پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ناپولی 3 - 3 یوونتوس (هفته یازدهم سری آ)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
427 پاسخ برای این موضوع

#381
Pintoricio

Pintoricio

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1362 ارسال
مطمئنم کونته با تیم کاری کرده الان بازیکنا بیش تر ازینکه از تساوی خوشحال باشن از نبردن عصبانین . این عالیه .

#382
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
-واقعا باید فکری به حال بونوچی کرد ! هر توچی سمتش می ره احتمال گل شدنش هست ! -کیه لینی توی هجوم چندان تخصصی نداره و تو یه صحنه اگه اجازه می داد بازیکن کناریش ضربه بزنه بهتر بود -لختشتاینر امشب خیلی خسته بود -بارتزالی مثل همیشه بهتر از بونوچی بود هر چند دو تا اشتباه داشت -استیگاریبیا رو انقدر توی زمین نگه داشت تا گل بزنه ! تکنیک خوبی داره ولی درک بالایی نداره -ویدال فوق بازیکن بود و همه کار کرد ! واقعا نقش تخریبی که ویدال بازی می کنه یکی از عوامل موفقیت یووه هست ! -پیرلو پاس اشتباه زیاد داد امشب اما باز هم وسط زمین رو به خصوص توی نیمه ی دوم در اختیار داشت - په په همانند همیشه خوب و مفید بازی کرد و نکته ی جالب تغییر پست زیادی بود که توی این دیدار داشت -متری هم دو تا گل زیبا زد که فقط یکیش قبول شد ! چارچوب شناسه خوبیه و فرارهای سریعی داره -ووچینیچ امشب خیلی عجول و بی فکر بازی کرد ! هر چند توی چند صحنه فوق العاده بود اما در طول 90 دقیقه عملکرد یکسانی نداشت -کونته نشون داد بازی خون خیلی خیلی خوبیه و از لحاظ روانی می تونه مشاور خیلی خوبی باشه !

#383
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
خب بیایم یخورده بحث کنیم حیف که من میخوام بخوابم ، اما تا تنور داغه یه موضوع رو مورد بحث قرار بدیم اینکه ، چطوری بود این بازی با سیستم 4-2-4 ؟ به نظرتون جوری بودیم که بازم دلتون بخواد کونته با این سیستم بازی کنه یا نه همون 3-3-4 رو ترجیح میدین ؟ ----- من فکر میکنم دیگه تا میتونیم ترجیحا 4-2-4 بازی نکنیم ! این سیستم 2 تا وینگر فوق العاده در حد نانی و کراسیچ فصل پیش میخواد ! تو این بازی اصلا استیگاریبیا و په په نتونستن وظایفی که این سیستم میخواد رو اجرا کنن با برگشتن مارکیسیو ، دوباره باید برگردیم به این چند بازی قبل

#384
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
به نظر من اگه تا آخر فصل 4-3-3 بازی کنه باز کسی نمی تونه بازی این تیم رو نگه داره. این تو جند تا بازی قبل ثابت شد . حالا باید دید نیم فصل چه خرید هایی میشه . ولی من به شخصه 4-3-3 رو ترجیح میدم . یه چی میگم لطفا منو نزنید . من بازی استیگاریبیا رو که می بینیم یاد ماورو میفتم !!!!!!

#385
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
این سیستم اصلا 4-4-2 یا 4-2-4 نبود به نظرم بوفون کیلینی بونوچی بارتزالی پیرلو استیگاریبیا په په ویدال لیکتستینر متری میرکو فک میکنم به این شکل بازی کردیم :39:

#386
ehsan-alex

ehsan-alex

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7243 ارسال
با این وضعی که من دیدم ترجیح میدم اصلا 4-2-4 بازی نکنه، همون 4_3_3 بازیهای قبلی خیلی عالیه... وقتی دیدم ترکیب رو 4_2_4 ریخته کپ کردم با خودم گفتم توی سن پائولی با این خط هافبک گردن کلفت ناپلی ها وسط زمین رو از دست دادیم یعنی عملا احساس کردم که بازی خوشایندی پیش رو نداشته باشیم، علاوه بر این جو وحشتناک استادیوم هم روی عملکرد تیم خیلی تاثیر منفی داشت، چند بار بازیکنا میرفتن همدیگه رو بزنن که اوجش درگیری بین لیکشتاینر با همسیک و متری با فکر کنم ماجو بود که با هم درگیر شدن، با این وینگری هایی که ما داریم استفاده از سیستم 4_2_4 عملا ناکارامده و حتی خیلی خطرناک! یه نکته در مورد استیگاریبیا بگم اونم اینه که احساس میکنم از لحاظ تکنیکی بازیکن تواناییه همین طور قدرت بدنی خوبی هم داره اما از لحاظ ذهنی سطح بالایی نداره، البته این نداشتن تمرکز فکری و ذهنی رو بخش زیادیش رو میذارم به حساب جهنم سن پائولی ولی فکر میکنم میتونه در ادامه تبدیل به یه بازیکن مطمئن بشه. یه چیز دیگه هم این که وقتی دیدم کراسیچ داره گرم میکنه عرق سردی رو پیشونیم نشست گفتم خدای نکرده نکنه یهو اینو بفرسته تو بازی که رسما دیگه به ف*ک می ریم! =============== حرکت بعد از پنالتی همسیک هم خیلی بامزه بود پنالتی رو گل کرد بعد با خوشحالی رفت بیرون زمین و از پله ها هم رفت پایین یهو اومد بالا دید داور گل رو قبول نکرده و باید پنالتی رو تکرار کنه که بعدش هم زدش بالا :1: اما کره بز گلی رو هم که زد کاملا تو آفساید بود! نکته دیگه که به ذهنم اومد و حتما باید بگم تحسین از بازی په په هست، مدام جا عوض میکرد به راست میرفت به چپ میرفت و تو وسط دیده میشد، تکنیکش هم بالا رفته راحت میتونه نفر روبروش رو جا بذاره، کاملا مثبت بازی میکنه، اصلا قابل قیاس با په په پارسال نیست و اینکه خدا ر وشکر میکنم که فروخته نشد و با آلوز معاوضه نشد. پیرلو هم بد توپ لو میده ، توی یه صحنه یه پاسی داد به اشتباه به پاندف که رفت با بوفون تک به تک بشه که خوشبختانه جی جی توپ رو گرفت. لو دادناش بالاخره یه جا بد به تیم ضربه میزنه. ** حتی بوفون هم با این تجربه بالاش تحت تاثیر جو سن پائولی بود :np:

#387
Atomic Ant

Atomic Ant

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 258 ارسال

خب بیایم یخورده بحث کنیم

حیف که من میخوام بخوابم ، اما تا تنور داغه یه موضوع رو مورد بحث قرار بدیم

اینکه ، چطوری بود این بازی با سیستم 4-2-4 ؟

به نظرتون جوری بودیم که بازم دلتون بخواد کونته با این سیستم بازی کنه یا نه همون 3-3-4 رو ترجیح میدین ؟


-----

من فکر میکنم دیگه تا میتونیم ترجیحا 4-2-4 بازی نکنیم !

این سیستم 2 تا وینگر فوق العاده در حد نانی و کراسیچ فصل پیش میخواد ! تو این بازی اصلا استیگاریبیا و په په نتونستن وظایفی که این سیستم میخواد رو اجرا کنن

با برگشتن مارکیسیو ، دوباره باید برگردیم به این چند بازی قبل







مسئله اينجاست كه امشب هم 4-2-4 با اون غلظتي كه تصور ميشه در كار نبود بصير.يووه تقريباً با همون سيستم بازي هاي قبلش شروع كرد با اين تفاوت كه پپه دقيقاً داشت تو پست ماركيزيو بازي مي كرد.لااقل احساس من اين بود چون كاملاً از موقعيت پپه تو زمين مي شد اين برداشت رو كرد.استيگاريبيا هم نقش وينگر چپ رو بازي مي كرد در حالي كه اين بار ووچينيچ به سمت راست متمايل شده بود بر خلاف بازي هاي قبلي.تنها تفاوت كار كه خيلي هم ظريف بود اين مسئله بود كه كونته از ووچينيچ خواسته بود بيش از حد معمول حركات رو به وسط داشته باشه تا تو فاز حمله متري تنها نباشه.دليل اين آزادي عمل هم فقط يه مسئله بود به نام استفان زبون بسته! :1:
در واقع با توجه به رفت و برگشت هاي متوالي لكشتاينر كونته رسماً سمت راست رو سپرده بود به يه نفر چه تو حمله چه تو دفاع ( البته سيستم 4 دفاعه بود و نقش اصلي استفان هم دفاع راست ).همين مسئله باعث شده بود اواخر بازي استفان از خستگي رو به نابودي بره چون شناور بودن سيستم به سمت خستگي لكشتاينر ميل مي كرد! :faintingsmiley: :1:
نهايتاً واقعاً بازي خاص و زيبايي بود.اين تيم اگر يه دفاع درست و حسابي جاي بونوچي داشت ديگه به حريفا اجازه ي گلزني رو هم به سختي مي داد چه برسه خيال برد!

#388
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال
من خواب بودم ساعت 12 تازه بیدار شدم اومدم تاپیک بازی با ناپولی رو باز کردم دیدم بچه ها میگن یووه دو تا خورده یه پنالتی هم بوده که از دست رفته. عرق سردی روی پیشونیم نشست! :nugget:با خودم گفتم وای بدبختی های یووه شروع شد! رفتم و برگشتم دیدم گل سوم رو هم خوردیم با دستم محکم کوبوندم توی پیشونی خودم ( :1: ) و کلا فوروم رو بستم چون تحمل دیدنشو نداشتم واقعا! بعد از مدتی برگشتم دیدم بچه ها دارن به هم تبریک میگن! بازی 3-3 شده! باوروم نمیشد! مثل بازی لیورپول میلان سال 2005 بود که شب دیدم میلان 3-0 جلوئه گرفتم خوابیدم صبح پاشدم دیدم لیورپول برده! دو تا نکته به ذهنم می رسه اول این که خیلی خیلی خوشحالم که یووه نشون داد میتونه به بازی برگرده اونم وقتی 3 تا خورده! ما در چند بازی اخیر سوار بازی بودیم. مالکیت میانه ی میدان رو داشتیم و گل اول رو می زدیم. این بازی محک سخت و در عین حال جالبی برای یووه و کونته شد که بدونن رسیدن به اسکودتو چندان هم آسون نیست و برای موفقیت باید روز به روز بهتر بشن. دوم درمورد سیستم بازی یووه! به نظر من جای بسی نگرانی داره که به خاطر عدم حضور یک بازیکن (مارکیزیو) سیستم بازی یووه اینقدر به هم بریزه! بازیکن ها رو یه خط بکشن جلو یا از چپ ببرن به راست! موضوع چندان جالبی نیست. به نظرم باید روش کار بشه. من بازی رو ندیدم اما این طور که بوش میاد امشب شب پیرلو نبوده و ضعیف عمل کرده! و نتیجه اش رو هم دیدیم! نبودن مارکیزیو و ضعف پیرلو یعنی از دست دادن تسلطمون در خط هافبک و در پی اون باعث میشه حریف نبض بازی رو در دست بگیره و سوتی های فردی مخصوصا بونوچی و عدم هماهنگی خط دفاع باعث شد گل بخوریم و بازی از دستمون بره در نیمه ی اول.

#389
behdad

behdad

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1769 ارسال
واقعا این کاری که یووه کرد (برگشت به بازی) واقعا تحسین برانگیزه و باید به کونته تبریک گفت. این په په هر بازی داره گل می زنه! دمش گرم. بونوچی هم که... چی بگم؟! :1: امیدوارم ژانویه یه دفاع وسط و یه دفاع چپ خوب بگیرن دیگه بونوچی و کیه لینی خیلی دارن بد بازی می کنن!

#390
مسعود

مسعود

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3178 ارسال
تيم كونته علاوه بر انعطاف پذيرى تاكتيكى از نظر فيزيكى هم فوق العاده ست ، ديشب ناپولى در نيمه ى دوم محو شد و اون هم بدليل توان فيزيكى يووه بود ، اما در مورد سيستم بنظر من كونته با استفاده از 3 - 5 - 2 همه رو غافلگير كرد و اينكه بين دو نيمه به تركيب دست نزد چونكه به كارى كه مى كرد ايمان داشت .

#391
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال

مطمئنم کونته با تیم کاری کرده الان بازیکنا بیش تر ازینکه از تساوی خوشحال باشن از نبردن عصبانین . این عالیه .

دقیقا نظر من هم اینه که باید از نبردن عصبانی باشن
ما یه یووه خشمگین میخوایم....

#392
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
اما من دیشب پی بردم بدون مارکیزیو, پیرلو با اون همه ابهت وتجربه کمی گیج میزنه! چون احساس میکردم نمیدونست دقیقا توپو به کی بسپاره! بازی های قبل ارتباط بین هافبک ها و مهاجما از طریق کلودیو بود ولی این بازی بچه ها کمی گنگ بودن, همه تیم خوب بودن به جز بونوچی و این یعنی اگه نبود این اشتباهات خیلی راحت بازی رو میبردیم.......

#393
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21178 ارسال
وقت ندارم که درباره بازی زیاد بگم، هر چند حرف زیاد دارم، ولی کونته برنده همیشگی نیمه مربیان ـه ! نیمه دوم فوتبالی رو ارائه کرد یووه که من حس میهن پرستی بهم دست داده بود و آهنگ ملی ایتالیا رو زمزمه می کردم ...

#394
bianco vino71

bianco vino71

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7849 ارسال
همه به بونوچی گیر دادن ولی به نظر من ضعیف تر از بونوچی پیرلو بود البته پیرلو در فاز دفاعی که وظیفه ارتباطی بین خط دفاع و هافبک بود چقدر از این توپ لو دادنا حرص خوردیم تا اینکه دیشب کار دستمون داد من عاشق این سبک بازی کردنم وقتی وینگرها به وسط میان و جا به جایی های متعدد انجام میشه فضاهای زیادی به دست میاد و هافبک ها قدرت مانور بیشتری پیدا می کنن دیشب پیرلو ، بونوچی ، کیلینی و ماتری ضعیف ترین های یوونتوس بودن من بهترین بازیکن یوونتوس رو ووچینیچ دیدم هرچند از بازی خوب ایستیگاریبیا هم نمیشه ساده گذشت ماتری دیشب فکر می کرد داره با تیم ملی لائوس بازی می کنه خیلی عصبی بازی می کرد و با هر تنه ای از درگیری محو میشد یه کارت زرد بی خودی هم گرفت پیرلو که هیچ حرفی باقی نگذاشت تاسف بار ترین صحنه بازی گل سوم ناپولی بود که پاندف از بین سه مدافع بی تفاوت هر کاری خواست کرد در کل من این ایده کونته که به پاتزینتزا اعتماد نکرد رو خیلی پسندیدم با دو هافبک میانی با تمایلات دفاعی و اضافه شدن وینگرها سعی کرد میانه زمین رو به دست بگیره مالکیت توپ هم اینو نشون میده اگه پیرلو دیشب پیرلو بود من مطمئنم مسابقه رنگ و بوی دیگه ای به خودش می گرفت

#395
Bianconeri 1897

Bianconeri 1897

    مدیر انجمن

  • اعضا
  • 5234 ارسال
اما به نظر من بهترین بازیکن لیخشتاینر بود ، واقعن عالی بود ؛ بیشترین دوندگی تو بازی رو داشت به نظرم و با این که دقیقه 75 نفس کم آورد که اون هم از فعالیت زیادش تو زمین بود اما باز نفوذاش عالی بود و یکی از تاثیر گذار ترین ها بود و بعد اون ویدال عالی کار کرد. من اصلن از بودن کیلینی تو سمت چپ راضی نیستم ، کیلینی دفاع مرکزی متمابل به چپ اگه باشه عالی کار میکنه و اصلن قدرت نفوذ نداره بونوچی هم صعیف کار کرد ، مخصوص رو گل پاندو که توپ رو گرفت و چرخید و خیلی راحت ضربه زد !! (آفرین به پاندو) اما استگاریبیا ؛ به نظرم یمقدار اعتماد به نفسش پایینه که میتونه از بازی ندادنش باشه ؛ اما اگه دقت کرده باشید وقتی گاهی به خودش میومد خیلی راحت بازیکن های ناپولی رو دریبل میزد ؛ به جرئت میتونم بگم که از نظر تکنیک فردی تو تیم تکه اما باید به خودش بیاد تا بهترین بشه

#396
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21178 ارسال
من دلم برای لیختشتاینر سوخت ! 2 بار اشاره کرد که تعویضش کنند ولی کونته محل نزاشت :nish:

#397
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
منم فک میکنم میتونیم در آینده به ایستیگاریبیا امیدوار باشیم, فقط باید روی ذهنیتش بیشتر کار بشه... تکنیک فردیش خوب بود.

#398
bianco vino71

bianco vino71

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7849 ارسال
یه چیزی رو یادم رفت بگم این مسابقه می تونه سند افتخار سری آ باشه با تمام اتفاقاتی که بر کیفیت سری آ تاثیر گذاشت هنوز میشه این کیفیت رو ازش دید

#399
sedaa

sedaa

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 638 ارسال
دم بر و بچ گرم ولی اگه کلودیو بود...

#400
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
من دیشب تو حین این بازی داشتم با خودم تو اتوبوس کرمانشاه قم برای خابیدن کلنجار میرفتم و وقتی اون محمد بی شعور :دی: بهم مسج زد نیمه اول 2 بر 0 باختیم خاب که کلا پرید و نامرد هم تا صبح ساعت 8 مسج دیگه نزد که بازی مساوی شده منم فکر کردم باختیم و تو اون وضعیت حالم دوچندان بد شد ولی خوب صبحش یه مقدار هوا رو واسم گرم کردش خوشحالم که کونته تونسته تیم رو به این وضعیت برسونه که بازی 2 بر0 باخته رو مساوی میکنیم من که خیلی امید دارم





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی