پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

فینال لیگ قهرمانان اروپا- یوونتوس ایتالیا 1 - 3 بارسلونا اسپانیا --- ProudOfJu#

Champions League

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
706 پاسخ برای این موضوع

نظرسنجی: فینال لیگ قهرمانان اروپا- یوونتوس ایتالیا 1 - 3 بارسلونا اسپانیا --- ProudOfJu# (113 کاربر رای داده است)

به نظر شما، شانس قهرمانی یوونتوس در این جام چقدر است؟

  1. 0 تا 30 % (14 رای [12.39%])

    درصد آرا: 12.39%

  2. 30 تا 50 % (55 رای [48.67%])

    درصد آرا: 48.67%

  3. 50 تا 70 % (24 رای [21.24%])

    درصد آرا: 21.24%

  4. 70 تا 100 % (20 رای [17.70%])

    درصد آرا: 17.70%

رای مهمانان نمی توانند رای دهند

#661
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
جمع و جور کردن فکرهایی که از سرت میگذره و نوشتنشون توی یه پست خیلی سخته.

- از یک هفته قبل از بازی تمام فکر و ذکرم معطوف به اون لحظه ی حک شدن اسم تیم برنده روی جام بود.
مثل یه شکست عشقی بود.نمیدونم تا کی باید صبر کنیم تا اون لحظه رو ببینیم.

- در مورد بوفون بگم.بر خلاف نظر پویا من از ناکامی بوفون توی کسب این جام و اشک های پیرلو خیلی بیشتر از باخت مجموعه ی یوونتوس ناراحت شدم.هیچوقت هیچ بازیکنی برام از یوونتوس مهمتر نبوده و نیست اما اینجا مسئله اصلا این نیست.یوونتوس ادامه داره و سالهای سال فرصت داره که انواع و اقسام افتخارات رو به ویترینش اضافه کنه اما یکی مثل بوفون هم همین فرصت رو داره؟یعنی بهترین دروازه بان تاریخ حقش نیست ویترین افتخاراتش کامل باشه؟
اصلا کی گفته اعتبار جام جهانی از CL بالاتره؟من اینجوری فکر نمیکنم

- در مورد آلگری مفصل تر توی تاپیک خودش (بعد از مدت ها) حرف میزنم بعدا.عملکردش خیلی خیلی بالاتر از انتظارهای من بود.آرامشی که تیم توی اروپا بهش نیاز داشت رو با خودش آورد.
در مورد این یک بازی هم من کاملا از عملکردش راضی بودم.در حد خودش خوب بود.بعد از گل تساویمون هم من راضی بودم از رویکردی که انتخاب کرد.هیچ تضمینی وجود نداشت که با به عقب برگشتن ما بعد از گل تساوی، بتونیم نتیجه رو حفظ کنیم و برعکسش هم دیدیم که چی شد اما برخلاف رویکرد مناسبش یه سری جزئیات رو نادیده گرفت (بی توجهی به جزئیات یکی از ضعف هاش هست که بعدا توضیح میدم) که همون جزئیات هم بهمون ضربه زد.جزئیاتی که توی پست های قبلی هم دوستان بهش اشاره کردن.قبل از بازی هم مشخص بود که بی محابا حمله کردن به این بارسا قطعا منجر به ضد حمله خوردن و شکست میشه.ادامه دادن تلاش برای گلزنی خیلی رویکرد مناسب و غافلگیرانه ای بود ولی اینکه با تمام توان و در حالی که توان هجومی تیمت اونقدرها هم بالا نیست یه اشتباه بزرگ بود که دست ما رو از جام کوتاه کرد.
انریکه بود و نبودش هیچ تاثیری نداشت و فرصت غلبه به یه تیم بدون مربی(مربی بی تاثیر منظورمه) رو از دست دادیم.

- در مورد داوری صحبت کردن کار تیم های بازنده ست ولی انصافا میشه حرف نزد؟ زور داره هزار تا انگ بهمون میزنن و در نهایت همیشه از داور ضربه میخوریم (هرچند جلوی موناکو با اشتباه داور گل برتری رو زدیم).بیخیال داور.امیدوارم این جو غش به سمت اون دو تیم اسپانیایی عوض شه.

- در مورد تعویض ها.تعویض ویدال کلا از بیخ اشتباه بود.ویدال باید تا آخر تو زمین میموند و تعویض پیرلویی که کندیش باگ اصلی تیم بود کار درست تر بود.آوردن یورنته و بیرون کشیدن موراتا هم که کاملا ما رو خلع سلاح کرد.
تعویض آخر هم که زمانش انقدر بد بود که اصلا بحثی در موردش نیست فقط اینکه اضافه کردن یلخی مهاجم توی زمان های پایانی یه بازی اوج بی برنامگی مربی رو در زمان بحران و شرایط سخت میرسونه.کاری که کونته هم بازی برگشت با بنفیکا انجام داد و نتیجه نداد.
مقابل بارسا وقتی تیمت عقب هست و مشکل رسوندن توپ به دروازه ی حریف رو داری باید بازیکنی به تیم اضافه کنی که توی توپ رسانی به خط حمله کمک کنه، نه اینکه بی جهت فقط خط حمله ات رو شلوغ کنی در حالیکه اصلا نمیتونی توپ رو درست و حسابی تا اونجا برسونی.آوردن کومن حتی اگه توی زمان مناسبی هم انجام میشد باز هم اشتباه بود

- به هر حال یه فرصت خیلی عالی رو از دست دادیم.از قبل هم امید زیادی نداشتیم و تیم بهتر هم جام رو برد اما با شرایطی که رقم خورد شانس اینکه بتونیم بازی رو در بیاریم داشتیم.به هر حال نشد.
من بعید میدونم سال بعد بتونیم تا فینال برسیم.حتی نیمه نهایی رو هم من سخت میدونم که برسیم.این تیم حتی اگه تقویت هم بشه بازم نسبت به امثال چلسی و پی اس جی و اتلتیکو و ... که به نیمه نهایی این فصل نرسیدن برتری نداره.روند رشدمون فوق العاده ست ولی هنوز زمان نیاز داریم تا به اون سطح از رقابت برسیم که شانسمون جلوی امثال بارسا زیر سی درصد نباشه
  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#662
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

در یک کلمه الگری خوش شانس در فینال بد آورد 

 

تیم با بارزالی 60 درصد اماده گل تساوی رو زدیم خوب جلوی اون مهاجما باید 3 دفاعه کار کرد کیلینی باید کنه میشد تا ازادی رو از سوارز بگیره و از اون طرف لیخت و اورا راحت تر برن جلو بارسا یه کاری کرد اینقدر کنا ره هاش قوی بودن عملا نیمار یا مسی صاحب توپ میشدن بازیکنای یووه با 2 بازیکن باهاشون  یارگیری میکردند این به خودی خود باعث میشد که هافبک های ما جمع تر و محصور تر بشن و این جمع شدن فشار بارسا ر بیشتر کرد با توجه به مالکیت قوی که دارن اگر تیمی بود که مالکیت توپ بالایی نداشت با این سیستم میشد بازیو تموم کرد و این کار رو برای 80 دقیقه انجام دادیم که سبب کم شدن خلاقیت تیم و لو دادن توپ میشد . اما اینجا بعد گل مساوی باید کیلینی میومد که 3-5-2 میشدیم اما دست الگری بسته بود و واقعا پنالتی نگرفته هم خیلی اثر داشت و اومدن اوگبونا هم خود کشی محض بود ......بد شانسی اوردیم 

 

 

الگری هیچ تقصیری نداشت


  • Orphée, mory, MaMpIeRo و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#663
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

زمان تعویض ها هم درست بود؟ :1: تعویضی که خوب باشه (اگه خوب باشه) دیر باشه هم خوبه؟

 

عه .  پس کجا ر. میخونی پویا . یک ساعت توضیح دادما .   

 

میگم وقتی که از گل زدن تو شرایط عادی ناامید شد  دیگه  کومان رو فرستاد که شاید تو اون چند دقیقه یه خطایی چیزی واسه پیرلو بگیره . 


  • amin-scorpion, joker021 و یووه ای از این پست تشکر کرده است

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#664
Pouya

Pouya

    گاد خوشحال

  • اعضا
  • 1134 ارسال
  • Locationکرج

من دارم میگم زمان همه ش غلط بود به نظرم. :1:

 

موراتا دقیقه 55 گل می زنه. و بازی یوونتوس بهتر میشه. ولی تا قبل دقیقه 68 که گل بخوریم، چنتا ضد حمله خطرناک خوردیم؟ الگری این هشدارا رو ندید؟ :1: حتما باید بعد اولیش یه کاری می کرد. بارتزالی رو نیمکت نداشت بیاره بی بی سی 3 دفاعه تشکیل بده درست. خب این یعنی هیچ کاری نکنیم تا گل بخوریم؟ گل یهویی بود؟ قابل پیش بینی نبود؟ چنتا کرنر یا حمله معمولی زدیم ضد حمله خوردیم؟ مثلا باید یکی مثل استورارو رو اضافه می کرد. (بازم میگم این ایراد وارده به حرفم که اینایی من میگم الان درسته که بازی تموم شده)

 

اینا کلا پیشکش. دقیقه 68 گل خوردیم و تیم هیچ کاری نمی کنه، دقیقه 79 اولین تعویض. بعد 85. بعد 89. مارادونا هستن مگه تو چند دقیقه بازی رو عوض کنن؟ هی دفاع می کنید منم مجبورم بکوبم که متعادل بشه :1: اصلا مگه تاکتیکیه همچین تعویضایی؟ فقط از سر باز کردنه و تیر در تاریکیه. یه چیز بدتر بگم. من حس می کنم زمان اصلا در رفته بود از دست الگری. شده بود یه تماشاگر مثل ما دعا می کرد تیم گل بزنه یجوری. شاید اگه انریکه ژاوی رو 10 دقیقه دیرتر میاورد تو همه تعویضای ما میشد تو 5 دقیقه آخر!

 

میشه دلیل تراشید. کومان تا حالا چند دقیقه تو لیگ قهرمانان بازی کرده که بخواد مقابل بارسلونا تو فینال تو چند دقیقه خطا بگیره. اصلا کومان چرا اومد تو؟ چون اورا مصدوم شد. من قبل بازی گفتم چرا ماتری ذخیره نیس. خیلیا گفتن. دیگه ربطی به اتفاقات خود بازی نداره. نتیجه ش رو هم دیدیم. من نمیگم با تعویض بهتر و زودتر قطعا نتیجه می گرفتیم. نه، ممکن بود هیچ کاری نکنیم. ممکن بود ماتری بیاد یه تک به تک هم نزنه. ولی ازین بهتر بود. این تعویضا جای هیچ دفاعی نداره. دستش باز نبود، درست ولی با همین دست بسته باید بهتر کار می کرد. قابل درک شاید باشه ولی قابل دفاع اصلا. ارجاع به بازی های قبل تو اروپا و لیگ.

 

مهم ترین ایراد الگری تو فینال این بود که بی اصول بود. عمیقا اعتقاد داشت بهترین تیم ممکن تو زمینه و تعویض کاری از پیش نمی بره. (اصلا شک نکنید رو این) تعویضاشم از ترس این بود که نگن چرا تعویض نکردی. هیچ کدوم از تعویضاش تاکتیکی نبود. یوونتوس اصلا تو فینال خوش شانس نبود ولی الگری خیلی خوش شانس بود. n بار بهش اخطار داده شد نفهمید باید چه کار کنه. ما وقتی تو فینال لیگ قهرمانان هستیم، در حد همون جا هم باید تعویض کنیم نه در حد بازی تشریفاتی سری آ.

 

@Orphée

 

به بقیه کاری ندارم ولی انتقادهای من به هیچ عنوان در رد کل عملکرد الگری نیست ولی این بازی خوب نبود به نظرم. مخصوصا تو تعویضا. بهترین مربی امسال بود، یکی از بهترین مربیان تاریخ یووه س همین الان و با همین 1 فصل. خیلی از انریکه بهتره. باید ازش تقدیر بشه کاملا حقشه. اینا درسته.

در مورد این بازی: انریکه خوب بود به نظرم. ولی الگری با اینکه خوب نبود شاید حتی از انریکه ی خوب هم بهتر بود تو همین بازی. منتهی انتظاراتی که در من تو این فصل و البته بعد بازی برگشت با رئال ایجاد شده اینه که الگری خیلی بهتر از انریکه س. بدون الگری ما بدتر می باختیم به بارسلون. ولی آیا این یعنی عملکردش (فقط و فقط تو این مسابقه) جای ایراد گرفتن نداره؟ به نسبت قبلیا خوب بوده؟

نمره هه که گفتی نکته خوبی بود. منم اگه نمره بدم تو این بازی به الگری کمتر از انریکه نمیدم. (بخوام از دیدگاه بارسا نگاه کنم 2 برابر اینی که در مورد الگری گفتم میشه به انریکه ایراد گرفت.) نه فقط من. خیلیا اینجورین. حتی کسانی که انتقاد کردن هم اینجوری توشون زیاده. ولی من انتظار داشتم الگری 1 سطح (رنج نمره رو نمی دونم که بگم یک نمره) از انریکه بالاتر باشه. اینم به خاطر عملکرد خوب خودشه. الگری کجا انریکه کجا.

الگری تا قبل فینال برای من 10 بود، شاید بیشتر :21:. الانم 10 ه. این ایرادا که من گرفتم خیلی ریزه و گفتمم ممکنه همه این کارا رو بکنی باز جواب نده و ببازی.

(برای مقایسه: پرندلی قبل فینال برای من 9 بود بعدش شد 6! یعنی اینقدر بد بود که من یه سری چیزا رو که قبلا بهش ربط دادم، دیگه الان ربط نمیدم و میگم خیلی جاها شانس آورد.) انتقاده تند بود ولی چیزی رو از الگری کم نمی کنم.


ویرایش شده توسط Pouya 08 June 2015 - 06:19 PM.

  • Bianconero Amore, Orphée, juve's fan و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


#665
Prince of Turin

Prince of Turin

    عارش!

  • اعضا
  • 2808 ارسال
  • Locationكرج
من با پويا موافقم. دقيقا اينجاي اين شكست سوزش داره كه ميفهميم بخاطر مشكل تاكتيكي بوده نه اشتباه و فردي و .... يوونتوس بعد از گل طوري بازي ميكرد انگار هنوز عقبه و ٢٠ دقيقه مونده! درسته اره، الگري نميتوست به سه دفاعه سوييچ كنه ولي ميتونست با همون ٤-٣-١-٢ دفاع بكنه نمي تونست؟ اصلا استورارو رو هم نمياورد اون موقع! با همون بازيكن ها ولي بسته تر بازي ميكرد. حداقل سرتا پا حمله نميشد كه ٥ نفري ضد حمله بخوره!!!! خيلي اون صحنه بد شد شانس اورديم بوفون بود! حداقل بعد از اون صحنه بايد به خودش ميومد. اصلن الگري هيچي، خود بازيكنا چه طور نفهميدن اگه اينطوري حمله كنن گل ميخورن با اين همه به قول پويا اخطار؟ به نظرم اشتباه بچه گانه اي كرديم كاشكي زودتر جبرانش كنيم تا از ياد بره.
  • juve's fan, alexdelpiero, amin-scorpion و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#666
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6396 ارسال
  • LocationRasht

انتقاداتتون به آلگری رو درک نمیکنم.. بعید میدونم مشکل ما جلوی بارسا فقط چند تغییر تاکتیکی و داوری بوده باشه...

البته، گرفتن اون پنالتی روی پوگبا میتونست معادلاتو تغییر بده ولی دو کارته شدن ویدال تو 20 دقیقۀ اول هم مساوی بود با پایانی زودهنگام...

وقتی یووه مساوی کرد، میتونست هر اتفاقی بیوفته و رسیدن به این نقطه، بخودی خود یک موفقیته واسه یووه.. بارسا مجبور شد لولشو ارتقا بده و همینکارم رو گل دوم و فرار مسی انجام داد [که بوفونو ناچار به انجام یک سوپر سیو کرد]

بارسا در کل شایستۀ پیروزی بود چون خوب زیر فشار بازیو شروع کرد، بخاطر وفق پذیریش با مقاطع مختلف بازی و چون موقعیتای کمی به یووه داد...

 

نمیدونم اگه آلگری مقصره، چرا گاتزتا بهش ریتینگی برابر با انریکه میده و transfermarkt قبل فینال، بعنوان مربی فصل لیگ قهرمانان انتخابش میکنه..

نمیدونم چرا ژورنالیستای ایتالیایی بعد کنفرانس مطبوعاتی تشویقش میکنن.. نمیدونم چرا ونگر زیرک و متعهد خطابش میکنه و عملکردشو شگرف میدونه.. یا چرا شبکۀ اجتماعی رسمی یووه، اینطور ازش استقبال میکنه...

 

آلگری تو 57 بازی برای یووه، 37 پیروزی، 13 تساوی و 7 شکست داشته، 104 گل تیمش زده و 40 گل خورده... تیمش 27 بار کلین شیت کرده و فصل اولش = بوده با بهترین فصل تاریخ یووه...

درک میکنم که ترمیم درد این شکست زمان میبره ولی ببخشید که نمیتونم بعضی حرفا رو قبول کنم...


  • Bianconero Amore, mory, aidin_2010 و 20 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

They SURVIVED ... That's What Make Them Assets ! i

 

JB.png


#667
behnam_juve

behnam_juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 475 ارسال

من همچنان معتقد هستم اگر با همین بازیکنها و مصدومیت کیلیینی یک ترکیب 3 5 2 جور میکرد میچید ما بهتر نتیجه میگرفتیم

گل اول رو هم به اون سادگی نمیخوردیم

یک نفر بین بونوچی با بارزالی میذاشت

ولی بازم حیف که کیلینی مصدوم شد و باز یک فینال بدون یک بازیکن کلیدی رو از دست دادیم


  • juve's fan, amin-scorpion, L'Avvocato و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#668
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

دوستان منتظر شکست بودن الگریو بکوبن ...خوب کدوم تیم جلو بارسا مثل ما بازی کرد؟؟ بایرن که تو یه بازی 3 تا خورد اونم مربی که بارسا رو مث کف دستش میشناسه .....منسیتی که هر ساله از بارسا میبازه .....پس اس جی هم تو بازی برگشت با وجود زلاتان میتونس بهتر باشه حد اقل مساوی کنه ......فقط یووه بود که از نظر فاز تهاجمی از هز 3 تیم دیگه ضعیفتر بود ولی بهتر بازی کرد و تا 68 1-1- مساوی بود باز هم میگم پنالتی چون واقعا حقمون بود دقیقا مث بازی با آرژانتین که اونم اگه گل میشد نتیجه عوض میشد 

 

یووه 8 کرنر و بارسا 6 کرنر یووه 14 شوت و بارسا 17 شوت اونم تو تجربه فینال اول . 

 

اشتباه داشتیم اون اشتباه فردی بود نه از منظر مربی چرا؟؟ چون نیمه دوم اشتباه نیمه اول رو جبران کردیم و این ب دلیل مربیه نمیگم الگری خیلی عالیه ولی بهترین عملکرد رو داشته و اگه بخوایم بی نقص خطابش کنیم پس اصا انسان نیست 

 

 

این تاپیک بسته شه بهتره چون هممون میدونیم چرا باختیم و چرا همه تیما جلو بارسا مصدوم دادن ما اگه مهاجم باکلاس دیگه ای داشتیم میتونستیم بگیم کیلینی نبودش عیبی نداشت ولی با کومان ویورنته نه .....بضاعت ما همین بود چرا درک نمیکنین ....تا فینال اومدیم ....حالا یه فینال ندود نبود یه فینال پنالتی باختیم و یه فینال کیلینی نبود اینو پای شانس بذارین فوتبال همینه و همینشم زیباست

 

 

هیچ تیمی شکست ناپذیر نیس و بایرن هنکس نابود شد پس بارسای انریکه که جای خود دارد فصل بعد اگرم حذف بشیم چلسی و مورینیو تخصصش حذف بارساست و خیلی از تیما با انگیزه میان ما هم همینطور


  • Bianconero Amore, Orphée, eⁿzº و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#669
behnam_juve

behnam_juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 475 ارسال

اگر بخوایم پای شانس بکشیم وسط که میشه گفت که با شانس رسیدیم فینال :1:

بعد یک یک باید بازیو کنترل میکردیم مثل یک تیم ایتالیایی کلاسیک (به همون دلیل که میگی بارسا تیم قوی هست)

و در پنالتی بازی رو به شانس واگذارمیکردیم حالا شاید یه ضد حمله ای هم گل میشد که چه بهتر

تا سال 2006 تیم های ایتالیایی به سبک کلاسیک خودشون بازی میکردن ولی بعدش در کمال ناباوری همواره در بازی های حساس شروع کردیم به خوردن 3 4 گل که نا امید کننده هست!

ناسلامتی ایتالیا هستیم ها


  • Bianconero Amore, juve's fan, amin-scorpion و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#670
la Vecchia

la Vecchia

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 17 ارسال
  • LocationShiraz-SYZ

من کارشناس فوتبال نیستم ولی به نظرم آلگری چند تا اشتباه بزرگ توی انتخاب بازیکنا داشت .

 

1- بازی دادن به پوگبایی که اصلا" توی اوج نیست و خیلی خوب نبود . مضاف هم اینکه قصد خودنمایی زیادی داره و به جاش استورارو یا پریرا به نظر من مناسب تر بودن

2- گذاشتن کومان توی لیست که به نظر من در حال حاضر اصلا" در حد یوونتوس نیست و به جاش ماتری بیشتر به کارمون میومد.


  • behnam_juve, amin-scorpion و محمد جمالی از این پست تشکر کرده است

juve.jpg


#671
Vecchia Signora

Vecchia Signora

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 432 ارسال

پیشبینی میکردم اگر ببازیم آلگری زیر سوال بره :22:  چقدر زود فراموش کردیم 20 سال بود جام حذفی رو نگرفتیم و قبل فصل هم خیلی ها میگفتن حتی سری آ پرید! و چقدر زود فراموش کردیم تا سال پیش صعود از مرحله گروهی آرزوی ما بود، ولی آلگری همه چیز رو تغییر داد

 

انصافا دیگه زورش نمی رسید. به نظرم آلگری بین دو نیمه به بازیکن ها گفته بود وقتی گل مساوی رو زدید سعی کنید که کار رو همون موقع تموم کنید، ولی بازیکن ها تحت شرایط بازی خیلی مبتدیانه سر و پا حمله شدن و احساسی بازی کردن، فکر نمی کنم دستور آلگری این بوده باشه که فقط حمله کنید؛ اینجا فقط بی تجربگی کار دستمون داد.

 

هیچ انتقادی به آلگری وارد نیست و نمیتونه وارد باشه. ایشالا واسه سال بعد نیمکت تیم تقویت میشه که اگر دوباره رسیدیم به مراحل بالا دستش واسه تعویض هم باز باشه.


  • Bianconero Amore, Orphée, mory و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


And even if I am crazy is cause you make me this way


#672
Prince of Turin

Prince of Turin

    عارش!

  • اعضا
  • 2808 ارسال
  • Locationكرج
بقيه رو نميدونم ولي حداقل من الگري رو نكوبيدم يني منظورم اين نبود. به نظرم بيشتر بي تجربگي و جو فينال كار دستمون داد. اما خوب هر كسي يه اشتباهاتي ميكنه و هيچ كسي كامل نيست حتي بوفون حتي بارسا هم اون شب اشتباهات زيادي كرد چه تاكتيكي چه فردي.
  • Bianconero Amore, Orphée, juve's fan و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#673
IL PRINCIPINO

IL PRINCIPINO

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 386 ارسال

" انتقاد " تو فوتبال حق یه هواداره و چه قدر خوب میشه بخاطر علایق شخصی این حق رو از بقیه نگیریم . 

 

آلگری خدا نیست و اون هم میتونه اشتباه کنه ، همونطور که بقیه مربی ها هم اشتباهاتی دارن .  اینکه گفته میشه آلگری تو فینال اشتباه کرد فکر نمیکنم به این معنی باشه که قراره آلگری رو بکوبونیم یا عملکرد کلیش رو نادیده بگیریم .اصلاً همین که میگیم عملکرد آلگری تو فینال لیگ قهرمانان ایراداتی داشته به خودی خود با لفظ " نادیده گرفتن " و " کوبوندن " درتناقضه ، میشه مگه مربی که در نقطه قله و اوج فوتبال مربیگری میکنه رو نادیده گرفت ؟ قطعاً نه و نقشی که آلگری در رسیدن به این فینال داشته سر جای خودشه و قطعاً شگرف بوده ولی 90 دقیقه فینال هم جای خود داره . این ها هم فقط یه سری انتقاد از طرف گروهی از هواداران همین یوونتوسی هست که همگی عاشقشیم اما  بر خلاف شما فکر میکنن  و در ذهن خودشون عملکرد آلگری در فینال رو بدون ایراد ندیدن و فکر میکنم هیچ کس نمیتونه حق فکر کردن و انتقاد کردن رو از این دوستان بگیره .

 

 

حرف اینه که آلگری در " بازی فینال " اشتباه کرد و میتونست خیلی بهتر از اینها عمل کنه . این حرف نه صدمه ای به کارنامه این فصل آلگری میزنه نه قصد تخریب شخص آلگری رو داره . شما عقیده دارید شیوه بازی یووه بعد به تساوی رسیدن بازی درست بوده من نظر دیگه ای دارم ، شما میگید تعویض ها خوب بودن من میگم بدترین تعویض هایی که میشد تو اون شرایط در فینال لیگ قهرمانان انجام داد همین سه تعویض شنبه شب آلگری بود . اینها همه نظرات من و شماست و خیلی عجیبه اگه فکر کنید تو فوتبال هیچ نظری مخالف نظر شما وجود نداره

 

یووه با آلگری بهترین فصل تاریخش رو سپری کرد درست ولی قرار نیست نتایج قبلی نقابی شه روی صورت آلگری که به واسطه اون آلگری رو یه فرد معصوم بدونیم و نتونیم کوچکترین انتقادی ازش بکنیم . آمار و تعداد برد و باخت یه مربی مهمه اما همین ریزه کاری ها و تصمیمات در لحظه ست که مربی هارو از هم متمایز میکنه . اگه آلگری میخواد موفقیتش با یووه ادامه دار باشه قطعاً باید این انتقادات رو بپذیره و مثل شما فکر نکنه چون همیشه قرار نیست مثل بازی برگشت با المپیاکوس فوتبال روی خوشش رو بهمون نشون بده و مسیر یک فصل تیم عوض شه و از تیمی که داشت تو دور گروهی حذف میشد به فینالیست تبدیل بشیم .


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, juve's fan و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

269996_166167973522551_1513110404_n.jpg


#674
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

خوشبختانه جو الان خیلی بهتر از اون موقع است که در مورد کنته هر کی بد میگفت بدترین و تندترین جواب ها رو هم میشنید
چقدر بحث های تند سر مقایسه الگری - کنته بوجود اومد ... 

به نظرم نقد کردن مربی حق همه است ، حالا یکی موافقه الگری تو فینال اشتباه داشت اما یکی هم میگه نه عمبکردش خوب بود ... نظر هر دو کاملا قابل احترامه ... من در مورد بازی فینال قبلا گفتم حرف نمیزنم ، چون شرایط خاصی قبل و حین بازی بوجود اومد که رو خیلی چیزا تاثیر گذاشت ... اما در مورد اینکه گفتید روی خوش فوتبال بهمون رو کرد و حذف نشدیم ... اگه قرار بود فوتبال روی خوش بهمون نشون بده باید بازی رفت المپیاکو رو میبردیم که حقمونم بود من در مورد الگری یه حرف دارم اونم اینه ، مهم ترین عامل رسیدن یووه به فینال اروپا و در آستانه ی سه گانه قرارگرفتن شخص الگری بود ، اونم درایت ، تفکر و تصمیماتش نه شانس ! 

منتظرم تیم بسته بشه و اون موقع انتظاراتم رو ازش برای فصل بعد مشخص کنم 


 


  • Bianconero Amore, Orphée, eⁿzº و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#675
Vecchia Signora

Vecchia Signora

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 432 ارسال

" انتقاد " تو فوتبال حق یه هواداره و چه قدر خوب میشه بخاطر علایق شخصی این حق رو از بقیه نگیریم . 

 

آلگری خدا نیست و اون هم میتونه اشتباه کنه ، همونطور که بقیه مربی ها هم اشتباهاتی دارن .  اینکه گفته میشه آلگری تو فینال اشتباه کرد فکر نمیکنم به این معنی باشه که قراره آلگری رو بکوبونیم یا عملکرد کلیش رو نادیده بگیریم .اصلاً همین که میگیم عملکرد آلگری تو فینال لیگ قهرمانان ایراداتی داشته به خودی خود با لفظ " نادیده گرفتن " و " کوبوندن " درتناقضه ، میشه مگه مربی که در نقطه قله و اوج فوتبال مربیگری میکنه رو نادیده گرفت ؟ قطعاً نه و نقشی که آلگری در رسیدن به این فینال داشته سر جای خودشه و قطعاً شگرف بوده ولی 90 دقیقه فینال هم جای خود داره . این ها هم فقط یه سری انتقاد از طرف گروهی از هواداران همین یوونتوسی هست که همگی عاشقشیم اما  بر خلاف شما فکر میکنن  و در ذهن خودشون عملکرد آلگری در فینال رو بدون ایراد ندیدن و فکر میکنم هیچ کس نمیتونه حق فکر کردن و انتقاد کردن رو از این دوستان بگیره .

 

 

حرف اینه که آلگری در " بازی فینال " اشتباه کرد و میتونست خیلی بهتر از اینها عمل کنه . این حرف نه صدمه ای به کارنامه این فصل آلگری میزنه نه قصد تخریب شخص آلگری رو داره . شما عقیده دارید شیوه بازی یووه بعد به تساوی رسیدن بازی درست بوده من نظر دیگه ای دارم ، شما میگید تعویض ها خوب بودن من میگم بدترین تعویض هایی که میشد تو اون شرایط در فینال لیگ قهرمانان انجام داد همین سه تعویض شنبه شب آلگری بود . اینها همه نظرات من و شماست و خیلی عجیبه اگه فکر کنید تو فوتبال هیچ نظری مخالف نظر شما وجود نداره

 

یووه با آلگری بهترین فصل تاریخش رو سپری کرد درست ولی قرار نیست نتایج قبلی نقابی شه روی صورت آلگری که به واسطه اون آلگری رو یه فرد معصوم بدونیم و نتونیم کوچکترین انتقادی ازش بکنیم . آمار و تعداد برد و باخت یه مربی مهمه اما همین ریزه کاری ها و تصمیمات در لحظه ست که مربی هارو از هم متمایز میکنه . اگه آلگری میخواد موفقیتش با یووه ادامه دار باشه قطعاً باید این انتقادات رو بپذیره و مثل شما فکر نکنه چون همیشه قرار نیست مثل بازی برگشت با المپیاکوس فوتبال روی خوشش رو بهمون نشون بده و مسیر یک فصل تیم عوض شه و از تیمی که داشت تو دور گروهی حذف میشد به فینالیست تبدیل بشیم .

 

اولا آلگری مربی هست که هنوز تجربه لازم برای بازی با تیم های قدرتمندی مثل بارسا رو به خوبی کسب نکرده و با توجه به ابزار هایی که تا حالا داشته حق هم داره، آلگری هنوز خیلی جا داره.

 

نمیدونم طرف صحبتتون با منه یا نه، ولی اگر با من بودید. کجای صحبتم گفتم شیوه بازی بعد از گل مساوی درست بوده؟ گفتم احتمالا آلگری به بازیکن ها گفته به فکر گل زد نباشید اما بازیکن ها تحت شرایط بازی کلا وا دادن. این که بگی به فکر گل زدن باشید اتفاقا خیلی هم درسته، جلوی این بارسا دفاع کردن اونم وقتی کیلینی نبود میدونیم که چاره ساز نبود برامون آخرش گل رو میخوردیم، تازه اون طرف اگر پنالتی پوگبا گرفت می شد... ولی بحث اینه که بازی احساسی بازیکن ها و بی تجربگی باعث شد اونطوری بازی کنیم، که این قطعا شیوه درستی نیست ولی مطمئن باشید شیوه آلگری این نبوده.

 

درباره تعویض ها که دیگه هیچی نگفتم! البته آلگری به جز تعویض سوم، کی رو میتونست بیاره تو؟ اگر یورنته رو نمیاورد میگفتید باید میاورد تا رو کار های هوایی کمک کنه، حالا که آورده میگید چرا آورده! درباره ویدال، همین که تو 30 دقیقه اول بازی اخراج نشد خیلی شانس آوردیم نگه داشتنش تو بازی ریسک بزرگی بود، در ضمن باید تهاجمی تر هم میشدیم و پیرلو رو نمیشد کشید بیرون! پیرلوو ممکنه دقیقا ثانیه پایانی بازی یه پاس بندازه و کار رو تموم کنه.

 

تعویض سوم که دیگه هیچ ایده ای دربارش ندارم.

 

هیچ مربی از اول خودش نبوده! فرگوسن از اول فرگوسن نبوده، یه تحقیقی بکنید چند سال جام نیاورد. و البته هر مربی دیگه ای، من سبک بازی بعد گل مساوی رو مسئولش رو بازیکن ها میدونم نه آلگری؛ اگر چه اگر می خوایم از آلگری یه مربی بزرگ و بهتر در بیاد باید پای این چیزا هم وایسیم همون طور که منچستر وایساد.

 

+ درباره موضوع شانس سهیل جان بهترین تعریف رو کردند. شانس همیشه با بهترین هاست و به سراغ کسی میره که لیاقتش رو داره


  • Orphée, juve's fan, mory و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


And even if I am crazy is cause you make me this way


#676
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
خوبه . انگار نه انگار تيم مقابل بارسا بود
  • Bianconero Amore, Orphée, MaMpIeRo و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#677
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6396 ارسال
  • LocationRasht

@IL PRINCIPINO

 

به این میگن بحث فرسایشی و واقعا از توان من خارج... بخصوص اون برداشتهایی که از نظرات من [؟] کردی، اصلا انرژی برا پاسخدهی حتی، واسم باقی نمیذاره... آخه من گفتم کسی حق انتقاد و فکر کردن نداره؟ گفتم همه باید مثه من فکر کنن؟ کیم که بخوام جلوی انتقاد یا ارسال کسی رو بگیرم! دارم میگم "درک نمیکنم".. ممکن نیس درک من از درک شما پایینتر باشه؟ منظورت از علایق شخصی رو هم متوجه نشدم... اگه منظور آلگریه که من آلگری فن نیستم ولی اگه منظور یووه ست، منم به همون اندازه که شما حق انتقاد دارید، حق دارم که درک نکنم و نظرمو بگم .. همگی عاشق یووه ایم، قبول ولی فکر میکنم حق بدی که نظر آدمایی که بالغ بر چند دهه ست که تو فوتبالن [و تقریبا بی طرف] و به مربی تیم بازنده، 7/10 میدن رو مستندتر بدونم.. من این فصل هر وقت که بنظرم اومد آلگری اشتباه کرده، انتقاد کردم و هر وقت که که حقش تقدیر بوده، تقدیر کردم... این دیگه از بد روزگاره که تقریبا در مورد همه چیز تو یووه تصمیم درستی گرفته و کمتر جای انتقادی برای شخص من و نمیدونم چندین نفر دیگه باقی گذاشته... ممکنه که فصل بعد، بدترین فصل تاریخ یووه باشه و مطمئنا اون روز، با آمار و ارقام و لینک، اثباتش میکنم اگه لازم باشه و امیدوارم شما هم همینطور باشید...

 

+ امیدوارم ناراحت نشی از حرفم چون دوست دارم رک صحبت کنم... تعریفا و مقدمه چینیات در مورد آلگری  و "چون همیشه قرار نیست مثل بازی برگشت با المپیاکوس فوتبال روی خوشش رو بهمون نشون بده و مسیر یک فصل تیم عوض شه و از تیمی که داشت تو دور گروهی حذف میشد به فینالیست تبدیل بشیم" آدمو دچار دوگانگی میکنه.. نظر شخصی : اکتفا به فقط یه کلیدواژه بنام شانس، موثرتر بود و صادقانه تر...


  • Bianconero Amore, mory, alex 4ever و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

They SURVIVED ... That's What Make Them Assets ! i

 

JB.png


#678
Amin KH

Amin KH

    عضو جدید

  • اعضا
  • 37 ارسال
هی با خودم کلنجار میرم میگم انصافا خیلی فصل خوبی بود و بهترین فصل تاریخ یووه بود حتی و به خودم دلداری میدم که امسال از خیلی از تیمایی که با بودجه های کلان بسته شده بودن مث من سیتی ،من یو،چلسی،رئال،بایرن،پی اس جی و و و خیلی خیلی خیلی بهتر بودیم و بهتر نتیجه گرفتیم . هی به خودم میگم بابا کی از اول فصل فکرشو میکرد ما تا اینجا برسیم و خودمم فکر نمیکردم و اینا....هی میگم  تازه اول کاره و پروژه ی بزرگ یووه تازه استرارت خورده و حالا حالا ها تو 4تای اروپا میتونیم به راحتی بریم.....هی میگم ایشالله فصل بعد با خریدای خوب بریم واسه فتح لیگ قهرمانان......هی با خودم از این فکرا میکنم ........ولی.............بخدا سخته........سخته که وقتی میتونستیم راحت با زدن یه پنالتی روند بازی رو عوض کنیم اون داور فلان فلان شده نذاشت ......خیلی سخته کاپیتان تیمتو ببینی داره از جون مایه میذاره و خیلی سخته اشکای بازیکای تیمتو ببینی و چیزی نگی.......باختن تیمت کلا دردناکه چه برسه به اینکه تو فینال چمپیونز لیگ و اونم در آستانه ی سه گانه
ببخشید اگه با پستم اذیتتون کردم اما باید حرفای دلمو میزدم اینجا
+بحث در مورد آلگری و کلا بازی و اینا باشه برا موقعی که دل و دماق (درست نوشتم؟ :دی) داشتم فعلا حسش نیست و امتحان هم دارم.....فقط اینو بگم توقعاتم از یه سری افراد مخصوصا توز و آلگری خیلی خیلی بیشتر بود انصافا

  • juve's fan, IL PRINCIPINO, amin-scorpion و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#679
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21169 ارسال

- اصولا به این نتیجه رسیدم که نباید همیشه "حرف" زد، باید به لبخندی زد و رفت تو افق محو شد.

آلگری با یووه فوق العاده کار کرده ولی به نظرم توی فینال بارسا اون تیم "غول آسایی" که ازش ساخته بودیم (یکیش خود من) نبود و بعد از اینکه از زیر فشارشون در اومدیم و گل زدیم، اونا  کاملا آسیب پذیر و شکننده شده بودند،

به بچه ها گفتم، تا کونته مربیمون بود که ما همیشه یه تیم هفتمی بودیم و حالا "آروم آروم" داریم تبدیل میشیم به قدرت ایتالیا و برای اروپا بحث 10 یورو و اینا بود، حالا هم که آلگری ـه احساس می کنم گاهی اوقات یووه فاقد اون روح جنگندگی ـه لازم، تدبیر و برنامه ست. گاهی هم تیم کلا رفته پیک نیک !

 

همون قدر که پیرلو طی این 4 سال برای ما بازیکن تاثیر گذار و بزرگی بوده، ژاوی هم طی سالهای بیشتری برای بارسا به عنوان یک لیدر و شاخص به میدان رفته، ولی این فصل انریکه با تمام فهم محدودی که از فوتبال داره فهمید که حضور ثابت ژاوی باعث به وجود اومدن یه خلاء در خط هافبک تیم میشه.

البته مسئله پیرلو به اون شدت نیست ولی چرا وقتی که می بینیم پیرلو اون تاثیر خاص خودش رو نمی تونه بزاره، همچنان اصرار داریم که در ترکیب باشه وقتی که ویدال و پوگبا به علت دریافت کارت زرد محتاطانه بازی می کنند و البته انتقال توپ از دفاع به حمله توسط بارسا هم باعث شد خط هافبک یووه از دور خارج بشه ؟ بخصوص اینکه در این شرایط جنگندگی خط هافبک دیگه اولویت اصلی نیست و دوندگی در اولویت هست، آیا پیرلو اون بازیکن اکتیو و سریع خط هافبک ماست ؟!

لطفا بحث آمار دوندگی رو وسط نکشید که کلا هیچ ربطی به این مسئله نداره ! منظور از دوندگی فقط کمیت نیست، بلکه کیفیت هست، پیرلو میتونه مثلا نیمار رو اسکورت کنه یا استورارو ؟!

یووه خیلی زودتر از اینها نیاز به تغییر در خط هافبک داشت و ورود استورارو به عنوان یک بازیکن اکتیو و پر توان میتونست دوباره روح رفته از خط هافبک رو بهش برگردونه.

 

اعتقاد دارم بعد از گل مساوی، یک جور شجاعت "جوگیرانه" (لفظ درستش احمقانه ست) تیم رو در بر گرفت و باعث شد جنگ تاکتیکی رو ببازیم،

آلگری این فصل ثابت کرد که از نظر تاکتیکی و فهم این مسائل واقعا سطح مناسبی داره، خنثی کردن رئال و دورتموند گواه این صحبت هست و حتی بازی های جالبی که در سری آ داشتیم مثل همین هفته های پایانی در مقابل ناپولی. ولی در این بازی مغلوب شد از نظر تاکتیکی. یووه باید بعد از گل مساوی شیوه خودش رو عوض میکرد ولی نه تنها این کار رو نکرد بلکه تعویض ها هم هیچ کمکی به تیم نکردند.

بهرحال گذشت و این فرصت گرانبها از دست رفت ولی مطمئنم که خود آلگری بیشتر از ما متوجه اتفاقات این بازی هست و مسائلی رو که باید بگیره، میگیره !

 

 

پ.ن : البته هیچ کدوم از صحبت هام عملکرد آلگری رو در "کل" فصل زیر سوال نبرد، چون فوق العاده بود. ولی حتی اگه آمار آلگری 57 بازی، 56 پیروزی و 1 شکست هم بود، باید قبول کنیم همین یه شکست، شکست بزرگی بود ...


  • juve's fan, IL PRINCIPINO, tecra و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#680
IL PRINCIPINO

IL PRINCIPINO

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 386 ارسال

به این میگن بحث فرسایشی و واقعا از توان من خارج... بخصوص اون برداشتهایی که از نظرات من [؟] کردی، اصلا انرژی برا پاسخدهی حتی، واسم باقی نمیذاره... آخه من گفتم کسی حق انتقاد و فکر کردن نداره؟ گفتم همه باید مثه من فکر کنن؟ کیم که بخوام جلوی انتقاد یا ارسال کسی رو بگیرم! دارم میگم "درک نمیکنم".. ممکن نیس درک من از درک شما پایینتر باشه؟ منظورت از علایق شخصی رو هم متوجه نشدم... اگه منظور آلگریه که من آلگری فن نیستم ولی اگه منظور یووه ست، منم به همون اندازه که شما حق انتقاد دارید، حق دارم که درک نکنم و نظرمو بگم .. همگی عاشق یووه ایم، قبول ولی فکر میکنم حق بدی که نظر آدمایی که بالغ بر چند دهه ست که تو فوتبالن [و تقریبا بی طرف] و به مربی تیم بازنده، 7/10 میدن رو مستندتر بدونم.. من این فصل هر وقت که بنظرم اومد آلگری اشتباه کرده، انتقاد کردم و هر وقت که که حقش تقدیر بوده، تقدیر کردم... این دیگه از بد روزگاره که تقریبا در مورد همه چیز تو یووه تصمیم درستی گرفته و کمتر جای انتقادی برای شخص من و نمیدونم چندین نفر دیگه باقی گذاشته... ممکنه که فصل بعد، بدترین فصل تاریخ یووه باشه و مطمئنا اون روز، با آمار و ارقام و لینک، اثباتش میکنم اگه لازم باشه و امیدوارم شما هم همینطور باشید...

 

پست من اصلاً در جواب شما یا شخص خاص دیگه ای نبود . دیدم خیلیا جبهه گرفتن علیه انتقاد از آلگری و فقط پستم در این رابطه بود . شاید فقط اون بخش آمار رو درباره گفته شما گفتم . بازم میگم اینکه ونگر از آلگری تعریف کرده یا ریت بالایی گرفته 100% درسته چون عملکرد کلی آلگری در این فصل قابل تقدیره ولی در تک بازی فینال میشه بهش انتقاد کرد و من این حق رو به خودم میدم که انتقاد کنم بدون اینکه به وجهه کلی آلگری ضربه بزنم .

 

+ امیدوارم ناراحت نشی از حرفم چون دوست دارم رک صحبت کنم... تعریفا و مقدمه چینیات در مورد آلگری  و "چون همیشه قرار نیست مثل بازی برگشت با المپیاکوس فوتبال روی خوشش رو بهمون نشون بده و مسیر یک فصل تیم عوض شه و از تیمی که داشت تو دور گروهی حذف میشد به فینالیست تبدیل بشیم" آدمو دچار دوگانگی میکنه.. نظر شخصی : اکتفا به فقط یه کلیدواژه بنام شانس، موثرتر بود و صادقانه تر...

 

نه نه اصلاً منظورم شانس به اون شکلی که احتمالا مد نظرته نیست و نمیخوام عملکرد تیم رو با این کلمه کوچیک جلوه بدم .ما امسال کار بزرگی انجام دادیم که قطعاً بخش بسیار بزرگیش حاصل تلاش خودمون بوده ولی قرعه خوب و اتفاقاتی که امسال رخ داد هم بی تاثیر نبودن و به نوعی مسیر موفقیتمون رو هموار تر کردن و نمیشه این رو کتمان کرد و این همون چیزیه که میگم نمیشه هر سال منتظرش بود .

درباره بازی برگشت با المپیاکوس هم اون یه مورد عجیب بود تو این فصل و اتفاقاتی که توش افتاد فراتر از شانس و تاثیر آلگری و توز و هر چیز دیگه ای بود . تو اون بازی انگار یه نیرویی میخواست ما مسیرمون رو ادامه بدیم و به فینال برسیم و معتقدم مسیر فینالیست شدن ما از همونجا شروع شد و یه فرصت دوباره بود برای تیمی که تا آستانه حذف پیش رفته بود ... به قول معروف اگه خدایی وجود داشته باشه شک ندارم اون شب یوونتوسی بوده . در کل منظورم از اینکه این بازی رو مثال زدم این بود که همیشه نمیشه امید داشت این نیرو وجود داشته باشه وفرصت داشته باشیم اشتباهات قبلی رو جبران کنیم . بعضی وقتا لازمه تیم خودش بدون کمک هیچ چیزی از پس مشکلاتش بر بیاد که برای اینکار نیاز به یه مربی باهوش و آن تایم هست که بتونه در لحظه تصمیمات مهمی بگیره . چیزی که آلگری تو فینال و بعضی بازی های دیگه این فصل نبود و امیدوارم بتونه از اشتباهاتش درس بگیره و بهتر بشه .


  • Bianconero Amore, Orphée, juve's fan و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

269996_166167973522551_1513110404_n.jpg






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی