پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ناپولی 3 - 3 یوونتوس (هفته یازدهم سری آ)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
427 پاسخ برای این موضوع

#81
plzdr

plzdr

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 123 ارسال
باید ببریم فقط همین . ناپولی از میلان و اینتر قوی تر نیست . فقط باید خوب بازی کنیم . ناپولی از بایرن باخته و خسته جلوی ما حاضر میشه .

#82
quagliarella

quagliarella

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2863 ارسال

یوونتوس برهبری دینو زوف در کوموناله تورین به مصاف مارادونای کوچک رفت .


حسن یعنی بازیکنای دیگه ی ناپولی هیچی نبودن ؟ :1:

#83
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
اون زمان کسی به مصاف ناپولی نمیرفت به مصاف مارادونا میرفتن :1: مثلا تو برنامه بازیا یووه با مارادونا بازی داشته یا مارادونا صدر جدول بوده.

#84
Benyamin

Benyamin

    Rest In Peace

  • اعضا
  • 1378 ارسال
اكه كونته ادعاي اينو داره كه يوونتوس صاحب يك سبك هست،بس جرا اون سبك ثابت نيست؟مكه ميشه با جند سيستم مختلف يك سبك رو اجرا كرد؟ما كه هر سبكي از تيمي ميبينيم ثابته.نمونش بارسلونا با سبك مخصوص خودش هميشه با سيستم مشخصي داره بازي ميكنه.العان بازي با نابولي و اين تركيب جديد كه 2 هافبك وسط قراره بازي كنن بنظرتون مالكيت توب رو از دست نميده؟مسئله ديكه اينكه تيم نابولي كه داره با 2 وينكر از راست و 2 وينكر از جب حمله ميكنه،ما جطور بايد جلوشون بكيريم با 2 هافبك مركزي؟! عقل حكم ميكنه با تركيب1-4-1-4 يا همون 1-5-4 كلاسيك بازي كنيم كه دقيقا با دو بيستون كناري كه بايد مراقب ماجو و زيكولا باشن بازي كنيم.واقعا تركيب اوليه فوق العاده شكننده هست.اميدوارم تغيير كنه.

#85
Atomic Ant

Atomic Ant

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 258 ارسال
بدون لحظه اي تأمل مي گم اين سخت ترين بازي اين فصل يوونتوس هست... اونقدري كه به سخت بودن برد تو اين بازي اعتقاد دارم اعتقادي به ميلان و اينتر تو سن سيرو ندارم.اگر با ناپولي تو خونه ي خودي يا حتي يه خونه ي بي طرف بازي داشتيم در حد لچه هم محسوبشون نمي كردم(!) چون تيم ماتزاري اكثراً نشون داده خارج از سن پائولو جلوي تيماي بزرگ چه قشنگ به هم مي ريزه ولي مهم اينه كه ما الان تو خونه ي ناپولي با اين تيم بازي داريم و ناپولي هم الان در زمينه ي جوپذيري از استاديوم خودي بهترين تيم اروپايي حال حاضر هست! با همه ي اين تفاسير برد در اين بازي غير ممكن نيست البته اگر كه باهوش عمل كنيم.اگر باهوش باشيم چه بسا اين بازي راحت تر از اون چيزي كه تصور مي كنيم برامون تموم شه ولي اين باهوش بودنه تو اين زمين هم فلسفه ي خاص خودش رو داره. يه نكته اينكه در صورت پيش افتادن از حريف در اين بازي خيلي سود كرديم و اگر بتونيم تا حدود دقيقه ي 70-60 برتري رو حفظ كنيم ميشه از احساسي بازي كردن ناپولي نهايت سود رو هم برد.اصولاً اون هايي كه بازي هاي ناپولي رو مي بينند اين نكته به چشمشون خورده كه ناپولي وقتي تو سن پائولو با حريفش مساوي هم باشه اون 20 دقيقه ي آخر براي برد همه كاري مي كنه و گاهاً حتي با اووِر لَپ كردن كامپانيارو و آرونيكا عملاً فقط يك دفاع تو زمين خودشون باقي مي مونه كه اون كاناوارو هست پس ميشه در چنين مواقعي روي ضد حملات به اين تيم گل زد ولي شرطش پيش افتادن هست در طول بازي.اميدوارم روي حملاتي كه داريم برعكس بازي با اينتر مهاجمامون دقت بيشتري روي توپ هاي آخر داشته باشند. با توجه به حضور گارگانو و اينلر مقابل ماركيزيو و ويدال پيش بيني ميشه اين دو هافبكمون برعكس بازي با اينتر نتونند در اون حد راحت به محوطه ي حريف بزنند و گلزني كمي سخته. در كل ثابت شده هست كه اگر تو سن پائولو و جلوي ناپولي هم با عقل بازي كني و احساسي نشي مي توني موفق باشي و اين مسئله رو پارسال حتي تيمي مثل كيه وو هم ثابت كرد و برد تو اون جو ترسناك.پس كافيه خودمون خوب باشيم.ناگفته نمونه كه گرفتم انتقام اين چند سال از ناپولي براي من خيلي دلچسبه.اميدوارم بازي خوبي رو ببينيم همراه با بُرد. + ممنون از حسن عزيز بابت مطلبي كه اون بالا قرار داده.

#86
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
ترکیب پیش بینی شده برای دو تیم :

Napoli 3-4-2-1


De Sanctis

Campagnaro , Cannavaro , Fernandez

Maggio , Dzemaili , Inler , Dossena

Hamsik , Lavezzi

Cavani


On Sub Bench : Rosati, Grava, Fideleff, Zuniga, Mascara, Chavez, Lucarelli

 

Juventus 4-2-3-1


Buffon

Lichtsteiner , Barzagli , Bonucci , Chiellini

Marchisio , Pirlo

Pepe , Vidal , Vucinic

Matri


On Sub Bench : Storari, De Ceglie, Pazienza, Estigarribia, Giaccherini, Del Piero, Quagliarella



بر اساس پیش بینی اسپورت مدیا ست ، کونته از الیا و کراسیچ حتی روی نیمکت هم استفاده نخواهد کرد.

واقعا از Mohammad-Juve به خاطر تحلیل فوق العادش تشکر می کنم !!!

:flower:

#87
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
اگر دوسنا بازی کنه ، سمت چپ ناپولی اتوبان میشه زونیگا خیلی بهتر از دوسنا است جلوی بایرن دوسنا اصلا گیج بود ، نمیدونست چیکار باید بکنه باتشکر

#88
10VE4EVER

10VE4EVER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3758 ارسال
ولی اسکای و گازتا اعتقاد دارند که الیا روی نیمکت خواهد بود و جاکرینی خبری ازش نیست

#89
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
اینجا هم میذارمش :




تصویر

ادینسون کاوانی


یه مهاجم فوق العاده و تمام کننده واقعی ! کسی که بامون نرفته پارسال چطوری به تنهایی پرونده مون رو بست با هتریکی که کرد .

یه اروگوئه ای دوست داشتنی که همراه سوارز و فورلان یه خط حمله فوق العده بر تیم ملی کشورشون ساختن که اگه تو جام ملت ها مصدوم نمیشد ، تیم ملی اروگوئه قهرمان تر میشد :1:

سال قبل تا پای آقای گلی پیش رفت اما خب دی ناتاله هم بد قاتلی هست و هفته های آخر کورس رقابت رو قاپید .

البته امسال فروغ فوق العاده ای نداشته ادینسون و باید دلخوش باشیم که تو این بازی هم کم فروغ باشه






تصویر

مارِک همشیک

میلان خیلی دنبالش بود و شایعه بود اون آقای x کذایی ، یکی از گزینه هاش همین باشه ( که بعدا فهمیدم نوچرینو و آکوئیلانی هستن :1: )

همشیک بار اصلی حملات ناپولی و نفوذ های تیم رو بر عهده داره . 24 ساله است و از برشیا 4 سال پیش به ناپولی اومد .

بازیکن سرعتی و خلاق و شوت زن و البته خوش فکری هست .

وقتی آماده نباشه ، واقعا هیچی نیست اما اگه رو فرم باشه شاید خطرناک ترین مهره ناپولی باشه .






تصویر

ازکوئیل لاوتزی

اونقدر فوق العاده نیست که بخواد تو تیم ملی جای ته وز و مسی و هیگواین رو بگیره ، اما به جرات از بهترین بازیکن های سری آ هست .

مکمل ادینسون کاوانی تو خط حمله هست و بازی در کنار همشیک و کاوانی چشم نوازه ، خوب به کناره ها حرکت میکنه و قدرت پا به توپ بالایی هم داره . بازیکن سرعتی هست و از نظر من خطرناک ترین بازیکن تاریخ ناپولی بعد از مارادونا :1: من که عاشقشم فوق العاده ست






تصویر

گوخان اینلر

حرفش بود پیش فصل که به یوونتوس بیاد و در کنار پیرلو خط هافبک عجیب غریبی برا یوونتوس بساره ، اما خب اونم مثل الکسیس سانچز ترجیح داد اودینزه رو ترک کنه و به تیمی که تو لیگ قهرمانان بازی داره ( و البته قوی تر هم هست ) بره .

بازیکن قوی و محکمی هست ، در همین حد !





تصویر

کریستین ماجو

بال راست تیم ناپولی ، هم در کارهای دفاعی بازی کن خوبی هست نسبتا و هم در کارهای هجومی ( که البته من کیفیت بازی در پست دفاع راست شو قبوا ندارم :1: وجدانی بالزارتی سمت چپ از ماجو تو سمت راست تیم ملی با کیفیت تره :Facepalm: )

از سمت راست نفوذ های خوبی داره ، سرعت بالایی داره نسبتا و خوب به تو و قلب رفاع میزنه . پاش هاش هم خوبه . ازنیکه تو این بازی جلوش کسی مثل کیه لینی هست هم میتونه مزید بر علت باشه برای درخشش بیشترش





تصویر

پائولو کاناوارو

جا پای داداش گذاشته و الان رهبر خط دفاعی ناپولی هست .

جالبه الان تازه بازی رو اومده و خوب هم بازی میکنه و از نظر من جزو کسایی هست که باید به تیم ملی دعوت شه ، خارج از مساله سن و سال ، واقعا الان بازیکن خوب و با کیفیتی هست .


-------------

بازیکن با کیفیت زیاد دارن ، دی سانتیس ، کومپانگرو ، زونیگا ، پاندف ، فرناندز و ....

اینا همش یه مساله است ، تو سن پائولو بازی کردن هم یه مساله ی دیگه :1:

ورزشگاه ، جو خفنی داره و تماشاگرا خفه میکنن تیم حریف رو ! بایرن با اون همه دبدبه و کبکه یه تساوی گرفت و رکورد گل نخوردنش هم شکست تو این زمین .


تصویر


در هر صورت من فکر میکنم ، گرفتن تساوی تو این بازی چاره کارمون نیست

و مطمئنم و میدونم هم تیم برای 1 امتیاز گرفتن نمیره ، هرچی هم ناپولی قوی باشه و استادیومش خفن باشه و ...

بی شک برای گرفتن 3 امتیاز میریم و ناپولی هم باید خوشحال باشه اگه بتونه از ما 1 امتیاز بگیره

#90
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
با این فاصله ای که سکوها با زمین داره باید با تلسکوپ بازی رو ببینن :1:

#91
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
صد رحمت به ورزشگاه آزادی ، دقیقا از همین زاویه ای که تو عکس هست ،پشت دروازه تو آزادی باشیم ، قشنگ شماره های بازیکنا معلومه واضح و خیلی نزدیک تره به زمین اما این دیگه دیدن رنگ سفید زیادی آوردن ، تا تونستن تو پیست تارتان لاین دو میدانی اضافه کردن :1:

#92
10VE4EVER

10VE4EVER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3758 ارسال

با این فاصله ای که سکوها با زمین داره باید با تلسکوپ بازی رو ببینن :1:


باز از دل آلپی سابق خودمون کمتره فاصلش :1:

تصویر

دلم براش تنگ شده

#93
8813222

8813222

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 45 ارسال
3-1 ميبريم باكي نيست

#94
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

3-1 ميبريم
باكي نيست

باکی نیست رو در شرایطی میگن که مثلا بگی 3-0 می بریم . ولی یک گل که می زنه به یووه . ولی بازم می بریم .

#95
BAHAR.JUVE

BAHAR.JUVE

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 941 ارسال
این یک واقعیته که بازی در سن پائولو نه فقط برای ما بلکه برای عموم تیم های لیگ سخت ترین دیدار خارج از خانه هست . برایم یاداوری این نکته دردناکه که سن پائولو سال 1989 بازگشایی شده ، دل الپی هم سال 1990 افتتاح شده بود ........نه اون یک ورزشگاه قدیمی بود و نه این هست و افسوسی که بابت پیست کذایی دور زمین این یکی میخورم بیشتر از دل الپی مرحومه . حیف و صد حیف که استادیوم های ایتالیا دولتی اند و همشون چند منظوره ساخته میشوند وگرنه ناپولی با این تماشاگران بی نظیری که داره الان یکی از خوفناک ترین میربان های اروپا بود . ناپولی به لحاظ مدیریت - از دید من - بهترین و به لحاظ مهره یکی از بهترینهای سری ا هست و یاداوری این حقیقت که این تیم همراه ما در سری بی بازی میکرد و البته پشتیوانه مالی و اعتباری ما را هم نداره معمولا احساس بدی نسبت به گردانندگان مجموعه خودمان در من ایجاد میکنه ......... ناپولی امسال - و تا به اینجا - انچنان که انتظار میرفت درخششی نداشته . اما با توجه به شکستی که مقابل بایرن داشتند و احتمال بالای حذفشان از سی ال ، تعجب نمیکنم اگر با یک بازنگری در برنامه هایشان دوباره با تمام قوا در جبهه داخلی بجنگند. چیزی که روشنه این هست که نقطه قوت مهم ناپولی در خط حمله دقیقا در مقابل دفاع این روزها اسیب پذیر ما قرار میگیره تا کلینی و دوستان یکی از جدی ترین محک های فصل را بخورند .

#96
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
جدیدترین ارایش و چیدمان تیم در مقابل ناپل کسی اطلاعی داره؟

#97
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
من فقط امیدوارم در جمع 4 تیم بدون شکست اروپا بمونیم.همین! برد برای من یک رویاست! من سیتی،نیوکاسل،بارسا و یووه 4 تیم بدون شکست اروپا در 5لیگ برتر این قاره هستن.

#98
ehsan-alex

ehsan-alex

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7243 ارسال
من به شدت از کاوانی می ترسم، مطمئنم یه گل رو بهمون میزنه، از اون بازیهای بی نهایت غیر قابل پیش بینیه، هر نتیجه ای ممکنه رقم بخوره

#99
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

جدیدترین ارایش و چیدمان تیم در مقابل ناپل کسی اطلاعی داره؟


به احتمال خیلی قوی با همین ترکیب بیاد تو بازی . جدیدترین آرایش فعلا همینه
Juventus 4-2-3-1


Buffon

Lichtsteiner , Barzagli , Bonucci , Chiellini

Marchisio , Pirlo

Pepe , Vidal , Vucinic

Matri

#100
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
کونته : - من بازی ناپولی با بایرن مونیخ رو دیدم و به جز شروع بازی تحت تاثیر ناپولی قرار گرفتم. اونا قدرت بالایی دارند و ساده نیست مقابل بایرن بازی 3-0 باخته رو 3-2 کنی. - تصادفی نیست که من اول فصل گفتم ناپولی یکی از کاندیدهای قهرمانی سری آ ست، کارهای بزرگی در این تیم انجام شده تا به اینجا رسیده. - یادمون نره که ناپولی با ما در سری بی بود، ولی آدم هایی اومدند و با یک پروژه ی خوب فعالیت کردند و حالا بدنه ی اصلی این تیم شکل گرفته و 2 سال از ما جلوتر هستند و دارند در اروپا و برای اسکودتو می جنگند. - من مطمئنم بازی لیگ قهرمانان تاثیر منفی روی تیم اون ها نمی زاره، تمام شهر ناپل منتظر بازی با یووه هستند. - من ماتزاری رو بسیار تحسین می کنم، ولی از هیچکس نمی ترسم. ما میریم سن پائولو که بازی خودمون رو انجام بدیم. ما ناپولی رو مطالعه کردیم و می دونم نقاط قوتشون چیه، و البته می دونیم چطوری باید بهشون ضربه بزنیم. - و مهمتر از همه، خیلی کنجکاوم بدونم تیمم در چنین شرایط و بازی سختی چطور واکنش نشون میده. - بعضی ها تیم من رو با یوونتوسی که درش بازی می کردم مقایسه می کنند، این خیلی مقایسه ی خام و نابالغیه. اون یوونتوس 5 فینال اروپایی متوالی رفته بود. - اون یووه چیزی شبیه بارسای امروز بود، این یووه تازه داره شروع به ساختن می کنه ولی هدف اینه که یووه ای به قدرت سابق بسازیم. از کونته در مورد وضعیت دلپیرو و بازیکن های ذخیره می پرسند که جواب میده : - ببینید، بزارید یه چیزی رو واضح بگم. هیچکس به اندازه ی من عاشق یووه نیست. من یه تیم پر از بازیکن دارم که باید در موردش تصمیم بگیرم. شاید تصمیماتم حتی اشتباه باشند، ولی با این حال من نیومدم اینجا که یه هوادار باشم. من اومدم اینجا که مربی یووه باشم. به من پول می دند که یووه رو برسونم به جایی که بهش تعلق داره. هوادارا رو درک می کنم، می دونم هرکسی نظری داره، ولی تا وقتی روی این نیمکت هستم، تصمیم گیرنده هم منم.





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی