پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

گروه سوم یورو 2012

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
377 پاسخ برای این موضوع

#281
!L@

!L@

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 40 ارسال
این شبکه 3 چرا نمیخواد بازی رو پخش کنه؟ شاید کسی مثل ما شبکه ورزش نداره!

#282
sina1897

sina1897

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 563 ارسال
بچه ها یه چیز مهم،شبکه 3 بازی ایتالیا و ایرلند رو با تاخیر نشون میده. کدوم کانال ها این بازی رو زنده نشون میدن!!!؟

#283
!L@

!L@

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 40 ارسال

بچه ها یه چیز مهم،شبکه 3 بازی ایتالیا و ایرلند رو با تاخیر نشون میده.
کدوم کانال ها این بازی رو زنده نشون میدن!!!؟

شبکه ورزش+رای

#284
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
به نظر می رسه بالوتلی تو تمرینات امروز ایتالیا حاضر بوده.

#285
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
نیک راست میگیا . از اون طرف حساب نکرده بودم :1: :1:

#286
Juventus Lovely

Juventus Lovely

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 361 ارسال

به نظر می رسه بالوتلی تو تمرینات امروز ایتالیا حاضر بوده.

خدا کنه نرسه ، اگه موقعیتاشو گل میکرد ایتالیا الان وضعش این نبود

بچه ها قبول دارین بازیکنای تهاجمی ایتالیا نسبت به هلند ، پرتغال ، المان ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس خیلی ضعیف تره :beg:


اما ای کاش که از بین کوا ، پاتزینی،اسوالدو، ماتری حداقل یکی بود :cry2:

جای پهپه هم که واقعا خالی هست :li:

#287
erfan

erfan

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6030 ارسال
جسد ماتری ، آمائوری با یک پا ، پاتزینی با نصف قد ، دلپیرو با 50 سال سن اگر بودند بهتر از این بالوتلی و کاسانو عمل می کردند احساس می کنم هوش ایکیوی این بالوتلی نهایتا 60 70 باشه

#288
bianconneri28

bianconneri28

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 837 ارسال
  • Locationtehran

جسد ماتری ، آمائوری با یک پا ، پاتزینی با نصف قد ، دلپیرو با 50 سال سن اگر بودند بهتر از این بالوتلی و کاسانو عمل می کردند

احساس می کنم هوش ایکیوی این بالوتلی نهایتا 60 70 باشه



60-70؟!؟! . خیلی داری بهش حال میدی داداش! . IQ درخت لیموی حیاط پشتیه ما از این قارچ خور (! :1:) بالاتره!

#289
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
اسپانیا چون می داند با مساوی به احتمال بالا حذفه اول میاد حمله می کنه بعد یک گل میزنه بعدش کرواسی چون میدونه با شکست خورد حذف میشه میاد گل مساوی رو میزنه بعدش چون کرواسی میدونه ممکنه ایتالی سه تا گل بزنه به ایرلند در نتیجه حملات رو زیاد و گل دوم هم میزنه در نهایت چون اسپانیا با باخت دو بر یک حذف میشه در لحظات پایانی گل مساوی رو میزنه و بازی دو بر دو میشه :fp: :fp: :fp: :fp: :fp: :fp: :fp: :fp: :fp: :fp: :fp: :fp: :fp: :fp: :fp: :fp: :fp: :fp: :fp: :fp:

#290
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
به نظر من پرندلی باید همون 2 5 3 رو ادامه بده ولی واسه بازی با ایرلند بهتره کمی این سیستم رو تغییر بده
چون هم به برد احتیاج داریم و هم تیم بی انگیزه ایرلند تیمی نیست که بتونه از ضعف های دفاعی تغییر سیستم پرندلی استفاده بکنه

سیستم 2 5 3 با تمام ضعف ها و تفاوت هایی که با سیستم یووه داره برای بازی های مرحله بعد و حذفی بازی ها فوق العاده موثره
یادمون نره ایتالیا با این سیستم جلوی بهترین تیم جهان با اون خط هافبک قدرتمندش رو گرفت و اجازه نداد نفس بکشه اونم با یه هافبک که در مرکز دفاع به بازی گرفته شد!

من امیدوارم پرندلی هوس نکنه با توجه به بازی خوب ده روسی در مرکز خط دفاع از بارزالی استفاده نکنه یا ده روسی رو به خط هافبک نیاره

من قبلاهم گفتم پرندلی بازیکن های خوبی به تیم ملی دعوت کرد ولی خصوصیات این بازیکن ها در خط هافبک و حمله به شدت نزدیک به همه و همین باعث میشه پرندلی نتونه سیستم های متفاوت و نقشه های متفاوت رو در زمین اجرا کنه

در حمله که همه مهاجمین (به غیر از بورینی کم تجربه) فانتزی هستن و اکثرشون کوتاه قامتن و سر زن نیستن(واقعا جای یکی از بین ماتری اسوالدو پاتزینی خالیه)

در خط هافبک هم عملا وینگر دعوت نکرده ( جای په په و ده چلیه واقعا خالیه)
خصوصیات مونتولیوو و مارکیزیو شبیه به همه نوچرینو و موتا هم همینطور

اگه پرندلی از مارکیزیو دقیقا همون نقشی که در یووه بازی میکنه رو بخواد و نوچرینو یا موتا بتونن با دوندگی بیشتر کمی جنگندگی شون رو مثل ویدال بکنن(90 دقیقه نمیتونن ولی با هم تعویض بشن و انرژی شون تقسیم بشه شاید بتونن اون دوندگی ویدال رو داشته باشن)
(البته اگه ده روسی به مرکز زمین برگرده خیلی خوب میتونه نقش ویدال رو بازی کنه)
میشه امیدوار بود 2 5 3 پرندلی در ادامه جواب بده هر چند ماجو و جیاکرینی در حد انتظار نبودن و باعث شدن عملا کناره های تیم ساکن باشه(البته ممکنه پرندلی ازشون خواسته اصلا نفوذ نکنن که خیلی بعید به نظر میرسه) که این خودش هم به 2 5 3 پرندلی خیلی ضربه زد و هم باعث شد خیلی از ایتالیایی ها به این نتیجه برسن که این سیستم مناسب ایتالیا نیست و این بازیکن ها نمیتونن مثل تیم یووه بازی کنن هرچند نمیشه منکر این شد که جیاکرینی و ماجو در تیم های باشگاهی شون با ازادی عمل بیشتری بازی میکردن و وظایف تدافعی شون به مراتب کمتر از تیم ملی بود.

با وضعیتی که برای ویارئال درلالیگا پیش اومد یا همون تساوی معروف سال 2004 نمیشه قاطع گفت اسپانیا با کرواسی تبانی نمیکنن ولی من با قدرتی که اسپانیا داره بعید میدونم همچین ریسکی رو بکنه و صعود تیم خودش رو به خطر بندازه چون خوب میدونه ممکنه با یه نتیجه نامطلوب حتی مثل روسیه حذف بشه
(من فکر میکنم حذف روسیه تلنگر خوبی برای بازیکنان اسپانیا بوده)

امیدوارم پرندلی جوانب احتیاط رو بذاره کنار و کمی 2 5 3 خودش رو هجومی تر بچینه و ازادی عمل بیشتری به وینگرای خودش بده

2 1 4 3 بهترین چینش برای بازی با ایرلند میتونه باشه


کیلینی بارزالی بونوچی

بالزارتی(جیاکرینی) ده روسی پیرلو اباته(ماجو)

مارکیزیو

کاسانو(جووینکو) بالوتلی(دی ناتاله)


در مجموع معتقدم ایتالیا اگه بازی با ایرلند رو برنده از زمین خارج بشه 100 درصد به مرحله بعد صعود میکنه و سرنوشتش دست خودشه

در مورد قانون این بازی ها تا جایی که من تحقیق کردم

اگه دو تیم هم امتیاز بشن بازی رو در رو ملاک قرار میگیره
اگه سه تیم هم امتیاز بشن تفاضل گل مد نظر قرار میگیره (چون بازی رو در رو را با توجه به پیچیدگی زیادش عملا نمیشه ملاک قرار داد و محاسبه کرد)

البته یه استثنا مثل گروه ایتالیا وجود داره که اگه اون سه تیم هم امتیاز دربازی های رو در روی خودشون برنده نداشته باشن و مساوی کرده باشن اونوقته که میشه بازی رو در رو را با توجه به گل زده بیشتر(تساوی پر گل تر) ملاک قرار داد.

در واقع به طور کل اولویت اصلی این جام تا جایی که بتونن محاسبه کنن بازی رو در رو هستش.

#291
hivar

hivar

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 118 ارسال
خوشتون بیاد یا نیاد بالوتلی استعداد اول ایتالیا و یکی از آینده دار ترین مهاجم های دنیاست...

#292
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
گویا روی کین درباره ی رویکرد تراپ به بازیش با ایتالیا علنا اعتراض کرده و تراپ هم از خودش دفاع کرده [بیچاره 100 بار گفته بود که ما برای پیراهن و غرور ملی می جنگیم :np: ]: "من قبلا گفتم که روی کین بازیکن فوق العاده ایه ، نمی دونم می تونه این نتایج رو به عنوان مربی هم به دست بیاره.من می تونم ازش بپرسم که به عنوان یه آدم باهوش چرا باید به گفتن چنین چیزایی ادامه بده." تا اینجا انگلیسی حرف زده بعدش مثیکه به ایتالیایی یه چیز بی تربیتی گفته که نفهمیدم. :1: :fp: نسبت به این چیزایی هم که کاسانو تو مصاحبه ی مطبوعاتیش اظهار کرده و این قضایای ه.م.ج.ن.س.ب.ا.زی هم گفته : " من به کاسانو گفته بودم که درباره ی مسائل خاصی مثِ امور اجتماعی و روابط انسانی[ :laugh3: ] حرف نزنه ؛ هر چند نشون داده که بزرگ شده. :lol: :lol: :lol:

#293
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

خوشتون بیاد یا نیاد بالوتلی استعداد اول ایتالیا و یکی از آینده دار ترین مهاجم های دنیاست...

اعتماد به بالوتلی شاید تو این دوره جواب نده ولی دو سال بعد جام جهانی می تونه جواب بده . به نظرم الان بهش بازی برسه و ایتالیا نتیجه نگیره بهتر از اینه که الان با دی ناتاله بازی کنه که معلوم نیست نتیجه بده و از اون طرف جام جهانی رو هم از دست بدیم .

#294
pentoriko

pentoriko

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4695 ارسال
دو بازی از ایتالیا دیدم که بازی دوم علی رغم بازی خوبی که ایتالیا داشت به نمایش می ذاشت بازم روی یه جاگیری اشتباه گل مساوی رو خوردیم. ایتالیا ضعف داره، دیگه نمی دونم ما که همه روی این قضیه اتفاق نظر داریم که بالوتلی به درد ِ این تیم نمی خورده چی جوری یه نفر می تونه اینقدر به یه بازیکن اعتماد داشته باشه! دیگه این بی تفاوتی و خونسردی بالوتلی که بوفون هم قبل بازی ها ازش خواسته بود کمی جدی تر باشه نسبت به اتفاق های زمین خیلی توی ذوق می زنه. -من هِی دعا می کنم روی فُرم بیاد بارتزالی ، حالا واقعا اگه پراندلی بخواد باز هم از ده روسی توی خط دفاع استفاده کنه به نظرم خیلی حماقت هستش، من توی نظر چندتا از بچه ها خوندم که از نظرشون موتا بازیکن خوبی بود، حالا نمی دونم توی ساختار دفاعی مثبت هست یا نه! اما وقتی صاحب توپ هستش ، سرعت تصمیم گیریش و انتخاب موقعیت مناسب واسه پاس دادن واقعا افتضاحه توی بازی اسپانیا به وضوح دیده می شد این حالت. -این تیم می خواد شبیه یوونتوس بازی کنه چیزی که همه می دونن! اما تفاوت بازی خیلی زیاده! یوونتوس خیلی با نفرات بیشتری تو زمین تیم حریف ظاهر می شد ، سه تا بازیکن دفاع روی خط و حتی جلوتر بودن هنگام حمله! میانه زمین به مراتب متراکم تر بودن ، واقعا این تیم ایتالیا وقتی صاحب توپ هستش موقعیت بازیکن ها نسبت به یار صاحب توپ خیلی با فاصله زیاد هستش و نزدیک ترین بازیکن نسبت به بازیکن صاحب توپ فاصله اش خیلی زیاده. *ضعف توی جناحین و یه مهاجم تموم کننده بلای جون این ایتالیا هستش. -تغییر سیستم توی این شرایط حساس فکر نمی کنم انجام بشه! پراندلی ریسک همچین کاری رو قبول نمی کنه، اینجوری توی تک بازی دوباره تغییر سیستم می تونه بازیکن هارو گیج و سردرگم بکنه.اما این 3-5-2 همه می دونن نیاز به جناحین فعال تر از این نیاز داره :np: باید دید تذکرات تاکتیکی پراندلی واسه این بازی چیه!(اینقدر گفتم همه می دونن خسته شدم :np: )

#295
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
تورس :

"فکر می کنم اتفاقی که برای روسیه افتاد ، زنگ خطری بود برای تیم هایی که مجبورن بازی آخرشونو ببرین.
حتی با 6 امتیاز هم آدم ممکنه حذف بشه ، ما باید اینو بدونیم ، به خصوص که روبرومون حریف قدرتمندی مثل کرواسی هست.
[در مورد کرواسی] ما نقاط قوتشونو می دونیم و می دونیم چطوری با سبک فوتبالشون برخورد کنیم. ما باید روی روشی که برای بردن بازی داریم و بلدیمش ، تمرکز کنیم ؛ همیشه برای کرواسی احترام قائلیم.

یادتون نره روسیه یه گل خورد و حذف شد ..."

------------

بیلیچ ( مربیِ زبون دراز کرواسی :rolleye: ) هم باز به ایتالیا اطمینان داده ( البته با لحن مناسب تر از قبل ) که می خوان بازی رو ببرن و گفته به کرواسی اعتماد کنید. :tired: و باز هم گفته که اسپانیا قوی ترین تیم حال حاضر دنیاست و این بازی هم یکی از مهم ترین بازی های تاریخ کرواسیه! (ندید پدید :2: )

----

تو بازی ایتالیا - ایرلند ، دیمین داف کاپیتانه.

#296
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
ظاهرا پرندلی میخواد 2 1 3 4 بازی کنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من اصلا این سیستم رو نمیپسندم

وقتی این تورنمنت رو با سه دفاع شروع کردیم باید با همین سه دفاع و تغییرات جزئی تر ادامش بدیم
تغییر به چهار دفاع یه خودکشی بزرگه حتی جلوی تیم ایرلند

درسته پرندلی باید کمی سیستمش رو تغییر بده و درسته ایرلند تیمی نیست که بتونه زیاد خطرناک باشه و باز هم درسته ایتالیا پرندلی تا قبل از شروع جام با همین سیستم چهار دفاع بازی میکرده ولی تغییراتی با این گستردگی فکر نمیکنم به نفع ایتالیا باشه

پرندلی تشخیص داد سیستم قبلیش 2 1 3 4 خوب نیست و اشتباه کرده به همین خاطر به 2 5 3 تغییر سیستم داد اگه بخواد باز هم اشتباه کنه و برگرده به سر خونه اول حتی اگه به مرحله بعد هم صعود کنیم شک نکنید شکست خوردیم

شاید ایتالیا جلوی تیم ضعیفی مثل ایرلند بتونه با این تغییرات گسترده نتیجه بگیره ولی در مرحله بعد و بازی با تیم قدرتمندی مثل فرانسه تغییرات این بازی ضربه بزرگی رو به پرندلی و تیمش میزنه

امیدوارم پرندلی همچین ریسک بزرگی رو نکنه

بهتره پرندلی مثل کونته روی عقایدش محکم بایسته و عقب نشینه یا مثل کونته که قهرمان سری ا شد نتیجه میگیره یا عکسش اتفاق میفته
(مارکیزیو هم توی مصاحبه اخرش همین نکته رو متذکر شده و گفته که با کونته همین مشکل رو داشتیم(تساوی های پی در پی) ولی بالاخره نتیجه گرفتیم و پایان کارمون مثبت بود)

توی مراحل گروهی حذف بشیم بهتره تا با این تغییر سیستم جلوی فرانسه تحقیر بشیم عکسش هم صادقه اگه با همین سیستم ادامه بدیم و از گروه خودمون بالا بیایم شک نکنید تا مراحل بالاتر پیش میریم

علاوه بر سردرگمی تاکتیکی که بازیکن های ایتالیا دچارش میشن توی این چند سال من یه مدافع کناری خوب در ایتالیا و تیم ملی این کشور ندیدم!!!!!!

چرا باید با چهار مدافع بازی کنیم وقتی یه مدافع کناری خوب نداریم وقتی ماجو اونقدر تو این سیستم پر اشتباه ظاهر میشه وقتی اوگبونا در اون سمت خیلی کم تجربه هست و میتونه مثل مدافع چپ 18 ساله هلند پاشنه اشیل تیم بشه چرا پرندلی نباید از هلند درس بگیره و دوباره همون اشتباه رو تکرار کنه

هلند با تغییر سیستم و جابجایی نفرات زیاد در ترکیبش باز هم نتونست نتیجه بگیره و بسیار بدتر از دو بازی قبلش کار کرد امیدوارم پرندلی از بازی دیشب نکته های خوبی رو برداشت کرده باشه

در اخر هم یادمون نره که کیلینی و بونوچی به همراه ماجو فقط یه کارت زرد با محرومیت فاصله دارن و اگه با 4 دفاع بازی کنیم یعنی ریسک بزرگ و کمبود نفرات در بازی بعد در صورت صعود

من به شدت مخالف تغییر سیستمم حتی اگه به قیمت حذف مون باشه !

ظاهرا موتا میخواد پشت مهاجمین بازی کنه که واقعا خنده داره بازیکنی که بیشتر تدافعی هستش و خیلی در پاس دادن تعلل داره و تکنیک مناسبی هم نداره چطور میتونه تو اون منطقه مفید باشه

امیدوارم موتا و مونتولیوو از همون اول در ترکیب اصلی نباشن و بالوتلی باز هم فیکس باشه
درسته بالوتلی زیاد خوب نبوده ولی مفید بازی کرده و من مطمئنم تو این بازی گلزنی میکنه


در صورت تساوی 0 - 0 اسپانیا کرواسی برد ایتالیا با هر نتیجه ای باعث صعود این تیم میشه

در صورت تساوی 1 - 1 اسپانیا کرواسی ایتالیا با برد 3 - 1 هم صعود میکنه
(درسته همه چیز برابر میشه حتی گل زده و خورده دو تیم ولی چون ایتالیا در رنکینگ فیفا بالاتره و ضریب بالاتری نسبت به کروات ها داره صعود میکنه)اما برد 2 - 0 ایتالیا باعث صعود کروات ها میشه

تساوی 2 - 2 هم یعنی حذف ناجوانمردانه ایتالیا

بدست اومدن هر نتیجه ای به غیر از تساوی در بازی اسپانیا کرواسی در صورت پیروزی ایتالیا یعنی صعود ایتالیا به مرحله بعد

#297
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
پراندلی: " اگه اوضاع خوب پیش نره مسئولیت رو برعهده ی منه. انقلاب؟ ما باید بازی به بازی بتونیم تغییر کنیم [ :np: ]"

#298
platini

platini

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 702 ارسال
من ميگم پراندلي از همين حالا خودشو باخته ! خدا به خير بگذرونه ! :1: گتوزو نيست الان يه كم تكون تكونش بده محكم ، تمركزش جمع شه ! :1:

#299
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
سایت گل – چزاره پراندلی، مربی ایتالیا از بازگشت آندره‌آ بارزالی خوشحال است. مدافع یوونتوس به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا دو دیدار ابتدایی تورنمنت را از دست داده بود. پراندلی در صورت حضور بارزالی احتمالا به دفاع چهارنفری برمی‌گردد. ماریو بالوتلی تمرین شنبه را به دلیل مشکل زانو از دست داد و شدت مصدومیت او قرار است بررسی شود. اگر مهاجم منچسترسیتی آماده نباشد آنتونیو دی‌ناتاله احتمالا کنار آنتونیو کاسانو قرار خواهد گرفت. حذف ایرلند پس از باخت چهار بر صفر به اسپانیا قطعی شد. آنها تنها برای حیثیت بازی می‌کنند.

#300
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
یه چیزی در مورد این کروات هایی که اینقدر سر و صدا می کنند. کرواسی مهد تبانی و شرطبندی و فساد در فوتباله ! :np: به غیر ازینکه فوتبال در کرواسی به شدت تحت تاثیر باند های مافیایی بوده و توی سال های گذشته 20-30 نفر از بازیکن های لیگ اصلی این کشور شامل اسطورها و ملی پوشاشون دستگیر شدند و الان یوفا و فیفا پروژه های بزرگی برای مبارزه با این قضایا دارند در کرواسی پیاده می کنند، شما هرچی خبر شرطبندی توی مسابقات بین المللی مثل (یورو، لیگ اروپا و حتی سال های گذشته خبرهای توی لیگ قهرمانان و مقدماتی جام جهانی هم در ارتباط باهاشون بود ..) می شنوید یه سر قضیه توی کرواسیه ! کلا خیلی وضع فوتبالشون خرابه. همین دو سال پیش صرفا از یکی از تیماشون 9 نفر دستگیر شدن ! فصل پیش چند تا داورشون دستگیر شد. تازه این چیزای رسمیشونه که اثبات شده. اینقدر هم بازی های مشکوک داشتند. همین فصل نبود که لیون برای اینکه بالاتر از آژاکس بتونه صعود کنه باید تفاضل گل 7-8 تایی رو جبران می کرد؟ بازی آخرش با دیمانو زاگرب توی خود کراوسی بود، جایی که رئال مادرید به زحمت 1-0 پیروز شده بود. لیون اومد و تو خونه ی حریف 7-1 پیروز شد و رفت بالا !





2 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 2 مهمان و 0 عضو مخفی