به حرف های فرهاد باید دو نکته اضافه کرد که یکم سوی روشن قضیه هستند :

1- مرگ تیم هایی که استایل بازیشونه حفظ توپه پرسینگه. اگر یووه بتونه پرسینگش رو در حد عالی اجرا کنه شاختار آسیب پذیر میشه.

2- یووه انگیزه و تشنگی بیشتری برای این بازی داره تا شاختار. کافیه ضربه ی اولیه به شاختار زده بشه، اونوقت شاید شاختار خیلی دیگه حاضر نباشه برای پیروزی هرکاری کنه. یا حتی برعکس، شاید شاختار یه ضربه به یووه بزنه و یووه خودشو

#54
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
این رو هم باید اضافه کنم که قدرت اصلی شاختار جناح راست این تیمه ، جایی که سرنا ، فرناندینیهو و تکچیرا بازی میکنن ، تا جایی که به عنوان مثال در بازیشون با یووه و دو بازی که با چلسی داشتن تمام گل هایی که زدن از این سمت بود ، ولی سمت چپ این تیم اصلا اون قدرت لازم رو نداره و من توجه میکردم هر وقت از سمت چپ صاحب توپ میشدن توپ رو از هرجای که بودن روی دروازه میریختن ، نقش کیلینی و اساموا خیلی مهمه ، لااقل باید در جناح چپ تیم خودمون برتری عددی داشته باشیم ! یه نکته دیگه هم لازمه بگم اونم برمیگرده به بازی قبلی این دو تیم اگر یکبار دیگه از دقیقه 70 به بعد بازی رو ببینید متوجه میشید که شاختار خیلی عالی از توپ های پشت محوطه استفاده میکنه حتی من شمردم 5 بار دقیقا از روی خط محوطه شوت زنی کردن که 4 بار با اختلاف خیلی کم به بیرون رفت یه بار هم بارتزالی بلوکه کرد توپ رو که برگشتت رو دقیقه 90 ویلیان زد به تیر ! :1: ویدال باید یه بازی من تو من بدون نقص رو با ویلیان انجام بده و توپ های مرده پشت محوطه رو هم دفع کنه چون پیرلو خیلی از این نظر ضعیفه ، امیدوارم پوگبا هم روز خوبش باشه و راحت بازی کنه پاهای درازش خیلی میتونه به تیم کمک کنه !

#55
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال
خب خدا رو شکر می کنم واقعاً. مدت ها بود که یوونتوس رو در این بزنگاه های مهم ندیده بودم. صرف بودن تیم محبوبم در تالار لیگ قهرمانان و هم اینکه در کورس صعود به مرحله بعد است و هم اینکه اظهار نظرهای چهره های سرشناس عالم فوتبال به اینکه یووه حتی یکی از تیم های مدعی در لیگ قهرمانان امسال هست خیلی حس خوشایندی رو بهم میده. این نتیجه انقلابی هست که از فصل گذشته فوتبال ایتالیا و جهان رو تpت تاثیر خوش قرار داده. یک نام که حالا باز اسمش رو کنار اسامی مدعیان به راحتی و بی هیچ اما و اگری می شه دید: juventus برخلاف تصور رایجی که تیم شاختار دونسک رو تیم فیزیکی می دونه و معتقد به بازی درگیرانه ای از سوی این تیم هست، معتقدم فوتبال ظریفی که شاختار در این فصل از خودش ارائه داده در واقع ورژن بلوک شرقی همین یوونتوس یکی دو سال اخیر ماست. شاید جالب باشه بدونیم درپنج - شش بازی اخیر اونا در لیگ کشورشون به حز یک باخت، بازی هایشان را با اقتدار و بعضاً با تفاضل گل بالا تموم کردن. تقریباً چیزی در مایه های وضعیت یووه در هفته های اخیر. شاید فوتبال شرق اروپا و از جمله اوکراین و خاصه شاختار دونستک زمانی مبتنی بر فاکتور قدرت بدنی و جنگندگی در میدان بودند اما یووه امشب در مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که مانند خودش فوتبال بازی خواهد کرد. به عقیده من امشب همه ما شاهد یکی از زیبا ترین بازی های هفته پایانی دور مقدماتی لیگ قهرمانان خواهیم بود. موفقیت یوونتوس امشب در گرو استراتژی کونته ای! در زمین حریفش به وقوع خواهد پیوست. حریف امشب یوونتوس تیمی است همسان و از بسیاری جهات شبیه به خود یوونتوس. سیاه و سفید پوشان امشب برای صعود و قذم به مهمترین مرحله اروپایی در سالهای اخیرشان باید راه شکست سایه خود را بدانند. راهی که تنها یک نفر مسیر حرکت در آن را می داند: آنتونیو کونته.

#56
میلاد بوفون

میلاد بوفون

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 26 ارسال
به امید یووه یک دست وبی نظیر مامی بریم

#57
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

این رو هم باید اضافه کنم که قدرت اصلی شاختار جناح راست این تیمه ، جایی که سرنا ، فرناندینیهو و تکچیرا بازی میکنن ، تا جایی که به عنوان مثال در بازیشون با یووه و دو بازی که با چلسی داشتن تمام گل هایی که زدن از این سمت بود ، ولی سمت چپ این تیم اصلا اون قدرت لازم رو نداره و من توجه میکردم هر وقت از سمت چپ صاحب توپ میشدن توپ رو از هرجای که بودن روی دروازه میریختن ، نقش کیلینی و اساموا خیلی مهمه ، لااقل باید در جناح چپ تیم خودمون برتری عددی داشته باشیم !

دقیـــقا ! 44 درصد از حملات شاختار از اون طرف پی ریزی میشه !
این رو هم من اضافه کنم :1: که اکثر شوت های هر دو تیم از مرکز زده میشه ! 74 درصد زا شوت های شاختار و 59 درصد از شوت های یوونتوس از مرکز زده میشه ! از لحاظ جناحین بخواهیم بررسی کنیم سمت راست شاختار با اینکه حملات زیادتر ی از اون طرف انجام میشه اما فقط 17 درصد از شوت های شاختار از اون طرف زده میشه ! برای یووه 20 درصد از شوت هاش از سمت راست ــه ! اگر شوت های سمت چپ شاختار رو بررسی کنیم میبینیم که فقط فقط 9 درصد از شوت های شاختار از سمت چپ زده میشه و این بازی شاید بتونیم بگیم لیخ یا هرکس دیگــه ای که اون طرف بازی کنه آزاد تر باشه و ما بتونیم از اون طرف راحت تر حمله کنیم ! 22 درصد از شوت های یووه هم از سمت چپ زده میــشه یعنی مقدار کمی بیشتر از سمت راست !

از لحاظ اینکه کدام مناطق از ترکیب دو تیم بیشترین شوت به طرف دروازه شون زده شده میتونم بگم که برای شاختار مرکز دفاعشون ضعیف تره و 69 درصد از شوت های که خوردن از مرکز بــوده ! یووه هم از مرکز اسیب پذیر تره و 79 درصد از مرکز شوت خورده ! :1:

از لحاظ جریان بازی اگر دو تیم رو مورد بررسی قرار بدیم میبینیم که شاختار بیشتر در یک سوم میانی توپش جریان داشته ( 47 درصد ) ! 27 درصد از جریان بازیشون در یک سوم دفاعی بوده و 26 درصد هم در یک سوم تهاجمی ! در مورد یووه میبینیم که درست مثل شاختار 47 درصد از جریان بازیش در یک سوم میانی بوده ! اما به نسبت شاختار کمتر دفاع کرده و توپ کمتر در یک سوم دفاعی یوونتوس جریان داشته ! و از لحاظ چرخش توپ در یک سوم تهاجمی ، یووه 31 درصد از جریان بازیش رو در یک سوم تهاجمی گذرونـده !
حالا باید ببینیم این آمار بعد از بازی چه تغییری میکنند ؟! :1:

پیش به سوی صدرنشینی,,,,, :nish:

#58
Juventus Lovely

Juventus Lovely

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 361 ارسال
بچه ها جای مارکیزیو خالی هست تو این بازی :beg:

#59
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال
امیدوارم بازیکن ها مثل بازی با تورینو و میلان اینقدر بی انگیزه نباشند و کونته یه ترکیب خوب رو به زمین بفرسته

#60
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1132 ارسال
شنیدید اخبار ورزشی چی گفته.گفته که این بازی شائبه تبانی رو به وجود آورده... :62: :62: آخه کجا حرف تبانی بوده؟؟؟ :102: :102:





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی