پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس 2-0 اینتر میلان ( هفته بیست و نهم سری آ )

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
229 پاسخ برای این موضوع

#181
atp

atp

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1159 ارسال
من بازیو از دقیقه 53 به اینور دیدم، تحقیر اینتر تحتِ هر شرایطی لذت بخش و مفرّحِ ذاته. چه برسه به اینکه رانیری هم سرمربیشون باشه و میلیتو تاب نیاورده باشه و عقده ی گل زدن به یووه شو به زبون اورده باشه! کیه لینی به معنای واقعیِ کلمه "هیولا" بود. فوق العاده است اصلا - ضربه ی سری که رو کرنر زد و سزار مهارش کرد. - توپی که تقدیمِ کوالیارلا کرد و در کمالِ تعجب گل نشد. - ضربه ی سری که بوفون مهارش کرد :1: - تو دفاعم که دیگه جای صحبت نداره، آخرای بازی انقد از اعماقِ وجودش دفاع میکرد که هر آن ممکن بود یکی از بازیکنای اینتر ـُ به درک واصل کنه. ویدال! [اموتیکونِ تعظیم نداریم اینجا؟] ... من آو دِ مچ. همین. بوفون، تعبیر ـِ یکی از دوستانِ یوونتوز فصل الخطابه: "The last man standing" ... [همچنان اموتیکونِ تعظیم پیدا نمیکنم.] و اما دل پیه رو. من هیچ وقت طرفدار ـِ دو آتیشه ی الکس نبودم، ولی این روزا با تک تکِ دقایقِ حضورش تو زمین، به شدت عصبی و هیجان زده میشم. گل رو که زد دیگه به مرحله ی از خود بی خود شدن رسیدم. تموم نشدنیه دل پیه رو. یکی از بزرگترین غصه های رو دلِ بیانکونری ها، میتونه رفتنِ الکس در پایانِ این فصل باشه. امیدوارم لااقل واسه یه فصل دیگه بمونه، نه البته رو نیمکت... پ.ن.: با احترامِ هر چه تمام تر به کونته که با تغییر هوشمندانه ی سیستم، ورق رو برگردوند. :)

#182
Ali pacino

Ali pacino

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4457 ارسال

تقریبا تو این بازی مشخص شد که تو زمین فقط پیرلو و آلکس رو قبول داره .


:thumbs_up: :thumbs_up: :thumbs_up: :thumbs_up: :thumbs_up: :thumbs_up: :thumbs_up: :thumbs_up:

خیلی این حرفت رو قبول دارم

و یه چیز دیگه . باز هم این بی مسئولیتی و بی تفاوتی در هدر دادن موقعیت روی اون تک به تک ووچنیچ به وضوح مشخص بود . یعنی اینگار براش مهم نبود گل بشه یا نه


پژمان از اون حرفا میزنی ها

بابا چرا گیر دادین به میرکو !! وقتی گله پیروزی میزنه جیگره حالا که یه تک به تک از دست داده شده دشمن

=========================

وای ببینید این اجنبی ها در مورد گله امشب الکس چی نوشتن

The captain's goal against Inter was written in the stars...



#183
reza italia

reza italia

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 720 ارسال
خوشحالم بوريلو بازي نكرد!

#184
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
دوتا گل به اینتر زدیم یکی برای اسکودتوی 28 و یکی برای اسکودتوی 29 بدون شک مهم ترین دلایل برتری یووه در این دیدار اول درخشش بوفون در نیمه اول و بعدش هم بازی خوانی عالی کونته و تغییر سیستم که توی 3 - 5 - 2 باعث شد سه هافبک مرکزی ما خودشون رو دوباره پیدا کنند و اگه دقت کرده باشید وقتی میانه ی میدان رو صاحب شدیم دیگه موقعیتی به اینتر ندادیم

#185
moh3n72

moh3n72

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 163 ارسال
مصاحبه کنته و بوفون ترجمه نشده

#186
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
الان با رای داره صحبت می کنه. رای دو را نگاه کنید. یک بحثی هم در مورد ویدال کنم این که یوونتوس تو یک دهه و بلکه بیش تر دارای هافبک های دفاعی مثل ویرا و سیسوکو و داویدز بوده بر خلاف این سه تا که معمولا کارت زیاد میگرفتن و اخراج هم می شدن اما بازی ویدال و توپ گرفتن های او بار فنی بیش تری داره و خشونت کم تری نسبت به اسلاف خود داره ... این برای یک هافبک دفاعی خیلی مهم است.

#187
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
گل الكس رو كسي واسه دانلود نداره؟ اوني كه گزاشتن فقط صحنه آهسته بود، ميخوام از قبلش باشه

#188
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

پاسخ کونته به سوال درباره اشکهای بعد سوت پایان:به خاطر عمه ام بود او برای من مثل مادرم بود

کونته مث که دیروز عمه شو از دست داده بوده



#189
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
بوفون گفته اينتري ها من رو ببخشن، چند بار اونا رو شرمنده كردم و اجازه حركت ندادم خودش هم ميدونه آخرت گلره...

#190
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

Yes


تصویر

#191
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
گرانده اروره......................................یعنی اشتباه بزرگیه اله بره.

#192
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
با کیفیت متوسط
Al Jazeera Sport +1 :: WMV :: 720 x 404 :: 1 M

Jose Martin Caceres ‘ 57
http://www.mediafire...49849bh5jj12y3z

Alessandro Del Piero ‘ 71
http://www.mediafire...ofhu3tr5iyghbhp

لینک در این سایت کپی کنین لینک مستقیم میده
http://dlmediafire.in/mediafire

[img width=480 height=319]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/540989_358711304167926_151803971525328_982568_16099596_n.jpg[/img]

#193
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

کونته:ما به قصد برد پابه میدان گذاشته بودیم و خوشحالیم هنوز در کورس قهرمانی قرار داریم لذتی که میتوانیم ارزانی هوادارانمان بکنیم.

نیمه اول هم ما موقعیت داشتیم و هم آنها.اینتری ها هم نیمه اول فوق العاده بازی کردند.بازی 120 دقیقه ای مقابل میلان اندکی رو بازیکنان تاثیر گذاشته بود.

الکس و بوفون دو مهره ارزشمند برای من و تیمم هستند.

بازی ضعیف پیرلو در نیمه اول:من حدس میزدم که از پولی برای خراب کردن بازی پیرلو استفاده بشه به همین دلیل وظایف بیشتزی به فول بکهامون سپرده بودم.

کسب اسکودتو:همه چیز دست میلانه و میلان در حال حاضر قوی ترین تیم ایتالیاست ولی ما امیدوارانه به اینده نگاه میکنیم.



شرمنده کامل نیست ایشالله تفصیلیش فردا صبح :1:



#194
behdad

behdad

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1769 ارسال


من عاشق فوتبال هستم به خاطر بعضی از صحنه ها - صحنه ای که در دقیقه 20 این بازی اتفاق افتاد برای من بهترین صحنه کل بازیهای امسال یووه بود.


نادر خان متوجه نشدم کدوم رو صحنه رو می فرمایید.

#195
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال

پاسخ کونته به سوال درباره اشکهای بعد سوت پایان:به خاطر عمه ام بود او برای من مثل مادرم بود

کونته مث که دیروز عمه شو از دست داده بوده


من که نفهمیدم عمه بوده یا خاله :دی:

#196
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
بازی رو عالی شروع کردیم. فشار خیلی زیادی آوردیم ربع ساعت اول و اینتر خیلی تحت فشار بود. ولی 2-3 تا فرار عالی مهاجم های اینتر روی ضدحمله یوونتوس رو به خودش آورد تا کمی احتیاط بیشتری کنه. و این باعث شد بازی متعادل تر بشه و اینتر بتونه حملاتی روی دروازه یووه داشته باشه. حملات اینتر زهردار و خطرناک بود که 2 تاش تک به تک بود و 2-3 تا شوت خیلی خطرناک. خوشبختانه تو اون لحظات درخشش فوق العاده بوفون بود که یووه رو توی بازی نگه داشت. یکی از مشکلات یووه توی بازی این بود که ووچینیچ حتی یک بار هم نتونست از مایکون رد بشه. شاید نیمه اول 7-8 بار مایکون توپ ووچینیچ رو گرفت و اون طرف هم په په با فضای بسته ای جلوش روبرو شده بود که نمی تونست کاری کنه. واکنش کونته به این قضیه این بود که په په رو کشید بیرون، یووه رو 3-5-2 کرد و ووچینیچ رو آورد به مرکز و دل پیرو رو کنارش قرار داد. یووه از کناره ها کار به جایی نمی برد. بازی رو به وسط آوردیم و تک به تک رو ووچینیچ از مرکز دفاع نفوذ کرد و به شکل عجیبی نزد اما گل الکس هم دقیقا از مرکز خط دفاع اینتر زده شد : چیزی که کونته می خواست. تو این بازی رانیری کاملا بخش های کلیدی بازی یووه رو پیش بینی کرده بود و از کار انداخته بود. نمی گم کونته خیلی باهوشه ولی برتری یووه در این بوده که کونته به این تیم چندین تاکتیک یاد داده. وقتی دید رانیری دستش رو خونده و تیمش به بن بست خورده برنامه رو عوض کرد و برخلاف کونته رانیری عادت نداره بیشتر از 1 پلن برای هر بازی داشته باشه ! توی این بازی ووچینیچ مفید بود ولی انتظار ازش خیلی بیشتر بود. اون تک به تک که نه بازیکنی پشت سرش هست و نه به دروازه نزدیک شده رو چرا اینطوری زد ؟! در نهایت هم پیروزی لذت بخشی بود، ولی با گل زنی الکس به توان رسید !

#197
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
یه چیزی بگم! من سفرم و اینجا که تشکلیات فوتبال دیدن ندارم. برای دیدن این بازی فکرش رو کنید ساعت 11 رفتم خونه عمه ام، که خانواده ش شوهر عمه ام از سفر اومدن و اونجا بودن. حالا همه ملت کلی بیرون بودن خسته می خواستند بخوابن من مثل بز نشسته بودن اونجا داشتم فوتبال می دیدم :1: :1: اما مصاحبه کونته : - امشب "باید" پیروز می شدیم. هم برای اینکه در رقابت باقی بمونیم و هم ما این رضایت پیروزی در دربی ایتالیا رو برای هوادارا می خواستیم. - من تعجب می کنم چرا اینتر در این جای جدول قرار داره. اونا این همه بازیکن خوب دارند و می تونند هر تیمی رو شکست بدند. - می دونستم فشار روی ماست. هم اینتر چیزی برای از دست دادن نداره و هم یووه 120 دقیقه توی جام حذفی بازی کرده و خسته است. اما خوب مقاومت کردیم. - بوفون و دلپیرو اسلحه های متفاوت یووه هستند. دلپیرو درحال حاضر فرم خوبی داره برای همین بازی می کنه. در جام حذفی اعتماد من رو با عملکرد خوب جواب داد و در این بازی هم به زمین فرستادمش. - وقتی توپ بین پاهای الکس قرار میگیره، خیلی سخته که گلش نکنه! - من و دل پیرو رابطه ی صادقانه و سالم داریم. اون می دونه در تفکرات من چی می گذره. - چه کسی قهرمان میشه ؟ سرنوشت قهرمانی در اختیار میلانه در حال حاضر. من دوست ندارم کسی رو ناراحت کنم ولی میلان ثابت کرده به صورت عمقی تیم کامل و قدرتمندی هستند و حتی با وجود مصدومیت هم می تونند مسیرشون رو ادامه بدند. - برای میلان مقابل بارسا هم آرزوی موفقیت می کنم. بوفون هم در مورد الکس گفته لازمه که من از الکس تشکر کنم که این فصل چقدر فوق العاده بوده در کنار ما. اون قهرمان بزرگیه. بازیکنی که شرایط رو می پذیره به همه احترام می زاره و هیچوقت مشکل ساز نمیشه. الکس بازیکنی که به سختی توی تمرینات تلاش می کنه و وقتی مربی فرا می خوندتش با تمام وجود براش بازی می کنه. خیلی خوشحالم که الکس گل زد چون مستحق این گل بود.

#198
pooya_ghame

pooya_ghame

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 60 ارسال
جوونم الکس گفتم کونته اگه دست از لج بازیش ور داره الکسو نیمه دوم بزاره تو ضرر نمیکنه mer3o

#199
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
واقعا فکر میکنم افراد تو سایت گل اصلا بازی رو ندیدن یا من ندیدیم بازی رو :1: واقعا خندم گرفت از تحلیل بازیشون اگه یکی که ندیدیه باشه فکر میکنه انتر یووه رو نابود کرده بوده و یووه فقط رو ضد حمله گل زده نوشته برخلاف جریان بازی یووه گل زده یا بعد گل فشار وحشتناکی اورده برا گل خدا وکیلی اینتر کل نیمه دوم چی داشت نمیدونم چه مشکلی اینا با یووه دارن حالا احتمال داره خبر ورزشی هم بنویسه در یه بازی نامردی یووه با دو پنالتی مشکوک بازی رو برد :1: :lol:

#200
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

من که نفهمیدم عمه بوده یا خاله :دی:

کلا این کلمه aunt مصیبتیه در نوع خود یه چیزی تو مایه های ساعت بازی دیشبه :1:





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی