پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مائوریتزیو ساری - Mr 33

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
696 پاسخ برای این موضوع

#301
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

نمیدونم چه قدر تحلیل های کارشناس ها رو رصد میکنید،اکثر ـشون میگن ساری { تا بدین جا}  اثر خاصی تو یووه نذاشته

 

 

-الان که پوچیتینو آزاده چرا نریم سراغش؟


  • mory, Aminvo, AliReZaZa و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#302
AliReZaZa

AliReZaZa

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2181 ارسال
  • LocationTehran,Iran

یادتونه که ناپولی یک مدت زیباترین بازی های اروپا رو زیر نظرهمین ساری ارائه میداد؟ 

 

تا به حال دقت کردید بازیکنای ما چرا نصفشون از استپ یک توپ ساده عاجزهستن؟ حتی توی یک پا به توپ عادی لنگ میزنن؟ بعد مثلاً انتظار داریم که ساری بال بازی کنن؟ یا انتظار داریم توپ سرضرب بزنن و پاس بدن؟

 

 

خب این موضوع مشکلش علنا بخاطر مربیه که نمی تونه مشکلات روحی روانی تیم رو حل کنه. اتفاقی که تو باشگاهای دیگه می افته اینه که تا مربی که از این لحاظ ضعیفه یا با تیم به مشکل خورده رو برکنار می کنن و دقیقا از هفته بعد با مربی جدید تیم شروع می کنه به بردن. پس اینجا مشکل از مربیه که اونطور کواد میپره به کاپیتان تیم، رونالدو عصبیه و دلیخت هنوز هول میشه تو صحنه ها. افت روحی تیم کاملا مشخصه

مثلا سر لیست اروپا. الگری 2 سال لیخت رو گذاشت کنار اما لیخت روحیه ش که کم نشد بالاتر هم رفت تا خودش رو به مربی ثابت کرد و برگشت به تیم اصلی ولی این بچه سوسول (امره چان) اینطور نیست و علنا بهم ریخته. بد بود بدتر هم شد و الان هم میتونه مدعی شه که کنار گذاشتن از لیست اروپا مشکلم بوده و ربطی به کیفیت شخمیم نداره. مربی باید رو بازیکناش شناخت داشته باشه که کی رو خط بزنه براش بد نمیشه؟ روحیش بهم نمی ریزه؟ برعکس انگیزه میشه برای ثابت کردن خودش؟ (این همه از الگری شاکی بودیم این نقطه قوتش بود)

 

از طرفی تیمی که هسته اصلیش دو بار رفته فینال اروپا یعنی از لحاظ بازیکنی غنیه. پس مشکلی از لحاظ ساری بال وجود نداره

قطعا همه لیست 24 نفره یووه از 11 تای اصلی ناپولی بهترن و دی لورنتیس آرزوشه یکی از بازیکنای یووه رو به تیمش بدن. حتی همون امره چان چلغوز 

 

پس نتیجه گیری من اینه که همه اینها توجیهات برای پیرمردی به اسم ساریه که شجاعتش رو بخاطر سن بالاش از دست داده وگرنه جلوی این تیمای درجه سه ایتالیایی که میشد تغییر سیستم داد، رقیب برای دلیخت تراشید و خیلی چیزای دیگه


  • El rey leon, Aminvo, tecra و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#303
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6044 ارسال
  • LocationKhorram Abad
با اولین باخت سرمربی عوض کنیم؟ عادلانه نیس و اصلا یووه همچین باشگاهی نیس!

در مورد تاثیر ساری ب نظرم زوده البته ک تاثیراتی هم داشته! آلگری 5 سال تیمو با تفکرات خودش برده جلو. 5 سال زمان کمی نیس عمریه برا خودش! حالا فقط با 5 ماه نمیشه انتظار داشت بی نقص باشیم. البته منظورم این نیس ب ساری هم پنج سال وقت بدیم اما کمتر از یک فصل هم بی رحمیه! بازیکنا الان بین تفکرات آلگری و ساری معلقن! ن میتونن مثل دوران آلگری بازی کنن ن ب کیفیت مدنظر ساری رسیدن زمان بیشتری لازمه!

اما در مورد پوچتینو! ساری ی سرمربی تازه کار نیس ک زود اخراجش کنیم اما بر فرض ک اخراجش کردیم آیا پوچ نسبت ب ساری دستاوردهای بیشتری داشته ک ریسک تغییرو ب جون بخریم؟! برتری نداره واقعا! اگه اومد و وضعیت تیم بهتر نشد و شاید بدتر هم شد تو دردسر بزرگتری میفتیم! اینجا از ساری ناراحت بودیم ک چرا تو چلسی 6 تا از سیتی خورده! پس چطور 7 تا خوردن پوچتینو رو هضم کنیم؟!

پایان فصل ب احتمال زیاد سرمربی های بهتر از پوچتینو هم در دسترس خواهند بود ب نظرم خودشم تا اون موقع سرمربی تیم دیگه ای نمیشه دلیلی نداره شتابزده عمل کنیم...
  • GioVanni Agnelli, mory, eⁿzº و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#304
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

بحث اولین باخت نیست،

 

ما این فصل از همون بازی اول هم خوب بازی نیمکردیم و هنوزم خوب بازی نمیکنیم. 

تقریبا تموم بازی ها رو با اختلاف یک گل بردیم. تقریبا همیشه هم با جرقه های  نوبتی از دیبالا، هیگواین، کاستا و رونالدو بردیم. هیچ وقت مث ادم بازی نکردیم.

 

 

 

پوچیتینو رو از این جهت مطرح کردم که میدونیم یووه تو همین تابستان هم به دنبالش بود و (احتمالا) این پوچیتینو بود که تو اون مقطع ترجیح داد با تاتنهام ادامه بده.

من تعجب نمیکنم اگر پوچتینو رو قبل از پایان همین فصل یا برای فصل بعد روی نیمکت یووه ببینیم.


  • GioVanni Agnelli, mory, Aminvo و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#305
AliReZaZa

AliReZaZa

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2181 ارسال
  • LocationTehran,Iran

با اولین باخت سرمربی عوض کنیم؟ عادلانه نیس و اصلا یووه همچین باشگاهی نیس!


من که بشخصه منظورم تغییر مربی نبود دقیقا هم بهمین دلیلی که گفتی
دیگه یه مربی مث چیرو فرارا چقد باید گند بزنه که وسط فصل اخراجش کنن وگرنه کلا این قضیه تو DNA یووه نیست
  • mory, Aminvo, tecra و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#306
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3755 ارسال

 @AliReZaZa

علیرضا  به نظرت اگر از مصدومیت های مزمن و همیشگی امثال رمزی - خدیرا - کاستا - بگذریم آیا مجموعه ی خط میانی و هافبک ما از نظر کیفیت و ثبات در ارائه ی میزان متوسطی (نه عالی ) از ملاک های یک بازیکن خط میانی مثل دوندگی و پرس - تکل های مناسب - ضربات سر مناسب - توانایی ارسال پاس های خوب و توی در و یا شوتزنی و ایجاد ارتباط بین خطوط دفاع و حمله ...چقدر موفق بوده و یا هست ؟ با لاخره من هوادار باید از خدیرا کدام یک از معیارهای یک هافبک خوب رو توقع داشته باشم ؟ ...همین سوال در مورد متوئیدی یا امره جان یا بنتانکور یا برنادسکی یا رمزی نیز وجود داره ...

علیرضا یعنی شما اعتقاد داری اگر خدیرا - متوئیدی - بنتانکور - برنادسکی یا جان در زیر دست مربی دیگری یا تیم دیگری بودند الان در حال درخشش و با کیفیت بودند ؟

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به هیچ عنوان قصد حمایت از ساری و شرایط فعلی تیم رو ندارم و خودم بارها از احتیاط و ترس ساری از اعمال تغییرات مثبت در تاکتیک و نفرات تیم انتقاد کردم ولی ...

ولی معتقدم خط میانی ما از کیفیت لازم برای انجام یک بازی منسجم و روان و حمایت از خط دفاع و ایجاد خوراک برای خط حمله خالی شده و اگر پیانیچ رو فاکتور بگیریم مخصوصا برای یک بازی مالکانه کاملا دست خالی هستیم .


  • Aminvo, AliReZaZa, tecra و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#307
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

تا اینجای فصل از لحاظ تیمی خوب عمل نکردیم ولی من هم با نظر دوستان موافقم و اصلا تعویض مربی و یا اخراج مربی اون هم مربی که فصل اولش هست و نتایج خوبی هم گرفته کاملا ناعادلانه نیست. 

 

نتایج تیم ساری تا اینجای فصل بد نبوده و بحثی در این خصوص نیست، بیشتری انتقادی که به تیم ساری میشه نوع بازی تیم هست که هیچ سازماندهی و پویایی در تیم دیده نمیشه. خیلی ها معتقد هستند که با این خط هافبک نمیشه ساری بال بازی کرد. باید خدمت دوستان عرض کنم با این خط هافبک فوتبال عادی هم نمیشه بازی کرد چه برسه به ساری بال.

 

خدیرا: علی رقم درک بالای خدیرا از جاگیری و حرکات تیمی ولی اصلا بازیکن چابکی به حساب نمیاد و بازی سازی چشمگیری هم نداره و فقط زمانی که دو هافبک چابک دیگه در تیم هستند میشه از چنین بازیکنی استفاده کرد. 

 

متوییدی: توانایی تخریب بسیار بالا، بازی خوانی خوب، دوندگی بسیار زیاد و پوشش زیادی از قسمت های زمین

 

امره جان، هافبکی با ویژگی های خدیرا ولی با توانایی بازی سازی های بیشتر و شوت زنی، ولی در امر تخریب و جاگیری به طور قابل ملاحضه ای ضعیف تر از خدیرا هست.

 

بننتانکور: زمان ساری بسیار پیشرفت کرده و دراه استعداد هایی از خودش نشون میده، دوندگی بسیار زیادی هم داره ولی متاسفانه قدرت بدنی نسبتا پایینی داره ولی نوع حرکت و پوشش به صورتی همست که خیلی محسوس  نیست.

 

پیانیچ: بازی سازی تیم که علی رقم سرعت و دقت قابل قبولش در پاس دهی، اصلا توانایی حفظ توپ و خارج کردن تیم از فشار و استرس ناشی از پرس تیم حریف را نداره، ضمن اینکه قابلیت برداشتن یار ماقبل را نداره و سرعت حمل توپش هم قابل قبول نیست. قدرت تخریب نداره ولی دوندگی قابل قبولی داره. ویژگی های مثبتش دید خوب، پاس های دقیق و قابلیت تصمیم گیری سریع  در پاس دادن هست که هرسه مهترین ویژگی های هست که یک فرد باید داشته باشه تا بتونه به عنوان یک رجیستا به بازی گرفته بشه ولی این بازیکنان نیاز به ویژگی های جانبی دارند که اونها را از دیگر هافبک های وسط متمایز می کنه و باعث میشه به رده کلاس جهانی وارد بشند، به نظرم پیانیچ ویژگی خاص دیگه ای نداره و علی رقم اینکه در این سه مورد خیلی خوب هست ولی کمبود های زیادی داره. 

 

رابیوت: بازیکن خوبی هست و تا جایی که من از بازی هاش در پاریس به یاد دارم حمل توپ  خوبی داره، تکنیک فردی قابل قبولی داره، در درگیری ها خوب میتونه شرکت کنه و توانایی حفظ توپ هم داره. 

 

رمزی: مهمترین ویژگی رمزی همیشه مصدوم بودنش هست چیزی که در آرسنال هم بهش معروف بود. علی رقم ویژگی هایی خوبی که داره هیچ حسابی روی این بازیکن نمیشه کرد. 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

دوستان چه پیشنهادی برای خط هافبک با این بازیکنان دارند؟؟ آیا با این بازیکنان در خط هافبک میشه سبک مورد نظر ساری را پیاده کرد. در کنار این ها مشکلات خط حمله را هم اضافه کنید. 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

الان 30 دقیقه پایانی بازی اینتر و بارسلونا را داشتم می دیدم، دی یانگ عجب بازکنی هست. با این سن کم در تیمی مثل بارسلونا هم توانایی خودش را تونسته نشون بده به نظرم و میدان داری خوبی می کرد.  واقعا تیم ما نیاز به همچین بازیکنانی داره . 


  • mory, eⁿzº, AliReZaZa و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#308
AliReZaZa

AliReZaZa

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2181 ارسال
  • LocationTehran,Iran

مرتضی جان مجبورم کردی با رسم شکل منظورمو نشون بدم  :1: 

 

l5y4_untitled.png

 

این ترکیب خوشگلیه که ساری توی فصل اولش توی ناپولی داشت. خط هافبک زیبایی داره، اینطور نیست؟ این خط هافبک پر مهره!! همون خط هافبکیه که کمک کرد هیگی 36 تا گل بزنه توی اون فصل و رکورد بیشترین گل زده توی یک فصل سری آ رو بشکونه. خط هافبکش همون خط هافبکیه که ساری بال رو معروف کرد

 

مرد و مردونه! کدوم یکی از این سوگلی ها رو حاضری یه دقیقه توی یه بازی دوستانه (و نه رسمی) یووه بازی بدی؟

یعنی واقعا از مجموعه خدیرا و متویدی (قهرمانان جام جهانی)، بنتانکور و ربیوی با انگیزه، رمزی تکنیکی و پیانیچ خلاق نمیشه یه خط هافبک مثل خط هافبک فصل اول ساریدرآورد؟

 

من نمیگم خط هافبک یووه بهترین خط هافبک تاریخه و ازین حرفا ولی بقیه تیم ها هم خیلی بهتر نیستن. یه نگاه به ترکیب بارسا بندازید. واقعا این نفرات در حد خط هافبک زمان ژاوی- اینیستا ست؟ ولی باز با این وجود می تونن آمار خوبی تو گلزنی داشته باشن

 

نتیجه گیری اینکه (با فرض اینکه ساری این فروم رو می خونه :1: ) جناب ساری دنبال توجیه نباش! بچست به ترکیبت و کیفیتشون رو ارتقا بده و رو فاکتور های روانشناسی و مدیریت خودت کار کن و دنبال بهونه نباش 

 


  • mory, Aminvo, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#309
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

امشب ببینم چ میکنی مربی من ب تو امییید دارم ...


  • mory, Aminvo, tecra و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#310
Jack Sparrow

Jack Sparrow

    بی وفا

  • اعضا
  • 2636 ارسال

مرد و مردونه! کدوم یکی از این سوگلی ها رو حاضری یه دقیقه توی یه بازی دوستانه (و نه رسمی) یووه بازی بدی؟
یعنی واقعا از مجموعه خدیرا و متویدی (قهرمانان جام جهانی)، بنتانکور و ربیوی با انگیزه، رمزی تکنیکی و پیانیچ خلاق نمیشه یه خط هافبک مثل خط هافبک فصل اول ساریدرآورد؟



آقا حالا بحث رو اگه بکشونیم به جزئیات یکم سلیقه ای میشه؛ ولی نظر شخصی من اینه هیچکدوم از هافبکای یوونتوس حتی به سطح مارک همشیک نزدیک هم نیستن.
واسه خط هافبک ویژگی های انفرادی هر کدوم از هافبکا چندان تاثیرگذار نیست، این ترکیبشونه که تاثیرگذار واقع میشه؛ مثلا همین خط هافبک ناپولی جورجینیو نقش بازیساز عمقی رو بازی میکرد، آلان یه هافبک تخریبی و پرانرژی و دونده بود و همشیک هم بار تهاجمی رو به دوش میکشید و بازیساز یک سوم تهاجمی بود. تو یوونتوس هافبکا همه از دم تخریبین غیر پیانیچ ...
تازه بگذریم از اینکه اینسینیه هم ضمن اینکه در نقش یه وینگر بازی میکرد از خلاقیتش هم بهره میبرد و بقیه مهاجما رو تو موقعیت قرار میداد؛ کاری که از داگلاس کاستا میکشیم ولی همش مصدوم میشه !

واقعا این خط هافبک فعلی یوونتوس اصلا بین چند خط هافبک برتر سری آ تو این چهار پنج سال اخیر قرار میگیره ؟
  • mory, eⁿzº, Aminvo و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#311
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4148 ارسال

تو تیم ساری اگر پیانیچ خب بازی نکنه تیم با مشکل مواجه میشه

پیانیچ تو برخی بازیها عالی ولی تو یک سری بازی ها کم اثر هست..

 

باقی بازیکنان خط هافبک یووه مانند خدی و متو و چون هیچ اثر بخشی در تیم ندارند امار نگاه کنید به تعداد گلهای زده و یا پاس های حیاتی


  • mory, Aminvo, tecra و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#312
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

بدبختی قیافه و تیپ درست درمونی هم نداره.

 

ته سیگار میذاره تو دهنش ، دور دهنش هم کف میکنه  :fp:  حال به هم زنه 

 

 

__________

 

ولی یه سری بازیکن ها به صورت فردی زیر دستش پیشرفت کردند. مثل بنتانکور


  • mory, Aminvo, tecra و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#313
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21171 ارسال

- به نظرم مشکل یووه فقط فنی نیست، بلکه بازیکنان یووه به لحاظ روحی و انگیزشی مشکل دارند.

نمیشه منکر این شد که برخی از بازیکن ها زیر نظر ساری حتی پیشرفت هم داشتند ولی کلیت تیم، اون عملکردی که ازشون انتظار میره رو ندارند.

بخشی از این مسئله رو میشه در تفکرات تاکتیکی ـه سرمربی جست و جو کرد و بخش دیگه (که به نظرم بزرگتر هست) مربوط به مسائل غیر فنی ـه تیم ـه.


  • mory, eⁿzº, Aminvo و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#314
اون که من دوسش دارم

اون که من دوسش دارم

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2581 ارسال

اما دیدار مقابل لورکوزن از جنبه دیگری نیز برای مائوریتسیو ساری اهمیت دارد.

او تا به حال در 21 بازی اروپایی در تیم های مختلف مغلوب نشده و اگر یوونتوس بتواند در بازی امشب امتیاز بگیرد، سرمربی ایتالیایی از این حیث رکوردشکنی خواهد کرد.

 

مائوریتسیو ساری در این رابطه گفت:

"21 بازی بدون شکست در در اروپا؟ من جایی خواندم که 22 بازی طولانی ترین رکورد شکست ناپذیری در بازی هایی اروپایی است. اگر بازیکنان در دیدار مقابل لورکوزن برنده نشوند ، من آنها را می کشم. بی شک خاطره انگیزترین دیدار برای من در رقابت های اروپایی، پیروزی فصل قبل در فینال لیگ اروپا روی نیمکت چلسی مقابل آرسنال است."

 

راه دوری بین ما نیست

اما باز اینم زیاده
تنها پیوند من و تو
دست مهربون باده

ما باید اسیر بمونیم
زنده هستیم تا اسیریم
واسه ما رهایی مرگه
تا رها بشیم می میریم

کاشکی این دیوار خراب شه
من و تو با هم بمیریم
توی یک دنیای دیگه
دستای همُ بگیریم

شاید اونجا توی دل ها
درد بیزاری نباشه
میون پنجره هاشون
دیگه دیواری نباشه


  • mory, eⁿzº, Aminvo و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#315
AliReZaZa

AliReZaZa

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2181 ارسال
  • LocationTehran,Iran

آقا حالا بحث رو اگه بکشونیم به جزئیات یکم سلیقه ای میشه؛ 

 

آقا نگو دیگه جان من  :1: آلان خوب بود یه پیشنهاد 2زاری از تیمای درجه 1 اروپا داشت. 

همشیک رو من دوستش داشتم ولی هرگز از یه حدی بالاتر نرفت

همونطور که گفتی بحث سلیقه ست ولی اینو قبول کن که این بازیکنایی که تو علاقه ت بهشون بیشتره :1:  هیچکدومشون تجربه اروپایی پیانیچ - خدیرا- متویدی رو ندارن و بالاتر از مرحله گروهی اروپا رو ندیدن :1: تجربه ملی شون رو هم که نگم  :fp: 

یه مسئله دیگه هم امیدوارم بهت برنخوره: همیشه مرغ همسایه برامون غازه. همین متویدی اگریووه نبود آرزومون بود که قهرمان جهان و فیکس تیم ملی فرانسه بیاد توی تیممون بازی کنه و مینالیدیم که تیممون دوندگی متویدی رو کم داره ولی حالا که یووه ست به چشممون نمیاد! و بهش میگیم اسب کم عقل! :2: 

 

 

تو تیم ساری اگر پیانیچ خب بازی نکنه تیم با مشکل مواجه میشه

 

 مسیم تو بارسا خوب بازی نکنه تیمش دچار مشکل میشه. پیانیچم مسی ما. ایرادش رو متوجه نمیشم

بهرحال هر تیمی به یه بازیکن وابسته ست

لیورپول به فن دایک، بارسا به مسی، سیتی به دی بروینه و استرلینگ و ....


  • mory, Aminvo, tecra و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#316
Jack Sparrow

Jack Sparrow

    بی وفا

  • اعضا
  • 2636 ارسال
^
بحث سر تجربه نیست، چون اگه هافبکای یووه همین فاکتور تجربه رو هم نداشتن نمیتونستیم تو روزای بدمون برنده از زمین خارج شیم.
جدا از بحث آلان و همشیک و جورجینیو، ساری تو ناپولی هر بازی دقیقه هفتاد همشیک رو میکشید بیرون و زیلینسکی رو می اورد و زیلینسکی طراوت تیم رو حفظ میکرد. اینجا باید دعا دعا کنیم یه وقت فکر تعویض به سر ساری نزنه و امره یا بنتانکور نیان داخل یا سوتی بدن یا لب محوطه کاشته بدن.

خط هافبک خوبی نداریم؛ منظورم این نیست که خدیرا بده یا متوییدی بده یا پیانیچ بده، هیچکدوم همدیگه رو تکمیل نمیکنن.

گفتی کدوم یکی از بازیکنای ناپولی رو حاضری تو یووه بازی بدی؛ بذار منم یه سوال بپرسم ازت، تو کدوم یکی از هافبکای فعلی تیم رو حاضری جای پیرلو/مارکیزیو/پوگبا/ویدال بذاری ؟
  • mory, eⁿzº, Aminvo و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#317
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3755 ارسال

علیرضا  کدوم یک از هافبک های فعلی تیم ما به غیر از پیانیچ میتونن در یک تیم درجه یک اروپایی بازی کنند ؟ :nish:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بهمن ساری اصلا مدلش جزو مربیان برانگیزاننده نیست ...انتظار کارهای انگیزشی از ساری نمیشه داشت .


  • GioVanni Agnelli, eⁿzº, Aminvo و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#318
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4004 ارسال

آقا یه سوال ، من از فوتبال چیزی سرم نمیشه ،یه عزیزی بیاد منو راهنمایی کنه لطفا !! تاکتیکمون واسه گل زدن چیه ؟؟
 


  • mory, Aminvo, tecra و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

80a.jpg


It is sometimes hard in times like these to understand God's way. Why would he allow nine innocent people to be run down in the prime of their lives by a senior citizen who, perhaps, shouldn't be driving? It is then that we must understand God's sense of humor is very different from our own. He does not laugh at the simple "man walks into a bar" joke. No, God needs complex irony and subtle farcical twists that seem macabre to you and me. All that we can hope for is that God got his good laugh, and a tragedy such as this will never happen again.


#319
اون که من دوسش دارم

اون که من دوسش دارم

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2581 ارسال

بهتر از دوران الگری شدیم 

ولی هنوز هم با کارهای ترکیبی و پاسکاریهای زیبا غریبه ایم

این بازی رو ایتالیایی بردیم

 

برای ساری خوشحالم که به رکورد خوبی رسید

شکستن یه تیم المانی در المان هم کار بزرگی بود که در تاریخ یووه ثبت میشه 


  • Orphée, mory, eⁿzº و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#320
Jevdelffon

Jevdelffon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1016 ارسال

امیدوارم ساری دیگه فهمیده باشه تو لیگ قهرمانان باید بیشتر وقتا مثل بازی دیشب با لورکوزن،ریسک کرد و سه مهاجم اصلی رو بازی داد. هر چند خیلی بعید میدونم همچین چیزی دیگه تکرار بشه و بازی دیشب هم فقط بخاطر صعود از قبل بود که همچین کاری کرد


  • Orphée, mory, Aminvo و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                cover_1440_x93r.jpg






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی