پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

کریستیانو رونالدو - The GOAT

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
1514 پاسخ برای این موضوع

#61
L'Avvocato

L'Avvocato

    هوادارِ یوونتوسِ سابق

  • اعضا
  • 1481 ارسال

قدری متّه‌ی مرحوم ویتگنشتاین رو قرض بگیریم :1:

 

.....

دیگه بدتر از برگشت کاناوارو به یووه که نیست ، هست ؟؟
نچسب تر از هیگوایین که نیست ، هست ؟
بدتر از دنی الوز که مصاحبه نمیکنه میکنه ؟
پیر تر از انلکا که نیست ؟ هست ؟
بی خاصیت تر از آمائوری که نیست هست ؟
رفتنش از یووه کمر شکن تر از بونوچی با اون تعصبش نیست .. هست ؟
ههههعی .. نفس عمیق میخوام

 

سجاد جان! منظور دقیقتون رو از این مقایسه‌ها متوجه نشدم؛ این دو معنی به ذهنم متبادر می‌شه: 

 

موارد بالا چیزهایی بدی هستند که برای یووه رخ داده و انتقال رونالدو بدتر از اون‌ها نیست ولی فی‌الواقع به صورت مجرد چیز بدیه. به عبارت دیگه: اومدن رونالدو بده ولی نه به بدی برگشتن کاناوارو، رونالدو بازیکن نچسبیه ولی نه به نچسبی ایگوائین، بد مصاحبه می‌کنه ولی نه به بدی اون دلقک، پیره ولی نه به پیری آنلکا، بی‌خاصیته ولی نه بی‌خاصیت‌تر از آمائوری، اومدنش از لحاظ تعصب کمرشکنه ولی نه به کمرشکنی رفتن بونوچی.

 

موارد بالا چیزهای بدی هستند که برای یووه رخ داده برعکسِ انتقال رونالدو که اتفاق خوبیه؛ افراد مخالف فرض کنن انتخاب بدیه ولی خاطرشون باشه که ما تصمیم‌های خیلی بدتری هم داشتیم پس راضی باشید و مخالفت نکنید :1:  

 

---------------------------------------------------------------

 

کاناوارو برگشت ولی ای کاش بر نمی‌گشت

ایگوائین برای من نچسب نبود ولی می‌تونستیم پولِ بادآورده‌ی پوگبا رو بهتر خرج کنیم

اون دلقک رو آوردیم ولی ای کاش نمی‌آوردیم. حاصل در تاریخ افتخارات یووه؟ یک نایب قهرمانی کنارِ اون پرتعدادهای دیگه و سعی در گند زدن به پرستیژ باشگاه

آنلکای پیر رو آوردیم ولی کاش نمی‌آوردیم، شدت حماقت؟

آمائوری بی‌خاصیت یا بی‌شخصیت رو آوردیم که ای کاش نمی‌آوردیم(جای بحث دارد)

بونوچیِ باتعصب(؟) رو دادیم رفت که استثنائاً با این یکی مشکلی ندارم :1:  :fp:

 

 

این آخری رو اگه شما مختصر یا مشروح تکمیل بفرمایید مشکل ادراک منظور بنده رو به تمامی حل خواهید کرد :53: :

 

 رونالدو را داریم میاریم که..........


.

.

.

.

.

.

.


هجوم( حجوم :frusty:) -راجع به(راجب) - علی‌رغم - حواس - انضباط - زمینه(ضمینه :fp: ) حضور(حظور:frusty:) - مزخرف(مضخرف) - دردِ دل(درد و دل)- توجیه( توجیح ) - دست مریزاد - نصیب - حاضر(حاظر :frusty: ) - کج دار و مریز - لهجه


وگرنه = در غیر این‌صورت

مگه نه = مگه اینطور نیست؟


#62
juvenilia-xs

juvenilia-xs

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 273 ارسال

اتفاقا درست می فرمایند . این اتفاق ، بدتر از هیچ کدوم ازونا نیست . اما چرا !!؟؟

 

به نظر من ، چون اون موقعا نمی دونستیم چه کسانی مدیریت باشگاه محبوبمون رو عهده دار شده ن . ولی الان می دونیم و از هر غلطی که دارند میکنند زیاد تعجب نمی کنیم.

 

منم یه سوال از بچه های فروم دارم. جوابش رو برای خودم نمی خوام. مقصود توش هست: فقط قبلش تاکید کنم این مقایسه نیست به هیچ وجه - پس با سفسته (صفسته-سفصته-صفصطه-سفسطه-صفسطه-سفصطه :22:) برخورد نکنید .

 

آیا این اومدن "رونالدو" بیشتر خوشحال و راضیتون میکنه یا موندن یک فصل بیشتر "بوفون" توی تیم؟

یه جور دیگه ش : از نیمدن "رونالدو" بیشتر ناراحت میشید یا دیدن "بوفون" در لباس تیم دیگه؟ (بخصوص اگر با رونالدو به پاریس بخوریم و رونالدومون به بوفونشون گل بزنه) :22:

 

واقعا متاسفم برای باشگاهی که اسطوره ها و استعدادهاش و مفت ول می کنه و قانون گذاشته هر کسی رفت خوش اومد. ولی ازون ور به خاطر سود مالی که واقعا هم نیاز نیست ، هزار جور جلسه ی سراسری تشکیل میدن و سعی میکنن حقوق سرسام آور یه یارو رو هرجوری که شده تامین کنن. کجا مدیران قبلیمون اینقد سبک سر بودن ؟؟

 

به شخصه مطمئنم اگر یکم پول به کارلوس توز می دادن و نمی ذاشتن بره ، قطعا این چند سال یک UCL گرفته بودیم. مخصوصا با حضور ویدال و پیرلو و پوگبا و دیبالا (یا حتی بعضی ازینها). ضعف تیم، مسائل مالی یا نبودن بازیکن فرازمینی نبوده و نیست. ما "لیدر" نداریم تو مجموعه. من اگر بازیکن تیم باشم قطعا هدفم از خوب بازی کردن ، خوشحال کردن آنیلی و الکان و ماروتا و ... نخواهد بود.

 

این سیاست بازای احمق، "ندود" و "ترزگه" رو به تیم چسبوندن . کسانی که با وجود تعصبشون به نظر نمی رسه آدمای شورشی و اعتراض کننده ای باشن. ولی آلکس و بوفون و احتمالا مارکیزیو رو فراری میدن . چون می دونن اونها این شرایط رو قبول نخواهند کرد و روزی به حرف می اومدن.

 

بذارید من اشتباه کرده باشم. و امیدوارم اشتباه کنم. چون وجدانا از پسرفت و توی گل گیر کردن یوونتوس خوشحال نخواهم شد.


  • eⁿzº, Aminvo, Signora Omicidi و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

 


#63
Gin

Gin

    گین / محمد

  • اعضا
  • 719 ارسال

حالا شاید نیادا  :1:  اینجوری برگ زرین دیگری در حوزه مسخره کردن یوونتوس و هودارا توسط مدیران ثبت میشه  :1:

همچنان احساس می‌کنم که نمیاد   :fp:

اگر نیومد هم مبادا تصور کنید که اون پول رو صرف خرید های بزرگ دیگه می‌کنیم... خیر! ولی فروش های احتمالیمون انجام خواهند شد  :yes1:


  • mory, eⁿzº, Aminvo و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

کافی‌ است چشمانم را بازکنم تا دوباره آغاز شود دودِ بشریت...


#64
ES

ES

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 9 ارسال

DhWgdlcXc.jpg

 

جنبه اقتصادی

 

نحوه سرمایه‌گذاری روی این پروژه از مبلغ پروژه اهمیت بیشتری داره. یوونتوس یکی از منظم‌ترین نظام‌های اقتصادی ورزشی رو داره و اینو مدیون مجموعه فیات/اکسور هست.

این نظام اقتصادی صرفاً مبتنی بر فوتبال نیست و موفقیت های ورزشی بخشی از مجموعه بزرگتری رو تشکیل میدن که روی بقیه فرزندخوانده‌های EXOR هم تا امروز اثرش رو گذاشته و بلعکس. شهر تورین، فراری، فیات و یوونتوس 4 وجه اصلی یه نظام اقتصادی هستند که ورزشی و غیرورزشی از هم تاثیرات مستقیمی میگیرند.

نه مدیران ورزشی یوونتوس نه حتی آنیلی به تنهایی هیچ کدوم عامل این انتقال نبودند، بلکه این یه تصمیم فراورزشی از طرف هیئت مدیره FCA/Exor و بطور مشخص همکاری John Elkann و Sergio Marchionne به عنوان مدیرعامل فیات بود. اون‌ها قراره رونالدو رو به رأس ماشین تجاری/تبلیغاتی Jeep-Fiat-Masserati تبدیل کنند. مارکیونه نابغه اقتصادی فیات هست. این ایتالیایی-کانادایی از وقتی که مدیرعامل فیات شد و اون رو از یه شرکت درحال ورشکستگی نجات داده محور تمام موفقیت‌های فیات بوده. یه گزارش مختصری ازش رو میذارم اینجا:

 

 

سوالی که ذهن خیلی از طرفدارها رو مشغول کرده اینه‌که چطور در این نظام اقتصادی منظم یوونتوس که بعضاً چند میلیون سرنوشت یه انتقال رو عوض میکنه یووه حاضر میشه فراتر از جیب ورزشی خودش -و نه فراتر از نظام اقتصادیش- سرمایه گذاری نزدیک به 320 میلیون انجام بده! چرا همین 5 فصل پیش ماروتا برای انتقال آگرو 5 پرواز مستقیم به لندن میکنه و در آخرین لحظات نقل و انتقالات باوجود توافق روی حقوق 7 میلیونی بازیکن حاضر به پرداخت 45 میلیون دلار هزینه جابجایی (که اختلاف چندانی با رقم پیشنهادی یووه نداشت) نشد یا 3 سال پیش حتی سفر و ملاقات حضوری آنیلی -چیزی که تا امروز هرگز سابقه نداشته- هم نمیتونه پرز/هیگائین رو قانع کنه که به یوونتوس بیاد اما امروز فقط برای یه نقل و انتقال حاضر به سرمایه گذاری 300میلیون دلاری هستند؟

 

جواب رو با یک مثال ساده و کوتاه قابل توضیح هست.

تا حالا فکر کردید چرا برای یک وام ازدواج 20 میلیونی باید ماه‌ها علافی کشید و ضامن پیدا کرد و تعهد داد و چه و چه اما یک تاجر با دردسری به مراتب کمتر میتونه وام‌های چند میلیاردی دریافت کنه و حتی بهش تشویق/تخفیف‌های اقتصادی هم داده بشه؟ جواب کمی فراتر از تصورات معمول مثل رانت و وجود فساد اقتصادی هست. این موضوع نه فقط در ایران در همه دنیا کم و بیش یکسان هست و علت اون استعداد و اعتبار تولید سرمایه هست. یک متقاضی وام ازدواج میتونه هیچ استعداد بخصوصی در تولید سرمایه و برگشت پولی که تقاضا میکنه نداشته باشه اما یک صاحب سرمایه این استعداد و قدرت مالی رو داره تا اعتبارات بسیار هنگفتی رو در مدت معینی به سود های کوتاه مدت و بلند مدت تبدیل کنه.

 

همین داستان برای کریستیانو رونالدو هم اتفاق میوفته. آنیلی همین چند روز پیش اعلام کرد حاضر نیست برای میلنکوییچ ساویچ چیزی نزدیک به 100 میلیون پرداخت کنه همونطور که روند انتقال خیلی از استعدادهای بزرگ دیگه به یوونتوس فقط بخاطر اختلافات مالی اندک میسر نشد. دلایل واضحه؛ مهم‌ترینش نبود پارامترها/تضمین‌های برگشت سرمایه در کوتاه مدت و بلند مدته.

اما این موضوع در مورد رونالدو اصلاً محلی از اعراب نداره! چرا؟ بیایم یه نگاهی سریع بندازیم به بازار سرمایه:

 

rtterwerw.png

 

در 3 روز ارزش سهام یوونتوس 22% معادل 151 میلیون یورو افزایش داشته! با در نظر گرفتن هزینه نزدیک به 320 میلیونی کل این نتقال، رونالدو همین حالا بدون حتی 1 دقیقه بازی برای یوونتوس نیمی از هزینه‌ای که در طول 4 سال برای یوونتوس هزینه خواهد اشت رو جبران کرده! همچین تاثیری در یک بیزینس ورزشی بی‌سابقه بوده.

رونالدو 122 فالوئر در فیسبوک، 133 میلیون در اینستاگرم و 74 میلیون فالوئر در توئیتر داره! با اختلاف اثرگذارترین شخصیت ورزشی دنیا به حساب میاد. برای مقایسه LeBron James پرهوادار ترین شخصیت ورزشی آمریکای شمالی -که اخیراً در 33 سالگی قراردادی به ارزش 150 میلیون دلار برای 4 سال با Lakers امضا کرد- در همه شبکه‌های اجتماعی کمی بیش از 70 میلیون فالوئر داره.

رونالدو بازیکنی هست که سالانه بطور متوسط ~950 هزار پیراهن میفروشه و فکر نمیکنم توضیح اینکه این سرمایه‌گذاری در بازاری که Dembélé نزدیک 145 هزینه داره یا پیشنهاد 180 میلیونی لیورپول برای Asensio رد میشه چقدر مفت‌ بحساب میاد.

 

DhZluf7WAAAsH.jpg

باتوجه به حقوق 30میلیونی رونالدو باید تا قبل از پرداخت مالیات 55میلیون بهش حقوق بدند+100 میلیون هزینه انتقال در مجموع 320 میلیون هزینه. به عبارتی 80میلیون در سال!

 

همونطور که آنیلی در جلسات هیئت مدیره قبلاً هم اشاره کرده بود یوونتوس به لحاظ ورزشی به سختی قابل پیشرفته ولی هنوز تازه شاهد شروع پروژه اقتصادی یوونتوس هستیم. رونالدو برای یووه یه سکوی پرتاب در دنیای تجارت خواهد بود و چه با بردن لیگ قهرمانان یا بدون اون با اومدن رونالدو برند Juventus میتونه به حدی از شهرت دست پیدا کنه که شاید بیش از یک دهه بود اون رو از دست داده بود.

 

به غیر از اون نباید فراموش کرد ذهنیت تیمی که میتونه رونالدو رو جذب کنه با قبل از اون قابل مقایسه نیست. من فکر میکنم وجود رونالدو علاوه بر تاثیرات ورزشی و اقتصادی روی رویکرد باشگاه در آینده هم تثیر خواهد گذاشت و ورود سوپربازیکن‌ها به یووه و حتی ایتالیا با دردسر کمتری انجام میشه کما اینکه تا همین الان هم روند جذب ستاره‌ها به یووه قابل مقایسه با 7 سال گذشته نیست.

هنوز ماروتا و آنیلی در مادرید هستند که روی جزئیات موضوع مذاکره کنند. تا امروز رونالدو به یوونتوس قول داده و پرز هم در ملاقات با مدیر برنامه‌های رونالدو لفظی قبول کرده که با 100 میلیون این انتقال رو انجام بده. باید دید مذاکرات چه روندی پیدا میکنه ولی گمانه‌زنی هست که شنبه 7/7 قراره آنیلی و ماروتا با رونالدو وارد تورین بشند!

 

مورد آخر هم تصوری هست که هواداران دارند بخصوص هواداران ایرانی. از اونجایی که احساسی‌تر هستند و یه منفی‌گرایی خاصی هم نه فقط در مورد یووه که بواسطه فشارهای اجتماعی/اقتصادی/سیاسی تمام جهان‌بینی اونها به زندگی رو تحت تأثیر قرار داده، باعث شده واکنش های عجیب و منفی داشته باشند.

ورود رونالدو یا هر شخصیتی با اثرگذاری رونالدو برای یوونتوس یه موهبت هست. اینکه با اومدنش، طرفدارای متعصبش رو هم باخودش همراه میکنه اتفاقاً آرزوی یووه و سرمایه‌گذارها ست. بدون وجود اونها این سرمایه‌گذاری اصلاً معنی نداشت و البته بهتره فراموش نکنید بطور کلی طرفداری اکثراً با بازیکن شروع میشه. خیلی ها وقتی شروع به فوتبال دیدن کردن طرفدار یوونتوس نبودن ولی طرفداری یوونتوس رو با دل‌پیرو شروع کردن . اتفاقاً اون ها هم در زمان خودشون دل‌پیرو فن بحساب میومدن ولی الان بالاترین احترام رو در بین هواداران یوونتوس دارند . همینطور برای جی‌جی بوفون، یا ستاره های قبل تر. بعضی ها به رنگ ها تعصب خاصی نشون نمیدن و با بازیکن زندگی میکنن. بهتره درک کنیم هیچ‌کدوم از ما درست نمی‌گیم ولی هردو به اندازه هم حق داریم از فوتبال لذت ببریم.
 

 

فقط سوالی که همچنان باقی مونده اینه که پولی که قراره برای هزینه رونالدو پرداخت بشه از جایی غیر از فوتبال میاد. این چیزیه که آنیلی و بایرنی ها در خرید نیمار به PSG اعتراض داشتن و یوفا هم تحقیقات انجام داده. 

فیات برای یوونتوس نیست و بالعکس. پس این قضیه چطوری میتونه توجیح بشه؟!

 

این 2 موضوع با هم تفاوت دارند و ما هم هنوز از جزئیات زیاد خبر نداریم و باید منتظر بمونیم اخبار بیشتری بگیریم ولی فعلاً در حد یه جمله میشه گفت نه اینطوری نیست.

 

آخرین پادکست RadioVS مفصل راجع بهش صحبت کرده. خبرنگار چندتا فاکتور رو اشاره میکنه:

1) اینکه میگه یه بخشی از هزینه‌ها از فروش هیگائین که با آزاد شدن حقوقش تقریباً 35-30 از هزینه‌ها کاور میشه و فروش‌های دیگه ای از این دست.

2) معتقده Jeep میتونه رقم اسپانسرشیپ رو تا 40 میلیون در سال اضافه کنه.

3) قرارداد رونالدو با نایکی اونو مجبور میکنه در اسپانیا 50% قرارداد رو بده به مادرید! این میتونه در ایتالیا و یووه عوض بشه

4) یووه اگر بتونه رونالدو رو جذب کنه حتماً بهای بلیط رو به شکل قابل ملاحظه‌ای بالا میبره و این با وجود رونالدو برای هواداران کاملاً قابل درکه

5) قراردادهای اسپانسرینگ دیگه میتونه تا 30% رشد داشته باشه

 

یه اشاره  دیگه هم به بازار سهام داره که تو متن اشاره کردم و در آخر معتقده فیات مستقیماً هزینه ی انتقال رو نمیده ولی از رونالدو به عنوان یه سفیر استفاده میکنه و معلومه که پول خوبی هم براش میده. و البته که معتقده با رونالدو احتمال برنده شدن لیگ قهرمانان و سود سرشارش هم خیلی به کل داستان کمک میکنه


  • mory, eⁿzº, Heypnotism و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#65
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2515 ارسال

^^^

 

ممنون، خیلی جامع و کامل بود..

 

فقط سوالی که همچنان باقی مونده اینه که پولی که قراره برای هزینه رونالدو پرداخت بشه از جایی غیر از فوتبال میاد. این چیزیه که آنیلی و بایرنی ها در خرید نیمار به PSG اعتراض داشتن و یوفا هم تحقیقات انجام داده. 

فیات برای یوونتوس نیست و بالعکس. پس این قضیه چطوری میتونه توجیح بشه؟!


  • mory, eⁿzº, Aminvo و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#66
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6043 ارسال
  • LocationKhorram Abad
چقد این مندز ایجنت خوب و کار بلدیه... کانسلو رو بی دردسر آورد اما اوج کارش این انتقال رونالدو هست واقعا همه کارا تا این لحظه رو دوش مندز بوده ماروتا فعلا از دور نظاره گر بوده و مندز رو فرستاده تو دهن شیر! حالا اگه رایولا بود هم سر ما هم سر رئال و هم سر بازیکن کلاه میذاشت! البته ک ایشون هم قطعا این وسط سهمش محفوظ خواهد بود...

امیدوارم این همکاری ادامه باشه...
  • eⁿzº, Aminvo, Signora Omicidi و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#67
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
درود
#### دوستانی که حوصله اراجیف بنده رو ندارند مطلب رو اسکیپ کنند چیز مهمی داخلش نیست ####
دقیقا منتظر بودم ازون دسته مخالفین این انتقال ،امیرخان دست به تاچ ببره چونکه همچین شخصیتی داره و همیشه نسبت به صحبت هایی که میکنه مسئولیت پذیر هست اینطوری نیست که یک چیزی بگه و بعدش فرار کنه غیب بشه ..

" تمام اتفاقات بالا که سوال کردم بد بودن ، ولی اون بد ها باعث نمیشن که ما بخواهیم به یک اتفاق بد دیگه تن بدهیم " کلمات و جملات داخل " ..... "خط بالا چیزی بود که من از صحبت های شما برداشت کردم
من هم متوجه صحبت هاتون هستم ، اما پشت سوال های من چیزی نهفته بود ، شما داخل یکی از تاپیک ها که الان به خاطر ندارم عرض کردید با انتقال رونالدو جوان :دی به یوونتوس بخشی از مسیر طرفداری یوونتوس براتون مخدوش یا حداقل دل چرکین میشه و نمیتونید مثل سابق به یوونتوس علاقه داشته باشید .. من این سوال هارو پرسیدم تا به این نتیجه برسیم
اگر با معیار های یوونتینی فن های ایرانی پیش بریم در نتیجه :: یوونتوسی جماعت اقتدار و قداست باشگاهش و هوادار هاش و مدیراش خیلی وقته خدشه دار شده ، چرا ؟
چونکه دلپیرو الهه ی من و خیلی از شماها با ملاک ها و معیار های من دراوردی مدیریت از تیم به خارج هدایت شد ، قطعا اگر زمانی برای یوونتوسی نبودن باید انتخاب میشد اون تایم سال ۲۰۱۲ بود که هیرو و اسطوره میلیون ها یوونتوسی مث یک بیگانه از تیم رفت ..
کاپیتان یوونتوس جناب کونته وقتی ازش در رابطه با تبانی سوال میشه اظهار بی اطلاعی میکنه [ واس این منبعی ندارم ولی ۳ ۴ سال مطمئنم منبعشو داشتم و تو نشریات دیده بودم همچین صحبتی رو اما الان قابل پیگیری نیست برام ]
یوونتوس با سرمربی قرار داد میبنده که به یوونتوس کج دهنی کرده بوده [ حضرت مکس ]
یوونتوس مهربون ترین و فداکار ترین بازیکن ۲۰ سال اخیرش کاپیتان تیمش جیانلوییجی بوفون رو مورد بی مهری محض قرار میده و حتی بهش پیشنهاد تمدید نمیده [ بقول دوست خوبم پویا از ته دل ارزو میکنم بوفون بره پاریس تا بیش از پیش بر همگان محرض بشه تصمیمات مدیریت راجبه اینکه بهترین دروازبان تاریخ رو چطور دیپورت کردن به فغانس .. ]
یوونتوس دست به خرید هر بنجلی از هر تیمی میزنه ، هرنانس و ... سایر دوستان
یوونتوس از لحاظ اقتصادی ۹۰ میلیون به ناپولی میده و هیگوایینی رو میگیره که عملا هیچ درامدی براش به ارمغان نمیاره و فقط مث جارو برقی مال باشگاه و صد البته اعصاب و روان هواداران رو میبلعه ..
یوونتوس خیلی کارهای بد انجام داده ، خیلی مارو رنجونده ، پس اگر قرار بود از باشگاه دل بکنیم همین چند وقت پیش که باید اینکارو میکردیم .. هرچند که به زعم من ورود رونالدو به خودی خود بد نیست شاید مشکلاتی داشته باشه ، اما خوبی هاش اینقد با اختلاف زیاده که بدی هاش اصلا به چشم نمیاد ..

اما جواب سوال شما ، در صورت ورود جناب سی عار سون بی خاصیت به یوونتوس به چی میرسیم ؟
از نظر اقتصادی حتی اگر ۳۰۰ میلیون خرج بشه تقریبا هممون مطمئن هستیم که این مبلغ و حتی بیشترش به یوونتوس بر میگرده .. همتون بیشتر از من حقیر در جریان این قضیه هستید و بیشتر میدونید راجبش پس باقیه مسئله اقتصادی رو میسپارم به خودتون و وجدانتون ..
از نظر ورزشی یوونتوس قاتل ترین مهاجم وقت و یکی از بهترین های تاریخ رو میخره که این اتفاق رو میشه بهترین خرید چند سال اخیر دونست رونالدو در ۳ فصل اخیرش در یو سی ال بالای ۵۰ گل زده به تنهایی ، کل باشگاه یوونتوس در ۳ سال اخیر چند گل به ثمر رسونده ؟ ایا این انتقال بی خاصیت خواهد بود ؟ جواب با وجدان شما ..

این نگرانی وجود داره و شنیده میشه که رونالدو بی غیرت هست ، من از شما میپرسم اون بی غیرته که دقیقه ۹۰ بازی یوونتوس رئال درحالیکه یوونتوس ۳ بر صفر جلو هست تا ۶ قدم محوطه خودشون برمیگرده و توپ میگیره ؟ اون بی غیرته که وقتی تو رئال هربار بهش توهین میشه با گلزنی هاش به رئال جون میده ؟ بی غیرت میتونه تو فینال یورو ۱۶ مث ابر بهار برای کشورش گریه کنه ؟

در صورت حضور سلطون به یوونتوس لول باشگاه نه تنها یک واحد بلکه چندین واحد بالا میره همین شایعات حضورش و این سهام و فلان و بیسار همه چیز رو نشون میده شاید بگید تو از سهام چه میفهمی ، دقیقا درست میفرمایید من از سهام و بورس اطلاعی ندارم و تخصصی ندارم فقط بصورت اماتور شنیده هارو میشنوم و دیدنی هارو میبینم حالا اگر کسی اطلاعات جامع تری داره لطف کنه منو هدایت کنه ..

حضور رونالدو چه تاثیری در روحیه تیم داره ؟ رونالدو یک شخصیت کاملا و ذاتا برنده است .. اسکولز میگه یک بار کسی رو دعوت کردیم خونه رونالدو و رونالدو تو زمین تنیس ازون مهمون شکست میخوره .. دو هفته بعد اینقد رونالدو تمرین میکنه و دوباره مهمون رو دعوت میکنه با بازی تنیس و اون رو شکست میکنه .. همچین شخصیت با پشتکاری داره قدم میذاره تو تیم .. کاپیتان بوفون بعد گل دوم تو فینال کاردیف کم مونده بود بزنه زیر گریه ولی رونالدو بعد گل مانزوکیچ داشت میخندید و بازیکنای تیمشو تهییج میکرد .. ( شخصیت برنده ) یوونتوس یک تیم لوزر در اذهان عمومیه وقتشه که این رو تغییر بده این کار با یک بازیکن میسر نمیشه ولی قدم اولش با یک بازیکن میتونه شروع بشه .. مخصوصا اگر اون شخص رونالدو باشه ..

مورد بعدی رونالدو اعتماد به نفس رو به تیم میاره ، نمیدونم بازی اسپانیا پرتغال رو دیدید یا نه ؟؟ کدوم بازیکن یوونتوس قیافه ای به مصممی رونالدو قبل از زدن ضربه ایستگاهی داشته تو چن سال اخیر ؟ قبل ضربه ایستگاهی به هرچیز که شما بگید قسم مطمئن بودم توپ گل میشه .. یارو مث شیر غرش میکرد مث یوزپلنگ نفس میگرفت و مث عقاب تیربین شده بود مث خر دقت میکرد و مث افعی مصمم بود !!!! اصلا امکان نداشت اون توپ گل نشه ..

و در نهایت رونالدو دنبال سکو پرتاب نیست !! این یوونتوسه که دنبال پرش هست ، رونالدو همه چی کسب کرده تو ۱۰ سال اخیر .. ۵ توپ طلا داره که هیچکدوم از بازیکن های یوونتوس فعلی بجز بوفون [ که بمیرم واسه غربتش دیگه بازیکن یوونتوس نیست ] توپ طلا رو از نزدیک هم ندیده .. رونالدو پوگبا ۲۲ ساله نیست که دنبال شهرت باشه رونالدو دنبال شهر ۸ میلیونی منچستر نیست که بخاطرش تورین ۴۰۰ هزار نفری رو رها بکنه . اون چیز هایی که واس ویدال و پوگبا و هرکسی که یوونتوس رو ترک کرده و میکنه واسش رویاست واس رونالدو خاطره است پس میخوام نتیجه بگیرم رونالدو نمیاد تورین تعطیلات .. میاد تا کرییرش رو پر افتخار تر بکنه

₩ حالا میتونید بعضی هاتون گیر بدید که اره یوونتوس رو اوردی پایین رونالدو رو بردی بالا تو هوادار قدیمی نیستی و عشق باشگاه و اسطوره هاشو نمیفهمی و ازین دست صحبت ها ، من فقط در جواب میتونم بگم باشه حق با شماست شما قدیمی هستید شما عشق باشگاه رو درک کردید شما خفن هستید شما دلپیرو رو کشف کردید شما با دلپیرو خاطره دارید ما با دیبالا و درکل اینکه من بشخصه حقیرترین طرفدار یوونتوس بدون هیچ تاریخ هداداری و هیچ دلیل خاصی طرفدار تیم هستم که از قضا بخاطر جهت وزش باد الان هم یوونتوس فن باقی موندم نماد یک انسان بادی به هر جهت هستم

-از همه اینها گذشته من دلم تغییر میخواد
من هوادار دلم ریسک میخواد هیجان میخوام .. رنگ و بوی جدید میخوام دوس دارم ببینم تیمم یجور جدید شده از انتقال رونالدو استقبال میکنم و به هرکس حق میدم به هر دلیلی که برای خودش محترمه و قابل قبوله ازین انتقال خوشش نیاد و کاملا به سلیقه خودش مربوطه ...


₩ اخرین مورد در جواب دوستی که گفتن شما ترجیح میدید بوفون بمونه یا رونالدو بیاد ؟ واقعا این سوال محلی از اعراب نداره اینجا ، من تو باشگاه هیچ کاره هستم که بخوام بگم کی بمونه کی بره من فقط دلم میخواد از باشگاهم لذت ببریم و هوادار تیمم باشم .. اگر دست من بود هم بوفون رو نگه میداشتم هم cr7 رو میخریدم ولی اگر قرار بر انتخاب یکی از اینها بود بوفون رو انتخاب میکردم .. باز هم میگم سوال بنظرم بی ربط به بحث بود ، مدیران هرکاری کردند ، کردند نمیشه گذشته رو تغییر داد باید با اینده نگاه کرد


در اخر تشکر میکنم از امیرخان ، صحبت های من چند خط اولش مختص ایشون بود و باقیش نامه ای سر گشاده به یوونتینی های ایران :nish: چون مطمئن بودم هیچکس به اندازه ایشون گنجایش و بزرگواری نداره در ادامه پست ایشون حرف هام رو زدم
  • mory, Heypnotism, Aminvo و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#68
Guest_A Tribute To Buffon_*

Guest_A Tribute To Buffon_*
  • مهمان
با بخش هیجانش خیلی موافقم. همه لحظه شماری میکنیم رونالدو تو لباس یوونتوس بازی کنه. اولین بازی اولین گل اولین ایستگاهی اولین ول به عنطر اولین بازی در لیگ قهرمانان و...
  • Aminvo, Signora Omicidi, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#69
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2515 ارسال

اون دوست عزیز بارسایی که هرچند وقت یکبار تشریف میاره، خوب میشه بدونیم الان چه حس و حالی داره.. بهرحال سلطون، رقیب، و دژمن ( :eyebrows: ) فوتبالی مسی داره میاد یووه 


  • eⁿzº, Aminvo, Signora Omicidi و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#70
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2515 ارسال

مدیرا لطفن دو تا نظرسنجی مرتبط با رونالدو بزارید:

 

1- بوفون با PSG یا رونالدو با یووه.. کدومو ترجیح میدید؟

2- رونالدو یا SMS؟

 

---

 

اونایی هم که میاید خبر میخونید و چیزی نمیگید در جریان هستید که کیروش با شما هم قهره؟! پس بیاید نظرتونو راجع به "سلطون" ابراز کنید 


  • Aminvo, Signora Omicidi, Georgia و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#71
Guest_A Tribute To Buffon_*

Guest_A Tribute To Buffon_*
  • مهمان
رونالدو در یونان منتظر تصمیم پرز.
  • eⁿzº, Aminvo, Signora Omicidi و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#72
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

این خبر ِ پیشنهاد دادن منچستر یونانید به رئال جدیه ، اما رونالدو با یووه تموم کرده


  • Aminvo, tecra, ace of glass و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#73
Guest_A Tribute To Buffon_*

Guest_A Tribute To Buffon_*
  • مهمان
مندس امروز دو بار پروازش از مادرید به تورین را لغو کرده و منتظر چراغ سبز پرز است.
  • Aminvo, Signora Omicidi, tecra و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#74
juvenilia-xs

juvenilia-xs

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 273 ارسال

@Camel Blue

داداش ببخشید من می پرم وسط. مث اینکه سخنان شما یه بخشیش خطاب به آقا امیر هست. ازونجا که نکات جالبی رو مطرح کردید احساس می کنم جوابی براشون داشته باشم.

 

من واقعا از نظرات قبلی دیگر مخالفان این رویداد بی خبرم . بخصوص زمانی که آلکس رفت من اینجا فعال نبودم. فقط خیلی کم و بعضی وقتا بعنوان مهمان بعضی پستها رو می خوندم. اما من همیشه از عملکرد مدیران گله مند و معترض بوده م . چیز تازه ای نیست. وقتی آلکس رفت من 2 فصل بعدیش فقط فکر کنم 2 3 بازی رو دیدم. کل اتفاقات رو پیگیری می کردم. ولی بازیها رو تحریم کردم. من و امثال من درسته آلکس رو دوست داریم ولی دلیل نمیشه با رفتنش بریم طرفدار سیدنی شیم و یووه رو ول کنیم. آلکس هم اگر امکانش بود بانوش رو ول نمی کرد و ما هم ول نمی کنیم. با وجود اینکه واقعا از رونالدو متنفر هم نیستم ولی اگر متنفر هم بودم یووه رو بخاطر اومدنش ول نمی کردم. یه تفاوتی هست بین هواداران منچستر که چندسال پیش رئالی شدن و الان دارن یوونتوسی میشن با مایی که زندگیمون سیاه و سفیده. ما ازوناش نیستیم که هر روز به یکی بگیم سلطان(یا سلطون یا هرچی) برای من به شخصه حتی اون کوادوو آساموایی که خیلی ها دوستش نداشتن سلطانه . توپ جمع کنای دل آلپی و یوونتوس ستادیوم هم سلطانن.

 

برای جناب "کریس" اگر ریگی به پاش نیست ، بهتر نبود برگرده منچستر؟ جایی که هنوز هم دوستش دارن؟؟ من عده ی زیادی از هواداران "رونالدو" رو می شناسم که از یووه متنفرند. همونایی که توی اینیستاگرامش فالووش کردن. ولی از منچستر متنفر نیستن. با این استدلال و بسیاری دلیل دیگر ، بهتر هست یا تو همون رئال بمونه یا بره منچستر. از جمله که سبک بازی ایتالیایی ها و مخصوصا یوونتوس ، به مزاج عده ی زیادی از هواخواهانش خوش نیمده و نخواهد آمد. خیلی از هوادارانش یوونتوس رو فقط با مافیاش میشناسن. و غیره .

 

123.jpg

 

 

1234.jpg

 

بدون شرح.

 

خیلی چیزا در ذهنم بود . یهو رفتم تلگرام و ژست "جی جی" رو با لباس پاریس دیدم پرید همه ش. ببخشید.


  • eⁿzº, Aminvo, Signora Omicidi و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

 


#75
hoceynjuventini

hoceynjuventini

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 692 ارسال
  • Locationshiraz
به نظر من که ۹۰٪ شایعه هست ۱۰٪ واقعیت

فکر نکنم پرز بیاد این خریت رو بکنه با این قیمت
  • Aminvo, Signora Omicidi, tecra و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
jűvęŅŢś f○r €V£ř

#76
Guest_A Tribute To Buffon_*

Guest_A Tribute To Buffon_*
  • مهمان
کامنت ایرانی ها رو میخونید تحلیل می کنید و خاطر خودتون رو مکدر می کنید. به نظر بقیه چیکار دارید؟ مهم اینه خودت چه حسی داری. من دوست دارم رونالدو بیاد یووه هیگواین بره. اگه یووه قهرمان شد که چه عالی اما اگه نه طرفدار بوفون خواهم بود. در تقابل بوفون رونالدو هم بدون شک طرفدار بوفون خواهم بود. چون قهرمانی یوونتوس تو لیگ قهرمانان با رونالدو بعد از خروج بوفون خیلی لذتی برام نداره. دلیلشم اینه از روزی که بوفون اومد یووه تا آخرین بازی همراهش بودم.حالا یکی بیاد بگه یوونتوس باید الویت باشه نظر خودشه. به نظرم نباید اجازه بدیم نظرات بقیه رو حسی که نسبت به تیم و بازيکنان مورد علاقه مون داره تاثیر بذاره.
ولی همه این حرف ها به کنار نمی‌فهمم چرا بعضی ها از انتقال قرن نمیتونند لذت ببرند.
  • Aminvo, Signora Omicidi, tecra و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#77
Guest_A Tribute To Buffon_*

Guest_A Tribute To Buffon_*
  • مهمان

به نظر من که ۹۰٪ شایعه هست ۱۰٪ واقعیت

فکر نکنم پرز بیاد این خریت رو بکنه با این قیمت

یه توافقی بوده که رونالدو با 100 میلیون بره به تیم هایی که تو لالیگا نیستند اما میگند تاریخش گذشته و پرز به همین دلیل معطل کرده و پول بیشتر میخواد.
در ضمن هیچ باشگاهی الان نمیاد پیشنهاد رو پیشنهاد یووه بده چون خودش رو دشمن یوونتوس تو اروپا میکنه کاری که یووه با خرید کومان از psg کرد
  • Aminvo, Signora Omicidi, tecra و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#78
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

جاکرینی که نیست امروز پیشنهاد رسمی بدیم ، فردا  اوکی رو بگیرم.

 

داریم بهترین بازیکن دنیا رو میارم

 

 

 

امروز م خبر منفی نیومد ، هرچند خبر مثبتی هم مخابره نشد.


  • alexdelpiero, Aminvo, tecra و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#79
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
وقتی محوریت زندگی افراد بشه حرف بقیه لذت از زندگی پر میکشه ..
طبق حرف بقیه بوفون سی ال نبرده ، خب به شخمم که نبرده این اتفاق نه ذره ای از علاقم کم میکنه نه باعث میشه سرافکنده بشم
من از بازی دلپیرو لذت میبرم بدون اینکه توپ طلا ببره ..
یوونتوس صد تا طرفدار داشته باشه یه سیصد میلیون چی به من میرسه ، چه اهمیتی داره میانگین سنی طرفدارای تیم چقد باشه ؟ اصلا به من چه که آنیلی زنباره است یا ایکاردی چیکار کرده یا بوفون زن اولشو چرا طلاق داده یا چندتا بچه داره یا چرا همشون پسر هستن ..
محور زندگی من خودم هستن ، خود خودم ، نه پسر خاله رئالیمه نه شما نه پدربزرگم نه هیچکس دیگه من از تیمم لذت میبرم همونطور که هست . حرف بقیه هم دایورته .. اینایی که عکسشونو گذاشتی کی هستن اصلا ؟ :2laugh: چه جایگاهیی تو زندگی من و شما دارن ؟ خیلی وقته دیگه بجز این سایت جای دیگه ای نه کامنت میخونم نه کامنت میذارم چون خودم واس خودم مهم‌ترین هستم


_ تو گذشته نمونید ، من نمیتونم دلپیرو رو برگردونم حتی نمیتونم بوفون رو برگردونم یا حتی اصلا نمیتونم برگردم به بازی ریال یووه با لیزر بندازم تو چشم رونالدو تا پنالتی رو خراب کنه ، زندگی رو به جلو حرکت میکنه چه ما بخواهیم چه نخواهیم همینه که هست بحث راجبه مدیریت هم تاریخ انقضاش گذشته ، گفتنی هارو قبلا گفتم دیگه اینجا نمیگنجه دوباره بحث کنیم راجبش مدیریت یوونتوس همینه همیشه میتونیم نقدش کنیم ولی هیچوقت نمیتونیم تغییرش بدیم ..


- بنظر منم هنوز شانس حضور رونالدو تو یووه در حد همون ۳۰ درصده .. احتمال اینکه بیاد هنوز زیاد نیست ولی خب همینقدرشم خوبه :1:
  • eⁿzº, Heypnotism, Aminvo و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#80
maseod juve

maseod juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 11 ارسال
سلام.بنده بزرگترین دغدغه ام اینکه اگر این انتقال نهایی شد؛چطور تو ارتباطات جدیدم به طرف مقابل بقبولونم که باباجان من از سال2003هوادار یووه هستم که از وقتی رونالدو به این تیم اومده
  • eⁿzº, alexdelpiero, Aminvo و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی