پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

آنجلو اوگبونا

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
228 پاسخ برای این موضوع

#101
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
اوگبونا: - من یک حرفه ای هستم و به حال و آینده نگاه می کنم. - خود را یک خائن نمی دانم زیرا همیشه تاکید کرده ام که ما بازیکنان حرفه ای هستیم. قلبم به فوتبال تعلق دارد و فوتبال هم در سراسر دنیا بازی می شود. - فکر می کنم هر بازیکنی این جاه طلبی را دارد که در بالاترین سطح بازی کند. انتخاب من به این علت نبود که بخواهم از کسی انتقام بگیرم، به این علت بود که فردی جاه طلب هستم. - دربی؟ دربی مهم خواهد بود، اما من هرگز از هیچ چالشی شانه خالی نکرده ام. در پس شور و شوقم تمایل به دردسر انداختن تمام رقیبان وجود دارد. - یوونتوس تنها باشگاهی بود که واقعاً مرا می خواست، باشگاه دیگری وجود نداشت. - من خیلی سرافراز هستم، زیرا یوونتوس یکی از بزرگ ترین باشگاه ها در ایتالیا و دنیاست. این فرصتی بود که من به سرعت آن را پذیرفتم. این فرصتی است برای من که پیشرفت کنم. - نسبتاً به خوبی در تیم جا افتاده ام زیرا از قبل با بسیاری از هم تیمی هایم آشنا هستم. زندگی در تورینو نیز کار ها را آسان تر کرد. - با سرمربی ایتالیا، چزاره پراندلی صحبت نکرده ام، اما هیچ ترسی بابت از دست دادن جام جهانی برزیل 2014 ندارم، در غیر اینصورت اینجا نبودم. - اجازه بدهید ببینیم با گذر زمان و سخت کوشی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

#102
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان
اوگبونا ، شماره 5 یوونتوس
[img width=720 height=480]http://www.juventus.com/resources/images/gallery/bigCustom/63b5897b-4ed0-4907-b5d9-4184b93f37e0.jpg?22900064[/img]

#103
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
جالب ترین صحنه بازی وقتی بود که دقیقه 92 میخواست به پیرلو ی که دو متر باهاش فاصله داشت پاس بده . کلی ور اندازش کرد و توپ رو داد تو اوت . یعنی میخواستم سرم رو بکوبم تو LCD . :1: :1:

#104
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
- نمی دونم چرا اینقدر مظلوم ـه . :np: :1: توی این بازی تونست بهتر از بازی های قبل ظاهر بشه و حداقل عملکرد قابل قبولی داشت . با وجود اخطاری که گرفت ، نمره اش از Whoscored بیشتر از بونوچی و بارزالی بود ! :1: توی درگیری ها تا حدی به سبک کیلینی حمله می کرد به بازیکن مقابل و توپ های خوبی رو هم دور کرد . در کل در حد ترکیب اصلی یووه هست اما تا وقتی که BBC ( بارزالی - بونوچی - کیلینی :1: ) توی زمین باشن قطعا جایی براش وجود نداره .

#105
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
خیلی استرس داره. هنوز نتونسته تواناییهاشو به نمایش بذاره. خیلی دوسش دارم. میدونم که رفته رفته جا میوفته و تهدید جدی ای برای به قول امیر BBC میشه :1:

#106
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
بر اساس تحلیل ِ Sky ، با وجود بازی های کم اوگبونا در یوونتوس و از سوی دیگر عملکرد خوب ِ آندره*آ رانوکیا در اینتر میلان پیش بینی می شود که با ادامه این روند ، اوگبونا شانس حضور در ترکیب تیم ملی ایتالیا و حتی حضور بین بازیکنان ِ حاضر در برزیل را از دست بدهد . پرندلی احتمالا برای جام جهانی 6،7 مدافع را دعوت خواهد کرد که حضور " کیلینی - آباته - بونوچی - بارزالی - ماجو - دی شیلیو " تقریبا قطعی خواهد بود و گفته می شود با ادامه نیمکت نشینی های اوگبونا در یووه ، برای هفتمیـن نفر رانوکیا و آستـوری شانس خواهند داشت .



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#107
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

http://www.uppic.com/do.php?img=107732


آنجلو اوگبونا مدافع 25 ساله یوونتوس


" من در یوونتوس بازی های زیادی انجام ندادم . اما نا امید نیستم ، زیرا با توجه به سنی که دارم و شناختی که از کونته دارم می دانم که او از من بالاخره استفاده می کند "

" بازی های زیادی مانده ، ما در رقابت های زیادی تلاش می کنیم و مطمئنا بازی به من می رسد . همانطور که دیدید در کوپا توانستم بازی کنم و از این بابت راضی هستم "

اگر یووه با 4 دفاع بازی می کرد تو به میدان می رفتی ؟

" برای من زیاد این متفاوت نیست . خوب من در هر تیم باید طبق ی دستور و نظر مربی کار کنم و بنابراین زیاد به این نکات توجه نمی کنم . شاید اگر با 4 دفاع بازی کنیم من باشم و شاید هم نه "

رُم به دنبال تو بود ؟

" این درست است ، در سال 2011 رم به دنبال جذب من بود اما من بعد از صحبت و مشورت با اوربانو کایرو ، رئیس باشگاه و جامپیرو ونتورا تصمیم گرفتم که در گراناتا یا همان تورینو بمانم "

" در سال 2005 که تورینو برشکسته شد من تنها یک نوجوان بودم و بنابراین پس از آن بازیکن آزاد شدم . ولی آن*ها به دلیل مشکلاتی که بازیکنان خارج از اتحادیه فوتبال اروپا با فدراسیون فوتبال ایتالیا داشتند ، نتوانستند با من قرارداد ببند "

" بنابرای من به تورینو بازگشتم و با کمک مدیران باگاه توانستم مشکلاتم را حل کنم و در واقع اثبات کنم که یک ایتالیایی هستم "

سال 2014 ؟

" مطمئنا همانطور که می دانید برای بدست آوردن 3 جام پیش ِ رو تلاش می کنیم . نمی دانم که تا چه اندازه فرصت بازی خواهم داشت اما من مشکلی برای این ندارم . فقط می خواهم با تیم بهترین تمرین را انجام دهم و هر زمان که مربی من را برای بازی فراخوان بهترین عملکرد را داشته باشم "

شاید اگر نیمکت نشین بمانی بازی در برزیل را از دست بدهی ..

" فکر نمی کنم . یوونتوس مطمئنا می تواند در رشد من موثر باشد ، من در اینجا چیزهای زیادی یاد می گیرم . من در کنار بازیکنان مهمی در خط دفاعی تیم ملی ایتالیا تمرین می کنم و این بسیار مهم است برای آموزش من "


http://www.uppic.com/do.php?img=107733




 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#108
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
خیلی دوستش دارم. هر وقت برامون بازی میکنه خیالم از دفاع راحته. حتی بازی با رئال با اینکه کاملا بی تجربه بود به نظر من خوب بازی کرد. اشتباه داشت ولی کاملا معلومه یکم با تجربه بشه به یکی از بهترین دفاع های اروپا تبدیل میشه.

يوونتوس مانند آسمان است ، روزي ستاره ها ميميرند و ممکنه روزي ستاره اي به اندازه خورشيد بميرد ولي آسمان همچنان آسمان اَست ، پس يووه هميشه زنده است. :worship: :worship:


#109
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
تاپیکش اون آخرها داشت خاک میخورد . امشب عالی بود . واقعا نشون میده چه خرید درست و به جایی انجام دادیم

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#110
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
هنوز هماهنگی کاملی نداره اما یادمون باشه بونوچی چقدر اوایل از این بد تر بود پس خیلی خوش اتیه هست......امشب خوب بود

capture1_gp2v.jpg


#111
juvenista

juvenista

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 285 ارسال

تاپیکش اون آخرها داشت خاک میخورد . امشب عالی بود . واقعا نشون میده چه خرید درست و به جایی انجام دادیم

امشب فهميدم چرا اينو خريدن.خيلي اعتماد به نفسش بالاست.سوتي هم كه نداد.گل به خودي هم كه نداشت.حركت با توپش هم كه عالي بود:juventus:

#112
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15954 ارسال
با محرومیتی که نصیب کیه لینی شد، حالا اوگبونا برای بازی مقابل لازیو هم فیکس خواهد بود و شاید حتی مقابل رم هم بازی کنه

#113
Guest_Il Guerriero_*

Guest_Il Guerriero_*
  • مهمان

تصویر


آنجلو اوگبونا ، مدافع یوونتوس ، آنتونیو کونته را راز موفقیت های تیمش می داند و می افزاید که بازی روز آینده برابر رم ، دیداری متفاوت خواهد بود .


بانوی پیر در چهارچوب رقابت های کوپا ایتالیا ، به مصاف رم می رود ، تیمی که با هشت امتیاز اختلاف از یوونتوس صدرنشین در رده ی دوم سری آ قرار دارد و همچنان شکست تحقیر آمیز 3-0 برابر یوونتوس را در ذهن دارد .

مدافع 25 ساله ی یوونتوس در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت که از نظر او نتیجه ی دیدار اخیر دو تیم هیچ تاثیری روی عملکردشان نخواهد داشت.


" به نظر من رم تحت تاثیر نتیجه ی دیدار اخیرمان قرار نگرفته است ، آنها تیم بزرگی هستند. حقیقت این است که تک بازی بودن این رقابت ها ، تاثیری بر تلاش و عملکرد ما نمی گذارد . من از دیدار فردا توقع یک بازی تاکتیکی دارم ، دیداری که تکرار نمی شود . این رقابت ها با رقابت لیگ متفاوت است . به هر حال کوپا ایتالیا از اهداف ما است و سعی خواهیم کرد تا نتیجه ی مثبتی به دست آوریم."


از اوگبونا در مورد آمادگی فوق العاده ی تیم سوال شد .

"این موفقیت ها حاصل دقت به جزئیات ، فشردگی و مصمم بودن در تمرینات و عطش پیروزی است که کونته برای هر بازی به ما می دهد تا دید و شناخت کافی از شرایط ممکن هر بازی داشته باشیم ."

" من چگونه با متد کونته برخورد کردم ؟ با تلاش بسیار . در ابتدا اندکی سخت و طاقت فرسا بود ، ولی گذشت زمان به ما کمک کرد تا با شرایط کنار بیاییم و وظایف خود را بشناسیم."

" کار کردن با سرمربی بسیار خوش آیند است و برای من باعث خوشحالی و افتخار است که با او کار می کنم . او زمان بندی مناسب برای انجام حرکات لازم را به ما آموزش می دهد و با توصیه های خود باعث پیشرفت من می شود ."

هفته آینده بار دیگر در المپیکو بازی حواهید داشت ، اما این بار با لاتزیو ...

" در حال حاضر تنها بازی مهم برای ما ، دیدار فرداست ."


http://www.uppic.com/do.php?img=107733



#114
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
خیلی اوگبونا رو دوست دارم. تو هر تیم دیگه ای غیر یووه بود قطعا فیکس بود. فیس با نمک و مظلومی هم داره. امیدوارم بیشتر بازی کنه.

يوونتوس مانند آسمان است ، روزي ستاره ها ميميرند و ممکنه روزي ستاره اي به اندازه خورشيد بميرد ولي آسمان همچنان آسمان اَست ، پس يووه هميشه زنده است. :worship: :worship:


#115
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
من از همه عاشقان این بازیکن عذر خواهی میکنم . ولی این پسر خیلی شوته و در حد یووه نیست . دیشب هم اگه توپ رو میزد بوفن اخراج نمیشد . خب وقتی داره توپ از جلوت رد میشه توپو بزن دیگه . چندجای دیگم تو حفظ توپ کم آورد و اینکه خیلی پاس به عقب میده . به نظر من سوتی هاش در حد یووه نیست . ما فقط امیدمون به کنتست که درستش کنه . دست من باشه اوگبونا و کوالیارلا بهشون میدم و عوض دیامانتی رو میگیرم . ندادن پادوین هم روش :1:

#116
Hamed-Juventusi

Hamed-Juventusi

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 128 ارسال
دیشب انجلو اوگبونا اگه نگیم بهترین یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و کاملا میتونه پیشرفت کنه و به یکی از بهترین های یووه تبدیل اگه همین قدر که به بونوچی بازی میدادن به این بشر بازی میرسید الان یکی مثل تورام داشتیم در مورد اون صحنه کاملا معلومه که اشتباه اولو بونوچی انجام داده بود و این بنده خدا میخواست اشتباه و جای خالی اونو پر کنه که یکم دیر رسید

#117
I love juve

I love juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 322 ارسال
منم با حامد موافقم و مطمنم يه تورام از اين بشر در مياد فك نكنم توي تيم ما بازيكني با چنين قدرت بدني اي باشه اصن شما پاهاي اين بشرا ببينيد يه تنه درخته هر كدومش به نظر من پوگبا هم اون اولا دقيقا مثل همين شوت بازيا را در ميورد و پاس عقب هم ميداد ولي الان ميبينم كه حتي كسي نميتونه توپا ازش بگيره مطمنم اين بچه هم طوري ميشه كه كسي نتونه توپا ازش رد كنه

#118
L'Avvocato

L'Avvocato

    هوادارِ یوونتوسِ سابق

  • اعضا
  • 1499 ارسال

دیشب انجلو اوگبونا اگه نگیم بهترین یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و کاملا میتونه پیشرفت کنه و به یکی از بهترین های یووه تبدیل اگه همین قدر که به بونوچی بازی میدادن به این بشر بازی میرسید الان یکی مثل تورام داشتیم در مورد اون صحنه کاملا معلومه که اشتباه اولو بونوچی انجام داده بود و این بنده خدا میخواست اشتباه و جای خالی اونو پر کنه که یکم دیر رسید


تورام؟!!!:2: به یه بریندلی یا پسوتو هم راضیم.


منم با حامد موافقم و مطمنم يه تورام از اين بشر در مياد

فك نكنم توي تيم ما بازيكني با چنين قدرت بدني اي باشه

اصن شما پاهاي اين بشرا ببينيد يه تنه درخته هر كدومش


امیدوارم پیش بینی شما درست در بیاد.

قدرت بدنی برای یه مدافع لازمه ولی کافی نیست. هوش و بازی خوانی تورام کجا و....

.

.

.

.

.

.

.


هجوم( حجوم :frusty:) -راجع به(راجب) - علی‌رغم - حواس - انضباط - زمینه(ضمینه :fp: ) حضور(حظور:frusty:) - مزخرف(مضخرف) - دردِ دل(درد و دل)- توجیه( توجیح ) - دست مریزاد - نصیب - حاضر(حاظر :frusty: ) - کج دار و مریز - لهجه


وگرنه = در غیر این‌صورت

مگه نه = مگه اینطور نیست؟


#119
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4653 ارسال
توی صحنه ی اول می بینید که بونوچی بخاطر حضور اوگبونا توپ رو رها میکنه.به هر حال بونوچی توی این صحنه مقصر هست ولی این احتمال هم وجود داشت که در صورت گرفتن توپ، بازیکن حریف که در مقابلش ایستاده دوباره توپ رو صاحب بشه و خطر دیگه ای رو روی دروازه ایجاد کنه.اما به هر حال اگر همونجا بونوچی توپ رو دور میکرد دیگه کار به اشتباه اوگبونا کشیده نمیشد.

تصویر

این هم صحنه ی دوم که اوگبونا با سهل انگاری خیز ناقصی برای توپ بر میداره و ...
حتی توی این صحنه آساموا هم با اطمینان ایستاده و با این تصور که اوگبونا توپ رو میزنه کلوزه رو رها میکنه

تصویر



این صحنه هم پر شدن آفساید توسط اوگبونا و بونوچی رو نشون میده.در کل این گل محصول مشترک اوگبونا و بونوچی بود اما تقصیرات اوگبونا واقعا خیلی بیشتر از بونوچی بود توی این صحنه و از نظر من بونوچی توی این صحنه با کمی ارفاق بی گناه به شمار میاد

تصویر

به هر حال بازی فوق العاده ی اوگبونا توی نیمه ی دوم شاید مقداری بتونه ضعفش توی گل رو پوشش بده اما ده نفره کردن تیم توی دقایق ابتدایی بازی و از بین بردن شانس برد و قطع کردن رکورد بردهای پیاپی چیزی نیست که با یک بازی خوب جبران بشه.



07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#120
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
به نظر من اساموا میتونست رو کلوزه فشار بیاره اما چون یار اون نبود ولش کرد

capture1_gp2v.jpg






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی