پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ایتالیا - آلمان (نیمه نهایی یورو 2012)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
192 پاسخ برای این موضوع

#21
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان
آشنایی با داور بازی آلمان - ایتالیا

استفن لانوی (Stéphane Lannoy) از فرانسه
43 ساله
بازی مهم زیادی رو تو دوران داوریش به نظر سوت نزده . مهم ترین بازیش بازی برزیل و ساحل عاج تو گروهی جام جهانی 2010 بوده .
تصویر

تو این فصل 33 بازی داوری کرده .
کارت زرد 156 ؛ میانگین هر بازی 4.7
کارت قرمز 10 ؛ میانگین هر بازی 0.3

داور چهارم هم هاوارد وب معروووووووووف :waiting:
منبع : گل انگلیسی و ورزش 3

#22
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
احتمالِ رسیدنِ کیه لینی به این بازی وجود داره ، هر چند چیزی مشخص نیست و از قبل گفته میشد که مصدومیت های از این دست ، معمولاً 20 روزی طول میکشن که رفع بشن ... . اما اگه قرار باشه کیه لینی به این بازی برسه و پرندلی هم با تکیه به بازی خوبِ بونوچی در مقابلِ انگلیس دوباره به سیستم 2-5-3 رو بیاره ، فکر میکنم خبرِ برگشتنِ کیه لینی اصلاً خوسحال کننده نباشه !

پرندلی بعد از بازی با روسیه ، در حالی که تنها 9 روز به اولین بازی آتزوری تو یورو 2012 باقی مونده بود ، تازه به این نتیجه رسید که 2-5-3 میتونه برای آتزوری کارساز باشه. اصلاً دوست ندارم که ایتالیا دوباره برگرده به 2-5-3 و با استناد به این که چون تو بازی اول با اسپانیا این سیستم کارآمد جلوه کرده ، پس جلوی آلمان هم میشه ازش استفاده کرد.

امیدوارم آباته هر جور شده به این بازی برسه ، وگرنه وضعیت به شدت نگران کننده میشه در خط دفاع ...

+ ایتالیا و آلمان در 10 سالِ گذشته ، 4 بار به مصاف هم رفتن. آخرین بارش در سالِ 2011 بود ، بازی که بوفون بعد از مصدومیتِ شدیدش تو جام جهانی 2010 ، برای اولین بار داشت برای ایتالیا بازی میکرد ، اون بازی با نتیجه 1-1 تموم شد ؛ برای آلمان کلوزه و برای ایتالیا جوزپه روسی گل زدن.

تنها بازی 2 تیم از بین این 4 بازی که در چهارچوبِ یک بازی دوستانه نبود ، برمیگرده به سالِ 2006 که ایتالیا موفق شد آلمان رو در جام جهانی 2006 در آلمان با گل های گروسو و دل پیرو ببره.

2 بازی دیگه هم در سالِ 2006 (قبل از شروع جام جهانی) و 2003 برگزار شد که اولی با نتیجه 4 - 1 به سودِ آتزوری (با گلزنی جیلاردینو ، تونی ، ده روسی و دل پیرو) و دومی با نتیجه 1 - 0 باز هم به سودِ ایتالیا (با گلِ کریستین ویری) به پایان رسید.

ویرایش :

میشه اون گله 4-1 که دلپیرو یکیشو بهشون زده رو بذارید؟؟فقط ماله دلپیرو رو
:rose:


محمد این خلاصه اون بازی هست از یوتوب : www.youtube.com/watch?v=5FSj0cMDfNI من خودم دو-سه روزه فیلتر شکنم خرابه وگرنه گلِ اله رو برات کات میکردم و بعد آپش میکردم.

#23
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال
میشه اون گله 4-1 که دلپیرو یکیشو بهشون زده رو بذارید؟؟فقط ماله دلپیرو رو :rose:

#24
Saeid Juve

Saeid Juve

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 460 ارسال
  • LocationTehran 14 Area
من دلم روشنه که بازم آلمانها رو خواهیم برد... نمیدونم چرا ولی یه حسی بهم میگه با اینکه آلمان امسال خیلی قویه ولی بازم ایتالیا پتانسیل برد رو داره. امیدوارم با برد آلمان به فینال برسیم. اگه آلمان رو ببریم مطمئنم قهرمانیم... yes1 ایشالا...

#25
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
چیزی که تو بازی المان من دیدم اینه که با دو هافبک تدافعی عمل می کنند اما کارهاشون تو حمله اینجوریه که شواین اشتاینگر وقتی توپ مال المانه تو زمین خودشون باقی می مونه اما سامی خدیرا کسی است که توپ رو حمل می کنه و تا اواسط زمین حریف پا به توپ جلو میاد و در اینجا معمولا پاس هاش رو میده به مسعود اوزیل یعنی بازی رو می بره به کناره ها و بعدش دوباره مسعود اوزیل توپ رو عرضی میندازه جلوهیجده حریف.. نکته بعد این که المان زیاد جناح بازی رو عوض می کنه و تو این کار مهارت داره تا بتونه تمرکز دفاعی حریف رو به هم بزنه نکته بعد هم اینه که حملات المان بر مبنای هم کاری سه تا چهار نفر است و معمولا تو هر جمله ای دو بازیکن حرکت بدون توپ رو انجام میدن و از این لحاظ دفاع رو پریشون می کنند. در عین حال المان تو بحث دفاعی دارای مشکل است و ضربه خور می باشد.

#26
یوونتوس1985

یوونتوس1985

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7425 ارسال
  • LocationTehran
بعد از كلي ويرايش ،آخرش تاريخ بازي رو اشتباه زديد :1: -- از اين آلمان بايد ترسيد! بعد از بازي هاي اول و دوم آلمان رو مدعي اصلي قهرماني دونستم! به قول رضا خيلي تيمه واسه اسپانيا كه خيلي ها اونو مدعي ميدونن ١٠٪ شانس قائلم نه آلمان ، آلمانه ٢٠٠٦ هستش و نه ايتاليا ايتالياي قهرمان ٢٠٠٦! كفه به سمت آلمان زيادي سنگيني ميكنه اگه ايتاليا بتونه از آلمان هم بگذره بايد اونو قهرمان اين دوره تونست! اگه هم قهرمان بشه يك قهرماني دلچسب خواهد بود چون همه بزرگا رو پشت سر گذاشتيم. اگه هم نشيم بازي فينال رو نديده ميگم بد شانسي اورديم اميدوارم تو اين بازي اشتباهي رخ نده و مثل بازي با انگليس شايسته پيروزي باشيم

#27
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
رسیدیم به بازی ای که از اول جام منتظرش بودم! همیشه به بازی ها با آۀمان خیلی خوشبین بودم ( تیم ملی دومم آلمانه :confused2: کاش تو فینال میخوردیم بهشون :sad1: ) آلمان همه جوره کامله تبمب یه که نقص خاصی نمیشه تو تیمشون پیدا کرد! و این کار رو خیلی سخت میکنه! دفاع هم نمیتونه مثل همیشه راحت باشه چون چیزی که دیدم روش های حمله آلمان اونقدر سریع و متنوع هست که هر دفاعی رو گیج میکنه! بازی عرضی رو خیل به موقع , ناگهانی و خیلی خوب طولی میکنن... من فک مبکنم استفاده همزمان از ده روسی و نوچرینو برای تخریب بیشتر ارتباطه اوزیل و سه مهاجم راهکار خوبی باشه.

#28
Mr.Anderson

Mr.Anderson

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 104 ارسال
رکورد ها برای شکسته شدن ساخته شده اند ولی نه رکورد شکست ناپذیری ایتالیا در تورنومنت های بزرگ برابر ژرمن ها :hanghead:

#29
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال

29 جون سال 2000 , ورزشگاه آمستردام

[img height=326 width=480]http://www.4myup.com/images/57889784427887778076.jpg[/img]

ایتالیا بعد از شکست دادن رومانی در نیمه نهایی به هلند میزبان خورد . هلندی که با تمام قدرت آمده بود تا پس از ناکامی در 3 تورنمنت پیاپی اینبار در مقابل دیدگان مردم کشورش پیروز باشد . اما ایتالیا نیز بعد از سال 1998 با نسل جدید خود وارد رقابت ها شده بود . نسل جدیدی که بازیکنانی مانند کاناوارو , دل پیرو , توتی , ویری , زامبروتا و .. رو در خود می دید . در کنار بزرگانی مانند مالدینی , تولدو , ایلیانو , کونته و ... ایتالیا قبل از بازی با بدشانسی مواجه شده بود و کونته بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و این دی باجیو بود که جانشین او در ترکیب شده بود . به همین دلیل اون شب خیلی ها را ایتالیا را حذف شده می دانستند و هلند را در فینال می دیدند .

جو ورزشگاه کاملا به سود هلندی ها بود . ورزشگاه یک دست نارنجی شده بود و هلندی ها اجازه هنر نمایی به تیفوسی های ایتالیایی نمی دادند . بازی شروع شده بود که دقیقه 34 فرا رسید .ایتالیا در کمتر از 10 دقیقه با 2 مشکل بزرگ مواجه شد . ابتدا زامبروتا در دقیقه 34 با کارت زرد دوم جریمه شد و زمین را ترک کرد . سپس الساندرو نستا با یک خطا بر روی کلایورت یک پنالتی را به هلندی ها هدیه کرد . اما این تولدو بود که پنالتی دی بوئر را به صورت فوق العاده دفع کرد و امید را به ایتالیایی ها تزریق کرد . در نیمه دوم اما هلندی ها برنامه ای برای حمله نداشتند . اما برای ادگار داویدز معروف فقط و فقط یک صحنه کافی بود تا نفوذ کند و توسط ایلیانو نقش بر زمین شود و داور برای هلند باز اعلام خطای پنالتی کند . اینبار پاتریک کلایورت مهاجم جوانِ هلندی پشت توپ قرار گرفت و ضربه خود را تیرک کوباند ... در آن صحنه بود که ایتالیایی ها یک چیز را فهمیدند . اینکه آن ها می توانند میزبان را شکست بدهند و به فینال بروند . برای همین تلاش خود را 3 برابر کردند و با 1 بازیکن کمتر با غیرت از تیم خود دفاع کردند . شاید اگر واکنش فوق العاده ون در سار مقابل شوت دلوکیو در دقیقه 99 نبود ایتالیا کارش به پنالتی نمی کشید و خیلی راحت به فینال می رفت . اما قسمت این بود که بازی ها به پنالتی بکشد ... بازی ها به پنالتی کشد . بقیش همه دیگر افسانه هست . خودتان هم خیلی خیلی خوب با این افسانه آشنا هستید .

××


4 جولای 2006 . ورزشگاه دورتموند .


چیزی نمی گم .. همتون این روز رو به یاد دارید . خیلی خوب هم به یاد دارید .

××


منظور از صحبت های بالا این بود که بگم ایتالیا تو 18 سال اخیر 3 بار به نیمه نهایی رسیده . 1994 , 2000 , 2006 . در مورد 1994 طبیعتا نمی تونم صحبت کنم ولی در 2 بار بعدی بدون شک خیلی ها ایتالیا رو شکست خورده می دونستند . در هردو بازی ایتالیا مقابل میزبان بازی میکرد و تیم حریف تیمی بوده که شانس بیشتری نسبت به ایتالیا داشته . هلند و آلمان در هر دو تورمنت تا اون مرحله فوق العاده پیش رفته بودند و همه این 2 تیم رو برنده میدونستند و شانس کمی برای پیروزی ایتالیا می دونستند . اما در هر دو بازی این ایتالیا بوده که آخر بازی پیروز از زمین خارج شده . برای همین الان هم با اینکه جلوی قوی ترین تیم جام قرار گرفتیم ولی ترسی نداریم !! با سری بالا مقابل آلمان قرار میگیرم و حتی اگر شکست هم خوردیم باز سرمون رو بالا خواهیم گرفت . چون با تیمی کاملا بی ادعا و پر از حاشیه تا نیمه نهایی اومدین . بالاتر از خیلی تیم های پر مدعای دیگه قرار گرفتیم . از آلمان هم ترسی نداریم همونطور که سال 2006 نداشتیم . همونطور که سال 2000 از هلند نترسیدیم . نمی ترسیم چون ایتالیا هستیم و همیشه با افتخار سرمون رو بالا خواهیم گرفت .

در مورد خستگی تیم هم باید بگم که من تیم رو خسته نمی بینم و تیم رو آماده مبارزه با ژرمن ها می دونم . در بازی قبلی میشه گفت موتا , جووینکو , دی ناتاله , نوچرینو , دیامانتی , کاسانو , اوگبانا همگی استراحت کردن و آماده هستن . خط دفاع تیم هم که دونگی زیادی نداشت و خسته نیست . کیلینی ( تصویر ) هم که به بازی می رسه . بوفون هم که هست . شاید تنها مشکلمون این باشه که ده روسی شاید به بازی نرسه . البته اون هم هنوز قطعی نیست . پس از لحاظ بازیکنی هم ما الان چیزی از آلمان کم نداریم .

#30
8813222

8813222

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 45 ارسال
ايتاليا 1- آلمان 0
اين ---- اينم *

#31
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
طبق اخبار کوریره دلوسپورت نوچرینو به جای دی روسی بازی خاهد کرد. اخباری از اباته منتشر نشده کیلینی هم خودش اوکی داده برای بازی در مورد ارایش تیم نیز خبر خاصی ریلیز نشده

#32
Mr.Anderson

Mr.Anderson

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 104 ارسال
دروسی نباشه خیلی بد میشه .

نوچرینو بازیکن 90 دیقه ای نیستش.

اگه دروسی نمیرسه امیدوارم اونور هم شوان اشنایگر نرسه

هرچند اهمیت دروسی و قابلیت هاش برای ما خیلی بیشتر از اشنایگر هستش برای آلمان که شاید جایگزینی داشته باشه.

در مورد ارایش تیم نیز خبر خاصی ریلیز نشده

هنوز زوده به نظرم و تا فردا باید صبر کنیم.

#33
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
اشنایگربازی خاهد کرد. خبر دیگه اینکه پراندلی دوباره دیشب سفر مذهبی داشته :3: :3: :lol:

#34
ALEX107

ALEX107

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 292 ارسال
این ایالیا مثل سال 82 هستش به نظرم ایتالیا پرتغال بهترین فینال باشه

#35
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
تصویر


نگران غیبت* ده روسی *هستم اگر در این بازی حضور داشت می تونست در کنار *پیرلو* نقش تعیین کننده ای تو این بازی داشته باشه.از طرف دیگر خوشحالم که *کیه لینی* به این بازی میرسه امیدوارم بازگشت خوبی به تیم داشته باشه.

*مارکیزیو* میتونه دراین بازی به کمک ایتالیا بیاد. بازی به بازی داره بهتر میشه و اگر یه کم خوش شانس بود تا الان حداقل یه بار دورازه ی حریفان رو باز کرده بود. دلم میخواد یکی از اون شوت های راه دورش در این بازی به گل تبدیل بشه.

*پیرلو* و *جی جی* این توانایی رو دارن که ما رو به فینال ببرن خصوصا بعد از بازی با انگلیس همه ی نگاه ها بیشتر به این دو نفر ختم میشه.

+ تیم های ایتالیا و آلمان در این بازی ها هر کدام 52 شوت به سمت دروازه حریفان داشته اند که سهم ایتالیا 21 شوت در چارچوب و آلمان 24 شوت بوده البته این را نباید فراموش کنیم که تقریبا نصف شوت های آلمان دربازی با تیم دست وپا بسته ی یونان بوده است.
========================================================
پراندلی :

- آلمان تیم شکست ناپذیری نیست.ما باید در یک میدان مهم مبارزه کنیم،اساس کارمان را بر پایه ی نقاط ضعف حریفان قرار می دهیم.

- در مقابل تیم قدرتمند آلمان قرار خواهیم گرفت و ما بازی خودمان را انجام می دهیم.

- در دیدار با انگلیس ما 68 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم وقتی شما توانایی انجام این کار را داشته باشید قادر خواهید بود کارهای زیادی انجام دهید.

- من واقعا بالوتلی را دوست دارم،آنچه را که از او خواسته بودیم انجام داد و دو دفاع مرکزی انگلیس را در عمق خط دفاعی نگه داشت.شاید شوت های او کمی باعث تاسف شود ولی عملکرد او قابل قبول است.

- بازی ایتالیا - آلمان در جام جهانی 1970 را به یاد می آورم. آن بازی را در خانه به همراه پدرم تماشا کردم خاطره ی خوبی از آن بازی دارم.(ایتالیا در وقت اضافه 4 - 3 برنده شد)


کاپلو :

- ایتالیا را در دیدار با انگلیس عالی دیدم اما ما از فرصت هایمان به خوبی استفاده نمی کنیم و فاقد یک مهاجم که ضربات آخر را خوب بزند هستیم .

- از توانایی و کیفیت بازیکنان ایتالیا شگفت زده شدم .

- اندره آ پیرلو رهبر تیم ایتالیاست و به همراه ده روسی از بهترین هافبک های جهان محسوب می شوند.

- بازگشت کیه لینی خیلی مهم است او بازیکن کاملی است و قبلا خودش را ثابت کرده است.
====================================================

پودولسکی :

- اعتماد به نفس ما تاکنون اینقدر زیاد نبوده است .

_ ما و اسپانیا بهترین ارائه کننده ی فوتبال مدرن هستیم،امیدوارم در فینال با آنها روبرو شویم ولی ابتدا باید در بازی با ایتالیا پیروز شویم.

- من بازی آنها را دیده ام و فکر نمی کنم که مشکلی برای ما بوجود بیاورند.

- ما از هیچ کسی نمی ترسیم و می توانیم برنده ی این جام باشیم.

اوزیل :

- ما اینجا هستیم که جام را ببریم و به این گفته ام اعتقاد دارم.

- گذشته را فراموش کرده ایم از جام جهانی 2006 به بعد تغییراتی داشته ایم علاوه برآن از سال 2010 نیز خیلی بهتر شده ایم.

- احترام زیادی برای دیگر تیم ها قائل هستیم ولی ما می خواهیم جام را به خانه ببریم .ما می توانیم ایتالیا را شکست دهیم.

- آندره آ پیرلو بازیکنی بزرگ در سطح جهان است همینطور ماریو بالوتلی مهاجم بزرگی است،اما ما در مورد حریفان، فردی فکر نمیکنیم آنها تیم خوبی هستند ولی ما آنها را شکست می دهیم.

#36
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
مینو ریولا که سابقا وکیل ندود بود ، الانم وکیل زلاتان و همسیکه ، گفته که ایتالیا با هت تریک بالوتلی آلمان رو شکست میده. :fp:

#37
مسعود

مسعود

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3178 ارسال

اباته ، کیه لینی و دروسی مصدوم هستن و پراندلی امیدواره تا این سه بازیکن رو در دیدار برابر آلمان در اختیار داشته باشه ، کاستلاچی سرپرست کادر پزشکی آتزوری در این مورد گفت :

" اباته و دروسی برای رهایی از مصدومیت ماهیچه ای در حال سپری کردن یک دوره ی کوتاه درمان طبیعی هستند ؛ کیه لینی برای رهایی از مصدومیت همه چیز به اراده ی وی بستگی دارد اما ما طی 48 ساعت آينده با تمام توان برای آماده کردن این سه بازیکن تلاش خواهیم کرد "

وضعیت سه مصدوم و امیدواری کادر پزشکی :

" اباته در دیدار برابر انگلستان بدلیل کشیدگی عضله ی پا از زمین بیرون کشیده شد و اکنون در حال درمان بصورت طبیعی است ، دروسی بدلیل درد از ناحیه عصب سیاتیک در حال درمان با دارو و البته درمان طبیعی بصورت همزمان است ، کیه لینی بر اساس یک برنامه در حال سپری کردن دوران مصدومیت است و ما امیدواریم که این بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار گیرند "

مصدومیت کیه لینی :

" نباید از معجزه صحبت کنم ؛ ما باید دو مورد رو در نظر بگیریم ، اول اینکه ما در حال سپری کردن یک تورنومنت بزرگ هستیم ، دوم اینکه همه چیز به کادر فنی ، کادر پزشکی و خود کیه لینی بستگی داره ؛ وضعیت کیه لینی من رو به یاد گتوزو در جام جهانی 2006 میندازه "

وضعیت آمادگی جسمانی تیم پس از دیداری نفس گیر :

" با توجه به زمان بندی صورت گرفته و اینکه ما پس از دیداری 120 دقیقه ای فقط دو روز برای ریکاوری فرصت داشتیم ما در کمال آرامش و البته با تمام توان برای آماده کردن بازیکنان تلاش می کنیم "



#38
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
الان المان و مربی اش همه فکرشون رفته رو مهار پیرلو از مصاحبه امروز لو معلوم شده این مساله... در ضمن بعید هم نیست که بخاهند با خشونت در اوایل بازی و با چند تا تکل سنگین پیرلو رو از کار بیندازند.

#39
saeed-nedved

saeed-nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3436 ارسال
نه داداش آلمان دنبال فوتبال زیبایه-این کارا تو این تیم ژرمن ها جایی نداره الان ایتالیا داره رو کاکل پیرلو میچرخه معلومه که باید واسه مهارش یه کاری کرد و قطعا لو اجازه نمیده مثل بازی با انگلیس هر کاری دلش خواست بکنه

#40
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

نه داداش آلمان دنبال فوتبال زیبایه-این کارا تو این تیم ژرمن ها جایی نداره

الان ایتالیا داره رو کاکل پیرلو میچرخه معلومه که باید واسه مهارش یه کاری کرد و قطعا لو اجازه نمیده مثل بازی با انگلیس هر کاری دلش خواست بکنه

یک فصله تو یووه داره بازی میکنه همه هم میدونستن که باید پیرلو رو از کار بندازن . ولی کی تونست اینکار رو بکنه که یه مشت آلمانی بتونن ؟!!!





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی