پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ایتالیا - آلمان (نیمه نهایی یورو 2012)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
192 پاسخ برای این موضوع

#61
mohsen alex

mohsen alex

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1029 ارسال
ترکیب احتمالی اعلام شده ایتالیا‏:بوفون‏_اباته‏_بارزاگلی‏_بونوچی‏_کیلینی‏_مارکیزیو‏_پیرلو‏_دروسی‏_مونتولیوو‏_کاسانو‏_بالوتلی

#62
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
نظرتون درباره فینال چیه.؟من که میگم برد اسپانیا زیاد سخت نیست.ژاوی که از اول جام مثل همیشه(البته منظورم 4-5 سال قبله وگرنه اونایی که قدیمی هستن میدونن ژاوی 4-5 سال پیش بازیش همین بوده)نبوده,اینیستا هم 3 تا بازی اول خوب بود(بازی کرواسی ندیدم,حدسی گفتم :P:)دو تا بازی آخر تو جریان بازی نبود ,طوری که آلونسو(پستی که کمتر به چشم میاد)و راموس!!! که هیچ کارخاصی نکرد بهترین بازیکن زمین شدند.

اگه مثل بازی اول بازی کنیم یکم هم شانس داشته باشیم قهرمان میشیم, مثل اون شانس هایی که اسپانیا داره:علاوه بر بازی های خوب نزولی(2012 بدتر از 2010و2010 بدتر از 2008) فوق العاده خوش شانس هم بوده!

کاش زلاتان این جام بود تو تیم ایتالیا بود :Facepalm:به هر حال از کورانی,کلوزه ,پودلسکی,کاکائو ...که آلمانید, ایتالیایی تره :hmm:

درباره بازی امشب هم نظری ندارم.فقط تبریک میگم.گزینه برد در وقت اضافه زدم (تعیین کردم):1: گل هم بعد از دقیقه 115 :evilgrin:

[img width=480 height=294]http://up.vatandownload.com/images/qqzw8k7x7z0wsxaid60.jpg[/img]

اینم اضافه کنم آلمانیا بد جور ترسیدن, از بازیکن و مربیاش که هی پیرلو پیرلو میکنن(فکرکنم شب هاکابوس پیرلو می بینند :laugh3: )تا مرکل و قیصر که قید ورزشگاه اومدنو زدن :whistle1:

#63
mohsen alex

mohsen alex

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1029 ارسال
ترکیب اعلام شده آلمان:نویر‏_بواتنگ‏_بادشتوبر‏_هوملر‏_لام‏_شوان اشتایگر‏_رویس‏_ازیل‏‏_خدیرا‏_پودولسکی‏_گومز

#64
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

[img width=480 height=311]http://www.8pic.ir/images/dpqpdgh37y8r0bbjzs.jpg[/img]

شهر محل برگزاری دیدار:ورشو

نام استادیوم محل دیدار:STADION NARODOWY

سال تاسیس:2011

ظرفیت:58415 نفر

سایر اطلاعات مرتبط با این رقابت:


[img width=480 height=70]http://www.8pic.ir/images/3cniyjtuq18129cp9ej.jpg[/img]

[img width=480 height=158]http://www.8pic.ir/images/mmowbspdct6ui75xdcn.jpg[/img]

[img width=480 height=240]http://www.8pic.ir/images/vull21ozxgc6xhtcqb.jpg[/img]

[img width=480 height=89]http://www.8pic.ir/images/pwfj0dsj8hwmfmu6r4ra.jpg[/img]

[img width=480 height=569]http://www.8pic.ir/images/kv6j0ggy2sd0ns148u54.jpg[/img]

[img width=480 height=569]http://www.8pic.ir/images/ysto44nhq6hsjvbihnz0.jpg[/img]

[img width=480 height=537]http://www.8pic.ir/images/yihx0px3n85qamxlf8z.jpg[/img]

[img width=480 height=222]http://www.8pic.ir/images/9zfrdxlejsnczkt966.jpg[/img]

[img width=480 height=82]http://www.8pic.ir/images/jes76el03n8rz0r8457p.jpg[/img]



#65
pentoriko

pentoriko

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4695 ارسال

ترکیب احتمالی اعلام شده ایتالیا‏:بوفون‏_اباته‏_بارزاگلی‏_بونوچی‏_کیلینی‏_مارکیزیو‏_پیرلو‏_دروسی‏_مونتولیوو‏_کاسانو‏_بالوتلی


چقدر به این ترکیب میشه اطمینان داشت؟ ده روسی بازی میکنه؟ :cry2: خداوکیلی ؟ :cry2: من خیلی نگرانم برای اون بخش از زمین ، همینطور خیلی خوشحالم از این که کیه لینی داره سمت چپ بازی میکنه ، معلومه که ایتالیا می خواد سمت چپ رو جایی که اوزیل بازی می کنه یه مقدار دفاعی تر بازی کنه و ابتکار عمل رو از آلمان ها بگیره، بازی کردن آباته هم (کی فکرشو می کرد اینقدر خوب باشه ؟ ) در حد و اندازه های خودش بیشتر عمل کرده.

#66
eblis

eblis

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4108 ارسال
ایتالیا با این خط حمله به جایی نمیرسه. دل پیرو رو دعوت میکرد بهتر از این دو تا چپر چلاغ بود. چی توی کاسانو و بالوتلی دیده من نمیدوم :hmm:

#67
Pinturicchio10

Pinturicchio10

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2491 ارسال
ترکیب یه جور دیگه هم پیش بینی شده که 4-3-2-1 هست با حضور این نفرات : بوفون - آباته - بارتزالی - بونوچی - کیلینی - ده روسی - پیرلو - مارکیزیو - دیامانتی - موتولیوو - بالوتلی فکر می کنم با این ترکیب آلمان بدجوری غافلگیر بشه ! منم خیلی خوش بینم به این ترکیب ، آلمان اگر تیمی هست با بازیکنای معمولی ، ایتالیا هم نشون داد که تیم هست به علاوه چندین ستاره تعیین کننده که آلمان از این نظر کویره ! آلمان خیلی از کنار ها حمله می کنه ولی نه به سبک انگلیس شل و ول ! با حضور کیلینی از چپ ایتالیا خطری رو دروازش نباید بیاد و احتمالا هم سمت راست آسیب پذیر تر باشه ولی به جاش اون سمت تو ضد حمله خیلی خوبه با حضور آباته ، مارکیزیو و دیامانتی ! امیدوارم واقعا ترکیب همین باشه :1:

#68
aminibme

aminibme

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 716 ارسال
با اینکه از بعضی از دوستام خیلی ناراحتم ولی به احترام بقیه دوستان باز مینویسم
تاریخچه بازیهای ایتالیا-آلمان
جنگ متحدین در ورشو
آیا اینبار هم آتزوری به سنت دیرینه ی شکست نخوردن در برابر ژرمن ها ادامه میدهد؟



جدال سنتی که دو تیم پرافتخار فوتبال جهان را رودرروی هم قرار خواهد داد تا بار دیگر یکی از باکیفیت‌ترین تورنمنت‌های فوتبال دنیا شاهد نبرد ”منشافت” و ”لاجوردی‌پوشان” باشد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از ورشو، ترکیب احتمالی تیم های آلمان و ایتالیا در نیمه نهایی یورو ۲۰۱۲ :
[/size]
[/size]
- آلمان : مانوئل نویر – جروم بواتنگ، مت هوملس، هولگر بداشتوبر، فیلیپ لام ( کاپیتان ) – سامی خدیرا، باستین شوان اشتایگر – توماس مولر، مسوت اوزیل، لوکاس پودولسکی – میروسلاو کلوزه.
[/size]
- ایتالیا :جیان لوییجی بوفون ( کاپیتان ) – ایگناسیو آباته، آندرا بارزاگلی، لئوناردو بونوتسی ( یا جورجیو کیلینی )، فدریکو بالزارتی، آندرا پیرلو، ریکاردو مونتولیوو، دانیله ده روسی ( یا تیاگو موتا ) – آنتونیو کاسانو، ماریو بالوتلی.
- داور: استفان لانوی ( فرانسه )
[/size]
دیدار امشب ایتالیا و آلمان می‌تواند یادآور خاطرات بسیاری از نبردهای دو تیم متحد در جنگ جهانی باشد.
[/size]
آلمان در سال ۱۹۳۹ با حمله به خاک لهستان و بمباران ورشو آغازگر جنگ جهانی دوم بود و با اتحاد هیتلر و موسولینی، لهستان و بسیاری از کشورهای درگیر مورد نزاع قرار گرفتند.
[/size]تصویر
حالا پس از گذشت ۷۳ سال بار دیگر آلمان و ایتالیا دو متحد سابق، در خاک لهستان و در ورشو با یکدیگر ملاقات خواهند کرد اما این‌بار رودروی هم و هر یک برای پیروزی بر دیگری وارد میدان خواهند شد.
[/size]
ژرمن‌ها که همواره به عنوان مدعیان بالقوه هر جامی محسوب می‌شوند، جام ملت‌های ۲۰۱۲ را مقتدرانه آغاز کردند تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف ایتالیا بروند.
[/size]
ژرمن‌ها پرافتخارترین تیم اروپا محسوب می‌شوند که ۳ عنوان قهرمانی قاره سبز و سه عنوان قهرمانی جام جهانی را یدک می‌کشند.
[/size]تصویر

تیم ملی آلمان به عنوان مظهر نظم و دیسیپلین در فوتبال جهان شناخته می‌شود.
[/size]
البته ژرمن‌ها پس از حضور یورگن کلینزمن و سرمربی‌گری یوآخیم لو ظرافت و خلاقیت را در کنار نظم تیمی بیشتر در معرض نمایش گذاشتند و بدون شک یکی از چشم‌نوازترین بازی‌ها را در سطح ملی ارائه می‌کند. آن‌ها در ۶ دیدار اخیر خود با ایتالیا در جام جهانی و یورو نتوانستند پیروز شوند.
[/size]
در مقابل ایتالیای تکنیکی که همواره بازیکنانش با احساس و هیجان بیشتری به بازی پرداخته‌اند گام در نبرد ورشو خواهند گذاشت. آن‌‌ها پیروزی‌های ارزشمندی را مقابل ژرمن‌ها در مسابقات رسمی بدست آورده‌اند.
[/size]
آتزوری در ادوار مسابقات یورو درخشش جام جهانی را به هیچ عنوان نداشته و آن‌ها تنها یک بار و در شرایطی که میزبان بودند (سال ۱۹۶۸) قهرمان اروپا شده‌اند.

ایتالیا پس از جام جهانی ۲۰۰۶ دچار افت محسوسی شد و حذف در یورو ۲۰۰۸ و عملکرد نه‌چندان موفق در جام جهانی ۲۰۱۰، گویای دوران افول لاجوردی‌پوشان است.
[/size]
در شرایط فعلی آتزوری با هدایت پراندلی با غلبه بر انگلیس بار دیگر خود را به عنوان مدعی مطرح کرده و پیشرفت پلکانی این تیم را کاملا می‌توان در نتایج این تیم دوست‌داشتنی مشاهده کرد.
[/size]
بدون شک یکی از بازی‌های بیادماندنی دو تیم، جام جهانی ۲۰۰۶ در خاک آلمان است که تلاش آن‌ها در وقت‌های معمول بازی بدون گل به پایان رسید اما در وقت‌های اضافه ایتالیایی‌ها با گلزنی گروسو و آلکس دل‌پیرو در نهایت هم‌تیمی‌های بالاک را از رسیدن به فینال باز داشتند و ایتالیا با حضور در بازی نهایی قهرمان جهان شد.
[/size]تصویر[img width=480 height=350]http://www.theotherparis.net/july09/DelPiero_goal_last_kick.jpg[/img]تصویر

نبرد ایتالیا و آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۱۹۷۰ هم یکی از جذاب‌ترین جدال دو تیم است.در این دوره که مکزیک میزبانی مسابقات را به همراه داشت، آلمان و ایتالیا در وقت‌های معمول به تساوی یک بر یک رسیدند.
[/size][img width=480 height=319]http://ar.fifa.com/mm/photo/classic/matches/1970_ita_ger_02_1890_full-lnd.jpg[/img]

در آن زمان بازیکنان بزرگی در ترکیب دو تیم حضور داشتند. بازیکنانی نظیر ریورا، فاکتی و لوئیجی ریوا در ایتالیا و سب مایر، بکن‌باوئر و گرد مولر در ترکیب ژرمن‌ها نقش‌آفرین بودند.
[/size]
آتزوری در این دیدار با گلزنی بونین‌سنا در دقیقه ۸ جلو بود اما در دقیقه ۹۰ اشنلینگر بازی را به تساوی کشاند تا وقت‌های اضافی قهرمان را مشخص کند.
[/size]
در وقت‌های اضافی نیز این جدال حساس ادامه داشت، ابتدا گرد مولر ژرمن‌ها را در دقیقه ۹۴ پیش انداخت اما بورگنیش در دقیقه ۹۸ گل تساوی ایتالیا را زد. اما ریوا در دقیقه ۱۰۴ گل سوم ایتالیا را به ثمر رساند و باز هم گرد مولر با گلزنی خود در دقیقه ۱۱۰ کار را به تساوی کشاند. گلزنی بمب‌افکن ژرمن‌ها چندان دوام نداشت تا اینکه در فاصله تنها یک دقیقه ریورا در دقیقه ۱۱۱ پیروزی را برای لاجوردی‌پوشان به ارمغان آورد و ایتالیا به فینال رسید.
[/size][img width=480 height=394]http://dvdfootball.ru/images/product_images/popup_images/1970_germany_italy.jpg[/img]

جام جهانی ۱۹۸۲ دیگر بازی آلمان و ایتالیا محسوب می‌شود اما این ‌بار رویارویی دو تیم در فینال این پیکارها بود.
[/size][img width=480 height=319]http://ar.fifa.com/mm/photo/archivedtournament/summaries/1982_ita_ger_03_2918_full-lnd.jpg[/img]

ایتالیا در این بازی موفق شد آلمان قدرتمند را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد تا سومین قهرمانی جام جهانی خود را بدست آورد.
[/size]
در ترکیب ایتالیا ستاره‌گان بسیار درخشانی مانند دینو زوف، فرانکو بارسی، جوژپه برگومی، کلودیو جنتیله، برنو کونتی، جوژپه دوسنا، مارکو تاردلی و پائولو روسی حضور داشتند که موفق شدند در مقابل دیده‌گان کارل هاینس رومینیگه، کلوس فیشر، پیر لیتبارسکی و پل برایتنر جام جهانی را بالای سر ببرند.
[/size]تصویر

آتزوری و ژرمن‌ها دو بار در جام ملت‌ها روبروی هم قرار گرفته‌اند که در سال ۱۹۸۸ به تساوی یک بر یک رسیدند و در سال ۱۹۹۶ با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
[/size]
یکی از لحظات بیادماندنی در یورو ۹۶، ضربه پنالتی جیان فرانکو زولا بود که آندریاس کوبکه دروزاه‌بان آلمان این توپ را مهار کرد تا ایتالیا از جام ملت‌ها در کشور انگلیس حذف شود و آلمان با رسیدن به بازی نهایی قهرمان شود.
[/size]تصویر
[/size][img width=480 height=320]http://www.fanpicture.ru/euro/posters/1996/10.jpg[/img]

ا مشب پایتخت لهستان یکی دیگر از بازی‌های آلمان و ایتالیا را شاهد خواهد بود. دیداری که قطعا تفکرات مربیان با نقش‌آفرینی بازیکنان در درون زمین نتیجه پایانی را تعیین می‌کند.
[/size]
در یک سوی میدان تفکرات یواخیم لو سرمربی خوش‌فکر ژرمن‌ها و آن سوی میدان پراندلی، مربی که توانسته نقش خود را به خوبی در آتزوری ایفا کند و روح تازه‌ای در کالبد ایتالیا بدمد. بدون شک جدال شطرنج‌گونه مربیان دو تیم با تفکرات زیبا، نتیجه این جدال حساس و مهیج را رقم خواهد زد.
[/size]امشب تاریخ تکرار خواهد شد
قهرمانی از آن ماست
ما به اسپانیا شخصیت فوتبال دادیم -در این جام قهرمانی را پس میگیریم


#69
Pinturicchio10

Pinturicchio10

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2491 ارسال
ظاهرا کاسانو به جای دیامانتی مثل بازی های قبل از اول بازی می کنه ! یه تغییری که ایتالیا نسبت به بازی قبل داره کیلینی به جای بالزارتی هست ! شخصا نمی پسندم این تغییر رو ! مقابل کیلینی بواتنگ بازی خواهد کرد نه فیلیپ لام ! اگه بالزارتی اون سمت باشه خیلی می تونیم آزار بدیم آلمان رو از اون سمت ولی با وجود کیلینی از اون سمت نه اونا می تونن کاری کنن نه ما ! صرفا یه تصمیم محتاطانه می دونمش ! کیلینی با توجه به سر زنی مهاجمای آلمان کاراییش تو وسط بیشتره ! چه بخوایم چه نخوایم از سمت آباته زیاد توپ میفرستند !

#70
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
ترکیب رسمی دو تیم (کیه لینی و ده روسی مشکلی ندارن ، آباته به خاطرِ مصدومیت بازی نمیکنه و جاش در سمت راست توسط بالزارتی چپ پا پُر میشه. :np: ) : Italy: Buffon; Balzaretti, Barzagli, Bonucci, Chiellini; Marchisio, Pirlo, De Rossi; Montolivo; Cassano, Balotelli Germany: Neuer; J Boateng, Hummels, Badstuber, Lahm; Khedira, Schweinsteiger; Podolski, Ozil, Kroos; Gomez

#71
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال


^^^آخ چی میشه اگه این آلمانی های پررو رو ببریم ، نیگاه تو رو خدا :mad:

#72
amirali

amirali

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1802 ارسال
امشب هم مثل سال 2006 .... :lol: :lol: فقط امیدوارم این بالوتلی شب خوبش باشه !

#73
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
خب اونطور که فکر می کردیم که ایتالیا با 4-5-1 بازی کنه نشد . انگار پراندلی خیلی خوش بین تر از این حرفاست . تو اون سمت ماجو هر چقدر هم که بد بود (بازی با انگلیس خیلی خوب بود) از بالزارتی تو اون سمت بهتره که . مثل کاسرس که تو بازی با لچه اومد راست و فوق العاده بد بازی کرد این بازی امیدی به بالزارتی هم تو اون سمت نیست . دو تا تعویض رو از همین حالا سوزوند پراندلی . یکی به خاطر حضور کاسانو و اون یکی هم فکر کنم بالزارتی باشه که اون سمت بشه اتوبان و ماجو بیاد تو بازی . مگه بالزارتی واقعا خوب بازی کنه که تعویض سوختمون کاسانو باشه که دقیقه 60 به بعد منتظر حضور دیامنتی هم باشیم .

#74
Pinturicchio10

Pinturicchio10

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2491 ارسال
بالزارتی خیلی تعطیل نیست تو سمت راست ، بازیکن دوپایی هست و سابقه بازی تو سمت راست رو هم زمانی که تو یووه بود حداقل داره ! جنازش رو به ماجو ترجیح می دم !

#75
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
ماجو اصلا از بازی محروم هست ، یوفا کارت ها رو بخشید نه محرومیت ها رو ! :1: در هر صورت چاره دیگه این نبود ، بالزارتی هم کار خیلی سختی داره مقابل لام ، کلا ترجیح میدم نفوذ نکنه چون چپ ها هم هست نمیتونه درست سانتر کنه ، قدرت دریبلینگ بالایی هم نداره ، فقط امیدوارم پستش رو خوب پوشش بده !! فقط کافیه یه مقدار شانس بیاریم !

#76
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
اميدوارم جياكريني حداقل به عنوان تعويضي بياد و بدرخشه با وجود بارزاگلي،كيليني و بونوچي نبايد نگران دفاع ايتاليا بود عقبتر از همه هم بوفون مثه شير وايساده به اميد برد ايتاليا

#77
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

بالزارتی خیلی تعطیل نیست تو سمت راست ، بازیکن دوپایی هست و سابقه بازی تو سمت راست رو هم زمانی که تو یووه بود حداقل داره ! جنازش رو به ماجو ترجیح می دم !

کاسرس هم تو تیم ملی کشورش چپ بازی کرده بود و اصلا فکر نمی کردیم تعطیل باشه تو چپ . ولی تعطیل بود بازی با لچه .

امیدوارم همینطور که میگی باشه و فوق العاده باشه . چون خوب بودن واسه این بازی کافی نیست .

#78
!L@

!L@

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 40 ارسال
پیش به سوی فینال

#79
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
ایتالیا اگر بوفون و پیرلو رو نداشت چه کار میکرد؟ بدجور زیر فشاریم.من خوش بین نیستم. ولی واقعا این هوملز خیلی دفاع بیستیه.نمیشه ازش رد شد. بوفون دو تا توپ خوب تا حالا گرفته.ولی دو تا توپ هم پیرلو و بارزالی نجات داند دروازه رو.

#80
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
هدف





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی