پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیست و هشتم سری آ- یوونتوس 1-0 کاتانیا

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
91 پاسخ برای این موضوع

#21
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
کونته :

- نبرد قهرمانی سری آ هنوز بسیار باز است. حقیقت اینه که چون یووه (البته امیدوارم به همراه میلان) هنوز در لیگ قهرمانان حضور داره می تونه باعث تشویق تعقیب کننده های ما بشه. خیلی از تیم های تعقیب کننده هنوز به بازگشت به کورس امیدوارند.
- تا قبل از بازی فردا اختلاف ما و میلان 8 امتیازه و یه بازی رودرو هم باقی مانده.
- فصل پیش وقتی گفته میشد ما به دلیل بازی نکردن در لیگ قهرمانان برتری نسبت به بقیه داریم من می گفتم : ترجیح میدم تیمم خسته باشه اگر معنیش اینه که در لیگ قهرمانان حضور داریم.
- درسته لیگ قهرمانان انرژی ارزشمندی از تیم میگیره، ولی جامی که پرستیژ، اعتماد به نفس و آگاهی از قدرت واقعی تیم درش نهفته است.
- کاتانیا تیم چهره این فصل بوده. ما باید با رویکرد درست با کاتانیای واقعی روبرو بشیم. دوست دارم در بازی فردا ورزشگاه پر از تماشاگر باشه تا هم مارا تشویق کنند هم با پیروزی در این بازی ادامه مسیر خودمون در یک چهارم نهایی رو با هم جشن بگیریم.
- امتیاز از دست دادن در این مقطع فصل می تونه کشنده باشه، باید بازی اصلی خودمون رو فردا اجرا کنیم.
- کوچکترین شانسی وجود نداره که من در پایان این فصل یووه رو ترک کنم.
- این خیلی رضایت بخشه که ببینم باشگاه های بزرگی به دنبال من هستند و باعث غروره منه، ولی این تحسین فقط متعلق به من نیست. این تحسین متعلق به بازیکن ها و باشگاه یوونتوسه.
- من هماهنگی خوبی با مالک، ماروتا و پاتریچی دارم و تا وقتی این هماهنگی باشه هیچ نیازی به تغییر نیست.
- آیا من برای مربیگری یه تیم بزرگ اروپایی آماده ام ؟ من همین الان مربی یه تیم بزرگ اروپایی ام !
- سال گذشته رئیس باشگاه به مربی اعتماد کرد که تنها دو صعود از سری بی در کارنامه اش داشت. من بابت این اعتماد به او بدهکار ام و ممنونش هستم.
- ما نیاز به این داریم که از حد خودمون جلوتر نریم و خیالپرداز نشیم. هروقت صحبت از قهرمانی لیگ قهرمانان و سلطه بر سری آ میشه من به خودم یادآوری می کنم که نباید فراموش کرد چقدر از زمانی که یووه 2 سال متوالی هفتم شد گذشته.
- ما در حال پیشروی مرحله به مرحله ای هستیم ولی باید مشکلات اقتصادی ایتالیا هم درک کنیم.
- ما منابع بزرگ اقتصادی نداریم، پس رشد ما با سرعت آهسته تری خواهد بود و نباید اهدافی برای خودمون قرار بدیم که خارج از دسترس ما هستند.
- من فقط امیدوارم که اشتیاق و شدت عمل سال گذشته به این سرعت فراموش نشه، چون اون کار و تلاش فوق العاده ای که برای قهرمانی انجام شد باید در یاد بمونه چون اگر احساس بشه که موفقیت یه کار روتینه، اونوقت به مشکلات بزرگی بر می خوریم و خیلی چیز ها تغییر می کنه.

#22
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
چقدر خوبه که کونته خودشو گم نمیکنه :گل:

#23
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
این قضیه تکرار دو سال هفتم بودن یوونتوس تو مصاحبه های کونته ، حتی از قضیه گل مونتاری توسط آلگری سال قبل هم بیشتر تو ذوق هوادارای یوونتوس میزنه ! بسه دیگه خدایی

#24
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

این قضیه تکرار دو سال هفتم بودن یوونتوس تو مصاحبه های کونته ، حتی از قضیه گل مونتاری توسط آلگری سال قبل هم بیشتر تو ذوق هوادارای یوونتوس میزنه ! بسه دیگه خدایی


ازونجایی که این حرف رو این هفته بوفون هم زده، فکر می کنم این سیاستی باشه برای بیخیال نشدن بازیکن ها و به قول کونته پیدا نشدن این تصور که موفقیت می تونه "روتین" بدست بیاد.

بوفون :

- خیلی خوبه که ما تونستیم دوباره در جمع 8 تیم اروپا باشیم، چیزی که 15 ماه پیش تصورشم نمی کردم.
- وقتی شما سخت تلاش کنید، رویاپردازی کنید و به سختی براش تلاش کنید ممکنه پاداش کارتون رو ببینید.
- همین 15 ماه پیش ما برای دومین سال هفتم شدیم، و حالا یه اسکودتو، یه سوپر کاپ و حضور در 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان رو تجربه کردیم.
- راه بسیار طولانی اومدیم که بدون سخت کوشی و فداکاری هیچوقت انجام نمی شد.

#25
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
به نظر من که دارن اشتباه می کنن . قبلا گفتم یکبار دیگه هم بگم بد نیست اینکه بوفون هم تکرار می کنه دلیل به این نیست که آره واقعا باید این 2 سال هفتمی رو هر چند هفته یکبار بگن .

#26
یوونتوس1985

یوونتوس1985

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7425 ارسال
  • LocationTehran
اينكه يك شخص يا يك گروه كارش رو از صفر يا زير صفر شروع كنه و به درجات بالا برسه و اينو هميشه ملكه ذهنش بوده كه از كجا به كجا رسيده خيلي عاليه!باعث ميشه طرف دچار غرور كاذب نشه و گذشته تيره و تارش هميشه جلو چشمش باشه اما اين در مورد يووه اصلاً صدق نميكنه! يك باشگاه با قدمت بيش از ١٠٠ سال كه افتخارات و قهرماني هاش مستلزم زمان براي شمارشش هست كارش رو كه از اين دو فصل پيش كه شروع نكرده كه تازه الان بهش رسيده باشه و مدام و تو هر مصاحبه اي كه كه ٣-٤ روز يكبار بپا ميشه اونو گوشزد ميكنن!!پشت اين يووه يك قرن تاريخ هستش يووه وقتي به سري بي رفت همه چيزش رو از دست داد! نابود شد! شايد كمتر كسي فكرشو ميكرد بتونه رو پاش بايسته!اما دشام اومد بي سر و صدا يووه رو از اون باتلاق بيرون كشيد و آروم سرشو انداخت پايين و رفت بدون اينكه بعد از رفتنش اشاره اي به بزرگترين كار بزرگ دوران مربيگري حرفه ايش بكنه! اگه هم اون ٥-٦ بازيكن تو يووه موندن به واسطه همون ١٠٠ سال قدمت تاريخ يووه و عشقي كه اونا به يووه داشتن كونته با اين نوع طرز فكر فقط و فقط اين شايستگي ها و افتخاراتي كه به دست اورده رو زير سوال ميبره و خودشو از چشم هوادارا ميندازه مردهاي بزرگ بايد فكر بزرگ شخصيت بزرگ داشته باشند.تو الان بايد بگي كه يووه تازه الان به اونچه كه قبلاً بوده رسيده و من اهداف بزرگتري رو براش ترسيم كردم نه اينكه ياداور خفت و خواري باشي

#27
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

به نظر من که دارن اشتباه می کنن . قبلا گفتم یکبار دیگه هم بگم بد نیست اینکه بوفون هم تکرار می کنه دلیل به این نیست که آره واقعا باید این 2 سال هفتمی رو هر چند هفته یکبار بگن .


منظور من این نبود که بخوام کار کونته رو با اعتبار بوفون توجیه کنم. منظورم اینه که این سیاستی که باشگاه پیش گرفته و در صحبت های مربی، مدیر و حتی کاپیتان تیم تکرار میشه. بحثی هم که کونته کرده یه بحث موجه و منطقیه. سر و ته بحثش مشخصه. حالا اینکه خوب نیست یا ممکنه گروهی نپسندند بحث جدایی ولی فکر می کنم بیان این موضوع هدفمنده و یه چیزی همینطور برای جو انداختن نیست.

کونته میاد میگه : We should keep our feet on the ground. اصطلاحی که معنیش در دیکشنری این اومده :

to not have your character spoilt by becoming famous or successful
جلوگیری از اینکه شخصیت شما به دلیل موفقیت یا شهرت آسیب ببینه. (Spoil از مغرور شدن و لوس شدن میاد! )

درواقع اصطلاج "پا رو روی زمین نگه داشتن" به این معنی که با غرور و خیال از زمین بلند نشیم. و چیزی که کونته داره میگه در همین راستاست و (1) مقدمه و (2) استدلال و (3) نتیجه گیری داره. میگه (1) وقتی میگند یووه قهرمان لیگ قهرمانان بشه یا با سری آ تسلط داشته باشه من میگم (2) باید واقع بین بود، باید پامون رو روی زمین نگه داریم و یادمون نره که همین تازگی 2 سال هفتم شدیم (3) چون دوست ندارم میزان تلاش و پشتکاری که برای قهرمانی سال گذشته انجام دادیم یادمون بره. چون اگر این رو فراموش کنیم و تصور کنیم میشه روتین موفق شد به مشکل برمی خوریم.

#28
la roccia

la roccia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1155 ارسال
رفقا بازم قیاس مع الفارق نکنید وقتی کونته میاد اون حرف رو میزنه داره شروع کار خودش با یوونتوس رو میگه کما اینکه در ادامه صحبتش از خودشم میگه و خودشو یه مربی معرفی میکنه که فقط تو کارنامه مربیگریش دو بار صعود از سری ب رو داشته این نشانه عظمته نه خفت اگه یووه قهرمان باشه و مدام تکرارش کنه مربی نمیتونه بیاد بگه این باشگاه تونست خودشو از فنا به بقا برسونه ولی کونته حق گفتن این حرف رو داره ما وقتی یادمون میاد دو قصل متوالی هفتم شدیم و بعدش با یه سرغت خیره کننده به قهرمانی سری آ رسیدیم میتونیم خیلی به تیممون امیدوارتر بشیم همین در مورد بازیکنامون هم صدق میکنه قدیمیا مثل بوفون اون دوران رو تجربه کردن و از اون شکست ها خاطره دارن و واسه هر پیروزی که بدست میاد میتونن یکی از اون صحنه های دردناک رو از خاطرشون بندازن بیرون بازیکنای جدید هم به خودشون امیدوار میشن و خودشون رو لایق بازی با پیراهن یوونتوسی میدونن که تا قبل از سقوط به سری ب آرزوی پوشیدن پیرهنشو داشتن

#29
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
خوبه همتون قبول دارید که تیم در مقابل اینتر و چند تیم این فصل مغرورانه بازی کرد و سزاشم دید. خوبه همتون دارید گیر میدید که چرا تیم مثل پارسال پر تلاش نیست. خوب دلیلش همینه دیگه. وقتی همیشه برنده باشی به برنده بودن عادت میکنی ولی یه بدی که داره ممکنه بقیه رو حساب نکنی و بگی همه جوره ما برنده هستیم. چیزی که کونته میخواد بگه از نظر من اینه که همونطور که ما 15 ماه پیش برای دومین بار هفتم شدیم و حالا اینجا هستیم. اگر تلاش نکنیم دوباره به همون دوران برمیگردیم. در ثانی ، من نمیدونم چیه این تکرار دو سال هفتمی شما رو ناراحت میکنه؟ بالاخره اونم بخشی از تاریخ ماست. اگر ما اون دو سال هفتمی رو نداشتیم امکان نداشت به این اندازه که از قهرمانی بدون شکست لذت بردیم لذت میبردیم. این تیم نیاز داره که رویاپردازی کنه ولی باید بدونه که بدون تلاش به هیچی نمیرسه.

#30
یوونتوس1985

یوونتوس1985

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7425 ارسال
  • LocationTehran
سید تو دیگه چرا ؟! تو که سرد و گرم این روزگار سیاه و سفید رو دیدی و لمس کردی ! اون همه سال رو بیخیال شدی و این دو سال شد تاریخ یووه ؟!

#31
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
کمال باور کن اگه ما امسال قهرمان چمپیونز هم بشیم بازم سال بعد تو سری آ جلو ساسوئولو هم این قضیه هفتمی تکرار میشه... :1:

#32
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

اینم ترکیب پیش بینی شده برای این بازی
[img width=480 height=557]http://faza.comlu.com/images/66bc24f56ab8.jpg[/img]

همون طوری که توی عکس پیداسا شانس بازی کردن جوونکو 55 % و ماتری 45 است

من خودم از اینکه اون ..... به جای ماتری قرار بازی کنه ناراحتم اما چون بازی قبل گل زده بود می شه قبول کرد که در ترکیب باشه

از اینکه خط دفاعمون را کامل می بینم خیلی خوشحالم

ویدال یکی از ستون های تیم هست اما وقتی مارکیزیو باشه و پوگبا به چای ویدال بازی کنه زیاد به مشکل بر نمی خوریم (بر اساس تجربه)

در اخر خط حمله کاتانیا (کاسترو و به خصوص گومز) بسیار از خط حمله ما خطر ناک تر هست

اگر در اخر بازی گل نخورده باشیم شاهکار کردیم حتی با حضور جورجو


یادمون هم نره میلوش اخرین گلش رو در سری آ به کاتانیا زد :fp: :sad3:



#33
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال

سید تو دیگه چرا ؟!

تو که سرد و گرم این روزگار سیاه و سفید رو دیدی و لمس کردی ! اون همه سال رو بیخیال شدی و این دو سال شد تاریخ یووه ؟!

نه نیک کبیر. ولی این دو سال سیاه بخشی از تاریخ ماست. خیلی هم ازش نگذشته. به نظرم بهتره بازیکن ها بدونن که بدون تلاش نمیشه همیشه برنده بود.

نیک کبیر. چیه اون دو سال هفتمی ناراحتت میکنه؟

کمال باور کن اگه ما امسال قهرمان چمپیونز هم بشیم بازم سال بعد تو سری آ جلو ساسوئولو هم این قضیه هفتمی تکرار میشه... :1:

اگر تکرار قضیه هفتمی ها باعث بدست اومدن این همه افتخار مبشه. من شخصا درخواست میدم این موضوع رو سر در یوونتوس آرنا با طلا بنویسن :1:

اینم بگم که دیگه این بحث رو تموم کنیم و بریم سراغ مسابقه
داشتم زندگی نامه ی برادران خیامی رو میخوندم. یه قسمتش گفته بود که احمد خیامی یه زمانی برای بدست آوردن پول و امرار معاش سر چهارراه ها با لنگش شیشه ماشین ها رو تمیز میکرده. حالا بعد از این همه سال و اینکه پدر صنعت خودرو ایران شده و این همه ثروت مند شده ، میگن لنگش رو تو خونه ی هفت هزار متریش تو زعفرانیه آویزون کرده که هر وقت دیدش یادش بیاد روزی کجا بوده و الان کجاست.

#34
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
ترکیب یوونتوس اعلام شد Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Pogba, Pirlo, Marchisio, Asamoah; Vucinic, Giovinco

#35
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال
کلا اصلا به ماتری ظلم نمیشه . :cry2:

#36
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
حواشي اول بازي :1: په په با پاي شل جلوتر از بوفون از رختكن اومد تو زمين :1: پوگبا با مدل موي قبليش که خط هاي زرد دو طرفش بود دوباره ظاهر شده :1:

#37
mnmnhamishe

mnmnhamishe

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 23 ارسال
لینک لطفا.............

#38
L'Avvocato

L'Avvocato

    هوادارِ یوونتوسِ سابق

  • اعضا
  • 1484 ارسال
لینک

#39
VA}{ID

VA}{ID

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 656 ارسال
کیه وو 2 ناپولی 0 . Come on guys

#40
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
بازی بدی نکردیم. با اینکه اون صلابتی که باید رو نداشتیم ولی بازم موقعیت هایی داشتیم که میتونستیم پیروز بشیم. این ووچینیچ بیچاره دیگه چطوری به توپ ضربه بزنه تا بره تو گل؟ جووینکو واقعا پر تلاش بازی میکنه ، واقعا ازش راضی هستم.





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی