پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

جشن اسکودتوی 31 | به میزبانی Juventus.iR

- - - - -

  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
240 پاسخ برای این موضوع

#201
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
حسین اگه میشه از یه جای دیگه اپلود کن .

#202
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
من تازه رسیدم اصفهان و تازه به خونه برگشتم ! جشن بسیار بسیار خوبی بود ! از حسین عزیز بسیار ممنونم که بار دیگه ترتیب چنین جشنی و داد و همینطور با حضور دکتر صدر این جشن باشکوه تر هم شد ! میخواهم از سعید عزیز تشکر کنم که از بدو ورود ما به تهران اومد ترمینال و تا آخر شب باهامون بود ! خیلی جال داد ! (مخصوصا این تیکه آخرش تو ترمینال :1: ) از امیرحسین عزیز هم بسیار ممنونم که همه جوره هوای ما رو داشت و هر جوری بود ما رو تا جایی که میتونست همراهی کرد ! (آقا جان خودم این تیکه آخر که سوار ماشینش شدیم من رو هوا نشسته بودم با تکیه به در و صندلی راننده خودم و نگه داشته بودم :1: :Facepalm: ) به دوستانی که هدیه هاشون و تحویل گرفتند تبریک میگم ! اون بالا پشت تریبون از مهدی عزیز برای بار چندم و این بار در یک جمع تمام یوونتوسی ازش بابت زحماتی که برای لیگ فانتزی کشید تشکر میکنم ! همینطور به بصیر هم تبریک گفتم ! ( هر چند اون تشکر نکرد :1: ) از اینکه امید ، حسین ویدال ، ممد کراسیچ و از نزدیک دیدم همینطور حمیدرضا عزیز بسیار خوشحالم ! فکر کنم من با همه یکی یه دور عکس انداختم :1: بکس بیاین عکس ها رو قرار بدید .

#203
R.BAGGIO.10

R.BAGGIO.10

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 422 ارسال
منم یه تشکر ویژه از سعید داشته باشم که واقعا هوای ما رو همه جوره داشت :thankyou: و یه خسته نباشید جانانه هم به تموم برگزار کنندگان این جشن بگم واقعا گل کاشتند. @};-

#204
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال

من تازه رسیدم اصفهان و تازه به خونه برگشتم !

جشن بسیار بسیار خوبی بود ! از حسین عزیز بسیار ممنونم که بار دیگه ترتیب چنین جشنی و داد و همینطور با حضور دکتر صدر این جشن باشکوه تر هم شد ! میخواهم از سعید عزیز تشکر کنم که از بدو ورود ما به تهران اومد ترمینال و تا آخر شب باهامون بود ! خیلی جال داد ! (مخصوصا این تیکه آخرش تو ترمینال :1: ) از امیرحسین عزیز هم بسیار ممنونم که همه جوره هوای ما رو داشت و هر جوری بود ما رو تا جایی که میتونست همراهی کرد ! (آقا جان خودم این تیکه آخر که سوار ماشینش شدیم من رو هوا نشسته بودم با تکیه به در و صندلی راننده خودم و نگه داشته بودم :1: :Facepalm: )

به دوستانی که هدیه هاشون و تحویل گرفتند تبریک میگم ! اون بالا پشت تریبون از مهدی عزیز برای بار چندم و این بار در یک جمع تمام یوونتوسی ازش بابت زحماتی که برای لیگ فانتزی کشید تشکر میکنم ! همینطور به بصیر هم تبریک گفتم ! ( هر چند اون تشکر نکرد :1: ) از اینکه امید ، حسین ویدال ، ممد کراسیچ و از نزدیک دیدم همینطور حمیدرضا عزیز بسیار خوشحالم ! فکر کنم من با همه یکی یه دور عکس انداختم :1: بکس بیاین عکس ها رو قرار بدید .


اسمی از من نبری یدفع ؟!؟ :62: حیف ممدوسین که رفیق توئه :1:

#205
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

اسمی از من نبری یدفع ؟!؟ :62: حیف ممدوسین که رفیق توئه :1:


نیازی به بردن نام شما نیست ! شما توی قلب من جا داری :1: تحت تاثیر قرار گرفتی ها ! شما همش 3 4 ساعت باهاش بودید من باهاش زندگی کردم ، اسطوره ای برای خودش :1:

#206
PhysicistAli

PhysicistAli

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 53 ارسال

...میخواهم از سعید عزیز تشکر کنم که از بدو ورود ما به تهران اومد ترمینال و تا آخر شب باهامون بود ! خیلی جال داد ! (مخصوصا این تیکه آخرش تو ترمینال :1: ) از امیرحسین عزیز هم بسیار ممنونم که همه جوره هوای ما رو داشت و هر جوری بود ما رو تا جایی که میتونست همراهی کرد ! (آقا جان خودم این تیکه آخر که سوار ماشینش شدیم من رو هوا نشسته بودم با تکیه به در و صندلی راننده خودم و نگه داشته بودم :1: :Facepalm: ) ...

سلام به همه ی دوستای عزیز و @};-
خوب بر اساس پیشنهادهایی که دیروز به من شد و طبیعتا نمیتونستم رد کنم! (این یه تیکه را دقیقا به سبک مافیا فکر کنید :سرباز:) قرار شده از این به بعد مثل قدیما؛ البته اگه مهدی بیخیال کاراگاه بازی بشه :wink2: فعالیت بیشتری تو فروم داشته باشم...
منم به نوبه ی خودم از حسین عزیز و همه ی کسانی که برای این جشن زحمت کشیدند [ و اگه بخوام اسم ببرم ممکنه کسی از قلم بیفته و من شرمنده ش بشم ] ، تشکر میکنم که این جشن را خوب برگزار کردند؛ یه خسته نباشید به همگی میگم. @};- ... امیرحسین هم که واقعا لطف کرد و ما را با ماشین رسوند @};- (راستی یاد نگاه های افراد ماشینای کناری افتادم! :)):) ... سعید گل هم که همه جوره مرام گذاشت و تا آخرای شب تو ترمینال با ما بود؛ سعید جان واقعا ممنون @};-

در ضمن به طور رسمی به همه ی دوستان اعلام میکنم که اگر احیانا هر گونه مستنداتی (شامل عکس و ویدیو) در جشن دیروز گرفته شده و نیز قابلیت پخش را داشته است؛ ولی تا این لحظه ی بحرانی و حساس! به هر دلیلی در فروم آپلود نشده؛ هر چه سریعتر اقدام به این عمل نیکوکارانه نمایند! هم اکنون نیازمند یاری تصویری شما هستیم!
:)): :thankyou:

راستی یه چیز دیگه هم یادم افتاد و اون اینه که بچه ها اعلام کردند که اعلام کنم که اصفهانیم... خوب اعلام شد دیگه... همین :wink2:
بازم به همه و همه و همه خسته نباشید میگم و تشکر
Grazie a tutti gli amici :یووه:

#207
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 ارسال
خیلی خوب بود، خوش گذشت
اول میخوام از حسین صالحی تشکر ویژه کنم واسه کار بزرگی که هر سال میکنه و بچه ها رو دور هم جمع میکنه
واقعا از دیدن دوستایی مثل آقا نادر، مهدی پالیزوان، امیر یووه ای، بصیر، حسن دروگی، یاسر، عباس، سپهر، سعید، احمد، حسین ویدال، محمد حسین عزیز (که الحق شخصیتش درست مثل شخصیت مجازیش کاریزماتیک و دوست داشتنی هست) و بقیه دوستانی که اسم نبردم، خوشحال شدم فقط حیف که متاسفانه وقت کم بود و به خاطر قراری که ساعت 10 دارم و همینطور رفیقم که باید بره سرکار باید سریع برمیگشتیم و نشد با خیلی از بچه ها بیشتر آشنا شم. خیلی از دوستان رو هم نتونستم ببینم متاسفانه :sad1: (مخصوصا نیک عزیز که خیلی دوست داشتم ببینمش)

در کل همه چی عالی بود مرسی از همه تون :1:



تصویر


این چه وضعشه؟ یاسر تو این عکس خودشو جا یکی از اماما جا زده! :1:

#208
R.BAGGIO.10

R.BAGGIO.10

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 422 ارسال
اینم چندتا عکس از خودمون :1:

بخواب کوچولو لالالالایی :1:
Spoiler

اینم بکس با دکتر صدر :1:
Spoiler

واینم یه عکس دست جمعی اصفهانی :1: به جز دو نفرشون :1:
Spoiler



پ.ن. من یک ساعت از جشنو فیلم گرفتم هر کی خواست تا براش رایت کنم یه پ خ بزنه بهم @};-

#209
imijoon

imijoon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 605 ارسال
من هم میخواستم قبل از هر چیز از حسین صالحی عزیز بابت زحماتی که واسه این جشن کشید تشکر کنم. نقش حسین در بین جامعه یوونتوسی های ایران به شدت تکرارنشدنی و تاثیرگذار هست. مرسی حسین!

بعد از اون هم، دیدار مجدد افرادی مثله مهدی تلخابی، مهدی پالیزوان، سروش، عباس، حسن، بصیر، یاسر، سعید و اولین دیدار و آشنایی حضوری با عزیزایی مثله امیرحسین، سپهر، امید، حمیدرضا، پرهام، هادی، نیک عزیز و دورهمی ها و صحبت هایی که با این بچه ها داشتیم، فوق العاده فوق العاده لذت بخش بود. ممنونم از همه :rainbow:

جای دوستایی مثله رضا قلی زاده، مصطفی، بهمن و احسان بهبهانی هم به شدت احساس میشد. (احسان، عباس ( :king_Aragorn:) ازم خواست که از طرف تو واسش امان نامه بگیرم، به شدت منو تحت تاثیر قرار داد تو این جشن :cry2: نتونستم حتی بهش یه ساطور بزنم. :cry2: چی کار کنم؟)

خاطره خیلی خیلی خیلی خوبی بود. امیدوارم همه بچه ها، همیشه همین قدر مثله امروز شاد و پرانرژی و مثبت باشند و این جشنا و قهرمانی ها هر سال برگزار بشه :flower:

یکی از بچه هایی که دیدمش و خیلی هم خوشحال شدم، «میرغضب» ـمان ( :nish:) بود. :1: خیلی باحالی دادا. :rose:


:king_Aragorn:
من دیگه نمیتونم احساسات خودمو کنترل کنم، اون از عباس، اینم از مدیر مدیران، بزرگ بزرگان، تپل تپلان، و اعلی حضرت کبیر فروم :زاری: نکنید با ما این کارا رو :زاری: :nish:

مرسی امیرحسین عزیز، من هم واقعا لذت بردم و خوشحال شدم از دیدارت توی جشن. لطف داری بهم، ممنونم :thankyou:

پ.ن. آقا تیکه آخر بعد از جشن که با بچه ها دور هم بودیم، دم دمای خداحافظی، یهو خط اتوبوس مورد نظر من و مهدی تلخابی از راه رسید و وقتی به راننده اتوبوس هویجوری علامت دادیم که وایسا، زد روی ترمز و وسط خیابون واسمون واستاد، :Facepalm: واسه همین ما هم هول شدیم و زودی رفتیم که سوار ماشین بشیم :1: نتونستم بار آخر با بعضی بچه ها مثل مهدی پالیزوان و سپهر و بصیر خدافظی کنیم. شرمنده دیگه :Facepalm: ایشالا دفعه های بعد جبران میکنیم :nish:

#210
Saeid Juve

Saeid Juve

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 460 ارسال
  • LocationTehran 14 Area
خوب من هم یه تشکر ویژه میخوام داشته باشم از حسین عزیز که تمام زحمات به گردن ایشون بود. :hug: :flower: :thankyou: جدای اینکه این همه کار کرده بود و خستگی از چهرش معلوم بود باز هم وقتش رو به من داد و صحبت خصوصی ای که داشتم باهاش رو انجام دادم. :thankyou: از همه ی کسانی هم که توی جشن به هر نحوی زحمت کشیدند خسته نباشید میگم. :thankyou: از دست این ترافیک... :111: من خیلی دوست داشتم زودتر برسم و با بچه ها بیشتر آشنا بشم اما نشد ، حدودا بیش از نیمی از جشن رو هم از دست دادم. :sigh: :cry2: اما باز خوشحالم که تونستم برسونم خودم رو و توی این جمع صمیمی حضور داشته باشم. :victory2: در مورد دکتر صدر هم واقعا نمیدونم چی بگم ، همون قدر که پیش از این دوستش داشتم الان با این برخوردی که باهاشون داشتم علاقم دو چندان شد. واقعا آدم خاکی و خون گرمی بود و به هیچ وجه خودش رو دسته بالا نمیگرفت و با همه ی بچه ها مثل دوستان چندین ساله خودش برخورد میکرد. :hc: ولی خدایی بچه های ما هم کم نذاشتند... :1: نذاشتن بنده خدا نفس بکشه یه وقتایی دلم به حالش میسوخت ، آخر داستان هم که ملت دست از سرش برداشته بودند و میخواست یه تیکه کیک بخوره خودم پیش دستی کردم و نذاشتم این عمل صورت بگیره :Facepalm:و سریع گوشیمو دادم بصیر تا ازم عکس بگیره. :fts: امیدوارم به هر بهونه ای بیشتر با یوونتوسیها باشم و حداقل بچه هایی که توی تهران هستند رو بیشتر ببینم. :hug: خلاصه خیلی خوش گذشت ولی حیف... (چرا هر چی که خوبه زود تموم میشه؟؟؟) :cry2:

#211
Nader Shirazi

Nader Shirazi

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 440 ارسال
کلماتی که بیانگر تشکر از حسین باشه برای من نیست. فقط از خداوند بزرگ میخوام به تمام آرزوی های خود برسه. چی بگم از این همه بچه های دوست داشتنی. افسوس که ساعاتی که در کنار هم هستیم بسیار بسیار اندک است. دوست داشتم اتفاقاتی می افتاد که چند روزی و یا چند ماهی در کنار هم بودیم. هیچ چیز در این دنیا برای من لذت بخش تر از این نیست که در کنار شما دوستان عزیز یوونتوسی باشم. اما نکاتی که دوست دارم در مورد جشن بگم: مثل همیشه همه چیز عالی و بدون نقص و با شکوه بود . اهدای این همه جوایز ارزنده؛ اجرای خوب؛ خاطرات قشنگ؛ سخنرانی های خوب؛ سرودن شعر یووه توسط اون دوستمون که خودش سروده بود؛ پوشش یوونتوسی دوستان؛ ناخن لاک زده خانمهای حاضر با طراحی سیاه و سفید؛ محدودیت پوشش خانمها با طرحهای سیاه و سفید ؛ دوست کوچولو با پیراهن پیرلو؛ دیدن این همه دوستان با محبت و با معرفت. همه اینها بر شکوه این جشن افزوده بود. و اینکه در این گوشه دنیا و کیلومترها دور تر از شهر تورین یه همچین جشنی یوونتوسی برگزار میشه ذوق و شوق وصف ناشدنی داره. اما حضور آقای دکتر هم در نوع خودش عالی بود. همون تصورات قبلی که داشتم همون بود. یک آدم باحال و خونگرم و بدون اینکه خودش را جدا از بچه ها بدونه. هر چند که اعتقاد دارم اطلاعات بسیار کمی از یوونتوس داشت. یعنی در واقع اگر بخوام به دکتر در مورد اطلاعات یوونتوسی نمره بدم اون نمره را به دوستان مطلع و فهمیم خودمون میدم که سوالات بسیار فنی و عالی انجام دادند. پاسخهای دکتر در انتها میرفت به طرف تخصص خودش یعنی لیگ انگلستان. ولی در مجموع انقدر حرفهای دلنشینی میزنه که ادم با دل و جان گوش میکنه. از هادی عزیز بسیار تشکر میکنم؛ این پسر چقدر دوست داشتنی و مودب است. بسیار زحمت کشید. منو ببخشه که یکی دوبار اذیتش کردم. از امیر عزیز تشکر کنم که نیمی از جشن را برای مهیا کردن ویدئو پرژوکتور در کنار ما نبود و در ترافیک داشت حرص و جوش میخورد. از دوستان عزیز که از راه دور اومدند و نشد با این دوستان خوش و بشی داشته باشم تشکر میکنم. واقعا جای تقدیر داره . از دوستان عزیز تهرانی هم همچنین . و جا داره جای تمام دوستانی که به دلیل گرفتاری نتوانستند حضور داشته باشن خالی کنم. و در پایان یک نکته کوچک و بی اهمیت برای دوستان یوونتوسی و کج سلیقه خودم پیام بفرستم که باور بفرمائید یوونتوس در ایران که هیچ در مرکز تورین و خانواده آنیلی هم انحصاری نیست. یوونتوس برای تمام عاشقان واقعی این تیم است. (معدود مخاطبان خاص)

#212
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
واقعا از حسین عزیز ممنونم. خیلی جشنه فوق العاده ای بود. در خیلی از بخش ها از جشن پارسال بهتر شده بود ولی خوب در بخش هایی نسبت به پارسال افت کرده بود. مثلا پارسال همه تونستن با کیک عکس بگیرن ولی امسال نشد. پارسال جشن قهرمانی رو دیدیم ، به نظرم قشنگ ترین بخش جشن قهرمانی پارسال همین دیدن جشن قهرمانی در کنار بچه ها بود. ولی خوب اینم بخاطر ترافیک تهران و خراب بودن پراژکتور نشد. در بقیه جهات شاهد یه برنامه ریزی فوق العاده بودیم. حضور دکتر صدر ، سوالات بچه ها ، پذیرایی فوق العاده. انقدر پذیرایی عالی بود که حد نداشت. شگفتی رو در چشم های دکتر صدر دیدم. هیچوقت فکر نمیکرد همچین جشنی برای یک تیم خارجی در ایران گرفته بشه. اگر جشن پارسال و حضور 3 برابر همین جمعیت رو میدید که رسما داغون میشد :1: همه این ها رو مدیون حسین هستیم. حسین تو این 11 سالی که سایت رو راه اندازی کرد یک لحظه هم عقب نکشید. تا وقتی خودمونو جای حسین نزاریم نمیتونیم متوجه بشیم که چقدر سخته 11 سال کاری رو انجام بدی که حداقل 5 سالش اطرافیانت بگن اینم کاره انجام میدی :1: باید قبول کنیم حسین فرهنگ کانون هواداری تیم های خارجی در ایران رو راه انداخت. واقعا هر چقدر هم ازش تشکر کنیم کم کردیم. واقعا از دیدن بچه ها لذت بردم ، آقا نادر که سعادتی شد دیدنشون. نیک کبیر که سالی یکبار به لطف حسین میتونم ببینمش :1: و خیلی از دوست های دیگه که اگر بخوام اسم ببرم مطمئنا یه سریا جا میمونن. از تک تک بچه هایی که حضور داشتن ممنونم.

#213
wildfire

wildfire

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1297 ارسال
سال قبل ی گزارش از جشن و ی عکسِ دستِ جمعی تو ی روزنامه چاپ شد! امسال من نبودم ولی دوست دارم بدونم امسال هم خبری در رابطه با جشنِ تو روزنامه ای چاپ میشه؟

#214
F A R SH A D J U V E

F A R SH A D J U V E

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 333 ارسال
دمتون گرم ایشالا همیشه قهرمانی یووه و از این نوع میتینگ ها باشه من که خیلی دوست داشتم بیام و بهترین فرصت بود که بچه ها رو بیشتر و بهتر بشناسم ولی درگیر پایان نامه بودم و نشد که درخدمت دوستان عزیز بیانکونری باشیم. جا داره از همه دوستانی که تدارک این برنامه رو دیدن ,تشکر کنم و خسته نباشید بگم :thankyou: :rose:

#215
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
خوب جشن امسال هم برگزار شد و همین حضور تعداد نفرات بیشتری نسبت به پارسال باعث شد تا اونایی که دلشون می خواست این جشن برگزار نشه ضایع بشه !

من واقعا همه تلاشم رو کردم که بتونم بهتر از پارسال باشیم و دلم می خواست هواداری که با لبخند میاد واسه جشن، با همون لبخند از سالن بره بیرون و امیدوارم که تو این زمینه تونسته باشم رضایت شما رو جلب کنم.

حضور دکتر صدر نقطه ی عطفی بود توی جشن یوونتوس دات ای ار من و از همین امروز تلاش می کنم تا جشن سال دیگه با چندین نفر از چنین نمونه هایی برگزار بشه و بتونیم نشون بدیم یوونتوسی ها همیشه بهترین هستند.

در مورد اشکالاتی که کمال گفت : من هم دلم می خواست می شد با کیک عکس گرفت ولی به دلیل چیدمان سالن موفق به این مهم نشدیم ! در مورد خلاصه ی بازی ها هم امسال مهدی زحمت کشیده بوده و فیلمی رو اماده کرده بود اما به دلیل مشکلاتی که امیر باهاشون مواجه شد نتونستیم به موقع اوکی کنیم و متاسفانه از این برنامه عقب موندیم !

جا داره از دوستان عزیزی که از راه های دور اومدند واقعا تشکر کنم و از اینکه به یوونتوسی بودن خودشون احترام گذاشتند واقعا سپاسگذارم و امیدوارم سالیان سال توی چنین جشنی حضور داشته باشند !

از تمامی دوستان عزیز خودم که چه به صورت تلفنی چه اس ام اسی و توی فوروم خسته نباشید گفتند هم تشکر می کنم و امیدوارم تونسته باشم جشن خوبی رو برگزار کنم و واقعا همین لحظات هست که همیشه به یادمون می مونه و می تونیم از عشقمون حمایت کنیم و به خودمون ببالیم !

به امید روزی که بتونیم جشن قهرمانی یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا رو با تعداد نفرات خیلی خیلی بیشتری برگزار کنیم و از دوستانی که به دلیل محدودیت تاریخ نتونستند حضور به هم برسونن واقعا عذر خواهی می کنم چون همین زمان رو داشتیم و چاره ای نبود !

در پایان از همه ی افرادی که منت گذاشتند و توی جشن حضور به هم رسانند تشکر می کنم و امیدوارم این لحظات خوبمون ادامه دار باشه و اگه کم و کاستی شاهد بودید به بزرگواری خودتون ببخشید !

[img width=480 height=319]http://img.juventus.ir/news/123123.jpg[/img]

Spoiler


#216
aminibme

aminibme

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 716 ارسال
سلام
خیلی خیلی خیلی خوش گذشت
از همه بچه ها ممنونم بخصوص از حسین صالحی عزیز و دوست داشتنی :worship:
اسم نمیارم که کسی از قلم نیوفته :victory2:
فقط هادی رو اسم میارم چون مثل پارسال یع دقیقه هم خستگی در نکرد :rose: :rose: @};- @};-
دلم برای همتون تنگ میشه
و در انتها باید بگم
حسین ویدال بازم که قلبت کتلت شده! :Facepalm: :Facepalm:
تصویر

#217
Omid Zamani

Omid Zamani

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1713 ارسال
قبل سلام به نظرم واجبه :

1- تشکر از حسین آقا صالحی و خانوادشون که همشون عزم و وقت و هزینه شون رو گذاشته بودن برا یوونتوسی ها ! @};-

2- تشکر از نادر بزرگ - آقای صدر ، نه بیشتر بخاطر صحبت هاشون ، به هرحال ایشون کارشناس هستن ، به دو مورد :

الف) اسکودتو های یوونتوس 31 تا ست !! @};- ب) من بوفونی هستم و میگم بوفون قابل قیاس با کاسیاس نیست . @};-

3- تشکر از هادی بخاطر فدا کردن خودش برای همه مون @};-

و تشکر از تمام یوونتوسی ها که از همه رنگ و همه تیپ و همه نوع سلیقه بودن و جمع شدنشون بی حد و اندازه لذتبخش بود .... شخصا با خیلی ها گفتم و خندیدم ، خیلی زیاد !!! مهدی پالیزوان و اکیپ دور میز ما تا الی ما شاا.... ... اگه بی تربیتی شد ببخشید :flower:

و یه برو بمیر هم از همینجا به پرهام می گم :evilgrin: مرتیکه دست راست و چپش رو بلد نیست :Facepalm: :1:

و یه ابراز دوستی به یاسر و سبزه به ناز ( :1: ) بکنم که هر دو خون گرم و دوست داشتنی هستن @};-

قاسم ، امیر حسین نوری ، کمال ، نیک کبیر ، حسن عباسی ، بصیر تمنا، سپهر، علی قزوینیان و آزاده ، احسان تهرانی ، محمد نادی و دوستی که منو لطف کردن و تا خیابان آزادی رسوندن با یوزر پینتوریکو ------> @};- @};- @};- برا همتون

کسی فهمید این محمد کراسیچ کی بود ؟ :np: من که ندیدمش متاسفانه :hanghead: :rainbow:

و همچنان به مهدی پالیزوان خر :65: دوست دارم بگم ...

و جای بهمن ، احسان مرادی ، محمد دیزبادی ، احسان الکس ، زهرا ، مهرنوش ،بهار ، رضا ، امین شهریوری ، امین باقری ، میثم ، حمیرد ، محمد قمی ، سهیل عزیز ، محمد مرحبا ، مسعود آنیلی ،مجتبی دیناروند، نیلوفر ، حامد، احسان مشهدی ، کامران بی وفا ، کینگ بابی ، حسین مختاری و خیلی های دیگه که اسمشونو نگفتم و ببخشن که اسمشون رو نبردم خیلی خیلی خالی بود !

ویرایش 1 : خاک به سرم :np: سید امیر و فامیلشو یادم رفت :np: شرمنده امیر @};-

مهدی دیلینجر ، بچه محل خودم @};- و Bianconero Amore که همیشه قاطی می کنم که اون که بود !!!! به همراه فاطمه و زهرا های پرسپولیسی و اون 2 تا شریفی ( :1: ) میتی و باجو :1: و.................. همه @};-




دفه بعدی نیاید ، خونتون پای خودتون :thumbs_up:

#218
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
من با گوشی خیلی از بچه ها دسته جمعی عکس گرفتم ، اگر دوستان لطف کنند عکس ها رو قرار بدهند ممنون میشم ! همچنین لینک عکس ها رو که حسین صفحه قبل گذاشت ف ی ل ت ر ه ، اگر میشه روی یه آپلود سنتر که ف ی ل ت ر نیست آپلود بشه و لینکش اینجا قرار داده بشه ! :thankyou:

#219
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال


کسی فهمید این محمد کراسیچ کی بود ؟ :np: من که ندیدمش متاسفانه :hanghead: :rainbow:

برو بمیر :1:

اتفاقا همه منو دیدن شما سرت شلوغ بود........

#220
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
من هم ندیدمت! :|





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی