پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

چه سرمربی ؟

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
874 پاسخ برای این موضوع

#1
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6043 ارسال
  • LocationKhorram Abad

1.ماسیمیلیانو آلگری

سرمربی فعلی یووه که پنجمین فصل خود را در این باشگاه سپری میکند در 4 فصل گذشته با 4 دو گانه ی داخلی پیاپی و کسب دو سوپرکاپ ایتالیا و 2 فینال لیگ قهرمانان آمار دهان پرکنی از خود به جای گذاشته است آلگری در فصل جاری با حذف زود هنگام از جام حذفی و شکست در مقابل اتلتیکو مادرید در بازی رفت بیش از هر زمان دیگری جایگاه خود را لرزان می دید اما با نمایش استثنایی در بازی برگشت و صعود به مرحله تا حدودی توانست خشم هواداران بیانکونری را کاهش دهد باید دید سرنوشت یووه ی آلگری در اروپا به کجا ختم می شود . در صورت عدم قهرمانی در اروپا شانسهای بسیار کمی را برای حضور وی روی نیمکت یووه برای فصل بعد را میتوان متصور بود!

2.آنتونیو کونته

سرمربی سابق بیانکونری از جدی ترین گزینه ها برای تصاحب نیمکت این تیم میباشد. کونته که در فصل 2012-2011 اینبار در قامت سرمربی به یووه بازگشت و توانست با سه قهرمانی پیاپی سری آ و کسب دو سوپرکاپ این باشگاه را مجددا به اوج برگرداند. کونته پس از سه فصل از یووه جدا و سرمربی تیم ملی ایتالیا شد وی پس از دو سال حضور در آتزوری و با نمایش قابل قبول تیمش در یورو 2016 از ایتالیا جدا و به عنوان سرمربی جدید چلسی برگزیده شد دون آنتونیو فصل اولش در انگلیس را با قهرمانی در لیگ برتر این کشور به پایان رساند وی همچنین فصل بعد توانست چلسی را به مقام قهرمانی جام حذفی انگلیس برساند اما نارضایتی مسئولین چلسی باعث شد کونته از لندن خارج شود. وی در حال حاضر بیکار می باشد

3.دیدیه دشان

دیگر گزینه فرانسوی یووه باز هم یکی از بازیکنان سابق باشگاه است. دیدیه دشان که قبلا به عنوان بازیکن سابقه قهرمانی در اروپا را به همراه بانوی پیر در کارنامه خود دارد در فصل 2007-2006 نیز به عنوان سرمربی توانست تیم محبوبش را از منجلاب سری بی بیرون بکشد و دوباره راهی سری آ کند. دشان بعد از قهرمانی با یووه در دسته پایین تر یووه را ترک کرد و به کشورش بازگشت و هدایت مارسی را در دست گرفت دشان با کسب نتایج قابل قبول به همراه مارسی توانست به سمت سرمربیگری تیم ملی کشورش نیز دست یابد! فرانسه دشان در سال 2016 توانست به مقام نایب قهرمانی مسابقات یورو 2016 که در فرانسه برگزار میشد برسد وی دو سال بعد قاطعانه تیم ملی کشورش را قهرمان جام جهانی 2018 روسیه کرد تا جایگاه خود را به عنوان سرمربی تیم ملی کشورش محکم کند. قرارداد دشان با تیم ملی فرانسه تا سال 2020 اعتبار دارد (بعد از پایان یورو 2020)

4.پپ گواردیولا

سرمربی اسپانیایی باشگاه منچسترسیتی یکی از جذاب ترین و البته پرخرج ترین گزینه ها برای یووه به شمار میرود. گواردیولا بعد از به دست آوردن تمامی افتخارات ممکن و رقم زدن بهترین نتایج تاریخ باشگاه بارسلونا این تیم را ترک و به بایرن مونیخ پیوست. در سه فصلی که پپ در بایرن حضور داشت این تیم جامهای داخلی را کسب کرد اما در اروپا به نتایج خوبی دست پیدا نکرد تا با اتمام قراردادش به منچسترسیتی انگلیس بپیوندد! پپ در ابتدا در انگلیس با مشکلات زیادی رو به رو شد اما کم کم وضعیت تیم را بهبود بخشید و در فصل دومش توانست لیگ برتر انگلیس را فتح کند و در این فصل تا به اینجا منچسترسیتی را در صدر جدول لیگ برتر انگلیس نگه داشته است. وی همچنین جامهایی مانند جام اتحادیه و سوپرکاپ انگلیس را هم در کارنامه خود جای داده است. اما همچنان پپ بعد از جدایی از بارسا در اروپا یک بازنده تمام عیار بوده است! وی تا سال 2021 با سیتیزن ها قرارداد دارد و رسما اعلام کرده قصد جدایی از شهر منچستر را ندارد اما محرومیت احتمالی سیتی از لیگ قهرمانان اروپا میتواند نظر وی را تغییر دهد!

5.سایر گزینه ها

بعد از 5 گزینه بالا که شانسهای اصلی تصاحب نیمکت سرمربیگری بیانکونری می باشند به نامهایی مانند اوزه بیو دی فرانچسکو، مائوریتزیو ساری، مائوریسیو پوچتینو و ... می رسیم! هر چند شانس این افراد بسیار کم میباشد اما اگر توافق لازم با 4 گزینه اصلی حاصل نشود بعید نیست شاهد حضور یکی از این سرمربیان کم افتخار در باشگاه یوونتوس باشیم.


-------------------------------------------------------

خیلی با زدن تاپیک تو این مقطع راضی نبودم چون هنوز کار آلگری تموم نشده مخصوصا با کنار رفتن اصلی ترین گزینه (زیدان) دیگه خیلی بحث جانشین آلگری داغ نیست اما به درخواست های مکرر دوستان زدم تاپیکشو... فعلا نظری در این مورد ندارم!


  • حامد, GioVanni Agnelli, mory و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#2
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6043 ارسال
  • LocationKhorram Abad
فقط اگه گواردیولا راضی بشه بیاد بدک نیس!
  • حامد, mory, Aminvo و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#3
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4144 ارسال

به غیر از گواردیولا باقی الترناتیوها چنان بهتر از الگری نیستن...


  • حامد, mory, Aminvo و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#4
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

حود گواردیولا با بایرن نجومی و الان من سیتی هیچ جام اروپایی نبرده ....اما گزینه جذابی برا یووه هست 

 

زیدان ک ارزششو پرز میدونه الان سومین باره ک از یووه میقاپه

 

الگری علیه السلام و لا غیر  :1:

 

هر مربی باشه باید هجومی تر کار کنه وگرنه با عوضکردن سیستم چیزی عوض نمیشه الگری هر سیستمی رو تست کرده


  • mory, Aminvo, Signora Omicidi و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#5
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال

مربی باید از جنس باشگاه باشه کافیه به بارسای گودزیلا، ریال زیدان، اتلتیک سیمئونه، بایرن هاینکس نگاه کنید اینا از اعتماد به مربیای خودی ضرر نکردن.

 

کنته و دشان به همه ترجیح می دم. (البته عشقم در اولویته  :1:)

 

مربیای غیر خودی مربیگری یووه براشون صرفا فقط جزئی از شغلشونه اما برای کنته دشان زیدان فراتر از از اینهاست.

 

دی فرانچسکو نشون داده می تونه گزینه مناسبی باشه برای یووه. چرا ؟ چون دی فرانچسکو استاد 4-3-3 هستش و تیم یووه هم که الان پر از وینگره  :1: نقطه ضعفش هم مثل علگریه تو نقل و انتقالات به باشگاه فشار نمیاره  :fp: همین هم باعث اخراجش از رم شد. تابستان گذاشت مونچی هر کاری می خواد بکنه اخراجش هم کاملا ناعادلانه بود از اول فصل مشخص بود رم امسال تیم نیست. نمی دونم چه انتظاری ازش داشتن.

 

اما

 

اگر بخوام یه مربی غیر خودی انتخاب کنم فقط سیمونه اینزاگی رو دوست دارم رو نیمکت یووه ببینم  :worship: 


  • GioVanni Agnelli, Orphée, mory و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#6
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3746 ارسال

قبلا هم خدمت دوستان گفتم علاقه دارم تا کلوپ بیاد سرمربی یووه بشه ...

صد در صد کلوپ مربی بی عیبی نیست ولی وقتی لیورپول فعلی رو نگاه می کنم چیزهایی داره که به دل آدم چنگ میزنه .

لیورپول تیم پرستاره ای نیست و بعضی از همین معدود ستارگان فعلی این تیم هم زیر دست کلوپ نامی برای خودشون دست و پا کردند و قبل از اون نام پرآوازه ای نداشتند ...یووه فعلی رو هم که نگاه می کنم نهایتا همون 3 یا 4 ستاره رو توی ترکیبش داره و بقیه بازیکنان متوسط یا خوبی هستند که مربی باید از اونها استفاده کنه .

در باشگاهی مثل یوونتوس این مهمه که مربی ای که سکان تیم رو به دست میگیره خیلی وابسته به مهره ها و حضور صد در صدی ستارگان در تیمش نباشه و پیش از همه بتونه یک تیم منسجم و قدرتمند بسازه و از پتانسیل تیمش استفاده کنه .

اما اصلی ترین شاخصه ای که من در لیورپول دیدم مسئله ی کیفیت بازی و نوع نگرش کلوپ به شیوه ی بازی تیمش هست ...در بازی لیورپول توازن خوبی در دفاع و حمله دیده میشه ...از سمت دیگه نمیشه از سرعت بسیار بالا در جابجایی توپ در بین خطوط و همینطور پرس بسیار سنگین تیم کلوپ در نقاط مختلف زمین غافل شد .

تیم کلوپ یک تیم منفعل نیست بلکه دنبال این هست که مشت اول رو حواله ی صورت حریفش کنه ...

به نظرم اگر بخوایم فوتبال مدرن امروز رو تعریف کنیم سرعت و پرس دو تا از ستونهای اصلی اون هستند که بدون اونها نمیشه جایی در بین بزرگان برای خود باز کرد .

البته اینقدر از نتیجه گرایی صرف دلزده شدم که حاضرم یووه حتی 3 یا 4 سال قهرمان ایتالیا نشه اما فوتبال دلچسبی بازی کنه .

............................................................................................................................................................................................................................

زیدان که برگشت رئال و گواردیولا هم من بعید میدونم مدیران یووه بخوان تیمی باب میلش بسازند و بیارندش ...

فکر می کنم گزینه ی بعدی یک مربی ایتالیایی اما نه چندان مشهور باشه که هم توی نقل و انتقالات موی دماغ مدیران نشه و هم انگیزه های فراوانی داشته باشه ...دوست دارم اگر این اتفاق افتاد گاسپرینی مربی یووه بشه .


  • GioVanni Agnelli, eⁿzº, Aminvo و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#7
Signora Omicidi

Signora Omicidi

    Golden man

  • اعضا
  • 3848 ارسال
  • LocationAhWaS
به نظرم اسم تاپیک مورد داره
این تاپیک نباید نظر سنجی موقتی باشه
کلا مثل چه بازیکنی باید اکتیو باشه و انتقادات پیشنهادات نقات صعف و قوت و . بررسی و تحلیل مزایا و عیوب سرمربی و همچنین مقایسه سرمربیان قبلی با فعلی و یا اینده توش باید بحث بشه
حالا باز تصمیم گیرنده شومایین
درمورد 5 گزینه شما میتونی اسم علگریو خط بزنی حتی اسامی دی فرانچسکو دی زربی مورینیو فریزرا نونو اسپرتینو پوچینیو و . همگی شایستگی بهتری نسبت به علگری دارن
الگری داره نون ستاره هاش رو میخوره دریغ از تاکتیک دریغ از استفاده مناسب از بازیکنا رریغ از هوش دریغ از عدم لجاجت عدم از شعور داشتن و توهین نکردن ب اساطیر و هواداران و تاریخ باشگاه
علگری تموم شدست
حتی ونگر رو مناسب تر از الگری میدونم
  • Aminvo, tecra, Georgia و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#8
Jack Sparrow

Jack Sparrow

    بی وفا

  • اعضا
  • 2635 ارسال
بنظر من که بهترین زیدان بود که از دست رفت ...

اگه امسال فاتح UCL شدیم دیگه سرمربی فصل بعد واسم تفاوت چندانی نداره؛ اصلا تیمو بدن دست فابیو گروسو ...
  • mory, eⁿzº, Aminvo و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#9
cr7

cr7

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 701 ارسال

10 قهرمانی پشت هم تو سری ا یکی از اهداف مهم باشگاهه

 

غیر از الگری و کنته ، خریته سکان یووه بدیم ب یک مربی بی تجربه


  • Aminvo, Signora Omicidi, tecra و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

spinning-juventus.gif FORZA JUVENTUS Juventus.png

مهربان تر و پوست کلفت تر باشید(علیرضا و من)

 

 

 


#10
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21144 ارسال

- در تنها مسئله ای که مطمئن هستم این هست که ادامه دادن با آلگری بزرگ ترین ظلم در حق یووه ست.

این تیم هیچ آینده ای نداره با آلگری، حتی اگه 3 قهرمانی پیاپی CL به دست بیاریم.


  • mory, Aminvo, Signora Omicidi و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#11
drughi1990

drughi1990

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 715 ارسال
  • Locationzahedan
گزینه هایی ک از جنس خود یووه ان دو تدجیح میدم ب بقیه ببن کنته و دشام و زیدانی ک دیگه جز گزینه ها نیست هرکدوم بیاد فرقی نمیکنه
  • Aminvo, Signora Omicidi, tecra و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#12
Mohamadjuve100

Mohamadjuve100

    هوادار یوونتوس

  • بن شده
  • 440 ارسال
پپ و کلوپ به ترتیب بهترین گزینه ها هستن ولی خیلی بعیده جدا شن. به نظرم بعد این دو، پوچتینو گزینه ی جذابیه یه مربی جوون و بادانش ولی در عین حال با تجربه که خوب بلده از جوون ها بازی بگیره، تیمش هم فوتبال خوبی بازی میکنه. نتایجش هم تو اروپا و هم بین اون همه تیم ثروتمند جزیره مشخصه!
خودش هم قبلا نخ داده بود که اجدادم تورینی هستن.
گویا بند فسخ قراردادی داره در حد 20-30 میلیون دقیق نمیدونم. یکم پرداختش برای یه مربی زیاده ولی خب میشه مذاکره کرد.
  • Aminvo, Signora Omicidi, tecra و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
پس تحمل کن، تحمل ستون بودن را:<br><br />ستونی از نور که فقط پرندگان کور <br><br />بَرو تکیه می‌زنند.

#13
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال


با آدم خوش شانسی طرفیم که به هر نحوی شرایط، اتفاقات، نتایج و قرعه ها براش طوری پیش رفته که صرفا وجهه اش حفظ بشه و قهرمان دیده بشه، این وسط نه به یووه چیزی فراتر از انتظارات رسیده و نه آینده ای ساخته شده

یووه فعلی صرفا در خدمت قهرمان سازی و حفظ وجهه ی مربیش هست، بدون دستاوردی شایسته و درخور

الان میبینید و معتقدید از لحاظ فنی روی نیمکت لنگ میزنیم، این لنگ زدن رو من اون فصلی که قهرمانی رو با اون میلان قدرتمند به یووه ی کونته واگذار کرد دیدم

در کل آلگری رفتنی نیست که بخوایم در مورد جانشینش حرف بزنیم
  • GioVanni Agnelli, Aminvo, Signora Omicidi و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#14
AliReZaZa

AliReZaZa

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2181 ارسال
  • LocationTehran,Iran

این تیم هیچ آینده ای نداره با آلگری، حتی اگه 3 قهرمانی پیاپی CL به دست بیاریم.

 

میشه بپرسم آینده رو چی تعریف می کنید؟ مگه قهرمانی تو CL هدف یووه و هر باشگاه اروپایی نیست؟

 

+ الگری اگه برامون قهرمانی CL بیاره مجبوریم بازیای تیمشو حالا حالاها تحمل کنیم چون واقعا بهترین گزینه نیمکت میشه! من قهرمانی CL میخوام از یووه، حالا اگه با بازیای چرک الگری بدست بیاد برام مهم نیست. خون دل خوردیم این همه سال جلوی هوادارای تیمهای دیگه بخاطر تعداد قهرمانیامون، حالا نمی تونم تحمل کنم کنته یا هر مربی دیگه بیان و به جای نزدیک کردن تیم به این هدف، برعکس تیم رو از قهرمانی دور کنن. به هر تیمی 10 تا بزنی و رونالدو 40 تا گل بزنه تو هر فصل و دیبالا 20 تا، شاید برای بیننده تلویزیونی جذاب باشه ولی برای طرفدارای قدیمی یووه با این همه حجم از حسرت بدون قهرمانی اروپا ارزشی نداره (یادمون هم نره که یووه هیچ وقت تو تاریخش چشم نواز بازی نمی کرده، پس الگری خیلی گزینه عجیبی برای این تیم با این ریشه نیست)

 

+ من رای ندادم چون با نظر جناب dreamer موافقم. جای این تاپیک الان و اینجای فصل نیست. فصل تموم شه و کارنامه الگری بیرون بیاد، اگه قهرمان CL بشیم من خودم شخصا میرم تورین ت..ماشو میبوسم وگرنه امیر قلعه نوئی رو هم به الگری ترجیح میدم! پس برای جواب این پرسش صبر می کنم تا انتهای فصل


  • Aminvo, tecra, Senmorta و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#15
alex 4ever

alex 4ever

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 362 ارسال

ما چرا نمیتونیم لذت ببریم از برد تیم؟ :fp: @moha684 الگری واقعا خوش شانس نیست، ولی خب میدونی که: fortune favors the brave. ;) فارغ از اینکه چه کسی سرمربی تیمه، به یک حدی از موفقیت رسیدیم که فقط دنبال یه موضوع میگردیم خاطر خودمونو مکدر کنیم...

 

اگر الگری بره، فقط و فقط دشان و پپ بین اینایی که ردیف شدن صلاحیت پر کردن جاش رو دارن. گرچه فکر میکنم اگر این فصل قهرمان نشیم هم احتمال نگه داشتن الگری بالای 50 درصده، علی ای حال رای من دشانه. پپ دست نیافتنیه و مفت گرون. کونته هم که قبلا صحبتش مفصل رفت. سایر گزینه ها هم خب اسمش روشه! :1:


  • Aminvo, tecra, Senmorta و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#16
Signora Omicidi

Signora Omicidi

    Golden man

  • اعضا
  • 3848 ارسال
  • LocationAhWaS

بله شهر که خالی بشه طرف هفتیر کش میشه

بعد این همه توهین از الگری و حقارتی که هو.اداران و تاریخ باشگاه رو زیر سوال برد یه معجزه از طرف خدا و عالی بودن  فوق ستاره ای مثل رونالدو باعث شده الگری فنا از قار بیان بیرون و عرض اندام کنن

توجه کردین امسال دیگه متکی به چند ستاره شدیم که در نبود اونا در حد اسپال ضعیف میشیم؟؟ نمونش یکیش همین رونالدوست

کلا علی رقم گل زنی های اول فضل مانژو  همینطور درخشش پارسال دیبالا باس گفت عملا دیگه نمیتونه بازی درخور این دو به نمایش بگیره ازشون

دقیقا دیبالا و  مانژو دارن نابود میشن داگلاس که فرقی نداره کلا اعتقاد انچنالنی بهش نداره و تو ترکیب الگری و افکارش جای چندانی نداره

میرسیم به بنتانتکور واقعا این همه استعداد داره این بشر اما چرا نمیتونه ازش خوب بازی بگیره ؟؟

ما 18 امتیاز اختلاف داشتیم اگه قرار بود ببازیم چرا پیانیچی گه سه روز قبلش 13 کیلومتردوندگی داشته رو فیکس بازی داده چرا به جای مانژو کین سر حال رو فیکس نزاشت چرا یه تیم سرحال رو نزاشت تو ترکیب ؟؟؟؟؟؟ دلیلش فقط یک چیزه عدم برنامه داشتن عدم اعتماد و عدم اون چیزی که تو شلوار سیمونه بود تو شلوار رونالدوست اما تو شلوار علگری نیست

 

علگری اگه امسال ما رو قهرمان سی ال هم بکنه به اندازه 8 سال اینده تیم رو میزنه خراب میکنه دقیقا سال های بعد به مشکل بزرگی میخوریم و تیم هیچ پوست اندازی و پلنی برا اینده نداره

متاسم متاسفم که دیوی مثل غلگری تیم محبوبمو نابود کرده


  • Aminvo, tecra, L'Avvocato و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#17
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

من به دشام رای دادم چون گورادیولا که گفته نمیام تا موقعی که سیتی منو بیرون نندازه ، کنته همه که ازمایششو تو اروپا داده و هیچ قهرمانی نداره، همین آلگری 100% بهتره ازش ، عملاً دشام شدنی تر و منطقی ترینه 


  • Aminvo, Signora Omicidi, tecra و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#18
alex 4ever

alex 4ever

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 362 ارسال

بله شهر که خالی بشه طرف هفتیر کش میشه

بعد این همه توهین از الگری و حقارتی که هو.اداران و تاریخ باشگاه رو زیر سوال برد یه معجزه از طرف خدا و عالی بودن  فوق ستاره ای مثل رونالدو باعث شده الگری فنا از قار بیان بیرون و عرض اندام کنن

منظور جنابعالی بنده هستم؟ :1:  اگر آره خیلی راحت نقل قول بگیر تا بحث شکل بگیره گرامی. هوایی زدن دومعنی بیشتر نداره: یا بازخورد به پستت برات مهم نیست (که خب خود این مساله مشخص میکنه ارزش پست رو) یا استدلال توپری پشت پستت نداری. حالا باز خوددانی :53:


  • Aminvo, Signora Omicidi, tecra و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#19
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

ما چرا نمیتونیم لذت ببریم از برد تیم؟ :fp: @moha684 الگری واقعا خوش شانس نیست، ولی خب میدونی که: fortune favors the brave. ;) فارغ از اینکه چه کسی سرمربی تیمه، به یک حدی از موفقیت رسیدیم که فقط دنبال یه موضوع میگردیم خاطر خودمونو مکدر کنیم...

اگر الگری بره، فقط و فقط دشان و پپ بین اینایی که ردیف شدن صلاحیت پر کردن جاش رو دارن. گرچه فکر میکنم اگر این فصل قهرمان نشیم هم احتمال نگه داشتن الگری بالای 50 درصده، علی ای حال رای من دشانه. پپ دست نیافتنیه و مفت گرون. کونته هم که قبلا صحبتش مفصل رفت. سایر گزینه ها هم خب اسمش روشه! :1:


brave? ناموسا؟ کوتاه بیا فرهاد :1:

این سال ها که یووه ی الگری رو دیدم چیز زیادی از حیث فنی ندیدم، بازیهای بزرگی که خوب بودیم هم حتی کیفیت فنی متفاوتی که متاثر از مربی بوده باشه ندیدم، چیزی که دیدم تلاش مضاعف بازیکنامون بوده که اونم حاصل شرایط و جو روانی ایجاد شده بوده وگرنه تقریبا همیشه همون سانتر از جناحین بوده و بعضا حصول نتیجه
  • Aminvo, Signora Omicidi, tecra و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#20
Signora Omicidi

Signora Omicidi

    Golden man

  • اعضا
  • 3848 ارسال
  • LocationAhWaS

منظور جنابعالی بنده هستم؟ :1:  اگر آره خیلی راحت نقل قول بگیر تا بحث شکل بگیره گرامی. هوایی زدن دومعنی بیشتر نداره: یا بازخورد به پستت برات مهم نیست (که خب خود این مساله مشخص میکنه ارزش پست رو) یا استدلال توپری پشت پستت نداری. حالا باز خوددانی :53:

 مگه تو علگری فنی ؟؟؟

فعلا که تو پست هات چیز فنی خاصی ندیدم که افتخار دیپلای کردن رو بهت بدم :nish:


  • alex 4ever, Aminvo, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی