پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته سی ام سری آ- اینترناتزیوناله 1-2 یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
163 پاسخ برای این موضوع

#21
Pintoricio

Pintoricio

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1362 ارسال
ترکیب پیشنهادی من برای این بازی : بوفون - پلوسو - مارونه - بارزالی -ایزلا - پیرلو - پوگبا - مارکیزیو - دچلیه - جووینکو* - ماتری * : جووینکو رو هم به این خاطر گذاشتم تو ترکیب چون بازی بایرن تحمل دیدنش حتی روی نیمکت رو هم ندارم . :62:

#22
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
به نظرم کلا باید به تیم دوم بازی بدیم . حتی اگه ببازیم و توسط اینتر دابل بشیم . بازی بایرن واقعا برامون مهم تره . اینکه بهمن میگه فاصله 9 امتیازی چیزی نیست که نشه جبران کرد درسته ولی توسط کدوم تیم ؟ هر کدوم از تیم ها حتی اگه به یوونتوس هم برسن باز اونقدر بد نتیجه میگیرن که دوباره فاصلمون زیاد بشه ترکیب پیشنهادی من . بوفون . پلوزو مارونه بارتزالی . پاودین ایزلا پوگبا جاکرینی دی چلیه . جووینکو آنلکا

#23
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال
نکته ای که بازی با اینتر داره اینه که اینتر ملی پوش زیادی برای بازی های ملی نداشته ولی ما در حدود 12-13 تا ملی پوش داشتیم و از این نظر وضعیت اینتر بهتر از ماست و انسجامشون رو حفظ کردن ولی کونته باید دغدغه ی ریکاوری بازیکن ها بعد از بازی های ملی رو هم داشته باشه.


قطعا بازی با بایرن از بازی با اینتر مهم تره و بدون شک با یه استراتژی درست میشه به هر دو بازی رسید و البته برای بازی با بایرن اماده تر بود.


یه فلش بک می زنم به زمانی که با سلتیک بازی داشتیم و یه نتیجه ی ایده آل گرفتیم و همه خوشحال بودیم و سوار ابرهای آرزوها بودیم و ... دقیقا بعدش با رم بازی کردیم و به علت خستگی مفرط بازیکن ها بازی رو به رم باختیم رمی که کاملا در بحران بود.


همین اتفاق بعد از با چلسی افتاد و بعد از اون نتیجه 2-2 در لندن بازم خودمون رو در اوج می دیدیم و بعدش یهو به میلان به گل نشسته در بحران باختیم.


ما هر وقت یه بازی حساس داشتیم و توش یه نتیجه ی خوب با زحمت زیاد گرفتیم بعدش با خستگی کامل بازیکنان مواجه شدیم. بازی با اینتر در سن سیرو قطعا به اندازه ی بازی با سلتیک(بازی رفت) از ما انرژی خواهد گرفت و اون وقت با چه توانی قراره در آلیانز آرنا با بایرنی بازی کنیم که از 8 بازی بعدیش در بوندس لیگا فقط و فقط 4 امتیاز بگیره قهرمان بودنس لیگاست؟؟!!


بایرن بی برو برگرد در بازی اول هفته ی خودش با هامبورگ که تیم 8 ام جدوله به تیم دومش بازی میده و با تمام قوا به بازی سه شنبه پای می ذاره بعد ما اگه قرار باشه با تیم حتی نیمه اصلیمون با اینتر بازی کنیم مطمئنا خیلی زود جلوی بایرن کم میاریم ... یعنی اگر قرار باشه اینتر همون فشاری که سلتیک در بازی رفت به ما اورد شنبه بهمون تحمیل کنه قطعا بلایی که رم سرمون اورد بدترشو قطعا خیلی بدترش رو بایرن سرمون میاره ...


حالا این روضه ها رو خوندیم خب چیکار بکنیم ؟! :hmm: اینتر دوران خوبی رو پشت سر نمی گذاره ... در دفاع ضعیفن و بازگشت ساموئل پس از مدت ها مصدومیت خیلی واسشون امیدوار کننده نیست و باید چند هفته بازی کنه که فرم خوبشو به دست بیاره. در حمله هم قطعا تمام امیدشون به کاسانو و گوارین خواهد بود و پالاسیو بدون این دو هیچی نیست ... میلیتو و احتمالا ناگاتومو هم نیستن.


با یه دفاع خوب در برابر اینتر می تونیم با 1 امتیاز از سین سیرو خارج بشیم و قطعا 1 امتیاز بدون خسته کردن تیم اصلی نتیجه گران بهایی خواهد بود. بارتزالی و بونوچی که خوب قطعا مشکلی برای فیکس بازی کردن ندارن چون هر چند تا بازی متوالی ازشون انرژی نمی گیره چون دوندگی خیلی خیلی زیادی ندارن. نفر سوم دفاع اگر پلوزو باشه قطعا خط دفاع مستحکمی خواهیم داشت و اینتر نمی تونه با این حال و روزش مثل تاتنهام ما رو اذیت کنه.


در خط میانی به نظرم بهتره به MVP استراحت مطلق بدیم. ترکیبی که می تونه خوب باشه واسه 3 نفر وسط مارونه - پوگبا و جاکرینی هست. در سمت چپ از دی چلیه یا آساموآ می تونیم استفاده کنیم ( استفاده از آساموآ بستگی به این داره که ازش در برابر بایرن استفاده میشه یا نه، وگرنه دی چلیه هم گزینه ی خوبی می تونه باشه) در راست از پادوین یا ایسلا می تونیم استفاده کنیم و واسه خط حمله هم اگه از بین متری و کوا و آنلکا از 2 تاشون استفاده کنیم می تونیم امیدوار به گلزنی هم باشیم.


مخلص کلام این ترکیب، ترکیب خوبیه به نظرم :
بوفون - بونوچی - بارزالی - پلوزو - پادوین (ایسلا) - پوگبا - مارونه - جاکرینی - دی چلیه (آساموآ) - متری - کوا (آنلکا)


یه دفاع مستحکم داریم و خط میانی دونده و به درد بخور و اگه روز خوب این 3 تا مهاجممون باشه من یکی به برد هم می تونم چشم داشته باشم. بازی با اینتر خیلی خیلی مهمه ... چون باید انتقام گرفت اما همیشه بین خوب و عالی باید عالی رو انتخاب کرد ... مجامع بین المللی از یووه در بازی سه شنبه برابر بایرن انتظار بازی ای در حد نام یووه دارن. یه تساوی در سن سیرو ولو با اتوبوس که شاید حتی به برد هم منجر بشه از هیبت یووه چیزی کم نمی کنه ...

#24
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
آخرین باری که در این استادیوم به مصاف اینتر رفتیم بازی و 2-1 بردیم ! من اصلا دوست ندارم این بازی فدای بازی با بایرن بشه به نظرم قدرت و هم باید در سری آ تثبیت کرد هم در لیگ قهرمانان ! ما داریم فوتبال بازی میکنیم فوتبال هم هیچی روش ننوشته چه بسا ناپولی در این چند هفته باقی مونده مثل یوونتوس پارسال نشه و یه ضرب بزنه 7 8 برد پیاپی بیاره ! امکانش هست ابزارش و هم ماتزاری داره ! پس امید واهی به خودمون ندیم که سری آ رو فتح کردیم و بیخیال بشیم ! بازی با اینتر هم حیثیتی هم 3 امتیاز داره هم برای تقویت روحیه تیم خوبه ! با باخت و از دست دادن بازی با اینتر جز تحقیر و شکست هیچ چیز نصیب یوونتوس نمیشه ! میشه از پلوسو یا مارونه به جای کیلینی استفاده کرد یا حتی به کسانی مثل ووچینیچ استراحت داد میشه از آنلکا با انگیزه و با تجربه استفاده کرد ، اینتر چیزی برای از دست دادن نداره به اونصورت بلکه انگیزه شدیدی داره که یوونتوس دابل کنه ، از حیثیت خودش دفاع کنه و بتونه سهمیه لیگ قهرمانان رو بگیره ! پس نباید هیچ چیزی و دست کم گرفت.

#25
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال
البته سپهر صحبتم اصلا در مورد دست کم گرفتن اینتر نبود. گفتم که با یه دفاع قوی می تونیم از پس حملات اینتر بر بیایم و با یه برنامه ی خوب برای حملات حتی به بردن اینتر امیدوار باشیم. کدوم بدتره ... اینکه بایرن قهرمان سری آ رو سه شنبه تحقیر کنه و آبروی ایتالیا انگشت نمای همه بشه که صدرنشین لیگ ایتالیا رو ببین یا این که با تیم دومم حتی به اینتر ببازیم؟! هر دوش ابروریزیه ولی باخت به بایرن خیلی بدتره. ما بازی های سختی بعدیمون با لاتزیوس که لاتزیو هم مثل ما درگیر لیگ اروپاست و در حد خودش داره انرژی از دست میده اونجاو در سری ا هم که دارن یکی بعد دیگری گل می کارن و بازی با میلان در خونه ... واقعا چیزی نیست که با یه برنامه ی مناسب برای استفاده از بازیکن نشه در سری آ موفق شد. بازم میگم. ابدا نباید نه میلان نه ناپولی و نه سری آ رو دست کم بگیریم ... ولی باید یه نگاه به آبرویی که در 2 فصل اخیر برای خودمون دست و پا کردیم داشته باشیم که جلوی بایرن بازیچه ی دست ژرمن ها نشه. همه چیز به این بستگی داره که کونته تیم دومش رو جلوی اینتر با چه تفکری به زمین بفرسته ... امکانش هست که دوباره جلوی اینتر تحقیر بشیم و امکانش هست که با همین تیم دوم اینتر رو حتی ببریم ... ولی به یاد داشته باشیم که مساوی دادن در سن سیرو اگه به دست بیاد نه تنها چیز بدی برای ما نیست بلکه یه لکه ی ننگ برای اینتره که نتونست با تیم دومش در خونه یوونتوس رو شکست بده. وگرنه حتی اگه ما مساوی کنیم و ناپولی بتونه در تورین تورینو رو شکست بده (اگه) تازه اختلاف میشه 7 امتیاز و هنوز قابل کنترله.

#26
mohammad-11

mohammad-11

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 662 ارسال
هنوز هم صحنه های بازی رفت فصل گذشته که توی سن سیرو بود جلوی چشمامه.قیافه ی موراتی بعد از اون باخت خیلی دیدنی بود. :lol: کلا هر وقت اینتر به یووه باخته تا چند هفته از لحاظ روحی بد جوری توی افت بوده.امیدوارم تحت هر شرایطی اینتر له بشه :worship:

#27
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
محمد مهدی عزیز طوری توی پست اولت صحبت کردی که کلا هر خواننده ای رو از هر دو تا بازی پیش رومون ناامید میکنه. البته خب حق هم داری تا حدودی و شرایط واقعا سخته. قبل از اینکه در مورد ترکیبمون مقابل اینتر بخوایم بحث کنیم باید ببینیم که بازیکنای ملی پوشمون بعد از بازیهای ملی روزهای آینده چه وضعیتی دارن و اینکه توی تیمهاشون فیکس بودن یا نه.مشخصا این مورد رو درباره ی نفرات اصلی خط هافبکمون باید بدونیم که وضعیتشون بعد از بازی ملی چجوریه. اما به هرحال همین درگیر اردوی تیم ملی بودن طبق تجربه های قبلی مطمئنا باعث خستگی و پایین اومدن تمرکز بازیکنا میشه.هرچقدر هم بازیکنامون با سیستم بازی یووه هماهنگ باشن بازم دوری تقریبا دو هفته ای از تیم و کار کردن با مربی هایی با تفکرات متفاوت مطمئنا اثر منفی روی تمرکز بازیکنا میزاره. تعدادی از بازیکنامون به عنوان موتور محرکه ی تیم به حساب میان.پیرلو،مارکیزیو ، ویدال و لیخت موتورهای محرکه ی یووه رو تشکیل میدن.البته آساموا هم بود که الان دیگه به نظرم میشه پلوسو رو بهش ترجیح داد.به جز پیرلو قطعا باید به اون 3 نفر دیگه توی این بازی استراحت داده بشه و در مورد پیرلو هم باید ببینیم که شرایطش توی تیم ملی چطوره و جلوی مالت بازی میکنه یا پراندلی به هوای یووه از بازی دادن بهش صرف نظر میکنه. موردی که مشخصا در مورد پیرلو وجود داره اینه که هرچند یکی از دونده ترین بازیکنای تیممون و حتی اروپا هم هست دوندگیش طوری نیست که هر بازی منجر به تخلیه ی کامل انرژیش و ایجاد خستگی مفرط براش بشه.دلیلش هم اینه که هرچند پیرلو هیچوقت ساکن نیست اما تحرک بالاش همیشه با قدمهای آهسته شکل میگیره و توی پرسینگ هم کمتر شرکت میکنه و حرکات انفجاری هم توی بازیش خیلی خیلی کم دیده میشه و همین هم باعث میشه بهتر بتونه انرژیش رو ذخیره کنه.پس میشه جلوی اینتر ازش استفاده کرد. این مسئله در باره ی اون 3 نفر کاملا برعکسه و اصل بازی مارکیزیو و ویدال و لیخت بر پایه ی دوندگی با سرعت بالا و حرکات انفجاریه.بنابراین حتی اگر ببازیم هم نباید جلوی اینتر بازی کنن.جانشنانشون هم به ترتیب جاکرینی و پوگبا و پادووین(ایسلا) میتونن باشن. البته در مورد پوگبا احتمال اینکه کونته بخواد جلوی بایرن از مهاجماش کم کنه و پوگبا رو هم بزاره تو ترکیب هست که این مورد دیگه برمیگرده به تصمیم خود کونته توی خط حمله هم که مطمئنا ووچینیچ بازی نمیکنه و جانشین هم به اندازه ی کافی داره.پس بحثی نیست. با این تفاصیر با فقط 3 تا تغییر محسوس توی تیم میتونیم حداقل نتیجه رو جلوی اینتر بگیریم. مثل بازی با بایرن تاکتیک دفاع و ضد حمله بدجوری واسه تقابل با اینتر مناسبه.احتمال گل خوردن از اینتر توی شرایطی که یکپارچه دفاع میکنیم تقریبا صفر مطلقه.مگر اینکه داور بخواد مثل بازی رفت بدقلقی کنه.

#28
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال
نمیدونم چرا اینطوری فک میکنید اما اگه من بودم با ترکیبه پنجمم که هیچ با امید هاام بازی میکردم . فک کن بارزالی ویدال و مارکیزیو و لیخ جلو روبن مولر باستن و فیلیپ لام خسته باشن :np:

#29
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
اصلا اگه کاملا با تیم دوم جلوی اینتر بازی کنیم یعنی اینترها رو اصلا به حساب نیوردیم و آدم حسابشون نکردیم :1:

#30
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
- کواچیچ بازیکن اینتر : ما اگر ببازیم فقط 3 امتیاز را از دست دادیم ! ( خودشون رو برای باخت آماده کردن ! :nish: ) این اولین دربی من است اما یک بازی فوتبال فقط یک بازی فوتبال است و برای من فرقی با بازی های دیگر ندارد . یوونتوس تیم خوبی ـست ، مربی و بازیکنان خوبی دارد و در ایتالیا بهترین تیم هستند اما ما می توانیم آن ها را ببریم . ( :fts: ) - اینی که میگن با تیم دوم و سوم بازی کنیم به نظر من اصلا خوب نیست بلکه افتضاح ـه ! :1: حالا برای این بازی به خاطر شرایط خاص بازی بعدی میشه از ترکیبی بین تیم اول و دوم استفاده کرد اما دیگه بگیم با تیم دوم بازی کنیم و بعدش 3-0 ، 4-0 ببازیم تا یکسال مسخره اینتری ها میشیم . :1: با توجه به مصاحبه مارکیزیو به نظرم خود بازیکنان انگیزه زیادی برای این بازی دارن و حس انتقام بازیکنان میتونه خیلی به ما کمک کنه . :1: فقط سخت ترین کار رو کونته داره که باید 13 ملی پوش خسته ( فکر کنم 10 نفر تیو تیم های ملی فیکس بودن یا بازی کردن ! :1: ) رو ریکاوری کنه و برای این بازی و بازی بعد آماده کنه . - ترکیب به نظرم آساموا سمت راست بازی کنه ، جاک و پوگبا هم احتمالا باشن :1: زوج خط حمله هم سبا و متری فکر کنم باشن :1:

#31
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
نیکولا ریتزولی بازی رو سوت میزنه! :np: این فصل بازی رفت با میلان و بازی رفت با رم رو برای یووه سوت زد که تو هر 2 بازی 2 پنالتی مسخره گرفت! فصل قبل بازی با جنوا رو سوت زد که گل صحیح په په مردود اعلام شد و از کنار حداقل یه پنالتی واضح یووه گذشت، دوباره تو همین فصل قبل بازی رفت با اینتر رو سوت زد که فنِ کاراته ی کاستلاتزی روی مارکیزیو رو ندید تو محوطه ی جریمه و ادامه ی بازی داد! در مجموع 21 بازی برای یووه در سری آ سوت زده که حاصلش 7 پیروزی، 9 تساوی و 5 باخت بوده. برای اینتر هم 26 بار سوت زده که حاصلش 16 پیروزی، 3 تساوی و 7 شکست بوده.

#32
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
:fp: ریتزولی اهل بولونیاست .

#33
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
خوشم میاد ما تو لیگ قهرمانان هستیم کسی این اینتر رو سگم حساب نمیکنه :nish:

#34
mohammad.mahdi

mohammad.mahdi

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 938 ارسال
گوآرین بازیکن اینتر بعد از بازی تیمش با ونزوئلا که 1-0 هم کلمبیا به ونزوئلا باخت نتونسته خودشو به پرواز برسونه و جا مونده 100-+6 گوآرین قراره فردا خودشو به ایتالیا برسونه و از هواپیما بره تو رختکن و برای بازی آماده بشه :1: 80-90% گوآرین به این بازی نمی رسه و این یه امتیاز بسیار +++++++ برای یووه خواهد بود. گوآرین بعد از کاسانو مهم ترین تغذیه کننده ی پالاسیو و یکی از خطرناک ترین بازیکنان اینتر بود و نبودش یعنی فشار کمتر به خط دفاعی ما. شایدم با تدابیر خاص استارماچونی برای این بازی آماده بشه. پ.ن: تیم فردا صبح عازم میلان میشه. قبل از پرواز یه جلسه ی تمرینی دیگه صبح زود در وینوو خواهند داشت و بعد میرن میلان. کنفرانس خبری قبل از بازی هم ساعت 9:15 صبح به وقت محلی در تورین و در وینوو برگزار خواهد شد. پ.ن2: من چرا همش فکر می کنم امروز جمعه بوده؟! :hmm: مرسی مهدی که تذکر دادی :1: تیم فردا میره واسه میلان و کنفرانس خبری هم فردا صبح در تورینه و فردا بعد از ظهر در میلان یه جلسه ی تمرینی هم خواهیم داشت :1:

#35
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
رانویکا گفته ما در فکر دبل کردن یووه هستیم. :1: مارکیزیو: ما در فکر انتقام هستیم. :worship: :worship:

#36
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

تصویر

هفته 30 اُم رقابت های سری آ


تصویر تصویر


محل برگزاری این دیدار:

تصویر

استادیوم جوزپه مه آتزا شهر میلان

سال تاسیس: 1926 میلادی
ظرفیت: 82995 نفر
بازسازی شده در سال های 1926 و 1975
میانگین حضور تماشاگران اینتر در این استادیوم: 45577 نفر
نوع چمن: طبیعی


جایگاه دو تیم در جدول رده بندی:

تصویر

تصویر

مصاف های رو در روی 2 تیم:

[img width=480 height=225]http://upload.tehran98.com/img1/cucctpgwgaimipa52g8p.png[/img]

نتایج 2 تیم در 6 دیدار آخر خود در تمامی رقابت ها:

[img width=480 height=96]http://upload.tehran98.com/img1/rb2z9ulb8mzs6w8a2bp6.png[/img]

تصویر

بهترین گلزنان اینتر

تصویر

دیه گو البرتو میلیتو

ملیت : آرژانتینی
متولد 12 ژوئن 1979(33 ساله)
پست : مهاجم
قد: 183 سانتی متر
راست پا
تعداد گل به ثمر رسانده: 9 گل
تعداد پاس گل: 3 پاس گل
میلیتو به دلیل مصدومیت از حضور در دیدارهای اینتر تا پایان فصل محروم است.

تصویر

رودریگو سباستین پالاسیو

ملیت: آرژانتینی
متولد 5 فوریه 1982(31 ساله)
پست : مهاجم
قد: 175 سانتی متر
راست پا
تعدا گل به ثمر رسانده: 9 گل

تصویر

+ بهترین گلزنان یووه، فابیو کوالیارلا و سباستین جووینکو با 7 گل زده هستند.
+ آنتونیو کاسانو از اینتر با 8 پاس گل و آرتورو ویدال با 7 پاس گل بهترین های تیم خود تا بدینجای رقابت ها بوده اند.
+ ژوان ژسوس با دریافت 10 کارت زرد و لئو بونوچی با دریافت 9 کارت زرد خشن ترین بازیکنان تیم های خود به شمار می روند.
+ تیم فوتبال اینتر تا پایان هفته بیست و نهم سری آ، 7 کلین شیت را ثبت کرده که 3 کلین شیت در جوزپه مه آتزا بوده است.
+ میهمانان این دیدار، در 14 دیدار سری آ موفق شده اند دروازه خودی را بسته نگه دارند که تنها 4 بار آن در خارج از خانه بوده است.
+ میانگین گل زده اینتر در بازی های خانگی 1.57 گل و میانگین گل دریافتی آنان، 1.23 گل بوده است.
+ میانگین گل زده یووه در بازی های خارج از خانه، 1.86 گل و میانگین گل دریافتی آنان، 0.71 گل بوده است.
+ بهترین برد خانگی اینتر برد 2-0 انان برابر کاتانیا و بدترین شکست خانگی آنان، شکست 1-3 آنان برابر رم بوده است.
+ بهترین برد خارج از خانه یووه پیروزی 6-1 برابر پسکارا و بدترین شکست خارج از خانه آنان شکست های 0-1 برابر میلان و رم بوده است.
+ اینتر بیشتر گل های خود(25%) را در 15 دقیقه پایانی بازی ها به ثمر رسانده است.
+ یووه هم در 15 دقیقه پایانی بازی هایش خطرناک تر بوده و 24.65% گل های خود را بین دقایق 75 تا 90 به ثمر رسانده است.
+ میانگین سنی اینتر 25.3 سال و میانگین سنی یووه 26.1 سال است.
+ مسن ترین بازیکن اینتر خاویر زانتی با 39 سال سن است.
+ اینتر 25 بازیکن غیر ایتالیایی را در لیست بازیکنان خود دارد.

http://upload.tehran98.com/img1/k8dwpstbm25k0jyetyqn.png

http://upload.tehran98.com/img1/yqgn6v51lowut8pkary.jpg

نقاط ضعف و قوت اینتر

نقاط قوت اینتر

+ بازگشت سریع به نیمه خودی پس از دست دادن توپ.
+ خلق موقعیت گل.
+ حمله به دروازه حریفان به کمک وینگرها.
+ خلق موقعیت گل از عمق دفاعی حریفان.
+ خلق موقعیت گل از روی خلاقیت بازیکنان خودی.
+ اجرای ضد حملات.
+ قدرت تمام کنندگی بالا.
+ حفظ برتری در نتیجه.
+ قدرت دفاعی بالا در برابر ضربات شروع مجدد.

نقاط ضعف اینتر

- ضعف در برابر حملات حریفان از کناره های زمین.
- ضعف دفاعی در برابر بازیکنان با مهارت های تکنیکی بالا.
- اجازه دادن به حریفان برای ایجاد موقعیت گل های متعدد.

سبک بازی اینتر

+ حمله از جناح چپ.
+ تلاش فراوان برای حمله از عمق.
+ پاس های کوتاه.
+ شوت زنی های فراوان.
+ اجتناب از بازی درگیرانه.

http://upload.tehran98.com/img1/zq8vdjw6wxkdy644z8v5.png

احتمالات بازی

+ تعداد کارت های دریافتی بازیکنان کم خواهد بود.
+ یووه موقعیت گل های زیادی را خلق خواهد کرد.
+ اینتر از روی یک ضد حمله سریع به گل می رسد.

http://upload.tehran98.com/img1/k8dwpstbm25k0jyetyqn.png

http://upload.tehran...m8b11_thumb.png

http://upload.tehran...9sfxo_thumb.png

http://upload.tehran...ooukn_thumb.png

http://upload.tehran...2ikt4_thumb.png



#37
Saeid Juve

Saeid Juve

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 460 ارسال
  • LocationTehran 14 Area
به نظر من هم ما باید تا میشه به بازیکنامون استراحت بدیم. ببینید مگه ما توی بازی رفت و توی یوونتوس آرنا با چه ترکیبی بازی کردیم؟ با ترکیب اصلی تو زمین خودی باختیم ، حالا فکرش رو بکنید تو این بازی هم با ترکیب اصلی وارد میدان بشیم. بازیکنای خسته ای که از بازیهای ملی برگشتند جلوی اینتر هم بخوان بازی کنن دیگه جنازشون میرسه به بازی بایرن. :no: نمیخوام لفظ بد بیام ولی شما یه درصد فکرشو بکنید با ترکیب اصلیمون بریم و به اینتر ببازیم بعد چی میشه؟ ...هم بازیکنامون رو خسته کردیم ، هم احتمال مصدومیت بازیکنامون هست هم همونطور که گفتم بازی با بایرن رو تو آلیانز هم وا میدیم. :sigh: من اینتر رو تیم دست و پا بسته ای نمیبینم و از طرفی بازیکنای احساساتی خودمون رو اونطور نمیبینم که بیان تو زمین و نخوان هر چی دارن و ندارن رو بزارن. بعدشم این 9 امتیاز اختلاف به چه دردی میخوره؟ :hmm: الان اگه این ریسک رو قبول نکنیم و بخوایم تیم خستمون رو خسته تر بکنیم مطمئنن تو ادامه راه به مشکل میخوریم. یه کار دیگه هم میشه کرد و اون اینه که تیم دوم رو بزاریم بعد توی نیمه دوم اگه دیدیم بازی داره از دستمون در میره بازیکنایی مثل پیرلو رو وارد بازی میکنیم تا بازی رو برگردونن. yes1 فوقش اینه که اختلاف امتیاز به 6 میرسه دیگه ولی شما به این فکر کنین که با تمام قدرت میریم به آلمان و از اونجا با دست پر برمیگردیم این خیلی میتونه کمکمون کنه واسه بازی برگشت... همین که داشتم این پست رو مینوشتم یاد یه چیزی افتادم ، ما که یه هواداریم داریم اینقدر اینجا بالا پایین میپریم که چیکار کنیم کیو بازی بدیم کیو ندیم کونته و کادر فنی بیچاره چی میکشن... :fts:

#38
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
یووه در ۱۹۰ بازی رودر رو در تمامی رقابت‌ها ۸۸ بار اینتر را شکست داده و ۵۵ بار مغلوب اینتر میلان شده است، ۴۷ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است. در بازی‌هایی که در شهر میلان برگزار شده است، بیشترین پیروزی با بازی پرگل در این استادیوم پیروزی‌های ۲-۱ یوونتوس بوده است، نخستین بار ۱۹۵۴ اتفاق افتاد و تاکنون ۷ بار دیگر نیز اتفاق افتاده است.

#39
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال
یوونتوس باید انتر رو ببره ! حالا هر طوری که هست . یعنی چی مگه الکیه که به تیمی مثل انتر باج بدیم ؟! گورِ بابایِ لیگ قهرمانان و بایرن . وقتی اسم انتر میاد وسط فقط و فقط باید به بردن این تیم فکر کرد . مخصوصا وقتی بازی رفت باختیم اونم توی خونمون اونم 3-1 اونم بعد از 49 بازی !! تعجب میکنم از شما . واقعا باختن به انتر واستون بی اهمیتِ ؟! :np: :np: من اگه قرار باشه از بین بردن انتر و بایرن [ فقط بازی رفت ! ] یکی رو انتخاب کنم بدون شک انتر رو انتخاب می کنم . چون بعد از بایرن بازم امکان داره یه یه تیم غول بخوریم و حذف بشیم اما بعد از انتر دیگه امسالی بر نمی گرده که بخواییم جلوی دابل شدن رو بگیریم ,,, یوونتوس باید انتر رو ببره . نقطه سرِ خط .

#40
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21184 ارسال

یوونتوس باید انتر رو ببره ! حالا هر طوری که هست . یعنی چی مگه الکیه که به تیمی مثل انتر باج بدیم ؟! گورِ بابایِ لیگ قهرمانان و بایرن . وقتی اسم انتر میاد وسط فقط و فقط باید به بردن این تیم فکر کرد . مخصوصا وقتی بازی رفت باختیم اونم توی خیابون اونم 3-1 !! تعجب میکنم از شما . واقعا باختن به انتر واستون بی اهمیتِ ؟! :np: :np: من اگه قرار باشه از بین بردن انتر و بایرن [ فقط بازی رفت ! ] یکی رو انتخاب کنم بدون شک انتر رو انتخاب می کنم . چون بعد از بایرن بازم امکان داره یه یه تیم غول بخوریم و حذف بشیم اما بعد از انتر دیگه امسالی بر نمی گرده که بخواییم جلوی دابل شدن رو بگیریم ,,, یوونتوس باید انتر رو ببره . نقطه سرِ خط .


حسین، میتونم تورو دعوت به آرامش کنم ؟!
میدونم، عصبی هستی، سربازی، آش خوری، بدبختی، بیچاره ای، توسری خوری، ولی آخه خیابون رو کجای دلم بزارم ؟! :nish:





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی