پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا - شاختار 0-1 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
180 پاسخ برای این موضوع

#1
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا

تصویر

شاختار دونتسک اوکراین - یوونتوس ایتالیا

زمان : چهارشنبه ، 15 آذر ماه 1391 ، ساعت 23:15 به وقت ایران

مکان : ورزشگاه دونباس آرنا


[spoiler=لاین آپ دو تیم]تصویر[/spoiler]


[spoiler=آمار بازی]تصویر[/spoiler]



#2
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
این لوچسکو چقدر خوبه !!!!! لوچسکو سال 2004 سرمربی شاختار شده ، پیش از این شاختار فقط یک قهرمانی لیگ اوکراین داشته ولی تو این 8 سالی که لوچسکو سرمربیشون بوده 6 بار قهرمان شدن !!!! 4 بارم قهرمان جام حذفی اوکراین کردتشون !!! سوپرکاپ اوکراین رو هم 3 بار برده ، نقطه اوج کارنامه لوچسکو قهرمانی در آخرین دوره جام یوفا با این تیمه ، 2 سال پیشم شاختار رو تا یک چهارم لیگ قهرمانان آورده هر جا بوده قهرمان شده ، تو لیگ ترکیه با گالا و بشیکتاش قهرمان شده ، تو لیگ رومانی با دینامو بخارست و رپید بخارست قهرمان شده ، تو لیگ ایتالیا با برشا قهرمان سری بی ایتالیا شده ، با اینترمیلان به یک چهارم لیگ قهرمانان رسیده خیلی خیلی مربی شاخیه ، واقعا حیفه همچین مربی توپی تو تیمی مثل شاختار باشه ، من جای آبرا بودم اینو همین الان میاوردم بالا سر تیم ، هم تیم هاش قشنگ بازی میکنند ، هم قهرمان میشن

#3
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
واقعا شاختار از نظر روانی فوق العاده آمادس واسه این بازی . حتی شکست هم نمیتونه باعث بشه که صعود نکنن . این باعث میشه با بیشترین تمرکز ممکن پا به میدون بزارن . همینطور جو سنگین ورزشگاهشون میتونه خیلی اذیتمون کنه . اونقدر که به بازی چلسی امیدوار بودم برای برد واسه این بازی اصلا نیستم . بازی رفت واقعا اذیتمون کردن و حتی شایسته پیروزی با اختلاف 2 گل هم بودن . باید کونته برنامه خاصی برای این شاختار داشته باشه که اگه ما رو تحت فشار بزارن خیلی راحت میتونن بهمون گل بزنن . ولی اگه بازی خودمون رو انجام بدیم حداقل نتیجمون همون مساویه .

#4
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
یوفا ادریانو رو یک جلسه محروم کرد و این بازی رو از دست داد :222:

#5
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
چلسی امروز باخت ، خیلی وضعشون خرابه ، بدجوری جو استمفوربریج علیهه بنیتزه ، فکر میکنم با این شرایط نورشلند خیلی راحت بتونه یه مساوی بگیره ، اینطوری ما حتی اگر ببازیم هم صعود میکنیم :2qcmh45:

#6
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
کمال ما یوونتوس هستیم زیر اول بشیم همون بهتر که صعود نکنیم :111:

#7
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
^^^ در این شکی نیست ولی اینکه چلسی بازی رو نبره ، فشار و استرس تیم کمتر میشه و تیم راحت تر میتونه بازی خودشو ارائه بده :evilgrin:

#8
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
این تیمی که رافا درست کرده و این حمایتی که هواداران چلسی از این تیم میکنند اونم توی لندن و البته نتایج 4 هفته اخیرشون من میتونم اطمینان بدم که با باخت یوونتوس هم چلسی حذف میشه ! چلسی بعد از اینکه از یوونتوس 3-0 باخت ! هفته بعدش با سیتی در استمفورد بریدج به تساوی 0-0 رسید ، هفته بعدش با فولهام در همین استادیوم به همین نتیجه مساوی 0-0 رسید ! این هفته هم دربی لندن رو 3 بر 1 به وستهام یونایتد باخت ! اوضاعشون بدجور بحرانیه ! همین روزاس که رافا هم اخراج بشه !

#9
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
اگه قرار باشه 3-3-4 بازی کنیم که با توجه به بازگشت جورجو بعید می دونم 3-3-4 بازی کنیم با توجه به اینکه مارکیزیو نیست و آزاموآ هم دفاع چپ نمی تونه بازی کنه بهترین کار اینه که آزاما رو هافبک بازی بده به جای مارکیزیو تا پارسال هم پست تخصیش این بوده حضور پوگبا رو به جای مارکیزیو اشتباه میدونم چون بازی حساس هست و پوگبا بهتر هست همون سری آ بهش بازی داده بشه

#10
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
^^^^^ اتفاقا به نظر من با توجه به قدرت شاختار در کناره ها ، خیلی خوبه که 4-3-3 بازی کنیم و جورجو رو دفاع چپ بازی بدیم اینطوری از سمت چپ به هیچ وجه نمیتونن نفوذ کنن ، لیخت هم سمت راست رو کامل میبنده از اونور مهاجم هامون تو این سیستم راحت ترن ، کوا هم تو 4-3-3 مهاجم نوک خوبی میشه :1: ولی تغییر سیستم تو بازی با تورینو هیچی نداشته باشه ، باعث گیج شدن لوچسکو میشه ، تا قبل از این بازی مطمئن بود یووه 3-5-2 میاد ولی الان فکرش مشغول میشه که یوونتوس آخر با چه سیستمی بازی میکنه :2qcmh45:

#11
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
اگه بازی با چلسی مهمترین بازی فصل بود قطعا بازی با شاختار سختترین بازی فصل هست ! شاختار تیم فوق العاده ای هست با امارهای فوق العاده که میذارم امارهای این فصلشون رو ولی فعلا با توجه به بازی خوب یووه مقابل تورینو _ گرچه با توجه به خصوصیات کونته خیلی بعیده _ میشه کیه لو رو مثل سال قبل گذاشت دفاع چپ به جای ده چیله ، اساموآ اهم بیاد وسط به جای مارکیزیوی محروم ! پوگبا بازیکن خوبی هست ولی اون اطمینان خاطر رو در بازی های بزرگ به ادم نمیده خصوصا بازی به این سختی اون هم در ورزشگاهی مثل دونباس آرنا ! ویرایش : همزمان شد با پست کمال :1:

#12
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
من پوگبا رو به آساموا ترجیح میدم. به این دلیل که آساموا توی این فصل همیشه به عنوان وینگر بازی کرده و حتی اگه پست اصلیش هم هافبک مرکزی باشه باز هم یه همچین تغییری براش توی یه بازی به این مهمی ریسک بالایی داره. بازی پوگبا هم همچین به بازی بازیکن های جوون و بی تجربه نمیخوره.تمرکز و پختگی ای که پوگبا توی بازیش داره کمتر از بازیکنای باتجربمون نیست.بازیش هم واقعا کم اشتباه و بی نقصه.فقط باید مثل ویدال پاس اشتباه زیاد میده که اونم جای نگرانی نیست.چون معمولا روی پاسهای بلند و رو به جلو مشکل داره که جای نگرانی ای براش وجود نداره. نکته ی مهمتر اینه که یه همچین بازی مهم و حساسی میتونه برای پوگبا یه تجربه ای بالاتر از سنش باشه و سکوی پرتابی براش به یه لول بالاتر باشه. البته این بازی جای تجربه اندوزی نیست ولی پوگبا انقدر پخته هست که بهش اعتماد کرد. ---------------- در مورد ترکیب تیم هم یه نظرم 3-3-4 ترکیب بهتریه.با فشار اوردن از کناره ها هم برتری عددی شاختار رو توی کناره ها پوشش میدیم و هم فضای بیشتری در اختیار هافبک هامون قرار میگیره. در مقابل اگر بخوایم دفاع محض انجام بدیم که البته دور از ذهن و تفکرات کونته هست با 2-5-3 یتونیم بهتر دفاع کنیم.البته باید بیخیال نفوذ وینگرهامون بشیم کلا و با عقب کشیدن وینگرهامون خط دفاع پنج نفره رو تشکیل بدیم.این گزینه میتونه در صورت رسیدن به گل اول و کسب نتیجه ی برتری و بعدش حفظ نتیجه استفاده بشه. تنها نگرانی من از این بازی نبود مارکیزیو هستش که واقعا هیچ کسی توانایی پر کردن جاشو توی تیم نداره.توانایی فضاسازی و همینطور دوندگی بالایی که مارکیزیو داره به هیچ عنوان قابل جایگزینی نیست با هیچکدوم از بازیکنای دیگمون.واقعا سطح فنی تیم تا حد زیادی به مارکیزیو وابستست.امیدوارم پوگبا یا آساموا بتونن تا حدودی جاشو پر کنن

#13
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
کمال اونی که درسته یا بهتر هست رو ما نمی گیم کونته تصمیم می گیره با توجه به مصابه السیو می شه فهمید که عامل شکست بازی با میلان را استفاده از 2-5-3 بدون کیلینی دونستن پس ترجیح دادن بازی با تورینو که جورجو نمی رسه 3-3-4 بازی کنند اگه برسه به بازی دوباره همون روال قبل این برداشت من از مصاحبه بود شاید بازی بعد با توجه فشاری که از گوشه ها به قول شما اوردن همون 3-3-4 بازی کنه

#14
quagliarella

quagliarella

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2863 ارسال


[img width=480 height=195]http://www.football-italia.net/sites/default/files/imagecache/main_photo/[type]/[nid]/benitez-armsup490ai.jpg[/img]
[img width=480 height=194]http://www.shiaupload.ir/images/50991132331034754437.jpg[/img]



بنیتز در مورد این بازی :


- " ما میدانیم که نتیجه تساوی برای ما بد تمام خواهد شد . "
- " ولی نکته مثبت اینه که شاختار بازیکنای خوب زیادی داره و همه دارن در مورد اونها صحبت می کنن ، پس آنها باید دنیا را مطمئن کنن که واقعا بازیکنهای خوبی هستن . "
- " زمانی که میدونید بهترینهای اروپا و جهان شما را می بینند پس شما باید بهترین نمایش خود رو اجرا کنید . "
- " واضحه که یوونتوس برای برد به میدان میره ، اما شاختار نیاز خواهد داشت سطحی که در اون قرار داره رو به نمایش بزاره . "
- " شاختار میتونه مرحله گروهی رو با مقام دوم تموم کنه که در این صورت باید (در مرحله حذفی) در مقابل بهترینهای اروپا بازی کنه و برای آنها مشکل تر خواهد بود ، بنابراین من فکر میکنم که اونها سعی میکنن برنده از زمین خارج بشن . "


تصویر



#15
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
بنتنر ، لوسیو ، په په به دلیل مصدومیت و مارکیزیو به دلیل محرومیت به بازی دعوت نشدن ! کیلینی هم مصدومیتش رفع نشده ولی کونته دعوتش کرده ولی احتمالا جزء یازده نفر اصلی نباشه متاسفانه ! ولی کاسرس ریکاوری کرده و در صورت رفع نشدن مصدومیت کیلینی احتمالا به میدان خواهد رفت !

Buffon, 3 Chiellini, 4 Caceres, 6 Pogba, 9 Vucinic, 11 De Ceglie, 12 Giovinco, 15 Barzagli, 19 Bonucci, 20 Padoin, 21 Pirlo, 22 Asamoah, 23 Vidal, 24 Giaccherini, 26 Lichtsteiner, 27 Quagliarella, 30 Storari, 32 Matri, 33 Isla, 34 Rubinho, 39 Marrone

این چند سال اخیر خاطره خوبی از نبود کیلینی در بازی های بزرگ ندارم !

#16
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
بنیتز داره جنگ روانی راه میندازه ، امیدوارم موفق نباشه

#17
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال
^^
درسته ولی خیلی ناشیانه داره این کار رو میکنه! فکر نکنم بازیکنای شاختار بچه باشن که با حرفایی مثل [شاختار بازیکنای خوبی داره ولی باید اینو به دنیا نشون بدن] و [همه دنیا دارن نگاه میکنن باید بهترین بازیتون رو انجام بدید] و [اگه دوم بشید کارتون سخت تر میشه] بخواد انگیزه شون بیشتر بشه و یا چیز بیشتری از این چیزی که الان میدونن، بدست بیارن!

به جز این بنیتز شخصیت لازم تاثیرگذاری و نفوذ روی ذهن بازیکنای شاختار رو نداره. مثلا وقتی یکی مثل مورینیو یا فرگوسن همچین حرفایی بزنه مطمئنا تو انگیزه و روحیه بازیکنا تاثیر میزاره ولی فکر نمیکنم بازیکنای شاختار این تعریفا و مثلا جنگ روانی بنیتز رو به جاییشون حساب کنن! :1:

با قدرتی که از یووه سراغ داریم باید بیشتر نگران وضعیت خودمون باشیم تا شاختار. مخصوصا امیدوارم نبودم کلودیو و احتمالا جورجو مشکل ساز نشه.
احیانا اگه کیلینی نرسید این دفعه دوست ندارم لوسیو بازی کنه که البته بعیده. بالاخره چون گفته ژانویه از یووه میره و مشخصه روحییه خوبی نداره و ممکنه کار دستمون بده.

قبلا دیدیم حضور همزمان پوگبا و ویدال یه جورایی پیرلو رو از جریان بازی خارج میکنه و وظایف اون دو تا هم با هم تداخل پیدا میکنه. شاید بهتره جاکرینی به جای کلودیو فیکس باشه. (مارونه رو نمیگم چون خیلی وقته بازی نکرده و به نظر نمیاد آماده باشه)

#18
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21179 ارسال

[img width=480 height=179]http://www.shiaupload.ir/images/95950528498170917642.jpg[/img]

- مزیتی که بازی های اروپایی دارند این هست که شما همیشه استرس دارید، مهم نیست تیم مقابل نورژلند هست یا چلسی، مهم نیست که توی زمین خودتون با شاختار بازی دارید یا توی اوکراین، شما همیشه استرس دارید !

صادقانه یکی از معدود دفعاتی هست که دید بدبینانه ای به بازی دارم و شانس صعود رو 20 در مقابل 80 میدونم.

شاختار تیم بی رحم و منسجمی نشون داده و اگه بد شانس نبودند چلسی رو توی زمین خودش به راحتی می بردند.

نبود مارکیزیو و غیبت احتمالی ـه کیه لینی چندان جالب نیست، ضمن اینکه په په هم نیست، اگه بود میشد روی فاز هجومی حساب بیشتری کرد.

نمیدونم کونته چه تصمیمی داره برای سیستم تیم، 4-3-3 یا 3-5-2 ؟!

در هر دو صورت هر بازیکنی که بازی میکنه جای اشتباه نداره؛ یک اشتباه هم میتونه تیم رو حذف کنه.

میل و اشتیاقم برای صعود بیشتر از اینکه بخاطر خود یووه باشه بخاطر کونته ست، ظلم بزرگی در حقش شد و باید این حق رو داشته باشه که در در مرحله بعدی حضور داشته باشه.



#19
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
من که در صعود یووه شکی ندارم فقط دارم به صعود به عنوان تیم اول فکر می کنم بزرگترین مزیتی که ما داریم نسبت به شاختار اینه که با یک مساوی اول می شن اما ما با برد اول می شیم این خیلی مهم هست تو این چند سال چیزی که من دیدم این بوده که همیشه تیمی که به دنبال مساوی بود باخته شاختار هر چقد هم خوب باشه ما اگه روز خوبمون باشه تیمی نیست بتونه اذیت کنه بودن ویدال تو زمین یعنی خارج کردن ستاره تیم حریف به راحتی من دقت کردم همیشه ستاره های تیم های حریف مقابل ما از بازی خارج می شن مثلا هامسیک تمام تیم های سری آ رو اذیت کرده اما هر وقت مقابل یووه بوده هیچوقت نتونسته کاری بکنه به جز یکبار اونم بازی تو فینال کوپا بود که ویدال خودش نبود ویلیامز اگه مهار بشه واقعا 50% شاختار مهار شده حتی بیشتر اگه کونته وظیفه خارج کردن ویلیامز رو به ویدال بده به راحتی می تونیم به برد فکر کنیم بیشتر بچه ها با توجه به بازی رفت از شاختار می ترسن باید بگم اون بازی یووه یووه واقعی نبود(از اون بازی های بود که به کونته روی نیمکت نیاز بود)اما همون بازی هم اگه ماتری اون توپ تو 6 قدم رو گل کرده بود برده بودیمشون نبود کیلینی یعنی تایید سیستم 3-3-4 ده چلیه بونوچی بارزالی لیخشتاینر پیرلو پوگبا ویدال این چیزی که با توجه به شناختی که از کونته دارم و اصرارش به پست هایی که به بازیکنانش داده به ذهنم می رسه وگرنه من خودم معتقدم به جای پوگبا باید ازاموآ بازی کنه تو خط حمله هم حضور وچینیچ و جووینکو 100% هست فقط شیوه حضورشون بستگی به بازیکن سوم داره اگه بخواد از ماتری یا کوا استفاده کنه : وچینیچ جووینکو کوا(ماتری) اگه بخواد جاکرینی رو بازی بده جاکرینی جوینکو وچینیچ که من حالت اول رو می پسندم

#20
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
یوونتــوس و شاختار تا حالا 3 بار در مجموع باهم روبرو شدند کــه 1 بار یووه برده و یک بار هم شاختار ! تنها برد شاختار برمیگرده به سال 1976 در خانه خود شاختار ! زمانی که تراپاتونی مربی یووه بود و شاختار 1-0 اون بازی رو برد !

بازی رفت که 1-1 شد در تورین. شاختار در 5 بازی گذشته ــش در ل ق 3 برد ، یک مساوی و یک باخت رو به دست آورده ! تنها باختش هم مربوط به بازی ــیی که 3-2 به چلسی باخت ! یوونتــوس هم در 5 بازی گذشته ــش توی ل ق 2 برد و 3 مساوی به دست آورد ! خیلی وقته که نباختیم ! :1:

شاختار در 5 بازی گذشته ـش چه در لیگ چه در باقی جام ها 4 برد و 1 باخت به دست آورده ! یوونتوس هم در 5 بازی گذشته ــش چه در سری آ چه در باقی جام ها 3 برد ، 1 مساوی و 1 باخت به دست آورده !

از لحاظ آماری اگر بخواهیم یه نگاهی بندازیم میبینیم کــه درصد پاس صحیح و مالکیت توپ شاختار بیش تر از یوونتوس ـه ! از اونور در دوئل های تن به تن یووه برتر از شاختار ــه .

اگر از لحاظ به ثمر رسیدن گل های دو تیم بخواهیم دقت کنیم : یووه 9 درصد از گل هاش روی ضد حمله به ثمر رسیدن ، 18 درصد از روی ضربه آزاد و 72 درصد در جریان بازی. شاختار 16 درصد از گل هاش روی ضد حمله ، 16 درصد از روی ضربه آزاد و 66 درصد در جریان بازی. از لحاظ میانگین گل یوونتــوس 2.2 گل به ازای هر بازی و شاختار 2.4 گل به ازای هر بازی !

قدرت حمله شاختار بیشتر از سمت راستشون ــه ! 44 درصد از حملات شاختار از سمت راستشون انجام میشه ! 34 درصد از مرکز و 22 درصد از سمت چپ ! یوونتوس قدرت حمله ــش حدودا از هر 3 طرف مساوی ــه ! از سمت راست 32 درصد ، از سمت چپ 35 درصد و از مرکز 32 درصد ! این نشون دهنده این ـه که یووه برای متوقف کردن شاختار بیشتر باید سمت راست شاختار رو از کار بندازه یعنی سمتی که آسامواه و کیلینی هستند ! از آن طرف احتمال اینکه یووه در این بازی 3-5-2 بازی کند زیاد ــه چون کونته با استراحت دادن به آسامواه شاید بخواد این کار رو توی این بازی پیاده بکنه ! اما من خودم به خاطر اینکه تیم توی 4-4-2 یا 4-3-3 نتیجه گرفت ــه بعید بدونم 3-5-2 بازی بکنه ! :1:

همونطور هم که میدونید بازیکن خطرناک شاختار "ویلیام" ــه ! :1: شماره 10 بیست و چهار ساله این تیم که تا حالا 5 بازی کرده و 4 گل هم زده ! 2 پاس گل هم داده ! توی هر دو بازی چلسی و نورتخلند هم بهترین بازیکن زمین هم شد ! توی بازی رفت که با یووه بازی داشتند هم یه پاس گل داد ! شاختار یه بازیکن خطرناک دیگه هم داره که "میختاریان" ــه ! میختاریان توی لیگ قهرمانان این فصل 5 بازی کرده و 2 گل زده ! یه بار هم توی بازی های ملی به ایتالیا گل زده ! :1:

پ.ن : توی یه سایتی خوندم نوشته بود پیش بینی :
شاختار 1 - 3 یوونتــوس !!!! :1:





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی