پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ایتالیا - آلمان (نیمه نهایی یورو 2012)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
192 پاسخ برای این موضوع

#41
saeed-nedved

saeed-nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3417 ارسال
حالا یه دو شب دیگه صبر کنی میفهمی :65: اما اگه نظر من رو بخوای پیرلو نمیتونه کار خاصی تو این بازی بکنه تنها کسی که میتونه باعث حذف آلمان بشه جی جی بوفونه کبیره که البته امیدوارم تو این بازی خوب ظاهر نشه

#42
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
تا زمانی که مارکیزیو کنار پیرلو هست با دوندگیها و فضاسازیهاش به هیچ تیمی اجازه نمیده که پیرلو رو مهار کنه. شک نکنید دلیل بهبود عملکرد پیرلو توی این فصل از سری آ و یورو وجود مارکیزیو و ویدال در کنارش بوده. yes1

#43
پسر خورشید

پسر خورشید

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1339 ارسال
تیم الان خیلی خوبه .فقط تنها مشکل اینه که تموم کننده اصلا نداریم امیدوارم تو این بازی هم موفق باشیم :thumbs_up: Thank's

#44
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

حالا یه دو شب دیگه صبر کنی میفهمی :65:

اما اگه نظر من رو بخوای پیرلو نمیتونه کار خاصی تو این بازی بکنه
تنها کسی که میتونه باعث حذف آلمان بشه جی جی بوفونه کبیره که البته امیدوارم تو این بازی خوب ظاهر نشه

سعید هافبک های آلمان و علی الخصوص اوزیل هیچ برتری نسبت به ژاوی و ژابی و اینیستا و ... ندارن . اینا بهترین هافبک های جهان به حساب میان نتونستن پیرلو رو مهار کنن واقعا بعید میدونم همچین اتفاقی بیفته .
به نظرم یه جور دیگه نگاه کن . فکر الان یووه با بایرن بازی داره. میتونی شانسی برای بایرنی ها قائل بشی که بتونن پیرلو رو مهار کنن ؟!! یا گومز میتونه از پس کیه لینی (اگه به بازی برسه) بارزاگلی و بونوچی بر بیاد ؟
یا فکر کنن یووه الان با رئال بازی داره . اوزیل از پس پیرلو بر میاد ؟

#45
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان
چهل نکته از 31مین تقابل دو تیم .

1- اولين ديدار دو حريف مربوط به اول ژانويه سال 1923 است. مسابقه اي دوستانه که با باخت 3 بر يک آلمان همراه شد.

2-آخرين رويارويي دو تيم مربوطه به تاريخ نهم فوريه سال 2011 است. ديداري دوستانه که با تساوي يک بر يک در شهر دورتموند خاتمه يافت.

3- اولين برد آلمان شش سال پس از اولين رويارويي ميان اين دو حريف رخ داد. در 28آوريل سال 1929‌ ، ژرمن‌ها در شهر تورين 2 بر يک پيروز شدند و با خود بردي ارزشمند به وطن سوغات بردند.

4- آخرين برد آلمان‌ها مقابل ايتاليا به 21 ژوئن سال 1995 مربوط مي شود. زماني که تيم تحت رهبري برتي فوگتس (مربي وقت آلمان) توانست در ورزشگاه زوريخ سوئيس 2 بر صفر جشن پيروزي در ديداري دوستانه بگيرد.

5-پرگل ترين برد آلمان مقابل ايتاليا در سال 1939 اتفاق افتاد که ژرمن‌ها 5 بر 2 پيروز ميدان در شهر برلين شد.

6-پرگل ترين برد ايتاليا مقابل آلمان نيز در سال 2006 ثبت شد که در شهر فلورانس 4 بر يک بر همتاي خود غلبه کرد.

7-آخرين باخت آلمان از ايتاليا در سال 2006 و جام جهاني روي داد که در ورزشگاه وستفالن دورتموند، سفيد پوشان 2 بر صفر در پايان 120 دقيقه مبارزه شکست خوردند و از صعود به مرحله نهايي بازماندند.

8-بهترين گلزن آلمان‌ها مقابل ايتاليا، فرانتس بين‌در، مهاجم ژرمن‌ها در دهه 30 و 40 ميلادي بود. بازيکني که 5 گل در 2 بازي مقابل ايتاليا به ثمر رساند.

9- زماني که آلمان شرقي سابق وجود داشت، تيم اين کشور نيز 4 مرتبه مقابل ايتاليا قرار گرفت که يک برد، يک باخت و 2 تساوي کسب کرد.

10-مساحت دو کشور آلمان و ايتاليا نزديک به هم است. آلمان 357 هزار کيلومتر مربع و ايتاليا 301 هزار کيلومتر مربع وسعت دارند.

11-از نظر جمعيت البته وضعيت اين دو کشور با هم فرق مي کند. آلمان 81.3 ميليون نفر و ايتاليا 61.5ميليون نفر شهروند دارند.

12- قدمت فدراسيون فوتبال ايتاليا بيشتر از آلمان است. بر همين اساس آبي‌پوشان دو سال زودتر فعاليت رسمي خود را در عرصه اين رشته ورزشي آغاز کردند. فدراسيون فوتبال ايتاليا در سال 1898 و آلمان 1900 بنيان گذاشته شد.

13- سابقه آلمان‌ها در دوره هاي جام ملت‌ها بيشتر از ايتاليايي ها است. از 14 دوره اين پيکارها،‌آنها در 11 دوره و آبي‌‌ها در 8 دوره حاضر بوده اند.

14-آلمان ها به سبب حضوري بيشتر در جام ملت‌ها ، طبيعي است که بازي هاي بيشتري هم در اين رويداد تاکنون انجام داده‌اند. آمار و ارقام مي گويد پيکار روز پنج‌شنبه براي ژرمن‌ها ، چهل و سومين ديدار ژرمن‌ها در يورو خواهد بود. در حالي که ايتاليايي‌‌ها سي و دومين مصاف خود را تجربه خواهند کرد.

15-ژرمن‌ها همچنين در دوره‌هاي گذشته جام ملت‌ها پيروزي هاي بيشتري کسب کرده اند. مطابق آمار موجود آلمان ها 23 برد و ايتاليا 12 پيروزي در کارنامه دارند. بر همين اساس پنج‌شنبه شب در صورتي که تيم يواخيم لو برنده شود، بيست و چهارمين برد ژرمن‌ها در تاريخ ثبت مي شود. در حالي‌که ايتاليا به سيزدهمين پيروزي خويش خواهد رسيد.

16- آمار و ارقام موجود همچنين مشخص مي کند ژرمن‌ها بيش از دو برابر لاجوردي‌پوشان در دوره‌هاي جام ملت‌ها گلزني کرده اند. در مقابل به همين اندازه نيز گل دريافت کرده اند.

مطابق اين آمار آلمان از ادوار گذشته تا به حال،‌64 گل زده و 43 گل خورده، در حالي‌که ايتاليا 31 گل زده و 20 گل دريافت کرده است.

17- تاکنون دو بازيکن با اصل و نصب ايتاليايي که داراي مليت آلماني شدند، به تيم ژرمن‌ها راه پيدا کرده‌اند. اين دو بازيکن شامل برونو لاباديا (2 بازي براي آلمان) و مائوريسيو گائودينيو (5 بازي) هستند.

18-اولين بازيکن ايتاليايي که به ليگ باشگاهي آلمان براي بازي آمد، روجريو ريزيتلي در سال 1996 بود که پيراهن بايرن مونيخ را به تن کرد.

19-سه بازيکن آتزوري ديگري که به بوندس‌ليگا آمده‌اند، شامل لوکا توني( از سال 2007 تا 2009)،‌ماسيمو اودو( از سال 2008 تا 2009 ) ، کريستيان زاکاردو و آندرا بارزاگلي( هر دو در سال 2009 ) مي شوند. البته در سال 2011 براي مدتي مائورو کامورانزي نيز براي تيم اشتوتگارت به ميدان رفت.

20-کريستيان مولينارو (اشتوتگارت) و جاکوپو سالا (هامبورگ) دو بازيکن ايتاليايي بودند که فصل گذشته وارد بوندس ليگا آلمان شدند.

21-رکوردار بازي در تيم ملي ايتاليا، فابيو کاناوارو ، مدافع پيشين آتزوري است. وي سابقه انجام 135 بازي ملي را دارد.

پس از او پائولو مالديني با 125 بازي و بوفون با 117 بازي در رده هاي دوم وسوم جاي دارند.

22-چزاره پراندلي 54 ساله که در سال 2010 زمام امور آتزوري را در دست گرفت، در مدت دو سال اخير 57 بازيکن را در بازي‌هاي گوناگون مورد آزمايش قرارداد که از اين ميان 27 بازيکن تازه‌وارد بودند.

23- يواخيم لو از سال 2006 تاکنون که زمام امور تيم ملي آلمان را دراختيار داشته ضمن محک زدن بازيکنان بي‌شمار، 53 بازيکن تازه‌وارد را مورد محک قرارداده است.

24-اولين بازي ملي تاريخ تيم ملي ايتاليا در سال 1910 بود که موفق شد 6 بر 2 فرانسه را شکست دهد.

25-پرگل ترين برد تيم ايتاليا در سال 1948 اتفاق افتاد که انگليسي ها را در برنت فورد 9 بر صفر شکست داد.

26-سنگين ترين شکست تاريخ تيم ملي ايتاليا در سال 1924 اتفاق افتاد که آتزوري 7 بر يک از مجارستان شکست خورد.

27-تيم ملي ايتاليا تاکنون قهرمان 4 دوره جام جهاني در سال‌هاي 1934، 1938 ، 1982 و 2006 شده است.

28-تنها قهرماني ايتاليا در اروپا به سال 1968 مربوط مي شود که با مشکلات زيادي براي تيم آبي‌پوش حاصل شد.

29-اولين بازي ملي تيم ملي آلمان در سال 1908 انجام شد. آنها توانستند در شهر بازل سوئيس مقابل تيم اين کشور قرار گرفته و 5 بر 3 بازنده شوند.

30-پرگل‌ترين برد تيم ملي آلمان درسال 1912 اتفاق افتاد که «مانشافت» توانست 16 بر صفر روسيه را شکست دهد.

31-سنگين ترين شکست تاريخ تيم ملي آلمان درسال 1909 ثبت شد. زماني که ژرمن‌ها براي بازي دوستانه با انگليس به لندن رفتند،‌ باخت 9 بر صفر حاصل شد.

31-اولين حضور آلمان‌ها در جام جهاني در سال 1934 اتفاق افتاد. ژرمن‌ها در سال‌‌هاي 1954 ، 1974 و 1990 به مقام نخست رسيدند.

32-تيم ملي آلمان پرافتخارترين تيم اروپا در عرصه قهرماني جام ملت‌ها است. آنها تاکنون به مقام نخست در سال‌هاي 1972 ، 1980 و 1996 رسيده اند.

33-رکوردار بازي در تيم ملي آلمان در اختيار لوتار ماتيوس، کاپيتان تيم اين کشور در جام جهاني 1990 است که 150 بازي را به نام خود ثبت کرده است. پس از او ميروسلاوکلوزه و يورگن کلينزمان به ترتيب با 120 و 108 بازي ملي در رده هاي دوم و سوم جاي دارند.

34-بهترين گلزن تمام ادوار تيم ملي آلمان، گرد مولر معروف به بمب افکن است که 68 گل زده براي «سفيد و مشکي» را به نام خود ثبت کرده است

35- فرانتس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان صاحب اين افتخار است که در سال 1974 به عنوان بازيکن و در سال 1990 به عنوان مربي به مقام قهرماني جهان رسيد.

36-برتي فوگتس، سرمربي کنوني تيم ملي آذربايجان صاحب اين افتخار است که در سال 1972 با تيم کشورش به عنوان بازيکن و در نقش يک مدافع راست ارزنده، قهرمان قاره سبز شد. در سال 1996 نيز توانست تيم کشورش را به مقام قهرماني رساند.

37- تيم کنوني آلمان در کنار يواخيم لو (سرمربي) از يک دستيار (هانس ديتر فليک)،‌يک مربي دروازه‌باني(آندرئاس کوپکه)، سه مربي بدنسازي (فورسيت، کوگل، ساکينا) و يک مربي روانشناس (دکتر هانس ديتر هرمان ) بهره مي گيرد.

اين تيم همچنين يک رئيس بخش آناليز (اورس زيگن‌تالر)، يک آناليزور (کريستوفر کلمنس)نيز در خدمت دارد.

سه پزشک متخصص و 4 فيزيوتراپيست نيز اين تيم را در يورو همراهي مي کنند.

38-تيم ملي آلمان از بدو پيدايش تاکنون دهمين مربي را به خود به اسامي زير ديده است:

اوتو نرتس، زپ هربرگر، هلموت شوئن، يوپ دروال، فرانتس بکن باوئر،‌برتي فوگتس،‌اريش ريبک ، رودي فولر، يورگن کلنيزمان، يواخيم لو

39-پراندلي که فرداشب آتزوري را مقابل آلمان هدايت خواهد کرد، بيستمين مربي درتاريخ حيات آبي‌ها است.

مربيان ايتاليا از ابتدا تاکنون اين افراد بوده اند:

ويتورو پوتسو، آگوستو رنگو، کارلو کاراکون، فروچي نووا، کارلينو بره‌تا، جوزپه وياني، جوزپه فيراري، ادموندو فابري، فروچيو والکارچي، فول‌ويو برنارديني،‌انزو بيرزوت،‌آزگليو ويچيني، آريگو ساچي،‌چزاره مالديني،‌دينو زوف، جيوواني تراپاتوني، مارچلو ليپي، روبرتو دونادوني، مارچلو ليپي ، چزاره پراندلي

40-پانصد نفر از ايتاليايي‌هاي مقيم آلمان که براي تماشاي تيم کشورشان به يورو 2012 آمده اند اعلام کرده اند، با پلاکاردهاي «ايتاليايي هستيم،‌اما آلمان را نيز دوست داريم» وارد ورزشگاه شهر ورشو محل انجام بازي خواهند شد.

+ ورزش 3

#46
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
بر عکس باشگاههای ایتالیایی ترکیب تیم ملی یک روز زودتر حدس زده میشه و ت حد زیاد هم درسته

Italy possible: Buffon; Abate, Bonucci, Barzagli, Chiellini; Pirlo; Marchisio, De Rossi (Nocerino), Montolivo; Diamanti; Balotelli


پراندلی اینجا دیگه اومده دفاع رو به شدت قوی تر کرده..


یعنی جورجو رو به دفاع چپ میبره و بونوچی و بارزالی هم کماکان دو مدافع وسط خاهند بود و سمت راست هم اباته..


به هر صورت با توجه به خط حمله قدرتمند المان باید هم دفاع رو اینجور ارایش داد و گذاشتن جورجو به جای بالزارتی کار خوبی است.


علاوه بر این دیامانتی هم از ابتدا میاد تو بازی به جای کسانو البته یک نقش مهاجم هاغبک داره یعنی پراندلی سعی داره نبض بازی در وسط هم دست ایتالیا باشه

#47
یوونتوس1985

یوونتوس1985

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7425 ارسال
  • LocationTehran
درسته پراندلی قصد داشته و داره که چهره جدید از فوتبال ایتالیا رو نشون بده ولی هیچی از یک دفاع محکم خیال هوادارا رو راحت نمیکنه ! مخصوصاً اون دفاع، دفاع ایتالیایی باشه ! امیدوارم ده روسی به بازی برسه ! به نوچرینو اعتمادی نیست ! یهو دیدی تلکی یا حرکتی انجام داد و کل نظام تیم رو بهم ریخت درسته تو بازی با انگلیس بالوتلی 3-4 توپ رو گل نکزد اما خوشحالم که تو این بازی هم از اول هستش ! قدرت بدنیش و تعداد مدافعایی رو که به خودش مشغول میکنه به سود تیم هستش ! فقط کاش این تک موقعیت ها رو تو این بازی هدر نده به این ترکیب و این تیم خیلی امیدوارم !

#48
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا ، دروسی به بازی فردا شب میرسه . کیلینی هم به همین شکل :victory2:





#49
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
اگه ترکیب همین باشه به نظر من بهترین چینش ممکن در مقابل تیم قدرتمند المان هست امیدوارم با اضافه شدن دیامانتی به خط هافبک و رسیدن کیلینی و ده روسی به این بازی نبض وسط زمین دست لاجوردی پوشان باشه در صورت نیاز هم بالزارتی و نوچرینو همراه با کاسانو یا دی ناتاله به احتمال زیاد تعویض های پرندلی خواهند بود. ظاهرا پرندلی هم متوجه سطح پایین موتا شده و احتمالا در این بازی هم بهش میدون نخواهد داد

#50
Pinturicchio10

Pinturicchio10

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2491 ارسال
اگر آباته نرسه قطعا 3-5-2 بازی می کنیم باحضور جاکرینی در راست و بالزارتی در چپ ! ضمنا کیلینی ، بونوچی و بالزارتی حداقل 2 نفرشون باید مواظب باشن چون 3 تاشون کارت زرد دارن ، کاش ایتالیا اعتراض می کرد تا کارت زردای بازی با انگلیس رو ببخشن ، هم به بارتزالی هم به ماجو بی جهت کارت زرد گرفتند ! هرچند من از کارتی که ماجو گرفت خوشحال شدم :1:

#51
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
مشکل کارت زرد چون یوفا همشون رو صفر می کنه اصلن نگران نباشید... کارت ها بخشیده شدند

#52
Mr.Anderson

Mr.Anderson

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 104 ارسال
من تا قبل خوندن مصاحبه هاي الماني ها راجع به اين بازي طرز فکرم اين بود البته به عنوان يه هوادار نه بازيکن! : ايتالياي پراندلي زحمت خودش رو کشيد،اگه بخوايم منصف باشيم قبل جام هيچکودممون فکر نميکرديم ايتاليا به اين خوبي هم بازي کنه و هم پيروز بشه.. براي من يه حذف ابرومند جلو آلمان کافي بود.. اما وقتي مصاحبه هاي اين بازيکن هاي آلمان رو خوندم خيلي کفري شدم :1: بايد ببريمشون! خوبه همه زندگيشون به ايتاليايي ها باختن ها و اين همه با غرور حرف ميزنند! وقتي مصاحبه هاي الماني ها رو با اسپانيايي ها که چه با احترام در اولين بازي از ايتاليا ميگفتند آدم يه جوريش ميشه نسبت بهشون... اين آلماني ها خيلي پررو ميشن اگه ببرند پس بايد و بايد و بايد ببريم! تنها نگراني من روحيه پراندلي هستش که اميدوارم از کار خودش و بازي ايتاليا اغنا نشده باشه و با همه توانش اداره کنه تيم رو... پيش به سوي قهرماني ،به قول شعار تيم ملي ايتاليا در اين جام: بياييد آسمان اروپا را لاجوردي کنيم!

#53
BAHAR.JUVE

BAHAR.JUVE

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 941 ارسال
رسیدیم به فینال واقعی این دوره :rose: تیم آلمان با فاصله قابل توجهی نسبت به سایر تیم ها منسجم ترین مجموعه حاضر در این تورنومنته . از زمانی که کلینزمن و لو دست به ترمیم ویرانه های آلمان 2004 زدند تا به امروز یک مسیر صعودی قابل توجهی را طی کردند و تورنومنت به تورنومنت به طرز محسوسی پخته تر و همگن تر شدند و الان تیمشان در شرایط ایده آله . آلمان طی این سالها تغییر تاکتیکی قابل توجهی نداشته و از زمان مربیگری لو به طور پیوسته با 4-2-3-1 بازی میکند و بازیکنان متعدد نسل جدیدش هم از ابتدا با همین سیستم - که سیستم پایه اکثر باشگاه های آلمان هم هست - خو گرفتند . تیمی هستند که بر خلاف انگلیس تقریبا از همه روشهای رایج در فوتبال امروز برای رسیدن به گل استفاده میکنند و اگر این نکته که بر خلاف سالهای قبل در ترکیبشون بازیکن چندان شوتزنی ندارند را فاکتور بگیریم از ابزار کافی برای همه نوع تحت فشار گذاشتن حریف برخوردارند . خلاصه اینکه اگر من به طور عمومی نسبت به ایتالیا بدبینم و تا به الان پیش بینی های ناگوار فراوانی برایش داشتم :1: ولی امروز به طور محسوسی بیشتر از گذشته نگرانم . پیروزی مقابل انگلیس روی هاجسون را محک جدی برای سنجش توانایی های ایتالیا مقابل این آلمان نمیبینم که با اطمینان از نگهداری رکورد حرف بزنم . درباره ترکیب : شرایط این دیدار به خاطر وضعیت فیزیکی متفاوت 2 تیم برای ایتالیا خاص تر از قبل خواهد بود. آلمان جوان ترین تیم جامه و بازیکنان متعددی با قدرت بدنی بالا و دوندگی مستمر داره و در موقعیت برابر هم توانایی خسته کردن ایتالیا را داره ، فرداشب در شرایطی که استراحت کمتری داشتیم و بعد از یک دیدار 120 دقیقه ای ریکاوری کردیم به مصاف ژرمن ها میرویم و احتمال اینکه علی رقم رشادتهای همه بازیکنان به لحاظ بدنی کم بیاوریم زیاده . برای همین هم ترجیح میدهم با 5 هافبک برای کنترل میانه زمین و تقسیم فشار روی نیروهایمان بازی بکنیم . چون حضور کلینی در سمت چپ دفاع برای کنترل نفوذ های فیلیپ لام آماده را ضروری میبینم و ترجیح میدهم دست به ریسک بازی 3 دفاعه نزنیم و در کنار آن تا به امروز نتوانسته ایم از میان مهاجمانمان یک زوج کلاسیک با راندمان بالا تشکیل بدهیم و مهاجم دروگبا صفتی که به طور مکرر به خط میانی اضافه بشه و با دوندگی و حرکات مفید در تعدیل فشار روی نیروها سهیم باشه در اختیار نداریم ... لزومی به بازی با 2 مهاجم نمیبینم . فکر میکنم استفاده از 4-5-1 یا مشتقاتش برای ایتالیا ایده آل خواهد بود . اگر مرد اول خط میانی ژرمن ها شوان اشتایگری هست که یک پلی میکر نیست ولی یک هافبک میانی کامله و به جز پاسوری و رهبری و حفظ ضرباهنگ حرکات تیم ، امکان جنگیدن و فضا سازی برای خودش را هم دارد ، قلب حرکات ایتالیا دست پیرلویی هست که طراح بی مثالیه ولی نیاز به ساپورت دیگر هافبک ها داره تا به جایش بجنگند و امکان بازی مفید به او بدهند و راندمان این " دیگر هافبک ها " که یکی از وضایفشان باز کردن فضای اطراف پیرلو هست نشان میدهد ایتالیا امکان بهره بردن از مغز و چشم ها و پاهای پیرلو را خواهد داشت یا نه . امید زیادی روی امادگی ده روسی برای این بازی بستم . کیفیت چند منظوره بازیش وقابلیت بالای پاسوریش و تجربه فراوانش توفیر زیادی در نمایش خط میانی ایتالیا ایجاد میکند . آمادگی ده روسی و مخصوصا مارکیزیو در سرنوشت این بازی تعیین کننده خواهد بود . در بازی مقابل انگلیس روی هاجسون لطف کرد و با محدود کردن نقش جرالد در نیمه زمین انگلیس کار ایتالیا برای به دست گرفتن نبض بازی را راحت کرد . خیلی بعید میدانم لو توان همچین حماقتی را داشته باشد . آلمان قطعا خواهد آمد تا با خنثی کردن نمایش پیرلو جلوی مهندسی بازی ایتالیا را بگیرد ، اینکه بتوانیم یک فشار مستمر روی دروازه آلمان ایجاد بکنیم در باز کردن بازی تعیین کننده خواهد بود . اگر بالوتلی که در حفظ توپ در یک سوم حریف مهارت خوبی داره و مونتوویلو که تکنیک و توان حفظ توپ قابل قبولی داره روی فرم باشند و مفید بازی بکنند، مدافعان میانی و هافبک های عقب آلمان چندان امکان جلو کشیدن نخواهند داشت و این از یارگیری مداوم و پرس پیرلو جلوگیری میکند . ایتالیا بر خلاف سایر رقبای آلمان تا به اینجای تورنومنت ، هافبک های پاسور و خوشفکر کافی برای مشغول کردن عناصر اصلی بازی آلمان - مخصوصا شوان اشتایگر - و پخش کردن فشار بازی در اختیار دارد . من به کیفیت خط میانی ایتالیا برای این بازی امید بستم . :rose:

#54
hamed.alex

hamed.alex

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 219 ارسال
انگار کارت ها بخشیده شدن،اونایی که یک کارته بودن! کسی دقیق میدونه که کارتا بخشیده شده یا نه؟

#55
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

انگار کارت ها بخشیده شدن،اونایی که یک کارته بودن!
کسی دقیق میدونه که کارتا بخشیده شده یا نه؟

آره کلیه کارت ها تا قبل از نیمه نهایی بخشیده شدن . فقط در صورت اخراج تو نیمه نهایی بازیکن نمیتونه تو فینال بازی کنه .

#56
mohsen alex

mohsen alex

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1029 ارسال
ایتالیا اگه مثل بازی باانگلیس منسجم بازی کنه میتونه این بازیم دردست داشته باشه مخصوصا حالا که کیلینی رسیده؛ولی این کافی نیست ضعف اصلی تیم نداشتن یه تمام کننده کامله که متاسفانه چندین ساله یقه ایتالیارو گرفته وهیچ برنامه ریزی واسش نشده که چندتا تمام کننده تحویل فوتبال اروپا بدن؛باید نشست ودید که بالوتلی کی توپ رو پاش بشینه بره تو گل؛اونورم که بهترین گل زن ایتالیایی لیگ نیمکت نشینه که خودش بیانگر همه چیز هست؛ایتالیا تواین جام هم داره نون دفاشو میخوره؛حالا بازی کشیده بشه به پنالتی که اگه 120دقیقه هم حمله کنی تازه 50‏_‏50 میشه؛که این واسه یه تیم مثل ایتالی خیلی بده؛به هر حال امیدوارم امشب نوک پیکان که همه چیز بهش ختم میشه به هدف بخوره وما هم همش حسرت موقعیت ازدست رفته نخوریم

#57
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
اگه ایتالیا خوب ریکاوری کرده باشه و مثل بازی با انگلیس با طراوت بازی کنه المان رو هم راحت کنار میزنه البته تنها عاملی که میتونه به خستگی احتمالی یاران ایتالیا فایق بیاد همون تقسیم انرژی بازیکنان مخصوصا در خط هافبک هست بهتره ایتالیا تو این بازی با یه مهاجم بازی کنه ترکیب فعلی هم همینو نشون میده ورود دی ناتاله در نیمه دوم میتونه کلید ایتالیا برای صعود باشه بهار اینطوری که تحلیل کردی باید تمام خط هافبک بهترین بازیشون رو بکنن :1:

#58
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2916 ارسال
قطعا المان انگلیس نیست که بتونیم به توپ ببندیمشون ! روی کاغذ شاید شانس ما 30 درصد هم نباشه !! :1: المان ها از نظر سرعت تیمی فوق العاده هستن ، ایتالیا اگر میخواد پیروز بشه ، باید 120 درصد تلاش کنه و در زمین دوندگی داشته باشه ، المان یواخیم لو ، حاصل شش سال کار و برنامه ریزی هست در حالی که پراندلی 2 سال بیشتر نیست داره تیم رو هدایت میکنه ! به طور کلی نیاز نیست که ما هم با شش سال کار و تلاش خودمون رو به سطح اونها برسونیم تا پیروز بشیم ، فقط کافیه در همین یه بازی ایتالیا بهتر از المان باشه ، در همین یک بازی بالوتلی بهتر از گومز باشه ! امیدوارم یک بار دیگه خاطرات شش سال پیش تکرار بشه !

#59
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
واقعا 4-5-1 بهترین سیستمی هست که ایتالیا باید با آلمان بازی کنه و نقطه قوت ایتالیا همین خط هافبکش هست که با تراکم بیشتر تو این خط عملا آلمانیها رو فلج کنه . ترکیب خط دفاع واقعا سخته در موردش تصمیم گیری . کیه لینی رو اگه بزاریم دفاع چپ خوب تو فاز هجومی اونقدر توان مند نیست و کلا دستپاچه هست و اگه قراره تعدد حمله داشته باشیم بارزالتی رو ترجیح میدم ولی خوب ممکنه که یووه زیر فشار آلمانی ها باشه اینجاست که کیه لینی تو دفاع چندین لول بالاتر از بالزارتی هست . اگه هم کیه لینی بخواد دفاع وسط بازی کنه که یکی از بونوچی و بارزاگلی باید نیمکت نشین بشن که اصلا خوب نیست . دوباره این بازی به نظرم میشه به جاکرینی اعتماد کنیم البته تو همین سیستم 4-5-1 . با بودن کیه لینی پشت سرش احساس امنیت بیشتری می کنه و میتونه خط دفاع آلمان ها رو به زحمت بندازه . و اینکه باید امیدوار باشیم بالوتلی روز خوبش باشه و توپاش بره تو گل . چون واقعا خوب بازی می کنه و همیشه دو مدافع رو سرگرم خودش داره .

#60
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
ایتالیا امشب با بازوبند مشکی مقابل آلمان به بازی میره این کار به احترام "مانوئله برَج" سرباز ایتالیایی که در انفجار بمب در منطقه اََدرِسکَن شهر "هِرات" افغانستان کشته شده انجام میشه مانوئله 30 ساله بود و یک فرزن 8 ماهه هم داشت





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی