پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس 1-1 کیه وو ( هفته بیست و ششم سری آ )

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
241 پاسخ برای این موضوع

#41
ehsan-alex

ehsan-alex

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7243 ارسال
این که میگم واقعا احساس قلبیمه، هر بازی که میگذره اشتیاق و انگیزم برای دیدن بازی یووه کمتر میشه، قبلنا به هر دری میزدم که هر جوری هست بتونم بازی یووه رو ببینم یا قبل بازی اونقدر تو فکر و جو بازی بودم که بقیه چیزا رو فراموش میکردم، ولی الان رغبت کمی برای بازیهای یووه دارم، بازی با میلان وقتی تعویض سوم انجام شد و ماتری اومد داخل دیگه بعدش بازی رو ندیدم. همیشه فکر میکردم بعد از خداحافظ الکس بازم یوونتوسی میمونم، اما امسال با این قضایایی که پیش اومده علاقم به یوونتوس داره روز به روز کمتر میشه، سکوت و بی تفاوتی بخش اعظمی از هوادارا هم بیشتر آزارم میده، فکرای دیگه ای میکردم نمیدونستم به این زودی ها الکس فراموش میشه، فکر میکردم بیشتر از اینا براش ارزش قائلن. این بازی و بازیهای بعدی به این امید به انتظار برد یوونتوس میشینم که آخرش قهرمان بشه و یه بار دیگه جام رو تو دستای الکس ببینم ، شاید یه ذره از خودگذشتگی و وفاداری که تو این چند سال فاجعه بار برای یوونتوس داشت بی پاسخ نمونه، از طرف طرفدارا که جوابی ندید، شاید یه جام بتونه تلخی سال آخر رو براش خودش و طرفداراش کمتر کنه. اصلا نسبت به یوونتوس کونته احساسی ندارم! هر چند که ته دلم هنوز عاشق یوونتوسم ولی با این چیزایی که داره اتفاق میفته ترجیح میدم مسکوت بمونه. آدم وقتی مصاحبه هاشو میخونه و میبینه که هیچ حرفی در مورد نیمکت نشینی نمیزنه و فقط به حفظ آرامش تیمه خجالت میکشه در مقابل این روح بزرگ و از خود گذشته الکس که صد در صد بازی نمیکنه، ولی امیدوارم بتونیم از پس کیه وو بر بیایم و موقعیتمون رو از دست ندیم، هر چند که من همیشه کیه وو رو یه حریف قدر میدونم که امتیاز گرفتن ازش اصلا ساده نیست، بخصوص وقتی قراره تو زمین خودی بازی داشته باشیم و با دفاع کاتاناچیوی مطلق ایتالیایی مواجه بشیم. بزرگترین شانس در مقابل این جور تیمها اینه که توی دقایق اول بازی که هنوز کاملا منسجم نشدن بتونی گل اول رو بزنی در این صورت دیگه بازی اونقدر مشکل نمیشه و میشه راحت گلای بعدی رو زد، ولی بر عکس هر چی این گل اول به تعویق بیفته احتمال به ثمر رسیدن خیلی خیلی کمتر میشه.

#42
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1598 ارسال

این که میگم واقعا احساس قلبیمه، هر بازی که میگذره اشتیاق و انگیزم برای دیدن بازی یووه کمتر میشه، قبلنا به هر دری میزدم که هر جوری هست بتونم بازی یووه رو ببینم یا قبل بازی اونقدر تو فکر و جو بازی بودم که بقیه چیزا رو فراموش میکردم، ولی الان رغبت کمی برای بازیهای یووه دارم، بازی با میلان وقتی تعویض سوم انجام شد و ماتری اومد داخل دیگه بعدش بازی رو ندیدم.
همیشه فکر میکردم بعد از خداحافظ الکس بازم یوونتوسی میمونم، اما امسال با این قضایایی که پیش اومده علاقم به یوونتوس داره روز به روز کمتر میشه، سکوت و بی تفاوتی بخش اعظمی از هوادارا هم بیشتر آزارم میده، فکرای دیگه ای میکردم نمیدونستم به این زودی ها الکس فراموش میشه، فکر میکردم بیشتر از اینا براش ارزش قائلن.
این بازی و بازیهای بعدی به این امید به انتظار برد یوونتوس میشینم که آخرش قهرمان بشه و یه بار دیگه جام رو تو دستای الکس ببینم ، شاید یه ذره از خودگذشتگی و وفاداری که تو این چند سال فاجعه بار برای یوونتوس داشت بی پاسخ نمونه، از طرف طرفدارا که جوابی ندید، شاید یه جام بتونه تلخی سال آخر رو براش خودش و طرفداراش کمتر کنه.
اصلا نسبت به یوونتوس کونته احساسی ندارم! هر چند که ته دلم هنوز عاشق یوونتوسم ولی با این چیزایی که داره اتفاق میفته ترجیح میدم مسکوت بمونه.
آدم وقتی مصاحبه هاشو میخونه و میبینه که هیچ حرفی در مورد نیمکت نشینی نمیزنه و فقط به حفظ آرامش تیمه خجالت میکشه در مقابل این روح بزرگ و از خود گذشته


کاملا درست میگی احسان جان، نمی دونم بعد از رفتن اسطوره هایی که وفاداریشون ثابت شده و با آنها درست برخورد نشده، آیا باز هم بازی های یوونتوس را مثل قبل دنبال خواهم کرد؟؟
تیم های بزرگ معمولا بخاطر شخصیت تیمی که پیدا می کنند بزرگ می شند، مثلا تیم ملی اسپانیا تا قبل از این دوران طلایی به هر جایی هم که می رسید کارشناسان معتقد بودند که این تیم شخصیت قهرمانی نداره، ولی بارسا مهمترین کاری که در اسپانیا کرد این بود که بازیکانان خوب اسپانیایی را بهتر کرد و با آوردن چند قهرمانی به اونها شخصیت قهرمان شدن داد. یکی از کارهایی که تیم های با شخصیت انجام میدهند بها دادن به اسطوره های تیمشون هست چه در گذشته و چه اکنون، بوفون، الکس، کامورانزی و ... کسانی بودند که در اوج آمادگی حاضر شدند در سری بی همراه با یوونتوس باشند نه مثل خیلی های دیگه که رفتند و فکر کردند کار درستی کردند مثل زامبوراتا. ولی برخورد سران چی بود با اونها، حمید زیچ را می خرند که جای کامورانزی بازی کنه، در صورتی که کامو می تونست یک فصل دیگه برای یووه بازی کنه. هرگز حتی نمی تونم الکس را با لباس تیم دیگه ای تصور کنم. به قول معروف الکس حق آب و گل دراه و باید بهتر از اینها باهاش رفتار بشه، هر چند که من هم مثل شما می دونم که بازی نخواهد کرد ولی امیدوارم کونته حداقل به عنوان یک تعویضی اون را وارد زمین کنه و دوباره بتونه از منطقه ای که به افتخار الکس ، دلپیرو نامیدند گل زنی کنه تا ارزش های فراموش نشدنیش را به رخ بکشه

#43
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
با عنایت به این که دو بازی حساس با کیوو و بولونا در چهار روز در راه است کونته باید نگاه تعدیلی به خط حمله داشته باشه و ترجیحا برای بازی با کیوو الکسی را به زمین ببره

#44
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
تصویر

آندره آ گرواسونی 36 ساله این بازی رو سوت میزنه. گرواسونی در مجموع 8 بازی برای یووه قضاوت کرده که حاصل اون 7 پیرزی و 1 تساوی بوده. (یووه در بازی هایی که این داور براش سوت ده تاحالا شکستی متحمل نشده.) توی این 8 بازی ، 3 پنالتی هم برای یوونتوس گرفته ! :1: آخرین بازی هم که برای یووه سوت زده ، مربوط میشه به بازی رفت یوونتوس-نوارا که با پیروزی 2 - 0 یووه همراه بود.

در این فصل ، در مجموع 14 بار در سری آ و کوپا ایتالیا سوت زده و 63 کارت زرد و 4 کرات قرمز از جیبش بیردون اومده. 9 پنالتی هم در این 14 بازی گرفته ! کلاً فکر کنم داور پنالتی گیری باشه ! :1:

#45
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
با این تعرف های محمد از داور امیدوارم برامون خوش یمن باشه و بازی رو راحت ببریم

#46
sina1897

sina1897

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 563 ارسال
پنالی گیر باشه که خوراک خودمونه با این تیمای بسته رو اعصاب!!!

#47
Senmorta

Senmorta

    پویا

  • اعضا
  • 1235 ارسال
من می ترسم باز هم مساوی کنیم :confused2:

#48
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال

مطمئنا همه هوادارای یووه دوست دارن که الکس بازی کنه ولی چون به نیمکت نشینی اون اعتراض نمیکنن دلیل بر بی غیرتی نیست!

خوب به نظر تو هوادارا باید چیکار کنن؟ برن تو ساختمون باشگاه تحصن کنن که باید الکس رو بازی بدین؟

من هوادارا رو بی غیرت خطاب نکردم , هدف صحبتم اصل عادت کردن بود!!
و مطمئنم بیستر طرفدارا دوست دارن الکس بازی کنه ولی خیلی هاشون نتیجه گیری رو بیشتر دوست دارن.

#49
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
کونته : - این اتفاقات یه جورایی برای من نوستالژیکه و یادآور روزهای گذشته. - یادآور روزهایی که ما هر فصل در رقابت قهرمانی بودیم و به دنبال جام می جنگیدیم و ارتباط باشگاه ها با ما زیاد خوب نبود. - ولی ما باید ذهنمون رو پاک کنیم ازین مسائل و یادمون باشه "فوتبال" تنها وسیله ابراز قدرته و تنها جایی که شما می تونید خودتون رو اثبات کنید. - چرا این اتفاقات هفته پیش افتاد ؟ چون ما یه بار دیگه تیمی هستیم که می تونه رقابت کنه و بازی برگزار می کنه که روی مسیر قهرمانی تاثیر داره. - بازی سن سیرو مهم بود، ولی هنوز مسیر طولانی و درازی باقی مونده و ما هنوز جا برای پیشرفت داریم. - میلان این برتری رو نسبت به ما داره که "تیم" تر از ما هستند. ولی ما از صفر شروع کردیم. ما با مشکلات تازه ای روبرو میشیم هر هفته که باید اون رو از پیش برداریم. - من فکر می کنم ما یکم تحت تاثیر دوره گل نزدن خودمون بودیم و تمرکزمون رو از دست داده بودیم. - توی این بازی من متوجه شدم ما موقعیت های خطرناک بیشتری نسبت به میلان داشتیم. این بازی ها باید به ما کمک کنه که رشد کنیم، از توانایی هامون آگاه بشیم. ما تصادفی در این جایگاه نیستیم. - 24 بازی که این تیم شکست نخورده، هر از گاهی مردم این مسئله رو فراموش می کنند. - من نتایجی گرفتیم که در شروع فصل کسی تصورش رو نمی کرد، و من هرگز از تکرار این نتایج خسته نمی شم. - یووه تعداد زیادی ملی پوش داره و با صداقت کامل می گم، تمام ملی پوش های ما که به تمرین بازگشت اند خسته بودند. - من مجبور بودم دیروز رو بهشون استراحت بدم، و در نتیجه برای بازی با کیه وو اونا فقط 1 جلسه تمرین داشتند. - ولی از طرفی هم این باعث افتخاره که این تعداد ملی پوش در تیم هست، این یعنی شما در مسیر درستی هستید و کارتون داره درست پیش میره.

#50
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
کونته ، 22 بازیکن رو برای حضور در بازی فردا شب ، مقابل کیه وو ، دعوت کرد : 1 Buffon 3 Chiellini 4 Caceres 8 Marchisio 10 Del Piero 11 De Ceglie 13 Manninger 14 Vucinic 15 Barzagli 17 Elia 18 Quagliarella 19 Bonucci 20 Padoin 21 Pirlo 23 Borriello 24 Giaccherini 26 Lichtsteiner 27 Krasic 28 Estigarribia 30 Storari 32 Matri 34 Marrone ویدال و په په به علت محرومیت غایب هستند و مارونه از بند مصدومیت رها شده. دومینکو دی کارلو هم 24 بازیکن رو دعوت کرده :
Spoiler
موررو ، سامارکو و لوسیانو مصدوم هستند و پلسیر هم محروم. + ترکیب پیش بینی شده برای یوونتوس : Juventus (4-3-3): Buffon, Caceres, Barzagli, Chiellini, De Ceglie, Giaccherini, Pirlo, Marchisio, Quagliarella, Matri, Vucinic On Sub. Bench : Storari, Bonucci, Lichtsteiner, Estigarribia, Padoin, Del Piero, Borriello

#51
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
بر اساس اخبار کانال ایتالیا یک دل پیرو در بازی فردا شب از دقیقه یک در بازی خواهد بود.

#52
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
دیدین گفتم بازی میکنه.مطمین باشید بازی میکنه الکس.

#53
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال

دیدین گفتم بازی میکنه.مطمین باشید بازی میکنه الکس.

بعید میدونم!

#54
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
ايشالا كه الكس بازي ميكنه و گل هم ميزنه، تركيب احتمالي يووه كه بالا يكي از دوستان قرار داده بنظرم ميتونه خوب باشه،يوونتوس خيلي نياز به برد داره. اميدوارم تا دقيقه 10 دو تا گل بزنيم تا با خيال راحت در ادامه بازي حمله كنيم

#55
sina1897

sina1897

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 563 ارسال
قطعا الکس واسه اینجور بازی ها مقابل تیم های بسته میتونه فوق العاده باشه،شوت های فنی دل پیرو دفاع چند لایه و دفاع بتنی نمیشناسه. ضمنا ضربات ایستگاهی هم هست

#56
sina1897

sina1897

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 563 ارسال
با توجه به اینکه بازی تو تورین برگزار میشه و پیلیسیر هم محرومه،کیه وو زیاد نمیتونه تو حمله کاری بکنه. میمونه حمله،که نیازمند بازیکنای تکنیکی هست تا بشه دروازه کیه وو که خیلی بسته بازی میکنه رو باز کرد.دقیقا همون حرف دوست عزیزمون که گفت شوت از راه دور و ضربه ایستگاهی،یکیش کافیه تا بشه بقیش رو هم زد. توی این بازی،الکس،ووچینیچ و کوالیارلا به نظر مفید تر میان. همچنین بجای ویدال،احتمالا از بین جاکرینی و پادویین یکی انتخاب میشن که با توجه به اینکه کیه وو برای دفاع همه جانبه میاد.بازیکن ریز نقش و سرعتی میتونه مفیدتر از بازیکن نسبتا تخریبی باشه.

#57
Senmorta

Senmorta

    پویا

  • اعضا
  • 1235 ارسال
خداکنه کونته 3-5-2 نچینه سیستمو

#58
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
هر بازی میام تو تاپیک کلی میگیم این بازی بهتره الکس بازی کنه, ما به یه بازیکن تکنیکی نیاز داریم :waiting:و... ولی بازم روز آخر باید سرمون رو از غم بازی نکردن اله یه بار دیگه پایین بندازیم!! اولا فصل یه امیدی داشتم 15 دقیقه آخر رقص زیبای پاهاش و مبهوت شدن توپ حریف و ببینم ولی دیگه اون امید هم ندارم این کجاش عدلته که تن لشه بوریلو دائم رو چمن ورزشگاه مالیده بشه و یک افسانه رو نیمکت نفس بکشه! یه نفر به من بگه کجاش عدالته!؟ نه! این رسمش نیست آنتونیو اسطوره من خیلی بزرگتر از یه تیم و یه لیگه این رسمش نیست باور کن که نیست! جالبه مثل اینکه طرفدارا هم دارن کم کم عادت میکنن, به قول داستایوسکی:"آدمی بی غیرت است عادت میکند"

#59
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
من به دلم افتاده بازی میکنه

#60
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
اندره ا گرواسونی به عنوان داور بازی شنبه شب انتخاب شد،این داور برای دومین بار در استادیوم جدید یووه قضاوت خواهد کرد، در بازی قبلی دردسامبر یووه نوارا را شکست داد،در 8 دیداری که گرواسونی برای یووه قضاوت کرده این تیم 7 برد و 1 تساوی داشته.





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی