پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

کالچو اسکومسه

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
175 پاسخ برای این موضوع

#81
L'Avvocato

L'Avvocato

    هوادارِ یوونتوسِ سابق

  • اعضا
  • 1484 ارسال
یک ساعت و هفده دقیقه ای که بعضیها را تکان داد :fp:

ای بابا لعنت به این مافیا؛چراکنته رو محروم کردن!?تازه داشت اوج میگرفت؛باور کنید اشکم دراومد؛




ای ول ؛ولی برای من حساب کنته و انیلی از یوونتوس جداست؛همون اندازه که از کنته و اون مدیر احساس تنفر دارم از یووه خوشم میاد؛


نکن این کار رو عزیزم! نکن این کار رو جانم! :222:

#82
amirtaker

amirtaker

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 761 ارسال
نفهمیدی این محسن خان دست انداختت :1:

#83
Sokote_Sard

Sokote_Sard

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 123 ارسال
الان خیلی واضح چهره بعضیا رو شد.برا خیلیا متاسفم که اسم خودشونو میزارن طرفدار یووه.و الکی میانو دم از عشق به الکس و یووه میزنن :fp:

#84
mohsen alex

mohsen alex

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1029 ارسال
اگه منظورتون منم؛من با احترام به همه کسی رو دست ننداختم؛حرفتونو درست بگید ادم بفهمه؛منظور اواکاتو و امیر تیکررو متوجه نشدم؛ سپاس

#85
amirtaker

amirtaker

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 761 ارسال
ولش کن مهم نیست :thumbs_up:

#86
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
خب احکام اعلام شد ، خیلیا تو این فروم و 180 میلیون نفر سراسر دنیا ناراحت شدن ، و البته کسایی هم بودن که خوشحال شدن و اینو یه جور "چرخش پاشنه ی در" می دونن.
نامه ی سرگشاده ی یکی از هوادارای یوونتوس یه اسمِ ماسیمو کِرِپالدی ، که حدود یک هفته پیش نوشته رو با هم می خونیم. خیلی طولانی بود و من به کمک فراز ترجمه اش کردم. (تیکه های سختش رو فراز کمک کرد.)
توصیه می کنم که دوستانی که در جریانِ کامل پرونده نیستن نخوننش چون گیج می شن.سراسر نامه متلکه! :1:

بگذارید برای بدتر از این آماده بشیم

سلام به همه ی هوادارا ، امروز صبح می خوام با همشون صحبت کنم ، نه فقط بیانکونری ها که اولین کسایی بودن که با حوادث تند اخیر زخم خوردن ، بلکه هوادارای فوتبال ، طرفدار هر رنگی. اونایی که فک میکنن شاید ما از حدود تجاوز کرده باشیم.

و چیزی بیشتر از انتظار من وجود داره ، اونایی که با وقایع خیلی عجیبی که از اقامتگاه رم به گوش می رسه مواجه شدن و خیلی خشمگین بودن.من خیلی دست ها رو به نشونه ی همدردی رو شونه ام حس کردم ، از خیلی از طرفدارای میلان. هوادارای خوش مشرب می تونن بدون اینکه توهین کنن بحث کنن. خیلی از هوادارای سایر تیم ها. البته طبق معمول به استثنای طالبانی هایی که بُتِشون سن جاچینتو فاکتی و افعی هاست.
متاسفم ، ولی واسه اونا معمولا خیلی بعیده که بتونن دنیای واقعی رو بدون شالگردنِ مشکی و آبی دور گردنشون ببینن.شایدم براشون خیلی سخت بوده که اولین بازی رسمی شون تو این فصل تو splato ؛ [2] انجام بشه.

بذارید بریم سروقت خودمون.اون جایی که شما رو می خوام ببرم فقط یه دادگاه نیست ، وکیل متخصص تو قوانین ورزشی توش نیست.یه مطقه ی دست نیافتنیه.من این نوع تجزیه و تحلیل رو به آدمای باهوش تر از خودم واگذار می کنم.

می خوام ببرمتون به یه رستوران خیلی ساده تر ، جایی که یکی در مورد پاهای منشیِ جدید رئیس [ :1: ] ، یکی در مورد پاستای همیشه سوخته نظر می ده و بحث سر میز، داستانِ کونته است.
می خوام ببرمتون به رختکن ، جایی که توش 12 تا قهرمان با شکم های کوچولو [ :1: ] سعی می کنن با اعتماد به نفس این پا و اون پا کنن و فوت و فن های دلپیرو رو اجرا کنن.حتی اونجا هم وقتی [بازیکن] نفس نفس زنان ، رستورانو برای پیدا کردن یه جرعه آب شیر زیر و رو میکنه ، از هیولایی به اسمِ کونته صحبت میشه.

می خوام ببرمتون به یه کاباره ی ورزشیِ تیپیک ، اونایی که تو هزاران فیلم و کتاب توصیف شده ، جایی که عقلانیت و سادگی حکم فرماست.
کجا رو دیگه پیدا می کنید [...] که فرق بین تبصره ی 24 و 23 رو خیلی باحال توضیح بدن و یک هفته از بازیِ تِرِزته [1]محروم کنن.
گفتم که ، تو این جور جاها هیچی درمورد اتفاقایی که افتاده نمی فهمیم.
می شه فهمید که ما هنوز با یوونتوس و با کونته هستیم. چون یوونتوس برگشته که پیروز بشه و اینکه کونته Top Player -ِ واقعیِ ما و پدرِ ستاره ی سومه.
می شه فهمید که فدراسیون فوتبال ضد یوونتوسیه و از یوونتوس عصبانیه چون ازشون 434 میلیون یورو غرامت خواسته به خاطر خلاف های وحشتناکی 6 سال پیش انجام دادن.[اشتباهاتِ فدراسیون]
حتی فهمیده می شه که چرا این اتفاقا افتاده ، هر چه تو کافه سبزه تر باشی [بیشتر مورد توجهی] ، تو رختکن ، تو بار ... کونته گفته :"یووه داره تاوان جسارتش برای پیروزی در زمین رو می ده ، 'مصون از هر رسوایی'."
بعضیا می گن ریشه ی همه چی به بعد بازی یووه-میلان برمی گرده ، جاییکه کونته به گالیانی می گه مافیا (که بنظر میرسه بشدت به تریج قبای گنگسترهای واقعی برخورد!).چون عکس هایی هست از سوپر دادستان[ :1: ] که داره تو استادیم همراه با [مردِ] کروات طلایی [گالیانی] لبخند می زنه. انگار قهرمان عدالت ورزشی [ :1: ] تو اتاقشم پوسترِ ریورا [3] رو چسبونده.
اگه خوب نگاه کنیم ، اینجا یه درهم امیختگی بی معنی هست ، ولی با هم دیگه یه همبستگیِ منطقی دارن.ولی بعدش به این نتیجه ختم میشه که : بابا بی خیال ؛ غیرممکنه!
در تضاد با چیزایی که آدم نمی فهمه - ولی [بعدش] فقط بابت هیچی - و اینجوریه که تموم میشه!
ما آدم های معمولی تو ایم جاهای واقعی زندگی می کنیم که مثلِ روز روشنه که کونته هیچ کاری انجام نداده ، روشنه که یه محاکمه است که توش 23 نفر ، [حرفایِ] ورژنِ محجوب جاسوسی جنایی رو انکار می کنن.
جاسوسی ، بله.[...]
فقط تلاش کنید ، تجسم کنید که دزدِ ملیِ این کاباره ی ورزشی یه مرد بی گناه رو متهم می کنه که کلوچه ای رو که تو کاباره غیب شده رو دزدیده. در حالیکه 23 تا آدم دیگه ای که اونجا بودن، ادعایی خلافش رو دارن. تو چنین موقعیتی کی به صاحب این ورزش اردنگی خواهد زد؟

اما ما اینجا با بینِ آدمای عادی نیستیم ، با موقعیت معمولی و قوانین ساده و موثر سرو کار نداریم ، ما اینجا در سیرک عدالت ورزشی هستیم.
ما اینجا تو مکان تاریکی هستیم که اونا بستنش تا تفتیش کنن ، ما در جایی هستیم که مثلاً ، سیه نا به خاطر رفتارِ غیرقانونیِ ورزشی سری آ رو با -6 امتیاز شروع می کنه در حالیکه چند سال پیش ، یه تیم با -10 امتیاز به سری B پرتاب می شه ، بدون اینکه کار اشتباهی رو انجام داده باشه. آیا این درسته "قاضی حقیقیِ شمالگان"؟
وقتی این اتفاق می افته ، اینقدربا تیم بدرفتاری میشه ،حالا همون حادثه درباره ی کونته داره رخ می ده.ببینید باز هم با تیم بد تا میشه ، [بعد از اینکه] برمی گرده و بعد از 2006 ، پیروز میشه .

چه تصادفی ، چه تصادفی.
بیاید به امروز برگردیم.
افکار عمومی معتقدن که اینکه جلوی قاضی اثبات کنی که جرمی مرتکب نشدی ، کار راحتیه و آخرشم کونته حتی یه روزم محروم نمیشه.

یکی زمزمه می کنه :"اما شنیدی وکیل چی گفت؟ آقای رِنِزیس و کیاپرو گفتن که کونته کاملا امنیت داره و نباید بترسه."
و دوباره : "اما دیدی چند تا اختلاف بین ورژن های مختلفِ [حرفای] کارابیو بود و کلی حفره تو پرونده های مورد اشاره هست و اینکه چقدر فرق هست تو رفتاراشون؟"
و بالآخره زیباترین :"اما اگه اون آدم خلاف کار بازی ها رو بخره ، کلی پول از شرط بندها بگیره و آخرش به گناهش اعتراف کنه تا 4 ماه محروم بشه ، چی باید به کونته بدن با این عدالت قضایی؟ فقط باید معذرت خواهی کنن."
اما این کار رو نخواهند کرد ...

من حالا هیولای کونته رو با هیولای هیولاها ، لوچانو موجی مقایسه می کنم.
هر کی در پروسه ی ناپولی روزنامه ها رو خونده باشه [می دونه که]، صبح ترسا کازوریا ، رئیس قضاتِ دادگاه ، حکم رو خوند و توپ رو تو یخچال گذاشت [?] ، تا یه پیروزی شیرین رو جشن بگیره. جنگید ولی بالآخره بهش رسید.
خوشتون بیاد یا نیاد عدالت و حقیقت مثل تو فیلم ها باید پیروز می شد.
همه ی روزنامه ها ، شاهدان ، جلوگیران [!] و خود شاکیانِ اصلی و باحال مثلِ Nucini, Baldini, Mancini, Zeman Facchetti ، تو اتاق دادگاه خدیدن و به یه نتیجه غیرقابل اجتناب هدایتش کردن ، تبرئه ی کامل.
و بعدش ،[همش] راز ، تاریکی و [چیزای] غیر قابل فهم [ـه] ؛ لوچانو شکست خورده ، و در همون دادگاه اول محکوم میشه.
[که]در تضاد با همه ی چیزهای عجیب ، همه ی چیزهای منطقی و کل ِّعقل سلیم[ـه].
هوادارای عدالت برای یک "ع" -ِ بزرگ آماده بشن چون هنوز تموم نشده.

هیچ اشکالی نداره اگه Mensurati حتی Zapelloni و حتی Cruciani (و نه Palombo او ما رو متکبر به حساب می آره) هم تصدیق کنن که ما دست مایه یک دسیسه مسخره قرار گرفتیم و دادگستری ورزشی داره صفحه ای تاریک از تاریخش رو ورق میزنه.
اشکالی نداره اگه خیلی ها از رئیس کمیته انضباطی بپرسن که : که آیا این فروپاشی ارابه ای موسیقی امپراتوری رم نیست که آبه ته به شکل باورنکردنی توش پنهانه و جایی که پتروچی ، ترتیب دهنده اون "میزِگرد صلح" بی حاصل هم هیچی نمی گه؟

اینجوری تموم میشه ، اینجوری که موجی با عدالت به وسیله ی قضات تندروی ضد-یوونتوسی یا با پول یکی لگدمال میشه.
و هیچ کس هیچ کاری نمی تونه انجام بده ، مث کاریه که تو دادگاه های شوروی انجام می دادن ؛ اما چندین سالِ پیش.
من فکر کنم حتی در میانمار (برمه ی سابق) هم براشون افت داشته باشه که در سطحی اینقدر پایین و در حد جنگل های عدالت ورزشی ایتالیا باشن.[ :lol: ]

این قبیله ی مصون ، به لطفِ »تبصره ی حَکََمیت« -ِ بی مزه ، می نویسه و بازنویسی می کنه.
کلیدش اینجاست ، سلاح پنهانی اینجاست ، حصارِ محافظ اینجاست.
از گلوله های دودزا و دوز مناسبی از بی هوشی استفاده می کنن ... ولی رئیس آنیلی عزیز ، بعد از این همه حرفای خوب ، واقعیات رو نگاه کن.
این تعدی به قوانین ، حجاب های معبد را کنار خواهد زد.
بهتره از دادگاه بخوایم لیگ رو بحالت تعلیق در بیاره تا بیش از این باعث خنده دیگران نباشه
چکار باید بکنی وقتی در این عدالت فقط کونته ی بیچاره باید با جریمه حداکثری دست و پنجه نرم کنه؟
فکر نکنم هیچ کدوم از مایی که به این فوتبال با دیده احترام نگاه میکردیم ، بتونیم باور کنیم که لیگ به این زودی ها خودش رو با این شرایط جدید تطبیق میده.[یعنی لیگ یجورایی با این کارا اون حالت بالانس سابق رو نداره.]

چه تورنومنت منظمیه که توش اعضای - تصادفا یوونتوسی - همین الان محروم میشن.اینتری (پالاسیو و رانوکیا ) باید در موردشون قضاوت بشه ، و هنوز تو زمینن. دادستان عمومی ناپل داره در ارتباط با تیم ناپولی با خونسردی عمل میکنه ، تیمی که 2 بازیکنیش کاناوارو و گراوا متهمن که توسط مافیا در مورد بازی جنوا-سمپ تطمیع شدن. تازه بیخیال لاتزیو. همه این بازیکنا باید بتونن بازی کنن؟

ما در ایتالیا دیوونه ایم ، کشوری که شرمی نداره....
بذارید بفهمم ، بپه اسکولی می تونه بازی کنه و په په و بونوچی نمی تونن؟

پس من تایید حرفام نزدیک می شم.برای بدتر از این آماده باشید.علی رغم همه ی مدارک کونته به سختی محروم میشه.[که شد.] من با دو تا دعوت از صمیمِ قلبم نتیجه گیری می کنم : 1- رئیس ؛ موانعی مث تبصره ی حکمیت رو بشکن . ( موراتی این رو برای بوکاتزی انجام داد ، چه اتفاقی واسش افتاد؟) به سبک یووه به مصاف همه ی اینا برید البته سخت تر و محکم تر.
2-به نظرِرئیس مونتی که تو بازبینی مخارج [4] حرف مفت می زنه ، فدراسیون و ارگان های وابسته اش ، مفیدن ؟ خدمت میکنن؟همین فردا باید بسته بشه.
و دوران صاحب این کاباره ی ورزشه هم به سر اومده ، که جای انگل هایی شده که باعث شدن ما ده ها میلیارد ضرر کنیم و مجبور بشیم بیشتر و بیشتر ازشون متنفر بشیم.

 


[1] : یه جور بازی کارتی شبیهِ پاسور.
[2] : همون تیم کشور کرواسی که تو مرحله ی انتخابی یورو لیگ با اینتر بازی کرد.
[3] : بازیکن مشهور میلان.
[4] : Spending Review یه بازبینی کلانه که در کشورهای توسعه یافته ای مثه انگلیس و فرانسه و ایتالیا انجام میشه و هدفش بیشتر کاهش هزینه های غیر ضروری که بر دولت تحمیل میشه. هدف اصلی یا صرفه جوییه یا تزریق این هزینه ها به جاهایی که بیشتر نیازه و میتونه موثرتر باشه و میشه درشون پیشرفت های کلیدی حاصل بشه

#87
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
بونوچی و په په تبرئه شدن ، اما این سوال باقی می مونه که چرا ماسیلو اون کار رو کرد و روی این دو تا بازیکن دست گذاشت؟ این دو تا بازیکن یوونتوس؟
اووممم ؛ یه ایده می تونه این باشه که خب همون طور که گفتم ، ماسیلو بازیکن یوونتوس بوده و در هر دو رده برای این تیم بازی کرده اما کنار گذاشته میشه و به فروش می ره ؛ خُب این خودش می تونه یه انگیزه باشه. امکانش هست که کسانی از این انگیزه برای تطمیعش استفاده کرده باشن.

البته این فقط یه احتمالِ ضعیفه که چون به ذهنم رسید بد ندیدم که مطرحش کنم.

#88
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1132 ارسال
حقیقتش بعد از 2006 همش می ترسم پس فردا یه داستان دیگه ای درست کنن و واسمون حاشه درست کنن ...واقعا هر روز مخصوصا اگه تصمیمات داور به نفعمون بوده باشه(ولو درست گرفته باشه)این فکر مثل خوره داره منو می خوره !!!!!

#89
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

بونوچی و په په تبرئه شدن ، اما این سوال باقی می مونه که چرا ماسیلو اون کار رو کرد و روی این دو تا بازیکن دست گذاشت؟ این دو تا بازیکن یوونتوس؟
اووممم ؛ یه ایده می تونه این باشه که خب همون طور که گفتم ، ماسیلو بازیکن یوونتوس بوده و در هر دو رده برای این تیم بازی کرده اما کنار گذاشته میشه و به فروش می ره ؛ خُب این خودش می تونه یه انگیزه باشه. امکانش هست که کسانی از این انگیزه برای تطمیعش استفاده کرده باشن.

البته این فقط یه احتمالِ ضعیفه که چون به ذهنم رسید بد ندیدم که مطرحش کنم.


نیاز نیست به خصومت شخصی یا انگیزه اینطوری. بحث کردم، کلا این یه فرهنگ توی ایتالیا، کسی که گیر می افته بهش می گند اسامی کله گنده ها رو بگو، بهت تخفیف های کلان می دیم. طرف هم هرچی بتونه میگه، راست و دروغش مهم نیست چون می خواد تخفیف بگیره. معمولا بزرگترین نام های درگیر قربانی می شند این وسط. و وقتی حکم طرف با تخفیف صادر شد هم دیگه فرقی نداره، هیچوقت نمیشه علیه یه جرم دوبار حکم صادر کرد، اون دیگه کارش رو کرده و رفته پی کارش حتی اگر بعدا ثابت بشه اونی که بهش تهمت زده شده بی گناهه.

توی بحث کونته گفتم، اصلا توی ادبیات ایتالیایی برای این آدم ها واژه ایجاد شده، برای آدم هایی که برای تخفیف گرفتن اسامی دیگران رو میارن. اصلا صفحه ی ویکی پدیا داره !!

http://en.wikipedia.org/wiki/Pentito

آخر این صفحه نوشته :

Spoiler


که فکر می کنم برای این افراد اون مورد اول باشه، خلق داستان برای گرفتن سود و تخفیف.

#90
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
عجب آدمیه این پالاتزیه :np: :np: من فکر کردم این قضیه تجدیدنظر برای بونوچی و اینا صرفا حرف و شایعه است، ولی پالاتزی جدی جدی می خواد از طرف دادستانی فدرال درخواست تجدید نظر کنه برای پرونده تبرئه شده هایی مثل بونوچی و په په! 20 آگوست پرونده ی اینا دوباره باید بررسی بشه ! :np:

#91
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
رضا جان چون داره نفس های اخرش رو میکشه میخواد با احترام استعفا بده نه با اردنگی! فقط زمانی ما میتونیم پیروز بشیم و نفس راحتی بکشیم که انیلی بتونه تمام افراد کمیته و دادگاه ورزشی رو عوض کنه

#92
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
من امیدواربودم بلافاصله این دوتا بازیکن رو میفروختیم که اینقدردرگیراین مسایل نشیم دوباره اصلا چیز جالبی نیست.یا باید درست حسابی با این اراذل پست بجنگن و مخصوصا این مردک فاسد پالاتزی رو سربه نیست کنن و کمیته ی انضباطی وفدراسیون رو از این عناصرپاکسازی کنن یا لااقل اینارو میفروختیم بجاشون بازیکن دیگه میگرفتیم .این حرفها دوروز یک بار روی اعصاب ما هست.تیم رو درگیرحرف و حدیث وحاشیه میکنه حالا اون مردک روانی زمن هم اومده فصل بعد این مساله ی زمن رو هم داریم یکی باید جواب حرفهای پرت وپلای این عوضی رو هم طول فصل باید بده. این کثافتها جنگشون رو مدتیه شروع کردن .ما حرفمون اینه یا مثل آدم با این کثافتها بجنگید و صاف وپاکشون کنید یا لااقل خودتون رو از این ماجرا یجوری خلاص کنید.به راحتی میشه این دوتا بازیکن رو فروخت یک مدافع دیگه خرید .پپه هم که همینجور .اونطرف لیختشتاینر هست .ایسلا هم هست کاسرس هم که تا یه مدت دیگه برمیگرده.چرا همش باید این حرفها دور وبرتیم باشه. نکنه این کثافت فاسد پالاتزی اومد و یه مساله ی دیگه جورکرد یا اینا رو محروم کرد .دوباره همون آش وهمون کاسه هست. حساب کنته جداست چون مربی تیمه ولی این دوتا رو که میشد این مدت حتی با یک مدافع دیگه عوض کرد. امیدوارم لااقل این پالاتزی رو محکوم کنن دست این مردک فاسد راحت بشیم اخه تا کی باشگاه میخواد با اینا کجدارومریض تا کنه .اندازه داره بابا

#93
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1132 ارسال
بابا نمیشه یووه رو منتقل کرد لیگ فرانسه که اونجا هم به یه نون و نوایی برسه هم دست از سر ما بردارن؟؟؟؟ :1: :1: این مدیریت باشگاه ما هم که همش احتیاط،همش احتیاط...بابا یه بار جلوی این سیستم وایسید واسه همیشه.... بابا مگه ما چقدر اعصاب داریم که هر روز باید شاهد این اتفاقات باشیم... :102: :102: :102: ما نباید یه نفس راحت بکشیم؟؟؟؟ :sad3: :sad3: :102: :102: همه واسه قهرمانی خوشحال میشن ولی ما باید ناراحت بشیم که چرا قهرمان شدیم.....

#94
bianconneri28

bianconneri28

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 837 ارسال
  • Locationtehran
الان قضیه قهرمانیه این فصل نیست که! قضیه مال وقتیه که بونوچی تو اودینزه بوده!. بخدا N تا دلیل دارم که همش دسیسه هستش! یه مشت آدم نفهم و اینتری جمع شدن اونجا! . ناسلامتی این تیم داره میره CL این فصل . چقدر... :fp:

#95
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
بابا اونا که میخوان شکست مارو ببینن .فکرمیکنی دلشون برای ما میسوزه .اینقدراین جماعت کثافتن که فقط فکرباشگاه کثیف خودشونن حتی به تیم ملی ایتالیا که برای کشورشونه رحم نمیکنن با اون ضایع بازی میریزن تو اردوی تیم ملی بازیکن تیم ملیشون رو دستگیرمیکنن.دیگه ضایعترازاین میشه. حالاایکاش بازیکن اینترهم که متهم بود لااقل بهش رسیدگی میشد درد آدم اینجاست رانوکیا بازیکنی که متهم به تبانی بوده یکی دوبار خواستنش نه حرفی دراومده نه خبری دراومده .آقا زحمت کشیده اومده اونجا هیچی نگفته و رفته.این کثافتها همه ی فدراسیون رو قبضه کردن ما هم که الکی دلمون خوشه.بابا میگیم یا درست حسابی جلوی این آشغالا وایسید به هرقیمتی شده از تیم ملی گرفته تا چیزای دیگه اینا رو بذارید تحت فشار و اینا رو پاکسازی کنید یا لااقل خودتون رو از این حرف وحدیثها صاف وپاک کنید .اینکاررو که میشه کرد.لااقل این دوتا بازیکن رو بفروشیم و راحت بشیم.فوقش یک مدافع بجاش بخریم یا بدیمش بره روسیه همون آلوز هم جاش بگیریم خوبه. هرروز حالا حرف داریم.تادوباره فهمیدن ما سوپرکاپ رو بردیم دردشون بیشترشده از اونطرف هم خبرای ترانسفر به گوششون میرسه میخوان به هرطریقیه تیم رو لنگ کنن که ترانسفرامون فلج بشه. گیریک مدیری هم افتادیم سه ماه روزگاره داره مهاجم میخره برامون.هرروز یک اسمی و اخرش هم هیچی.این روش غلطه که مدیرای ما پیش گرفتن چجوری میشه از شر این افراد تو فدراسیون خلاص شد؟اخه چجوریه اینا همیشگی هستن.هیچ وقت قرارنیست کمیته ی انضباطیشون و مسوولین فدراسیون عوض بشن؟یکی نیست به اعمال اینا رسیدگی کنه؟اینقدرخرتوخره

#96
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
یکی از هوادارانِ یوونتوس خطاب به پالاتزی :

"Palazzi, non ho mai augurato la morte a nessuno, per te faccio un'eccezioni. Spero che la tua faccia di merda si avvicini sempre di piú a quel buco con tanti vermi."


Spoiler



#97
Alessandro1989

Alessandro1989

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 355 ارسال
بچه ها شنیدین که این یارو تن فروشه ، خائن ( پالاتزی ) میخواد در مورد محرومیت بعضی بازیکنا : پپه و بونوچی تجدیدنظر کنه !!! این خبر تا چه حد واقعیه ؟؟؟

#98
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال
تا این حد :



عجب آدمیه این پالاتزیه :np: :np:


من فکر کردم این قضیه تجدیدنظر برای بونوچی و اینا صرفا حرف و شایعه است، ولی پالاتزی جدی جدی می خواد از طرف دادستانی فدرال درخواست تجدید نظر کنه برای پرونده تبرئه شده هایی مثل بونوچی و په په! 20 آگوست پرونده ی اینا دوباره باید بررسی بشه ! :np:



#99
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

بچه ها شنیدین که این یارو تن فروشه ، خائن ( پالاتزی ) میخواد در مورد محرومیت بعضی بازیکنا : پپه و بونوچی تجدیدنظر کنه !!!
این خبر تا چه حد واقعیه ؟؟؟


دیروز من و مسعود تو تاپیکِ خودش گفتیم دیگه :1: من به نقل از گازتا گفتم که معمولا زودتر خبرا رو می ذاره. پست من ؛ پست مسعود :1:

 

برای اینکه spam نباشه و پیرو پستم که در Spoiler اومده ، عکسه رو ببینید :1:

Spoiler


تصویر



Spoiler


:troll:



#100
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
به نقل از La Stampa پالاتزی داره زور اخر خودش رو میزنه ! :1: میخواد بونوچی رو حداقل بخاطر عدم گزارش تلاش برای تبانی محروم کنه ! :))





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی