پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس 1-1 کیه وو ( هفته بیست و ششم سری آ )

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
241 پاسخ برای این موضوع

#61
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال

من به دلم افتاده بازی میکنه

صد بار به دلم افتاد و هنوز هم به دل بعضی میوفته ولی کنته!!! نمیدونم!

#62
Amir Delpiero

Amir Delpiero

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 822 ارسال
ترکیب احتمالی!!بیخودم دلتون رو به بازی کردن الکس خوش نکنید!! :sigh:
تصویر

#63
sina1897

sina1897

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 563 ارسال
امیر جدا از بازی نکردن الکس این ترکیبی که گفتی رو من خیلی خیلی میپسندم.این ترکیب برای تیم های بسته به نظرم خیلی ترکیب خوبی میتونه باشه.

#64
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
من فقط موندم که من دفاع چپ میخواستیم و فعلا نیازمون به دفاع چپه . چرا کاسرس رو خریدن ؟ خریدن که کم کم لیخشتاینر رو از ترکیب حذف کنن ؟ یه دفاع وسط هم حتما بعدش میخرن که بارزاگلی رو حذف کنن . بوریلو رو هم خریدن برای حذف الکس

#65
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
این ترکیب ترکیب خوبیه لا اقل 4-3-3 هست احتمالا لختشتاینر رو استراحت میده

#66
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
ترکیب خوبیه این . ولی چرا لیخ نیست ؟

#67
ramin2012

ramin2012

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 6 ارسال
بااین ترکیب خوشبین نیستم!!

#68
amirabas1369

amirabas1369

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 609 ارسال
سلام!! درسته تازه واردم ولی... باور کنید من هم ی تیفوسی تمام عیارم. حالا هم امیدوارم یووه راحت کیه وو رو شکست بده.یه جورایی مطمئنم!! :2qcmh45:

#69
sina1897

sina1897

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 563 ارسال
زیادم راحت نیست،کیه وو یکی از بسته ترین تیمای ایتالیا بوده همیشه و الانم هست.ولی خب با توجه به ترکیب پیش بینی شده من هم فکر میکنم بتونیم خوب برنده بشیم.

#70
GG Buffon

GG Buffon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 828 ارسال


جالبه مثل اینکه طرفدارا هم دارن کم کم عادت میکنن, به قول داستایوسکی:"آدمی بی غیرت است عادت میکند"

مطمئنا همه هوادارای یووه دوست دارن که الکس بازی کنه ولی چون به نیمکت نشینی اون اعتراض نمیکنن دلیل بر بی غیرتی نیست!

خوب به نظر تو هوادارا باید چیکار کنن؟ برن تو ساختمون باشگاه تحصن کنن که باید الکس رو بازی بدین؟

#71
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال
و اما دیدار با کیوو، تیمی که سعی می کنه نهایت استفاده را در ضد حمله ببره. یوونتوس در نبرد شنبه شب کار مشکلی پیش رو داره و با توجه به اینکه بازکن ها غیبت داشتند و برای تیم ملی بازی کردند کار برای کنته و یارانش سخت تر هست. برای مقابله با تیم هایی که دفاعی بازی می کنند چند ترکیب وجود داره که یکی از اونها 4-3-3 هست که بیانکونریها با این سیستم بازی کردند و نتایج خوبی را هم گرفتند. ولی اگه من مربی بودم ترکیب 4 -2 -2 -2 را انتخاب می کردم چون می تونی به راحتی پشت محوطه حریف خیمه بزنی و ضد حملات کمتر می تونن دروازه را تهدید کنند. امیدوارم که در این بازی مهم کنته به الیا بازی بده( به خاطر غیبت پپه) و با توجه به درخششی که در آخرین بازی دوستانه داشته بعید نیست که این کار رو بکنه. کنته باید پیرلو را در این بازی در حوالی دقیقه 60 از زمین خارج کنه چون پیرلو خیلی خسته هست و با توجه به سنش و نزدیک بودن بازی بعدی نیاز به استراحت داره. امیدوارم که همونطرو که در بازی مقابل میلان به اشتباهش اعتراف کرد و سه بازیکنی که اشتباه در زمین گذاشته بود را تعویض کرد، این بار هم جرئت داشته بوریلو را حتی روی نیمکت هم نذاره. نیازی نیست که به لیختشتاینر استراحت بده چون در این فصل به اندازه کافی استراحت کرده. البته کاسرس خوب بازیکنی نشون دارد اون هم در بازی اول و شاید می خواد برای دومین بار محکش بزنه ولی با توجه به این که بازی خیلی مهمی هست و لختشتاینر قبلا امتحانش را پس داده بهتر هست که ازش استفاده بشه. مهاجم هم بهتر هست که کوا، ماتری و ووچینیچ را در ترکیب اولیه قرار بده. چون یوونتوس به گل زود هنگام نیاز وافر داره. امیدوارم کنته دوباره خر نشه و به استیگارییا بازی بده، اون باید بهتر از هر کسی بدونه که هر کسی لیاقت پوشیدن لباس یوونتوس را نداره. و مثل هر تیفوسی دیگه دوست دارم الکس را در زمین ببینم. باشگاه مثل یوونتوس برای احترام به اسطوره باشگاهش و نظر تماشاگران اگر برای 10 دقیقه هم که هست هر چند بازی یک بار به الکس بازی بده. بی خوابی زده بود به سرم زیاد نوشتم . به امید پیروزی یووه.

#72
saeed-nedved

saeed-nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3437 ارسال
هر بازی میشه این استرس رو دارم که نکنه تیم ببازه .بازی با کیه وو رو نمیدونم چرا استرسم شدید تره .در هر صورت امیدوارم اینبار هم نبازیم والبته فاتح هم باشیم

#73
ehsan-alex

ehsan-alex

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7243 ارسال
این که میگم واقعا احساس قلبیمه، هر بازی که میگذره اشتیاق و انگیزم برای دیدن بازی یووه کمتر میشه، قبلنا به هر دری میزدم که هر جوری هست بتونم بازی یووه رو ببینم یا قبل بازی اونقدر تو فکر و جو بازی بودم که بقیه چیزا رو فراموش میکردم، ولی الان رغبت کمی برای بازیهای یووه دارم، بازی با میلان وقتی تعویض سوم انجام شد و ماتری اومد داخل دیگه بعدش بازی رو ندیدم. همیشه فکر میکردم بعد از خداحافظ الکس بازم یوونتوسی میمونم، اما امسال با این قضایایی که پیش اومده علاقم به یوونتوس داره روز به روز کمتر میشه، سکوت و بی تفاوتی بخش اعظمی از هوادارا هم بیشتر آزارم میده، فکرای دیگه ای میکردم نمیدونستم به این زودی ها الکس فراموش میشه، فکر میکردم بیشتر از اینا براش ارزش قائلن. این بازی و بازیهای بعدی به این امید به انتظار برد یوونتوس میشینم که آخرش قهرمان بشه و یه بار دیگه جام رو تو دستای الکس ببینم ، شاید یه ذره از خودگذشتگی و وفاداری که تو این چند سال فاجعه بار برای یوونتوس داشت بی پاسخ نمونه، از طرف طرفدارا که جوابی ندید، شاید یه جام بتونه تلخی سال آخر رو براش خودش و طرفداراش کمتر کنه. اصلا نسبت به یوونتوس کونته احساسی ندارم! هر چند که ته دلم هنوز عاشق یوونتوسم ولی با این چیزایی که داره اتفاق میفته ترجیح میدم مسکوت بمونه. آدم وقتی مصاحبه هاشو میخونه و میبینه که هیچ حرفی در مورد نیمکت نشینی نمیزنه و فقط به حفظ آرامش تیمه خجالت میکشه در مقابل این روح بزرگ و از خود گذشته الکس که صد در صد بازی نمیکنه، ولی امیدوارم بتونیم از پس کیه وو بر بیایم و موقعیتمون رو از دست ندیم، هر چند که من همیشه کیه وو رو یه حریف قدر میدونم که امتیاز گرفتن ازش اصلا ساده نیست، بخصوص وقتی قراره تو زمین خودی بازی داشته باشیم و با دفاع کاتاناچیوی مطلق ایتالیایی مواجه بشیم. بزرگترین شانس در مقابل این جور تیمها اینه که توی دقایق اول بازی که هنوز کاملا منسجم نشدن بتونی گل اول رو بزنی در این صورت دیگه بازی اونقدر مشکل نمیشه و میشه راحت گلای بعدی رو زد، ولی بر عکس هر چی این گل اول به تعویق بیفته احتمال به ثمر رسیدن خیلی خیلی کمتر میشه.

#74
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

این که میگم واقعا احساس قلبیمه، هر بازی که میگذره اشتیاق و انگیزم برای دیدن بازی یووه کمتر میشه، قبلنا به هر دری میزدم که هر جوری هست بتونم بازی یووه رو ببینم یا قبل بازی اونقدر تو فکر و جو بازی بودم که بقیه چیزا رو فراموش میکردم، ولی الان رغبت کمی برای بازیهای یووه دارم، بازی با میلان وقتی تعویض سوم انجام شد و ماتری اومد داخل دیگه بعدش بازی رو ندیدم.
همیشه فکر میکردم بعد از خداحافظ الکس بازم یوونتوسی میمونم، اما امسال با این قضایایی که پیش اومده علاقم به یوونتوس داره روز به روز کمتر میشه، سکوت و بی تفاوتی بخش اعظمی از هوادارا هم بیشتر آزارم میده، فکرای دیگه ای میکردم نمیدونستم به این زودی ها الکس فراموش میشه، فکر میکردم بیشتر از اینا براش ارزش قائلن.
این بازی و بازیهای بعدی به این امید به انتظار برد یوونتوس میشینم که آخرش قهرمان بشه و یه بار دیگه جام رو تو دستای الکس ببینم ، شاید یه ذره از خودگذشتگی و وفاداری که تو این چند سال فاجعه بار برای یوونتوس داشت بی پاسخ نمونه، از طرف طرفدارا که جوابی ندید، شاید یه جام بتونه تلخی سال آخر رو براش خودش و طرفداراش کمتر کنه.
اصلا نسبت به یوونتوس کونته احساسی ندارم! هر چند که ته دلم هنوز عاشق یوونتوسم ولی با این چیزایی که داره اتفاق میفته ترجیح میدم مسکوت بمونه.
آدم وقتی مصاحبه هاشو میخونه و میبینه که هیچ حرفی در مورد نیمکت نشینی نمیزنه و فقط به حفظ آرامش تیمه خجالت میکشه در مقابل این روح بزرگ و از خود گذشته


کاملا درست میگی احسان جان، نمی دونم بعد از رفتن اسطوره هایی که وفاداریشون ثابت شده و با آنها درست برخورد نشده، آیا باز هم بازی های یوونتوس را مثل قبل دنبال خواهم کرد؟؟
تیم های بزرگ معمولا بخاطر شخصیت تیمی که پیدا می کنند بزرگ می شند، مثلا تیم ملی اسپانیا تا قبل از این دوران طلایی به هر جایی هم که می رسید کارشناسان معتقد بودند که این تیم شخصیت قهرمانی نداره، ولی بارسا مهمترین کاری که در اسپانیا کرد این بود که بازیکانان خوب اسپانیایی را بهتر کرد و با آوردن چند قهرمانی به اونها شخصیت قهرمان شدن داد. یکی از کارهایی که تیم های با شخصیت انجام میدهند بها دادن به اسطوره های تیمشون هست چه در گذشته و چه اکنون، بوفون، الکس، کامورانزی و ... کسانی بودند که در اوج آمادگی حاضر شدند در سری بی همراه با یوونتوس باشند نه مثل خیلی های دیگه که رفتند و فکر کردند کار درستی کردند مثل زامبوراتا. ولی برخورد سران چی بود با اونها، حمید زیچ را می خرند که جای کامورانزی بازی کنه، در صورتی که کامو می تونست یک فصل دیگه برای یووه بازی کنه. هرگز حتی نمی تونم الکس را با لباس تیم دیگه ای تصور کنم. به قول معروف الکس حق آب و گل دراه و باید بهتر از اینها باهاش رفتار بشه، هر چند که من هم مثل شما می دونم که بازی نخواهد کرد ولی امیدوارم کونته حداقل به عنوان یک تعویضی اون را وارد زمین کنه و دوباره بتونه از منطقه ای که به افتخار الکس ، دلپیرو نامیدند گل زنی کنه تا ارزش های فراموش نشدنیش را به رخ بکشه

#75
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
با عنایت به این که دو بازی حساس با کیوو و بولونا در چهار روز در راه است کونته باید نگاه تعدیلی به خط حمله داشته باشه و ترجیحا برای بازی با کیوو الکسی را به زمین ببره

#76
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
تصویر

آندره آ گرواسونی 36 ساله این بازی رو سوت میزنه. گرواسونی در مجموع 8 بازی برای یووه قضاوت کرده که حاصل اون 7 پیرزی و 1 تساوی بوده. (یووه در بازی هایی که این داور براش سوت ده تاحالا شکستی متحمل نشده.) توی این 8 بازی ، 3 پنالتی هم برای یوونتوس گرفته ! :1: آخرین بازی هم که برای یووه سوت زده ، مربوط میشه به بازی رفت یوونتوس-نوارا که با پیروزی 2 - 0 یووه همراه بود.

در این فصل ، در مجموع 14 بار در سری آ و کوپا ایتالیا سوت زده و 63 کارت زرد و 4 کرات قرمز از جیبش بیردون اومده. 9 پنالتی هم در این 14 بازی گرفته ! کلاً فکر کنم داور پنالتی گیری باشه ! :1:

#77
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
با این تعرف های محمد از داور امیدوارم برامون خوش یمن باشه و بازی رو راحت ببریم

#78
sina1897

sina1897

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 563 ارسال
پنالی گیر باشه که خوراک خودمونه با این تیمای بسته رو اعصاب!!!

#79
Senmorta

Senmorta

    پویا

  • اعضا
  • 1236 ارسال
من می ترسم باز هم مساوی کنیم :confused2:

#80
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال

مطمئنا همه هوادارای یووه دوست دارن که الکس بازی کنه ولی چون به نیمکت نشینی اون اعتراض نمیکنن دلیل بر بی غیرتی نیست!

خوب به نظر تو هوادارا باید چیکار کنن؟ برن تو ساختمون باشگاه تحصن کنن که باید الکس رو بازی بدین؟

من هوادارا رو بی غیرت خطاب نکردم , هدف صحبتم اصل عادت کردن بود!!
و مطمئنم بیستر طرفدارا دوست دارن الکس بازی کنه ولی خیلی هاشون نتیجه گیری رو بیشتر دوست دارن.





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی