پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ایتالیا - انگلیس ( یک چهارم نهایی یورو 2012 )

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
174 پاسخ برای این موضوع

#141
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال
خب :1: خودم عکس های با کیفیت رو پیدا کردم :1: ( هادی کیلو چند؟ :evilgrin: )

چند تاش رو ریسایز کردم و این جا میذارم واسه نمونه :1: کل عکس ها 88 تاست توی دو تا فایل زیپ :rainbow: از تمام لحظات مهم بازی عکس هست، سیو بوفون، پنالتی پیرلو، برگردون بالوتلی و رونی، آفساید نوچرینو و ...


euro_1.rar - 12.1 Mb euro_2.rar - 17.5 Mb


تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر


پ.ن. اگه رمز خواست عدد 1 رو بزنین :3:

#142
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال

[img width=480 height=236]http://www.shiaupload.ir/images/36257876962700081516.jpg[/img]


کیف – اوکراین

پس از دو ساعت تلاش و نبوغ، اغلباً تسلّط اما در نهایت، بی ثمر، ایتالیا پاسخ را یافت! پنالتی!

الساندرو دیامنتی پنالتی آخر و پیروزی بخش رو برای ایتالیا به ثمر رسوند و تیم رو به مرحله ی نیمه نهایی یورو 2012 برد. در ادامه ی تورنمنت، ایتالیا روز پنجشنبه در ورشو لهستان به مصاف آلمان میره و مدافع عنوان قهرمانی، اسپانیا، و پرتغال روز چهارشنبه در دونتسک اوکراین با هم رو به رو میشن.

الساندرو دیامنتی درباره ی ضربات پنالتی میگه: «ما شایسته ی این پیروزی بودیم. پنالتی ها پاداش ما برای برتری مان در طول بازی بود. نتیجه کاملا عادلانه بود؛ ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و از اولین دقیقه تا به آخر جنگیدیم.»

علاوه بر دیمانتی، بالوتلی، پیرلو و نوچرینو در ضربات پنالتی برای ایتالیا گل زدن و در سمت دیگر جرارد و رونی برای انگلستان گل زنی کردن اما اشلی یانگ ضربه اش رو به تیر بالای دروازه کوبید و ضربه ی اشلی کول رو هم جان لوئیجی بوفون مهار کرد. برای انگلستان وداعی دیگر از یک تورنمنت بزرگ با ضربات پنالتی در دور یک چهارم نهایی رقم خورد؛ همون طور که در یورو 2004 و جام جهانی 2006 این اتفاق براشون رخ داده بود.

وین رونی در این باره گفت: « این قطعا راهی سخت برای حذف از رقابت هاست و احتمالاً بار هزارم ئه که برای ما اتفاق میفته.»

استیون جرارد: « ما کاری کردیم که کشورمون بهمون افتخار کنه اما بار دیگه با قلبی شکسته به خونه برمیگردیم که تحملش خیلی سخته.» این ها رو جرارد میگه که در اون دو بازی قبلی که انگلستان در همین مرحله حذف شده (2004 و 2006) هم به میدان رفته بود.

بعد از این که ریکاردو مونتولیوو ضربه اش رو به بیرون زد، رونی با فریب دادن بوفون ضربه اش رو به جهت مخالف می زنه و نتیجه رو 2-1 میکنه. اما بعد از اون آندره ا پیرلو با یک ضربه ی چیپ استثنائی همه چیز رو عوض می کنه.
خودش در این باره میگه: « من یک لحظه دیدم که دروازه بان کمی زود حرکت کرد برای همین تصمیم گرفتم جور دیگری به توپ ضربه بزنم. این [فکر] در یک آن به ذهن آدم می رسه [من انجامش دادم و ] همه چی خوب پیش رفت.»

عطش ایتالیا برای گلزنی و خلاقیتی که در تیمشون موج میزنه رو میشه به راحتی در آمار بازی دید: 35 شوت به دروازه برای ایتالیا و تنها 9 شوت برای انگلستان!
دیامنتی میگه: « رسیدن به این جایگاه بسیار رضایت بخش ئه. من همیشه باور داشتم که می تونم به اینجا برسم، حتی وقتی که در لیگ محلی بازی می کردم. اما به هیچ کس نمی گفتم چون فکر می کردن دیوونه شدم »

#143
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال
شرمنده مجدداً مزاحمتون میشم :1: این هم لینک دانلود پنالتی ها :


Italy vs England - Penalty kicks


پ.ن. اگه رمز خواست عدد 1 رو بزنین :3:

#144
BAHAR.JUVE

BAHAR.JUVE

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 941 ارسال
دیشب موقع ضربات پنالتی تخلیه روانی شده بودم و بعدش اصلا توان اینکه بیام و اینجا در شاید بچه ها سهیم بشم را نداشتم . 1 - حالا که اینقدر از پیرلو و بوفون و سایر بازیکنانمون تقدیر شده ، منم از روی هاجسون تشکر میکنم . :1: ترس ، گاهی اوقات یک احتیاط عاقلانه به دنبال داره و گاهی هم حماقت . سخته با یک تیم پر مهره و اسم و رسم دار جلوی ایتالیا بازی بکنی و میانه زمین را بدی به ایتالیا . ارنج تیم هاجسون به شکلی بود که حداقل نیمی از توان جرالد - مهم ترین عنصر خط میانی انگلیس - را میگرفت . ترکیب این چیدمان درخشان با بازی قوی خط میانی ایتالیا ، توان بازی سازی و تهاجمی انگلستان را به شدت کاهشش داد . 2 - فکر میکنم تعداد موقعیت هایی که بالوتلی از دست داد از ضربات پنالتی شلیک شده به سمت دروازه انگلیس بیشتر بود . اگر بازیکنان ایتالیایی بنا به ساختاری که در آن پرورش پیدا کردند با تومانینه تصمیم میگیرند ، این بشر احتمالا فاقد قوه تصمیم گیری هست . متاسفم بابت اعتماد صبورانه ای که به این بازیکن میشه و نفهمی بی انتهای خودش . 3 - نتیجه که خوب بود ، ولی چگونگی شکل گیری این نتیجه ... مطمئن نیستم . ترجیح میدادم با یک گل غیر قابل جبران در ثانیه های پایانی این بازی را ببریم تا خودمان را با 2 روز استراحت کمتر و بعد از یک دیدار 120 دقیقه ای برای بازی مقابل جوانترین تیم جام اماده کنیم . یادمه در اواخر بازی نیمه نهایی 2006 ، بازیکنان آلمان که در یک چهارم هم بازی 120 دقیه ای را پشت سر گذاشته بودند به وضوح به لحاظ بدنی کم آورده بودند و ایتالیا هم نهایت بهره برداری را از خستگی آلمان ها کرد . امیدوارم قرار نباشه در این تورنومنت چیزی جبران بشه . 4 - همیشه کلمه پنالتی چیپ من را به یاد پنالتی توتی در 2000 می اندازه . فکر میکنم باید این خاطره قدیمی را با پناتتی پیرلو آپدیت کرد . خونسردی در شریانهای این بشر جریان داره . :rose:

#145
platini

platini

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 702 ارسال
واقعا عالي بود . تبريك ميگم به همه بچه هاي هوادار لاجوردي پوشان ! ايتاليا خيلي عالي بازي كرد ، بصورتي كه فكر نكنم كسي انتظار اين نمايش فوق العاده رو از تيم داشت ! دست همشون درد نكنه ! كلا اين ايتاليايي ها هم مثل خودمونن ! كافيه شيرشون كني يا به غرورشون بر بخوره اون وقت بيا و ببين چيكار ميكنن ! خودشون رو ميكشن براي موفقيت و احياي غرور جريحه دار شده :1: از امروز به بعد هم آرزو ميكنم كه تمام مطبوعات و سايت ها خبر از برد آلمان بدن و به شرط بندي ها و زد و بندهاي فوتبال ايتاليا بپردازن ، تا ايتاليا با غرورش آلمان رو هم له كنه ، كلي حال كنيم :1: در كل هم از اينكه پراندلي به اشتباهش پي برد و 2-5-3 ديگه بازي نميكنه ، خيلي خوشحالم !

#146
hamed.alex

hamed.alex

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 219 ارسال
تبریک به همه بچه ها،بچه ها که همه ی توضیحات رو دادن :1: دیگه چیزی نمونده که بگم فقط تبریک می گم بعدش هم امیدوارم جلو آلمان موقعیت ها رو خراب نکنیم :rose:

#147
Mr.Anderson

Mr.Anderson

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 104 ارسال
خب حالا که عقل ها یکم اومد سرجاش یه تحلیل نصفه نیمه هم از بازی داشته باشیم :1:

برعکس چندتا از بچه ها به نظرم پراندلی توی این جام تونست خودش رو نشون بده که چقدر باهوشه،حتی در مورد استفاده از سیستم 3-5-2 اش هم بخاطر مصدومیت ها مجبور بودش و حضور دروسی در قلب دفاع عالی بود.

تعویض هاش هم توی این بازی خیلی عالی بود،البته غیر بیرون رفتن دروسی که فکر میکنم بخاطر مصدومیت بودش(اگه بخاطر مصدومیت نبود اشتباه بود)

بچه ها میگفتن جووینکو باید میومد ولی من این اعتقاد رو ندارم، جووینکو ممکن بود بیادش و چندتا موقعیت بسازه ولی ریسکش بالا بود،اینکه ایتالیا تونسته بود دیشب اونطور بازی کنه بخاطر دوندگی خط میانیش بود که کلا خط میانی انگلستان رو از کار انداخته بود و اگه دقت میکردید فقط از پاس های بلند توپ رو میرسوندن توی یک سوم ایتالیا!

تعویض های خط میانی پراندلی جهت محکم کردن خط میانی بودش تا پیرلو تا دقیقه 120 بتونه بازیسازی کنه.

مخصوصا تعویض نوچرینو خیلی خوب بود ،منظورم حضورش هستش نه تعویضش با دروسی،نوچرینو بازیکنی هستش که من اعتقاد دارم توی هر سه تا بازی قبلی باید از دقیقه 70 وارد زمین میشد.
یه بازیکن دونده در عین حال موقعیت طلب که میتونه ورق رو به نفع ایتالیا برگردونه،نوچرینو کسی هستش که گتوسو بزرگ و متعصب راجع بهش گفته وارث پیراهن شماره 8 اونه ،درسته چنگندگی گتوسو رو نداره ولی عوضش پا بتوپ تر از اون هستش.
و درسته هوش و خلاقیت مارکیزیو رو نداره ولی عوضش جنگنده تر از مارکیزیو هستش!

بخاطر همین هستش که من به حضورش در زمین فکر میکنم نیاز هستش و توی این بازی هم تاثیرش رو دیدیم.

اما همچنان پاشنه آشیل ایتالیا مهاجمینشون هستش،کاش ایبراهیمویچ ایتالیایی بود :1:
اونقوت در کنار بالوتلی من بهتون قول 100 درصد میدم ایتالیا هم قهرمان این جام هم جام جهانی بعدی میشد :1:

نکته خوب دیگه ترکیب پراندلی ،حضور مونتولیو بودش که به نظرم مخصوصا در نیمه اول خیلی خوب و موثر بازی کرد و کمک خوبی واسه پیرلو بود.
توی بازی با آلمان با توجه به اینکه ما بیشتر به گل اول نیاز داریم فکر میکنم بازی کنه خیلی خوب میشه.

درنهایت ایتالیا توی این بازی خیلی خوب و روان بازی کرد و همشون عالی بودن حتی بالوتلی با اینکه گل نزد ولی توسنت فشار رو روی دروازه انگلیس حفظ کنه.

فقط دیشب کاسانو یکم ضعیف ظاهر شد که تعویضش منطقی بود،امیدوارم بازی بعدی به مرز آمادگی برسه.

بازی دیشب ایتالیا رو اگه آلمان یا اسپانیا کرده بودن این جاودانی و بروبچ شبکه سه تا صبح مارو کشته بودن که عجب بازی کردن،عجب بازی کردن :1:

#148
hamed.alex

hamed.alex

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 219 ارسال


یه سوال اون دو تا خط سبز رو گردن و پشت گوش بوفون چی بودن ؟ :hmm: :1:



داداش کنزیو بود که واسه جلوگیری از کشیدگی رگ ها می چسبونن.

#149
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال

Finally ...EveryBody Knows


تصویر


قبل از شروع یورو اصلا دل و دماغی برای دیدن یورو نداشتم . عاشق ایتالیا بودم ولی نمیدونستم چرا هیچ شوقی برای شروع نداشتم . و تنها یک دلیل بود که من رو برای دیدن یورو تحت تاثیر قرار داد و باعث شد اون شور و اشتیاق همیشگیِ من دوباره برگرده . اون هم فقط آندره پیرلو بود !! خیلی دوست داشتم یورو شروع بشه تا خیلی ها ببینند آندره هنوز هم داره بازی میکنه و بهترین هافبک هست . هر جایی بحث هافبک شد هروقت اسم از پیرلو میاووردم همه میخندیدن و میگفتم کی پیرلو ؟ اون که پیر شده !! این همه سنگینی رو تحمل کردم گفتم پیرلو تو یورو خودش رو نشون میده ! و الان هم همینطور شده . الان اینطوری شده که این بازیکنان نام پیرلو رو توییت میکنن !! الان دیگه کسی نمیتونه بگه آندره پیر شده . کسی نمیتونه با قاطعیت بگه ژاوی بهترین هافبک دنیا هست . الان خوشحال هستم که سال بعد کل دنیا دوباره به پیرلو نگاه خواهند کرد .. موتزارت دوباره مشغول به نواختن میشه . بنواز موتزارت که کل اروپا و دنیا خمار آهنگ های تو هستند ...

قهرمان ها همیشه در لحظه های حساس خودشون رو نشون میدن . توتی در سال 2000 و با پنالتی فوق العادش نشون داد آینده فوتبال ایتالیا یک قهرمان را خواهد داشت . زیدان در سال 2006 با پنالتی خودش نوشن داد فوتبال دنیا داره یک قهرمان رو از دست می ده . دل پیرو با ضربه آزادش به لاتزیو در دقایقی که یوونتوس در تنگنا گیر کرده نشون داد که همیشه قهرمان هست . کاسیاس با مهار تک به تک های روبن در فینال نشون داد که لایق قهرمانی هست . دیشب هم نوبت پیرلو بود که نشون بده قهرمان زمین چه کسی هست . جو هارت با ادا بازی هاش خودش سعی داشت روحیه پیرلو رو داغون کنه اما پیرلو مثل همیشه با نگاه سرد و بی روح خودش توپ رو به صورت فوق العاده به تور چسبوند .
توتی بعد از گلش به هلند به بازیکن های تیمش نگاه کرد و چشمک زد تا بازیکنان حریف رو خرد کنه , زیدان بعد از پنالتیش داد و فریاد کرد تا تیم حریف رو له کنه و پیرلو دیشب بعد از زدن پنالتی نه چشمک زد نه داد , بلکه با استیل خاص خودش خیلی آروم به سمت دروازه انگلیس رفت و به جو هارت نگاه کرد و بعد با غرور خاصی شروع کرد به دویدن به سمت همبازی های خودش ... پیرلو با اون حرکات خود بازیکنان ایتالیا را به خودشون اوورد .. بوفون رو به خودش اوورد . واقعا که لیپی گل گفته : " پیرلو رهبر بی زبان هست , او با پا و حرکات خود تیم رو هدایت میکنه . " تصویرتصویر

××


A TRUE ITALIAN AND CAPTAIN


تصویر .. تصویر


" من سرود با چشم های بسته میخونم ، چون ایتالیا رو تا مغزِ استخونم احساس میکنم. 3 رنگ ، پرچم و ملتم معنی زیادی برای من داره. "

" من 2 پدربزرگم رو تو جنگ جهانی از دست دادم ، بنابراین فکر میکنم که سرود خوندن و فکر کردن به اونها تو اون لحظات نوعی ادای احترام به اونهاست. "

" من هیچ کدام از پنالتی های ایتالیا را نگاه نکردم . مثل همیشه چون طاقت نداشتم . "

" زمانی که مونتولیوو پنالتی خودش رو خراب کرد فقط به یک چیز فکر میکردم . اینکه باید تا جایی که می تونم پنالتی بگیرم . چون همبازی های من بعد از 120 دقیقه فوتبال بازی کردن لایق بردن بودن . "

حرف دیگه ای می مونه که بشه در مورد بوفون زد ؟! کاپیتانی دیشب معنی جدید پیدا کرد . هیچ وقت فکر نمی کردم بوفون انقدر تو کاپیتانی فوق العاده بشه . یعنی هم سطح کسانی مثل توتی , دل پیرو و مالدینی . وقتی پنالتی اشلی کول رو گرفت و به سمت مونتولیوو اشاره کرد غرور من رو گرفت . وقتی موقع سرود چشمش رو می بنده و سرود رو فریاد میزنه غرور من رو میگیره . تا دیشب فقط جرات میکردم روبرتو باجو رو " اسطوره تیم ملی ایتالیا " بدونم . اما الان بوفون هم در کنار باجو برای من تبدیل شد به " اسطوره فوتبال ایتالیا " . تصویر

××


فنی نمیتونم صحبت کنم . چون هنوز شور و هیجان دارم . بازی رو همه دیدن و خدا رو شکر بچه های این انجمن فوتبال رو خوب میفهمن . مارکیزیو , ده روسی , بونوچی و آباته تعریف کردن دیگه ندارن ... همه دیدن .

الان هم خوردیم به آلمان . تکرار نیمه نهایی سال 2006 . آلمان با نظم و تیم بودنِ خودش میاد مقابل ما قرار بگیره و ما فقط و فقط با غیرت و قلبمون میریم مقابل این تیم . ایتالیا تیمی هست که اگر به غرورش بر بخوره و غیرتی بشه هر کاری می تونه بکنه . الان هم یه تیکه بزرگ از قلبم میگه این ایتالیا با این قدرت و احساس میتونه قهرمان بشه . درست بر خلاف مغزم !! به قول فردوسی پور ایتالیا تو این مواقع میخواد احاده حیثیت کنه و همه رو به احترام گذاشتن مجبور کنه .....

به امید موفقیت تیم مستحق .... درست مثل دیشب !



#150
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان
سایت گل- آندره آ پیرلو، بازی ساز تیم ملی ایتالیا معتقد است که پنالتی ای که او به صورت چیپ وارد دروازه انگلیس نمود، فشارها برروی بازیکنان انگلیسی را بیشتر کرد. بعد از آنکه دیدار دو تیم ایتالیا و انگلیس درپایان 120 دقیقه تلاش با تساوی بدون گل به پایان رسید، درنهایت کار به ضربات پنالتی کشیده شد. ایتالیا 1-2 از حریف عقب بود که درحالی که جوهارت برای مهار توپ به سمت راست دروازه شیرجه رفته بود،پیرلو با ضربه ای چیپ توپ را به وسط دروازه انگلیس رساند بعد از آن هم اشلی یانگ و اشلی کول برای تیمشان پنالتی را از دست دادند تا ایتالیا با نتیجه 2-4 از سد انگلیس عبور کرده و به مرحله نیمه نهایی برسد. درپایان این دیدار پیرلو به خبرنگاران اعلام کرد که ضربه پنالتی او، روند بازی را تغییر داد. پیرلو در پایان مسابقه به رای سپورت گفت:« جوهارت حرکات عجیبی انجام می داد. پس من تصمیم گرفتم تا پنالتی ام را این طوری بزنم و خوب هم از آب در آمد. این فشار را برروی پنالتی زن های انگلیس بیشتر کرد و بعد از آن بود که اشلی یانگ پنالتی اش را خراب کرد. در طول بازی انگلیس فرصتهای زیادی را خلق نکرد. آنها برای کشاندن بازی به ضربات پنالتی تلاش می کردند ولی ما دوست داشتیم تا درجریان بازی به یپیروزی برسیم.» یک کلام ختم کلام ( :1: ) فورزا ایتایووه که دیشب فوق العاده بود :thumbs_up:

#151
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
[img alt=http://im29.gulfup.com/2012-06-25/1340574164261.jpg]http://im29.gulfup.com/2012-06-25/1340574164261.jpg[/img]




[img alt=http://im29.gulfup.com/2012-06-25/134057557971.jpg]http://im29.gulfup.com/2012-06-25/134057557971.jpg[/img]



























[img alt=http://im16.gulfup.com/2012-06-25/1340576134531.jpg]http://im16.gulfup.com/2012-06-25/1340576134531.jpg[/img]


[img alt=http://im29.gulfup.com/2012-06-25/1340577090721.jpg]http://im29.gulfup.com/2012-06-25/1340577090721.jpg[/img]


[img alt=http://www.shy22.com/upfiljpg/hci78136.jpg]http://www.shy22.com/upfiljpg/hci78136.jpg[/img]







[img alt=https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/544988_316360445125670_1431069040_n.jpg]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/544988_316360445125670_1431069040_n.jpg[/img]

#152
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
پراندلی : _ خیلی خوب بازی کردیم و سزاوار این پیروزی بودیم. فرصت های زیادی خلق کردیم، در زدن پنالتی شما نیاز به کمی شانس دارید. _ ما با قلبمان و با شخصیتمان بازی کردیم و امشب با تیمی بازی کردیم که کار را برای ما سخت کرده بود . _ می خواهم به ستایش از تیمم بپردازم که عالی بازی کردن و مانع از رفتن انگلیس به مرحله ی بعد شدند . اکنون باید با تیم آلمان بازی کنید که همه ی بازی های خود را برده است؟ مطمئناً آلمان تیم خوبی است،اما اول 10 دقیقه به ما اجازه دهید که از این لحظات لذت ببریم بعد به آلمان هم فکر خواهیم کرد. ==================================================================== مونتولیوو: _ وحشتناک بود احساس می کنید دنیا بر روی شانه های شما فرو ریخته، هر کسی می تواند پنالتی را خراب کند اما آن لحظه برای من خیلی سخت بود. _ از جی جی و بقیه ی بازیکن ها سپاسگذارم. بعد از اینکه پنالتی را خراب کردم در بازگشت به دایره میانی زمین هم تیمی هایم به من روحیه دادند که باعث شد احساس بهتری داشته باشم. _ ما به خودمان ایمان داشتیم و خوب بازی کردیم، سزاوار حذف شدن نبودیم. _ در جام جهانی 2010 خوب نبودیم سعی می کنیم آنرا فراموش کنیم. این بازیکنان ایتالیا می توانند برای کشورشان افتخار آفرینی کنند.

#153
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
دیامانتی وقتی میخاس تو زمین بیاد پیراهن شماره سیزذه تنش بود بعد سریع عوضش کرد اخر بازی هم در مصاحبه با رای پیراهن شماره سیزده اانگلیس قرمز رنگ تنش کرد...چرا؟

#154
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
خب تیم ملی یوونتوس انگلیس رو برد :1: من نمیدونم مدیرها چرا به فکر مهاجم برای ما نیستن.ما مشکل گل زنی داریم.ما نیاز به یک گلزن خوب تو خط حمله داریم.کنته کجا رفته بود.من از این تغییر سیستمهای مرتب کنته سر در نمیارم.تو یک بازی 3-5-2 تو یکی دیگه 4-4-2 و طبق معمول دیر تعویض میکنه و تعویضهاش هم چنگی به دل نمیزنه.نمیدونم چرا تیم ملی یوونتوس خون تو دل آدم میکنه تا یک بازی رو ببره :)) اما کنته میدونه داره چیکار میکنه.کنته روح تیم ملی یوونتوس رو بیدار کرده :1:

#155
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

آتزوری در جمع 4 تیم برتر قاره ، پنالتی پیرلو در جمع پنالتی های تاریخی ...

[img width=480 height=298]http://www.shiaupload.ir/images/52604813103603606262.jpg[/img]
چیپ، و تمام...
جو هارت دروازه بان انگلیس نمیدونست داره دست روی چه چیزی میذاره، دست روی غرور ایتالیایی ها. غروری که آتزوری همیشه براش جنگیده حتی در بدترین شرایط. شکلکها و حرکات عجیبی که دروازه بان انگلستان برای تخریب روحیه حریف انجام داد، اصلا به مذاق ایتالیایی ها خوش نیومد و باعث شد پیرلو تصمیم بگیره درس بزرگی به اون بده. ایتالیا قبل از اینکه پیرلو پشت توپ بیاد از لحاظ روحی در شرایط پایین تری قرار داشت اما اون پنالتی به جز اینکه به اردوی انگلیس شوک عجیبی وارد کرد، اعتماد به نفس رو هم به هم تیمیهاش برگردوند. قبل از این پنالتی چیپ فرانچسکو توتی به هلند تو نیمه نهایی یورو 2000 در خاطر هواداران آتزوری نقش بسته بود ولی از این به بعد پنالتی آندره ا جایگزین اون خواهد شد. چون این ضربه برخلاف ضربه توتی (که بعدش مالدینی پنالتیش رو خراب کرد) حیاتی بود و ایتالیا رو به تورنمنت برگردوند. شاید بشه به این ضربه لقب شجاعانه ترین پنالتی تاریخ یورو رو داد.

خودش درباره علت چیپ زدن اینطور میگه :
" در اون لحظه دیدم که دروازه بان حرکات عجیبی انجام میده، بنابراین منتظر ماندم که او حرکت کند و بعد ضربه را به اون صورت زدم.
برای من راحتتر بود که در آن موقعیت ضربه رو چیپ بزنم. شاید ضربه من کمی فشار را روی انگلستان زیاد کرد. در واقع اشلی یانگ ضربه پنالتی اش را بعد از من خراب کرد. "
××
پیرلو 33 ساله در طول 120 دقیقه بخصوص در نیمه دوم و وقتهای اضافی هم بهترین بازیکن زمین بود و فوق العاده بازی کرد. پاسهای طلایی که تمام حملات آتزوری رو طرخ ریزی میکرد. گوناگونی این پاسها در حد بسیار بالایی بود؛ سمت چپ، سمت راست، پشت دفاع و در مواقع لزوم رو به عقب. همه حساب شده بودند. حتی حفظ توپها و چرخشهای کم نظیر. فکر میکنم نمایش دیشب پیرلو یکی بهترین نمایشهای جام بود. گاهی اوقات تعجب میکنم که چطور ممکنه ذهن و دید یک فرد تا این اندازه باز باشه.
انگلیس خوب بازی نکرد و شاید فقط به عدم توانایی مهار آندره ا پیرلو باخت
تصویر
131 پاس و 114 صحیح، آماری هست که معمولا از خودش بجا میزاره. تو عکس بالا مشخصه که در 6 صحنه این پاسها مستقیما خطر ایجاد کردند که آمار خیلی جالبه.
آندره ا در کل بازی دیشب چنان تداوم و تعصبی داشت که نظیرش رو شاید فقط بشه در ایتالیا جستجو کرد. با وجود خستگی که در تفاوت دویدنهاش و تفاوت ضرب پاسهاش در وقتهای اضافی با 90 دقیقه مشخص بود اما هرگز از اون حس وطن پرستی و غرور ایتالیایی خودش عقب نشینی نکرد، در حالی که اون سمت رونی 26 ساله با 7 سال کمتر، در وقتهای اضافی نای دویدن نداشت و تک تک توپها رو لو داد.
×××
و در آخر اینکه بازی و رفتار دیشب پیرلو باعث شد بعد از اله و جیجی سومین بازیکنی باشه که واقعا از ته دل دوستش دارم :love:

بوفون؛ نماد حس ناسیونالیستی

تصویر
عادل فردوسی پور میگفت که صحنه خوندن سرود ایتالیا توسط بوفون یکی از صحنه های به یاد موندنی این جام هست و بله درست میگفت.
در بازی مقابل کرواسی هم احساس میکردم این نوع سرود خوندن بوفون به سایر بازیکنان و حتی نیمکت و سکوها هم انتقال پیدا کرد و منجر به بیشتر شدن حس اتحاد ایتالیایی ها شد و این در حالیه که تاریخ نشون داده اتحاد و روحیه جمعی همیشه و در تمام ادوار رمز موفقیت آتزوری محسوب میشده.
این شور و هیجان البته باعث نشد جیجی خونسردی خودش رو از دست بده. اوج اون هم روحیه دادن به ریکاردو مونتولیوو بعد از گرفتن ضربه اشلی کول بود.
بوفون بارها و بارها اخلاق خوب و انسانیت بالای خودش رو ثابت کرده و تمام بازیکنانی که مقابلش بازی کردند، هم به این موضوع اذعان دارن. واقعا چه کسی میتونه در اون شرایط حساس وقتی بازی به وقت اضافی رفته با داورا دست بده و با کاپیتان حریف شوخی کنه؟
جیجی دیشب هم متفاوت بودن خودش رو ثابت کرد؛ چه درون زمین چه بیرون زمین.
ایتالیا همچنان داره به داشتن کاپیتانهای افسانه ای ادامه میده، مالدینی کاناوارو دل پیرو و بوفون...

بالوتلی، دیوانه خونسرد

تصویر
شاید اگر دیشب به جای بالوتلی، دیناتاله در زمین بود ایتالیا در همون 90 دقیقه میتونست جشن صعود بگیره. بالوتلی حداقل در 3 صحنه در جریان بازی میتونست نتیجه رو عوض کنه.
اما هر چقدر این رفتار و بازی خاص در طول بازی سوهان روح هواداران شد، در ضربات پنالتی به کمک تیم اومد. پراندلی در اقدامی شجاعانه اجازه داد اولین پنالتی رو بزنه در حالی که دادن همچین ضربه حساس و سرنوشت سازی در اون شرایط ریسک خیلی بزرگی بود اما این ریسک جواب داد؛ به خوبی هم جواب داد.
خونسردی و بیخیالی خاصی که در چهره سوپر ماریو دیوانه (!) هست بعد از پشت توپ ایستادنش حس دوگانه ای به طرفداران آتزوری داد. از یک طرف وقتی یادآوری حرکات غیر نرمال همیشگی ماریو و از طرفی چهره بی نهایت خونسردش. اما پنالتی رو به قدری خوب زد که به رغم شیرجه عالی جو هارت وارد دروازه شد و هیچ حرف و حدیثی رو باقی نگذاشت. شاید این گل کردن پنالتی یکم در درست شدن رابطه بعضی از طرفداران با این بازیکن خاص تاثیر داشته باشه.

========================
اما در مورد بازی؛ من فکر میکنم این بازی تاکتیکی ترین بازی جام تا این لحظه بود.
در نیمه اول برتری نسبی و در نیمه دوم و وقتهای اضافه برتری مطلق با آتزوری بود اما با بی دقتی مهاجمان و خوش شانسی انگلیس در دو صحنه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. آمار هم موید این قضیه هست:

[img width=480 height=271]http://www.shiaupload.ir/images/18583155346772833906.jpg[/img]

همونطور هم که دوستان انگلیسی گفتند به نظرم هاجسون ترکیب و تاکتیک خوبی رو برای این بازی انتخاب نکرده بود. به جز دو سه صحنه و اون هم به صورت نصفه و نیمه ارتباط درستی بین خط هافبک و حمله این تیم برقرار نشد و معدود موقعیت های انگلیس هم از سانتر از جناجین به دست اومد. این حربه هم در حالی انتخاب شده بود که اندی کارول روی نیمکت حضور داشت و کسی نبود از این سانتر ها استفاده کنه. در حالی که در دور گروهی خصوصا مقابل سوئد و اوکراین بازی درخشانی از این تیم دیدیم و هماهنگی خط میانه و حمله در حد بالایی بود.
نکته عجیب دیگه در مورد سه شیرها بازی بد و نا آمادگی وین رونی بود. تا حالا ندیده بودم رونی در یک بازی انقدر توپ لو بده و همونطور که بالاتر هم گفتم خستگی مفرطش در وقت های اضافی هم مشخص بود.
اما این رو هم باید در نظر بگیریم که آتزوری فراتر از انتظار بازی کرد. بشخصه انتظار نداشتم مونتولیوو انقدر خوب باشه و شاید مصدومیت موتا (که خودش هم از خوبهای دور گروهی بود) برای ایتالیا توفیق اجباری شد. مونتولیوو خصوصا در نیمه اول بسیار چشم نواز و در عین حال موثر بازی کرد و با جابجا شدنش در زمین در درست کردن ریتم بازی به پیرلو کمک میکرد. دروسی هم تا قبل تعویضش خیلی درخشان بود و رونی رو واقعا خسته و کلافه کرد. به همین شکل و در فاز حمله مارکیزیو تاثیرگذار بود. در واقع هافبکهای ایتالیا شکل بازی انگلیس رو عوض کردند و اونارو مجبور کردند بر خلاف تاکتیک خودشون بازی کنند!
سایت زونال مارکینگ تحلیل جالبی از این وضعیت خط هافبک دو تیم انجام داده:

"به عبارت دیگر هافبکهای انگلیس خیلی بسته شدند. جیمز میلنر به داخل کشیده شد و نزدیک دروسی بازی کرد. در حالی که اشلی یانگ در آن سمت همین وضعیت را با کلودیو مارکیزیو داشت. میلنر در این نقش راحت بود اما یانگ در حالت دفاعی خوب و راحت بازی نمیکرد همچنین خیلی کم میتوانست به جلو برود. شاید بهتر بود هاجسون یانگ را به گوشها متمایل میکرد تا وظیفه سر و کله زدن با موتولیوو، دروسی و مارکیزیو را به میلنر، جرارد و پارکر میسپرد تا در این صورت یانگ به صورت آزادانه تری در سمت چپ در ضد حملات مشارکت کند."

با تمام این احوال من همچنان معتقدم تعویضهای پراندلی و به طور خاص بیرون کشیدن دروسی تعویض جالبی نبود اما رقیبش، هاجسون در اون سمت زمین اون قدر بد بود که به چشم نیومد. البته نوچرینو خوب بود و پنالتی رو هم گل کرد ولی شاید اگر بجای مارکیزیو به بازی میومد تاثیر بهتری داشت.
خود من فکر میکنم با شرایط بیحال و خسته ای که انگلیس داشت اگر دیامانتی یا دیناتاله به جای یه هافبک و نه کاسانو وارد بازی میشدند بازی زودتر تموم میشد. به نظرم اگر یه مربی بزرگتر مثل لیپی رو نیمکت بود این کار رو انجام میداد.
اما به هر حال این بازی با پیروزی برای ایتالیا به پایان رسید و عملکرد پراندلی در مجموع قابل ستایشه.

قبل از بازی تصور میشد نبود کیلینی به ضرر ایتالیا تموم بشه ولی بونوچی ثابت کرد نسبت به اوایل فصل گذشته خیلی پیشرفت کرده. و همین پیشرفت تو بازیش باعث افزایش اعتماد به نفسش شده و حتی دیشب تونست جلوتر از آندره ا بارتزالی رهبری خط دفاع رو به عهده بگیره. داد و فریادهای گاهگاهش خیلی جالب توجه بود.

نقطه قوت انگلیسیها هم در این بازی خط دفاعشان بخصوص جان تری بود که در خیلی از صحنه ها به ویژه صحنه ای که مانع گلزنی بالوتلی شد، با تعصب خاصی اجازه نداد دروازه تیمش تهدید بشه.

========================
حالا با بازی دیشب جمع تیمهای نیمه نهایی کامل شد. ایتالیا، آلمان؛ پرتغال، اسپانیا. یه نیمه نهایی جذاب که شایسته این جام جذاب هم هست.
بازی ایتالیا - آلمان برای ژرمن ها حالت انتقام جویانه داره ولی آتزوری هم دیشب نشون داد حریف دست و پا بسته ای نیست و میتونه برای هر تیمی دردسر ساز باشه. میخواد اسپانیا قهرمان جهان و اروپا باشه، میخواد انگلیس پرمدعا باشه یا آلمان، دشمن همیشگی.



#156
Rahavard

Rahavard

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 141 ارسال
دیشب دوباره حس کردم که هنوزم تعصب دارم به ایتالیا---اخه بعد از جام جهانی 2006 دیگه به همه ارزوهای فوتبالی رسیدم ولی دیشب بازم احساساتی شدم و نتونستم دوباره پنالتی ها رو رو دقیق ببینم مثل 2006 ----نمیشه ما تا اخر ایتالیایی می مونیم---

#157
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
اصلا قبول ندارم پرندلی بد تعویض کرد فقط تعویض ده روسی عجیب بود که فکر می کنم اون هم مصدوم شد بالوتلی بهترین بازیشو تو این جام کرد واگه دوباره این بازی برگزار بشه من باشم تو ترکیب فیکسش می کنم درسته گل نزد ولی توی تمام صحنه ها تاثیر گذار بود نباید بیایم به اسم ها توجه کنیم تمام بازیکنایی که به زمین اومدن عالی بودن و علاوه بر حفظ روند هجومی تیم طراوت خاصی به تیم بخشیدن مطمئنین اگه دی ناتاله تو زمین بود می تونست با دفاع فشرده انگلیس گلزنی کنه و چه بسا باعث بشه خط هافبک انگلیس بهتر عمل کنه و مدافعین راحت تر عمل کنن و با توجه به خستگی پیرلو بازی از دست ایتالیایی ها خارج بشه پیرلو در دقایق پایانی نیمه دوم احتیاج به حمایت بیشتر داشت و دیامانتی به بهترین شکل ممکن با دوندگی و تکنیک مناسبش عالی عمل کرد و صد البته نشون داد تو اون شرایط بهتر و مفید تر از دی ناتاله هست ماجو هم با توجه به تازه نفس بودنش نفوذ های خوبی کرد و تعویض مثبتی بود اصلا قبول ندارم مارکیزیو به جای ده روسی مصدوم باید بیرون میومد کلودیو دونده ترین بازیکن ایتالیا تو کل جام بود و تعویضش حسابی به ضرر ایتالیا تموم میشد و معلوم نبود چی به سر پیرلو در 120 دقیقه میومد به نظر من هم نوچرینو و هم مونتولیوو شایستگی بیشتری نسبت به موتا دارن مگر اینکه ایتالیا بخواد صرفا دفاعی بازی کنه که اونوقت قضیه فرق میکنه دی ناتاله مثل بازی با اسپانیا در شرایطی خوبه که تیم در حالت دفاعی باشه و بخواد در ضد حملات از سرعت و قدرت تموم کنندگی این بازیکن استفاده کنه نه در بازی با انگلیسی که فوق العاده فشرده و فیزیکی بازی میکردن و تمام فضا ها رو بسته بودن دقیقا مثل بازی با کرواسی که بسته و دفاعی بازی میکردن و دیدیم که دی ناتاله تقریبا از جریان بازی خارج شد و پرندلی باهوش تشخیص خوبی داد و عالی تعویض کرد

#158
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
[img alt=http://sportbild.bild.de/SPORT/fussball-em-2012/2012/06/25/deutschland-italien/fg-duelle-deutschland-italien/bu_2C09_2Clehmann.jpg__27195451__MBQF-1340609122,templateId=renderScaled,property=Bild,height=349.jpg]http://sportbild.bild.de/SPORT/fussball-em-2012/2012/06/25/deutschland-italien/fg-duelle-deutschland-italien/bu_2C09_2Clehmann.jpg__27195451__MBQF-1340609122,templateId=renderScaled,property=Bild,height=349.jpg[/img]

#159
Soul Survivor

Soul Survivor

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 334 ارسال

[img height=270 width=480]http://www.shiaupload.ir/images/87921905007096642086.jpg[/img]


Inch by inch, play by play, until we're finished
The inches we need are everywhere around us
They're in every break of the game, every minute, every second
On this team we fight for that inch
On this team we tear ourselves and everyone else around us to pieces for that inch
We claw with our fingernails for that inch
!Because we know when add up all those inches, that's gonna make the fucking difference between WINNING and LOSING
!Between LIVING and DYING
I'll tell you this, in any fight it's the guy whose willing to die whose gonna win that inch
Now I think ya going to see a guy who will go that inch with you
You’re gonna see a guy who will sacrifice himself for this team
Because he knows when it comes down to it you’re gonna do the same for him
That's a team, gentlemen
And either, we heal, now, as a TEAM
Or we will die as individuals
That's football, guys
...That's all it is

[Any Given Sunday – Directed by: Oliver Stone]



#160
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
الان راس سپورت تصویر تمرینات تعدادی از بازیکن های ذخیره و بازی نکرده رو نشون میده و جالبه جورجو هم به راحتی تمرین میکنه و میدوه





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی