پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

گروه سوم یورو 2012

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
377 پاسخ برای این موضوع

#21
Pinturicchio10

Pinturicchio10

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2491 ارسال
از موتا هنوز سر اون بازی دربی ایتالیا بدم میاد ولی از اونجایی که موجود خیلی کثیقی هست :1: ، از لحاظ روانی خیلی به ایتالیا کمک می منه و به اسپانیا ضربه می زنه ! یکم از اسپانیا بگیم ! اسپانیا از نظر نقص خیلی شبیه ایتالیاست ولی آسیب پذیر تره ! اسپانیا روی کاعذ مدافع های وسط بزرگی داره ولی راموس و پیکه اصلا با هم هماهنگ نیستن جدا از این با هم مشکلم دارن ! دفاع چپشون داوید آلبا اولین تورنومنت مهمشه کا بازی می کنه ، من شناختی ازش ندارم ولی می دونم 22 سالست و تجربه ملیش به همین یه سال اخیر بر می گرده ! تو خط هافبک وضعیتشون مشابه ایتالیاست و آماده ترین بازیکناشون اینیستا و ژابی آلونسو هستن ! بوسکتس هم ترمز خط هافبکشونه و روز سختی در پیش داره :1:

#22
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
[img width=480 height=292]http://estaticos.sport.es/resources/jpg/1/5/1339274941351.jpg[/img] _

#23
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال

از موتا هنوز سر اون بازی دربی ایتالیا بدم میاد ولی از اونجایی که موجود خیلی کثیقی هست :1: ، از لحاظ روانی خیلی به ایتالیا کمک می منه و به اسپانیا ضربه می زنه !


یکم از اسپانیا بگیم ! اسپانیا از نظر نقص خیلی شبیه ایتالیاست ولی آسیب پذیر تره ! اسپانیا روی کاعذ مدافع های وسط بزرگی داره ولی راموس و پیکه اصلا با هم هماهنگ نیستن جدا از این با هم مشکلم دارن !


دفاع چپشون داوید آلبا اولین تورنومنت مهمشه کا بازی می کنه ، من شناختی ازش ندارم ولی می دونم 22 سالست و تجربه ملیش به همین یه سال اخیر بر می گرده ! تو خط هافبک وضعیتشون مشابه ایتالیاست و آماده ترین بازیکناشون اینیستا و ژابی آلونسو هستن ! بوسکتس هم ترمز خط هافبکشونه و روز سختی در پیش داره :1:



اصلا تصور اینکه مثلا بوسکتس بخواد پیرلو رو مهار کنه خنده داره :1: ولی همونطور که موتا خیلی بازیکن کثیفی هستش :1: و توانایی رفتن روی اعصاب اسپانیایی ها رو داره از اونطرف هم همین بوسکتس به همون میزان بازیکن کثیفی هستش ، باید مراقب بالوتلی بود که اخراج نشه
توی این بازی اگه ماجو گند نزنه و مارکیزیو موتورش روشن باشه ما میتونیم پیروز بشیم

#24
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

عملکرد آتزوری به نگاه آمار در بازی های مقدماتی یورو:


-اتزوری 10 دیدار برای رسیدن به یورو برگزار کرد که حاصل آن 8 برد و 2 تساوی بود.آتزوری در رقابت های انتخابی طعم شکست را نچشید.



نتایج آتزوری در مرحله انتخابی یورو 2012:


ایتالیا 2- استونی1
ایتالیا 5- جزایر فارو 0
ایتالیا 0 - ایرلند شمالی 0
ایتالیا 3- صربستان 0
ایتالیا 1-اسلوونی 0
ایتالیا 3- استونی 0
ایتالیا 1- جزایر فارو 0
ایتالیا 1 - اسلوونی 0
ایتالیا 1 - صربستان 1
ایتالیا 3 - ایرلند شمالی 0


-آتزوری در این مرحله 20 گل به ثمر رساند و فقط 2 گل دریافت کرد.
- میانگین گل زده آتزوری در هر دیدار 2 گل بوده است.
- میانگین گل خورده آتزوری 0.2گل به ازای هر دیدار بوده است.
- 80% از بازی های آتزوری همراه با کلین شیت بوده است.
- در 10% از بازی ها آتزوری موفق به گلزنی نشده است.
- 50% از بازی های آتزوری بالای 2.5 گل بوده است و 50% آن هم کمتز از 2.5 گل بوده.


عملکرد آتزوری به ترتیب در یوروهای مختلف:


تصویر



#25
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

[img width=480 height=311]http://www.shiaupload.ir/images/57887645137523022585.jpg[/img]

وقتش رسیده که بالوتلی جدی باشد


کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: اکنون زمان آن فرا رسیده که بالوتلی کمی هم جدی باشد.

به گزارش یوفا: مهاجم جنجال‌آفرین منچسترسیتی امشب در اولین دیدار ایتالیا در جام ملت‌های اروپا به میدان خواهد رفت. هیچ یک از بازیکنان ایتالیا فیزیک بدنی و استعدادی که در بالوتلی 21 ساله وجود دارد، را در اختیار ندارند و این می‌تواند همان چیزی باشد که "آزوری" برای رویاویی با اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی جهان و اروپا به آن نیاز دارد.

جیان لوئیجی بوفون دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی ایتالیا در این باره گفت: در استعداد بالوتلی در فوتبال حرفی نیست، زیرا وی یک استعداد ناب و یکی از معدود بازیکنانی است که می‌تواند تیمی را برنده بازی کند اما بالوتلی به رفتار پرخاشگرانه خود در داخل و خارج از زمین مسابقه ادامه می‌دهد.

چزاره پراندلی سرمربی ایتالیا پس از محرومیت بالوتلی در 4 مسابقه به دلیل لگد زدن به اسکات پارکر در دیدار با تاتنهام، نام وی را در ترکیب اصلی دیدار دوستانه مقابل آمریکا (در فوریه) قرار نداد.

بالوتلی پس از آن به دلیل رفتار غیر ورزشی در دیدار مقابل آرسنال در لیگ برتر انگلیس، چهارمین کارت قرمز خود را در دو فصل دریافت کرد تا با دستور پراندلی در آوریل مجبور شود رسما عذرخواهی کند.

وی پیش از این نیز در ابتدای فصل مجبور شد پس از آتش گرفتن خانه‌اش به دلیل آتش‌بازی در حمام به مقامات انگلیس توضیح بدهد.

بوفون خاطرنشان کرد: وی خارج از زمین همیشه رفتار بسیار خوبی با ما دارد اما در سن 21 سالگی طبیعی است که گاهی اوقات اشتباهاتی از او سر بزند.


[img width=480 height=311]http://www.shiaupload.ir/images/32549758116436931154.jpg[/img]

اسپانیا را از محوطه ی جریمه دور نگه میداریم


سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: تلاش می‌کنیم تا در اولین بازی خود در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا اسپانیا را از محوطه جریمه دور نگه داریم.

به گزارش یوفا: چزاره پراندلی با بیان اینکه رویارویی با اسپانیا خواب را از چشمان وی نربوده است، افزود: با انگیزه پیروزی بازیکنان را به درون زمین مسابقه خواهم فرستاد.

وی خاطرنشان کرد: احساس خوبی نسبت به این مسابقه داریم و به خوبی تمرین کرده‌ایم. می‌دانیم که تیم قدرتمندی را در اختیار داریم و اگر با هم کار کنیم، می‌توانیم جنگنده ظاهر شویم.

سرمربی 54 ساله ایتالیا پیش از سی‌امین رویارویی تیمش با مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در خصوص مصدومیت بارزاگلی افزود: گزینه‌های زیادی را امتحان کرده‌ایم، اگر دروسی را به جای وی وارد زمین کنیم، علاوه بر دفاع باید در پست هافبک دفاعی هم بازی کند.

پراندلی خاطرنشان کرد: می‌خواهیم اسپانیا را از محوطه جریمه دور نگه داریم. احتمالا درصد مالکیت توپ در اسپانیا بیشتر باشد، که این مشکلاتی را برای ما فراهم خواهد کرد، اما وقتی ایتالیا پا به توپ می‌شود که می‌دانیم می‌توانیم، خواهیم توانست به خوبی با تیمی مثل اسپانیا رقابت کنیم.


[img width=480 height=311]http://www.shiaupload.ir/images/27022687083974069225.jpg[/img]

ایتالیا تغییر کرده است


سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: برای رویارویی با ایتالیا در اولین بازی مرحله گروهی خود در یورو ۲۰۱۲ عالی و آماده هستیم.

به گزارش یوفا: سرمربی تیم قهرمان جام‌جهانی 2010 معتقد است که تیمش در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد تا با ایتالیا، اصلی‌ترین حریف خود در گروه C رقابت‌های جام ملت‌های اروپا روبرو شود.
وی در کنفرانس خبری تأیید کرد که اکنون یازده بازیکن اصلی خود را انتخاب کرده اما اسامی آنها را اعلام نکرد.

دل‌بوسکه اظهار داشت: برای شروع رقابت‌های یورو 2012 عالی و آماده هستیم. نگرانی در خصوص شروع تمرینات در پایان فصل نداریم، در زمان خوبی تیم را تشکیل دادیم و باید منتظر باشیم و ببینیم که چه اتفاقاتی در زمین رخ خواهد داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با اشاره به ایتالیا، اصلی‌ترین حریف خود در گروه C اظهار داشت: ایتالیا تغییر کرده است، هم از لحاظ بازیکنان و هم از لحاظ تفکرات سرمربی و این مسابقه بسیار پر هیجانی خواهد بود. تلاش می‌کنیم تا ابتکار عمل را در دست بگیریم اما این کار آسان نخواهد بود.

وی ادامه داد: مدت زیادی از شکست ما مقابل این تیم در دیدار دوستانه نمی‌گذرد و به همین دلیل باید با هرچیزی که در توان داریم در این مسابقه به میدان برویم.

دل بوسکه تأیید کرد که این بازی سناریوهای مختلفی در پی خواهد داشت و افزود: می‌توانیم در مورد هر چیزی که از تیم ملی تاکنون می‌دانیم و شیوه بازی آنها صحبت کنیم، اما نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد. باید خودمان را از همه لحاظ در بهترین شرایط آماده نگه داریم.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا از حداکثر توانایی خود استفاده کنیم. هسته اصلی ایتالیا را بازیکنان یوونتوس تشکیل می‌دهند که بازیکنانی با تجربه و عالی هستند.

سرمربی تیم ملی اسپانیا اظهار داشت: آندرس اینیستا در شرایط ایده‌آل به سر می‌برد و اسپانیا داوید ویا را که بهترین مهاجم در تاریخ فوتبال اسپانیا است، در اختیار نخواهد داشت.


[img width=480 height=311]http://www.shiaupload.ir/images/88202989097404824936.jpg[/img]

در شرایط ایده آل هستیم


هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: در شرایط ایده‌آل هستم و اعتماد به نفس خوبی برای شروع رقابت‌های جام ملت‌های اروپا دارم.

به گزارش یوفا: آندرس اینیستا پیش از بازی امشب مقابل ایتالیا در سومین گروه مسابقات جام ملت‌های اروپا گغت: تمام تمرکزم روی این است که روحیه و احساس خوبی داشته باشم و این همان چیزی است که توانسته‌ام به آن دست یابم.

هافبک 28 ساله تیم ملی فوتبال اسپانیا در پاسخ به اینکه آیا در زمینی مملو از باتجربه‌های جهان احساس بهترین بودن را دارد، گفت: در زمین فقط کارم را انجام می‌دهم و روی وظیفه‌ام تمرکز خواهم کرد. هر کسی بایدر در پست خودش برترین باشد تا کار تیمی عالی را شاهد باشیم.



#26
Bianca

Bianca

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3940 ارسال
من شخصا ترجیح می دم بعد بازی ها ودیدن عملکرد ها بیام نظرم رو راجع بهشون بگم ،
البته شوق و ذوق اینقدر می باره تو فروم ما که کلا به انگشت یه دست هم نمی رسیم برای بحثهای فنی بعد بازی ها :sleep:

راجع به ایتالیا تو تایپک آتزوری و یورو 2010 قبلا مفصلا راجع بهش صحبت کردم


یه چیزی هم راجع به ایتالیا پراندلی بگم ، دیشب بازی رو اصن یادم نبود که ببینم ،
اما با پستهایی که از بچه ها خوندم همه از نبودن یکی مثل ویدال کنار مارکیزیو و پیرلو گفتن ،
کلا ایتالیای 2006 هم که پیرلو خیلی آماده بود ، و موثر بازی می کرد بخشیش به خاطر وجود کسی مثل گتوزو بود البته اون تیم واقعا همه خوب بودن
اون زمان برای من به شخصه زوج گتوزو و پیرلو مثل زامبروتا و کامورانزی تو یووه بودن و بازیشون رو خیلی دوست داشتم
الان حس می کنم شاید تو یووه اون نقش مکمل گتوزو برای پیرلو تا حدی پر شد اما توی تیم ملی نه ! نقش یه هافبک درگیر و جنگنده و وحشی مثل گتوزو تو خط هافبک ایتالیا خالیه
پراندلی تو خط هافبک چنین مهره ای رو نداره و همین ضعف هافبک دفاعیمون می تونه همراه با دفاع های کنار، پاشنه آشیل ایتالیا تو یورو باشه :hmm:

شاید اگه چنین ضعفی وجود نداشت ، من حتی به توپ طلا گرفتن پیرلو امسال خیلی خوشبین بودم ...
شاید امسال یووه تو لیگ قهرمانان نبوداما معمولا سالهایی که یورو و جام جهانی هست ستاره های این جامها شانس اصلی بردن توپ طلا هستن
پیرلو اگه بتونه بازیهای درخشانش تو یووه و اون آمار پاسهای بی نقصش رو تو تیم ملی تکرار کنه می تونه به نظرم لیاقت توپ طلا رو داشته باشه ...



با توجه به این وضعیت دوست ندارم منفی نگاه کنم و پیش داوری کنم که ضعیفیم یا قوی ایم :1: می خوام امیدوار باشم :rainbow:

محمد عملکرد ایتالیا رو تو یوروهای مختلف گذاشت داغ دلم تازه شد :sigh:

این عکسا رو ببینید ، احساسات متضاد :cry2:

هلند و ایتالیا تو نیمه نهایی :hc:

تصویر تصویر

تو فینال و گریه های الکس :cry2: :cryer:

http://www.shiauploa...723737243.jpg"]تصویر[/URL] تصویر تصویر

این گل طلایی و گل نقره ایی چه قدر ظلم بود اون موقع ، تو یورو 2000 ایتالیا رو نابود کرد تو 2004 چک رو :cry2:

#27
یوونتوس1985

یوونتوس1985

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7425 ارسال
  • LocationTehran
خاطرات تلخی رو یادآوری کردی ! تیر خلاص دیوید هیچ وقت از جلوی چشمم پاک نمیشه ! شاید بگم بدتیرین خاطره ای آتزوریه که تو ذهنم نقش بسته

#28
BAHAR.JUVE

BAHAR.JUVE

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 941 ارسال
خب ... حالا که همه خیلی امیدوار و قبراقید بد نیست برای تلطیف فضا یکم بنالم . :1:
*** من پیش از رقابتهای جام جهانی هم با بدبینی درباره ایتالیا نوشتم و متاسفانه بدبینی هایم تک به تک درست از آب در آمد . امروز هم نسبت به ایتالیا بدبین و کم امیدم ولی با تمام وجودم دوست دارم بازی های آتزوری ناقض دیدگاه من باشه :

هیچ تمایل ندارم پای گذشته را به میان بکشم و با توصل به تاریخ بگویم ما کوفق میشویم. تاریخ اگر توان عملی داشت الان سری آ همچنان لیگ اول اروپا بود .
اسپانیای امروز با اسپانیای ارمانی 2008 و 2010 فاصله داره ، هم سبک بازیش بعد از چندین سال برای همه کاملا روشن شده و دیدیم تیم هایی را که به خوبی در مقابلش ایستادند و حتی این را میشود گفت که به لحاظ مهره دیگر تیم فوق علاده ای نیست ، اما با این آمادگی شاید 80 درصدی باز هم در تمام وجوه از ایتالیا بهتره .
یک مسئله مهم برای بازی مقابل اسپانیا این است که ایتالیا منهای تمام مسائل تاکتیکی و ضعف نفراتی که قبلا بارها در موردش صحبت شده – و موضوع بسیار مهمی هم هست - با کمبود مفرط تجربه در میادین بزرگ در همه سطوح مواجهه.
شخص پراندلی که برای من مربی محبوبی هم هست بعد از چند سالی سکان داری فیوره به تیم ملی امده و در مقابل دل بوسکه تجربیات خیلی کمتری در مشت داره . تعداد قابل توجهی از بازیکنان ایتالیا از تیم های متوسط سری آ به یورو آمدند و تجربه بازی در مقابل تیم های سطح اولی – چه در رده باشگاهی و چه ملی – ندارند .
ماجیو از ناپولی ، اوگبونا از تورینو ، بارزارتی از پالرمو ، دیامانتی از بولونیا و جووینکو از پارما و مونتوویلو از فیوره به تیم ملی آمده اند . امثال بونوچی و جیاکرینی یوونتوسی ، آباته و نوچرینو میلانی و بورینی رمی هم برای بازی در چنین میاینی بسیار بی تجربه اند. حتی مهره های خوبی مثل مارکیزیو و دی ناتاله هم محک چندانی در این دست بازی ها نخورده اند .
ایتالیا برای اینهمه کم تجربه بودن تیم چندان جوانی هم نیست ، مجموعه کم بضاعتیه که توسط تیم های متوسط لیگ تغذیه میشه و با ترکیبی از چند قهرمان رو به انقراض و تعدادی استعداد نه چندان شکوفا شده و مقادیری بازیکن کاملا متوسط راهی مسابقات شده و من به عنوان یک طرفدار آتزوری بعید میدانم با این ایتالیا راه به جایی ببره .

#29
Pinturicchio10

Pinturicchio10

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2491 ارسال
بهار :1: فقط برای اینکه ثابت کنم که نا امیدی هات همیشه درست از آب در نمیاد ، باید یاد آوری کنم که نسبت به خرید پیرلو و بازگشت به اوجش هم نا امید بودی و این فرضیه شوم نا امیدیتو پایان داد :1: امشب با تک ستاره و الگوی تمام ادوار بصیر "جاکرینی" اسپانیا رو متحمل شکس 2-0 می کنیم و می دونم که الان می گی از خدامه که اینجوری بشه :1: می دونم که ایتالیا امشب از جون مایه می ذاره ! فقط یه چیزی کاش دی ناتاله سرطان پا بگیره اصن ایتالیا 22 نفره بشه :| این موجود واقعا آزار دهندست ، یه دفعه دیدید ایتالیا شب آخر از گروهش حذف شد و دی ناتاله هم یه گل زد بعد همه دارن گریه می کننو این لعنتی دور افتخار می زنه با پرچم ایتالیا :np:

#30
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
بازی واقعا سخت و غیر قابل پیش بینی ای داریم . هر اندازه که به این بازی امید ندارم همون اندازه هم امیدوارم . اسپانیا مهاجم درست درمونی نداره . ژاوی و اینیستا هم اونقدرها تو گل زنی مهارت ندارن . با وجود دروازبانی مثل بوفون می تونیم ترسی از شوت های پشت محوطه جریمه نداشته باشیم . فقط پاس های پشت مدافعینی که توسط ژاوی انداخته میشه خیلی آدم رو می ترسونه . ولی از اینطرف پاس های پیرلو به دلیل ناهماهنگی تو آفساید به مهاجم ها میرسه درست مثل بازی با روسیه . کاسیاس با اینکه دروازبان بزرگیه به نظرم اصلا تو بازیهای بزرگ اون دروازبان بزرگ نیست . راموس و پیکه هم با اینکه خوبن ولی زیاد فوق العاده نیستن با توجه به ناهماهنگی . نبود پویول امیدوارم بتونه خیلی به ما و تیم های دیگه کمک کنه که از گروه هم بالا نیان . ما هم بعضی وقتها انگار یادمون میره دروازبانی به نام بوفون آماده رو داریم . که میشه مثل جام جهانی 2006 چندین کلین شیت داشته باشیم . دوست دارم زودتر این بازی شروع بشه . مطمئن هستم موقع دیدن بازی بدجوری استرس وار بازی رو دنبال می کنم . علاقه من به آتزوری در حد یووه هست .

#31
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

طبق آخرین خبرهای رسیده از گدانسک جاکرینی عشق بصیر :1: تو ترکیب اصلیه بصیر فقط دعا کن گند نزنه به بازی :evil::



Buffon, Bonucci, De Rossi, Chiellini, Maggio, Marchisio Pirlo, Thiago Motta, Giaccherini, Cassano, Balotelli.



#32
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran


کاسیاس با اینکه دروازبان بزرگیه به نظرم اصلا تو بازیهای بزرگ اون دروازبان بزرگ نیست .


دروازه بان بزرگ!!؟کی!!؟کاسیاس!!؟ :)) :))
اون ضربه آزاد تو مادرید فرق بین من و کاسیاس این بود که من نمی شستم توپو نگاه کنم مثل پنالتی 50-50 میکردم :lol: :lol: کاسیاس دربرابر والدز :Facepalm: ,بزرگ که نه اسطورست yes1 ولی در برابر...

تصویر



#33
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
^^ دیشب فهمیدم نه به هلند امیدی هست و نه به پرتغال ! شاید تنها امید من همین اتالیا نی باشه :rose: فقط به خاطر درخشش امانوئله جاکرینی و البته گرانده کاپیتانو بوفون ! ضمن اینکه همین الان آله تو پیچ فیسبوکش برای تیم ملی ایتالیا و هم تیمی هاش آرزوی موفقیت کرد : Euro 2012, here we go... Lots of good luck to my mates and to the whole team: go Azzurri!

#34
Pinturicchio10

Pinturicchio10

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2491 ارسال
از بالوتلی می ترسم خیلی داره خطا می کنه :1: ولی ایتالیا سره ، موقعیتاشم بهتر بود !

#35
یوونتوس1985

یوونتوس1985

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7425 ارسال
  • LocationTehran
به دور از هرگونه تغصبي سر تر از اسپانيا بوديم. حيف كه هد موتا گل نشد خداييش هافبك هاي اسپاين فلج شده بودن و كاري به اون صورت نتونستن بكنن هر چند كه حمله هاشون هم كم زهردار نبودن اي جانم! تبليغ بعد از بازي ، الكس بود!

#36
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
خوب بازی کردیم.داور هم یکم هوای اونارو داره.چندتا خطای ریزو نگرفت داشت ضد حمله میشد.به بالوتلی هم اشتباه کارت داد.برای توپ رفت .اونور سسک از عمد جورجیو میزنه کارت نمیده.صحنه داخل محوطه هم اگه پنالتی میگرفت کمتر تعجب میکردم تا خطای ماریو :fp:

#37
imijoon

imijoon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 605 ارسال
ایتالیا داره با "غرور" بازی میکنه... اگر نیمه دوم همینجوری بمونیم خیلی خوب و امیدوارکننده ست، حتی اگه بازی رو ببازیم. * از اون حرکت کاسانو روی کاسیاس و فیگورهای بعدش خیلی خیلی حال کردم :lol: ** کلا خط حمله خیلی خوبی داریم ولی فک میکنم از حدود دقیقه 60 جیو به جای بالوتلی بیاد توی زمین

#38
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
ایتالیا بدون شک تیم برتر بازی بود و حداقل 3-4 تا موقعیت خیلی خوب(تر از موقعیت های اسپانیا) داشت ، ولی پاهاشون سسته تو این بازی ! یه جورایی ترس رو میشه تا ساق های پای کسی مثل بونوچی و یا جاکرینی دید که نتونستن بازی خوبی از خودشون نشون بدن . به نظرم برای نیمه دوم بهترین کار بازی کردن نوچرینو به جای جاکرینی هست و البته بیرون رفتن بالوتلی و اومدن دی ناتاله به جاش حتی میشه جووینکو رو هم به بازی آورد به جای کاسانو نباید از این بازی انتظار برد داشت ، مساوی هم نتیجه ی خوبی هست

#39
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال
این واسه من خیلی جالبه که درصد مالکیت توپ توی نیمه اول 59-41 بوده واسه اسپانیا، بعد شوت ها 7-4 به نفع ایتالیا و شوت درون ارچوب هم 4-2 :1: این دقیقا یعنی این که اسپانیایی ها = بارسلونایی ها فقط بلدن پاسکاری کنن :laughing:

#40
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
ایتالیا مهاجم نداره متاسفانه





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی