پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته دوم سری آ- یوونتوس 4-1 لاتزیو

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
114 پاسخ برای این موضوع

#101
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
احتمالا دروازبان هفته بوفون انتخاب بشه :1: نمیدونم این علیفر چه انتظاری از بوفون داشت . فکر کنم انتظار داشت بوفون همه شوت ها رو یک ضرب بگیره :np: روی صحنه گل هم فکر می کنم توپ یک تغییر مسیری داشت ولی جالب بود لاتزیو گل که زد انگار 6 تا عقبن :1: (البته عقب هم بودن با احتساب سوپر کاپ) :1: فضای شوت زنی زیادی که دادیم شاید یکی از دلایلش دونده نبودن پوگبا و پیرلو باشه . حضور پوگبا و پیرلو با هم یک مقدار ناهمخونی داره انگار . البته وقتی تاکتیک تیمی همینه نمیشه زیاد خورده گرفت چون با اندک موقعیتی شوت میزدن چقدر هم دقیق می زدن :np:

#102
Keyvan

Keyvan

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1132 ارسال
طبق معمول من به عنوان حسن ختام صحبت کنم.... :1: بازی رو واقعا خوب شروع کردیم و عین آب خوردن 2 گل زدیم و میتونستیم بیشتر هم بزنیم. بعد از گل کلوزه تیم واقعا بد بازی کرد و شانس آوردیم که برتریمون رو از دست ندادیم. نیمه دوم با تدابیر کونته واقعا تیم تونست به ریتم خوبش برگرده و به لاتزیو اجازه کار ندادیم که واقعا عصبیشون کرده بود که حرکت عجیب هرنانس موید این قضیه است. لیخت روی سانترهاش و نفوذهاش خیلی بهتر شده بود. :1: ولی آساموا همچنان تعطیل. :Facepalm: جیجی یه ذره داره زیادی 2 ضرب میگیره،سر صحنه گل به نظر من باید توپ رو بهتر دفع می کرد. ولی خوب چند تا عکس العمل خوبش اساسی شارژمون کرد. @};- توز هم واقعا عالی بود و نشون داد که واقعا لایق پیراهن شماره 10 هستش. دریبل 2 طرفه ی نیمه اول و همچنین روی صحنه گل قشنگ تفاوتش رو با مهاجمانی مثل ماتری و کواگلیارلا و جووینکو نشون داد. yes1 امیدوارم هفته دیگه کار اینتر رو هم یکسره کنیم. :rose:

#103
F A R SH A D J U V E

F A R SH A D J U V E

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 333 ارسال
تبریک به تمام بیانکونری ها :یووه: هر وقت یووه با لاتزیو بازی داشت,فقط فکر اینو میکردم که چجوری میشه به مارکتی گل زد ولی نتیجه 8-1 دیگه حرفی برای گفتن نمیزاره. اگه اون شوت توز به جای تیرک,میرفت تو دروازه,چه گلی می شد بچه ها واقعا" قشنگ دارن بازی می کنن و پاس کاری های زیبا بوفون هم دیشب سرش شلوغ بود ولی عالی بود

#104
D E L P I E R O

D E L P I E R O

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 1383 ارسال
  • Locationقزوین

بازی خیلی زیبایی بود
بعد از دل پیرو به بازیکن خلاق و تکنیکی در خط حمله کم داشتیم که توز داره این خلا رو پر میکنه! هم جنگنده هم تکنیکی هم سرعتی هم دریبل زن! خرید خیلی خوبی بود!


مسلما خرید توز خرید خوبی بوده و هزینه ای که برای این ترنسفر دادیم اونو فوق العاده تر می کنه ولی فراموش نکنیم که دل پیرو این دریبل هارو در مقابل مالدینی و بارزی و نستا و کاناوارو می زد نه در مقابل نوارتی و قضاوت در مورد توز هنوز یه کمی زوده

#105
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
اگر یورنته همین نیم فصل اون هم با فحش و بد و بیراه به یوونتوس از انیلی گرفته تا حتی به ما تیم رو ترک نکرد من اسم یوزرم رو میزارم میرکو ووچنیچ . باز هم داستان لاتزیو و چهار گل برتری و گرم کردن یورنته و نیومدن به بازی

#106
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
- تبریک . :1:
چیزی که توی یوونتوس امسال خیلی به چشم میاد ، کارهای ترکیبی و پاسکاری های کوتاهه و البته پرسینگ هم کمی شدتش بیشتر شده و از این لحاظ یکی از مهم ترین نقاط ضعف یووه رو از بین برده . تو بازی دیشب بعد یووه از دو مسیر پاسکاری و پاس های پشت دفاع حمله می کرد که هرچهار گل از این دو مسیر زده شد . سه گل اول روی پاس های هوایی و گل چهارم هم روی پاسکاری .

آنالیز خوب کونته ، باعث شد تا نقطه ضعف لاتزیو رو پیدا کنن . مرکز خط دفاع لاتزیو ! جایی که هر 4 گل از اونجا زده شد . دو بازیکن مرکزی لاتزیو هم روب توپ های بد آفساید گیری می کردن یا جا می مومندن و هم روی حرکات ریز یوونتوسی ها نمی تونستن واکنش خوبی نشون بدن . به خوبی از این نقطه ضعف لاتزیو استفاده کردیم و گل زدیم .

در مورد گلی که خوردیم ؛ همون طور که بچه ها گفتن فضای خالی بین مربع پیرلو - ویدال - لیخ - بارزالی یکی از نقاط ضعف اصلی تیم هست . من کمتر تیمی رو دیده بودم که از این فضا استفاده کنه و ازش گل بسازه ! امیدوارم کونته فکری به حال این فضای خالی بکنه چون اطمینان دارم کار دستمون میده . :1: گل لاتزیو هم عوامل مختلفی داشت . شوت خوب هرنانز ، جایگیری بد مدافعین ، عدم حضور هافبک ها ، واکنش بد بوفون ، اشتباه کیلینی و از همه مهم تر فرار خوب کلوزه باتجربه . واقعا نباید گل رو فقط انداخت تقصیر بوفون . لاتزیو تا آخر بازی بازهم سعی در استفاده از این فضا رو داشت و استفاده هم کرد اما با واکنش های خوب بوفون دیگه صحنه گل اول پیش نیومد .

در کل امسال واقعا تیم خوبی داریم و دارم کم کم به اروپا امیدوار میشم . :1: خدا رو چه دیدی ، یهو دیدی سه گانه بردیم . :1:

اگر یورنته همین نیم فصل اون هم با فحش و بد و بیراه به یوونتوس از انیلی گرفته تا حتی به ما تیم رو ترک نکرد من اسم یوزرم رو میزارم میرکو ووچنیچ .


من یادم می مونه . :1:

#107
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

چقدر این تیم دوستانیه نه خاطر برد ها و بازی های زیباش به خاطر رفاقت و صمیمیتی که با هم دارند

یووه 3 سال اخیر یکی از زیباترین یووه های قرن بوده بدون شک

تیمی بی ادعا اما پر قدرت

[img width=600 height=421]http://esni.netau.net/up/2d2752b150f9.jpg[/img]



#108
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال

Hallelujah! i

تصویر

تماشای یه بازی سری آ همیشه لذت بخش بوده . چه چند سال پیش که با اختلاف فاحشی بالاترین کیفیت رو بین تمام دنیا و اروپا داشت و چه الان که با روزهای اوجش خیلی فاصله داره . این حرفی که میزنم رو شاید فقط یه هوادار فوتبال ایتالیا بتونه درک کنه ولی سری آ جاییه که میشه افکار یه مربی رو در پررنگ ترین و ملموس ترین حالتِ ممکن به عینه توی زمین دید و از تقابل افکار مربیا و تماشای روشهایی که برای مقابله با نقشه های طرف مقابل در طول بازی اتخاذ میشه، نهایت لذت رو برد. یوونتوس و لاتزیو دیشب با توجه به تقابل چند روز قبلی که تو سوپرکاپ با هم داشتند، کاملا با شناخت و برنامه مقابل هم رفتن و مربیا دقیقا با استناد به اون بازی تاکتیکهای خودشون رو انتخاب کرده بودند:

پتکوویچ ضعف توپگیری ای که در نبود مارکیزیو، پشت باکس یووه ایجاد شده رو کاملا شناسایی کرده بود و در تمام مدت بازی قصد داشت از اون فضا برای شوت زنی بازیکنان شوت زنش استفاده کنه. در واقع از سه هافبک یووه، همیشه این مارکیزیو بود که بیشترین سهم در وارد شدن به درگیریها رو داشت و با دوندگی بی امانش در طول زمین (از باکس حریف به باکس خودی موقع دفاع) با تکلها و پرسی که روی مهاجم و هافبک حریف انجام میداد، این جور فضا ها کمتر در اختیار حریف قرار میگرفت.

هر چند این رو هم باید گفت که دیشب پل پوگبا بدون شک یکی از برترین های زمین بود. خصوصا به نظر میاد در فاز حمله و باز کردن گره بازی خیلی موفق تر از مارکیزیو باشه؛ اما همچنان در قسمت دفاعی، ورود به درگیریها و دوندگی ای که خط هافبک ما نیاز داره (بخونید برای تکمیل کردن بازی پیرلو) مارکیزیو همچنان یه سر و گردن بالاتره. در کل با آمادگی مجدد مارکیزیو، به نظرم میرسه کونته باید با توجه به نام و قدرت و تاکتیکهای مورد استفاده حریف یکی از بین این دو رو برای ترکیب اولیه انتخاب کنه.

اما از اون طرف کونته هم خیلی خوب ضعف عمقی خط دفاع لاتزیو رو دید و نهایت استفاده رو از این مسئله کرد. به نظر میرسه چهار مدافع این تیم و خصوصا دو مدافع مرکزی کمترین هماهنگی رو خصوصا در آفساید گیری دارند و دیشب هم دقیقا بیشترین ضربه رو از این نقطه خوردند. خصوصا دو گلی که با پاس بونوچی از مرکز دفاع به ثمر رسید. خود بونوچی هم توی مصاحبه ش گفته: "دقیقا همونطوری بازی کردیم که مربی ازمون خواسته بود."

پیرلو دیشب اولین پلی میکر تیم نبود و بونوچی این نقش رو بازی میکرد. به جز اون دو تا پاس گلی که خیلی دقیق و مشخصا هدف دار فرستاد، در تمام مدت بازی تو بازیسازی از دفاع بی نقص عمل کرد که البته بخشیش رو مدیون بازی خیلی ضعیف لاتزیو بود. در مجموع انتظار شخصا انتظار داشتم لاتزیو بعد باخت سنگینش، خیلی بهتر و محکم تر مقابل یووه بایسته، خصوصا با تجربه ای که از فصل گذشته از بازی مقابل این تیم داشتیم، فکر میکردم پتکوویچ تیمش رو با دفاع لایه لایه و به قصد گرفتن مساوی به زمین بفرسته اما ثابت شد نه لاتزیو تیم فصل پیش بود و نه یووه، یووه فصل پیشه.

عملکرد سایر بازیکنا هم درست مثل بازی سوپرکاپ درخشان بود. با نمایشی که دیشب توز و میرکو داشتند، یورنته حالا حالا ها باید روی نیمکت بشینه و ضمنا در اولین فرصتی که بدست میاره باید خودش رو ثابت کنه، واسه همین به نظر فصل سختی رو خواهد داشت. خصوصا توز که دیشب برای گلزنی خیلی تلاش کرد و در نهایت با شایستگی به سومین گل متوالیش در سومین بازی رسید. نکته بارز بازی توز توانایی عوض کردن بازی و "سرحال نگه داشتن بازیِ تیم" هست؛ خصیصه ای که بعد از رفتن کاپیتان الکس دوباره اون رو میتونیم تو خط حمله یووه ببینیم. بهترین بازیکن دیشب هم که مشخصا ویدال بود و با دو گل فوق العاده و یه پاس گل منحصر به فرد حرفی در این باره نمیمونه.

کونته هم از نمایش تیم تمجید کرده و گفته که تو 25 دقیقه اول بالاترین سطح فوتبال رو ارائه دادیم. بارتزالی هم که نیمه دوم به علت مصدومیت تاندون پای چپ تعویض شد هنوز وضعیت شدت مصدومیتش اعلام نشده.

به هر حال با این برد هم 6 امتیازی شدیم و با بالاترین شرایط روحی و فیزیکی به استقبال دربی ایتالیا میریم. البته این مسئله میتونه مثل یه شمشیر دو لبه واسه مون عمل کنه..



#109
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3755 ارسال
چیزی که در بازی دیشب خیلی به چشم اومد قدرت بالای تیم در نفوذ از عمق حریف بود که میتونه در خیلی از مواقع به کار بیاد و دست مربیان رو بازتر کنه . ولی گاهی اوقات سرعت بازی یووه خیلی کم میشد اون هم بخاطر ردوبدل شدن پاسهای بسیار بین بازیکنان بود امیدوارم در مواقع لزوم بتونیم از سرعت در حملات هم استفاده کنیم .

#110
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان
بازی دیشب یوونتوس از نگاه آمار -14 شوت به سمت دروازه که 6 تای اونها درون چهارچوب بود - دو گل ابتدای دیدار آرتورو ، لاتزیو رو به طعمه ی مورد علاقه ی ویدال تبدیل کرد ، لاتزیو 7 گل از ویدال دریافت کرده - وچینیچ صدمین گلش در سری آ رو به ثمر رسوند - توز سومین دیدار رسمیش متقارن شد با سومین گلش - 60 درصد مالکیت توپ - 77 درصد پاس ها به درستی رد و بدل شد - پیرلو 91 درصد پاس هاش به هدف رسید - بونوچی با اندکی اختلاف از پیرلو به آمار چشمگیر 89 درصد دست یافت - کیه لینی و بارتزالی هم آماری قابل قبول داشتند با به ترتیب 82 و 60 درصد پاس صحیح

#111
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

دو گل ابتدای دیدار آرتورو ، لاتزیو رو به طعمه ی مورد علاقه ی ویدال تبدیل کرد ، لاتزیو 7 گل از ویدال دریافت کرده


بعد از په په و کیلینی ، حالا ویدال به لقب Lazio Killer می رسه . :1: احتمالا نفر بعدی توز باشه . :1:

#112
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21174 ارسال
- من از يه لفظي درباره پتكوويچ استفاده كردم تو واتسآپ كه اينجا نمي تونم بگم، ولي فكر مي كنم هدف يوونتوس و كونته از اين "4" تا ها صرفا ثابت كردن تفاوت دو تيم هست و اينكه خيلي به بردشون تو كوپا ايتاليا افتخار نكنند ! وگرنه يووه تيم بي رحمي نيست و مدارا ميكنه با حريفانش. كارلوس توز روز به روز و بازي به بازي داره بهتر ميشه و همونجوري كه خودش گفت كم كم داره متوجه تفاوت هاي فوتبال انگليس با ايتاليا ميشه و سعي ميكنه "ايتاليايي" بازي كنه، در واقع تو ايتاليا فضا كمه و شما نمي تونيد آزادانه حركت كنيد، بلكه بايد زمان كمي توپ زير پاهاتون باشه و با پاس كاري و كارهاي تركيبي به جلو پيش بريد. پاس هاي تو عمق بونوچي هم يكي ديگه از جذابيت هاي بازي ديشب بود، 2 پاس گل زيبا و دقيق كه البته كاملا برنامه ريزي شده بود. بازي ديشب يووه كاملا روي تفكرات مربي تيم بود و مشخص بود كه مشابه چنين فوتبالي رو چندين بار تمرين كردند و از جفظ بودند ! نقطه ضعف يووه همين محوطه خالي پشت محوطه جريمه بود كه يووه دير به فكر راه حل افتاد. بر خلاف چيزي كه فكر مي كردم ويدال عقب بازي نميكرد و البته كمي گاهي اوقات حس مي كردم سردرگم داره بازي ميكنه ! بازي پوگبا و پيرلو هم خوب بود، پاس گلي كه پوگبا داد واقعا ديدني بود.

#113
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
واقعا روز بعد از بازی یووه اگر برده باشه همیشه واسم روز خوبی بوده.اصلا یه انرژی و شادابی خاصی دارم.دقیقا هم برعکسش وقتی میبازیم. باید بگم واقعا فوق العاده بود.دیشب اصلا دوست نداشتم بازی تموم شه.انقدر بازی یووه لذت بخش بود که اصلا متوجه گذر زمان نشدم و از اینکه بازی داره تموم میشه ناراحت بودم. اما، تیم کونته دیشب بهترین و منسجم ترین فوتبال خودش رو به نمایش گذاشت.همه چیز سر جاش بود و نظم کامل بین خطوط برقرار بود و بازیکنا هم تمام طول نود دقیقه رو با بالاترین تمرکز بازی طی کردن. انسجام یووه به حدی بود که پتکوویچ واقعا هیچ راهی جز شوتزنی از پشت محوطه براش باقی نمونده بود. تیم کونته اگر همین فرم رو توی همه ی بازیهاش حفظ کنه هیچ تیمی حریفش نمیشه.کونته از تمام پتانسیل تیم داره بهره میبره و در اصطلاح مدیریتی تیم به بالاترین حد بهره وری خودش رسیده. تقریبا هیچ بازیکن ضعیفی نداشتیم. پاس گل ها و بازیسازی بونوچی فوق العاده بود.پوگبا مثل همیشه عالی بود و میرکو هم ذات همیشگی صفر و صدی خودش رو حفظ کرده بود. یک نکته ای رو ندیدم کسی بگه. داوری از نظر من واقعا افتضاح بود.یک پنالتی روی توز گرفته نشد.یک خطای چسبیده به محوطه باز هم بر روی توز گرفته نشد،کارت بونوچی اشتباه بود و چند تا سوت اشتباه دیگه هم داشت. علیفر هم خیلی باحال بود.

#114
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

فرارا تاکونی کامو :rose: :victory2:

تصویر



#115
Ali pacino

Ali pacino

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4457 ارسال
براستی لازیو رو چه شده است ؟؟؟ این همان تیمی هست که ستارگانی نظیر ندود و ورون و کرسپو درش بازی میکردند و یه زمانی به یووه چهار تا میزد (بازی سال 2001 که ترزگه و داویدز اخراج شده بودند) اما الان در دو دیدار در کمتر از یک ماه 8 تا میخوره !!! ایا یووه رویایی شده است یا لازیو ضعیف !! درسته یووه به اوج برگشته اما هنوز با یووه 2002 و 2003 فاصله داره !! پس نتیجه میگیریم لازیو افول کرده .... امیدوارم دوباره به اوج برگبرده ..... تیم هایی مثل لازیو و فیورنتینا و ناپولی اگه قوی باشن به فوتبال ایتالیا کمک میکنند نه مثل اینتر





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی