پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته دوم سری آ- یوونتوس 4-1 لاتزیو

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
114 پاسخ برای این موضوع

#1
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
[center]هفته دوم سری آ

تصویر

یوونتوس - لاتزیو

زمان : شنبه- 9 شهریور 1392
ساعت 23:15 به وقت ایران


مکان : ورزشگاه یوونتوس آرنا

#2
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
بازی با لاتزیو در هفته های اول لیگ، دو جنبه میتونه داشته باشه. جنبه ی مثبتش اینه که تیم ها هنوز سر و شکل جدی خودشون رو پیدا نکردن و لاتزیو نمیتونه مثل دو فصل گذشته یووه رو عذاب بده و اذیت کنه؛ میشه با یک بازی حساب شده مثل بازی سوپرکاپ، لاتزیو رو به زانو در آورد. اما جنبه ی منفیش اینه که با یک تساوی یا یک شکست احتمالی برای یووه، ممکنه در روند حرکت صعودی مثبت یوونتوس، یک خلل بزرگ ایجاد بشه.به خصوص این که بازی بعدی یووه هم با اینتر هست، اون هم در سن سیرو. از دست امتیازهای حساس مقابل تیم های بزرگ، اون هم در هفته های ابتدایی، میتونه برای تیم گرون تموم بشه. هر چند این سناریو، بدبینانه ترین حالت هست که بعید میدونم اتفاق بیفته برای یوونتوس. اما اصل بازی؛ پتکوویچ مربی باهوشی هست. خیلی خیلی بعیده اجازه بده بازی پیش رو ، روندی مثل بازی با سوپرکاپ رو طی کنه. کونته هم قطعاً این رو میدونه و از لزوم تغییرات نسبت به بازی 10 روز پیش حتماً آگاه هست. بازی با سمپدوریا، بارها دیدیم که بونوچی یا پیرلو، بازی مستقیم رو در دستور کار داشتن. حالا شاید بخشیش برگرده به اون وضعیت اسفناک جوی و زمین لغزنده ولی همه اش هم اون نبوده.توپ های بلند میتونه یکی از بهترین و سریعترین تاکتیک ها برای انتقال توپ به حمله باشه.خب، برای این تاکتیک، یووه بازیکن مناسبی مثل یورنته رو در اختیار داره. فکر میکنم بهترین جا برای تغییر بزرگ یوونتوس، همین خط حمله هست. تو بازی سوپرکاپ، گل هایی که به ثمر رسوندیم روی کارهای خوب و هماهنگ خط هافبک بود. پتکوویچ مطمئناً تدابیری رو اتخاذ میکنه که خط هافبک یووه کم کارتر بشه. پس باز مثل بازی با سمپدوریا، استفاده از توپ های هوایی میتونه بهترین ابزار باشه برای عبور از تراکم خط هافبک لاتزیو. یورنته با توجه به قد بلندش، روی توپ های هوایی مسلط هست. با توپ گیری های یورنته و حضور توز، یووه میتونه بیش تر از خط حمله اش سود ببره و به لاتزیو ضربه بزنه. من فکر میکنم حضور یورنته از ابتدا، خیلی به کار یووه بیاد در این بازی.

#3
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
مسئله نگران کننده در مورد این بازی میتونه این باشه که پتکوویچ و لاتزیو برخلاف دو بازی گذشته برابر یوونتوس - بازی سوپرکاپ و بازی برگشت سری آ تو فصل قبل در المپیکو رم - رویکرد متفاوتی رو بدون شک اتخاذ میکنن؛ اگه لاتزیو با عطش انتقام پا به تورین بذاره به نفع یوونتوس خواهد بود، ولی مشکل اینه که پتکوویچ مربی بسیار باهوشی هست و این ریسک بزرگ رو به هیچ عنوان نمیکنه. کافیه یه نگاهی به تقابل دو تا تیم تو بازی رفت فصل گذشته بندازیم، جایی که لاتزیو اومد دفاع کنه و این کار رو به بهترین نحو ممکن انجام داد. البته تنها عامل به دست اومدن اون مساوی عملکرد خوب لاتزیو نبود، بی دقتی بازیکن های ما از جمله جووینکو و یه بار هم مانع شدن تیرک دروازه خیلی تاثیر گذار بود، ولی خب نکته ای که تو اون بازی زیاد دیده شد این بود که به ندرت پیش میومد که تو یک سوم دفاعی لاتزیو، یووه حداقل از لحاظ نفرات 2 تا بازیکن کمتر از لاتزیو نداشته باشه.

به شخصه از این که لاتزیو برای برد و انتقام به تورین بیاد استقبال میکنم، ولی خیلی بعیده همچین اتفاقی بیفته.

پس باز مثل بازی با سمپدوریا، استفاده از توپ های هوایی میتونه بهترین ابزار باشه برای عبور از تراکم خط هافبک لاتزیو. یورنته با توجه به قد بلندش، روی توپ های هوایی مسلط هست. با توپ گیری های یورنته و حضور توز، یووه میتونه بیش تر از خط حمله اش سود ببره و به لاتزیو ضربه بزنه. من فکر میکنم حضور یورنته از ابتدا، خیلی به کار یووه بیاد در این بازی.


+1

این رو هم با توجه به این باید در نظر گرفت که یوونتوس تو بازی های قبلی با لاتزیو خیلی کمتر از حربه ی توپ های هوایی استفاده کرده و این به نوعی میتونه برای پتکوویچ سورپرایز کننده باشه. امیدوارم اولین بازی یورنته تو این بازی باشه و البته توام با موفقیت..

#4
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
مزیت دیگه ی بازی هوایی برای یوونتوس، برتری قدی بازیکنان یوونتوس هست. به احتمال زیاد، بیاوا و دیاس زوج خط دفاع لاتزیو هستن. یکی با 1.84 قد و دیگری با 1.80 قد! این نشون از نا امن بودن آسمون محوطه ی لاتزیو هست. ضمن این که مارکتی هم بلند قد نیست و کلاً هم روی سانترها مشکل داره و نقطه ی قوتش هم شوت گیر و تک به تک گیر بودنش هست. هر چند من خیلی بعید میدونم کونته رو بیاره به بازی هوایی. کاری که کلاً خیلی کم دیدیم یوونتوس انجام بده. ولی واقعاً ابزارش رو داریم.

#5
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21174 ارسال
- پتكوويچ رو مربي خوبي مي دونم، ولي تنها اگه پتكوويچ رو مربي باهوشي بدونيم پس قطعا كونته يه 4، 5 كيلو مغز خالي ـه ! :np: در واقع سوپركاپ به خوبي تفاوت دو مربي رو نشون داد، هر چند نبايد گول اون تك بازي رو خورد چون شرايط متفاوتي رو داره با اين بازي ولي در كل پتكوويچ رو خيلي بزرگ و تاثيرگذار نمي بينم در مقابل يووه. از اون جايي كه بعيد ميدونم كونته به تغيير تركيب تيمش علاقه اي داشته باشه فكر مي كنم با همين تركيب بازي قبلي وارد زمين ميشيم و تسلط به توپ و زمين در اولويت كاري تيم خواهد بود، ضما احتمال اينكه كونته مثل بازي سوپركاپ ويدال رو كمي عقب نگه داره و مختص كارهاي دفاعي كنه بعيد نيست، چون در بازي سوپركاپ كه موفق نشون داد و كاملا خط هافبك لاتزيو رو از بازي خارج كرده بود.
Spoiler


#6
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
Sky نوشته که یوونتوس باز هم تو بازی لاتزیو تغییر زیدی نخواهد داشت و با ترکیبی شبیه بازی سوپرکاپ بازی می کنه .. یعنی نه یورنته فیکس خواهد بود و نـه اوگبونا .. اما نوشته که احتمال زیادی وجود داره که یورنته نیمه دوم بیاد و نسبت به بازی سمپ بیشتر بازی کنه تا یووه رو کارهای هوایی قوی تر باشه .. همون چیزی که کارشناس های خودمـون بالاتـر گفتن @};- @};-

#7
kami

kami

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 258 ارسال
اساس بازی لازیو رو بازی تدافعیه مثل بازی های پارسال و مخصوصاً نیمه نهایی حذفی که دفاع سفت و سختی تشکیل میدادن و پشتشونم که مارکتیه و خب اونم یه پا بوفونه اما سوپرکاپ و اون نتیجه 4-0 به ما اینو نشون میده که هرچه سریعتر به گل اول برسیم احتمال کیسه گل شدن لازیو بیشتره، که با وجود ترمیم خط آتش یوونتوس همچینم دور از دسترس نیست. پیشبینی من یه بازی یک طرفس که کونته باس یه چهارپایه و یه مشت تخمه جاپنی واسه بوفون در نظر بگیرن! :لالا:

#8
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

اساس بازی لازیو رو بازی تدافعیه
مثل بازی های پارسال و مخصوصاً نیمه نهایی حذفی که دفاع سفت و سختی تشکیل میدادن و پشتشونم که مارکتیه و خب اونم یه پا بوفونه
اما سوپرکاپ و اون نتیجه 4-0 به ما اینو نشون میده که هرچه سریعتر به گل اول برسیم احتمال کیسه گل شدن لازیو بیشتره، که با وجود ترمیم خط آتش یوونتوس همچینم دور از دسترس نیست.
پیشبینی من یه بازی یک طرفس که کونته باس یه چهارپایه و یه مشت تخمه جاپنی واسه بوفون در نظر بگیرن! :لالا:

اساس بازی لاتزیو تدافعی نیست اما خوب می دونند اگر جلوی یووه تدافعی بازی نکنند بلایی که سر بازی تو کوپا امد دوباره سرشون می یاد

بازی های تدافعی لاتزیو زیاد هم موفق نبود موفقیت های لاتزیو مقابل یووه به خاطر گلر خوبشون مارکتی هست اگر مارکتی نبود لاتزیو هم مانند دیگر تیم ها با بازی تدافعی مقابل یووه موفق نمی شد

ترکیب یووه که تغییر نمی کنه اما بازی قبل بیاوا نیمکت نشین بود وضعیتش برای این بازی مشخص نیست پتکوویچ ازش ضاهرا راضی نیست

من حدس می زنم این بازی بازی کنه

از این که می بینم تو چند سال قبل از ونته فقط یک بازیکن قرضی خوب خریدیدم اونم کاندروا بود اما دقیقا با همون تمدید نکردم خیلی زورم می یاد

#9
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
بازی فرداست.چرا صحبتی نیست!؟ :1: بوراک ایلماز به بازی فردا میرسه؟ :39: دیشب بازی فیورنتینا دیدم.خیلی از سطح انتظارم پایین تر بودند.با توجه به گروه سخت ناپولی و 6 بازی سختش,فکر نکنم برای قهرمانی امسال هم کارسختی داشته باشیم.وقتی بازی لیگ و اروپا زیاد میشه بهترین فرصت برای فاصله انداختن با بقیه تیم هاست(حدودا 12 امتیاز!)

#10
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

تصویر


Serie A


Game week 2


شنبه 31 آگوست 2013


23:15


تصویر تصویر


محل برگزاری این دیدار :


تصویر


استادیوم یوونتوس (تورینو)


تصویر


جایگاه دو تیم در جدول رده بندی :


تصویر


مصاف های رو در روی اخیر دو تیم :


تصویر


نتایج دو تیم در 6 دیدار اخیرشان :


تصویر


+ دو تیم یوونتوس و لاتزیو در رقابت های سری آ در مجموع 138 بار به مصاف هم رفته اند که حاصل آن،71 برد برای یووه،32 برد برای لاتزیو و 35 تساوی بوده است.
+ یووه در طی این 138 مصاف توانسته 244 بار دروازه لاتزیو را باز کند،در طرف مقابل لاتزیویی ها 158 گل را به ثمر رسانده اند.
+ بهترین بردهای یووه برابر لاتزیو در رقابت های سری آ بردهای 6-1 و 5-0 و بهترین برد لاتزیو برد 4-0 برابر یووه بوده است.
+ آنتونیو کاندروا و اندرسون هرنانس هر کدام با به ثمر رساندن 1 گل بهترین گلزنان لاتزیو به شمار می روند.
+ تیم فوتبال لاتزیو در طول دوران حیات خود توانسته 2 اسکودتو،1 سری بی،1 جام در جام اروپا،1 قهرمانی در سوپر کاپ اروپا،6 قهرمانی در کوپا ایتالیا و 3 قهرمانی در سوپر کاپ ایتالیا را بدست بیاورد.
+ میانگین سنی تیم لاتزیو 27.5 سال است.این در حالیست که میانگین سنی یووه 28.1 سال است.
+ مسن ترین بازیکن تیم لاتزیو، بیاوا با 36 سال سن است.
+ جوان ترین بازیکن لاتزیو،دروازه بان 18 ساله و آلبانیایی تبار این تیم،توماس استروکاشا است.


تصویر


بازیکنان تاثیر گذار لاتزیو:


تصویر


آنتونیو کاندروا


+ ملیت :ایتالیایی
+ متولد 28 فوریه 1987(26 ساله)
+ محل تولد : رم
+ پست : هافبک
+ قد : 180 سانتی متر
+ پای تخصصی : راست
+ افتخارات شخصی : قهرمانی در کوپا ایتالیا فصل 2012/13 و نایب قهرمانی در سوپر کاپ ایتالیا در فصل 2013/14
+ عملکرد او تا پایان هفته اول سری آ : 1 گل و 1 پاس گل


http://www.8pic.ir/images/14002661921525294446.png


اندرسون هرنانس د کاروالیو آندراده


+ ملیت : برزیلی
+ متولد 29 می 1985 (28 ساله)
+ محل تولد : رسیفه برزیل
+ پست : هافبک
+ قد : 180 سانتی متر
+ توانا در استفاده از هر دو پا
+ عملکرد او تا پایان هفته اول سری آ : 1 گل زده


http://www.8pic.ir/images/33986107933943180586.png


http://www.8pic.ir/images/80830997663418806407.png



نقاط ضعف و قوت لاتزیو


+ خلق موقعیت از روی شوت های از راه دور.
+ خلق موقعیت به کمک خلاقیت بازیکنان.
+ توانا در ایجاد موقعیت های فراوان در حین بازی.
+ قدرتند در استفاده از ضربات ایستگاهی.
+ قدرت تمام کنندگی بالا.
+ قدرتمند در نبردهای منطقه ای.
+ توانایی دفاعی بالا در برابر ضربات شروع مجدد حریفان.

- ضریب اشتباهات فردی بالا.
- ناتوان در حفظ برتری در نتیجه.
- فوق العاده آسیب پذیر در برابر ضد حملات حریفان.



سبک بازی لاتزیو


+ شوت زنی های فراوان.
+ حملات پر دامنه از سمت چپ زمین.
+ ارسال پاس های کوتاه.
+ فوتبال درگیرانه و گاها خشن.



احتمالات بازی


+ یووه مالک توپ و میدان خواهد بود.
+ دریافت کارت های متعدد از جانب بازیکنان لاتزیو.



#11
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان
4 مصاف تاریخ دو تیم با نتیجه ی 4-0 قبل از نتیجه ی قاطع 4-0 بیانکونری برابر بیانکوچلسکی در سوپر کاپ ایتالیا ، یوونتوس در سه دیدار دیگر نیز با این نتیجه رقیب آبی آسمانی پوش خود رو با همین نتیجه در هم کوبیده بود اولین دیدار این دو تیم با این نتیجه در سال 1932 به رقم خورد ، جایی که فلیچه بورل در نیمه ی اول با دو گل خود یوونتوس رو پیش انداخت و در ادامه و در نیمه ی دوم فدریکو مونراتی و رناتو چزارینی هم نتیجه رو به 4-0 مبدل کردند دومین نتیجه ی 4-0 در استادیوم ملی شهر رم در 18 آگوست 1948 رقم خورد ، اولین دیدار فصل و شروع طوفانی یوونتوس با به ثمر رساندن سه گل در 19 دقیقه ی ابتدایی دیدار ، ویتوریو سنتیمنتی ، امیلیو کاپریل و بونیپرتی گلزنان تیم بودند و گل چهارم هم توسط شماره 9 آن روز های تیم به ثمر رسید نزدیک ترین نتیجه 4-0 پیش از دیدار سوپرکاپ، در سال در 27 آپریل 1975 رقم خورد ، جایی که آلتافینی در دقیقه 10 گل اول دیدار رو به ثمر رسوند و آناستازی در 5 دقیقه با هتریک خود یوونتوس رو با نتیجه ی 4-0 پیروز میدان کرد آخرین دیدار با این نتیجه هم مصاف دو تیم در سوپر کاپ امسال بود که با گل های پوگبا ، کیه لینی ، لیختشنایدر و توز (سه گل آخر در فاصله ی دقیقه 52 تا 56) به ثمر رسید      به امید پیروزی @};-

#12
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

تصویر


ولادیمیر پتکوویچ در مورد دیدار با یوونتوس گفت که لاتزیو خاطرات دیدار سوپر کاپ رو به فراموشی سپرده و در دیدار فردا شب در استادیوم یوونتوس عملکردی کاملا متفاوت خواهند داشت
این سرمربی بوسنیایی که تیم تحت رهبریش مدتی قبل در ابتدای نیمه ی دوم در برابر یوونتوس با سه گل خورده مواجه شد اعتقاد داره که دیدار هفته ی اول سری آ که با پیروزی برابر اودینزه پیگیری شد ، سبب شده که تیمش با روحیه ای مضاعف در برابر یوونتوس حاضر بشه
پتکوویچ در حین مصاحبه با خبرنگاران شهر رم گفت ما در بهترین وضعیت خود نبودیم ، ولی روندی رو به جلو داریم همچنان که در برابر اودینزه عملکردی قابل قبول داشتیم و میخوایم با امتیاز از تورین برگردیم و این نیازمند عملکردی مشابه با عملکرد هفته اخیرمون هست
ما نباید برای گل زدن عجله ای به خرج بدیم و باید با کیفیت بالا و هوشیاری بازی رو دنبال کنیم و این یعنی اینکه از حداقل موقعیت هامون ، حداکثر بهره رو ببریم
این سرمربی 50 ساله این اعتقاد که یوونتوس برتری مطلقی بر لاتزیو دارد را نپذیرفت اما از اینکه یوونتوس به پیروزی عادت دارد گفت و افزود:
فاصله ی دو تیم خیلی زیاد نیست ، اما آنها عادت به پیروزی دارند ، آنها تشنگی بیشتری برای دست یافتن به پیروزی دارند و این از خصوصیات آنهاست. ولی ما هم تیمی قوی هستیم و در دیدار فردا شب بازیکنان هر چه در توان دارند ارائه خواهند کرد تا نتیجه ی لازم رو بدست بیاریم

#13
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
کونته: فردا بازی کاملاً متفاوتی خواهد بود. ما در رم جام قهرمانی را بالای سر بردیم و قهرمان شدیم و از این بابت خوشحالیم، اما نتیجه ی به دست آمده در سوپرکاپ فاصله ی واقعی دو تیم را نشان نمی دهد. - لاتزیو داری ابزار لازم برای رقابت در رسیدن به رتبه های بالایی جدول است و این همیشه جدال با آن ها را برای ما سخت کرده است و فردا نیز این گونه خواهد بود. - ما از این که فردا به مشکلات خاصی برخواهیم خورد شکی نداریم، اما همچنین می خواهیم که خودمان حریف را دچار مشکل کنیم. [ترجمه این جانب: :Facepalm: :1:] - [در مورد مورد الگو قرار گرفتن یووه]: هنگامی که من در سری بی با باری نیز بودم اتفاق مشابهی رخ داد، ما سری بی را با استفاده از سیستم 4-2-4 بردیم و بسیاری از تیم ها روی به الگو بردای کردن از ما آوردند. - در هر حال این ایدئولوژی است که تفاوت ایجاد می کند، نه سیستم بازی. و از این جهت فکر می کنم که یوونتوس الگویی برای سایرین است. - فروش الساندرو ماتری و امانوئله جاکرینی تصمیمات ناراحت کننده ای بودند. من می شنوم که همه می گویند فاصله ی ما در جدال برای قهرمانی با سایرین افزایش یافته است، در حالی که در واقعیت ما یک بازیکن ملی پوش ایتالیا و بهترین گلزن خود در دو فصل اخیر که چهره ی مهمی در رختکن نیز بوده است را مجبور به از دست دادن شده ایم. - این نشان دهنده ی این است که شرایط فعلی اقتصادی در ایتالیا روی یوونتوس نیز تاثیر گذاشته است. گذشته از استثنائاتی چون ناپولی، سایر تیم ها برای خرید مجبور به فروش بازیکنان خود هستند و ما نیز برای جبران هزینه ی 20 میلیون یورویی برای خرید یورنته، توز و اوگبونا مجبور به این کار شدیم. [البته ناپول یهم فکر میکنم با فروش کاوانی تونست اینقدر ریخت و پاش بکنه به هر حال..]

#14
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
23 بازیکن دعوت شدند:

1 Buffon
3 Chiellini
4 Caceres
5 Ogbonna
6 Pogba
9 Vucinic
10 Tevez
11 De Ceglie
12 Giovinco
13 Peluso
14 Llorente
15 Barzagli
16 Motta
19 Bonucci
20 Padoin
21 Pirlo
22 Asamoah
23 Vidal
26 Lichtsteiner
27 Quagliarella
30 Storari
33 Isla
34 Rubinho

په په همچنان در حال پیگیری روند ریکاوریش هست و مارکیزیو هم به علت مصدومیت در این لیست حضور نداره.

23 بازیکن دعوت شده ی لاتزیو:

Goalkeepers: Marchetti, Bizzarri, Strakosha

Defenders: Biava, Dias, Radu, Novaretti, Vinicius, Pereirinha, Cavanda, Cana

Midfielders: Ledesma, Onazi, Ederson, Candreva, Lulic, Gonzalez, Hernanes, Biglia

Forwards: Floccari, Rozzi, Klose, Keita

#15
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
بیاوا کجاست؟مصدومه؟ اگر په په تا اخر فصل تو ریکاوری نبود حال ببینید :Facepalm: نیمکت های سری آ خیلی شلوغ شده این قانون مسخره که از فصل پیش گذاشتن چه کاربردی داره؟

#16
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
- مارونه کجاست ؟! :39:

#17
Prince of Turin

Prince of Turin

    عارش!

  • اعضا
  • 2808 ارسال
  • Locationكرج

- مارونه کجاست ؟! :39:

ساسولو! :1:

#18
Seyyed Masoud

Seyyed Masoud

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 839 ارسال
فردا شب میتونید ساعت 23:15 از شبکه 3 جمهوری اسلامی ایران ، برنامه هفت رو تماشا کنید :)) :))

#19
smmzh

smmzh

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1427 ارسال
این موتا که به این بازی دعوت شده همون مارکو موتا دفاع راست رو اعصاب سه فصل پیشه؟؟؟

#20
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

این موتا که به این بازی دعوت شده همون مارکو موتا دفاع راست رو اعصاب سه فصل پیشه؟؟؟


آره همونه . :1: تازه اولین گل فصل یووه رو هم زده . ( بازی دوستانه )





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی