پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته دوم سری آ- یوونتوس 4-1 لاتزیو

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
114 پاسخ برای این موضوع

#21
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

ترکیب احتمالی دو تیم :



لاتزیو


Marchetti; Cavanda, Novaretti, Biava, Radu; Gonzalez, Biglia, Hernanes, Lulic; Candreva; Klose


یووه


Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Pogba, Asamoah; Tevez, Vucinic



#22
juvenista

juvenista

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 285 ارسال
اگه هرنانز مهار بشه لاتزيو هيچ كاري نمي تونه بكنه تو بازي سوپر كاپ هم چون هرنانز رو دور نبود لاتزيو به فنا رفت :rainbow:

#23
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
امروز دو تا تیم با حضور تو یه کلیپ کوتاه برای شبکه ی اسکای اسپورت به نام "I have a dream" (رویایی دارم) به مخالفت با نژاد پرستی پرداختن. از یوونتوس کونته، بوفون، کیه لینی، بارتزالی، بونوچی، پیرلو و کوالیارلا حضور کوتاهی داشتن تو این کلیپ.

ترکیب پیش بینی شده توسط اسکای:

تصویر



#24
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1132 ارسال
و اما بازی امشب برابر لاتزیو....

طی این 2 فصل خورده ای که کونته سرمربی یوونتوس بوده ما در مقابل بیانکوچلستی آمار خیلی خوبی داشتیم. فصل 2011/12 تونستیم این تیم رو دابل کنیم. فصل پیش هم توی بازی رفت با بدشانسی محض 0-0 کردیم و توی جام حذفی هم طی یه بازی دراماتیک و توی زمانی که تیم داشت ژانویه سیاه رو میگذروند در مجموع3-2 باختیم.(یاد اون دروازه خالی مارکیزیو و جو اون شب فروم بخیر :1:) ولی توی بازی برگشت لیگ در رم 2-0 و توی سوپرجام هم عین آب خوردن 4-0 بیانکوچلستی ها رو بردیم. این آمار نشون میده که لاتزیو تیمی نیست که بخواد برای راه راه پوشان تورین مشکل زیادی درست کنه.
ترکیب پیش بینی شده دقیقا ترکیبیه که من در فوتی کلاب پیش بینی کردم و البته میشه گفت اگر میرکو روز خوبش باشه واقعا بهترین ترکیبه. @};- این ترکیب نشون میده که احتمال اینکه تیم بخواد رو به بازی هوایی بیاره عملا صفر هستش چون نه میرکو و نه توز هیچ کدوم بازیکنان سرزنی نیستن.
در کل خیلی بعیده که نتیجه ای به جز پیروز یووه رقم بخوره.البته امیدوارم این برد با یه کلین شیت همراه باشه. @};-

@};- @};- @};-



#25
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2516 ارسال
امیدوارم به یورنته بازی برسه.. تصور کنید یه فصل کامل بازی نکردن و درگیری با هوادارا و مدیرانش بخاطر رفتن به یه باشگاه دیگه، از اونطرف باشگاه بعدی(یووه) هم بهش بازی نده. خودتونو جای یورنته بزارید ببینید چه حسی به آدم دست میده. خداییش حقش نیست اینطوری باهاش برخورد بشه و دقیقه 89 واسه وقت کشی و ...بیاد تو زمین.

#26
behdad

behdad

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1769 ارسال

طی این 2 فصل خورده ای که کونته سرمربی یوونتوس بوده ما در مقابل بیانکوچلستی آمار خیلی خوبی داشتیم.


یعنی فقط منم که فک می کنم ما خیلی جلو لاتزیو بد بازی می کنیم؟! :1:

واقعاً تنها تیم سری آ هستن که حس می کنم یووه جلوش مشکل داره. از اون بازی کذایی سال 2008 که منینگر تو دروازه بود و یه سانتر مسخره رفت تو گلمون و به یه امتیازی اینتر قبل از تعطیلات ژانویه نرسیدیم از لاتزیو می ترسم! دو فصل پیش که با نبوغ دلپیرو بردیمشون، فصل پیش هم که از جام حذفی حذفمون کردن.

اون 4-0 سوپرکاپ یه ذره بهم امیدواری می ده که این بازی هم بتونیم خوب باشیم، ولی هرگز تا وقتی که 3 تا گل تو بازی امشب جلو نیفتیم به برد اطمینان ندارم!
هر چند که انتظار بازی ای مشابه بازی با سمپدوریا رو می کشم.

نبود مارکیزیو و در نتیجه مشکل پیدا کردن یووه در خلق موقعیت رو بسیار محتمل می دونم، لاتزیو هم قطعاً هجومی بازی نخواهد کرد که به ما اجازه ی گلزنی بده.
در کل برخلاف سوپرکاپ، بازی بسیار سختی رو پیش روی یووه می بینم، امیدوارم بتونیم 3 امتیاز بگیریم، این روند «در صدر بودن» رو اصلاً دوست ندارم از دست بدیم.

#27
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

امیدوارم به یورنته بازی برسه.. تصور کنید یه فصل کامل بازی نکردن و درگیری با هوادارا و مدیرانش بخاطر رفتن به یه باشگاه دیگه، از اونطرف باشگاه بعدی(یووه) هم بهش بازی نده. خودتونو جای یورنته بزارید ببینید چه حسی به آدم دست میده. خداییش حقش نیست اینطوری باهاش برخورد بشه و دقیقه 89 واسه وقت کشی و ...بیاد تو زمین.


بصیر هم حاضره به خاطر یوونتوس با همه هوادارهایی :Facepalm: که داره به مشکل بخوره و اصلا کارش رو تعطیل کنه و تازه یک پولی هم بده که بذارن تو ترکیب یوونتوس همون 2 دقیقه بازی کنه . خب اگه اینطوری باشه باشگاه یوونتوس داره در مورد خیلی ها نامردی می کنه . بصیر هم حقش نیست که تو ایران بمونه به خاطر این علاقش به یووه :1:

فقط علاقه شرط نیست باید به اون آمادگی برسه که بتونه ووچینیچ یا توز رو نیمکت نشین کنه یا حداقل کونته رو مجاب به تغییر سیستم کنه

حالا بازی با لاتزیو که هنوز بعیده بهش بیشتر از 20 دقیقه بازی برسه .
---------------------
منم با این موضوع موافقم که همیشه جلوی لاتزیو به مشکل خوردیم . لاتزیو این بازی میاد که مساوی بگیره نه مثل سوپر کاپ که مستلزم نیم نگاه به سمت دروازه یوونتوس بود . احتمالا از اون شب هاست که مارکتی دوباره قراره ستاره بشه

#28
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
دلم می خواست کونته توی این بازی یه تغییری توی ترکیب تیمش داشته باشه ! البته دلیل خاصی هم ندارم ولی دلم می خواست یه نفر جدید بازی کنه مثلا یورنته یا حتی جووینکو ! نمی دونم فرصت بازی به این بازیکنان کی می رسه و کونته به چی فکر می کنه ! البته الان دنبال این نیستم که کی از کی بهتره ولی همین جوری دلم می خواست توی این مسابقه یه ادم جدید توی ترکیب یووه ببینیم ! متاسفانه کونته خیلی نمی تونه به سیستم اول تیمش دست بزنه چون کسی رو نداره ! الان نیمکت رو دیدید ؟ استوراری - اوگبونا - کاسرس - پلوزو - ده چلیه - پادوین - مارونه - ایزلا - یورنته - جووینکو - کوا واقعا کونته چیکار کنه ؟ اونم تو فصلی که می خوایم سه تا جام بجنگیم و اهدافمون خیلی جدی تر دنبال می شه، البته این حرفا خیلی ربطی به این بازی نداره ولی واقعا باید به این سیستم 3 - 5 -2 عادت کنیم و باهاش بسازیم و منتظر تغییر خاصی نباشیم

#29
حسينAlex

حسينAlex

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 82 ارسال
اگه امشب پيرلو آماده باشه همچي حله ولي اگه مثل بازي سمپدوريا باشه فوقش يك امتياز ميگيريم فك كنم امشب حداقل20دقيقه به يورنته بازي برسه كه كافيه و كار درستيه يورنته بايد بعد زدن اولين گلش فيكس بشه كونته هم قطعا روي يورنته به عنوان يار فيكس حساب كرده ولي براي اينكه تحت فشار قرار نگيره كم كم به اون بازي ميده فكرشو كنيد اگه دو بازي قبلي فيكس بود و گل نميزد الان چه فشاري روش بود ولي اگه به عنوان يار تعويضي گل بزنه راحتتر ميتونه تو تركيب بازي كنه اگرچه به زوج توز ووچينيچ اعتقاد ندارم ولي با رفتن ماتري فعلا بهترين كار همينه

#30
behdad

behdad

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1769 ارسال
^ تا وقتی کونته «مجبور» نشه دست به این 11 نفر نمی زنه، اما مطمئن باشید تو بازی های حذفی از ترکیب ذخیره استفاده خواهد کرد، همچنین بازی هایی که بعدش تو چمپیونز لیگ بازی داریم، احتمال خیلی زیاد به تعدادی از نفرات اصلی استراحت بده. در کل نیازی به تغییر این 11 نفر نمی بینم، کسی که تو یووه ست، باید این رو بپذیره که باید تلاش کنه تا به ترکیب اصلی برسه.

#31
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
تو بازی امشب به این بازیکن بیشتر توجه کنید LULIC :np:

#32
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال
امشب من به غیر از برد یک خواسته از کونته دارم و اون هم بازی دادن حدود 10 دقیقه به یورنته هست. چند هفته دیگه بازی های لیگ قهرمانان شروع میشه و نیاز هست که یورنته هم به سطح نسبی آمادگی برسه. چون اگه ووچینیچ احساس خطر نکنه دوباره افت میکنه و میشه همون بازیکن منفور همونطور که یک چشمه هاییش را در بازی قبل نشون داد. فکر میکنم یوورنته آماده خیلی خطرناک تر و بازی بهتری می تونه ارائه بده نسبت به ووچینیچ. به هر حال ما نیاز داریم که دو تا بازیکنمون به نام های یوورنته و اوگبانو را هر چه زودتر بهشون بازی بدیم تا در لحظات حساس بتونن بهمون کمک کنن. خوب چه بهتر که از همین امشب شروع کنیم. :flag3: :scarflong: :Juveflag: :scarflong: :flag3: :scarflong: :Juveflag: :scarflong: :flag3: :Juveflag: :scarflong: :flag3:

#33
R.BAGGIO.10

R.BAGGIO.10

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 422 ارسال
تكرار سوپرجام ايتاليا در نخستين ديدار خانگي بيانكونري يوونتوس قهرمان دو فصل اخير سري A در نخستين بازي خانگي اين فصل خودش يك مسابقه دشوار را برابر لاتزيو پيش رو دارد. اين بازي در واقع تكرار ديدار سوپرجام ميان دو تيم هم هست كه مردان كونته به راحتي حريف خودشان را پيش از شروع فصل با چهار گل در هم كوبيدند. باشگاه توريني فصل را با هدف رسيدن به سومين اسكودتوي متوالي با برد صفر – يك برابر سمپدوريا شروع كرد. در اين مسابقه كارلوس توس ستاره تازه وارد آرژانتيني آنها ثابت كرد كه خيلي زود با تيم به هماهنگي رسيده و مي‌تواند در ادامه فصل مهره مفيدي باشد. اين برتري به يوونتوس در آستانه ديدار با مردان ولاديمير پتكوويچ برگ برنده را داده است اما يوونتوس نمي‌تواند از حالا كار را تمام شده بداند. برد يك-2 لاتزيو برابر اودينزه نشان مي‌دهد كه با حريفي آماده روبرو خواهند شد. كونته براي اين بازي كلوديو ماركيزيو را كه از ناحيه زانو آسيب ديده در اختيار ندارد. سيمئونه پپه بال آنها هم هنوز از سلسله مصدوميت‌هاي تمام نشدني‌اش خلاص نشده. اين بازيكن گفته كه سعي دارد هر چه زودتر به بازي‌ها برگردد و به هم تيمي‌هايش هم هشدار داده كه نبايد لاتزيو را دست كم بگيرند.

#34
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran

تو بازی امشب به این بازیکن بیشتر توجه کنید LULIC


بازی های زیادی ازش دیدم خوب نیست.سنشم تقریبا زیاده
لاتزیو 3 تا بازیکن خوب داره:کاندروا که خیلی بی دقته + هرنانس و کلوزه که اکثراجلو یووه از جریان بازی محو میشند :1:

خوب با برد ناپولی متاسفانه بعد از مدت ها صدر جدول از دست دادیم :زاری: هفته اول که قبول نیست :1: باید 6 تا به لاتزیو بزنیم!یعنی میشه؟
عیب نداره صدر نشینی بعد از بردن اینتر و هفته سوم خیلی لذت بخش تره :2: هر چند بازی ناپولی با آتالانتا هم خیلی سخت نیست :111:

#35
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
یووه امشب نباید مارکتی رو گرم کنه! باید تا قبل از دقیقه 20 گل زده بشه. البته جلوی سمپدوریا، یووه نشون داد که تیم صبورتری شده نسبته به گذشته...

#36
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

تو بازی امشب به این بازیکن بیشتر توجه کنید LULIC :np:


زیادی بزرگش نکن . :1: بازیکن خوبی هست اما کاری نمی تونه بکنه . :1:

امشب من به غیر از برد یک خواسته از کونته دارم و اون هم بازی دادن حدود 10 دقیقه به یورنته هست. چند هفته دیگه بازی های لیگ قهرمانان شروع میشه و نیاز هست که یورنته هم به سطح نسبی آمادگی برسه. چون اگه ووچینیچ احساس خطر نکنه دوباره افت میکنه و میشه همون بازیکن منفور همونطور که یک چشمه هاییش را در بازی قبل نشون داد. فکر میکنم یوورنته آماده خیلی خطرناک تر و بازی بهتری می تونه ارائه بده نسبت به ووچینیچ.


ووچینیچ هرچی باشه از یورنته بهتره البته توی 2-5-3 . واقعا تسلط و بازی سازی که میرکو با توپ داره رو یورنته می تونه انجام بده ؟! :np: امشب هم قطعا دقایق آخر به بازی میاد یورنته و شاید هم اصلا بازی نکنه . فرناندو توی 3-3-4 جواب میده و قطعا کونته تا زمانی که با دو مهاجم بازی می کنیم کاری با یورنته نداره . مگر اینکه لجبازی رو بذاره کنار ( که از مربی های ایتالیایی بعیده ! ) و امشب روی توپ های هوایی برنامه بریزه . در این صورت شاید میشه امیدوار بود که یورنته به کار بیاد . :1:

هرچند که امیدوارم کونته این بازی تغییر رویه بده اما چون خبری از اینکه یووه پشت درهای بسته تمرین کرده باشه رو ندیدم بعید بدونم همچین اتفاقی قرار باشه بیفته !

#37
R.BAGGIO.10

R.BAGGIO.10

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 422 ارسال

یووه امشب نباید مارکتی رو گرم کنه! باید تا قبل از دقیقه 20 گل زده بشه. البته جلوی سمپدوریا، یووه نشون داد که تیم صبورتری شده نسبته به گذشته...

امیر داداش اصن نمیشه بازی اولو ملاک قرار داد.
اون برد کاری به صبوری نداشت .
اون خلاقیت پوگبا بود که باعث شد ببریم :1:

#38
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
ای جانم :cry2: کامو تو استادیوم ـه و داره با اسکای مصاحبه میکنه :cry2:

[img width=600 height=299]http://www.shiaupload.ir/images/20106241710643644220.jpg[/img]

رسمی:

Juventus: Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Pogba, Asamoah; Tevez, Vucinic

Lazio: Marchetti; Cavanda, Novaretti, Cana, Radu; Gonzalez, Biglia, Hernanes, Lulic; Candreva; Klose

#39
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1132 ارسال
پاس ووچینیچ واسه توز رو آفساید گرفت؟ :np: چرا توز اینقدر مبتدی زد توپ رو؟ :np:

#40
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1132 ارسال
این اولیش.جونم آرتورو... :rose:





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی