Jump to content

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

Photo

هفته ی چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا - بروسیا مونشن گلادباخ آلمان 1-1 یوونتوس ایتالیا


86 replies to this topic

#61
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3,620 posts

بازی رو ندیدم ، اما برای تیمی به بزرگی یووه خیلی زشته که حتی در صورت ده نفره شدن اونقدر زیر فشار باشه که طرفدارای بایرن هم تعجب کنن!!!

 

امیدورم DNA  باشگاه در حال نابودی نباشه و اینکه هی می گیم که می خوایم ببریم صرفا لق لقه ی زبونمون نباشه.

 

کاش بوفون یک نطق کوبنده تو رختکن کرده باشه ...


  • juve's fan, mory, MaMpIeRo and 10 others like this

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#62
alex 4ever

alex 4ever

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 362 posts

نظیر کات اون شوتو خیلی کم دیدم تو فوتبال (ای الگری خوش شانس!! :1:)، شوتی بود در سطح شوتای رکوبا و کارلوس!! واقعن اگر گل میشد کلکسیون گل های زیبایی که تااینجای فصل خوردیم کامل میشد! میتونستیم بازی رو ببریم، البته به الگری حق میدم که رو به دفاع صرف آورد. هر کس دیگه ای بود همین کارو میکرد. با توجه به اینکه بازی بعدی در تورینه و برد تقریبن مساویه با صدرنشینی، گرفتن ۱ امتیاز انصافن به اون بدی یی نیست که نشون داده میشه!! بعد از گل و حتی تا دقایقی بعد از ۱۰ نفره شدن خوب بازی کردیم. حداقل از نظر من راضی کننده بود. خط هافبک ما خالی از جنگندگیه، حتی ۱ نفر هم نیست که پرس کردن بلد باشه. بهمین دلیله که اینقدر راحت پشت محوطه فرصت شوتزنی گیر حریفامون میاد. صدرنشینی در دسترسه و با تمام این تفاسیر، باید پرونده این گروه با اول شدنمون بسته شه. 

 

+ قبلنا اگر اینطوری گل میخوردیم والدین کیلینی جلو چشاش رژه میرفتن، بازیکنی اگر اخراج میشد که از خجالت امواتشم درمیومدیم! مساوی گرفتن و نزدیک به نیمساعت ۱۰ نفره بازی کردن در زمین حریف میشد تصمیم عاقلانه و حماسه سازی. از جسم و روح داور تا زمین و پرچم کرنر مقصر بودن. حتی یادمه قهرمانی لیگ اروپا به حذف از لیگ قهرمانان ترجیح داده میشد :1:  و همگان دعوت به آرامش میشدنددددد!!!! آره! قبلنا همه چی فرق داشت...

 

++ اینم داشت یادم میرفت: کیلینی نشون داده در لحظات سرنوشت ساز میتونه گلزن خوبی هم باشه. :1:


  • mory, El rey leon, L'Avvocato and 7 others like this

#63
مهدی تورین . آتزوري

مهدی تورین . آتزوري

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 825 posts
ناجی این داستان : لیخت
متهم این داستان : کیه لینی
ناجی شدن که خب چیز بدی نیست . یه بازی پوگبا یه بازی لیخت . ده تا بازی بوفون ( احتمالا تا پایان فصل 30 تا بازی )
اما متهم کردن داره مد میشه تو این یووه . یه دوره زازا . یه زمان مانژو . یه زمان استورارو . یه زمان بونوچی و جدیدا هم هرنانز والبته کلا همه بازیکنا متهم شدن بعد از باختهامون مخصوصا پوگبا و مارکیزیو و خدیرا و زازا و مانژو
خب اگر اینجوری باشه ژانویه باید 3 تا دفاع و 4 تا هافبک و 3 مهاجم بخریم و گرنه با این بی بازیکنی خدا میدونه چه بلایی سرمون میاد !
پ . ن : از عجایب این فوتبال اینه که اون هفته گلادباخ مساوی کرد و خوشهال بود . اما این هفته هم مساوی شد اما گلادباخ خوشهال نبود .
  • mory, El rey leon, L'Avvocato and 4 others like this

#64
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2,086 posts

تو این بازی به همه ثابت شد بیشتر از اینکه آلگری مقصر باشه تو عدم نتیجه گیری، یارگیری بد باعث این شده، به همین دلیله که یووه با لاوتزی آرژانتینی لینک شده؛ 

 

جدا از این تعریفایی که ملت از مارکیزیو می کنن فکر می کنم بعد این همه بازی دیگه جای دفعی نزاشته؛ نه پاس درست میده نه پرس خوب می کنه+ پیش بینیم از هرنانس اشتباه در اومد و بازیکنه انترییه مضخرفیه


  • ace of glass, Pouya, vahid.juv and 1 other like this
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#65
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7,863 posts
  • Locationساری

هنوز خیلی کار داریم ....واقعا هافبک طراح نداریم  و مربیمون هم داره هی فرت فرت سیستم و ارنج رو دست میزنه البته دو دلیل داره هم ضعف تیم و بازیکناش مشخص میشه هم اینکه ترکیب دلخواهو پیدا میکنه امیدوارم هر چی هست ازین کارش دست برداره .

 

گفته بودم که گلاد باخ میانگین پاسش 600 تاست و همینم شد البته این بازی ما خیلی بد بودیم ولی واسه یووه بده که زیر 300 تا پاس تو یه بازی داشته باشه . فقط باید فراموش کرد تا یه بازی دیگه برسه و این دفعه خوب بازی کنیم سینوسی بودنمونم خیلی خطرناکه ب نظر من تا نیم فصل همینه باید تحمل کرد.


  • Bianconero Amore, mory, tecra and 6 others like this

capture1_gp2v.jpg


#66
cr7

cr7

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 701 posts

یعنی سال دیگه  با این شرایط حتی تو جام یوفا هم نیستیم...سلام هفتمی ما داریم میاییم


  • juve's fan, Georgia , ace of glass and 2 others like this

spinning-juventus.gif FORZA JUVENTUS Juventus.png

مهربان تر و پوست کلفت تر باشید(علیرضا و من)

 

 

 


#67
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7,863 posts
  • Locationساری

مشکل ما نداشتن بازیکنی در سطح هازارد رونالدو و دیگرانه ....امثال دیماریا و بقیه رو ببینین ما فقط پوگبای 22 ساله دارریم چرا تیم به این خوبی که با ستاره کردن ویدالو توز و امثالهم دوباره اینارو میفروشه ولی جایگزینی نمیگیره و یا بازیکنان مثلا ستاره حالحاضر دنیا رو نمیگیره؟؟ 

 

واقعا مشکل اینجاس اما من همین که یووه رو میبینم و بازیهاش رو دنبال میکنم راضی هستم  چون عاشقشم ولی باید رو تیم ثرمایه گذاری بشه . 

 

ولی هیچوقت به دید نا امیدانه نگاه نمیکنم چون پارسال در شروع فصل وضعمون بدتر بود کسی اصلا امیدی نداشت پس من خیلی ب این تیم و کادرش امید دارم


  • mory, Alex2003, Sassan and 3 others like this

capture1_gp2v.jpg


#68
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3,620 posts

دیبی :‌

  • ما با بازی ای روبرو شدیم که آسان نبود و در نیمه ی دوم توانستیم به شکلی که می خواهیم بازی کنیم تا وقتی که کارت قرمز بازی را تغییر داد.
  • ما همه می خواهیم بازی کنیم ، اما مربی حق داشت مرا تعویض کند. ما به بازیکنی تازه نفس نیاز داشتیم که بتواند بازی را اداره کند.در این شرایط ، ما امتیاز مهمی را کسب کردیم.
  • صحبت های بوفون و اورا؟ ما در این باره در رختکن صحبت کردیم. بازیکنان جدید زیادی در این فصل آمده اند و ما خواهان پیشرفتیم.حرف های آنها واقعا به ما جوانان کمک می کند که رشد کنیم.
  • صحبت های زامپرینی :1: ؟ ما او را می شناسیم ، او مرا دوست دارد و هر وقت بازی می کنیم به من پیام می فرستد ، اما من خوشحالم که در تیم دیگری هستم و انتخاب های دیگری دارم.

 

=-=-=-=-=

 

 

حرف های بازیکنا و مربی مونشن :

 

تراعوره :‌

  • متاسفانه نتوانستیم یک گل دیگر در انتهای بازی بزنیم ، اما ما می توانیم به عملکردمان افتخار کنیم.

خاکا :‌

  • در نهایت و ما با فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان دو بار بازی کردیم و هر بار مساوی کردیم. این چیزی است که می توان به ان افتخار کرد.

 

شوبرت :‌

  • عملکردمان بسیار + بود و بازی بعد از اخراج هرنانس می توانست به نفع ما پیش برود.
  • بوفون در بعضی صحنه ها بسیار عالی بود و ما باید به شایستگی ها و قدرت یونتوس احترام بگذاریم.
  • اما غیر از اینها من از عملکرد و پیشرفت تیم راضی هستم. تمرکز تیم در حمله و دفاع عالی بود.

  • Hossein Salehi, juve's fan, mory and 13 others like this

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#69
Alex2003

Alex2003

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 378 posts

دیشب با 3 نوع سیتم بازی کردیم اما بازیکنامون اینقدر بیخیال و کم کار بودن و ضعف داشتن که هیچکدوم جواب نداد.

 

تا قبال از اخراج 4-4-2 بودیم که بعد از اخراج شدیم 4-3-2

بعد از خروج دیبالا به 4-4-1 تبدیل شد

بعد از ورود بارتزالی شدیم 3-5-1

 

حتی چند دقیقه هم 3-6-0 بازی کردیم.

 

اینجاهاست که فقر تاکتیک پذیری و ضعف بازیکنا مشخص میشه.وقتی تیم با 3-4 نوع سیستم متفاوت هم نمیتونه از زیر بار فشار خارج بشه.

 

هرنانز هم قربونش برم هجت رو بر همه تمام کرد.توپی که راحت میتونست به یه موقعیت خطرناک برای گلزنی تبدیل بشه  رو با سرعت کندش و ناتوانی در کنترل قدرت ضربش کاری کرد که تنها راه رسیدن به توپ تکل باشه.

دلمون خوش بود گفتیم تا جایی که امکان داره هرنانز از دروازه خودی داور باشه به خاطر اینکه کندیش کار دستمون میده نمیدونستیم توی هر جایی از زمین باشه قابلیت این کار رو داره.(کعبه و بت خانه بهانست مقصود تویی)

الان منتظرم ببینم حرف ماروتا در مورد بازیکنایی که نمیخوان از تیم برن چیه؟یعنی یه بازیکنی مثل هرنانز تا وقتی که دوست داره میتونه توی تیم باشه؟

 

توی این بازی بوفون ثابت کرد لیاقت حضور توی 50 بازیکن برتر جهان رو نداره.آخه بهترین که نباید توی لیست قراربگیره.تازه توی لیست یه محل فاسدی مثل فیفا.سلطانی به خدا سوپرمن. :worship: :worship: :worship: :77: :77: :77:

 

پوگبا هم بازی به بازی داره بهتر میشه. اورا و لیخت هم بهترین های خودشون رو ارائه دادن.

 

من موندم روگانی چی از کیلینی یا بونوچی کمتر داره که آلگری بازیش نمیده.حتما تجربه کمتر.فکر نکنم با نیمکت نشینی،کسی تجربش زیادتر شده باشه.توی 3 بازی آخر که کلکسیون اشتباهات رو از این دو نفر دیدیم،بذار روگانی هم یه اشتباه بکنه.6 بازی با اولین شوت توی چار چوب گل خوردیم.خطاهای بچه گانه که یا اخراج داره یا پشت محوطه موقعیت خطرناک به حریف میدیم.فصل قبل بوفون هم یکی دو بازی اشتباه کرد و بجاش استوراری بازی کرد.این دوتا که از بوفون گنده تر نیستن که نشه نیمکت نشینشون کرد.

همین بازی کوادرادو هم نیمکت نشین بود ولی تنها راه نیمکت نشینی این دو تا یا اخراجه یا مصدومیت.

قشنگ این امر بهشون مشتبه شده که هر کاری کنن فیکسن.واقعا که حرفی ندارم به آلگری بزنم. :45: :45: :fp: :fp:

 

موراتا و دیبالا از هر جایی میتونستن یا توپ گیرشون میومد ،شوت میزدن حتی وقتی که موقعیت مناسب نداشتن و به راحتی میتونستن با یه پاس یه حرکت خطرناک برای تیم ایجاد کنن.حالا اگه یه شوت درست درمون هم میزدن میشد خورده نگیری ولی نه این شوتایی که معلوم نیست مقصدش کجاست. مگه این تیم در و پیکر نداره ،همه میخوان نقش ناجی تیم رو بازی کنن.شبهی از بازی تیمی توشون دیده نمیشد.نا سلامتی فوتباله شمشیر بازی که نیست.

یعنی این 3 دقیقه ای که داشت جوراب عوض میکرد حالم رو به هم زد.بدتر از اون از اول بازی همش توی حالت رکوع داشت با جورابت ور میرفت.10 دقیقه اول اصلا بازی نمیکرد.

 

مارکیزیو هم توی بازی گم بود یکی دو بار بدجایی توپ رو لو داد که اگر یه تیم چغر و بد بدن و موقعیت شناس جلومون بازی میکرد راحت میتونستن از توپ ها استفاده کنن.

 

الگری هم کلا سورپرایز میکنه.وقتی برای ترکیب مورد نظرت مجبوری رو یه بازیکن داغون و کندی مثل هرنانز اعتماد کنی خوب چه کاریه؟بجاش حداقل از لمینا استفاده کن حداقل اون کندی رو نداره.اصلا چرا به 4-3-3 دست میزنی قرارنیست که همه رو راضی نگه داری.هرنانز که بازیکن مورد نظرت نبود به اجبار برات گرفتن، حالا بذار همون روی نیمکت چایی بخوره.ولی متاسفانه مشکلت اینه که هم بازیکنا و هم مدیریت رو میخوای راضی نگه داری.و کلا خودت و اصولت رو بیخیال شدی. :68: :68: :68:

بذار ببری و همه ناراضی باشن بهتر از اینه که همه راضی باشن و تو و تیم نتیجه نگیری.


  • Bianconero Amore, mory, alireza.de710 and 7 others like this

#70
vahid.juv

vahid.juv

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 613 posts
  • Locationgolestan-gorgan

ناجی این داستان : لیخت
متهم این داستان : کیه لینی
ناجی شدن که خب چیز بدی نیست . یه بازی پوگبا یه بازی لیخت . ده تا بازی بوفون ( احتمالا تا پایان فصل 30 تا بازی )
اما متهم کردن داره مد میشه تو این یووه . یه دوره زازا . یه زمان مانژو . یه زمان استورارو . یه زمان بونوچی و جدیدا هم هرنانز والبته کلا همه بازیکنا متهم شدن بعد از باختهامون مخصوصا پوگبا و مارکیزیو و خدیرا و زازا و مانژو
خب اگر اینجوری باشه ژانویه باید 3 تا دفاع و 4 تا هافبک و 3 مهاجم بخریم و گرنه با این بی بازیکنی خدا میدونه چه بلایی سرمون میاد !
پ . ن : از عجایب این فوتبال اینه که اون هفته گلادباخ مساوی کرد و خوشهال بود . اما این هفته هم مساوی شد اما گلادباخ خوشهال نبود .

من به شخصه کل خط هافبک رو مشکل میدونم نه بازیکن خاصی خط میانی همون جوری که از اسمش معلومه کمربند یه تیم حساب میشه. وقتی ضعیف باشه نمیتونه نه توپو به مهاجم ها برسونه نه باری از رو دفاع برداره. جنگندگی از بازیسازی هم نیازمند هوش بالاتری داره یه هافبک دفاعی باید تو فضا حرکت کنه کدوم فضا بین 2 مدافع وسط و بین مدافع وسط چپ با دفاع چپ و بین مدافع وسط متمایل به راست و دفاع راست. این نقاط باید توسط یه هافبک دفاعی پوشش داده بشه که پاس های تو در هافبک های حریف به خط دفاع نرسه. گل اول که از بارسا خوردیم. اشتباه محض ویدال در یار گیری راکیتیچ در فضای بین لیخت و مارکی که رفته بودن واسه دفاع به کناره ها و بنوچو بارتزالی قلب دفاع رو پوشونده بودن. حتی من کامل تو هایلایت بازی دیدم که مارکی با دست به راکیتیچ اشاره میکنه ولی ویدال متوجه نمیشه و فرار پاس کات بک و گل. تو فضا حرکت کردن و پوشش دادن نیازمند درک بالا و تجربه هست که با هوش و توانایی فردی بازیکن تو اون پست ادغام میشه و موجب عملکرد صحیح میشه. حالا ما این پست حیاتی رو سپردیم به کی؟؟؟ استورارو. بازیکن جونی که خصوصیات تخریب بازی حریف رو داره. ولی تجربه برای درک موقعیت قرار گرفتنش در بازی رو نداره. علاوه بر این باید به هافبک های تیم هم در بازی سازی در سمت راست کمک کنه.به نظر من این همه فشار برای یه بازیکن با این سن خیلی بالاست. فلاش بک به بازی سوپر کاپ همین استورارو یکی از خوب های بازی بود. چون هنوز فشاری بهش وارد نشده بود و راحت بازی میکرد. خدیرا خوب هست ولی مصدوم میشه زود. لمینا بهتر میتونه مار مکنه ولی اونم جونه و مشکل های خودش رو داره مثل خطا های بی مورد. که بازی با ساسولو هم ضربه زد بهمون. از طرفی وقتی هافبک نتونه بازی تیم رو تخریب کنه 2 حالت رخ میده فشار به خط دفاعی که منجر به خراب شدن بازی این پست هم میشه. 2 از کار افتادن هافبک های خلاق تیم باز به 2 دلیل 1: فشار هافبک های حریف و بستن فضا ها و 2:جلو کشیدن تیم حریف. کار هافبک خلاق اونجایی شکل میگیره که تیم حریف جلو هست توپو لو میده یا با فشار از دست میده با یه پاس یا 1 دریبل از فضا های خالی حاصل از جلو کشیدن تیم حریف و قرار نگرفتن بازیکناشون در پست اصلی یه موقعیت واسه خط حمله ایجاد میکنه. دریبل زدن پوگبا همش به همین دلیل هست چون میبینه نداره بازیکنی که باهاش بازی کنه رو میاره به توانایی های فردی خودش. والا همین پ.گبا پارسال هم دریبل میزد. دیبالا هرز میره بازیش به دلیل اینکه وقتی عقب میکشه که توپ بگیره هافبکی در کار نیست که باهاش بازی کنه . مجبوره خودش توپو پخش کنه که منجر به این میشه مهاجم نوک ما تنها بین 2 تا دفاع وسط حریف بمونه. و وقتی توپ بهش میرسه یا با فشار لو میره یا مجبوره دریبل کنه یا حفظ توپ کنه و پشت به دروازه بچرخه تا بازیکن جلو کشیده رو ببینه. کواد هم همین طور همش به عمق میزنه دلیلش جایی هست که توپ میگیره در صورتی که کواد باید ار کناره ها دور بزنه فاع حریف رو. نبود لیخت هم مزید بر علت بود. که مثلث کواد دیبالا لیخت تو راست و مثلث دیبالا پوگبا و اورا تو چپ شکل نمیگرفت. چون خط هافبک ما خیلی عقب بازی میکنه. و اورا هم تو 1/3 میانی داره میچرخه که پوشش بده. این از 4.3.3 در 4.3.1.2 هم به همبن منوال که ما در کناره ها باید جای دیبالا هرنانس رو داشته باشیم که با پوگبا و اورا تو چپ و استورارو یا خدیرا و لیخت تو راست مثلث تشکشل بدن و دیبالا رو تیر 1 هر سمت منتظر پاس کات بک یا تو عمق باشه و مهاجم تارگت هم بین 2 مدافع جا بگیره واسه استفاده از ارسال یا پاس رسیده از دیبالا که این هم به لطف باز همون هافبک ضعیف نتیجش میشه عقب بازی کردن هرنانس دقیقا در اون دایره وسط زمین. و سرعت پایینش در انتقال توپ که باعث میشه در ضد حملات دیبالا و موراتا به چپ و راست متمایل شن. و باز کسی نیست که به اینا اضافه شه تا توپو بسپارن بهش و خودشون بزنن تو عمق و وارد محوطه بشن.

 

در کل ما نیاز به هیچی نداریم فقط 1 هافبک تراز اول تو ژانویه خریداری بشه همین تیم میشه با همین هرنانس تو پست AMC عالی ترین خط هافبک. من یه CM درست حسابی رو ترجیح میدم به AMC ولی اگر نشد بازیکنی مثل ایسکو نیازه. که البته به نخریدنش بیشتر امید دارم تا خریدن یه بازیکن تراز اول واسه خط هافبک :fp:

 

در آخر از کلیه دوستان عذر خواهی میکنم اگر تحلیلم زیاد جالب نیست. دیگه من همین قد در توانم و درکم بود. :53:


  • Bianconero Amore, mory, tecra and 7 others like this

#71
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3,620 posts

درسته که مرز شجاعت و حماقت باریکه ، اما کاری  که ما بعد از ۱۰ نفره شدن کردیم یک بزدلی احمقانه بود و در شان تاریخ ۱۱۸ ساله ی این باشگاه نبود ... به قول پویا توهم ترس بود و این برای این باشگاه خیلی خطرناکه ...

 

مارکیزیو تو فیس بوق :‌

 

  • ما می خواستیم در همین آلمان صعودمان را قطعی کنیم ، اما با توجه به شروعی که آنها در ابتدای بازی داشتند ، ما با یک امتیاز مهم به خانه آوردیم ، با قلبمان. ما در لیگ قهرمانان شکست ناپذیر باقی ماندیم ، این هم یک نکته ی دیگر ، اما ما می دانیم که خیلی بیشتر باید تلاش کنیم. قبل از تعطیلات فیفا ، ما به امپولی سفر می کنیم ، پس پیش به سوی لیگ ، از همه ی هوادارانی که تا اینجا به دنبال ما امده بودند تشکر می کنم ، شب بخیر.

  • juve's fan, mory, MaMpIeRo and 8 others like this

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#72
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6,891 posts

خب به سلامتی با دو امتیاز مفتی که تو تورین جلو اینا از دست دادیم و دو امتیازی که تا حدی هرنانس مقصر بود و تقصیرات آلگری کم تر دیشب از دست دادیم، به احتمال 99.999 تو این گروه دوم میشیم...

با این کیفیت بازی به احتمال زیاد نمیتونیم سویا رم تو اسپانیا شکست بدیم...بعد سیتی به راحتی با یه برد برابر مونشن صدرنشینیش رو قطعی میکنه...دلتون به بازی آخر هم خوش نباشه...

با بازگشت آگرو تو تورین هم کار راحتی نداریم...امیدمون به برد رو در رو بود که خودمون با دستای خودمون گند زدیم توش....بارسا، رئال ، من یو و یا حتی بایرن...ما داریم می آییم....


  • Bianconero Amore, mory, فرهاد and 8 others like this

#73
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2,086 posts

من از اینکه هر کسی میاد هر چی میگه ناراحت نیستم کیا اینو لایک می کنن واقعاً ؟!


dme48gukzvs8_t.jpg
 

#74
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6,460 posts
  • LocationRasht

احساس دوگانگی... خوشحال بخاطر کامبکمون و اولین گل لیخی و ناراحت بخاطر اخراج مسخره و روشی که اتخاذ کردیم بعدش. نمیتونم تیم بزرگ اروپایی رو تصور کنم که با یه امتیاز خوشحال باشه و بجز اوایل نیمۀ دوم بخواد بند و بساطو ببنده.. اما باختن این بازی هم میتونست مسائل پیچیده تر هم بکنه واسمون. صدرو دادیم به سیتی ولی فرصت اینو داریم که با یه برد تو دور بعدی بتونیم دوباره برگردیم سرجامون. هنوز بدون شکستیم تو گروه با 2 برد و 2 تساوی... فقط 1 امتیاز میخوایم از 2 بازی بعد برای قطعی کردن صعود و میتونیمم در صورت عدم موفقیت سویا در شکست گلادباخ تو آلمان بریم دور بعد.. شاید دلیل این صحنه ها هم همینها بودن :

 

t6ah7cr3gu3mxx2e82vr_thumb.jpg  x6n9a5lu2mrketso9j9c_thumb.jpg  ggq70eml2861jdka8fzc_thumb.jpg

 

حریفای احتمالیمون [اگه دوم بشیم] :

 

رئال، بارسا، بایرن، من یو، بنفیکا، پورتو، زنیت

 

حریفای احتمالیمون [اگه اول بشیم] :

 

PSG، لورکوزن، اولمپیاکوس، PSV/ولفسبورگ، ا.مادرید، دیناموکیف/چلسی، والنسیا

 

همونطور که میبینید اول یا دوم شدن تفاوت فاحشی با هم دارن. سیتی هم واسه بازی ما آگرو و سیلوا رو ممکنه داشته باشه...


  • mory, Principino, MaMpIeRo and 11 others like this

Ned : It's Done Your Grace , The Targaryens Are Gone ... i

 

Robert : Not All Of Them ! i

 

standing-jon-snow-game-of-thrones-m44shr


#75
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9,087 posts
  • Locationتهران پیروزی

دوستان بیان تک تک امضا بدن و اعتراف کنن شکر خوردن و کمپین سنگسار مدیریت باشگاه رو راه اندازی کنن و غرامت حرص و جوش خوردن شمارم پرداخت کنن بعدش شما دست ازین شماتت و تحقیر و سرکوفت و طعنه برمیداری؟ بس کنید سر جدت

 

قرار نیست هر چی هر موقع دلت میخواد بگی و نظرای بقیه رو محکوم کنی که چرا میگن ؟ اگه این جمله مدیرا بد عمل کردن رو 100 بار دیدی تو فروم منم 100 پست های تکراری دیگه دیدم 

 

اینکه اول فصل طرفدار عملکرد مدیرا بودی و حالا می فهمی اشتباه کردی چرا سر این کاربر خالی میکنی ؟ میدونم حتی یک درصد هم فکر نمیکنی طرف چه حالی بهش دست میده با این برخورد تو 

 

اینطوری باشه منم میتونم بگم سر جدتون اینقدر به کیه لینی گیر ندید . سر جدتون نگید بونوسوتی میخواید غرامت حرص و جوش خوردن شما رو پرداخت کنن تا دیگه بهشون طعنه نزنید ؟ یا چرا به اینقدر به مارکی گیر میدید سر جدتون بس کنید. هنوز که هنوزه سر اون نیمه نهایی که از دو قدمی گل نزد صحبته . سر جدتون اینهمه از آلگری تعریف نکنید . سر جدتون اینهمه اسم کونته رو نیارید . سر جدتون نقاشی نزارید تو فروم . سر جدتون پست ندید اصلا . سر جدتون ....

 

محیط فروم محیط آزادیه که هر حق داره نظرش رو بگه و نه به من و نه به جنابعالی هیچ ربطی نداره . دلش میخواد بازم بگه مدیرا اشتباه کردن  


  • mory and amin_delpiero_juve like this

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#76
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6,891 posts

من از اینکه هر کسی میاد هر چی میگه ناراحت نیستم کیا اینو لایک می کنن واقعاً ؟!

 

من فکر نمی کنم پستم در مقایسه با هجویاتی که حضرتعالی هر از گاهی تو تاپیکای مختلف ول میکنی!!... مشکلی داشته باشه...

مشکلی داری میتونی پست های من رو نخونی...از بقیه کاربران فروم هم به خاطر ادبیاتم عذر میخوام...


  • mory, El rey leon, amin_delpiero_juve and 5 others like this

#77
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3,695 posts
آه خدای من چقد متاثر شدم
اولا نظر رو کاملا برانداز کن سپس نطق بنما سرورم
سپس [ یعنی همون دوما ] ، منظور من این بود که اشتباه مدیرا رو نباید کاربرای اینجا جواب پس بدن و بابتش از سایرین رجز عتّاب بشنون...
و در نهایت [ یعنی به همون سوما ] من اینقد بی حوصله ام ک از الآن شما حرف بعدیتم درسته و حق با شماس
  • Georgia likes this

______ Never chase a bitch _______


#78
amin_delpiero_juve

amin_delpiero_juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 233 posts

آه خدای من چقد متاثر شدم
اولا نظر رو کاملا برانداز کن سپس نطق بنما سرورم
سپس [ یعنی همون دوما ] ، منظور من این بود که اشتباه مدیرا رو نباید کاربرای اینجا جواب پس بدن و بابتش از سایرین رجز عتّاب بشنون...
و در نهایت [ یعنی به همون سوما ] من اینقد بی حوصله ام ک از الآن شما حرف بعدیتم درسته و حق با شماس

فقط میتونم بگو سطح درکت رو با اینجور جواب دادن و تمسخر نشون میدی :22: :fp: 

متاسم واست

ادامه بده افرین :77:


  • Prince Claudio likes this

#79
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3,695 posts
نیاز به قطره چکون قضاوته زنگار بسته مملو از پند و اندرز 2میلی لیتری جنابعالی ندارم تا باهاش سطح درکم رو اندازه بگیرم ..
متاسفی؟
خوشبختم منم 94 ام


ز رهم میفکن ای شیخ! به دانه‌های تسبیح/ که چو مرغ، زیرک افتد، نیفتد به هیچ دامی

#پیر_خرابات #واعظ #آدم_خوب
  • El rey leon likes this

______ Never chase a bitch _______


#80
مهدی تورین . آتزوري

مهدی تورین . آتزوري

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 825 posts
تا قبل از اینکه بیام تو این فروم فکر میکردم همه یوونتیسهای دنیا به نظر همدیگه احترام میزارن . ولی انگار اینجوری نیست .
خودمم بعضی وقتا نظرهایی داشتم که ازش برداشت بد شده ولی خب من اینجا نیستم که کسی رو عذاب بدم . شما چطور ؟
به اون خدایی که میپرستین اینجا هر کسی نظر خودشو داره و حتی دونفر رو تو این فروم پیدا نمیکنید که عین هم باشن . نه تو این فروم نه جای دیگه . پس بیاین به نظر همدیگه احترام بزارین .
فکر نمیکنم کار خیلی سختی باشه .
مسئله رو هم بزرگ نمیکنم . ولی مراقب باشین با حرفاتون دشمن شاد نشین . تمام .
منم میگم مشکل اصلی این یووه و این نتایج علگری هست
2 تا راه داریم .
1 . یا علگری رو اخراج کنیم و لیپی رو بیاریم .
2 . یا بازیکنای مدنظر علگری خریده بشن تو ژانویه ( بعید میدونم مدیرا دست به جیب شن )
تو این وضعیت فقط یک نفر میتونه نجاتمون بده : اندره آ انیلی
امیدوارم زودتر دست به کار شه و ثابت کنه که خون اجدادش تو رگهاش جریان داره .
علگری پارسال مارو تا مرز یک رکورد پیش برد . و امثال هم چندین و چند رکورد برامون به جا گذاشته . همونجور که پارسال ازش ستایش شد . ایا امسال نباید ازش سرزنش بشه ؟
ابا این یووه که به تیمایی چون اودینزه و فروزینونه و گلادباخ و ناپولی و ساسولو و اینتر و ... باج داده . و جلوی سیتی با دو تا شوت موراتا و مانژو برده و بهترین نمایشش جلو سویا بوده ، ایا جلو تیمهای بزرگتر چه نتیجه ای رقم میخوره ؟ ایا همونجور که پارسال جلو ریال بازی کردیم امسال هم به ریال بخوریم اتفاقات پارسال پیش میاد ؟ قطعا نه .
پس باید راهی پیدا کنن مدیرامون . راهی که یا میبرتمون به برزخ یا میبره به بهشت . ایا میتونن ؟
وظیفه من به عنوان یک طرفدار فقط امیدوار بودنه که همین مورد هم فعلا از من سلب شده . ولی خب تو نا امیدی هم چیزای زیادی وجود داره که یکیش امیده .
پ . ن : جان من به این پستم رحم کنید ( : اشاره به کارکنان زحمت کش در تاپیک هالووین : )
  • mory, Principino, El rey leon and 2 others like this



Reply to this topic



  



1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users