پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

تحریریه مجله ..:| فورتزا یووه |:..

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
357 پاسخ برای این موضوع

#121
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
اینکه فعالیت فوق العاده کم شده برمیگرده به مدیریت ضعیف که شخصا قبول دارم به عنوان کسی که تز مجله رو داد ، کند و کاو و البته شور و شوق کافی و لازمه رو از خودم نشون ندادم ! اما به هر حال مجله منتشر میشه به هر نوع و با هر حجم از مطالب !

من یه نظر دارم ؛ امروز همینجوری به ذهنم رسید ، خوب یا بد میگمش :1:

جدول

که اساس کارش بر مبنای تاریخ یوونتوس باشه :evil:


دققیقا این پیشنهاد رو من دادم به محمد کردیو مسئولیتش رو بر عهده گرفته !

-------------

مهرنوش ، باشه پیشنهاد میدیم !

من نظرم رو نقل و انتقالات ژانویه بود برای پرونده ، اما خب میتونیم یه موضوع ساده تر انتخاب کنیم !

مثل بازیکنای تازه وارد یوونتوس !

مثا مجله هورا یووه که ویدال و ... رو معرفی کرد ، ما هم بازیکنایی مثل ویدال ، پاتزینزا ، ووچینیچ ، لکشتینر و ... رو بیشتر و به شکل جذابی معرفی میکنیم ؟

موافقی ؟

#122
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
در مورد پرونده یه نکته ای به ذهنم رسید ... این که بیایم و یه سری از بازیکن های جدید رو توش معرفی کنیم ، به نظرم نمیشه پرونده ! یه جورایی میشه بیوگرافی ... . به این ایده نمیشه به عنوان یه پرونده نگاه کرد. البته شاید من اشتباه میکنم ، ولی تعریفی که از پرونده توی ذهن من وجود داره خیلی متفاوتِ با این ایده ! توی پرونده میشه به موضوعات جالب تری پرداخته بشه. من خودم بیشتر نظرم کار روی پرونده کالچوپولی هست. پرونده خیلی جالبی میشه اگه روش با دقت کار بشه. یا مثلاً روند بازسازی دل آلپی هم موضوع بدی نیست. + فکر کنم توی صفحه های قبل یکی از بچه ها به این صحبت های من اشاره کرده باشه. ویرایش : ++ من واقعاً متوجه نمیشم که الان منتظر چی هستید ! سینا دبیر سرویس (؟) تحلیل بازی ها هست ؟ پس کجاست ؟ اصلاً باهاش صحبت شده ؟ من قراره که بخش یوونتوس و ماه آینده رو تنهایی کار کنم یا با امیر حسین ؟ اصلاً این بخش قراره توی مجله وجود داشته باشه ؟ من خودم 2 بار با حامد صحبت کردم و هنوز بعد از 2 بار صحبت کردن جواب قانع کننده ای رو نشنیدم ! اگه قراره همینطوری پیش بره این مجله تا ژانویه سالِ 2014 هم آماده نخواهد شد ... !!

#123
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
ببین شما باید دنبال مطالبی باشید که مخاطب علاقه ی بیشتری نسبت به اون نشون می ده ! من این رو به خوبی توی تعداد بازدید کننده ی هر خبر که توی سایت می زنم دیدم ! به طور مثل خبری که مربوط به نقل و انتقالات باشه رو بالای 90% می خونند حتی اگه تابلو شایعه باشه ولی مثلا مصاحبه ی کسی مثل پاتزیننزا و حتی ویدال رو 50% هم نمی خونند !!!

در طرف مقابل مصاحبه های افرادی محدود همچون ندود - ترزگه - تاکیناردی - دل پیرو و بوفون رو تعداد خیلی خیلی زیادی می خونند !

در طرف دیگر مخاطبین به امار و ارقام علاقه ی خیلی زیادی دارند و خبرهایی که به هر نحوی داخلشون امار و ارقام باشه رو همه و یا بهتر بگم اکثریت می خونند و استقبال می کنند !

زندگی شخصی بازیکنان مورد دیگه ای هست که تعداد بازدید بسیار بالایی داره و همه این مدل خبرها رو حتما و حتما می خونند !!!

من الان خودم مجله های دانشگاه رو مدیریت می کنم و بعد از نظر سنجی های زیادی که در مورد نحوه ی رضایت خوانندگان به دست اوردم به این نتیجه رسیدم که هر صفحه ای که چند تا اصل رو رعایت کنه تعداد خواننده بیشتری داره !!!

1- مطلب کوتاه و خلاصه باشه و فاصله ی بین پاراگراف ها رعایت شده باشه و مطالبی که طولانی باشه تعداد خیلی کمی خواننده داره

2- نوع فونت و قلم نوشته بسیار مهمه برای خواننده که بتونه روون اون رو بخونه

3- صفحه ی شما هر چقدر گرافیکی باشه و فانتزی تر باشه خواننده بیشتری داره و تنوع عکس ها و تغییر حالت تیترهای مهم و اساسی هم مورد دیگری است

4- مطالب قدیمی و تکرار شده اصلا به درد نمی خوره و خواننده ای نداره و موضوع یا مطلب شما هر چقدر جدید تر باشه خواننده ی خیلی بیشتری داره

بقیه ی حرفام رو بعدا می گم ! در اخر این عکسا رو داشته باشید :

[img width=480 height=333]http://img.juventus.ir/news/hurranew1.jpg[/img]

[img width=480 height=327]http://img.juventus.ir/news/hurranew2.jpg[/img]

#124
princeofpersia_7

princeofpersia_7

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 343 ارسال

خب ظاهرا حرفای مفصل من توجه کسی رو جلب نکرد و در حد همون صدمن یه غاز باقی موند. البته به جز مهرنوش خانم و عمو بصیر.
عرض شود که دوستانی که به عنوان دبیر سرویس در نظر گرفته شدن، یه لطفی در حق ما بکنن و بعد از این پست بگن که با توجه به مطالبی که در پست قبلیم گفتم، آماده هستن واسه همکاری یا نه. یه جورایی واسه محکم کاری و این جور حرفا می پرسم.
منتظرم :care:

فقط برای اینکه از خودم سلب اتهام کنم میگم که من در این قضایا کلا بی تقصیرم و نقشی ندارم :1:

کار من خیلی ساده و روتین هست و حقیقتا عنوان دبیر سرویس و این چیزا رو خیلی دهن پرکن میدونم براش. صرفا هر کدام از اعضای خوب تحریریه نشریه یک مطلبی رو به من منتقل میکنند و در تاریخ معینی ترجمه اش رو تحویلشون میدم. اگر نیاز به تحلیل مسابقات یا یادداشت های فنی هم باشه که فکر میکنم در کنار محمدحسین یا سینای عزیز بتونیم کار رو انجام بدیم و نیاز به تدارکات خاصی نداره. برای همین کلا میگم که خوشبختانه سمتی که به من واگذار شد از این صحبت های شما حامد جان ، مبرا هست و من هر وقت بهم وظیفه ای سپرده بشه تلاش میکنم انجامش بدم. فروم اختصاصی و ...هم به نظرم لازم نداره و مهم نیست اما تابع نظر سایر دوستان هستم. بقیه اش رو دیگه خودتون و بصیر و سایر اعضای تحریریه بهتر میدونید :1:

#125
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال

مهرنوش جان مسئله اینه که خودتون فقط خودتون رو قبول دارید !
همون قضیه فروم زدنتون و جمع کردن خودتون !!! هنوز به شخصه واسه من حل نشده !
شماکه اینقدر اصرار داشتید همه کارها رو خودتون انجام بدید الان از چی ناراحتید ؟ می خواستید سکرت و مخفی باشه که سورپرایز بشه ، خوب انجام بدید همه سورپرایز بشن

امیدوارم بهتون برنخوره اما وقتی یکی هم میاد ازتون انتقاد و چند تا پیشنهاد میده می ذارید به حساب اینکه باهاتون مشکل داره و نمی خواد موفق بشید
حالا نمی دونم از کدوم حرف من چنین برداشتی شد !
یه درصد هم به اون پیشنهاداتی که راجع به مجله دادم هم فکر نشد چه برسه اینکه بررسی و بحث هم بشه
پس اول یه سوزن بزنید بعد یه جوالدوز به دیگران !
خودتون خواستید جدا باشید از همه نتیجه اش هم این شد


من نمیدونم چرا یه چیزایی رو فقط تو و احسان میفهمید و دیگه هیچ کس متوجه نمیشه!!!
تو یه پست دادی پشت سرت احسان اومد گفت بیانکا میخواد کمک کنه اما شما بد برداشت میکنین و فکر میکنین میخواد دخالت کنه! که من ازش پرسیدم منظورش چیه اما جواب نداد
حالا هم که تو دقیقا همون حرفو تکرار میکنی! من واقعا نمیفهمم چه ربطی داره!

اینجا هرکی خواست کمک کنه اومد گفت. خیلی ها از اول مسئولیت خاصی به عهده اشون نبود بعد مشخص شد که چیکار کنن و توی کدوم بخش قرار بگیرن مثل خود من! به بصیر پ خ زدم گفتم نمیدونم توی چه زمینه ای میتونم کمک کنم شاید بتونم مطالبی رو ترجمه کنم اونم گفت باشه. بعد از مدتی من خودم پیشنهاد پرونده رو دادم و ایده اش کم کم بزرگ شد. بهار هم همینطور! اومد گفت میخوام کمک کنم اما نمیدونم کجا میتونم کمک کنم. از اول که همه وظیفه اشون مشخص نبود.

هیچ گروه بندی و جدا شدنی من نمیبینم! این حرفت که فقط خودتون خودتون رو قبول دارید خیلی مسخره است! اصلا خودتون کیه؟؟؟؟

من دارم از کم انگیزه بودن بچه ها انتقاد میکنم و تو در جواب یه حرفایی میزنی که نه تنها به حرف من ربطی نداره ، به شخص منم ربطی نداره چون من کاره ای نیستم و جزو آخرین نفراتی هستم که به این پروژه اضافه شدم

#126
laudrup

laudrup

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 7904 ارسال
الان میشه بگی دلیل اینکه اسم من رو آوردی چی بود؟!خیلی دوست داری بحث راه بندازی؟!!اگه دیدی اون روز جوابت رو ندادم واسه این بود که اصلا طرف صحبتم تو نبودی!مخاطبم یه نفر دیگه بود که خصوصی هم موضوع رو حل کردیم، حالا تو چرا پا برهنه پریدی وسط و خودت رو قاطی کردی خدا میدونه!!

 

اما در راستای پستی که حامد جان دادن!
اول اینکه می خوام ببینم تقریبا چند صفحه از مجله مربوط به بخش کانون میشه؟!من یکی و نصفی می خوام :1: فکر می کنم واسه شماره ی اول فقط به کمک حسین نیاز دارم و البته یکی دیگه از دوستان که متاسفانه در حال حاضر شرایط مساعدی نداره!
در کل نظر خودم اینه در اولین شماره نوشتن در مورد نحوه ی شکل گیری کانون،فعالیت ها و منحل شدن اون کفایت میکنه!تا نظر بقیه بچه ها چی باشه!


#127
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

بابا رفقا، دوستان، عزيزان يه كم يواش تر. چرا بعضيا دوست داريد سريع بزنيد تو تيپ و تاپ هم. ازتون خواهش مي كنم تمركزتون رو حفظ كنيد. همديگه رو كمك كنيم. :worship:

من كه مفصل توضيح دادم هر دبير سرويس قراره چه كاري انجام بده. ديگه جاي چه مشكلي هست. plz كمي خويشتنداري و تحمل و صبوري. :worship:

ببينيد دوستاي گلم قراره اينجا يك كار گروهي انجام بديم اونم به كمك بچه هاي كانون هواداران سابق و كليه اعضاي فروم. اين كار گروهي قرار نيست حتما شبيه نمونه هاي مشابهي باشه كه در دنياي مجازي و خاصه در فروم هاي طرفداران ساير تيم هاي فوتبال انجام شده.
مي خوايم به كمك همديگه پله پله حركت كنيم و با تبلور توانايي هامون و كسب تجربه هاي جديد هر شماره بهتر از قبلي بشيم.
ميخوايم يه تحريريه كوچيك ايجاد كنيم كه هرچقدر كميت اون متغير و حتي در پاره اي از مواقع وچيك بود اما كيفيتش نه صرفا خوب اما استاندارد و پر از ويژگي هاي مثب باشه.
اولين قدم رو با تاسيس اين تاپيك و برگزاري يك جلسه كوجك برداشتيم. قطعا هنوز در اول راهيم و بايد همه با هم مدل باشيم. فروم هم حقير جسارت كردم و با اختياراتي كه بهم واگذار شده كلهم كنسل كردم چون موافقش نبودم. هيچ چيز هم قرار نيست اينجا به قول يكي از دوستان سكرت باشه.

همونطور هم كه قبلا گفت از كاربري كه فقط در اين فروم ثبت نام كرده و جز چندتا پست ناقابل بيشتر نداده تا قديمي ترين كاربر فروم و اصلي ترين عضو كانون هواداران يوونتوس جزوي از خانواده تحريريه نشريه الكترونيكي مون هست و چه تمايل به كمك داشته باشه و چه نه جزوي از صاحبان اين نشريه خواهد بود. من به شخصه به توانايي ها و استعدادهاي خيلي از بچه هاي اين فروم اعتقاد و اطمينان دارم. اين نه يك تعارف بلكه حاصل شناخت نسبي از اونها و چيزي هست كه در مدت ارتباط 8 ساله ام با يوونتوس دات آي آر و 5 ساله ام با فرومش به دست آوردم.
همونطور كه بصير به درستي بهش اشاره كرد ااونقده شما دوستاي يوونتوسيم سطح كارتون خوبه كه من به عنوان سردبير باور كنيد حتي با يكي تون هم م يتونم ماهي يه شماره دربيارم. اين توانايي فني بالاي شما رو مي رسونه. حالا اگه با هم متحد باشيم و به هم كمك كنيم كه ديگه مي تونيم از همون شماره هاي اول كاري با كيفيت بالاتر از استاندارد هم تحويل بديم.
پيشنهادي اگر هست نه من بلكه همه اعضاي تحريريه بايد خوشحال بشن از شنيدنش و نبايد زود برافروخته بشن يا گارد بگيرن. دوستايي هم كه انتقادي دارن منت به سر من بگذارن و كمي انتقادشون رو با چاشني اعتدال بيان كنند تا مبادا كسي باعث تكدر خاطر دوست ديگه اي بشه. به هر حال بايد قبول كرد كه ظرفيت ها متفاوت هست و اين يك واقعيتي هست كه بايد پذيرفت. پيشاپيش ممنون از اين لطفتون.

امروز كه اين پست رو مي دم 7 دسامبر سال 2011 ميلادي هست. صميم گرفتيم در اولين روزهاي سال جديد ميلادي (يعني 2012) شماره اولمون رو بديم. يه جورايي حدود بيشتر از 3 هفته ديگه. تعدا صفحات بسته به لطفي هست كه بچه ها در ارائه مطلب به نشريه خودشون داشته باشن. از چهار صفحه تا صفحات خيلي زيادتر.
نشريه الكترونيكي، يعني چيزي شبيه همين نشريه اي كه ما قصد داريم به كمك هم منتشر كنيم به نوعي تشابهات زيادي با تحريريه يك نشريه عادي خواهد داشت. براي اين كار ما نياز به داشتن يك تحريريه واحد و يك تحريريه غيرثابت داريم.
به خاطر منظم بودن و حركت كردن روي اصول روزنامه نگاري طبيعتا خيلي خوبه كه چند نفر براي پست هاي كليدي و مهم انتخاب بشن. اين پست ها كه همون دبيران سرويس و دبير تحريريه هستن مي تونن به روال كار نظم بدن و همه چيزهايي كه بهشون محول هست رو مطابق با همون برنامه اي كه از پيش تعيين شده انجام بدن. اين سمت هاي دبيري سرويس قرار نيست به مثابه اعطاي يك حق ويژه به كسي باشه بلكه يك مسئوليت با دردسرهاي خاص به خودش هست. پس داشتن دبير سرويس به عقيده من لازم تر از هر چيز ديگه هست. كار سيستماتيك و حركت بر مداري كه نيازمند رسيدن به هدف هست نه يك بحث تشريفاتي بلكه از اوجب واجبات است.

با توجه به زمينه هاي مورد نظر نشريه ما، با صحبت هايي كه با بچه ها داشتيم 7 بخش يا سرويس رو به عنوان اصلي ترين پايه ي حركتي تحريريه بنا گذاشتيم:

سرویس گزارش / سرویس بین الملل (ترجمه) / سرويس تاریخ / بخش پرونده / بخش تحلیل و آنالیز / سرویس عکس / بخش کانون هواداران یوونتوس در ایران. در نهايت هم يك نفر رو براي هماهنگي و ارتباط با دبيران اين سرويس ها تعيين كرديم.

وقتي اعلام آمادگي ها و پيشنهادات مختلف بچه ها در مورد كانديداها ي هر سرويس شنيده شد بنا رو بر اين گذاشتيم كه بصير زحمت هماهنگي با خودشون رو داشته باشه و در نهايت در همين تاپيك توسط اين كاربر دوست داشتن يكه خودش به عنوان دبير تحريريه انتخاب شده ، اعلام بشه. هرچند با كمي تاخير اين كار انجام شد اما شواهد نشون مي ده هنوز نواقصي در اين زمينه هست كه البته خود بصير قطعا اونها رو در اسرع وقت مرتف مي كنه.

همونطور كه قبلا هم گفته بودم و دوباره تكرارش مي كنم تا اون دسته از دوستاني كه فرصت نكردن پست هاي طولاني قبليم رو بخونن خواسته اي كه ما از هر دبير سرويس داريم به شرح زير است:
- انتخاب چند نفر (تعداد به دلخواه خود دبير) نويسنده و همكار فقط از ميان بچه هاي فروم براي سرويس مورد نظرش.
- هر دبير سرويس براي انتخاب كادرش استقلال كامل داره.
- نحوه انتخاب كادر مي تونه از طريق پيغام خصوصي تو فروم، پيام كوتاه و تماس از طريق تلفن و هر روش ديگه باشه.
- نيازي به معرفي همكارها در اين تاپيك نيست.
- هر كدام از اعضاي كادر يك سرويس مي تونن در يك يا چند سرويس ديگه هم همكاري داشته باشن.
- در پايان هر مطلب با اسم نويسنده اش در نشريه منعكس خواهد شد.
- هر سرويس براي شماره اول 2 صفحه در اختيارش قرار داره و مي تونه اين دو صفحه رو طبق سليقه خودش و مشورت با كادرش مديريت مطلب كنه. مثلا مي تونه توش يادداشت داشته باشه - گزارش داشته باشه - مصاحبه داشته باشه - عكس داشته باشه. كلا هر ايده دبير سرويس بخواهد مي تواند در 2 صفحه مخصوص به خودش اعمال كنه.
- بعد از هر 6 شماره هم نظرسنجي مي گذاريم و بهترين سرويس ها رو همراه با دبيرا و اعضاي كادرشون يه جايزه ويژه مي ديم و دبيراي سرويس هاي ضعيف تر رو با نظر بچه ها تعويض مي كنيم.
- انتخاب سوژه هاي هر سرويس هم بر عهده خود دبير سرويس است كه البته مي تونه در همين تاپيك از نظرات ساير بچه ها استفاده كنن و در صورت عدم همراهي بچه ها در نهايت خودشون موظفند مطالب مورد نظرشان را توليد كنند.
- سوژه هاي هر سرويس براي هر شماره بايد توسط دبير سرويس براي هماهنگي پيش از شروع به توليدشان با دبير تحريريه هماهنگ شود.
- دبيراي عزيز توجه داشته باشن كه در صورت عدم تمايل ساير كاربرا با اونها، بايد به تنهايي دو صفحه خود را تهيه و تحويل دهند جسارتا. ديگه اينم از سختياي اين سمت هست ديگه. البته اگر پيگيري كنيد من مطمئن هستم بالاخره پيدا مي شه كسي كه كمك كنه.
- دبيران مي تونن اين كار رو هم انجام بدن در صورت تمايل كه سوژه هاي نهايي شون رو تو همين تاپيك ارائه بدن تا بچه هايي كه توانايي دارن در كمك ببينن و اعلام آمادگي كنن.
و اينكه خلاصه دبيراي سرويس نور چشم همه هستن :worship:

بچه هاي فروم هم با توجه به تخصص و علاقه شون با دبيرا تماس بگيرن و استارت همكاريشون رو بزنن. اسامي توانا زياد هست تو فروم. تك تك بخوام اسم ببرم سخت مي شه اما شايد دبير سرويس نباشن اما قطعا جزو نويسنده هاي تاثيرگذار و مهم ما در نشريه مون خواهند بود. اون دسته از بچه هايي هم كه ايده هاي خوب دارن با توجه به اينكه ايده شون زير مجموعه كدام سرويس قرار مي گيره با دبير مربوطه هماهنگ و كانكت بشن. مثل دوست خيلي خيلي ارزشمندم محمد (Mohamad-Juve) كه فكر مي كنم بايد بعد از مشخص شدن دبير بخش آناليز و فني با اون ارتباط برقرار كنه.

اما بد نيست حالا كه مختصري فهرست وار از وظايف دبيراي سرويس گفته شد نگاهي هم به بچه هاي دبير نشريه خودمون بندازيم.
مسئوليت پرونده به عهده مهرنوش خانوم هست و مي تونن با توضيحاتي كه بالا عرض كردم از امروز استارت كارشون رو بزنن. در انتخاب سوژه و همكار هم استقلال تام دارند. اين سرويس 2 صفحه براي شماره اول دارد.
سرويس تاريخ هم كه قرار بود بهمن عهده دار بشه اما علي الظاهر فرصت كافي براي همكاري رو نداره. پس بخش تاريخ فعلا بدون مسئول هست و از بصير مي خوام كه هرچه سريعتر و حداكثر تا 48 ساعت ديگه عزيز جايگزين رو مشخص كنه. اين بخش هم 2 صفحه براي شماره اول دارد.
بخش عكس هم به عهده خود بصير هست. هرچند از نفر جديد استقبال مي كنم. چون دو پسته نداشته باشيم تو نشريه :ghelioon: اما تا زماني كه يكي داوطلب بشه خود بصير زحمتش رو خواهد كشيد. دبيراي سرويس براي گرفتن عكس هاي مورد نظرشون رو براي صفحاتشون از بصير بخوان. ضمن اينكه خودسرويس عكس هم براي شماره يك 2 صفحه خواهد داشت كه براش بايد يك ايده مركزي داشته باشه.
سرويس كانون هواداران هم احسان عزيز رو در راس كارش مي بينه كه انتخاب خوبي هست. احسان هم 2 صفحه براي شماره اول داره.
سرويس آناليز و فني هم هرچند سينا رو به عنوان دبير مي بينه اما بايد ديد آيا سيناي عزيز فرصت و علاقه براي همكاري با ما رو داره يا نه كه اين بر عهده بصير هست. اين سرويس هم 2 صفحه براي شماره اول دارد.
بخش گزارش هم بدون سرپرست هست و بصير عزيز باز هم بايد ظرف 48 ساعت آينده دبيرش رو معرفي كنه.
اما سرويس ترجمه كه يكي از سرويس هاي مهم ماست صفحه ويژه اي نداره. اين سرويس به نوعي پوشش دهنده خوراكي هست كه ساير سرويس ها به اون نياز دارن. مثلا بر فرض احسان براي صفحاتش نياز داره به يك ستون كوچيك راجع به وضعيت يكي از كانون هاي هواداري يوونتوس در خارج از كشور. بعد از دادن متن به اين سرويس، دبير اين سرويس به همراه كادري كه در اختيار داره نياز احسان رو برطرف مي كنه. يا مثلا بخش پرونده يا گزارش يا آناليز هم به همين صورت. اما دبير سرويس ترجمه يك صفحه ويژه هم در اختيارش هست تا به صورت دلخواه يك مطلب ويژه رو هم به انتخاب و ايده خودش به عنوان آس اين سرويس در هر شماره داشته باشه كه از مصاحبه تا گزارش و مقاله مي تونه باشه.

خب پس چيزي كه مي مونه اسامي قطعي و باز هم تاكيد م يكنم قطعي دبيران سرويس هست. بصير جان خواهش مي كنم هماهنگي بكن قبل از اعلام اسامي دبيران سرويس ها باهاشون.
از صبح روز 10 دسامبر يعني شنبه دبيران استارت خودشون رو بزنن و صبح روز شنبه 18 دسامبر بالاي 70 درصد كارشون رو به بصير گزارش بدن تا بعد از اون در تاريخ 20 دسامبر كليه مطالب به صورت نهايي تحويل داده بشه.

از اينكه زياد فك زدم و خسته تون كردم معذرت مي خوام. اميدوارم بخونيد چون خيلي مهمه. اگر غلط املايي داشت به بزرگوار ي خودتون ببخشيد. اگرم سوال بود همين جا مستقيما از من بپرسيد تا اگر كمكي از دستم بر ميومد انجام بدم. خواهش مي كنم و باز هم خواهش مي كنم رعايت همديگه رو هم بكنيد.

قربان شما، حامــــــــد :goog:








#128
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21177 ارسال
- درباره پرونده يه چيزي بگم، مهرنوش، تو خودت عاقل و با شعور هستي، پس ميتوني بهترين تصميم رو بگيري ولي در وهله اول ببين چه چيزايي در توان خودت هست، مثلا ميگم، من پيشنهاد ميدم كه درباره 3 افسانه براي پرونده كار بشه، همه هم موافقت مي كنند، ولي تو در اين زمينه سر رشته اي نداري، پس دليلي نداره اون چيزي رو كه بقيه ميگند انجام بدي، چون در نهايت تو مسئول اين كار هستي نه من پيشنهاد دهنده ! مسئله بعدي هم درباره اين هست كه اگه همه از موضوعيت پرونده با خبر باشند جذابيتش كم ميشه، پس پيشنهاد ميدم كه خودت يك موضوعي رو انتخاب كني و در نهايت اگه صلاح ديدي با بصير يا حامد هم مشورتي داشته باشي. - درباره تاريخ، اين بخث تقويم تاريخ رو محمد هنوز ميخواي انجام بدي ؟ يك صفحه برات كافي هست ديگه ؟ درسته ؟ پس فقط ميمونه يك صفحه ديگه، چه پيشنهادي داري ؟ يك صفحه طبق اون تعريفي كه بصير (يا مهرنوش) داشتند ميشه نصف برگه آچار، درسته ؟ ميتونيم يكي از اين موضوعات رو انتخاب كنيم : خلاصه اي از يوونتوس فصل 86-85. خلاصه اي از يوونتوس 96. بررسي اتفاقاتي كه در دهه اول 2000 براي يوونتوس رخ داد. نگاهي اجمالي به 4 مرد بزرگ تاريخ يووه از نگاه آمار :‌بوني پرتي - باجو - پلاتيني و الكس. - يك درخواست داشتم از بصير يا حامد، اين يووه اي كه داريم مي بينيم حاصل زحمات خانواده آنيلي هست كه طي ساليان زياد براي تيم وقت و هزينه گذاشتند. پيشنهادم اين هست كه يك صفحه رو مختص اين خانواده قرار بديم. كامل ترين بيوگرافي جياني آنيلي رو داريم، به نظرم بد نيست در هر جلد يك يا دو پارت از بيوگرافي جياني رو داشته باشيم توي مجله. به مرور به بقيه افراد خانواده هم مي رسيم. - و مسئله آخر، داشتن فروم الزامي بود، ولي فقط براي سردبير ها، يعني مني كه زير دست محمد دارم كار مي كنم نبايد حتي روج از وجود اون فروم با خبر باشه، اينجوري ميشه بهتر كار كرد.

#129
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
امروز حرکت جدی زدم با با بعضی ها تلفنی و با بعضی ها تو چت صحبت کردم

نتیجه اش این شد که سینا به دلیل مشغله گفت نمیتونه دبیری تحلیل و آنالیز رو داشته بشاه که قرار شد محمد ( Mohamad-Juve ) از این بعه بعد دبیر این بخش باشه

و اما در مورد بخش تاریخ با خود بهمن و محمد هم صحبت کردم ، بخش تاریخ هم دبیری محمد ( Fidanzata d''Italia ) رو به عهده داره !

این دو نکته پیرو این حرفای حامد بود که اجرا شد :

سرويس تاريخ هم كه قرار بود بهمن عهده دار بشه اما علي الظاهر فرصت كافي براي همكاري رو نداره. پس بخش تاريخ فعلا بدون مسئول هست و از بصير مي خوام كه هرچه سريعتر و حداكثر تا 48 ساعت ديگه عزيز جايگزين رو مشخص كنه.

بخش گزارش هم بدون سرپرست هست و بصير عزيز باز هم بايد ظرف 48 ساعت آينده دبيرش رو معرفي كنه.



در مورد گزارش هم بگم که خودت هم دیدی حامد ، صحبت هم کردیم که ادغامش کردیم این بخش رو !


و اما در مورد این نکته ی زیر :


خب پس چيزي كه مي مونه اسامي قطعي و باز هم تاكيد م يكنم قطعي دبيران سرويس هست. بصير جان خواهش مي كنم هماهنگي بكن قبل از اعلام اسامي دبيران سرويس ها باهاشون.


چند بار آخه ؟ :1:

این لیست قطعی و به روز شده :

سردبیر : حامد ( حامد )

دبیر تحریریه : بصیر (ADP10)

پرونده : مهرنوش (gigi joon)

آنالیز بازیها : محمد (Mohammad-Juve)

ترجمه و گزارش : شهریار (Persian Se7en)

تاریخ : محمد (Fidanzata d''Italia)

کانون هواداران : احسان (Ehsan)

عکس : بصیر (ADP10)

-------------

خب من یه چیز در مورد پیشنهاد بهمن بگم ،

پیشنهاد خیلی خوبیه که به صورت داستان وار ، بیوگرافی سناتور رو بخش بخش تو یه ستون بیاریم ! حتما ازش استقبال میکنن

اینکار رو میکنیم با کمک هم و البته انتخاب خودت !


--------------------

در مورد پرونده مفصلا با فریبرز صحبت کردم

قرار شد بیاد تهران ، تا یکی دو روز دیگه استارت کار رو بزنه ؟ با همفکری ای که شد قرار شد پرونده اول در مورد "شاهزاده کوچک تورین" باشه !

در مورد سیر پیشرفت مارکیسیو ، از توپ جمع کنی دل آلپی تا ستاره شدن در تیم فعلی باشه

#130
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

بعد از چندروز از ارائه کلیات کار در پست قبلیم دیدم اینجا همچنان ساکته برای اینکه یک در هزار مبادا کسی به مشکلی بر نخوره گفتم یک پست بدم و یادآوری کنم طبق پست قبلیم از دیروز زمان برای تولید مطلب توسط دبیرای سرویس ها و کادرشون شرئع شده ها!
با توجه به حرفهایی که در پست قبلیم مفصلا زدم و توضیحاتی که دادم و با توجه به استقبالی که متاسفانه از اونها نشد و با توجه به ارتباطی که با بصیر داشتم به احتمال 99% هیچکدوم از دبیران سرویس هنوز رسما استارت نزدن چون در صورت شروع کارشون باید موضوعات و مواردی رو که تصمیم گرفتن کار کنن به بصیر می گفتن که متعاقبش من هم در جریان قرار بگیرم.
من هر کمکی از دستم بربیاد در خدمتتم. بصیر عزیز هم حتما با بچه ها مدام در ارتباطه.
راستی از پیشنهاد خوب بهمن هم خیلی خیلی ممنونم و امیدوارم دبیر بخش تاریخ حواسش به نظرات اینچنینی هم باشه.
خواهش می کنم بچه ها همکاری کنید دیگه
:samvetesmiley:



#131
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال
من که دیروز چشمام کاسه ی خون شد بس که پای کامپیوتر نشستم و هرچیزی که اسم مارکیزیو داشت رو خوندم :1: خلاصه اینکه استارت پرونده خورده. تا اونجایی که من میدونم محمد کردی هم استارت تاریخ رو زده. فقط بچه ها یه سوال دارن. منظور از صفحه که به همه دوتاشو اختصاص دادین صفحه ی A4 ئه؟

#132
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

بله دقیقا. 2 صفحه A4 که با احتساب طراحی ها و عکس حدود 700-کلمه جا خواهد داشت
فقط بچه ها یادشون باشه که برای تهیه گزارش-مصاحبه و اطلاعات مورد نظرشون کهبه زبان خارجی هست می تونن از سرویس ترجمه و آقا شهریار استفاده کنن.
باقی دبیران سرویس هم خوب می شه بیان و اطلاع بدن در کجای کارهاشون هستن.

ا

#133
10VE4EVER

10VE4EVER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3758 ارسال
خب بگم منو حسن هم کار رو شروع کردیم ، و ایشالله تا جمعه سعی میکنیم مطالبمون رو با هم جمع کنیم ----------------- همینجا بگم اگر از بین دوستان کسی تمایل به همکاری با بخش تاریخ داشته باشه حتما خوشحال میشیم !

#134
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
فضایی هم برای تبلیغات اختصاص بدید !

#135
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
امروز با احسان (عنوان دبیر کانون هواداران) ، محمد ( ذبیر بخش تاریخ ) ، محمد یووه ( دبیر تحلیل و آنالیز ) و فریبرز ( دبیر پرونده ) در ارتباط بودم و آخرین وضعیت کاراشون رو با هم بررسی کردیم ! فکر نمیکردم انقدر خوب پیش بره اما فعلا که خوبه بچه های تاریخ قول دادن تا 4 شنبه کاراها و تقسیم وظایف بین خودشون تموم بشه و شنبه به من کارشون رو تحویل بدن محمد یووه هم با هماهنگی با مهران ( شاید نشناسید شماها ، از بچه های فوتیران هست ) و سینا و محمدحسین قراره به محض دونستن از تاریخ انتشار رسمی شماره 1 ، کارشون رو استارت بزنن ، اینکه چجوری قراره باشه 4 صفحه شون رو مفصلا با محمد صحبت کردم مهرنوش هم که دبیر پرونده هست کار خودشو شروع کرده ، قراره از من بخواد چه نیاز هایی برای پرونده اش داره که من تقسیم وظایف کنم بین بچه ها ( فعلا برای شماره اول ) اما احسان برنامه ای به من تحویل نداد به علت اینکه مشغوله ی درسی داره ! کار احسان رو به زودی حداقل برای شماره 1 با هماهنگی یکی دو نفر از بچه های دیگه انجام میدیم . موفق به تماس با شهریار هم نشدم ، اما خب آماده است در زمینه ترجمه و هر کمکی که ازش خواستین در این زمینه ( :دی ) از زحمت هاتون ممنونم ! -------------- از بچه هایی که مایل به همکاری هستن و فکر میکنن بنا به هر دلیلی از سوی من یا بقیه نسبت بهشون توجهی نشده سهوا ( یا حتی عمدا که بعیده ) ، خواهش میکنم ، برادرانه و خارج از هرگونه پیش زمینه فکری به خاطر مسائل پیش پا افتاده ، به من پ.خ بدن تا تو این مجله همکاری داشته باشن و بدونن هم بهشون خیلی نیاز هست ! من الان لیست کامل و دقیقی از همکاران ندارم ! این یعنی همه همکاریم ! هرکس تو این فروم هست و نیست و یوونتوسی هست و نیست

#136
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال
کاش میشد توی مجله ویدیو هم بذاریم :1: واقعا گل هایی که مارکیزیو میزنه از هر کلامی زیباتر و گیراتر ئه :rainbow: نمونش گل این فصلش به پارما، یا گل پارسالش به اینتر یا اولین گلش به فیورنتینا!!! گل های فوق العاده ای میزنه :bighug:

#137
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
لبورپولی ها مجله شون رو منتشر کردن یه نیگاهی بهش بندازیم بد نیست :1:
لینک دانلود:


http://www.mediafire...5n8ouc4fv64c0pa

#138
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran

لبورپولی ها مجله شون رو منتشر کردن یه نیگاهی بهش بندازیم بد نیست :1:
لینک دانلود:


http://www.mediafire...5n8ouc4fv64c0pa

البته فکرکنم این نسخه چهارم یا پنجمشون باشه :1:

#139
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

البته فکرکنم این نسخه چهارم یا پنجمشون باشه :1:


آره.ولی توسایت ها عنوان خبرش با عنوان اولین شماره منتشر شده بود.منم به اشتباه انداخت :1:

#140
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

خب از دوستاي دبيرسرويس هامون خواهش مي كنم ظرف امروز و فردا مطالب نهايي شون رو به بصير تحويل بدن. :thankyou:







1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی