پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ناپولی 3 - 3 یوونتوس (هفته یازدهم سری آ)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
427 پاسخ برای این موضوع

#61
quagliarella

quagliarella

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2863 ارسال

‏^‏^^^
حداقل خبر مصدوميت كاواني رو ميدادي :1:


کاوانی هم با این اوضاعش واقعا بود و نبودش فرقی نمیکنه :sad1:

#62
moh3n72

moh3n72

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 163 ارسال
احساس يوونتوسيم ميگه اين بازي انتقام خوبي از ناپلي ميگيريم

#63
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

چرا همه دوست دارن یووه محک بخوره

مگه تو ایتالیا تیم های بزرگتری از میلان و اینتر داریم ؟

یعنی این دوتا تیم واسه محک زدن یووه کافی نبودن. :1:

حالا میلان قبول . ولی اینتر تو این فصل علیرغم بازی خوبی که مقابل یووه داشت تیم بزرگی نیست . ناپولی هم امشب امیدوارم بایرن رو بکوبه . بعد ما ناپولی رو بکوبیم . چقدر عالی میشه

#64
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال

احساس يوونتوسيم ميگه اين بازي انتقام خوبي از ناپلي ميگيريم

روو احساسات کار کن داداش.منم قبلا اینجوری بود احساسم :hihi:

#65
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
اين ناپولي جرمون ميده :1:

#66
quagliarella

quagliarella

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2863 ارسال
پاندف هم مثل اینکه از مصدومیت برگشته :1:

#67
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال
فرناندز رو بچسب :D

#68
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
ناپولی از اون تیم هاست که اصلا مشخص نیست بازی با یوونتوس شک بده بهمون یا شک بهش بدیم. کلا زیاد تحلیل قبل از بازی عاقلانه نیست :1:

#69
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21179 ارسال
کلا نمی تونم به این بازی خوش بین باشم، بزرگ ترین آزمون کونته ست.

#70
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
نباید ما کاربران از صدارت یووه زیاد مغرور بشویم. شاید اولین باخت یووه باشه/

#71
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

تصویر


Serie A League 2011-2012 - 11th Week
Sunday- 6 Novamber 2011
S.S.C. Napoli - Juventus FC
http://www.footiran.com/wiki/Stadio_San_Paolo"]Stadio San Paolo[/URL]
TEH 23:15

تصویر


تصویرتصویرتصویر

Stadio San Paolo

[img width=480 height=360]http://stadiumvibe.com/wp-content/uploads/2010/11/Stadio-San-Paolo-9.jpg[/img]

Capacity: 60240

تصویر

Match Preview


تصویر



در مهم ترین دیدار هفته ی یازدهم سری آ ، ناپولی در سن پائولوی شهر ناپل میزبان صدر نشین این روز های سری آ ، یوونتوس خواهد بود. ناپولی با کسب 14 امتیاز از 9 بازی در رده ششم جدول جای گرفته است. یوونتوس نیز با 19 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. یوونتوس با از دست دادن سه امتیاز این دیدار ممکن است حتی تا رده پنجم جدول سقوط کند. شکست ناپولی ، آن هم در خانه برای هوادارن متعصب این تیم غیر قابل بخشش خواهد بود. بنابراین هر دو تیم نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار خواهند داشت. مخصوصاً ناپلی ها که بعد از شکست هفته قبلشان در مقابل کاتانیای وینچنزو مونتلا ، از تیمشان به جز برد چیز دیگری انتظار ندارند. از طرف دیگر ، یاران آنتونیو کونته به فکر انتقام از ناپولی به خاطرشکست تلخ فصل گذشته شان در سن پائولو هستند.

بیانکونری در دو دیدار فصل گذشته خود در مقابل ناپولی خاطرات خوبی ندارد. در بازی رفت که در ورزشگاه سن پائولو برگزار میشد ، مردان ماتزاری موفق شدند با 3 گل یوونتوس لوئیجی دل نری را شکست دهند. در دیداری که زوج خط حمله ی مضحک یوونتوس ، متشکل از آمائوری و تونی کاری از پیش نبرد. نبود فیلیپه ملو که به خاطر حرکتی وحشیانه در دیدار مقابل پارما از حضور در این دیدار محروم شده بود ، خط میانی یوونتوس را متزلزل تر از قبل کرده بود. همه ی این عوامل دست به دست هم دادند تا بانوی پیر شکستی تحقیر آمیز در مقابل ناپولی را متحمل شود. بدون شک برترین بازیکن میدان در آن دیدار ، ادینسون کاوانی اروگوئه ای بود که با هتریک خود شبی فراموش نشدنی را برای مردم ناپل رقم زد. در دیدار برگشت که این بار به میزبانی یووتنتوس برگزار میشد ، دو تیم به نتیجه مساوی 2 بر 2 رضایت دادند. در دیداری که ابتدا ناپولی با ضربه سر کریستین ماجو از حریف خود پیش افتاد. دقایقی بعد جورجو کیه لینی بازی را به تساوی کشاند ، اما خط دفاع شکننده یوونتوس باز هم شکست و ناپولی با گلزنی کریستین لوکارلی باز هم پیش افتاد ، اما این پایان کار نبود ! چرا که مهاجم آماده ی این روز های یووتتوس ، الساندرو ماتری در دقیقه 84 و روی پاس آلبرتو آکویلانی موفق شد دروازه مورگان دی سانتیس را فرو بریزد و بازی را به تساوی بکشاند.

والتر ماتزاری در این دیدار نمی تواند از ماریو آلبرتو سانتانای آرژانتینی استفاده کند. این بازیکن آرژانتینی به خاطر دریافت کارت قرمز در دیدار هفته قبل ناپولی در مقابل کاتانیا از حضور در این بازی محروم خواهد بود. به نظر می رسد که میگل بریتوس ، مارکو دونادل و والتر گارگانو نیز این بازی را به علت مصدومیت از دست دهند. حضور گوران پاندف ، که به تازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.
البته این تنها مشکل ناپلی ها در مسابقه یکشنبه شب نخواهد بود ! مشکل دیگر که بدون شک برای هواداران ناپولی نگران کننده خواهد بود ، عدم حضور والتر ماتزاری بر روی نیمکت است. این مربی 50 ساله به علت توهین به داور در دیدار با کاتانیا از حضور بر روی نیکمت تیمش در این دیدار منع شده است.
تنها مصدوم بیانکونری هم امانوئله جاکرینی خواهد بود. وینچنزو یاکوئینتا نیز از مصدومیت رهایی پیدا کرده ، اما به نظر نمی رسد که حتی در جمع دعوت شدگان برای سفر به ناپل حضور داشته باشد. یوونتوس محرومی در این دیدار نخواهد داشت اما باید مواظب بازیکنان 3 کارته خود باشد ؛ کلودیو مارکیزیو ، آند ره آ پیرلو ، جورجو کیه لینی و سیمونه په په در صورت دریافت کارت زرد در این دیدار از حضور در بازی بعدی محروم خواهند شد.

ادینسون کاوانی در این فصل از فرم ایده آل خود کمی دور شده است ، اما با این وجود باز هم مهره ای تاثیر گذار برای تیم خود به حساب می آید. این ستاره ملی پوش اروگوئه ای در 12 دیداری که برای ناپولی در رقابت های سری آ و جام باشگاه های به میدان رفته است ، موفق به زدن 6 گل شده است. ازکوئیل لاوتزی ، کریستین ماجو ، گوخان اینلر و کاپیتان پائولو کاناوارو از دیگر بازیکنان خطرناک این تیم به حساب می آیند.

هواداران بانوی پیر نیز منتظر درخشش دوباره ستاره های خود هستند. آندره آ پیرلو هافبک خطرناک یوونتوس می تواند باز هم کلید موفقیت بیانکونری در این دیدار باشد. در هفته های اخیر کلودیو مارکیزیو در کنار وی بسیار آماده نشان داده و با زدن 4 گل در کنار الساندرو ماتری بهترین گلزن یوونتوس در این فصل به حساب می آید. اما نقطه ضعف یوونتوس ؛ سمت چپ خط دفاعی ! جایی که جورجو کیه لینی ، مدافع افول کرده این روز های فوتبال ایتالیا در هفته های گذشته با عملکردی غیر قابل اعتماد بار ها به تورینی ها ضرر رسانده است. باید دید که آیا جورجو کیه لینی می تواند در مقابل فرار های سریع و ویران گر کریستین ماجوی آماده دوام بیاورد یا خیر.

تصویر

Line-Ups

Juventus 4-2-3-1

Buffon

Lichtsteiner, Barzagli , Bonucci , Chiellini

Pirlo , Marchisio

Pepe
, Vidal , Vucinic

Matri

Napoli 3-4-3

De Sanctis

Aronica
, Cannavaro , Fideleff

Maggio , Dzemaili ,
Inler , Dossena

Hamsik , Cavani , Lavezzi

تصویر

Probable Line-Ups


تصویر

Juventus 4-2-3-1

[img width=480 height=135]http://img4up.com/up2/21661772276209367230.jpg[/img]

Napoli 3-4-3

[img width=480 height=135]http://img4up.com/up2/89636734570634989704.jpg[/img]

http://img4up.com/up2/54765574820617208177.gif

21
Selected For The Match Genoa CFC

... Soon

http://img4up.com/up...20617208177.gif

Player to watch out for

[img width=480 height=294]http://img4up.com/up2/64458159162744710859.jpg[/img]

Gianluigi Buffon

با مصدومیت جی جی بوفون قبل از بازی یوونتوس و جنوا ، کادر فنی بیانکونری تصمیم به استفاده از مارکو استوراری در درون دروازه گرفتند. استوراری با نمایش درخشان خود در فصل گذشته ، خود را به عنوان جانشینی مناسب برای دروازه بان افسانه ای تیم ملی ایتالیا و یوونتوس معرفی کرده بود ، اما عملکرد نچندان دلچسب وی در دو دیداری که در درون دروازه بانوی پیر قرار گرفت ، نظرات را تغییر داد. نیمکت نشینی و و قرار گرفتن در زیر سایه بوفون او را از فرم خوب خود دور کرده بود ، بنابراین آنتونیو کونته بلافاصله بعد از رهایی بوفون از بند مصدومیت ، او را در درون دروازه قرار داد. سوپر من در داربی ایتالیا با ارائه نمایشی مطمئن از خود ، هواداران بانوی پیر را از بازگشت بوفون همیشگی و پر قدرت با خبر ساخت. با این وجود بوفون در این فصل چندان محک جدی نخورده است. رویارویی با دو تیم شهر میلان ، آث میلان و اینتر میلان از سخت ترین دیدار های یووه در این فصل بوده است ، حتی در این دو دیدار نیز بوفون چندان به زحمت نیفتاد. بنابراین به نظر می رسد دیدار با ناپولی ، تیمی هجومی که مهره های بسیار خطرناکی را در خط حمله ی خود می بیند ، بهترین فرصت برای بوفون است تا شایستگی های خود را بار دیگر به اثبات برساند.

http://img4up.com/up2/54765574820617208177.gif

Prediction

Napoli 1 - 1 Juventus


ناپولی در ورزشگاه خانگی خود -سن پائولی- بسیار خطرناک و زهر دار ظاهر می شود. اما خستگی ناشی از قرار گرفتن در مقابل بایرن در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ، ممکن است سبب کاهش کیفیت بازی این تیم شود و یاران ماتزاری نتوانند نمایش همیشگی خود را داشته باشند. علاوه بر این ، قرار گفتن در مقابل صدر نشین فعلی سری آ ، نمی تواند جدال آسانی برای آن ها باشد. با همه ی این تفاسیر پیش بینی نتیجه این بازی آسان و حتی عاقلانه نیست !
شاید تساوی برای هر دو تیم نتیجه ای راضی کننده باشد ، البته نه برای هوادارانشان !

Spoiler


#72
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
واقعا از Mohammad-Juve به خاطر تحلیل فوق العادش تشکر می کنم !!! اما به نظر من چیزی که توی این بازی مشهوده تغییر سیستم کونته در حین بازی هست که می تونه نکته ی برتری یووه باشه البته به شرطی که در جهت مثبت باشه

#73
kidneybean

kidneybean

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 7 ارسال
نميدونم كه كونته چه تصميمي داره اما دوست دارم كه الكس از اول باشه نيمه دوم بياردِش بيرون اينجوري حداقل بازي بهتريم از الكس مي بينيم اينو خيلي اطمينان دارم ، بهتر كراسيچَم نيمه دوم باياد كه به تحرك بازي اضافه كنه اگه ويدال بيشتر خوش باشه بهتر تا اينكه حرف كونته گوش كنه ...دوست دارم بعضي وقتا بدونه اينكه به فكر اينكه كونته چي بهش گفته به دل خط دفاي ناپولي بزنه من عاشق اين نوع حركتم ...... :yes:

#74
quagliarella

quagliarella

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2863 ارسال
کاناوارو تو این بازی هست دیگه ؟ دفاعای ناپولی بدون کاناوارو خیلی اسکل میشن کامپانیارو هم که بعضی وقتا تو حمله کمک میکنه ، و حتی تا نزدیک محوطه هم میاد

#75
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
اگه بخوان با 3 دفاع بازی کنند مطمئن باشید که بدجور می بازن یوو امسال خیلی سریع توپ رو از دفاع به حکله می بره و تو حمله هم نفرات زیاد هستن من که خیلی به این بازی امیدوارم

#76
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
نمایش خوبی از ناپولی برابر بایرن ندیدم . امیدوارم ما بنونیم به راحتی ناپولی رو شکست بدیم

#77
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
داور بازی پائولو تالیاونتو متولد 72 هست شغلش ارایشگر است و 192 قد از 2007 داور بین المللی شده

#78
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

اگه بخوان با 3 دفاع بازی کنند مطمئن باشید که بدجور می بازن
یوو امسال خیلی سریع توپ رو از دفاع به حکله می بره و تو حمله هم نفرات زیاد هستن من که خیلی به این بازی امیدوارم


ماتزاری همیشه تیم هاش 3 دفاعه بازی کردن و سیستم مورد علاقه اش 3-4-2-1 ه. و البته سیستم خیلی خطرناکیه. درسته داری میگی 3 دفاعه ولی به این سادگی ها هم نیست ! همین ناپولی یکی کم ترین گل های خورده ی این فصل رو داشته.

سیستم ماتزاری خیلی سیستم قدرتمندی از کناره هاست. توی این سیستم 3 تا دفاع مرکزی هست، 2 تا هافبک دفاعی جلوشون بازی می کنند و در کنارش 2 تا وینگر راست دارید و 2 تا وینگر چپ ! ماجیو-همسیک وینگرهای راست هستند و دوسنا-لاوتزی وینگرهای چپ. وینگرهای عقب یعنی ماجیو و دوسنا درحالت دفاعی برمیگردند به طرف خط دفاع و سیستم ناپولی در حالتی که حریفش صاحب توپه تبدیل میشه به 5-2-3 و با 5 بازیکن دفاع می کنند. ولی به محض صاحب توپ شدن با سرعت خیلی زیادی می تونند به فاز تهاجمی برند و از کناره ها خیلی خطرناک اند و خیلی سریع توپ به خط حمله منتقل میشه.

با توجه به اینکه ناپولی با 4 وینگر بازی می کنه و مبنای بازیش از کناره هاست، شاید بهتر باشه یووه این بازی رو 4-4-2 بازی کنه تا بتونه کناره ها رو ببنده.

بازیکن های تهاجمی ناپولی از بهترین های سری آ هستند. ولی مهمتر از همه اینه که تیم ناپولی الان 5-6 ساله تغییرات اندکی داشته و این بازیکن ها چند ساله کنار هم بازی می کنند. نقطه ی قوت ناپولی ثبات تیمشه که باعث شده بازیکن هاش خیلی خوب همدیگه رو بشناسند و به این سیستم 3 دفاعه هم حتی از زمان مربی های قبلی عادت دارند.

#79
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
دراستانه بازی حساس با ناپولی خوندن این پست خالی از لطف نیست .

=-=-=
نبردهای رودر روی مارادونا( در ناپولی) و یووه از سال 1984 آغاز شد و تا سال 1991 ادامه داشت .
مارادونا 15 بار علیه یووه جنگید .
4 بار به یووه باخت و 8 بار هم یوونتوس را مغلوب کرد .!!!

سری آ فصل 1988.89
هفته 6

یوونتوس 3 ناپولی 5
یوونتوس برهبری دینو زوف در کوموناله تورین به مصاف مارادونای کوچک رفت .

بازیکنان یوونتوس
:
تاکونی . لوچیانو فاوه رو . دی اگوستینی . ربرتو گالیا . سرجیو بریو . ربرتو تریچلا . جیان کارلو ماروکی . رویی باروش . الساندرو التوبلی .
زاواروف . میشل لائودروپ
و بازیکنان سرشناسی چون : کابرنی . رناتو بوزو و پاسکواله برونو روی نیمکت بودند .

مارادونا و یارانش در این بازی حسابی از خجالت یوونتوسیها در امدند و 5 بار دروازه یوونتوسی ها را گشودند . :1:
بله فقط 5 بار :Facepalm:
در این بازی الساندرو رنیکا و انتونیو کارکا برزیلی ( 3گل ) و همچنین بازیکن سرشناس و ایتالیایی ناپولی " کارناواله " موفق شدند در تورین آتش بازی راه یندازند و خط دفاعی پر مدعای یووه رو تحقیر کنند .
شکستی دیگر برای یووه !!!
بازی دیگه ای که به شکست یوونتوس در برار ناپولی منجر شد ، برمگیرده به فصل 1988.89 جایی که یووه و ناپولی در یکچهارم نهایی جام یوفا به مصاف هم رفتند . در این بازی یوونتوس که موفق شده بود در دو ر رفت ناپولی رو با دو گل مغلوب بکنه در بازی برگشت باز هم اسیر مارادونای کوچک شد و اینبار 3 گل از ناپولی دریافت کرد تا از مسابقات یوفا حذف بشه .
تیم ناپولی با گلهای مارادونا( پنالتی) . کارناوله و رنیکا تونست یوونتوس رو از مسابقات یوفا حذف بکنه و در سن پائولی چشن صعود بگیره .
توضیح :
ناپولی و مارادونا در نهایت قهرمان یوفا شدند .

تصویر


البته یوونتوس برمارادونا غلبه هم کرده

این اتفاق در هفته 13 مسابقات فصل 1984.85( فصلی که یووه قهرمان اروپا شد) بوقوع پیوست
بهترین برد یووه در برابر ناپولی _ مارادونا برمیگرده به این مسابقه!! که البته فقط این بازی برد 2.0 بود !!!!
یوونتوس با گلهای ماسیمو بریاسکی و میشل پلاتینی تونست مارادونای جوان , 24 ساله را مغلوب بکنه .
بازیکنان یووه در این بازی :

Bodini
Favero
Cabrini
Bonini
Brio
Scirea
Briaschi
Tardelli
Rossi P.
Limido
Platini
Boniek

[center]
تصویرتصویر


همه بازیهای مارادونا( در ناپولی) علیه یووه :

Juventus - Napoli 2 - 0
Napoli - Juventus 0 - 0
Napoli - Juventus 1 - 0
Juventus - Napoli 1 - 1
Juventus - Napoli 1 - 3
Napoli - Juventus 2 - 1
Napoli - Juventus 2 - 1
Juventus - Napoli 3 - 1
Juventus - Napoli 3 - 5
Juventus - Napoli 2 - 0
Napoli - Juventus 3 - 0
Juventus - Napoli 1 - 1
Napoli - Juventus 3 - 1
Napoli - Juventus 5 - 1
Juventus - Napoli 1 - 0

یوونتوس در فصل 1987.88در بازی بر ناپولی این تیم رو 3.1 شکست داد که در تیم یووه تاکونی . کابرینی . فاوه رو . برونو . سرجیو بریو . تریچلا. مائورو . ماسیمو بونینی . یان راش . دی اوگستینی . لائودروپ ( شیره ا) بازی میکردند و با گلهای کابرینی . راش . دی اگوستینی تونستند در تورین مارادونا و ناپولی رو مغلوب بکنند.

همونطور که ملاحظه میکنید ، یووه غالبا با بردهای خفیف تونسته مارادونا و ناپولی رو مغلوب بکنه و در عوض شکستهای سنگینی رو در برابر این تیم متحمل شده

Tacconi Favero Cabrini Bruno Brio Tricella Mauro Bonini Rush De Agostini Laudrup Scirea

#80
مسعود

مسعود

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3178 ارسال

داور بازی پائولو تالیاونتو
متولد 72 هست
شغلش ارایشگر است و 192 قد
از 2007 داور بین المللی شده


تالیاونتو تا کنون 13 دیدار برای یوونتوس رو سوت زده که حاصل آن 6 برد ، 6 باخت و یک مساوی برای یوونتوس بود .

برای ناپولی 9 دیدار رو سوت زده که 3 برد ، 4 مساوی و 2 شکست برای ناپولی رقم خورده .

آخرین دیداری که تالیاونتو برای یووه سوت زده به دیدار برابر لاتزیو در تورینو بر میگرده که یووه با گل ثانیه های پایانی کراسیچ 2 بر 1 پیروز شد .





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی