پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

گروه سوم یورو 2012

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
377 پاسخ برای این موضوع

#61
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
امیدوارم پراندلی اشتباه نکنه و جاکرینی رو دوباره بزاره تو بازی . مسلما ایرلند و کرواسی دیگه اسپانیا نیستن . می تونه خودی نشون میده و به ترسش غلبه کنه . اگه نیمکت نشین بشه بارزالتی واقعا چیزی برای نشون دادن نداره . و هم اینکه جاکرینی رو از دست میدیم و باز تو یک بازی حذفی نمیشه بهش اعتماد کرد . ماجو رو من موندم چطوری دعوت کرد این پراندلی فکر کنم پراندلی فقط فینال جام حذفی رو دید و ماجو رو دی سانتیس رو دعوت کرد . بالوتلی هم واقعا مضحک بازی میکنه . با این بازی های ایتالیا و پیرلو تازه می فهمیم ویدال چه کار می کنه برای یوونتوس . پیرلو 90 دقیقه بازی می کنه بدون خستگی . تو آتزوری با 60 دقیقه بازی افت میکنه . ولی با این بازی میشه بیشتر امید داشت که دو بازی دیگه رو گل نخوریم و به راحتی یا حتی یک برد و یک مساوی صعود کنیم . اون موقع با هماهنگی بیشتر و همچنین رسیدن بارتزالی بدون رقیب میشیم . این بالوتلی هم شاید به خودش اومد . جووینکو هم غیر یک پاس کار خاص دیگه ای نکرد . شاید باید از اول بهش اعتماد بشه و جای این کاسانو از اول بیاد تو بازی . هر چی میگذره افسوس نبودن په په و ماتری و دی چلیه رو بیشتر میخورم .

#62
aminibme

aminibme

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 716 ارسال
چرا این توپ رو بالوتلی شوت نزد؟
چرا پاس نداد؟
حداقل میزدی میرفت بیرون دلمون نمیسوخت!
دیگه باید بهش بگیم
بالوتلی آقای گل :victory2: :sd:

#63
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
کرواسی و ایرلند تا اینجا یک یک ولی من میگم کرواسی برده راستی گل ایرلند آفساید بود یا نه؟

#64
aminibme

aminibme

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 716 ارسال
چیزی که دارم از رقبامون توی بازی بعدی میبینم 1-سرعتی که از دفاع به حمله در کرواسی میبینم خیلی بالاست و بهمین دلیل مدافعین دیگه وقت نمیکنن حای خالی ها رو پر کنن پس بازی با کرواسی یه بازی متفاوت و شاید سخت به نظر میرسه 2-ایرلند سریع گل خورد و ندیدیم که دفاع بدون گل خوردش چطوریه ولی چیزی که مشخص بود اگه بشه همون اول بازی بهش گل زد میشه به همش ریخت -3-من بازی ایرلند رو زیاد سخت قلمداد نمیکنم ولی بقول حسین ویدال، عمو تراپ همیشه خطرناکه yes1 اما چیزی که میتونه به نفعمون باشه همین مساوی بین دو تیم دیگه ی گروهه،چونکه همون یه امتیاز به هدر بره خیلی خوبه،یهو روز آخر یه تیم دیگه برامون شاخ نشه! آبجی اذیتمون نکن :fp: :))

#65
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
اقا من عملکرد سبا رو خیلی خوب میدونم و هیچ جوری هم زیر بار نمیرم که بگین بد بازی کرد.درسته غیر از اون پاس فوق العاده ای که داد دیگه تو بازی کار خاصی نکرد.ولی تقریبا تمام وقتی که تو زمین بود ایتالیا تو فاز دفاع بود و سبا فرصتی برای خودنمایی نداشت.ضمن اینکه برخلاف بقیه بازیکنا هیچ توپی خراب نکرد.پس قضاوت مغرضانه نکنید. به نظرم بهتره بجای ماجو آباته بازی کنه.حداقلش اینه که توی دفاع تیم رو به فنا نمیده.

#66
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
منم موافقم اگر سبا رو بازی به جای بالوتلی خر مغز و ماجو رو بذاره بیرون بهتر میشه. بچه ها راستی مزدک گفت بازی بعدی بارتزالی برمیگرده.راست گفته؟

#67
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
به این بدبخت اینقدر گیر ندین.درسته که او موقعیتو خیلی داغون خراب کرد, ولی چرا کسی نمیگه موقعیتی بود که خودش برای خودش درست کرد!؟
بنظرم داور فقط بخاطر سابقش بهش کارت داد.چون بازیکن جنگنده ای اون کارت اشتباه داور باعث شد خیلی محتاط تر بازی کنه

[img width=480 height=281]http://up.vatandownload.com/images/jnu2ysxloggew43smnyg.jpg[/img]



#68
Bianca

Bianca

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3940 ارسال
یه مشکلی که داشت ایتالیا اینکه بعد گل دوم که روی همکاری پیرلو و دی ناتله و حرکت و پاس از عمق دفاع اسپانیا بود با پوشش این منطقه توسط اسپانیایی ها ویارگیری دی ناتاله و پیرلو عملا پراندلی هیچ برنامه دیگه ای برای حمله و نفوذ از خط دفاع اسپانیا نداشت این خیلی نگران کنندس :np: نقش پیرلو عملا اون اواخر بازی از یه هافبک بازیساز به هافبک دفاعی تبدیل شده بود ! پیرلو نسبتا خوب بود ، نمی گم عالی بود اما قابل قبول بود ، رهبر خط هافبکمون بود ، اما یه مشکل داشت کسی مثل گتوزو یا ویدال کنارش نبود تا فقط نفوذ و پاسکاری کنه پراندلی هم دقایق آخر نوچرینو رو آورد تو بازی و عملا اون دقایق آخر کاری نمی شد کرد تو اون نیم ساعت 20 دقیقه آخر بازی که ده روسی از هافبک های اسپانیا جا می موند :sleep: می تونستی پیرلو رو ببینی که مثل یه هافبک دفاعی میومد توپ رو از زیر پای بازیکنای اسپانیا می کشید بیرون خوب وقتی وضعیت دفاع ینجوری باشه و پشت سرش یه حفره ایجاد شده بود و اسپانیا هم تمرکزش رو گذاشته بود حمله ازون قسمت و پاس از عمق دفاع ، مسلما پیرلو نمی تونه بیاد با خیال راحت بازیسازی کنه به سمت جلو بره ایتالیا هم از بس مهاجم هاش واقعا امشب عالی بودن روی تورس رو سفید کرده بودن :1: می رفت به چه امیدی به کی پاس می داد ؟ :Facepalm: :1: ماجویی که خدای سوتیه یا جووینکویی که تا یه توپ میومد زیر پاش 3 تا بازیکن اسپانیا می ریختن رو سرش و کلا گم می شد بینشون ؟ :1: گلی هم که ایتالیا زد پاس تو عمق پیرلو و فرار دی ناتاله و حفره دفاعی اسپانیا بود که بعد از گل تقریبا تونستن اون منطقه رو پوشش بدن و یارگیری کنن پراندلی نشون داد که وقتی به بن بست تاکتیکی می خوره مهره ای نداره که این رو جبران کنه ایتالیا همه برنامه حمله هاش از عمق بود و زود هم دل بوسکه این برنامه رو خنثی کرد ، شما اصن سانتر دیدین تو این بازی از چپ و راست ایتالیا ؟ :hmm: ، یه زمانی یه کامورانزی داشتیم سانتر می کرد کاناوارو میومد جلو هد می زد ، دل پیرویی که ذخیره طلایی بودهر دفعه اومد یه گل زد کل تیم رو نجات داد ، الان کجاست جانشین همچین مهره هایی ؟ :np: :cry2: امشب ماجو می خواست یه سانتر کنه کلا تا میومد ببینه چی به چیه سوتی داده بود توپ رفته بود تو بغل بوفون ، جووینکو هم که اصن توپ رو پاش نمی موند چه بخواد که سانتر کنه :np: با این وضعیت بازی بالوتلی ، منم به شخصه ترجیح می دم بازی بعدی دی ناتاله و کاسانو زوج خط حمله باشن ، حداقل اینو می دونم که کاسانو بلده توپ رو رو زمین بچرخونه :)) :Facepalm:

#69
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

باید دعا کنیم تیم عمو تراپ نیمه دوم یه کاری بکنه و حداقل یه تساوی از کروات ها بگیره.اگه کرواسی از این بازی امتیاز کامل رو بگیره خیلی کارمون سخت میشه.ایتالیا ثابت کرده مقابل تیم های کوچیکی که
هوشمندانه بازی میکنن همیشه مشکل داشته و من میترسم باز هم بازی دوم کما فی السابق کار خودمون رو سخت بکنیم و کارمون به بازی آخر بکشه.
با نتیجه ای که امروز بدست آوردیم کسب 3 امتیاز بازی بعدیمون حیاتیه وگرنه سناریوی یورو 96 و 2004 تکرار میشه.



#70
hadi.pooti

hadi.pooti

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1576 ارسال

تصویر



#71
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
اوه اوه اوه گل سوم دلم برای گیون سوخت عمو تراپ هم نتونست کاری بکنه شیرازه ایرلند از هم پاشید. گل چهارم رو هم میخورن.

#72
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
ایتالیا اگر یه کم خوش شانس بود میتونست برنده این بازی باشه، به نظرم این مساوی ارزشش از برد کمتر نبود.
انتظار چنین بازی خوبی خصوصاً در نیمه اول از ایتالیا نداشتم. در نبود بارزالی وجود ده روسی واقعاً غنیمت بود هر چند حضور ده روسی در خط دفاع باعث شده بود پیرلو در میانه میدان تنها بشه و این کار باعث شده بود در کارهای هجومی آزادی کمتری داشته باشه

امیدوارم بارزالی هرچه زودتر برگرده که اگر این اتفاق رخ بده با حضور ده روسی در پست هافبک دفاعی و جنگندگی که این بازیکن داره باعث میشه پیرلو بیشتر در کارهای هجومی شرکت کنه و با پاس های توی عمقی که میده فرصت های گلزنی بیشتری برای ایتالیا بدست خواهد آمد.

به نظرم پراندلی در بازی بعدی باید از ابتدا دی ناتاله رو در ترکیب بزاره و بالوتلی رو نیمکت نشین کنه تا یاد بگیره وقتی با دروازه بان حریف تک به تک میشه استخاره نکنه،نمیگم بالوتلی خیلی بد بازی کرد ولی در چنین شرایطی که به سختی فرصت گلزنی بوجود میاد باید در زدن ضربه آخر دقت کرد.

جاکرینی در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد با توجه به اینکه اولین بازی ملیش بود با اعتماد به نفس خاصی بازی می کرد وهمه رو غافلگیر کرد امیدوارم همین روند رو در بازی های آینده ادامه بده.

در بین همه بازیکنان این بازی جی جی بوفون یه ابهت خاصی داشت واقعاً خودش به تنهایی یه تیم محسوب میشه.

================================================================

من نمی دونم دل بوسکه چرا از مهاجم استفاده نکرده بود به نظرم این اصلی ترین اشتباه دل بوسکه توی این بازی بود و با آمدن فرناندو تورس اسپانیا تقریبا بازی همیشگی خودش رو انجام داد.
اسپانیا اگر بیشتر از عمق خط دفاع ایتالیا استفاده می کرد شاید نتیجه دیگری رقم می خورد. دفاع 3 نفره ایتالیا از عمق آسیب پذیرتر بود و گلی که این تیم خورد این آسیب پذیری رو نشون می داد.
====================================================================
Spain 1 - 1 Italy
shots on target : 7 - 6
shots off target : 8 - 5
possession (%) : 60 - 40
corner kicks : 7 - 2
offsides : 2 - 3
fouls : 12 - 20
yellow cards : 3 - 4
red cards : 0 - 0
============================
تصویر

#73
hadi.pooti

hadi.pooti

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1576 ارسال


یعنی باید بریم خدار و شکر کنیم که بوفون تو دروازه اس ، انصافا خیلی حرکت خطرناکی بود این حرکتش به سمت توپ و دریبل تورس :f:
تو 2 صحنه هم از تیرک آویزون شد خیلی خدا بود :))


[img width=480 height=267]http://www.myup.ir/images/80661510183208231545.jpg[/img]

:1: :smile:

#74
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
با اینکه کرواسی خب بازی کرد ولی شخصیت تیمیش اون اندازه نیست که بتونه اسپانیا و ایتالیا رو متوقف کنه به نظرم در آخر با یک برد و دو باخت کنار میره . ایرلند هم به نظرم حداکثر بتونه یه تساوی از ایتالیا بگیره در خوش بینانه ترین حالت . جدول هم روز پایان مرحله گروهی به نظرم این شکلی میشه اسپانیا 7 امتیاز ایتالیا 5 امتیاز کرواسی 3 امتیاز ایرلند 1 امتیاز

#75
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
ضعیف ترین بازیکن جاکرینی بود که تو هیجده فابرگاس رو تنها گذاشت. در ضمن اگر به پاس های قبل از گل اسپانیا برگردید می بینید که بونوچی یک پاس سریع ولی کم دقت رو برای پیرلو میفرسته ولی پیرلو نمی تونه مهارش کنه توپ ازش رد میشه و بازیکن اسپانیا میاد جلو...یعنی ریشه گل رو بونوچی ساخت. :13: :mad: :cry2:

#76
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
پراندلی: - بازیکنان من خوب بازی کردن، شانس هایی برای گل زدن داشتیم و می توانستیم بیشر گل بزنیم. - این یک تاسف بزرگ است که نتوانستیم بازی برده را تا پایان حفظ کنیم و باید یاد بگیریم نتیجه را تازمان طولانی تری حفظ کنیم. - نکته ی مهم در این بازی این بود که آنچه را ذکه از بازیکنانم خواسته بودم انجام دادند.خوب بازی کردند ودر پاسکاری موفق بودند این ایتالیای وافعی است. دل بوسکه : -بعد از زدن گل مساوی سعی کردیم درلحظات پایانی بازی برنده این دیدار باشیم ولی کسب این یک امتیاز هم در این بازی دشوار خوب بود. - می خواستیم بازی اول یورو را با پیروزی پشت سر بگذاریم اما من بخاطر این تساوی ناراحت نیستم. بازی خوبی بود و ما از نتیجه راضی هستیم. - اگر می توانستیم در پاسکاری و چرخش توپ سریعتر باشیم می توانستیم کارایی بهتری داشته باشیم.دفاع ایتالیا خوب بود ودر موقع حمله ما را تحت فشار قرار می دادند. استفاده نکردن از مهاجم و استفاده از فابرگاس؟ او هافبکی ویزه است،او سانتر فوروارد نیست اما در کانال های مرکزی دفاع حریف خوب کار می کند و تصمیم درستی در مورد او گرفتم. -در زمان مناسبی تورس جایگزین فابرگاس شد چون میخواستیم از سرعت او استفاده کنیم.تورس چند موقعیت خوب داشت ولی به خوبی از انها استفاده نکرد. -دانیله ده روسی خیلی خوب درمرکز دفاع بازی کرد و مرا تحت تاثیر قرار داد .

#77
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
شاید بتونم بگم یکی از قشنگترین و پر هیجان ترین بازی های ملی ِ عمرم رو دیدم . چیزی که تو ذهن ِ دل بوسکه و پراندلی بود این بود که بتونن پلی میکر های حریف رو از کار بندازن که پراندلی موفق شد و دل بوسکه هم به غیر از یکی دو صحنه موفق بود که یکیش گل شد . باز هم همونطور که بعد از بازی با روسیه گفتم ، این دو تا مهاحم به هیچ وجه لیاقت ِ فیکس بودن رو ندارن . بالوتلی که مثل ِ همیشه بود و کاسانو هم از ترس ِ گرفتن ِ توپ همیشه تو آفساید . یعنی اگه لوکا تونی ِ یا جیلاردینوی 2006 رو داشتن ، راحت این بازی رو میبردن که چه فایده که پراندلی خیلی به سوگولی پروری علاقه داره . نیمه ی اول کاملا پیرلو مهار شده بود و به همین خاطر توپ ها به کناره ها نمیرفت تا ماجو و جاکرینی خودی نشون بدن . ولی واقعا واسم حای سوال داره که این ماجو همون ماجوی آبی ِ آسمانی پوشه ؟ توپ ها هر دمبیلی میرفت جلو و یهو موقعیت ِ گل درست میشد . با این حال که واقعا حق ِ آتزوری تو نیمه ی اول حداقل یه گل بود . اون فضا سازی ای که مارکیزیو واسه پیرلو تو یووه میکرد رو کلا نتونست بکنه و موتا هم که با این حال که بد بازی نکرد ولی مثل ِ ویدال نتونست اون جنگندگی رو داشته باشه . از جاکرینی هم بیشتر از این نمیشد توقع داشت چون واقعا واسش سخت بود تو همچین شرایطی قرار بگیره ولی 100 % درخششش رو از بازی ِ بعد شروع می کنه . نیمه ی دوم شرایط کلا برعکس شد و دل بوسکه کلا قید ِ ژاوی رو زد و از هافبکای ِ دیگه ش کمک گرفت . حماقت ِ بالوتلی نذاشت که زودتر به گل برسه و خودش هم از اینکه تعویض شد به عنوان ِ یه طرفدار ِ ایتالیا ، راضی بود . اصلا نمیتونم متوجه بشم که چرا نباید مهاجمی به آمادگی ِ دی ناتاله از اول بازی نکنه . تو معدود صحنه هایی که پیرلو در رفت از فشار ِ اسپانیا ، کار ِ خودش رو کرد و به گل رسوند ایتالیا رو . ترسو بودن ِ پراندلی به نظرم اصلی ترین دلیل ِ مساوی شدن ِ این بازی بود . حداقل با چند تا حمله ی نصفه و نیمه میتونست جو ِ گل زدن رو از تیمش خارج کنه . چون که چند دقیقه ی بعد از گل هم واسه تیمی که گل زده خطرناکه ، هم واسه تیمی که گل خورده . و اتفاق ِ دوم افتاد و ایتالیا از مصدومیت ِ بارتزالی اون ضربه ای که نباید رو خورد . یه حفره بین ِ دفاع که از ناهماهنگی ِ ده روسی با دفاع های کنارش ایجاد شد و اسپانیا زود به بازی برگشت . واقعا حیف شد که نتونستن 7،8 دقیقه این اختلاف رو نگه دارن تا با یه کاتاناچو بازی روببرن . 20 دقیقه ی آخر بازی به قدری استرس داشتم که واقعا چیزی واسه گفتن ندارم . تنها چیزی که میتونم بگم اینه که باید بریم خدا رو شکر کنیم که به طور ِ همزمان کیه لینی و بوفون رو تو تیمای محبوبمون داریم . واقعا نعمتی هستن اینا و هر روز باید خدا رو شکر کرد . این نتیجه بد نشد واسه ایتالیا هر چند که میتونست بهتر هم باشه . خوبه که با ایرلند ِ تراپ آخرسر بازی داریم . من گول ِ باختشون رو نمیخورم . امیدوارم از اولین بازی ِ مرحله ی بعد بارتزالی برسه تا دفاع ِ واقعی رو به رخ ِ اروپا بکشیم .

#78
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
ولی ایتالیا خیلی شانس آورد. اینیستا و تورس رو هم حدود پنج تا موقعیت خراب کردن.اونم سه تاش تک به تک بود. ولی ایتالیا نیمه اول خوب بود. در کل بازی قشنگی بود. :1:

#79
Babak

Babak

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 6684 ارسال
همین اول یه مطلبی رو بگم، که نظرسنجی بالا مشکل داره! فوتبال همیشه به پاس های پیرلو یا حرکات پا به توپ مارکیزیو نیست! تیاگو موتا یکی از خوب های دیشب بود که نقش پُر رنگی برای کم کردن قوای خط میانی اسپانیا ایفا کرد. ضمن اینکه جای بونوچی خالیه! منطقی تر بود که موتا و ماجو نبودن و بونوچی تو لیست بود. حتی نمرات Footballitalia.net هم همین رو میگه: بوفون 7 دروسی 8 کیه لینی 6 بونوچی 5 موتا 6.5 ماجو 6 پیرلو 7 مارکیزیو 6 جاکرینی 5 بالوتلی 4.5 کاسانو 7 دی ناتاله 7.5 جووینکو 6 البته نمیشه امتیاز کاسانو رو تا این حد بالا دونست. ولی باز هم دور از ذهن نیست. شاید 6 براش کافی بود. قطعاً بهترین بازیکن دیشب آتزوری، دروسی بود. با اینکه کاملاً عدم هماهنگیش با -بخصوص- بونوچی و کیه لینی مشهود بود، ولی یه شب خیلی خوب رو تو پُست سوئیپر پشت سر گذاشت. من تا دیشب مطمئن نبودم که با بازگشت بارتزالی، سرنوشت خط دفاع چی میشه. ولی الآن میشه گفت که با این دست پاچگی های بونوچی که تو نیم فصل اول هم کم تو یووه نشون نداد، و با توجه به بازی خوب دروسی، هیچ بعید نیست که بارتزالی جای بونوچی رو بگیره. ضمن اینکه، یه بازی خوب دیگه از موتا میتونه جایگاهش رو تو مرکز خط میانی تثبیت کنه. من نمی خوام که از دید احساسم به بازی نگاه کنم. پس باید صادقانه بگم که ایتالیا خوش شانس بود که نباخت! تیمی که در کمتر از 9 روز تاکتیک اصلی خودش رو از 4-3-1-2 به 3-5-2 تغییر بده و کسانی مثل دروسی، جاکرینی و موتا رو در یه تاکتیک جدید استفاده کنه، باید خوش شانسی به کمکش بیاد که شوت اینیستا گل نشه یا تورس دو موقعیت طلایی رو گل نکنه. ضمن اینکه نباید از موقعیت های سیلوا هم غافل بشیم که با خوش شانسی شوت هاش پر قدرت نبود! چیزی که خیلی تو ذوق میزد، حرکات پا به توپ اینیستا و بعدها خسوس ناواس بود که تاکتیک ناهماهنگ دفاعی ایتالیا رو به هرج و مرج می کشید! شاید بیش از 4-5 بار اتفاق افتاد که یکی از اونا از بین دو-سه مدافع ایتالیایی گذشتن و مدافعین ایتالیایی بهم پیچیده شدن! بخصوص این اتفاق از نقطه ای شکل میگرفت که بونوچی و دروسی هیچ هماهنگی با هم نداشتند. من ترجیح میدادم که تو 10 دقیقه آخر بالزارتی جای جاکرینی میومد تا حداقل ناواس متوقف میشد. چیزی که هست اینه که پراندلی با آوردن جووینکو و دی ناتاله و حفظ کردن جاکرینی، قصد داشت از ضد حملات و سرعت بالای اینها استفاده کنه. من احساس میکنم که تصمیم منطقی بودش که البته اگر دی ناتاله توپ دومش هم گل میشد، قطعاً یه ایده طلایی میشد. و اینکه، خیلی تاسف خوردم که چرا شوت مارکیزیو گل نشد! اون شوت با پایی که ستون شده بود اگر گل میشد، گل زیدان به لورکوزن در 2002 فراموش میشد! در کل ایتالیا شب سردرگم و بهم ریخته ای رو داشت. کرواسی تیم خوبیه که یک بار در 2002 از آشفتگی تاکتیکی ایتالیا سود برد و اون بازی رو برد. دیشب هم نشون داد که تیم قابل احترامی هستش. من ترجیح میدم که دی ناتاله رو در برابر کرواسی از ابتدا ببینم. به هر حال اون گل زن ترین مهاجم فعلی ایتالیاست. *ضمن اینکه، در ابتدای بازی از دیدن پروتزی، فرارا و دی لی ویو در کنار هم خاطرات زیادی برام تداعی شد. حتی کمی اون طرف تر لوئیجی دی بیاجوی چاق!

#80
Juventus Lovely

Juventus Lovely

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 361 ارسال

همین اول یه مطلبی رو بگم، که نظرسنجی بالا مشکل داره! فوتبال همیشه به پاس های پیرلو یا حرکات پا به توپ مارکیزیو نیست! تیاگو موتا یکی از خوب های دیشب بود که نقش پُر رنگی برای کم کردن قوای خط میانی اسپانیا ایفا کرد. ضمن اینکه جای بونوچی خالیه! منطقی تر بود که موتا و ماجو نبودن و بونوچی تو لیست بود. حتی نمرات Footballitalia.net هم همین رو میگه:

بوفون 7
دروسی 8
کیه لینی 6
بونوچی 5
موتا 6.5
ماجو 6
پیرلو 7
مارکیزیو 6
جاکرینی 5
بالوتلی 4.5
کاسانو 7

دی ناتاله 7.5
جووینکو 6

البته نمیشه امتیاز کاسانو رو تا این حد بالا دونست. ولی باز هم دور از ذهن نیست. شاید 6 براش کافی بود.

قطعاً بهترین بازیکن دیشب آتزوری، دروسی بود. با اینکه کاملاً عدم هماهنگیش با -بخصوص- بونوچی و کیه لینی مشهود بود، ولی یه شب خیلی خوب رو تو پُست سوئیپر پشت سر گذاشت. من تا دیشب مطمئن نبودم که با بازگشت بارتزالی، سرنوشت خط دفاع چی میشه. ولی الآن میشه گفت که با این دست پاچگی های بونوچی که تو نیم فصل اول هم کم تو یووه نشون نداد، و با توجه به بازی خوب دروسی، هیچ بعید نیست که بارتزالی جای بونوچی رو بگیره. ضمن اینکه، یه بازی خوب دیگه از موتا میتونه جایگاهش رو تو مرکز خط میانی تثبیت کنه.

من نمی خوام که از دید احساسم به بازی نگاه کنم. پس باید صادقانه بگم که ایتالیا خوش شانس بود که نباخت! تیمی که در کمتر از 9 روز تاکتیک اصلی خودش رو از 4-3-1-2 به 3-5-2 تغییر بده و کسانی مثل دروسی، جاکرینی و موتا رو در یه تاکتیک جدید استفاده کنه، باید خوش شانسی به کمکش بیاد که شوت اینیستا گل نشه یا تورس دو موقعیت طلایی رو گل نکنه. ضمن اینکه نباید از موقعیت های سیلوا هم غافل بشیم که با خوش شانسی شوت هاش پر قدرت نبود!
چیزی که خیلی تو ذوق میزد، حرکات پا به توپ اینیستا و بعدها خسوس ناواس بود که تاکتیک ناهماهنگ دفاعی ایتالیا رو به هرج و مرج می کشید! شاید بیش از 4-5 بار اتفاق افتاد که یکی از اونا از بین دو-سه مدافع ایتالیایی گذشتن و مدافعین ایتالیایی بهم پیچیده شدن! بخصوص این اتفاق از نقطه ای شکل میگرفت که بونوچی و دروسی هیچ هماهنگی با هم نداشتند. من ترجیح میدادم که تو 10 دقیقه آخر بالزارتی جای جاکرینی میومد تا حداقل ناواس متوقف میشد.

چیزی که هست اینه که پراندلی با آوردن جووینکو و دی ناتاله و حفظ کردن جاکرینی، قصد داشت از ضد حملات و سرعت بالای اینها استفاده کنه. من احساس میکنم که تصمیم منطقی بودش که البته اگر دی ناتاله توپ دومش هم گل میشد، قطعاً یه ایده طلایی میشد.

و اینکه، خیلی تاسف خوردم که چرا شوت مارکیزیو گل نشد! اون شوت با پایی که ستون شده بود اگر گل میشد، گل زیدان به لورکوزن در 2002 فراموش میشد!

در کل ایتالیا شب سردرگم و بهم ریخته ای رو داشت. کرواسی تیم خوبیه که یک بار در 2002 از آشفتگی تاکتیکی ایتالیا سود برد و اون بازی رو برد. دیشب هم نشون داد که تیم قابل احترامی هستش. من ترجیح میدم که دی ناتاله رو در برابر کرواسی از ابتدا ببینم. به هر حال اون گل زن ترین مهاجم فعلی ایتالیاست.

*ضمن اینکه، در ابتدای بازی از دیدن پروتزی، فرارا و دی لی ویو در کنار هم خاطرات زیادی برام تداعی شد. حتی کمی اون طرف تر لوئیجی دی بیاجوی چاق!

کاملا باهت مخالفم
حرکات عالی اینیستا و کار تیمی اسپانیا اون قدر خوبه که بیشتر از این نمیشه متوقفشون کرد





1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی