پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ایتالیا - آلمان (نیمه نهایی یورو 2012)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
192 پاسخ برای این موضوع

#1
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال

تصویر

ایتالیا - آلمان

پنج شنبه 8 تیر ماه 1390 ساعت 23:15



#2
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال
خوراکمون آلمانه :lol: :lol: :lol: اما حیف الکس نیت یه خرده باهاشون حال کنه. بازم میبریم بازم میبریم!!! :evilgrin: :evilgrin:

#3
saeed-nedved

saeed-nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3427 ارسال
از اول جام منتظر همین یه بازی بودم حالا وقتش که لو :rose: یه درس درست و حسابی به ایتالیا بده

#4
Mohammad-SS

Mohammad-SS

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 857 ارسال
شک نکنید این بازی رو بردیم ... آلمان در حد و اندازه ای نیست که بخواد جلوی ایتالیا قرار بگیره ... امیدوارم تاریخ تکرار بشه ! اگه ایتالیووه قراره از جام کنار بره در فینال خواهد بود ! فورزا آتزوری !

#5
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
نه اسپانیا اونقدرا تیمه توی این جام، نه انگلیس تیم بود. ولی آلمان خیلی تیمه ! نقص به خصوصی ندارند. واقعا از همه نظر کامل اند. همه چیزشون سر جای خودشونه. خیلی سخت ایتالیا بتونه ازین مرحله هم بالاتر بره.

#6
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
بازي با آلمان واقعا سختر از انگليس هستش آلماني ها بيشتر استراحت كردن، واقعا بازي واسه ايتاليا از هر نظر سخت تره هرچي زودتر گل رو ايتاليا بايد بزنه وگرنه كم مياره ايتاليا راستي احتمال رسيدن كيليني هست؟

#7
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
من که از اول حذف در مرحله نیمه نهایی رو انتخاب کرده بودم :fp:

#8
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

از اول جام منتظر همین یه بازی بودم

حالا وقتش که لو :rose: یه درس درست و حسابی به ایتالیا بده

اولا سعید واقعا اگه ایتالیا رو آلمان نتونه ببره باید خاک تو سرشون کنن .
بعد از صعود به یک زنگ تفریح فوق العاده مواجه شدن که تونستن به چند بازیکن استراحت بدن .
از این طرف باز 2 روز دارن بیشتر استراحت می کنن .

تو این 4 تیم که صعود کردن وجدانن کار ایتالیا از همه سخت تر بود .
کیه لینی مصدومه . موتا مصدومه . ده روسی انگار مصدوم شده .
یه سفر طولانی از اوکراین به لهستان هم گریبان گیر ایتالیایی ها شده .
دیگه آلمانی ها چی بهتر از این میخواستن ؟

ایتالیا اگه این بازی رو با اختلاف هم ببازه اصلا ناراحت نمیشم . با این شرایط تا همین جا هم که اومدن فوق العاده بودن . هر چند بازم امید زیادی دارم به برد ایتالیا .

#9
saeed-nedved

saeed-nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3427 ارسال
آلمان که مسئول برنامه ریزی جام نیست برادر میتونستید یه همت بکنید تو گروه اول بشین تا شرایط بهتری داشته باشید در ضمن مثل اینکه فراموش کردین آلمان تو گروه مرگ بود نه ایتالیا! فوتبالی که آلمان بازی میکنه شایسته تقدیره اما ممکنه اسیر بدبیاری های فوتبال هم بشه کلا تضمینی نمیبینم واسه برد آلمان

#10
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

آلمان که مسئول برنامه ریزی جام نیست برادر
میتونستید یه همت بکنید تو گروه اول بشین تا شرایط بهتری داشته باشید

در ضمن مثل اینکه فراموش کردین آلمان تو گروه مرگ بود نه ایتالیا!

فوتبالی که آلمان بازی میکنه شایسته تقدیره
اما ممکنه اسیر بدبیاری های فوتبال هم بشه
کلا تضمینی نمیبینم واسه برد آلمان

خوب گروه مرگ که اسم بردی قشنگ خنده دار بود . فقط اسم گروه مرگ بود . اگه به جای هلند ایرلند بود میشد گروه مرگ ؟!!! کرواسی هم کم از دانمارک نداشت که چه بسا بهتر .
کسی نمیگه فوتبال آلمان شایسته تقدیر نیست . و اینم نگفتم که مسئول برگزاری بازیها آلمانه .
میگم با این شرایطی که به وجود اومده باید بتونن ایتالیا رو شکست بدن . میگم همه اتفاقات بر وفق مراد آلمانی ها رخ داده و از این بهتر تو تاریخ هم دوباره براشون تکرار نمیشه .

#11
saeed-nedved

saeed-nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3427 ارسال
من از رو تعصب حرف نمیزنم عباس به نظر من آلمان از۲۰۰۴ به بعد داره رو فوتبالش کار میکنه و الان واقعا حقشه که قهرمان بشه اما بر عکس ایتالیا هیچ کاری نکرده و واقعا حقش نیست که بره فینال اینم مطمئن باش بدون برنامه نمیشه تو همچین گروهی ۹ امتیاز گرفت واقعا از جی جی میترسم :1:

#12
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال
به نظر من هم آلمان شایستگی جام گرفتن توی 10 سال اخیر رو داشته و هر بار به دلیلی ناکام مونده. مثلا خیلی بدشانس اند که بازیکنی که تقی به توقی خورده و توی یه دوره ی چند ماهه تبدیل به ستاره شده، توی همون چند ماه به پست آلمان میخوره و توی وقت اضافه یه سوپرگل بهشون میزنه :1: اصلا از فوتبال آلمان خوشم نیومده و نمیاد اما از این تیم نمیشه بد گفت! هیچ نقصی ندارن، توی تک تک پست ها عالی اند و از نظر تیمی هم کاملا هماهنگ اند. برنامه ها و تاکتیک های خوبی دارن و مربی فوق العاده ای که میتونه اون ها رو پیاده کنه. واقعا هیچ ایرادی نمیشه ازشون گرفت. با این اوصاف، اما نمیشه هیچ چیز رو پیش بینی کرد! ایتالیا تیمی ئه که تازه جون گرفته و راه افتاده (البته اگه خستگی این بازی و سفر و استراحت کمتر تیم رو از پا درنیاره) خط هافبکش بی نقص کار میکنه، دفاعش مستحکم ئه و یه سوپر جیجی توی دروازه اش داره که بهترین ئه! این ایتالیا خیلی سخت گل می خوره اما گل هم نمی زنه! باید ببینیم اتفاقات، سرنوشت بازی رو چه جوری رقم میزنن :39:

#13
Mr.Anderson

Mr.Anderson

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 104 ارسال
توی بازی 5شنبه آلمان ها به نظرم با منطقی که ازشون سراغ دارم سعی میکنند تا دقیقه 70 بازی رو کنترل کنند و ایتالیا رو خسته کنند و سپس دست به حملات پر دامنه بزنند. باتوجه به اینکه ایتالیا یه بازی سخت 120 دیقه انجام داده و دوروز هم کمتر استراحت کرده اینکار به نظرم منطقی میاد. درعوض ایتالیا باید سعی کنه در نیمه اول حتما یه گل بزنه و برای اینکار بهترین راهکار اینه که دی ناتاله و کاسانو در نیمه اول بازی کنند و بالوتلی از نیمه دوم بیاد تا با قدرت بدنی اش بتونه همچنان حداقل فشار روی دروازه آلمان حفظ کنه... بازی خیلی سخت و تاکتیکی رو پیشبینی میکنم.

#14
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
واقعا ایتالیا کار سختی داره هم المان تیم بسیار خوب و بی نقصی داره و هم ایتالیا به شدت خسته است و حتی فرصت ریکاوری که نداره هیچ یه سفر طولانی دیگه برای بازی با المان باید داشته باشه هم روی کاغذ و هم منطق شانس پیروزی رو به المان ها میده ولی از یه طرف فراموش نکنیم که تاریخ یه چیز دیگه میگه و از یه طرف دیگه همدلی غرور و تعصب و جنگندگی ایتالیایی ها میتونه خستگی و فشار بازی با انگلیس رو به دست فراموشی بسپاره و ایتالیا رو فینالیست کنه شاید همیشه بچه ها از سیستم پرندلی و تعویض هایی که داشت گله کردن ولی هرچی ایتالیا به مراحل بالاتر صعود کرد هممون پی بردیم که پشت هر تعویض و تغییر سیستم یک علت بزرگ و منطقی وجود داشت واقعا من مطمئنم پرندلی لیاقت این رو داشت که مربی اتزویی باشه و این و حتی اگه به فینال هم نره ثابت کرد پرندلی فوق العاده باهوش نشون داد و با توجه به جریان هر بازی بهترین تعویض هارو انجام داد( اگه به جای کاسانو دی ناتاله به زمین میومد و دیامانتی رو نیمکت میموند نه پیرلو میتونست 120 دقیقه بازی کنه و نه خط هافبک تقویت میشد و خیلی احتمال داشت حتی خط هافبک انگلیس در ادامه بهتر کار کنه و فشار حملات ایتالیا فروکش کنه ) اصلا فکرش رو هم نمی کردم ایتالیا با 4 مدافع اینقدر خوب باشه (بازی ضعیف ایتالیا مقابل روسیه با سیستم 2 1 3 4 من رو خیلی ناامید کرد) و حالا حتی اگه کیلینی هم برگرده من معتقدم باز هم پرندلی باید با همین ترکیب به میدون بره البته من هنوز معتقدم اگه فینال دوباره با اسپانیا روبه رو بشیم 2 5 3 بازی کنیم و فکر میکنم بهترین سیستم همون باشه مگه کیلینی نرسه و پرندلی هم نخواد ده روسی رو دوباره به قلب خط دفاع برگردونه اگه ایتالیا بازی با المان رو میخواد ببره باید در نیمه اول به گل برسه وگرنه کارش در ادامه به شدت با تحلیل بدنی که در بازیکنان ایتالیا بوجود خواهد اومد سخت میشه پس بهتره پرندلی یه از یه مهاجم تموم کننده و گلزن مثل دی ناتاله استفاده کنه و کنارش بالوتلی فیکس باشه و کاسانو به عنوان جانشین به زمین بیاد کاسانو با توجه به امادگی بدنی کمی که داشت و به زحمت خودش رو به این جام رسوند بازی به بازی از لحاظ بدنی افت کرد و فکر میکنم بهتر باشه پرندلی کمی بهش استراحت بده و فیکس وارد زمینش نکنه تو خط هافبک هم بهتره با همون ترکیب بازی با انگلیس وارد زمین بشیم هر چند به بازیکن تخریبی بیشتر نیاز داریم ولی خیلی احتیاج داریم که نیمه اول به گل برسیم پس بهتره ریسک کنیم و موتا یا نوچرینو رو در ادامه به بازی بیاریم

#15
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان
"باستين شواين اشتايگر" شايد به دليل آسيب ديدگي از ناحيه مچ پا نتواند به ديدار با ايتاليا در نيمه نهايي رقابت هاي يورو 2012 برسد.

تيم ملي فوتبال آلمان پنج شنبه شب در مرحله نيمه نهايي رقابت هاي جام ملت هاي اروپا در ورزشگاه ملي ورشو با ايتاليا ديدار خواهد کرد.

"باستين شواين اشتايگر" در گفتگو با "ولت آم زونتاگ" اظهار داشت: صادقانه بايد بگويم که نگران پاي آسيب ديده ‌‌‌ام هستم. زماني نيست که بخواهم بسادگي از کنار آن بگذرم. اميدوارم آلمان دو بازي ديگر داشته باشد و پس از آن سلامتي ام را به دست مي آورم.

هافبک بايرن مونيخ در پاسخ به اين سئوال که اگر يواخيم لو تصميم بگيرد وي را از ترکيب آلمان مقابل ايتاليا بيرون بگذارد وي چه نظري خواهد داشت، گفت: اگر سرمربي تصميمي بگيرد من با اين تصميم مشکلي ندارم. مقابل يونان، چندين پاس بد دادم که البته ديگر اين اتفاق تکرار نخواهد شد.


میتونه خبر خوشی باشه برامون .

+ورزش 3

#16
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
مسئله اینجاست که من نمی دونم بازیکنان ایتالیا الان به رضایت کامل در یورو 2012 رسیدند تا هنوز جاه طلب هستند و می خوان باز هم بالا برن ! شک نکنید اگه 3 -4 بازیکن ایتالیا صعود تا اینجای مسابقات رو کافی دونسته باشند و بازی جا طلبانه ی خودشون رو به نمایش نزارند بدون شک بازنده هستیم !!! دیشب روحیه ی ایتالیا بی نظیر بود و واقعا با دقیقه ی 120 برای زدن گل تلاش می کرد و واقعا همه تلاش می کردند و این مهم ترین نکته ی برتری ایتالیا بود !!! واقعا اگه انسجام دفاعی ایتالیا همانند بازی دیشب باشه شک نکنید آلمان به سختی به محوطه ی جریمه خواهد رسید !

#17
!ale4ever!

!ale4ever!

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 192 ارسال
احتمال اینکه ده روسی و آباته رو بخاطر مصدومیت تو این بازی نداشته باشیم زیاده.

#18
Rahavard

Rahavard

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 141 ارسال
ما به بردن المان تو نیمه نهایی عادت داریم yes1 وقت کافیه یه عکس گروسو بزرگ تو ورزشگاه بزارن نصف روحیشون تموم میشه yes1

#19
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2920 ارسال
دروسی : عصب سیاتیکم من رو نگران کرده ، من دیشب حتی نتونستم بعد از پنالتی دیامنتی از جایم بلند شوم و او را در اغوش بگیرم :np: :np: اگه کشیدگی باشه احتمالا جام رو از دست خواهد داد ، خیلی خبر بدی هستش اباته هم مصدوم شده اگه اون هم به بازی نرسه خیلی اوضاع بد میشه ، ماجو هم که دوکارته شده و بازی رو از دست داده !! :np:

#20
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
جورجو قطعا بازی خاهد کرد احتمالن تو پست دفاع چپ... مصدومیت اباته هم قابل رفع است البته تو تمرینات نیست. اما ده روسی گلادیاتور فکر نکنم برسه





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی