پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

کارلوس توز - El Apache

* * * * - 2 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
802 پاسخ برای این موضوع

#701
amir_adp

amir_adp

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 111 ارسال

طبق گفته ها و گزارش ها مثه اینکه وادالا دیروز به تورین اومده .... و وضعیتش تو این هفته مشخص میشه !

.

اینم کلیپی از مهارتاش تو این آدرس http://www.aparat.com/v/vdyAz

.

بازیکن خوبی به نظر میاد  :39: ... فقط هرجا گشتم نتونستم آمار دقیقی ازش پیدا کنم ... اگه شما دارین بفرستین ، ما هم دعاتون میکنیم  :3:


  • Orphée, mory, Principino و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
 

جیجی :

مارکیزیو، تنها بازیکنی با رنگ سیاه و سفید که من می شناسم!

 

 

Juventus_1.jpg


#702
Z3IN48

Z3IN48

    GGB

  • اعضا
  • 357 ارسال

کارلوس توز بعد از انتقالش به بوکا جونیورز از یوونتوس و هوادارانش خداحافظی کرد و گفت : " بسیار سپاسگذارم ."

 

او در اینستاگرامش نوشت :

 

" فصل جدیدی در زندگی من شروع شده است و می خواهم برای این دوسال فوق العاده ، تشکر کنم. "

 

" از همه هوادارانم تشکر می کنم که در لحظات خوب و بد با من ماندند. بدون شما نمی توانستم دو فصل عالی را پشت سر بگذارم. شما نسبت به من خیلی مهربان بودید و من به خاطر این موضوع از شما سپاسگذارم. "

 

"هم چنین می خواهم از کادر یوونتوس و هم تیمی هایم تشکر کنم. آنها هم در داخل و هم در خارج زمین کمک های زیادی به من کردند."

 

" شما به من چیزهای زیادی یاد دادید. امیدوارم همچنان به روند موفقیت هایتان ادامه دهید. "

 

 "فورتزا یووه ، برای همیشه ! "

 

i9ph01qw1o72b8kom5by.jpg


  • Bianconero Amore, Orphée, juve's fan و 17 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


LA STORIA INFINITA


#703
-OMID-

-OMID-

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 508 ارسال
  • LocationTehran

شما میل به فوتبال را به من بازگرداندید

 

Carlos-Tevez_3060385.jpg?20140102104022

 

کارلوس توز پس از پیوستن به بوکاجونیورز طی نامه ای سرگشاده به هواداران یوونتوس اذعان داشت "شما میل به فوتبال را به من بازگرداندید."

 

توز در اکانت رسمی توئیتر خود نوشت : "یونتنینی!"

 

"از اولین روزی که من به تورین وارد شدم ، احساس می کردم در خانه خود هستم و شما به سرعت میل به فوتبال بازی کردن را به من بازگرداندید."

 

"من تنها می توانم از شما سپاسگزار باشم. من تصمیم گرفتم که به کشور خود بازگردم تا بتوانم بار دیگر تمام خانواده خود را در کنار خود ببینم."

 

"این تصمیم ساده ای نبود ، چون من دوستان ، هم تیمی ها و باشگاهی که شادی بی حد و حصری به من هدیه کردند را ترک کردم. برای تمام جنگیدن ها ، پیروزی ها و شکست ها از همه شما ممنونم. من مسائل بسیاری از شما آموختم و بابتشان سپاسگزارتان هستم."

 

"شما برای همیشه در قلب من خواهید ماند. آپاچی ..."


  • Bianconero Amore, Orphée, juve's fan و 20 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

AICY-Personal-Branding-Marcello-Lippi-1.

 

Don Marcello Lippi

===============

Il Guerierro سابق


#704
Caspian+Gauss

Caspian+Gauss

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 230 ارسال

مانــنـدِ، مانـــدن پشت درهای بهشت - برای توز( به قول مارادونا) ،پیامبر قرن 21 ام آرژانتین ، بیا با هم سقوط کنیم...

 

سابه یا مانند گدایان حوالی  بوینوس آیرس پریشان بود، شبهایش روشن و روزها تاریک! همش فکر آن بازی آخر مقابل آلمان در سرش بالاپایین میرفت! با خود میگفت عجب اشتباهی کردم که گفتم جایی برای توز نیست، تیمم تکمیل است و به ترکیب برنده دست نمیزنم!

 

فرگی میگفت پسرک دیوانه!!! حیف ، که این مردک لاابالی را به عقد یونایتد در آوردم! اما خودش خوب میدانست رونی-رونالدواش بدون آپاچی،  به قدر کافی قدرت بلند کردن cl را نداشتند. حالا دوره سیتیزن هاست، آنها فرش قرمز یونایتدی هارا جمع کردند و فرش ابی در منچستر گسترانیدند.آپاچی کادویی از جنس نفرت از طرف سیتیزنها برای فرگی و  هواداران یونایتد و پادشاهی ای که از دست رفت.آپاچی تا آمد موهایش را شانه کند، دید کاپیتان شده، 4 سال گذشته بود، بعد چشیدن شراب های قهرمانی در آرژانتین و برزیل، حالا 2-3 قهرمانی با سیتی بدست آورد در جزیره، اکنون کوله بارش را جمع کرده بود، در یک دستش بلیط بازگشت به آرژانیتین و در دست دیگرش پیشنهادی از بانویی فریبنده!

 

آپاچی یکشنبها به کلیسا نمی رفت، از کشیشها خوشش نمیامد، مانچینی هم شبیه کشیش های مقدس بود، پس  متناقضات با مانچینی هم در رفتنش موثر بود، مانچینی  جلو جلو بلیط هواپیما برایش گرفته بود میگفت: از دست این دیوانه شدم، فرگی حق داشت او رام شدنی نیست...

 

آپاچی ته دلش میخواست باز به بوینوس بازگردد کمی مست کند و در دریا  شنا کند، با دلفینها اختلاط کند به هر حال او پیامبر بود، حداقل مارادونا که این گونه میگفت.

 

طعم شام و شرابی که با گالیانی خورده بود هنوز در دهانش حس میکرد ،بانو خیلی اورا فریفت،الکل خونش پایین آمده بود گهگاهی به کلیسا سَر میزد!  در تالار افتخارات  چرخی زد، در حیات پرچم یووه را دید که با آواز باد می رقصد، دیگر کاملا محسور شده بود کنته را دید و هوادارانی که مجنون بودند، فک کرد اینجا هم میتواند خانه اش باشد...پس تماس های گالی را رجکت کرد و بعد به او sms داد که من عشقم را یافتم دست از سرم بردار(یک فحش ابدار هم حواله اش کرد)

 

شماره 10 را میخواستند به او بدهند! پیرمرد پیشگوی شهرکه صورتش مانند گچ دیوارهای یوونتوس آرنا سفید شده بود به او گفت: توز، این پیراهن برایت گشاد است، این پیراهن تنه نماد وفادارای و خدایگان اسطورها، الکس بوده، میخواهی باز هم، این بار در اینجا، بلوا به پا کنی؟!

 

آپاچی چند قدم برداشت و نفسی عمیق کشید، آنقدر جرات نداشت که برگردد بگوید من پیامبر آرژانتینم و 10 بوکا که متعلق به مارادونا بوده را میپوشیدم! او از دنیایی متفاوت به ایتالیا آمده بود ، پس صبر کرد تا با یاری زمان،معجزه اش را نشان دهد.زمانی که به یووه آمد شاید او سیر بود، اما در زمین، با گرسنگی  برای ارضای حرص و طمعش تا سَر حد توان وبی امان میدوید!

 

دنیایه دیوانه ی دیوانه ی دیوانه او عوض شده بود، حتی بعد 3 سال و نیم به تیم ملی دعوت شد، دیگر شرارت و شیطنت از چهره اش نمی بارید. مثل یک مرد سنگین وباوقارشده و موهایش را هم کوتاه و ترو تمیزکرده بود! بعد یک فصل بختِ خوش به سوی بانو روی گردانید، آپاچی یا جام شراب بالا می برد یا جام قهرمانی را.توز و شاهکارهای متوالیش!! چپ و راست صورت زخمی گل میکاشت، در بازی با دورتموند و رئال کاری کرد مانند دیوانگان روانی افسار پاره کنم و دچار جنون شوم(هر چند تیمارستان شهر شلوغ بود مرا نپذیرفتند!)

 

آن موقع حتی عمر سیووری هم  از قبر بلند شده و برایش دست میزد...

 

اما باز هم آن کلاغ های شوم صدایشان می آمد، بخت بد در فینال و یک قدمی جام سریع خودش را رساند،شیدایی مردان آلگری با لطف چاکر ناتمام ماند،آپاچی  در فضای تعلیق بعد از بازی مانده بود، فینال cl از دست رفت، او انگار باور ندارد که بازی را باخته به هواداران نگاه نمی کرد، اشک های پیرلو را دید، بغضش را خورد و فهمید که آرزویش برای همیشه مرده است. یووه منتظر یک منجی بود، نه در حد عیسی کسی که گاهی به کلیسا برود و حداقل لقب پیامبر داشته باشد، بی انصافیست به او منجی نگوییم! سینه اش سپرمیشد با قدرت جلو میرفت، وقتی شوت میزد؟؟ میتوانی از مورگان دیسانتیس بخواهی حسش را بعد آن ایستگاهی توصیف کند!

 

 

 

اما کوپا، باز هم پایانی خُرد کننده برای آلبی سلسته و آپاچی،  باز هم چشمانش به چمن پیوند خورد، چند روز از پتک سنگین بارسا نگذشته بود، دیگر توان بالا آوردن سرش را نداشت...کسی نبود که دلداریش دهد، فقط کمی شانس داشت که هو نشد. هی به خود میگفت ینی استحقاق حضور در فینال را نداشتم؟ دیگر اشکی نداشت، گریه نمیکرد فقط مانند مجنونها راه میرفت، زیر لب چند بد دهنی نثار سابه یا می کرد ، چند فحش هم روانه مارتینو و شیلی و بارسا و مسی کرد، و شیشه مشروب را تا ته سر کشید.

 

 

 

صداهای نامفهومی به گوش می رسد، مردم آرژانتین هم در گوشه ای با هم زمزمه میکنند، میگویند: انگار توز پیامبر نیست...

 

 

پیرمرد پیشگو، برای توز در کلیسا دعا میکرد که او بماند، نامه ای دردستش بود که هیچوقت ارسال نشد در نامه نوشته بود: لطفا نرو کارلوس...

 

Adios Apache#

476121114-carlos-tevez-of-juventus-looks


  • J U V E N T I N I, Orphée, juve's fan و 18 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
از مصاحبت آفتاب می آیم
کجاست سایه؟

#705
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال

شاید برای یه سری هنوز سوال باشه که توز چطوری رفن و بازی کردن توی آرژانتین رو به موندن توی یوونتوس و درخشش تو سطح اول اروپا ترجیح داد. خب اینم دلیلش : 

 

66217831732987617436_thumb.jpg97192519050172949341_thumb.jpg90318031402356261914_thumb.jpg34838177014192439999_thumb.jpg93895692192311862174_thumb.jpg97426891961468695753_thumb.jpg64834296113244767623_thumb.jpg41119199851884718623_thumb.jpg 59011034925122802778_thumb.jpg

 

40 هزار نفر اومدن و از نزدیک به توز خوش آمد گفتن ! البته این 40 هزار نفر رو صندلی ها بودن بماند اونایی که از در و دیوار ورزشگاه رفتن بالا ! مارادونا هم شخصا اومد به استقبالش و یه بنر هم براش اورد ( همون زرد رنگه ) که روش نوشته بود " ممنون که برگشتی کارلیتوس " 

 

فکر کنم این همه عشق، علاقه و عاشق، خیلی خیلی بیشتر از درخشش و بازی کردن تو سطح اول اروپا ارزش داشته باشه. بر خلاف تیکه ی یکی مونده به آخر پست فوق العاده ی بالا، توز برای هواداران بوکا چیزی فراتر از پیامبره ،،،،

 

خودش هم یه مصاحبه کرده که توش گفته من همیشه یک شنبه ها ( روزایی که بوکا بازی داره ! ) به خونه و تیمم فکر می کردم و آرزو می کردم هر چه زودتر برگردم. گفته که از همن روز اولی که رفته اروپا تصمیم داشته یه روزی برگرده به آغوش تیم مورد علاقش ....


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, Orphée و 20 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

uinm_pavel-nedved.png

 

Golden Boy


#706
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
b1zz_img-20150722-0002_thumb.jpg

توز با کسی رودربایستی نداشت ، همون اول حرفشو زد و بهش عمل کرد .. خیلی خوب بود دلم براش بیشتر از ویدال تنگ شده ..! توی رنسانس یووه چیزی کم فروشی نکرد
  • Bianconero Amore, Orphée, Principino و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#707
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

برو بابا توز اولین سالش تو اروپا مسخره بود .....ویدال از همون اول عالی بود در ضمن توز مسئولیتی که روی شماره 10 حس میکرد باعث شد اینقدر پیشرفت کنه ....

 

در کل برامون خیلی عالی بئد خیلی خیلی خوب ولی 2 سال شاید امسال اخرین سال اوج فوتبالیش باشه و برای همیشه محو بشه .....

 

یه شماره 10 که حد اقل 5 سال برا یووه بازی کنه و ارزشش خیلی بالا باشه رو باید پیدا کرد .....سخته بگیم یه المانی بیاد بپوشه و سخت تر اینه که نتونیم کسی رو با این قابلیت جذب کنیم ....نمیشه الکس جوون شه؟؟؟ :141:


  • Orphée, mory, alexdelpiero و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#708
Pouya

Pouya

    گاد خوشحال

  • اعضا
  • 1134 ارسال
  • Locationکرج

یادم رفته بود از توز تشکر کنم. بازیکنی که وقتی به یووه اومد بازیکن بزرگی بود و با اینکه معتقدم بهترین فصل دوران ورزشیش تو یوونتوس سپری شده، نمی تونم ادعا کنم که در یووه بازیکن بهتری شد. البته از نظر نظم و اخلاق زمین تا آسمون فرق کرد که علتشم یوونتوس هست مسلما. گفتم قبلا. یه زمانی معتاد تحویل می گرفتیم، ستاره تحویل می دادیم. :nish: 

رفتنشم از نظر عقلی اصلا برام قابل درک نیس ولی از نظر احساسی کاملا قابل درکه.همین که رو راست بود، دروغ نگفت و حرف دلش رو زد و به شعور هوادارا احترام گذاشت، کافیه. براش آرزوی موفقیت دارم. :thank: 

قبل اینکه به یوونتوس بیاد اصلا خوشم نمیومد ازش. کم کم ازش خوشم اومد و مخصوصا به این دلیل که اصولش براش مهم هستن. برخلاف چیزی که در ظاهر نشون میده یکی از با اصول ترین بازیکن هاییه که دیدم. فنی هم بچه ها گفتن. به نظر بهترین بازیکن یووه تو دو سال اخیر بود. به سلامت آپاچی.

 

پ.ن.: در مورد اینکه گفته میشه شماره 10 به تنش گشاد بود و اینا. اگه به دل پیرو نگاه کنیم، توز 50-60 تا گل تو هر فصل میزد و توپ طلا هم می گرفت باز این حرف درست بود ولی مقایسه درستی نیست به نظرم. کاملا در حد شماره 10 یوونتوس 2013-2015 بود.


  • Bianconero Amore, Orphée, Principino و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


#709
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
توز یک دو سال پیش : من روزی به بوکا باز خواهم گشت

توز یک سال پیش : من حتما به بوکا و کشورم باز خواهم گشت

توز یک ماه پیش : برای مردمم دلتنگ هستم


توز دو هفته پیش : سلامی دوباره به بوکا .. من در تورین در خانه خود بودم، یوونتینی خواهم ماند



توز ،، ستاره بی چون چرا .. ستاره راستگو :ایکس
  • Bianconero Amore, Orphée, juve's fan و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#710
یووه ای

یووه ای

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 275 ارسال

^

واقعا تعصب توی فوتبال امروز خیلی کمرنگ شده ولی هنوز هم بازیکن هایی مثل توز پیدا میشند که تعصب واقعی دارند.به خاطر این همه علاقه به بوکا توز را تحسین میکنم کمتر بازیکنی هست که تیم های بزرگ اروپایی را به خاطر تیم کشور خودش که دوستش داره خیلی راحت ترک بکنه

zmpy8njusvpibi59jr8d.jpg


  • Bianconero Amore, Orphée, Juventus FC و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

اندکی صبر، سحر نزدیک است

 به زیبایی یک رویا.....

 

 

    


#711
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

نقشی که آپاچی تو تیم ما داشت اگر از پیرلو و یدال بالاتر نباشه پایین تر هم نبود...از ویدال و پیرلو فصل اخیر که قطعا بهتر و تاثیر گذارتر بود...

پرس می کرد...عقب می اومد و توپ رو از خط هافبک می گرفت و حملات تیم رو پایه ریزی می کرد...قطعا ما این فصل فقدانش رو احساس

خواهیم کرد و پیش بینی من اینه در نبود توز در طراحی حملات حداقل تو هفته های آغازین فصل مشکل خواهیم داشت...


  • Bianconero Amore, Orphée, mory و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#712
Caspian+Gauss

Caspian+Gauss

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 230 ارسال

مصاحبه ای کرده ماروتا که حتما دوستان میزارن ، نکات جالبی گفته. یه قسمتش:

 

“The Italians are a lot more closely tied to the shirt than the foreigners, take the case of Tevez.

 

بازیکنای ایتالیایی بیشتر از خارجی ها به پیرهن یووه پایبندن برای نمونه توز رو ببینید

 

“It's unthinkable that a player of that calibre would tell us that he wants to go home. If Bonucci did that, he would go from Turin to Viterbo.

 

این غیر قابل تصوره که بازیکنی با آن استعداد(قدرت) بما بگوید که میخواهد به خانه برود...اگر بونوچی چنین چیزی میگف اونو از تورین به ویتِربو میبردم(ویتربو شهری تو استان لاتزیو و 80 کیلیومتری رم، که بافت تاریخی داره و سازه های قرون وسطایی که از قرن 11-12 هنوز باقی موندن ،و جای خوبی برای گردش گراس، قسمت شد برین شاید ماروتا رو دست در دست بونوچی، دیدین :1:  )

 

 توز گفته بود که به خونه بر میگرده، ولی اشاره هم کرده بود تا پایان قراردادم در یووه میمونم، این جدایی زودتر از موعد،انگار حداقل برای ماروتا  تا اندازه ای شوک آور بود، شوکی که لرزششو در فصل جاری حس خواهیم کرد...


  • Bianconero Amore, Orphée, juve's fan و 20 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
از مصاحبت آفتاب می آیم
کجاست سایه؟

#713
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
توی 4 بازی 3 گل زده برای بوکا ،
3 برد و یک باخت داشته
تیمش بخاطر تفاضل کمتر نسبت به تیم اول در رتبه دوم قرار گرفته فک میکنم لیگ آرژانتین هفته 14 ام هست [ فکر میکنم ]

خبر با
با تاخیر چند روزه
  • Orphée, juve's fan, MaMpIeRo و 19 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#714
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

توز: " تکه ای از قلبم را در تورین باقی گذاشتم."

 

36786110807101559222.jpg

 

کارلوس توز برای بانوی پیر و هوادارانش نامه ای منتشر کرده که در آن نوشته شده است: " همواره سپاسگذار شما هستم و برای تاریخ سازی شما را تشویق می کنم."

 

مهاجم سابق یوونتوس که در نقل و انتقالات تابستانی امسال به تیم محبوب دوران کودکی اش بوکا ملحق شد، اذعان کرد همواره هوادار بانوی پیر خواهد بود.

 

امروز یوونتوس در چارچوب هفته ی اول رقابت های سری آ در ورزشگاه یوونتوس به مصاف اودینزه می رود.

 

توز از این فرصت استفاده کرده و نامه ای سرگشاده برای هم تیمی های سابق خود و هواداران نوشته است که در روزنامه لااستامپا منتشر شده است. توز در این نامه گفته است:

 

" افکار و تکه ای از قلبم همواره در آنجا باقی خواهند ماند. از روز اول حضورم در تورین احساس می کردم در خانه ام هستم."

 

" یووه باعث شد من دوباره اشتیاقم را برای به چالش کشیدن خود کشف کنم. تا ابد سپاسگذار یووه خواهم بود و همواره از آرژانتین شما را تشویق خواهم کرد، شما می توانید با فتح پنجمین اسکودتوی متوالی تاریخ سازی کنید."

 

i9ph01qw1o72b8kom5by.jpg

 

Spoiler


  • Bianconero Amore, AAG, juve's fan و 22 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#715
emran

emran

    ؟

  • اعضا
  • 1559 ارسال
درود به شرفش
  • Delle Alpi, Principino, alexdelpiero و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

[SIGPIC][/SIGPIC]

خدایـــــا ،
خــط و نــشــان دوزخــت را بــرای مـن نکـــش ،

جهنــــم تــــــر از دنیــــــایــت نـــدیدم..


#716
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

♥ این است یوونتوس ، داستانی از بودنِ من ♥
♥یوونتــوس ، داستـــان یک عــشـــق بزرگ♥

 

 

carlos-tevez-1.jpg?a36f68

 

 

He doesn't play for the money he wins

He don't play for respect

 

Honesty# #NelCourePerSempre #YouWillBeMissed


  • Principino, alexdelpiero, El rey leon و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#717
Delle Alpi

Delle Alpi

    هوادار

  • اعضا
  • 675 ارسال

این کارش اصلا درست نبود

ممکنه یوقت هواداران بو کا بدشون بیاد؟ نتونه خودشو تو دل اونها جا کنه؟ مگه خبر نداره مد شده واسه اینکه خودشو محبوب تر کنه باید تیم قبلیشو بکوبه؟


  • Bianconero Amore, Principino, alexdelpiero و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#718
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21184 ارسال

- كارلوس توز با بوفون تماس گرفته و براي خودش و يووه آرزوي موفقيت كرده براي بازي در برابر رم. ضمن اينكه گفته به زودي براي ديدن هم تيمي هاي سابق به تورين و ورزشگاه مياد.

ظاهرا براي بازي رم - يوونتوس در ورزشگاه حاضر خواهد بود :53:


  • Bianconero Amore, AAG, juve's fan و 18 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#719
emran

emran

    ؟

  • اعضا
  • 1559 ارسال
بی ادبی که ادب می آموزد
  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, Principino و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

[SIGPIC][/SIGPIC]

خدایـــــا ،
خــط و نــشــان دوزخــت را بــرای مـن نکـــش ،

جهنــــم تــــــر از دنیــــــایــت نـــدیدم..


#720
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال
رییس باشگاه بوکا: " از باشگاه یوونتوس تشکر می کنم."
 
45143655081362492047.jpg
 
دانیله آنجلیچی رییس باشگاه بوکاجونیورز ازباشگاه یوونتوس به خاطر اجازه دادن به توز برای بازگشت به خانه اش تشکر کرد.
 
آنجلیچی پیش از بازی جام یونسکو که امروز بین تیم های اسطوره ها در ورزشگاه یوونتوس بزگزار می شود صحبت کرد.
 
رییس بوکاجونیورز از بانوی پیر وبه ویژه آندرا آنیلی و جوزپه ماروتا قدردانی کرد و در مورد پتانسیل فوق العاده گوئیدو وادالا بازیکن جوان تازه وارد یوونتوس صحبت کرد.
 
آنجلیچی در مصاحبه با مدیاست گفت:
 
" باشگاه بزرگی همانند یوونتوس تصمیم گرفت تا به خواسته و آرزوی کارلوس احترام بگذارد، بزرگی اشخاصی همچون آنیلی و ماروتا و برادری بین دو باشگاه به ما اجازه داد تا او را به خانه بازگردانیم."
 
" از این که توز به جمع ما بازگشته است و از دیدن او با پیراهن باشگاه و اینکه او می خواهد دوران حرفه ای فوتبالی اش را با ما به اتمام برساند خوشحال هستیم. یوونتوس نیز با وادالا قرارداد امضا کرده است و که یکی از جوانان آینده دار ما است."
 
" وادالا بازیکن جوانی است که در تمام لیگ های پایه برجسته عمل کرده است و گل های زیادی به ثمر رسانده است. او کیفیت فوق العاده ای دارد اما هنوز باید تلاش کرده و رشد کند."
 
i9ph01qw1o72b8kom5by.jpg

  • Bianconero Amore, AAG, juve's fan و 17 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی