پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ناپولی 3 - 3 یوونتوس (هفته یازدهم سری آ)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
427 پاسخ برای این موضوع

#401
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21178 ارسال
یک نکته ای : ناپولی 3-0 اینتر ناپولی 3-1 میلان در هر دو بازی هم ناپولی حاکم زمین بود، حقش برد بود و با قاطعیت هم پیروز شد، این مسئله داشت برای یووه هم تکرار میشد، نیمه اول واقعا ناپولی سر بود ولی نیمه دوم این ناپولی بود که زود زد بازی رو مساوی تموم کنه ! حتی با وجود اینکه بازی 3-1 هم شد ...

#402
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
زیاد موقع بازی تمرکز نداشتم ولی، کونته نه 4-2-4 بازی کرد، نه 4-3-3 . کونته داشت 3-5-2 بازی می کرد. درواقع خیلی دقیق تر بگم کونته داشت همون 3-4-1-2 ناپولی رو بازی می کرد و خودش هم بعد از بازی که خیلی ازش پرسیدن چه سیستمی بازی کردی گفته بود من خواستم ناپولی رو Mirror کنم (آینه کنم؟) و مثل خودشون مقابلشون بازی کنم تا توازن تاکتیکی برقرار بشه توی زمین. اگر توجه کنید وقتی از سمت چپ حمله می کردن استگیبریا دفاع چپ بود و کیلینی وسط بود همش. نکته دوم اینه که په په جزو مثلث میانی میدان بود و وینگر نبود. یعنی دیشب ترکیب یووه این بود : کیلینی بونوچی بارزالی استیگاریبیا پیرلو ویدال استفان په په ماتری ووچینیچ + در مورد خستگی لیختشتینر هم باید بگم، بگذریم ازینکه استفان داره هر 3 روز یه بار بازی می کنه اونم توی پرکار ترین پست تیم و فعال ترین بازیکن تیمه. شما یه نگاهی به سمت چپ ناپولی بندازید: لاوتزی و زونیگا ! دوتا بازیکن سرعتی تکنیکی. بعد از 70 دقیقه لیخ باید می مرد نه که نفس نفس می زد ! یادمه یه بار په په همینطور هی اشاره کرد به کونته تعویضم کن نفس ندارم. کونته تعویض نکرد، په په هم نشست روی زمین تا تعویض شد! ++ این اولین باری بود که یووه خارج از خانه در نیمه دوم گل می خوره ! میشه قدرت کونته در نیمه دوم رو توی همین آمار دید. تو بازی های خارج از خونه تاحالا نیمه دوم گل نخورده بودیم. و کلا گلی پنالتی که از پارما خوردیم و گل بولونیا و جنوا و فیورنتینا تنها گل هایی که تیم کونته نیمه دوم از حریفان خورده بود! یعنی 11 بازی کرده بودیم کلا 3 گل + 1 پنالتی توی نیمه دوم بهمون زده شده بود. و الان برای چهارمین بار نیمه دوم گل خوردیم ! +++کونته آخر بازی گفته بود صرف نظر از نتیجه و عملکرد فنی، من فقط به شاگردانم افتخار می کنم که تسلیم نشدن. چون یه تیم با تاکتیک و تکنیک تیم نمیشه، یه تیم با "قلب" تیم میشه و خوشحالم و افتخار می کنم به قلب این تیم.

#403
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21178 ارسال



کیلینی بونوچی بارزالی

استیگاریبیا پیرلو ویدال استفان

په په
ماتری ووچینیچ


دقیقا، میخواستم همین رو بگم، په په وینگر نبود، و بیشتر نقش بازیکن آزاد رو داشت، همه جا دیده میشد.
لیختشتاینر هم دقیقا نقش زونیگا رو داشت جلوش ایفا می کرد، هم توی دفاع بود هم توی حملات، واقعا که دیشب فوق العاده بود،
کلا کونته نشون داده بر خلاف چیزایی که اوایل درباره ش گفته میشد، برای انتخاب تاکتیک و سیستم تیم انعطاف پذیر هست.

#404
amir-hossein

amir-hossein

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 133 ارسال
سلام......... واقعا عجب بازی ای بود............بهترین بازی ای که در چند سال اخیر دیدم...............نیمه دوم واقعا یه هیجان انفجاری داشت...............راستی این نیمه دوم یووه چه قدر متحول شد.....................بعد از گل سوم یووه راحت به 2 موقعیت گل عالی دست یافت..........ویدال عالی بازی کرد په په هم که واقعا دوسش دارم.................نیمه دوم همه بازیکنها عالی بودند غیر از یه نفر که هر 2 نیمه تک ستاره درخشان یووه بود اسمش رو همه میدونید.........بله..............لئوناردو بونوچی........غیر از این سوپر بازی ای که انجام داد چه بازی سازیهایی انجام میداد..........یا توپ رو لو میداد.........یا از خط عرضی بیرون میرفت........روی 2 گل هم که مقصر 100 درصد بود

#405
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
ببینید goal.com چی نوشته:
The 3-3 draw between Napoli and Juventus was the best game to be seen anywhere in the world this season.
forza juve....
http://www.goal.com/...3-3-thriller-at

#406
Amir Delpiero

Amir Delpiero

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 822 ارسال
افساید!!!
[img width=480 height=219]http://up.iranblog.com/images/whuph8m88ro2uqt1epn3.png[/img]

#407
reza italia

reza italia

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 720 ارسال
نیمه ی اول دو هیچ باختیم ولی نیمه ی دوم سه یک بردیم :smile:کونته نشون داد می تونه به یه مربی بزرگ تبدیل بشه :beee :goatee:بازی سه یک باخته رو تو سن پائولو سه سه کردن کار بزرگیه :juventus:امیدوارم یوونتوس مقابل تیمای ضعیفم همینجوری بازی کنه و امتیاز ازدست نده :furious:اما همچنان میلان شانس اول قهرمانیه :losersmiley: :cuckoo:هر وقت میلان بازیاشو پر گل می بره از قهرمانی یووه ناامید می شم :f: :oo: :losersmiley:

#408
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
موج منفي نباش . همين ميلان جلو ناپلي 3 تا خورد 3 تا هم نخورد . جلو خود يووه هم كه اصلا طفلكا توپ رو نديدن . ولي يه چيزي . اين په په چقدر ميدوه ؟ اين همه نفس رو از كجا مياره . ووچنيچ هم كه به نظرم بالاتر از بونوچي ضعيف ترين بود

#409
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
بابا بی انصافی نکن ووچینیچ یکی از بهترینها بود

#410
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
این هم جوابی به کسانی که می گنووچینیچ بد بود ! ( یکیش خودم :دی ) كونته به نمايش ميركو در نيمه دوم اشاره مي كند" ميرکو يكي از بهترين هاي ما در اين بازي بود به وي‍ژه در نيمه دوم كه توانست عملكرد تيم را بالا ببرد. خيلي خوشحالم زيرا كيفيت و تكنيك تيمم بسيار خوب است و انگيزه و مبارزه بازيكنانم ديدني ست. حالا با نمايش هاي خوبي كه ارائه مي دهيم پيش مي رويم و اين بسيار لذت بخش است"

#411
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
من بین دو نیمه اومدم ساین این کنم و بگم "San Inferno" ، ولی منصرف شدم و یادم اومد که تیم کونته همیشه تو نیمه ی دوم موفق تر بوده و بازی خوانی بین دو نیمه ی آنتونیو بهتر از آنالیزش قبل از بازیه :1: می شه گفت خوشحالم ، هر چند بونوچی این فصل یه جورایی داه امیدهایی که از فصل قبل بهش بود رو نقش بر آب میکنه ...

#412
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
من همون اول بازي كه ووچنيچ 2 تا پاس اشتباه داد حساس شدم روش و يه جورايي تا اخر بازي روش زوم كردم . به جرات ميگم به غير از پاس هوايي كه اواخر بازي براي ماتري انداخت و ماتري خواست مدافع رو دريبل بزنه كه نتونست ديگه تك تك توپها رو لو داد و خراب كرد . امروز هم كه تكرار بازي رو ديدم مطمئن شدم . البته من كلا با ووچنيچ مخالف نيستم و تو بازي هاي قبلي از بهترينها بود . ولي خوب تو اين بازي متاسفانه اين طوري شد ديگه

#413
Benyamin

Benyamin

    Rest In Peace

  • اعضا
  • 1378 ارسال
قبل از هرچی اینو بگم از سخت ترین بازی فصل سربلند بیرون اومدیم. :victory: حالا کاری ندارم که نیمه دوم نتیجه مساوی شد و همه باید از کونته تقدیر کنیم ولی یکی از دلایل تساوی از دید من اشتاه کونته در آرایش ابتدایی بود. ناپولی با 4 هافبک میانی در وسط زمین و 3 هافبک تهاجمی در جلوی این خط بازی میکرد.یعنی عملا با 7 هافبک در میانه زمین بازی میکرد و 2 هافبک وسط ما چطور میخواست جنگ میانه میدان ببره؟؟؟؟ :rolleye:در سیستم قبلی عملا بازیسازی به عهده پیرلو بود و جنگندگی به عهده ویدال ولی تو این بازی جاهاشون عوض شده بود و پیرلوی فانتزی بایستی میجنگید که اصلا نمیشه تصور کرد بتونه جواب بده و ویدال که بازیساز متوسطیه و همچنین وجود ایستیگاریبای جوان و کم تجربه اصلا مناسب این بازی یا حداقل شروع بازی نبود. ولی نیمه دوم جدا از صحبت های کونته دلیل برگشت یووه به بازی گل زود هنگام متری بود که در واقع به تیم شوک داد. از همه و مخصوصا اقا پژمان به خاطر حرفی که به ایستیگاریبا زدم عذرخواهی میکنم.اون لحظه به خاطر عصبانیت از نتیجه و بازی نکردن کراسیچ و الیا اعصابم خورد بود و یه یزی گفتم. :diablo:با سن کمی که ایستیگاریبا داشت ولی دمش گرم نجاتمون داد. و اما میرسیم به بونوچی که با این بازیش اعتماد من یکی به عنوان کسی که همیشه بهش اعتماد داشتم رو سلب کرد.پارسال تو بازیهایی که گل میخوردیم فکر میکردم ؟آرایش دفاعی یووه مشکل داره ولی با این بازیهاش داره نشون میده که اصلا قابل اعتماد نیست و چه بسا اگه این و کیلینی برن بیرون دیگه شاهد گل خوردن حداقل 3 تا نباشیم.با وجود اشتباهات بونوچی باز بهتره همین دفاع حفظ بشه تا اینکه سمت چپ دیچلیه بازی کنه. برا صدا وسیما (جاودانی-خیابانی-ذکایی و پورمحمدی یا محمدی رییس شبکه سه )متاسفم بویی از شعور ورزشی و رفتار با عدالت ندارن و فقط دارن عقده شخصی خودشون به خورد ملت میدن. یووه تیمیه که از دهه 70 افتخاراتش شروع شده و از اون زمان طرفدار داره نه بارسا که تیمیه که افتخاراتش از دهه 2000 و با نسل زاوی اغاز شده و قدمت اکثر کمتر از 10 سال هست و با این کاراشون دارن به شعور مردم در گذشته فوتبال توهین میکنن :76:

#414
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
^^^^ قبول دارم شبکه سوم سیما خیلی داره بارسا میکنه تو حلقمون ولی دیگه بخاطر اینکارشون نباید افتخارات بارسا رو زیر سوال ببریم بارسا تیم بزرگ و پر افتخاریه ، در این شکی نیست این چند سال هم رو دورند ، به زودی دور دست دیگران میوفته همونطور که سالهای قبل دور دوره لیورپول و یوونتوس بود باتشکر

#415
behdad

behdad

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1769 ارسال
من خلاصه ی نیمه دوم رو الان دیدم. تنها چیزی که به ذهنم این بود: بونوچی و کیه لینی به افتضاح هم گفتن زکی! کیه لینی تو کارای هجومی که قشنگ یار منفی بود! کونته دیگه داشت از دست کیه لینی گریه می کرد بنده خدا. البته نکته ی دیگه اینکه احساس کردم بیشتر حق ناپولی بود بازی رو ببره... یعنی برد ناپل عادلانه تر بود.

#416
10VE4EVER

10VE4EVER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3758 ارسال
خیلی از بچه ها گفتند گل همسیک افساید بوده ولی من بار ها و بارها صحنه رو دیدم درسته هنگام ارسال توپ همسیک بشدت توی افساید بود ولی کسی که توپ بهش رسید پشت مدافعان بود و بعد با پاس اون همسیک گل رو زد که هر جوز نگاه کنی افساید محسوب نمیشه :1:

#417
pentoriko

pentoriko

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4695 ارسال
[img width=480 height=219]http://up.iranblog.com/images/whuph8m88ro2uqt1epn3.png[/img]

محمد تصویر بالا رو نگاه کن :nish: کسی نگفت همسیک تو آفساید هستش :1: گفتن گل ِ همسیک آفساید بود وقتی میگن گل همسیک آفساید بود منظورشون دقیقا این نیست که همسیک تو آفسایده :nish:


--------
من بازیو دیدم هایلات بازی رو به شدت راضی ام از بازی ولی دلگیرم که شاید میشد بهتر به نفع یوونتوس تموم بشه. و از بازی ضعیف بونوچی ناراحتم. :np:
تیم قدرت برگشت به بازیش فوق العاده بود و پشت این برگشت به بازی یه انگیزه هستش که مسلما کونته اونو توی تیم ترزیق کرده.

#418
10VE4EVER

10VE4EVER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3758 ارسال
منم این تصویرو بارها دیدم ولی برو ببین کی ضربه رو میزنه بعد این سانتر مطمئنا اون کسی نیست که الان بعد خط افساید قرار گرفته !

#419
pentoriko

pentoriko

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4695 ارسال

منم این تصویرو بارها دیدم
ولی برو ببین کی ضربه رو میزنه بعد این سانتر
مطمئنا اون کسی نیست که الان بعد خط افساید قرار گرفته !


محمد دقیقا بعد همسیک اون نفر هستش که تو آفساید قرار داره! یعنی بازیکنی که بین کیه لینی و بونوچی بودش (جلوی بونوچی و پشت کیه لینی)

پ.ن: توپ رو با کجاش پاس داد به همیسک؟؟؟ :np: با سر نزد هر چی بود !!!

#420
behdad

behdad

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1769 ارسال
^ پاس گل رو بونوچی به همسیک داد. آفساید چی؟! بعدشم همسیک موقع سانتر تو آفساید بود، ولی گل اصلا آفساید نبود! چون ضربه اول رو همسیک نزد! بونوچی زد! یه پنالتی هم الکی واسه شون گل نگرفت داور، دیگه حرف از داوری نزنید! یکی دو تا کارت زرد به یووه نشون نداد.





1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی