پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

بازی برگشت مرحله 1/4 نهايي ليگ قهرمانان اروپا - يوونتوس (0)0-2(4) بايرن مونيخ

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
433 پاسخ برای این موضوع

#21
behdad

behdad

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1769 ارسال
حالا شما هی ترکیب پیشنهاد بدید، آخرش که همون 3-5-2 می ریم تو زمین :1:

#22
erfan

erfan

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6030 ارسال
تنها شانس یووه برای بازی برگشت اینه که -2-5-3 بازی نکنه اصلی ترین علت باخت بازیه رفت به نظرم این سیستم بود که درش پلوزو و استفان که نقش حیاتی در بار تهاجمی تیم دارند اینقدر درگیر روبن و ریبری بودند که اصلا نمی تونستند جلو بیان بنابرین همون ترکیب 2-4-4 رو که پیرلو مارکیزیو پوگبا و آسموا هستند رو من ترجیح می دم مهاجم ابتدایی هم ماتری و ووچینیچ خوب هستند اونوقت در صورتی که یووه 1-0 جلو باشه می تونه فشار رو زیاد کنه و کوا رو هم به زمین بیاره

#23
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
کافیه یه گل بخوریم فقط :1: اونوقت باید 4 تا بزنیم :fp:

#24
B@NoYePiR

B@NoYePiR

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1414 ارسال

یک حسی بهم میگه اینبار 4-1 میبریم و خاطره تلخ اون شکست بر باد میره روی صعودمونم شک ندارم :nish: شب بازی بعد باخت خوشال بودم :fp: :fts:



#25
JuveStoriaDiUnGrandeAmore

JuveStoriaDiUnGrandeAmore

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 276 ارسال
[quote author=Hamed-Juventusi link=topic=7558.msg407831#msg407831 date=1365067049]
حتی اگه بخوایم 3-5-2 بازی کنیم که احتمالش زیاده (امیداورم نکنیم) بهتره در نبود استفان از کاسرس استفاده بشه مگه اینکه بخوایم دوباره مثل بازی رفت اتفاق سمت چپ با وجود پلوسو برامون بیفته استفاده از پادوین در سمت راست حکم تیر خلاصی برای ما خواهد بود اما اگه کاسرس به بازی برسه با سرعتی و قدرت دفاعی و البته تعصبی که یوونتوس داره میتونه خیلی خوب جای استفان رو پر کنه حتی به نظرم بهتر از اون هم میتونه یادتون نره بازی هلند و اروگوئه در جام جهانی به خوبی از پس روبن بر اومد این بار هم میتونه جلوی ریبری رو در صورتی که محروم نباشه بگیره اما چیزی که برای ما مهمه حمله کردن هست من نگران این موضوع هستم وگرنه اگه تمرکزمون رو از دست ندیم مثل نیمه دوم بازی رفت موقعیت زیادی به بایرن نخواهیم داد ما چیزی برای از دست دادن نداریم باید از سیستم 4-3-3 استفاده کنیم باید با نهایت قدرتمون به طرف دروازه بایرن حمله کنیم ما باید تو این بازی به واژههای "جنگیدن" و "تلاش کردن" معنای جدیدی بدیم حتی در صورت حذف شدن باید کاری کنیم این مونیخی های از خود راضی هیچ وقت این بازی از یادشون نره امیدوارم بازیکنان و کونته اهمیت این کارو درک کنن:

تو خط دفاع باهات موافقم ولي بهتره تركيب ٤-٣-١-٢ باشه كه قابليت تبديل شدن به ٤-٣-٣ و ٤-٤-٢ رو تو مواقع مختلف داره
جورجو بونوچی بارتزالی کاسرس


مارکیزیو پیرلو پوگبا

ووچينيچ
جيووينكو ماتري

علت اينكه ووچينيچو يه خط عقبتر گذاشتم اين بود كه هم ميتونه به عنوانه هافبك و هم به عنوان يه طراح براي حملات يووه باشه .تازه براي شوت از پشت محوطه هم عاليه.. جيووينكو به عنوان يه مهاجم در گوشه ها براي سانتر كردن براي ماتري و هم استفاده از سرعت و دريبلش خيلي خوبه . و ماتري هم به عنوان فرار كننده از افسايد :fts: و تموم كنندگي :fts: و ضربات سر :fts: بدرد مي خوره

#26
sina1897

sina1897

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 563 ارسال
منم با نظر دوستان مبنی بر روش 4-4-2 تقریبا موافقم،ولی بیشتر از اون با ترکیب 4-3-3 ایی موافقم که گاها هم تبدیل به 4-5-1 بشه.

ابزارش تا حدود زیادی موجوده،به شرط اینکه کاسرس به بازی برسه،چون به مراتب بهتر از پادویین هست و دوم اینکه آساموا و ووچینیچ آماده باشن،چون در سیستم مورد نظر من ووچینیچ باید بتونه به هافبک کمک کنه و آساموا به خط حمله.

سیستم 4-3-3 ایی که فکر میکنم مناسب باشه برای بازی برگشت اینه:

بوفون

کیلینی بونوچی بارزالی کاسرس



مارکیزیو پیرلو پوگبا



آساموا ووچینیچ

کوالیارلا(ماتری)



احتمال زیاد بازی متعادل نخواهد بود،یووه به دنبال زدن 3 گل و از طرفی بایرن بدنبال ضد حمله برای زدن ضربه آخر.در نتیجه تیم باید هم در فاز تهاجمی پر مهره باشه هم در فاز تدافعی.
بازی رفت میانه میدان به کلی از دست یووه خارج شده بود،به دلایل درستی که دوستان اشاره کرده بودن،یعنی پرس شدن پیرلو و محو شدن مارکیزیو و تا حدودی ویدال،که این مشکل در اواخر بازی با اومدن پوگبا و ووچینیچ حل شده بود.و صد البته جو وحشتناکی که آلمان ها در آلیانز آرنا به پا کرده بودند و شوک گل زود هنگام بایرن تاثیر زیادی بر این روند داشتند.

در سیستم 4-3-3 خط هافبک با همکاری به موقع آساموا و ووچینیچ میتونه برتری داشته باشه و فشار از روی پیرلو برداشته بشه،برداشته شدن این فشار خود به خود باعث بهتر شدن مارکیزیو و پوگبا و در نتیجه انتقال توپ به خط حمله خواهد شد،اتفاقی که خیلی دیر در بازی رفت افتاد.

همچنین حضور آساموا و ووچینیچ به همراه مهاجم نوک (ماتری یا کوا) در بین مدافعین بایرن میتونه فضا رو برای شوت زنی پوگبا یا پاس های عمقی هر سه هافبک که درش تخصص دارن رو محیا کنه.همچینین نفوذهای کیلینی و کاسرس میتونه کمک کنه به شرط اینکه زیاد نفوذ نکنن و بتونن برگشت به موقع رو هنگام ضد حملات داشته باشن.

در نهایت جایی که تیم نیاز به دفاع داره و بایرن برای زدن گل جلو میاد دفاع خطی 4 نفره و حضور پوگبا در جناح راست و آساموا در جناح چپ،پیرلو و ووچینیچ در مرکز میتونه تا حدود زیادی راه رو برای بایرنی ها ببنده،و همچنین امکان باز پس گیری توپ توسط یووه و نفوذ به موقع ووچینیچ و مارکیزیو و ماتری یا کوا ماتونه ضد حمله رو ترتیب بده که در این صورت نفوذ پوگبا و آساموا باید هوشیارانه تر و آرام تر باشه،این هم آرایش تیم در فاز تهاجمی و فاز دفاعی:

فاز تهاجمی:

بوفون



بونوچی بارزالی



پیرلو
کیلینی کاسرس



مارکیزیو پوگبا

آساموا کوا(ماتری) ووچینیچ




فاز تدافعی:
بوفون

کیلینی بونوچی بارزالی کاسرس

آساموا پیرلو پوگبا
مارکیزیو ووچینیچ


کوا(ماتری)


این هم نظر بنده بود برای بازی برگشت،ببخشید طولانی شد و زیاد حرفه ای نبود.

#27
Bayern-Bayern

Bayern-Bayern

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2 ارسال
کاری به نتیجه ای که تو بازی رفت بدست آمده ندارم. بازی برگشت هم فقط خدا می دونه چه اتفاقی خواهد افتاد و فوتباله و 1001 اتفاق. اما اومدم یک چیز رو بگم و برم. بعد از اون اشتباه نویر تو بازی ملی یک گزارشگر بی سر و پای ایتالیایی نویر رو مسخره کرد و اینم واکنش شما ها : گزارشگران شبکهsport italia 2 1_من بسیار امیدوار هستم که نویر در مقابل یوونتوس نیز از این شیرین کاریها انجام دهد.ما روی اشتباهات و شیرین کاریهای نویر حساب باز کرده ایم. :1: 2_نویر شبها نمی تواند راحت بخوابد میدانید چرا ؟ چون هر شب کابوس سوپر ماریو ما را می بیند. :)) :)) و خیلی توهین های دیگه هم شد...فقط برید تاپیک بازی رفت تو فروم خودتون....ببینید چه حرفهای زده شد...حتی 2-3 تا از بچه های با تجربتون این بچه های 14 ساله که اومدن و طرفدار یووه شدن رو نصیحت و دعوت به ادب هم کردند. و اما این هم عکس العمل هواداران بایرن به مسخره شدن بوفون توسط اسطوره باشگاه قیصر فرانتس بکن باور (توجه کنید قیصر نه یک گزارشگر دوره گرد و بی سر و پا) عجب آدم مودب و با حیایی است این بوفون. نباید بکن باور اون حرف رو می زد. سلطان کان هم اشتباه بزرگی مقابل روبرتو کارلوس تو بازی مقابل رئال کرد...اما کسی چنین حرفی بهش نزد. خیلی کار زشتی است با یک برد شاخ بشیم و این و اون رو مسخره کنیم. این بکن باور هم گاهی اوقات حرفای خنده دار و مضحک و پوچی میزنه =========================================== منم با احمد موافقم ======================================= بشدت با آقا احمد موافقم. ====================================== منم باتمسخرواقعامخالفم امایادتون نره که چقدرنویر مارومسخره کردن ===================================== بعد از مالدینی و نستا این ایتالیایی رو دوس دارم به نظرم هنوز جزو سه تای اوله نویر عشق منه ولی بعضی اوقات بچه بازی می کنه ========================================= از بکن بائر بعید بود که قبل بازی برگشت بازیکنای رقیب رو تهییج کنه ولی واقعا بوفون رو خوشم می یاد ازش از زمانی که پارما بازی می کردن خوشم می یومد ازش همیشه هم دوست داشتم از این تیم مافیایی بره تیم دیگه ======================================== با شخصیت ترین ایتالیایی هستش که دیدم من همیشه بوفون رو دوست داشتم ======================================= واقعا با این حرفش نشون داد چقدر با شخصیته.خوشم اومد =================================== آره آدم با شخصیتیه! من از ایتالیایی ها بدم میاد بجز:بوفون و مونتولیوو! جفتشون با شخصیتن! لقمان را گفتند ادب از که آموختی گفت از بی ادبان...

#28
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
تو صحبت یک گزارش گر شبکه Rai رو با اسطوره باشگاه بایرن مونیخ مقایسه می کنی؟

#29
Bayern-Bayern

Bayern-Bayern

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2 ارسال

تو صحبت یک گزارش گر شبکه Rai رو با اسطوره باشگاه بایرن مونیخ مقایسه می کنی؟


دیگه من حرف حق رو زدم. حالا خودت می مونی و وجدانت.

بستگی به خودت داره که بخوای حقیقت رو بپذیری. یا باز هم بری سراغ حاشیه و قیافه حق به جانب بگیری و حقیقت رو طور دیگه ای تو ذهنت جلوه بدی.

از قدیم گفته اند نرود میخ آهنین در سنگ.

خوبه حالا خودمون گفتیم که منتقد بکن باور هستیم و حرف بدی زدی...40 خط توضیح دادیم...این اومده دوباره رفته سر نقطه اول...اصلا بحث سر این نبود.

اصلا مهم نیست کی چی میگه...حرف هر دوی اونا بد بوده (و به قول شما کار بکن باور بدتر) و نه برای نویر و نه برای بوفون که حرفه ای هستند این ذره ای اهمیت نداره...مهم اینه که هواداران یاد بگیرند چطور باید در هنگام برد متواضع و در هنگام باخت صبور باشند.

این ها درس هایی است که باید از فوتبال آموخت...فوتبال در کنار کل کل ها و هیجان ها و ... درسهایی هم داره...نه این که تا میبریم (چه شما و چه ما) مربی رو فضایی و سیستم رو سیستم قرن و همه بازیکنان رو هم سطح زیدان و مسی و ... کنیم و تا می بازیم فحش و بد و بیراه رو بکشیم به همدیگه و تیم حریف و داور.

#30
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
نمی دونم یا دوست نداری بفهمی من چی می گم یا .... وقتی اسطوره باشگاه تون چنین حرفی می زنه یعنی باشگاه بایرن چنین حرفی زده و خیلی زشته خیلی می دونی چرا؟ چون امده یکی از بت های تورین یا به اسم دیگر اسطوره(دوست نداشتم از این واژه استفاده کنم چون متاسفانه برای هر کسی داره استفاده می شه)مسخره کرده اون گزارش گر شبکه یکی مثل من و تو ممکن هر اراجیفی بگیم من از هوادارای شما تشکر می کنم که به سمت حقیقت چشمک زدن اما در کل حرکت فوق العاده زشت بود

#31
emran

emran

    ؟

  • اعضا
  • 1559 ارسال
متاسفانه حرف این دوستمون درسته اصن شما مصاحبه گزارشگر ی شبکه تلوزیونیو بخونید بعد حرفهای اسطوره باشگاه بایرن قیصر فرانتس بکن باور(ع)رو بخونید میفهمید ی اسطوره میتونه به یکی از نمادای فوتبال ایتالیا هر چیزی خواست بگه ولی ی مجری چون اسطوره نیست نمیتونه چیزی بگه اصن طرفدار یعنی طرفدارای بایرن کسایی که تو فرومشون ب تیم ما میگن مافیا و آرزوی مصدومیت برای بازیکنای ما میکنن بعد میان اینجا دم از فرهنگ میزنن

#32
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
چشمک زدن به حقیقت کجا بود محمد؟ این پست دوستمون و نقل قول هاشون مثل این میوه فروش هایی میمونه که سیب های سرخ و شیرین رو بالای بارشون میذارن و اون گندیده ها رو قایم میکنن! :1: عزیزم، ما هم مثل شما اینترنت داریم قاعدتاً و بلدیم بریم تو سایتتون نظرات رو بخونیم. هر چند هیچ اهمیتی نداره نظرات دوستان شما و این مقایسه ای هم که کردید قیاس مع الفارق هست و بس... اگه صحبت های گزارشگر ملی ایتالیا و بکن باوئر یکی بودن، واکنش هاشون هم یکی میبود، نه این که واکنش ها به صحبت های گزارشگر رای محدود بشه به هوادارن بایرن تو شبکه های اجتماعی و واکنش به صحبت های بکن باوئر نتیجه ی مصاحبه ی خود بوفون و البته ماروتا و پراندلی و شاید در ادامه شخصیت های بیشتر بشه. «ساده» ست...

#33
la roccia

la roccia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1155 ارسال
البته رفقا انقد به این بنده خدا هجوم نبرید یکم درکش کنید و به حرف بزرگی که میزنه توجه نشون بدید :Facepalm: اینا خودشون اسطورشونو در حد یه گزارشگر یا نه از اونم کمتر در حد یه طرفدار یوونتوس میدونن ما چه غولهایی هستیم و خودمون خبر نداریم :laugh3: پ.ن : ببین پسر جان وقتی من یه حرف نامربوط میزنم میگن طرف عقلش نرسید و کوچیکتر از اون بود که بخواد اظهار نظر کنه ولی یکی مثل بکن بائر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#34
juventusplus

juventusplus

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 99 ارسال
ای کاش که ترکیب اینجوری باشه :sigh:

بوفون

کاسرس-بونوچی-بارتزالی


اساموا-مارکیزیو-پیرلو-ایسلا

پوگبا

ووچینیچ

آنلکا



#35
bonuci

bonuci

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 151 ارسال
من که تو فروم بایرنی ها چیزی جزء توهین ندیدم.البته یه نکته راجع به بکن باور بگم بر خلاف ظاهرش خیلی آدم متشخصی نیست.چند وقت پیش روبن رو بازیکن اصافی دونست هوینس رو مدیر نالایق بعدش یه مدت با کان هم عقیده شد که لام و شواین اشتایگر قدرت رهبری ندارن .فقط اینو بگم که من بیشتر شبکه های آلمان رو میبنیم و تا حالا 1000 بار به ایتالیایی ها توهین کردن البته اینور هم بوده همین چند وقت پیش گروسو یه مصاچبه خیلی بد کرد ولی از اسطوره یه باشگاه پر ادعا انتظار بیشتری میرفت.بعدش سعی نکن دیدگاه ما رو عوض کنی قیصرتون دیگه واسه اچترام نداره

#36
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
رفت ميبايست با 4هافبك و تك مهاجم ميشديم نشد ،برگشت هم يجورايي ميشه اميد داشت به شرطي كه بشه توپو از بايرن در آورد ماركيزيو ومهاجمامون بايد چند برابر بدوند

#37
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

حالا شما هی ترکیب پیشنهاد بدید، آخرش که همون 3-5-2 می ریم تو زمین :1:


با 3-5-2 هم میشه تدبیری برای این مسئله اندیشید. مسئله اینه که 3 نفر مدافع رو حتی با 2 مهاجم هم میشه پرس کرد. مثال می زنم، وقتی پیرلو پرس بشه، در 4 جهت خودش بازیکن داره برای فرار از پرس. می تونه به جلو، کناره ها و عقب پاس بده. ولی مدافع حق انتخابش خیلی محدود تره، در نتیجه پرس کردن مدافع خیلی ساده تره. مسئله مهم برای پرس مدافع اینه که بازیکن هایی که این کار رو انجام می دن باید به عمق زمین حریف بیان و در نتیجه فضا ایجاد میشه توی تیم حریف (برای همین خیلی از تیم ها از پرس مدافع خودداری می کنند).

معمولا شروع بازی یووه یا رسوندن توپ به پیرلوئه، یا از لب خط به وینگر های که میانه زمین هستند. وینگر ها اگر عقب تر بیان، یا اگر هافبک ها جلو تر برن و به هر شکل با تدابیر تاکتیکی که من بلد نیستم یه جوری تعادل برقرار بشه که 3 مدافع با عرض کمی که دارند تنها نمونند جلوی پرسینگ حریف میشه فرار کرد ازین مسئله. چون در اون صورت بایرن با پرسینگ فضای بیشتری به یووه باید بده و این برای خودشون هم خطرناکه

#38
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
نمیدونم چرا همش حس میکنم که میتونیم در این بازی 2 گل بزنیم و صعود کنیم

#39
behnoud

behnoud

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1042 ارسال
آقا همه ترکیب پیشنهاد دادن،ما هم یه ترکیب پیشنهاد بدیم(صد البته که این ها به گوش کنته نمی رسه و فقط برای دور هم بودنه yes1 ): سوپرمن کییلینی بونوچی بارتزالی پوگبا آساموا پیرلو کاسرس جاکرینی مارکیزیو آنلکا (کوالیارلا) -فقط نمی دونم آنلکا رو چرا بازی دادم :39: شاید به خاطر تجربه بالاش بود :P:

#40
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
معمولا مراحلی که یک تیم در بازی رفتش فوق العاده کار کرده باشه ، مربی دیگه دست به تاکتیکش نمیزنه و با همون تاکتیک وارد زمین میشه. همین به مربی بازنده کمک میکنه که بازی رفت رو حسابی آنالیز کنه و یه ضد تاکتیک براش طراحی کنه. خیلی به کونته و این بازی امید دارم





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی